Παρελαβα σημερα το audi q2 1.5 s-tronic..Οχι παραγελλια αλλα ετοιμοπαραδοτο!
κοστος 33.000 με μεταλικο χρωμα, και 4 χρονια εγγυηση!!
ΜΕ λιγα λογια η επιλογη του συγκεκριμενου εγινε λογο αναγκης για ετοιμοπαραδοτο.Δυσκολα βρισκεις ετοιμοπαραδοτα αυτοματα σημερα!
Δεν συμπαθω τα suv γενικα και ειδικα τα Β-suv.δεν ειναι καθολου ευχαριστα στη γρηγορη οδηγηση αλλα οι γυναικες πλεον ουτε καν να συζητησουν την επιλογη για χαμηλο. Καταληξαμε στο συγκεκριμενο γιατι η κοπελα ηθελε ψηλο ,αυτοματο(σε αυτο συμφωνουμε) και εαν γινεται premium! Της ειπα premioum b-suv προς το παρον μονο η audi εχει αντε ισως και το mini countryman επειδη ειναι καπως μαζεμενο!
Τελοςπαντων παμε στο τεστ drive..Εκει που ξεχωριζει ειναι στα υλικα μεσα σε σχεση με τα αλλα Β-suv και στην αισθηση στιβαροτητας , ενα μασιφ πραγμα, δεν τριζει τιποτα!!!Βγηκα απο audi q3,bmw x1 , μπηκα στο audi q2 και νιωθεις οτι η στιβαροτητα ειναι στα ιδια επιπεδα!ποιοτητα κυλισης ,ηχομονωση αρκετα καλες αλλα μην φανταστειτε κατι το φοβερο..Πλεον και τα αλλα β-suv εχουν ανεβει επιπεδο και εχουν καλη ποιοτητα κυλισης και ηχομονωση,,τα captur,2008, c3 aircross, t-roc εχουν και αυτα αντιστοιχη ποιοτητα κυλισης χανουν λιγο στη ηχομονωση(οχι τοσο το t-roc) .
Tο μοναδικο προσον του ειναι οτι ειναι το μονο σπορ Β-suv και με διαφορα.Δεν υπαρχει αλλο..Αυτο σημαινει οτι ειναι και το πιο σφιχτο εαν σας ενδιαφερει η ανεση.Δεν κουραζει καθολου αλλα ειναι σφιχτο-σπορ 100%.Δεν θα το συνιστουσα για οικογενειες!Το puma δεν καταλαβαινω γιατι το λενε σπορ .(ισως δεν ξερω απο οριακη οδηγηση και ρυθμιση στις στροφες) αλλα ειχε ακριβως την τριπλασια κλιση στις στροφες ..Με αλλα λογια ενιωθα οτι μπορω να μπω σε μια στροφη με το Q2 με τη διπλασια ταχυτητα απο τα αλλα χωρις να αγχωθω..Μηδενικες κλισεις,πολυ μεγαλη προσφυση ,πολυ καλο τιμονι και καθολου υποστροφη,,Δεν τα περιμενα αυτα απο ενα audi.Λες να εχουν δικιο αυτοι που λενε οτι τα audi κανουν μαγκα το μεσο οδηγο που δεν ξερει και πολλα απο οδηγηση?Μπορει!
Αρνητικα....1=η τιμη..εχουν ξεφυγει ολα τα αμαξια μεν και το συγκεκριμενο εχει ανεβει μονο 1000 ευρω απο το 2016 που πρωτοβγηκε αλλα ρε φιλε 31.900 για b-suv ,αδειο κιολας χωρις εξοπλισμο .τι να πω!
2=δεν εχει καθολου gadget οθονες μπιμπλικια κτλ ..old school ..εγω το προτιμω ετσι αλλα πιστευω οι περισσοτεροι τα θελουν!
3=δεν ειναι αυτο που λεμε ανετο οικογενειακο αμαξι..ειναι σπορ
4=στα ιδια λεφτα υπαρχουν καλυτερες επιλογες για σπορ οδηγηση εαν δεν εχετε το κολλημα για b-suv
Τα θεματα αξιοπιστιας audi, s-tronic δεν με αποσχολουν εμενα γιατι κανω λιγα χιλιομετρα (7000 χλμ περιπου το χρονο),οχι μες τη κινηση και ξερω να οδηγω αυτοματο δεν τα χαλαω,,Στα 80.000 μετα απο δεκα χρονια θα σκασω τα 800 ευρω για συντηρηση στο s-tronic
θα μου βγαλει αλλα 8 χρονια.. και μετα θα εχω πεθανει ..χεχε..
Συμπερασμα .για σπορ χρηση καλο ειναι ,για οικογενειακη υπαρχουν και καλυτερα..Μονοδρομος ο 1.5 κινητηρας..ο χιλιαρης ειναι οριακος!Εαν θελετε ρωτηστε με για πιο συγκεκριμενες πληροφοριες!