Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 72
    • Best 24
    • Groups 0

    plev

    @plev

    61
    Reputation
    16
    Profile views
    72
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    plev Unfollow Follow

    Best posts made by plev

    • RE: Audi Q2 2016

      Παρελαβα σημερα το audi q2 1.5 s-tronic..Οχι παραγελλια αλλα ετοιμοπαραδοτο!
      κοστος 33.000 με μεταλικο χρωμα, και 4 χρονια εγγυηση!!
      ΜΕ λιγα λογια η επιλογη του συγκεκριμενου εγινε λογο αναγκης για ετοιμοπαραδοτο.Δυσκολα βρισκεις ετοιμοπαραδοτα αυτοματα σημερα!
      Δεν συμπαθω τα suv γενικα και ειδικα τα Β-suv.δεν ειναι καθολου ευχαριστα στη γρηγορη οδηγηση αλλα οι γυναικες πλεον ουτε καν να συζητησουν την επιλογη για χαμηλο. Καταληξαμε στο συγκεκριμενο γιατι η κοπελα ηθελε ψηλο ,αυτοματο(σε αυτο συμφωνουμε) και εαν γινεται premium! Της ειπα premioum b-suv προς το παρον μονο η audi εχει αντε ισως και το mini countryman επειδη ειναι καπως μαζεμενο!

      Τελοςπαντων παμε στο τεστ drive..Εκει που ξεχωριζει ειναι στα υλικα μεσα σε σχεση με τα αλλα Β-suv και στην αισθηση στιβαροτητας , ενα μασιφ πραγμα, δεν τριζει τιποτα!!!Βγηκα απο audi q3,bmw x1 , μπηκα στο audi q2 και νιωθεις οτι η στιβαροτητα ειναι στα ιδια επιπεδα!ποιοτητα κυλισης ,ηχομονωση αρκετα καλες αλλα μην φανταστειτε κατι το φοβερο..Πλεον και τα αλλα β-suv εχουν ανεβει επιπεδο και εχουν καλη ποιοτητα κυλισης και ηχομονωση,,τα captur,2008, c3 aircross, t-roc εχουν και αυτα αντιστοιχη ποιοτητα κυλισης χανουν λιγο στη ηχομονωση(οχι τοσο το t-roc) .
      Tο μοναδικο προσον του ειναι οτι ειναι το μονο σπορ Β-suv και με διαφορα.Δεν υπαρχει αλλο..Αυτο σημαινει οτι ειναι και το πιο σφιχτο εαν σας ενδιαφερει η ανεση.Δεν κουραζει καθολου αλλα ειναι σφιχτο-σπορ 100%.Δεν θα το συνιστουσα για οικογενειες!Το puma δεν καταλαβαινω γιατι το λενε σπορ .(ισως δεν ξερω απο οριακη οδηγηση και ρυθμιση στις στροφες) αλλα ειχε ακριβως την τριπλασια κλιση στις στροφες ..Με αλλα λογια ενιωθα οτι μπορω να μπω σε μια στροφη με το Q2 με τη διπλασια ταχυτητα απο τα αλλα χωρις να αγχωθω..Μηδενικες κλισεις,πολυ μεγαλη προσφυση ,πολυ καλο τιμονι και καθολου υποστροφη,,Δεν τα περιμενα αυτα απο ενα audi.Λες να εχουν δικιο αυτοι που λενε οτι τα audi κανουν μαγκα το μεσο οδηγο που δεν ξερει και πολλα απο οδηγηση?Μπορει!

      Αρνητικα....1=η τιμη..εχουν ξεφυγει ολα τα αμαξια μεν και το συγκεκριμενο εχει ανεβει μονο 1000 ευρω απο το 2016 που πρωτοβγηκε αλλα ρε φιλε 31.900 για b-suv ,αδειο κιολας χωρις εξοπλισμο .τι να πω!
      2=δεν εχει καθολου gadget οθονες μπιμπλικια κτλ ..old school ..εγω το προτιμω ετσι αλλα πιστευω οι περισσοτεροι τα θελουν!
      3=δεν ειναι αυτο που λεμε ανετο οικογενειακο αμαξι..ειναι σπορ
      4=στα ιδια λεφτα υπαρχουν καλυτερες επιλογες για σπορ οδηγηση εαν δεν εχετε το κολλημα για b-suv
      Τα θεματα αξιοπιστιας audi, s-tronic δεν με αποσχολουν εμενα γιατι κανω λιγα χιλιομετρα (7000 χλμ περιπου το χρονο),οχι μες τη κινηση και ξερω να οδηγω αυτοματο δεν τα χαλαω,,Στα 80.000 μετα απο δεκα χρονια θα σκασω τα 800 ευρω για συντηρηση στο s-tronic
      θα μου βγαλει αλλα 8 χρονια.. και μετα θα εχω πεθανει ..χεχε..
      Συμπερασμα .για σπορ χρηση καλο ειναι ,για οικογενειακη υπαρχουν και καλυτερα..Μονοδρομος ο 1.5 κινητηρας..ο χιλιαρης ειναι οριακος!Εαν θελετε ρωτηστε με για πιο συγκεκριμενες πληροφοριες!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Audi Q2 2016

      συνεχιζοντας το τεστ-drive.! το χρωμα ειναι μεταλλικο γκρι.Ειναι η βασικη εκδοση (φωτα led,apple car play kai android auto, αυτοματος διζωνικος εξοπλισμος, ζαντεσ 17,και προεγκατασταση εαν θελεισ μελλοντικα να βαλεις καμερα οπισθοπορειας και navi).Εχει αισθητηρες ηχητικους παρκαρισματος αλλα για μενα στα suv ειναι must η καμερα οπισθοπορειας,(κοστος 700 ευρω).
      Τα φωτα ειναι καλα δυνατα και ξεκουραστα.Δεν ειναι matrix led που κανουν τη μεγαλη διαφορα.
      Το ηχοσυστημα ειναι μια χαρα δεν χρειαζεσαι αναβαθμιση.(μεγαλο προβλημα των αλλων b-suv).
      O κλιματισμος ειναι απιστευτα καλος,ησυχος και δυνατος.(αλλο μεγαλο προβλημα των αλλων b-suv).
      Tα καθισματα ειναι τα βασικα.Καλα, ,με σωστη ρυθμιση και καλη στηριξη.Παλι δεν ειναι ομως κατι το ιδαιτερο..τα σπορ καθισματα της gt-line στα peugeot ειναι καλυτερα, 'η τα σπορ καθισματα της αudi.
      To υποβραχιονιο ρυθμιζεται οπως θελεις και θα βολεψει του παντες(βλεπε εδω mokka πχ που ειναι αχρηστο για αρκετα αναστηματα).Γενικα η θεση οδηγησης θα βολεψει τους παντες και η εργονομια ειναι πολυ καλη.Ειδικα για μενα που θελω της 2 ποτηροθηκες να ειναι μπροστα και οχι πισω στα πλαγια.
      Η ελλειψη ψηφοποιησης στη βασικη εκδοση ειναι εντονη.Το ΜΜΙ plus ειναι ευκολο ,δουλευει σωστα και το χρησιμοποιεις ανετα οταν οδηγεις!Αλλα δεν ειναι touch!Aρα δεν βολευει η συνδεση με κινητο.
      Εδω να πω οτι προσωπικα για μενα η συνδεση της οθονης με το κινητο ειναι οτι πιο αχρηστο εχει γινει στα αμαξια τα τελευταια δεκα χρονια!Οταν το κινητο μου ειναι 8 inches με τελεια οθονη γιατι να το συνδεσω σε μια χαλια οθονη 7 inches???που κολλαει επισης και χανεται η συνδεση συνεχεια???Βαζω ενα μαγνητακι και εχω και την οθονη και το κινητο.Αξιζει μονο για οσους θελουν να ακουμε μουσικη απο το κινητο τους!
      Το αμαξι ειναι βαρυ. Οπως ολα πλεον,Για αυτο λεω ο 1.5 μονοδρομος.Με τον 1.5 παει μια χαρα!
      Το σταρτ στοπ δουλευει αψογα.Το s-tronic (dsg) συνεργαζεται πολυ ομορφα με τον κινητηρα.Εδω θελω να παρατηρησω το εξης! οσοι εχουν οδηγησει τα παλια dsg σε σχεση με τα νεα υπαρχει τεραστια διαφορα στο πως τα νιωθεις! τα παλια ητανε πιο γρηγορα, σπορ και αποτομα!Τα νεα θυμιζουν σαν μια συνθεση κλασικου μετατροπεα,διπλου συμπλεκτη και cvt.ειναι ρυθμισμενα για ομαλη,οικονομικη οδηγηση.Αλλαζει σε ενα στενο των 50 μετρων ,6 φορες ταχυτητες!Το καλο ειναι σε αυτο το αμαξι στη σπορ λειτουργεια καταβαζει αμεσα και εχει δυναμη!(βλεπε εδω bmw x1,x2,a1 που αργει στα αποτομα κατεβασματα).
      αυτα προς το παρον .θα συνεχισω αργοτερα να πω και γιατι προσωπικα κατεληξα σε αυτη την επιλογη (και ας αυτα ειναι υποκειμενικα)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Όχι, και άλλοι εξέφρασαν 'απαισιόδοξες' προβλέψεις, εγώ πιστεύω ότι θα είναι σίγουρα στο τοπ 5 μαζί με το Astra.

      Για να καταλάβεις

      ' Το Α’ Εξάμηνο του 2021 οι περισσότεροι (1.179) επέλεξαν το μοντέλο με το αστέρι που κυριάρχησε στην κατηγορία των hatchback μικρομεσαίων. Ο Βαυαρός βρέθηκε στην τρίτη θέση (693), όταν ανάμεσά τους βρέθηκε η Toyota Corolla (1.031).'

      Πιστεύω και τα 2 θα περάσουν, τα 'θεωρητικά' (γιατί αφορούν άλλο εξάμηνο, και σχετικά διαφορετική αγορά) 639 αυτοκίνητα της BMW.

      Κάπου εκεί τη βλέπω την τιμή για το Estate. Προσοχή όμως, στα reviews διάβαζα ότι το έξτρα μήκος πάει στις αποσκευές, και όχι στο εσωτερικό.

      Έχω εκφράσει πολλές φορές ότι η Allure είναι η Χρυσή τομή εξοπλιστικά/τιμή στην Peugeot. Νομίζω ότι θα έχει τα περισσότερα χρήσιμα και ουσιαστικά.

      μαλλον δεν γνωριζεις γιατι  βρεθηκε η a-class πρωτη?να σου πω καποια μυστικα ...το μεγαλυτερο ποσοστο απο αυτες τις α-class το πηρε η A-CLASS 250e(plug in hybrid) ,και το αλλο η βασικη με τα 21.000 χιλιαρικα.τα περισσοτερα ειναι γιατι 3 μεγαλες πολυεθνικες φαρμακευτικες  που αλλαξαν το στολο τους σε ηλεκτρικο(βαλανε και φορτιστες στα parking τους.πανω απο χιλια αμαξια..ακουγεται θα ακολουθησουν και αλλες.το αλλο ειναι παλι απο leasing κυριως που ο κοσμος προτιμα ενα αργo,γυμνο αυτοκινητο ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ, αντι για καποιο αλλο σαφως καλυτερο σε ολα αλλα πλεμπα!!! αυτα για τις πωλησεις που λενε πολλοι...το νεο 3008 gt-line δεν πουλαει τιποτα πλεον..ισως και να μην εχει κανει ουτε μια πωληση ή παραγελλια!!!περισσοτερες εχει η gulia στα ιδια λεφτα! συμπερασμα gt-line se peugeot to ξεχναμε ..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Φόρος (Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης) λέγεται και είναι ο υπαίτιος. Από ένα σημείο και μετά αυξάνεται γεωμετρικά, εξ' ου και το άλαμ στις τιμές.

      Αλλά ναι το έχω γράψει και εγώ, μια αξιοπρεπής έκδοση θα έχει περί τα €30.000 και μια καλή έκδοση περί τις €35.000. Μακάρι να βγω λάθος!!

      το ξερεις οτι δεν θα βγεις!!!ελα ντε που καποιοι εχουμε ερωτα με aisin 8 !!!!!!και κοιταμε μονο εκει!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Λοιπόν έκατσα και έβγαλα την "διαμόρφωσή μου" όπως θα το ήθελα αυτή τη στιγμή. Λείπουν λεπτομέρειες τις οποίες δεν διαθέτει ο διαμορφωτής όπως all weather πατάκια, αδιάβροχο κάλυμμα χώρου αποσκευών και μεμβράνες (αν έχει διαθέσιμες η VW καθώς προσφάτως συνεργάτης μου πήρε T-roc και τους είπαν ότι δεν βγάζουν μεμβράνες).

      Στο προκείμενο, είμαι με βάση εξοπλισμού More, ένα από τα δωρεάν μεταλλικά χρώματα (dolphin grey) και κινητήρα 1.5 eTSI 150ps στην τιμή των 40.613€ . Τα έξτρα μου είναι DCC pro, winter pack (μόνο μπροστά) και "λειτουργία μνήμης για park assist".

      Το τελευταίο αν καταλαβαίνω καλά την περιγραφή είναι κάποια προσθήκη στο σύστημα συναγερμού. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

      Είμαι όλος αυτιά για "αντιπροτάσεις" εξοπλισμού αν και δεν θέλω να τεντώσει άλλο το budget. Αν το τέντωνα θα πρόσθετα και πίσω θερμαινόμενα (δεν ξέρω πόσο πάνε γιατί εδώ και δέκα μέρες τα έκοψαν από τον διαμορφωτή και πάνε απευθείας στο winter pack premium το οποίο είναι γελοία ακριβότερο για να έχεις το clima εξ' αποστάσεως) και ίσως την αναβάθμιση ηχοσυστήματος.

      Θα ρωτήσετε εύλογα "και τι μας το λες;". Απλά είναι αλλιώς να το βλέπεις γραμμένο ότι εξ αυτών είναι τα 6.993€ το ΦΠΑ και 4.483€ το ΤΤ! Τι πληρώνουμε για το ΤΙΠΟΤΑ ρε μλκ.....

      Από πρόσφατη επικοινωνία με την αντιπροσωπεία η ειδική παραγγελία είναι στους 4,5 μήνες αυτή τη στιγμή. Επίσης η μοναδική αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκης έχει εκθεσιακό μόνο το Life και td το βασικό Tiguan.

      Έχω ένα "θέμα" οικογενειακό καθώς έχω μείνει με ένα όχημα στην οικογένεια. Η σύζυγος μάλλον θα δουλεύει δίπλα στον καινούργιο σπίτι μας, από Γενάρη όταν και τελειώνει η άδεια ανατροφής τέκνου της, αλλιώς ή θα πρέπει να πάρω ότι έχει ετοιμοπαράδοτο ή να πάω να νοικιάσω για ένα 4μηνο. Για αγορά θα βγω τέλη Νοεμβρίου αρχές Δεκεμβρίου λογικά. Ευτυχώς πρόσφατα έκανα κουμπαριά με φαμίλια η οποία μεταξύ άλλων έχει και ενοικιαζόμενα.

      Σε περίπτωση ετοιμοπαράδοτου πάλι δεν βλέπω κάποιον ανταγωνιστή καλύτερα εξοπλισμένο και αντίστοιχα all-around οσο το Tiguan more, σε αυτά τα λεφτά περίπου.

      Τα άλλα που γουστάρω το Formentor, η X1 που θα μου βγεί με αντίστοιχο εξοπλισμό κοντά στα 50k (δεν παίζει), η υπερτιμημένη Tonale (στα ίδια λεφτά ψηνώμουν) και το Q3 sportsback, το οποίο το γουστάρω τέρμα εμφανισιακά (μαύρο) αλλά ΜΟΝΟ εκεί.....

      Περιμένω και τον διαμορφωτή της Cupra να δω με τι εξοπλισμό έρχεται πλέον standard στα 36.700€ το Formentor. Για αυτό να ενημερώσω του Σαλονικιούς και λοιπούς Βόρειοελλαδήτες πως το f/l το έφερε ο Katakis και έκθεση και td.

      To εχω οδηγησει για 2 μερες στην ελβετια..Θα μου πεις αλλοι οι δρομοι αλλα καποια συμπερασματα βγηκαν.Εγω εχω bmw X1 plug in καινουργια και audi Q2 1.5 dsg.εισαι τυχερος γιατι η εκδοση που οδηγησα ειναι περιπου ιδια με αυτη που λες να παρεις.
      Τα βασικα , το dcc pro ειναι must.Και εχεις καλυτερη ανεση και καλυτερο κρατημα και αισθηση.Ακουγεται και λιγοτερο στις λακουβες.Μεινε με την 17 ζαντα..Καλυτερη ανεση, καλυτερη ποιοτητα κυλισης και μπορεις πιο αφοβα να πατησεις χωματοδρομο.Προς θεου οχι 19 η' 20αρες..Το αμαξι ειναι πιο σφιχτο απο το προηγουμενοΑλλα με dcc pro και 17αρες ειναι οδοστρωτηρας.Με την εχτρα ηχομομωση της εκδοσης more ειναι και πολυ ησυχο στην εθνικη.Τουλαχιστον μεχρι 140 που πηγα(γραφουν πολυ στην ελβετια).
      To progressive steering(τιμονι) ειναι αρκετα καλο.Οπου το εχω δοκιμασει στη Vag ειναι καλο.Mε διαφορα η καλυτερη αναρτηση τιμονι στα c-suv to tiguan (αλλα μονο με dcc pro ).Χωρις ειναι αδιαφορο. Η bmw το τιμονι της εχει πολυ τεχνητη αισθηση.Το ford Kuga (αναρωτιεμαι εαν το εχουν οδηγησει καποιοι) δεν εχει καμια σχεση με αλλα ford.παει καθαρα προς τη ανεση , με κλισεις μεγαλες , τιμονι πολυ ελαφρυ με καθολου αισθηση και γενικα ειναι ενα πολυ ανετο και καλο οικογενειακο αλλα καθολου σπορ.
      Τα θερμαινομενα καθισματα (σαν extra) θα σου ειναι χρησιμα μονο εαν σιχαινεσαι το ζεστο αερα του καλοριφερ το χειμωνα (η εισαι καπνιστης)>παντως ειναι καλα.
      Το ηχοσυστημα ειναι αδιαφορο μετριο.Εαν εχεις απαιτησεις βαλε το εχτρα.Ειναι τελειο.
      Καμερα οπισθοπορειας μετρια αναλυση σε αυτα τα λεφτα,Καθισματα πολυ καλα(δεν δοκιμασα τα καθισματα της r-line).To χρωμα που ειχε ηταν το μπλε nightshade και μου αρεσε πολυ.Εργονομια χωροι, ορατοτητα ολα πολυ καλα.Μην βαλεις τη μεγαλη οθονη , ειναι τεραστια σε αποπροσανατολιζει.Η χρηση του κλιματισμου μεσω οθονης εχει τα μειον της(οπως σε ολα τα αμαξια που εχουν αυτο το συστημα). Οι αλλαγες ταχυτητων με το μοχλο στο τιμονι πολυ βολικες (αλλα εγω ειχα και mercedes παλια και το εχω συνηθισει.
      Συνολικα μου αρεσε πολυ και ας προερχομαι και οδηγω ακριβοτερα αμαξια.
      Για ζημιες? Σε ολα τα vag , to dsg και 1.5 tsi τουλαχιστον μεχρι τα 100 χιλιαδες χιλιομετρα ειναι απροβληματιστα και αποκλειεται να βγαλουν ζημια.Μετα το dsg θελει αλλαγη αναταλακτικου (γυρω στα 600 ευρω) και αντεχει ανετα για αλλα 100 χιλιαδες.Μετα θελει λογικα να παρεις καινουργιο.ο 1.5 τσι εαν το προσεχεις θα σου κρατησει για πολυ.
      Τα πιο πιθανα προβληματα που θα σου βγαλει ειναι (οπως σε ολα τα καινουργια αμαξια) ,οι αισθητηρες, το λογισμικο, οι οθονες και τα μπιπλικια και ισως και το mild hybrid με τη μπαταρια του.Τελος τα φωτα led plus ειναι απιστευτα καλα.(καμια σχεση με τα απλα λεδ που κυκλοφορουνε).Δεν χρειαζεσαι τα matrix.Το δικο μου ειχε να παρκαρω ξεπαρκαρω και να μετακινω το αμαξι μεσω κινητου,Δεν γνωριζω εαν το εχει η more στην ελλαδα.Πολυ ωραιο αυτο το συστημα. Ελπιζω να βοηθησα οσο μπορω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      με λιγα λογια ειναι περιπου ολοιδιος ο εξοπλισμος ανα εκδοση με τον εξοπλισμο που εχει τωρα το νεο 3008.η μεγαλη διαφορα υπαρχει μονο στη gt-line οπου τα full-led ειναι πλεον matrix-led στο νεο 308.οι αλλες εκδοσεις εχουν τα απλα eco-led!

      επισης αλλη μεγαλη διαφορα απο τον εξοπλισμο του τωρινου 3008 ,ειναι οτι τα καθισματα σε active (νεο 308) δεν ειναι σαν τις αλλες εκδοσεις οπου ειναι τυπου bucket! δειχνουν φτηνιαρικα και απλοικα!

      τα καλα νεα ειναι οτι εξωτερικα ολες οι εκδοσεις φαινονται το ιδιο ,,ωραιες ολες με ωραιες ζαντες.απλα η gt-line  με τα matrix φαινεται πιο επιθετικη!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      για οσους θελουν να δουν τον εξοπλισμο ανα εκδοση του νεου peugeot 308 ,

      https://www.peugeot.co.uk/models/new-308.html

      σε αυτο το link πηγαινετε τερμα κατω στη σελιδα και πατηστε το link  που λεει price and spec(μπλε ειναι).ειναι αρχειο pdf και δεν μπορουσα να το ανεβασω.

      ψαχνωντας ειδα οτι ειναι τα ιδια χαρακτηριστικα σε ολες αγορες της ευρωπης αρα λογικα και σε εμας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Stellantis ελλαδα=κλεψια?

      To καινουργιο ηλεκτρικο θα ειναι μαλλον η iX1 xDrive30 απο οσο λεει η εταιρια.Δηλ. αυτονομια από 417 έως 440 km maximum //σε ταξιδι κατω απο 300.Τα ταξιδια που κανω ειναι κυριως 416 χιλιομετρα..Κατω κατω λακωνια.Καλοι ταχυφορτιστες ακομα δεν υπαρχουν ..Οι απλοι των 50 μονο..πραγμα που σημαινει οτι χρειαζομαι σταση 2 ωρες καπου σε ταξιδι 4 ωρες και.ΔΕν παλευεται.Ασε που οταν φτασω δεν υπαρχει για δειγμα εκει ταχυφορτιστης και θα πρεπει να το φορτιζω σε απλη οικιακη πριζα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      27200 to active...

      το κοιτουσα και εγω το 2008 ..αλλα το active εχει μια τεραστια απατεωνια, βλακεια θεικη!!!δεν εχει υποβραχιονιο και ενα βαλεις μετα δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις τις ποτηροθηκες!!!!!!ενω sto allure εχει και υποβραχιονιο και οι ποτηρηθηκες ειναι σε αλλη θεση (πιο μπροστα διπλα στον επιλογεα ταχυτητων) που ειναι ετη φωτος πιο πρακτικο και λειτουργικο.εχουν και αλλη διασταση(μεγαλυτερη τη σωστη).
      Γαλλικες ιδιοτροπιες!Αναλογα με τη εκδοση αλλαζουν και τη θεση μεγεθος ποτηροθηκων,υποβραχιονιων κτλ τι να πω!
      Αλλα οταν δινεις 28000 χιλιαρικα για suv (που το παιζει και semi-premium) και δεν μπορεις να εχεις τεμπελη σε ενα αυτοματο αμαξι..με ξεπερναει!Στα αυτοματα δεν αλλαζουμε ταχυτητες ,ουτε ξεκουραζουμε το χερι στο λεβιε ταχυτητων (που κανουν ολοι με χειροκινητο και μετα γκρινιαζουν γιατι τους χαλαει) ,ειναι συνεχεια στο τεμπελη ή στο τιμονι, ή στον καφε και το τσιγαρο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Ως γνωστών στην Ελλάδα οι εκδόσεις πριν την Allure θα είναι για leasing και φτωχές. Η Allure θα είναι αξιοπρεπής, η Allure+ καλή και η σωστή θα είναι μόνο η GT Line.

      μακαρι τοτε να μπορουμε να βαλουμε τα matrix σαν επιλογη και στις αλλες εκδοσεις και γενικα να μας δωσει τη δυνατοτητα η peugeot μιας παραμετροποιησης ρε παιδι μου..κατιτις!δεν θελω 3dpanel θελω καλα φωτα ομως πχ..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev

    Latest posts made by plev

    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Λοιπόν έκατσα και έβγαλα την "διαμόρφωσή μου" όπως θα το ήθελα αυτή τη στιγμή. Λείπουν λεπτομέρειες τις οποίες δεν διαθέτει ο διαμορφωτής όπως all weather πατάκια, αδιάβροχο κάλυμμα χώρου αποσκευών και μεμβράνες (αν έχει διαθέσιμες η VW καθώς προσφάτως συνεργάτης μου πήρε T-roc και τους είπαν ότι δεν βγάζουν μεμβράνες).

      Στο προκείμενο, είμαι με βάση εξοπλισμού More, ένα από τα δωρεάν μεταλλικά χρώματα (dolphin grey) και κινητήρα 1.5 eTSI 150ps στην τιμή των 40.613€ . Τα έξτρα μου είναι DCC pro, winter pack (μόνο μπροστά) και "λειτουργία μνήμης για park assist".

      Το τελευταίο αν καταλαβαίνω καλά την περιγραφή είναι κάποια προσθήκη στο σύστημα συναγερμού. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

      Είμαι όλος αυτιά για "αντιπροτάσεις" εξοπλισμού αν και δεν θέλω να τεντώσει άλλο το budget. Αν το τέντωνα θα πρόσθετα και πίσω θερμαινόμενα (δεν ξέρω πόσο πάνε γιατί εδώ και δέκα μέρες τα έκοψαν από τον διαμορφωτή και πάνε απευθείας στο winter pack premium το οποίο είναι γελοία ακριβότερο για να έχεις το clima εξ' αποστάσεως) και ίσως την αναβάθμιση ηχοσυστήματος.

      Θα ρωτήσετε εύλογα "και τι μας το λες;". Απλά είναι αλλιώς να το βλέπεις γραμμένο ότι εξ αυτών είναι τα 6.993€ το ΦΠΑ και 4.483€ το ΤΤ! Τι πληρώνουμε για το ΤΙΠΟΤΑ ρε μλκ.....

      Από πρόσφατη επικοινωνία με την αντιπροσωπεία η ειδική παραγγελία είναι στους 4,5 μήνες αυτή τη στιγμή. Επίσης η μοναδική αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκης έχει εκθεσιακό μόνο το Life και td το βασικό Tiguan.

      Έχω ένα "θέμα" οικογενειακό καθώς έχω μείνει με ένα όχημα στην οικογένεια. Η σύζυγος μάλλον θα δουλεύει δίπλα στον καινούργιο σπίτι μας, από Γενάρη όταν και τελειώνει η άδεια ανατροφής τέκνου της, αλλιώς ή θα πρέπει να πάρω ότι έχει ετοιμοπαράδοτο ή να πάω να νοικιάσω για ένα 4μηνο. Για αγορά θα βγω τέλη Νοεμβρίου αρχές Δεκεμβρίου λογικά. Ευτυχώς πρόσφατα έκανα κουμπαριά με φαμίλια η οποία μεταξύ άλλων έχει και ενοικιαζόμενα.

      Σε περίπτωση ετοιμοπαράδοτου πάλι δεν βλέπω κάποιον ανταγωνιστή καλύτερα εξοπλισμένο και αντίστοιχα all-around οσο το Tiguan more, σε αυτά τα λεφτά περίπου.

      Τα άλλα που γουστάρω το Formentor, η X1 που θα μου βγεί με αντίστοιχο εξοπλισμό κοντά στα 50k (δεν παίζει), η υπερτιμημένη Tonale (στα ίδια λεφτά ψηνώμουν) και το Q3 sportsback, το οποίο το γουστάρω τέρμα εμφανισιακά (μαύρο) αλλά ΜΟΝΟ εκεί.....

      Περιμένω και τον διαμορφωτή της Cupra να δω με τι εξοπλισμό έρχεται πλέον standard στα 36.700€ το Formentor. Για αυτό να ενημερώσω του Σαλονικιούς και λοιπούς Βόρειοελλαδήτες πως το f/l το έφερε ο Katakis και έκθεση και td.

      To εχω οδηγησει για 2 μερες στην ελβετια..Θα μου πεις αλλοι οι δρομοι αλλα καποια συμπερασματα βγηκαν.Εγω εχω bmw X1 plug in καινουργια και audi Q2 1.5 dsg.εισαι τυχερος γιατι η εκδοση που οδηγησα ειναι περιπου ιδια με αυτη που λες να παρεις.
      Τα βασικα , το dcc pro ειναι must.Και εχεις καλυτερη ανεση και καλυτερο κρατημα και αισθηση.Ακουγεται και λιγοτερο στις λακουβες.Μεινε με την 17 ζαντα..Καλυτερη ανεση, καλυτερη ποιοτητα κυλισης και μπορεις πιο αφοβα να πατησεις χωματοδρομο.Προς θεου οχι 19 η' 20αρες..Το αμαξι ειναι πιο σφιχτο απο το προηγουμενοΑλλα με dcc pro και 17αρες ειναι οδοστρωτηρας.Με την εχτρα ηχομομωση της εκδοσης more ειναι και πολυ ησυχο στην εθνικη.Τουλαχιστον μεχρι 140 που πηγα(γραφουν πολυ στην ελβετια).
      To progressive steering(τιμονι) ειναι αρκετα καλο.Οπου το εχω δοκιμασει στη Vag ειναι καλο.Mε διαφορα η καλυτερη αναρτηση τιμονι στα c-suv to tiguan (αλλα μονο με dcc pro ).Χωρις ειναι αδιαφορο. Η bmw το τιμονι της εχει πολυ τεχνητη αισθηση.Το ford Kuga (αναρωτιεμαι εαν το εχουν οδηγησει καποιοι) δεν εχει καμια σχεση με αλλα ford.παει καθαρα προς τη ανεση , με κλισεις μεγαλες , τιμονι πολυ ελαφρυ με καθολου αισθηση και γενικα ειναι ενα πολυ ανετο και καλο οικογενειακο αλλα καθολου σπορ.
      Τα θερμαινομενα καθισματα (σαν extra) θα σου ειναι χρησιμα μονο εαν σιχαινεσαι το ζεστο αερα του καλοριφερ το χειμωνα (η εισαι καπνιστης)>παντως ειναι καλα.
      Το ηχοσυστημα ειναι αδιαφορο μετριο.Εαν εχεις απαιτησεις βαλε το εχτρα.Ειναι τελειο.
      Καμερα οπισθοπορειας μετρια αναλυση σε αυτα τα λεφτα,Καθισματα πολυ καλα(δεν δοκιμασα τα καθισματα της r-line).To χρωμα που ειχε ηταν το μπλε nightshade και μου αρεσε πολυ.Εργονομια χωροι, ορατοτητα ολα πολυ καλα.Μην βαλεις τη μεγαλη οθονη , ειναι τεραστια σε αποπροσανατολιζει.Η χρηση του κλιματισμου μεσω οθονης εχει τα μειον της(οπως σε ολα τα αμαξια που εχουν αυτο το συστημα). Οι αλλαγες ταχυτητων με το μοχλο στο τιμονι πολυ βολικες (αλλα εγω ειχα και mercedes παλια και το εχω συνηθισει.
      Συνολικα μου αρεσε πολυ και ας προερχομαι και οδηγω ακριβοτερα αμαξια.
      Για ζημιες? Σε ολα τα vag , to dsg και 1.5 tsi τουλαχιστον μεχρι τα 100 χιλιαδες χιλιομετρα ειναι απροβληματιστα και αποκλειεται να βγαλουν ζημια.Μετα το dsg θελει αλλαγη αναταλακτικου (γυρω στα 600 ευρω) και αντεχει ανετα για αλλα 100 χιλιαδες.Μετα θελει λογικα να παρεις καινουργιο.ο 1.5 τσι εαν το προσεχεις θα σου κρατησει για πολυ.
      Τα πιο πιθανα προβληματα που θα σου βγαλει ειναι (οπως σε ολα τα καινουργια αμαξια) ,οι αισθητηρες, το λογισμικο, οι οθονες και τα μπιπλικια και ισως και το mild hybrid με τη μπαταρια του.Τελος τα φωτα led plus ειναι απιστευτα καλα.(καμια σχεση με τα απλα λεδ που κυκλοφορουνε).Δεν χρειαζεσαι τα matrix.Το δικο μου ειχε να παρκαρω ξεπαρκαρω και να μετακινω το αμαξι μεσω κινητου,Δεν γνωριζω εαν το εχει η more στην ελλαδα.Πολυ ωραιο αυτο το συστημα. Ελπιζω να βοηθησα οσο μπορω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      27200 to active...

      το κοιτουσα και εγω το 2008 ..αλλα το active εχει μια τεραστια απατεωνια, βλακεια θεικη!!!δεν εχει υποβραχιονιο και ενα βαλεις μετα δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις τις ποτηροθηκες!!!!!!ενω sto allure εχει και υποβραχιονιο και οι ποτηρηθηκες ειναι σε αλλη θεση (πιο μπροστα διπλα στον επιλογεα ταχυτητων) που ειναι ετη φωτος πιο πρακτικο και λειτουργικο.εχουν και αλλη διασταση(μεγαλυτερη τη σωστη).
      Γαλλικες ιδιοτροπιες!Αναλογα με τη εκδοση αλλαζουν και τη θεση μεγεθος ποτηροθηκων,υποβραχιονιων κτλ τι να πω!
      Αλλα οταν δινεις 28000 χιλιαρικα για suv (που το παιζει και semi-premium) και δεν μπορεις να εχεις τεμπελη σε ενα αυτοματο αμαξι..με ξεπερναει!Στα αυτοματα δεν αλλαζουμε ταχυτητες ,ουτε ξεκουραζουμε το χερι στο λεβιε ταχυτητων (που κανουν ολοι με χειροκινητο και μετα γκρινιαζουν γιατι τους χαλαει) ,ειναι συνεχεια στο τεμπελη ή στο τιμονι, ή στον καφε και το τσιγαρο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Audi Q2 2016

      @cirus said in Audi Q2 2016:

      @plev said in Audi Q2 2016:

      Σε συνεχεια του τριτου μερους του test drive ,θα μιλησω για τους υποκειμενικους λογους που πηραμε το audi q2.
      Αφου εφαγα τη χυλοπιτα για χαμηλο αμαξι και αφου υπαρχει ηδη μεσαιο suv σαν πρωτο και περιμενουμε και την bmw iΧ1 σε λιγο καιρο μονο μικρο ψηλο εμεινε σαν επιλογη.
      Ειπαμε να εχουμε το δικο μας αμαξι και να μην στηριζομαστε στο εταιρικο μονο.Δεν ξερεις τι θα γινει ,τωρα υπηρχαν καποια λεφτα, εας γινει τωρα.Και εας ειναι η χειροτερη περιοδος!Η κοπελα βαζει το 60% της τιμης και εγω το 40% και θελει μονο premium!
      Εγω βασικα ηθελα τωρα γιατι βλεπω πως η αυτοκινηση αλλαζει και πηγαινει σε ενα μονοπατι ,που δεν μου αρεσει!αυτοκινητο gadget ,για μετακινηση μονο και η εννοια της οδηγησης σιγοσβηνει.Αποστειρομενα αμαξια με κοφτες ταχυτητας ,υπερβολικα εκνευριστικη υποβοηθηση στη πραγματικη οδηγηση με μπιπ μπιπ παντου, esp που μπαινει προωρα και αγαρμπα, φωτακια οθονες led παντου.
      Αμαξια που προτιμας να εισαι συνοδηγος παρα οδηγος
      .Η ηλεκτροκινηση ακομα στην ελλαδα δεν εχει ερθει.Ηλεκτρικα αμαξια εχουν ερθει αλλα δεν ειναι καλα ακομα για ιδιοκτησια.Τι εννοω?μπαταριες πατατα (και ειναι και πανακριβες) που σε λιγο καιρο χανουν το 30% της δυναμης και της αυτονομια τους ,ειναι θεοβαρες και στην ελλαδα με τον τροπο που οδηγαμε δεν εχουν ουτε 200 πραγματικα χιλιομετρα σε ταξιδια.Οδηγησα ηλεκτρικο για αρκετο διαστημα 18ΚW ελεγε ο κατασκευαστης για τα 100 χλμ εγω το εφτασα στα 44KW ετσι οπως θελω να οδηγω καποιες φορες!Το ιδιο ισχυει θα μου πεις και για τα θερμικα ,τα σκιζεις λιγο και πανε περιπατο τα 7-8 λιτρα και εισαι στα 14-15.
      Ηθελα old school να με φτασει εως το 2035 και εως τα 150.000χλμ .Χωρις να τριζει..(γιατι το τριξιμο με χαλαει περισσοτερο απο ολα) και να μπορω να ευχαριστηθω λιγο ακομα οδηγηση!Τοτε το 2035 θα παμε σε ηλεκτρικο που θα ειναι 1000 κιλα και οχι 2 και τονους, με μπαταρια που θα εχει το 1/3 του βαρους των σημερινων και τη διπλασια αυτονομια,δυναμη και αντοχη και σασι που θα ειναι ειδικο για ηλεκτρικα αμαξια.
      Ελπιζω μονο να μην ειναι εντελως ρομποτιζε ταξι τοτε (δηλαδη μπαινεις λες που θελεις να πας και σε παει χωρις καν να εχεις τα χερια στο τιμονι).Οπως ευχομαι να πεσει και η τιμη της βενζινης για να ευχαριστηθω λιγο τις βολτες και τα ταξιδια μου και να μην το εχω παρκαρισμενο και να το κοιταω μονο! Βλεπω και σε καποιες χωρες η τιμη του λιτρου να ειναι 0,39 και απλα κλαιω!αυτα!

      Αφου θέλατε premium οπωσδήπωτε και ψηλό καλη επιλογή το Q2 αφου το πήρες με τον καλό κινητηρα. H merc gla καλύτερη για μενα σε premium αμάξι αλλά καθόλου sport είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένη στην άνεση. Την BMW Χ1 δεν την έχω οδηγήσει και δεν έχω άποψη εσύ την οδήγησες?

      αυτην εχουμε τα τελευταια 4 χρονια..diesel αυτοματη απλη!Πολυ καλο αμαξι,σε ολα του,ποιοτητα,κυλιση,κρατηματα,ηχομονωση,χωροι,εργονομια.Με αρνητικα το τιμονι,οτι δεν εχεις δυναμη για γρηγορα προσπερασματα και οτι τη παμε για service 6 φορες το χρονο στο σπανο οχι γιατι χαλαει κατι αλλα για να κανουν reset σε αισθητηρες και παρεμφερη.Μια τα λαστιχα, μια το κλειδι, μια το sos, μια το adblue, κτλ.Σου βγαζει ολο κατι check ..Δεν ειμαι ειδικος αλλα νιωθω οτι πλεον τα service γινονται απο ηλεκτρονικους εγκεφαλους του αμαξιου και οχι απο καποιον μηχανικο που ανοιγει και βλεπει τη μηχανη.
      Σαν αισθηση μοιαζει πολυ με το audi Q2, παρα πολυ.Λιγο πιο ανετη ,λιγο πιο ποιοτικη, λιγο καλυτερη κυλιση και ηχομονωση.καλυτεροι χωροι και θηκες για μικροπραγματα.Χειροτερο τιμονι και σπορ αισθηση.Νιωθεις ομως οτι η bmw ειναι πιο μεγαλο αμαξι και συνολικα μια κατηγορια πανω!Εγω τη συνιστω εαν την βρειτε μεταχειρισμενη και diesel και σε καλη τιμη.
      Τα κανει ολα καλα.
      Τα αλλα αμαξια που εχω ζησει για πολυ τα τελευταια 10 χρονια ειναι τα προηγουμενα mercedes gla ,audi q3, renault captur,peugeot 208,volvo και διαφορα αλλα για πολυ λιγο..
      Ολα με πολλα μειον εκτος απο audi q3 που συνολικα ειναι πολυ καλο αμαξι εκτος απο τιμονι και αισθηση σπορ οδηγησης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Audi Q2 2016

      Σε συνεχεια του τριτου μερους του test drive ,θα μιλησω για τους υποκειμενικους λογους που πηραμε το audi q2.
      Αφου εφαγα τη χυλοπιτα για χαμηλο αμαξι και αφου υπαρχει ηδη μεσαιο suv σαν πρωτο και περιμενουμε και την bmw iΧ1 σε λιγο καιρο μονο μικρο ψηλο εμεινε σαν επιλογη.
      Ειπαμε να εχουμε το δικο μας αμαξι και να μην στηριζομαστε στο εταιρικο μονο.Δεν ξερεις τι θα γινει ,τωρα υπηρχαν καποια λεφτα, εας γινει τωρα.Και εας ειναι η χειροτερη περιοδος!Η κοπελα βαζει το 60% της τιμης και εγω το 40% και θελει μονο premium!
      Εγω βασικα ηθελα τωρα γιατι βλεπω πως η αυτοκινηση αλλαζει και πηγαινει σε ενα μονοπατι ,που δεν μου αρεσει!αυτοκινητο gadget ,για μετακινηση μονο και η εννοια της οδηγησης σιγοσβηνει.Αποστειρομενα αμαξια με κοφτες ταχυτητας ,υπερβολικα εκνευριστικη υποβοηθηση στη πραγματικη οδηγηση με μπιπ μπιπ παντου, esp που μπαινει προωρα και αγαρμπα, φωτακια οθονες led παντου.
      Αμαξια που προτιμας να εισαι συνοδηγος παρα οδηγος
      .Η ηλεκτροκινηση ακομα στην ελλαδα δεν εχει ερθει.Ηλεκτρικα αμαξια εχουν ερθει αλλα δεν ειναι καλα ακομα για ιδιοκτησια.Τι εννοω?μπαταριες πατατα (και ειναι και πανακριβες) που σε λιγο καιρο χανουν το 30% της δυναμης και της αυτονομια τους ,ειναι θεοβαρες και στην ελλαδα με τον τροπο που οδηγαμε δεν εχουν ουτε 200 πραγματικα χιλιομετρα σε ταξιδια.Οδηγησα ηλεκτρικο για αρκετο διαστημα 18ΚW ελεγε ο κατασκευαστης για τα 100 χλμ εγω το εφτασα στα 44KW ετσι οπως θελω να οδηγω καποιες φορες!Το ιδιο ισχυει θα μου πεις και για τα θερμικα ,τα σκιζεις λιγο και πανε περιπατο τα 7-8 λιτρα και εισαι στα 14-15.
      Ηθελα old school να με φτασει εως το 2035 και εως τα 150.000χλμ .Χωρις να τριζει..(γιατι το τριξιμο με χαλαει περισσοτερο απο ολα) και να μπορω να ευχαριστηθω λιγο ακομα οδηγηση!Τοτε το 2035 θα παμε σε ηλεκτρικο που θα ειναι 1000 κιλα και οχι 2 και τονους, με μπαταρια που θα εχει το 1/3 του βαρους των σημερινων και τη διπλασια αυτονομια,δυναμη και αντοχη και σασι που θα ειναι ειδικο για ηλεκτρικα αμαξια.
      Ελπιζω μονο να μην ειναι εντελως ρομποτιζε ταξι τοτε (δηλαδη μπαινεις λες που θελεις να πας και σε παει χωρις καν να εχεις τα χερια στο τιμονι).Οπως ευχομαι να πεσει και η τιμη της βενζινης για να ευχαριστηθω λιγο τις βολτες και τα ταξιδια μου και να μην το εχω παρκαρισμενο και να το κοιταω μονο! Βλεπω και σε καποιες χωρες η τιμη του λιτρου να ειναι 0,39 και απλα κλαιω!αυτα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Audi Q2 2016

      για μενα παντως η συγκριση μεταξυ toyota cross(yaris,corolla) και audi q2 δεν εχει νοημα.απευθηνονται σε 2 διαφορετικα κοινα. Η συγκριση πρεπει να γινεται μεταξυ audi q2 ,mini counrtryman και ford puma. Τα 3 suv με σπορ προσανατολισμο και μαζεμενες διαστασεις, και πανω κατω τις ιδιες τιμες,>Εχουν φτιαχτει με γνωμονα τη σπορ οδηγηση(οσο μπορει να υπαρχει σε ενα suv σε αυτες τις τιμες) και τα υπολοιπα σε δευτερη μοιρα(σε σχεση με τον ανταγωνισμο).
      Νεανικα και τα 3 , τα 2 εχουν και τη πρεμιουμ αισθηση και σημα στο καπο, το τριτο (puma) εχει τον καλυτερο εξοπλισμο!
      Τωρα το audi q2 δεν εχει νοημα με τον χιλιαρη κινητηρα γιατι ετσι χανεται εντελως η ουσια που φτιαχτηκε (δηλαδη η σπορ οδηγηση).Οπως και το puma ,χρειαζεται τα 155 αλογα οχι τα 125.Πιο το νοημα εαν δεν εχεις λιγο γκαζι να πατησεις να εχεις σπορ στησιμο?
      τωρα εαν καποιος εχει ψηλα τη σπορ οδηγηση και ψαχνεται για suv(μικρο) τοτε πρεπει να οδηγησει και τα 3 .
      Εχουν αρκετες διαφορες στον τροπο που οδηγουνται,καθεσαι,αισθησης κτλ.Γουστα ειναι αυτα ,
      Εαν δεν σας ενδιαφερουν οι μικρες διαστασεις τοτε κοιταξτε και απο cupra μερια, και απο arcana.
      Εαν το σημα εχει μεγαλη σημασια για εσας
      η τη γυναικας σας τοτε μονοδρομος q2 ή countryman.(ή μεταχειρησμενη bmw x2).Στο countryman εμενα αυτο που με χαλασε πολυ ειναι το τιμονι του.ΠΟλυ βαρος με τεχνητη αισθηση και στη Χ2.Δεν ξερω γιατι στα πισωκινητα η bmw εχει απο τα καλυτερα τιμονια και στα προσθιοκινητα με χαλαει τοσο!ισως γιατι προερχομαι απο γαλλικες και ιταλικες σχολες, δεν ξερω!
      παντως και τα 2008 και το captur και ολα τα αλλα σου δινουν και λιγο απο σπορ οδηγηση, δεν ειναι εντελως ξενερωτα 'η οικογενειακα!εξαιρεση citroen aircross, dacia,skoda karog,kia kona,yaris cross, κτλ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Audi Q2 2016

      εγω παντως καταλαβα οτι δεν ειναι ατοκο..ειτε το απλο ειτε το ballon εχουν επιτοκιο και τελικα ειναι το ιδιο πραγμα.Επιτοκιο στο 9% τελικο.(σταθερο )
      Ουσιαστικα παιρνεις δανειο το ποσο που χρειαζεσαι απο τη VW bank.πχ το αμαξι κανει 30.000 ευρω ,και δινεις προκαταβολη 10.000 ευρω, τα αλλα 20.000 τα παιρνεις με τη μορφη δανειου απο τη VW bank.Tωρα στο απλο εχει επιτοκιο 9%.Αρα μετα απο 4 χρονια θα εχεις δωσει στη VW 23.000 ευρω (τυχαιο το νουμερο). Και στο balloon το ιδιο ισχυει και εας λεει επιτοκιο 6% στο τελος θα δωσεις 23.200 .ΠΑντα στο ballon στο τελος θα εχεις δωσει κατι παραπανω απο το απλο.100 μεχρι 300 ευρω αναλογως.Τι κανουν στο ballon θα σας πω.Στο παραπανω παραδειγμα δινεις 10.000 προκαταβολη , και παιρνεις δανειο για 20.000 παλι..μετα απο 4 χρονια με χαμηλες πολυ δοσεις για να ερθει στη κατοχη σου το αμαξι πρεπει να πληρωσεις τη μεγαλη δοση στα 15.000 ευρω στην οποια εχουν ενσωματωθει ολοι οι τοκοι των 6% αλλα επειδη ειναι πολυ μεγαλη αυτη η δοση και τοκιζεται για 4 χρονια εστω και με μικροτερο επιτοκιο ,ουσιαστικα πηρωνεις ακριβως τα ιδια με το κανονικο χρηματοδοτικο(παντα λιγο ελαχιστα παραπανω).
      Τωρα την ασφαλεια την πληρωνεις δεν ειναι δωρο,Μπαινει στη τιμη του δανειου.Οπως και τα service το ιδιο.Η ασφαλεια ειναι καλη και πιο φτηνη του ανταγωνισμου, αρα αξιζει να τη βαλεις.
      Το service eιναι ακριβως το ιδιο στη τιμη.Μιλαμε για τα προγραματισμενα service που γινονται καθε 2 χρονια.550 ευρω εκαστο.Αρα δεν συμφερει να το βαλεις στο δανειο γιατι πηρωνεις τοκους.Το ballon απο οτι καταλαβα ειναι ουσιαστικα ενα καλο leasing..πιο φτηνο απο τις αλλες εταιρειες(avis κτλ).δινεις μια καλη προκαταβολη ,μετα για 4 χρονια χαμηλες δοσεις και στο τελος εαν θες δινεις τη μεγαλη δοση για να το παρεις στη κατοχη σου ή δεν τη δινεις και συνεχιzεις το ιδιο με αλλο καινουργιο audi.
      Αυτο που εχεις σαν δωρο ειναι 4 χρονια εγγυηση .2 εργοστασιακα και 2 της allianz.Και τη δωρεαν ασφαλιση δανειου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Audi Q2 2016

      συνεχιζοντας το τεστ-drive.! το χρωμα ειναι μεταλλικο γκρι.Ειναι η βασικη εκδοση (φωτα led,apple car play kai android auto, αυτοματος διζωνικος εξοπλισμος, ζαντεσ 17,και προεγκατασταση εαν θελεισ μελλοντικα να βαλεις καμερα οπισθοπορειας και navi).Εχει αισθητηρες ηχητικους παρκαρισματος αλλα για μενα στα suv ειναι must η καμερα οπισθοπορειας,(κοστος 700 ευρω).
      Τα φωτα ειναι καλα δυνατα και ξεκουραστα.Δεν ειναι matrix led που κανουν τη μεγαλη διαφορα.
      Το ηχοσυστημα ειναι μια χαρα δεν χρειαζεσαι αναβαθμιση.(μεγαλο προβλημα των αλλων b-suv).
      O κλιματισμος ειναι απιστευτα καλος,ησυχος και δυνατος.(αλλο μεγαλο προβλημα των αλλων b-suv).
      Tα καθισματα ειναι τα βασικα.Καλα, ,με σωστη ρυθμιση και καλη στηριξη.Παλι δεν ειναι ομως κατι το ιδαιτερο..τα σπορ καθισματα της gt-line στα peugeot ειναι καλυτερα, 'η τα σπορ καθισματα της αudi.
      To υποβραχιονιο ρυθμιζεται οπως θελεις και θα βολεψει του παντες(βλεπε εδω mokka πχ που ειναι αχρηστο για αρκετα αναστηματα).Γενικα η θεση οδηγησης θα βολεψει τους παντες και η εργονομια ειναι πολυ καλη.Ειδικα για μενα που θελω της 2 ποτηροθηκες να ειναι μπροστα και οχι πισω στα πλαγια.
      Η ελλειψη ψηφοποιησης στη βασικη εκδοση ειναι εντονη.Το ΜΜΙ plus ειναι ευκολο ,δουλευει σωστα και το χρησιμοποιεις ανετα οταν οδηγεις!Αλλα δεν ειναι touch!Aρα δεν βολευει η συνδεση με κινητο.
      Εδω να πω οτι προσωπικα για μενα η συνδεση της οθονης με το κινητο ειναι οτι πιο αχρηστο εχει γινει στα αμαξια τα τελευταια δεκα χρονια!Οταν το κινητο μου ειναι 8 inches με τελεια οθονη γιατι να το συνδεσω σε μια χαλια οθονη 7 inches???που κολλαει επισης και χανεται η συνδεση συνεχεια???Βαζω ενα μαγνητακι και εχω και την οθονη και το κινητο.Αξιζει μονο για οσους θελουν να ακουμε μουσικη απο το κινητο τους!
      Το αμαξι ειναι βαρυ. Οπως ολα πλεον,Για αυτο λεω ο 1.5 μονοδρομος.Με τον 1.5 παει μια χαρα!
      Το σταρτ στοπ δουλευει αψογα.Το s-tronic (dsg) συνεργαζεται πολυ ομορφα με τον κινητηρα.Εδω θελω να παρατηρησω το εξης! οσοι εχουν οδηγησει τα παλια dsg σε σχεση με τα νεα υπαρχει τεραστια διαφορα στο πως τα νιωθεις! τα παλια ητανε πιο γρηγορα, σπορ και αποτομα!Τα νεα θυμιζουν σαν μια συνθεση κλασικου μετατροπεα,διπλου συμπλεκτη και cvt.ειναι ρυθμισμενα για ομαλη,οικονομικη οδηγηση.Αλλαζει σε ενα στενο των 50 μετρων ,6 φορες ταχυτητες!Το καλο ειναι σε αυτο το αμαξι στη σπορ λειτουργεια καταβαζει αμεσα και εχει δυναμη!(βλεπε εδω bmw x1,x2,a1 που αργει στα αποτομα κατεβασματα).
      αυτα προς το παρον .θα συνεχισω αργοτερα να πω και γιατι προσωπικα κατεληξα σε αυτη την επιλογη (και ας αυτα ειναι υποκειμενικα)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Audi Q2 2016

      Παρελαβα σημερα το audi q2 1.5 s-tronic..Οχι παραγελλια αλλα ετοιμοπαραδοτο!
      κοστος 33.000 με μεταλικο χρωμα, και 4 χρονια εγγυηση!!
      ΜΕ λιγα λογια η επιλογη του συγκεκριμενου εγινε λογο αναγκης για ετοιμοπαραδοτο.Δυσκολα βρισκεις ετοιμοπαραδοτα αυτοματα σημερα!
      Δεν συμπαθω τα suv γενικα και ειδικα τα Β-suv.δεν ειναι καθολου ευχαριστα στη γρηγορη οδηγηση αλλα οι γυναικες πλεον ουτε καν να συζητησουν την επιλογη για χαμηλο. Καταληξαμε στο συγκεκριμενο γιατι η κοπελα ηθελε ψηλο ,αυτοματο(σε αυτο συμφωνουμε) και εαν γινεται premium! Της ειπα premioum b-suv προς το παρον μονο η audi εχει αντε ισως και το mini countryman επειδη ειναι καπως μαζεμενο!

      Τελοςπαντων παμε στο τεστ drive..Εκει που ξεχωριζει ειναι στα υλικα μεσα σε σχεση με τα αλλα Β-suv και στην αισθηση στιβαροτητας , ενα μασιφ πραγμα, δεν τριζει τιποτα!!!Βγηκα απο audi q3,bmw x1 , μπηκα στο audi q2 και νιωθεις οτι η στιβαροτητα ειναι στα ιδια επιπεδα!ποιοτητα κυλισης ,ηχομονωση αρκετα καλες αλλα μην φανταστειτε κατι το φοβερο..Πλεον και τα αλλα β-suv εχουν ανεβει επιπεδο και εχουν καλη ποιοτητα κυλισης και ηχομονωση,,τα captur,2008, c3 aircross, t-roc εχουν και αυτα αντιστοιχη ποιοτητα κυλισης χανουν λιγο στη ηχομονωση(οχι τοσο το t-roc) .
      Tο μοναδικο προσον του ειναι οτι ειναι το μονο σπορ Β-suv και με διαφορα.Δεν υπαρχει αλλο..Αυτο σημαινει οτι ειναι και το πιο σφιχτο εαν σας ενδιαφερει η ανεση.Δεν κουραζει καθολου αλλα ειναι σφιχτο-σπορ 100%.Δεν θα το συνιστουσα για οικογενειες!Το puma δεν καταλαβαινω γιατι το λενε σπορ .(ισως δεν ξερω απο οριακη οδηγηση και ρυθμιση στις στροφες) αλλα ειχε ακριβως την τριπλασια κλιση στις στροφες ..Με αλλα λογια ενιωθα οτι μπορω να μπω σε μια στροφη με το Q2 με τη διπλασια ταχυτητα απο τα αλλα χωρις να αγχωθω..Μηδενικες κλισεις,πολυ μεγαλη προσφυση ,πολυ καλο τιμονι και καθολου υποστροφη,,Δεν τα περιμενα αυτα απο ενα audi.Λες να εχουν δικιο αυτοι που λενε οτι τα audi κανουν μαγκα το μεσο οδηγο που δεν ξερει και πολλα απο οδηγηση?Μπορει!

      Αρνητικα....1=η τιμη..εχουν ξεφυγει ολα τα αμαξια μεν και το συγκεκριμενο εχει ανεβει μονο 1000 ευρω απο το 2016 που πρωτοβγηκε αλλα ρε φιλε 31.900 για b-suv ,αδειο κιολας χωρις εξοπλισμο .τι να πω!
      2=δεν εχει καθολου gadget οθονες μπιμπλικια κτλ ..old school ..εγω το προτιμω ετσι αλλα πιστευω οι περισσοτεροι τα θελουν!
      3=δεν ειναι αυτο που λεμε ανετο οικογενειακο αμαξι..ειναι σπορ
      4=στα ιδια λεφτα υπαρχουν καλυτερες επιλογες για σπορ οδηγηση εαν δεν εχετε το κολλημα για b-suv
      Τα θεματα αξιοπιστιας audi, s-tronic δεν με αποσχολουν εμενα γιατι κανω λιγα χιλιομετρα (7000 χλμ περιπου το χρονο),οχι μες τη κινηση και ξερω να οδηγω αυτοματο δεν τα χαλαω,,Στα 80.000 μετα απο δεκα χρονια θα σκασω τα 800 ευρω για συντηρηση στο s-tronic
      θα μου βγαλει αλλα 8 χρονια.. και μετα θα εχω πεθανει ..χεχε..
      Συμπερασμα .για σπορ χρηση καλο ειναι ,για οικογενειακη υπαρχουν και καλυτερα..Μονοδρομος ο 1.5 κινητηρας..ο χιλιαρης ειναι οριακος!Εαν θελετε ρωτηστε με για πιο συγκεκριμενες πληροφοριες!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Stellantis ελλαδα=κλεψια?

      μια ερωτηση εκανα εαν αξιζει το audi a3 τα 2 χιλιαρικα πανω απο τον ασσο.πιασαμε ολη τη θεωρια για ηλεκτρικα,,Ειπαμε ηλεκτρικο θα υπαρχει και μαλιστο καλο αλλα χρειαζομαστε και ενα δευτερο θερμικο τουλαχιστον για τα επομενα 15 χρονια για τα ταξιδια που κανω ..μεχρι να βγει ηλεκτρικο με πραγματικη αυτονομια 1000 τουλαχιστον χιλιομετρα, ταξιδι δεν κανεις μεγαλο με ηλεκτρικο,.Τωρα για να μιλησουμε και με αριθμους .φορτωμενο ηλεκτρικο με 4 ατομα, κλιματισμο φουλ, ραδιαφωνο,φωτα, και ανοιχτο λιγο παραθυρο γιατι καπνιζουμε με 160 στην εθνικη που παω καιει τουλαχιστον 35 με 40 κιλοβατωρες στα 100 χιλιομετρα.και οχι 17 και 18 οπως στην πολη .Που σημαινει οτι και με tesla στα μισα του ταξιδιου εχει πεσει ολη η μπαταρια.Εαν ειχε tesla ταχυφορτιστες παντου οκ..καθεσαι μιση ωρα φορτιζεις συνεχιζεις.Τωρα με κατι ταχυφορτιστες των 50 (και αυτοι ειναι μονο 3 στη διαδρομη μου) θελω 2 ωρες.ΚΑι τι θα κανω 2 ωρες σε ενα βενζιναδικο στην εθνικη? ΘΑ μου πεις καλη ευκαιρια να αρχισεις το διαβασμα ενος καλου βιβλιου!
      Τελοςπαντων εχει οδηγησει καποιος τον ασσο?δεν βρηκε χαλια το τιμονι του και τη θεση οδηγησης?η εγω ειμαι ο περιεργος?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • RE: Stellantis ελλαδα=κλεψια?

      To καινουργιο ηλεκτρικο θα ειναι μαλλον η iX1 xDrive30 απο οσο λεει η εταιρια.Δηλ. αυτονομια από 417 έως 440 km maximum //σε ταξιδι κατω απο 300.Τα ταξιδια που κανω ειναι κυριως 416 χιλιομετρα..Κατω κατω λακωνια.Καλοι ταχυφορτιστες ακομα δεν υπαρχουν ..Οι απλοι των 50 μονο..πραγμα που σημαινει οτι χρειαζομαι σταση 2 ωρες καπου σε ταξιδι 4 ωρες και.ΔΕν παλευεται.Ασε που οταν φτασω δεν υπαρχει για δειγμα εκει ταχυφορτιστης και θα πρεπει να το φορτιζω σε απλη οικιακη πριζα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      plev
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr