-
@elteo said in Νέα BMW 1 Series 2019:
oι τεχνολογίες και τα updates μας έφαγαν.....μετά από τέτοια ταλαιπωρία χαρά στο κουράγιο σου που δεν τους σκυλόβρισες....
Και τι θα έβγαζε με το βρισιμο που το έχουμε εύκολο ;
Έχεις κανεις ποτε σοβαρή δουλειά με βρισιμο και τραμπουκισμούς ; -
@iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@elteo said in Νέα BMW 1 Series 2019:
oι τεχνολογίες και τα updates μας έφαγαν.....μετά από τέτοια ταλαιπωρία χαρά στο κουράγιο σου που δεν τους σκυλόβρισες....
Και τι θα έβγαζε με το βρισιμο που το έχουμε εύκολο ;
Έχεις κανεις ποτε σοβαρή δουλειά με βρισιμο και τραμπουκισμούς ;Ενίοτε χρειάζεται γιατί απλούστατα χωρίς μπινελίκι ΔΕΝ κάνουν τη δουλειά τους…..τονίζω το «ενίοτε»…
-
@iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@elteo said in Νέα BMW 1 Series 2019:
oι τεχνολογίες και τα updates μας έφαγαν.....μετά από τέτοια ταλαιπωρία χαρά στο κουράγιο σου που δεν τους σκυλόβρισες....
Και τι θα έβγαζε με το βρισιμο που το έχουμε εύκολο ;
Έχεις κανεις ποτε σοβαρή δουλειά με βρισιμο και τραμπουκισμούς ;τρόπος του λέγειν αφενός
αφετέρου λένε στο χωριό "τον καλό τον λένε και μαλ*κα" -
Ήξερα ότι αν έβριζα δεν θα έβγαζα άκρη και θα έχανα και το δίκιο μου. Η ταλαιπωρία πάντως ήταν απίστευτη και γενικά η αντιμετώπιση από τα κεντρικά της BMW και την Mondial assistance (η οδική) τραγική. Ειδικά οι δεύτεροι ελπίζω να το κλείσουν το μαγαζί γιατί βασανίζουν κόσμο.
-
Καλοτάξιδο Σπύρε, περιμένουμε αναλυτικές εντυπώσεις!
-
Ευχαριστώ παίδες για τις ευχές. Έκανα ήδη το πρώτο update δίχως να αντιμετωπίσω κάποιο ζήτημα. Αυτό που μου άρεσε ήταν η ταχύτητα με την οποία το Android auto λειτούργησε αλλά και το mirroring.
Το μόνο που με χάλασε είναι μια σχετική δυσκολία να συνηθίσω να βάζω την όπισθεν. Μου αρέσει πως στον ψηφιακό πίνακα οργάνων έχει χάρτη αστικής κλίμακας και στον κεντρικό βλέπω τον γνωστό από google maps. Καθώς η κεντρική οθόνη αντίστοιχα στην gla έχει τη δυνατότητα να δείχνει θερμοκρασίες λαδιού, νερού, πιέσεις, στροφές, ροπή και φόρτιση μπαταρίας, αντίστοιχα θα το ήθελα και στην bmw. Αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα απλώς δε την έχω καταλάβει ακόμη .
Ο χώρος αποσκευών δεν είναι πια τόσο μικρός μα το τίμημα είναι η έλλειψη κανονικής ρεζερβας αν το ανέγνωσα σωστά.
Το μαύρο πολύ ωραίο μα οι δακτυλιες και η οποία σκόνη κάνουν μπαμ αμέσως.Τα καθίσματα χάνουν σε άνεση σε σχέση με της μερκ μα έχουν ιδανική πλευρική και οσφυϊκή στήριξη ώστε σε συνεργασία με τα προσκέφαλα να κρατούν το σώμα αγκαλιά σε μια απίστευτη προσπάθεια δημιουργίας υψηλού επιπέδου ασφάλειας.
Παράπονα άκουσα ήδη από το τέκνο μου ως προς τον χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών.
Τα τουραντσα με την μαλακή γόμα αποφορτιζουν αποτελεσματικά την ανάρτηση η οποία σε συνδυασμό με την ακαμψία του αμαξώματος είναι για πολλά στροφιλικια.
Εδώ είναι η σειρά για το δεύτερο μεγάλο παράπονο. Με τέτοιο στήσιμο και φρένα άγκυρες , οι 109 ίπποι τραβούν μεν με σπιρτάδα το αμάξωμα των 1320 κιλών που μαζί με τον οδηγό φτάνει τα 1400. Αυτό οφείλεται στην κοντή κλιμάκωση. Αν είχε λοιπόν τα 136 που δίνει αλλού ο τρικυλινδρος 1.5 αρης πχ στην Χ1 θα ήταν απόλυτο εργαλείο οδηγικής ευχαρίστησης στα χρήματα που ζητάει.
Αρχή είναι ακόμη. Το αμάξι είναι ακόμη φιμονενο . Θα τα γράφω όλα όπως τα αντιλαμβάνομαι και βλέπουμε... -
Καλοτάξιδη Σπύρο με Υγεία να την χαρείς....επιτέλους ένα σοβαρό αμάξι στα χέρια σου!!
-
Πατώντας το πάνω πλάγιο κουμπί στον αριστερό διακόπτη (φωτων) σου φέρνει διάφορες μετρήσεις εκ των οποίων η μία είναι ιπποδυναμη/ροπή. Μπορείς να τις βρεις και στο infotainment αν θέλεις στις μετρήσεις του αυτοκινήτου
-
Φίλε το βρήκα. Στην κεντρική οθόνη επιλογή είναι η εμφανίση σπορ. Εκεί τα φέρνει όλα. Στροφές, θερμοκρασίες, ροπή, πίεση λαδιού , ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας κλπ.
-
@fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλοτάξιδη Σπύρο με Υγεία να την χαρείς....επιτέλους ένα σοβαρό αμάξι στα χέρια σου!!
Χαχαχα σα δε ντρέπεσαι!
-
@dim147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλοτάξιδα σε όλους όσους έχουν παραλάβει πρόσφατα. Να τα οδηγείτε και να τα χαίρεστε. Κάτοχος 116i Advantage και εγώ τον τελευταίο 1 χρόνο και 3 μήνες. Ότι έχει γραφτεί εδώ στο φόρουμ για το αυτοκίνητο ισχύει. Μοναδικό ίσως ελάττωμα που επιβεβαιώνω είναι το μέτριο για την κατηγορία NVH για το οποίο δεν ευθύνονται και τόσο λάστιχα (έτυχε να οδηγήσω ίδιο αυτοκίνητο με άλλα λαστιχα εκτός των Turanza που έχει το δικό μου και δεν είδα ουσιαστική διαφορά). Κινητήρας διαμαντάκι και σε ελαστικότητα και σε κατανάλωση και πολύ καλή οδική συμπεριφορά για την κατηγορία.
Πάμε τώρα στην συμβίωση μαζί του. Πρόσφατα έγινε προσπάθεια να γίνει το remote update που όπως γνωρίζουν οι κάτοχοι γίνεται πολύ εύκολα και απλά αφού ανέβει το update από το κινητό στο αυτοκίνητο. Για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο και αιτία, στην δική μου περίπτωση το update απέτυχε και το αυτοκίνητο κλείδωσε ακινητοποιημένο. Το μόνο που λειτουργούσε το κλείδωμα, με το χειρόφρενο και το τιμόνι κλειδωμένα. Οι κάτοικοι Αθηνών και Θεσσαλονίκης μπορούν να σταματήσουν να διαβάζουν εδώ καθώς το Remote Service της BMW θα το έλυνε σε χρόνο dt με ένα απλό ECU flash και όλα καλά.
Οι κάτοικοι της υπόλοιπης Ελλάδας, όπως εγώ, ετοιμάστε ποπ κορν . Για τους λοιπούς Ελλαδίτες λοιπόν, η μόνη λύση είναι η οδική. Τηλέφωνο λοιπόν στην οδική (μέσω BMW Hellas πάντα), αφού ενημέρωσα για την κατάσταση του αυκινήτου (κλειδωμένα τα πάντα) και μετά από το χάσιμο 1 ημέρας δουλειάς, έφτασε στο σπίτι. Πρώτη κίνηση να δοκιμάσει jumper box μήπως φταίει η μπαταρία. Τζίφος. Μετά κατέληξε ότι θα πρέπει να φορτωθεί το φορτηγό και να πάει στην τοπική αντιπροσωπία. Εδώ έρχεται το καλό όμως. Για να φορτωθεί όμως το αυτοκίνητο, επειδή έχει δεμένο χειρόφρενο, θα πρέπει να ΣΥΡΘΕΙ για να ανέβει στο φορτηγό. Εννοείται πως αρνήθηκα και τον έδιωξα αμέσως. Πάλι από την αρχή λοιπόν και τηλέφωνα με την BMW Hellas μπας και βγάλουμε άκρη.
Εδώ όμως είναι το καλύτερο το οποίο το επιβεβαίωσα από τα λεγόμενα της BMW Hellas (δεν το παραδέχτηκαν άμεσα αλλά αυτή είναι η αλήθεια). Στην επαρχεία βλέπετε, η BMW Hellas πετάει το μπαλάκι στην οδική καθώς καμία αντιπροσωπία δεν έχει την αδειοδότηση να παρέχει remote service σε κατόχους νέων αυτοκινήτων που είναι στην εγγύηση. Η οδική όμως πέραν των τυπικών, δεν έχει εξουσιωδότηση να περέμβει σε αυτοκίνητα που βρίσκονται εντός εγγύησης καθώς δεν έχει εγκεκριμένους από την BMW τεχνικούς. Άρα αν παέι κάποιος της οδικής και βάλει χέρι σε καινούργιο αυτοκίνητο, αντίο εγγύηση . Μια ομορφιά για την οποία κανείς πωλητής δεν τα λέει στους υποψήφιους αγοράστες.
Ευτυχώς στην δική μου περίπτωση περενέβη ο τοπικός αντιπρόσωπος (μετά από πίεση, ατελείωτα τηλέφωνα και αφού κατάλαβε την τρύπα στον τρόπο που λειτουργούν) και έδωσε λύση στέλνοντας ένα συνεργείο στο χώρο μου όπου και έδωσε τη λύση λύνοντας το χειρόφρενο και ξεκλειδώνοντας το τιμόνι. Πάλι οδική λοιπόν, αφου με υποχρέωσαν να πάρω τηλέφωνο πρωί πρωί καθώς δε μπορούσαν να κλείσουν ραντεβού να έρθουν στον χώρο μου μια συγκεκριμένη ώρα , και μεταφορά στην τοπική αντιπροσωπία. Συνολικά έμεινα χωρίς αυτοκίνητο για 3 ημέρες ενώ αυτοκίνητο αντικατάστασης πήρα όταν πήγα τελικά στο συνεργείο και πάλι μέσω του τοπικού αντιπροσώπου, καθώς τα τυπικά λένε πως θα πρέπει να το κλείσει η BMW Hellas μέσω της οδικής κτλ κτλ. Χαμός. Αποτέλεσμα του γεγονότος ότι το αυτοκίνητο έμεινε για πολύ σε φάση κολλημένου update είναι ότι έφαγε και την μπαταρία αλλά την άλλαξαν στην εγγύηση. Για το τι κόλλησε εν μέσω Update ακόμα δεν το γνωρίζω. H επίσημη απάντηση της BMW είναι ότι απλά έτυχε. Σε φόρουμ του εξωτερικού βέβαια, διάβασα πως έχει συμβεί σε κάποιους και ίσως σχετίζεται με αστοχία μπαταρίας. Έχει μια λογική αλλά θα δούμε.
φιλε μου και σε μενα πριν δυο μηνεσ περιπου δεν μπορεσε να ολοκληρωθει το update,αλλα ευτυχως το αμαξι δεν κολησε. οταν ειχα παρει την bmw θεσσαλονικη μμου ειχαν πει οτι εγω δεν μπορω να το κανω και εαν θελω να παω απο εκει να το κανουν με κοστος ομως. μετα απο επικοινωνια ομως με τα κεντρικα,με ενημερωσαν οτι προβλημα βρισκεται απο οτι καταλαβα στην εφαρμογη,και φταει η bmw γερμανιας. προσφατα πριν δυο εβδομαδες εκανε ολοκληρομενο update με επιτυχια,
-
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@dim147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλοτάξιδα σε όλους όσους έχουν παραλάβει πρόσφατα. Να τα οδηγείτε και να τα χαίρεστε. Κάτοχος 116i Advantage και εγώ τον τελευταίο 1 χρόνο και 3 μήνες. Ότι έχει γραφτεί εδώ στο φόρουμ για το αυτοκίνητο ισχύει. Μοναδικό ίσως ελάττωμα που επιβεβαιώνω είναι το μέτριο για την κατηγορία NVH για το οποίο δεν ευθύνονται και τόσο λάστιχα (έτυχε να οδηγήσω ίδιο αυτοκίνητο με άλλα λαστιχα εκτός των Turanza που έχει το δικό μου και δεν είδα ουσιαστική διαφορά). Κινητήρας διαμαντάκι και σε ελαστικότητα και σε κατανάλωση και πολύ καλή οδική συμπεριφορά για την κατηγορία.
Πάμε τώρα στην συμβίωση μαζί του. Πρόσφατα έγινε προσπάθεια να γίνει το remote update που όπως γνωρίζουν οι κάτοχοι γίνεται πολύ εύκολα και απλά αφού ανέβει το update από το κινητό στο αυτοκίνητο. Για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο και αιτία, στην δική μου περίπτωση το update απέτυχε και το αυτοκίνητο κλείδωσε ακινητοποιημένο. Το μόνο που λειτουργούσε το κλείδωμα, με το χειρόφρενο και το τιμόνι κλειδωμένα. Οι κάτοικοι Αθηνών και Θεσσαλονίκης μπορούν να σταματήσουν να διαβάζουν εδώ καθώς το Remote Service της BMW θα το έλυνε σε χρόνο dt με ένα απλό ECU flash και όλα καλά.
Οι κάτοικοι της υπόλοιπης Ελλάδας, όπως εγώ, ετοιμάστε ποπ κορν . Για τους λοιπούς Ελλαδίτες λοιπόν, η μόνη λύση είναι η οδική. Τηλέφωνο λοιπόν στην οδική (μέσω BMW Hellas πάντα), αφού ενημέρωσα για την κατάσταση του αυκινήτου (κλειδωμένα τα πάντα) και μετά από το χάσιμο 1 ημέρας δουλειάς, έφτασε στο σπίτι. Πρώτη κίνηση να δοκιμάσει jumper box μήπως φταίει η μπαταρία. Τζίφος. Μετά κατέληξε ότι θα πρέπει να φορτωθεί το φορτηγό και να πάει στην τοπική αντιπροσωπία. Εδώ έρχεται το καλό όμως. Για να φορτωθεί όμως το αυτοκίνητο, επειδή έχει δεμένο χειρόφρενο, θα πρέπει να ΣΥΡΘΕΙ για να ανέβει στο φορτηγό. Εννοείται πως αρνήθηκα και τον έδιωξα αμέσως. Πάλι από την αρχή λοιπόν και τηλέφωνα με την BMW Hellas μπας και βγάλουμε άκρη.
Εδώ όμως είναι το καλύτερο το οποίο το επιβεβαίωσα από τα λεγόμενα της BMW Hellas (δεν το παραδέχτηκαν άμεσα αλλά αυτή είναι η αλήθεια). Στην επαρχεία βλέπετε, η BMW Hellas πετάει το μπαλάκι στην οδική καθώς καμία αντιπροσωπία δεν έχει την αδειοδότηση να παρέχει remote service σε κατόχους νέων αυτοκινήτων που είναι στην εγγύηση. Η οδική όμως πέραν των τυπικών, δεν έχει εξουσιωδότηση να περέμβει σε αυτοκίνητα που βρίσκονται εντός εγγύησης καθώς δεν έχει εγκεκριμένους από την BMW τεχνικούς. Άρα αν παέι κάποιος της οδικής και βάλει χέρι σε καινούργιο αυτοκίνητο, αντίο εγγύηση . Μια ομορφιά για την οποία κανείς πωλητής δεν τα λέει στους υποψήφιους αγοράστες.
Ευτυχώς στην δική μου περίπτωση περενέβη ο τοπικός αντιπρόσωπος (μετά από πίεση, ατελείωτα τηλέφωνα και αφού κατάλαβε την τρύπα στον τρόπο που λειτουργούν) και έδωσε λύση στέλνοντας ένα συνεργείο στο χώρο μου όπου και έδωσε τη λύση λύνοντας το χειρόφρενο και ξεκλειδώνοντας το τιμόνι. Πάλι οδική λοιπόν, αφου με υποχρέωσαν να πάρω τηλέφωνο πρωί πρωί καθώς δε μπορούσαν να κλείσουν ραντεβού να έρθουν στον χώρο μου μια συγκεκριμένη ώρα , και μεταφορά στην τοπική αντιπροσωπία. Συνολικά έμεινα χωρίς αυτοκίνητο για 3 ημέρες ενώ αυτοκίνητο αντικατάστασης πήρα όταν πήγα τελικά στο συνεργείο και πάλι μέσω του τοπικού αντιπροσώπου, καθώς τα τυπικά λένε πως θα πρέπει να το κλείσει η BMW Hellas μέσω της οδικής κτλ κτλ. Χαμός. Αποτέλεσμα του γεγονότος ότι το αυτοκίνητο έμεινε για πολύ σε φάση κολλημένου update είναι ότι έφαγε και την μπαταρία αλλά την άλλαξαν στην εγγύηση. Για το τι κόλλησε εν μέσω Update ακόμα δεν το γνωρίζω. H επίσημη απάντηση της BMW είναι ότι απλά έτυχε. Σε φόρουμ του εξωτερικού βέβαια, διάβασα πως έχει συμβεί σε κάποιους και ίσως σχετίζεται με αστοχία μπαταρίας. Έχει μια λογική αλλά θα δούμε.
φιλε μου και σε μενα πριν δυο μηνεσ περιπου δεν μπορεσε να ολοκληρωθει το update,αλλα ευτυχως το αμαξι δεν κολησε. οταν ειχα παρει την bmw θεσσαλονικη μμου ειχαν πει οτι εγω δεν μπορω να το κανω και εαν θελω να παω απο εκει να το κανουν με κοστος ομως. μετα απο επικοινωνια ομως με τα κεντρικα,με ενημερωσαν οτι προβλημα βρισκεται απο οτι καταλαβα στην εφαρμογη,και φταει η bmw γερμανιας. προσφατα πριν δυο εβδομαδες εκανε ολοκληρομενο update με επιτυχια,
λες και διαβάζω παλιά θέματα όταν παλεύαμε να κάνουμε update σε android.
-
Εντωμετξυ έτσι όπως ήταν φθηνή σκεφτόμουν και εγώ μπας και πάρω μια σε βασική έκδοση και δοσεις.. Μετά είδα ότι ανέβηκε λίγο ακόμα και μετά μέχρι να την αγοράσω θα έχει έρθει η νέα σειρα 1 όπου το κόστος θα πάει ακόμα πιο πάνω.
Οπότε από εμένα ΜΠΡΆΒΟ για όσους προλάβατε και κάνατε μια εξαιρετική αγορά.
-
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Εδώ είναι η σειρά για το δεύτερο μεγάλο παράπονο. Με τέτοιο στήσιμο και φρένα άγκυρες , οι 109 ίπποι τραβούν μεν με σπιρτάδα το αμάξωμα των 1320 κιλών που μαζί με τον οδηγό φτάνει τα 1400. Αυτό οφείλεται στην κοντή κλιμάκωση. Αν είχε λοιπόν τα 136 που δίνει αλλού ο τρικυλινδρος 1.5 αρης πχ στην Χ1 θα ήταν απόλυτο εργαλείο οδηγικής ευχαρίστησης στα χρήματα που ζητάει.
Έπρεπε να πάρεις την 118 που φοράει αυτό το μοτέρ με τα 136. Ούτε αυτό βάζει φωτιά, αλλά μαζεύει χλμ πολύ άνετα και σίγουρα θα είναι καλύτερο από το 116.
-
@lap said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Εντωμετξυ έτσι όπως ήταν φθηνή σκεφτόμουν και εγώ μπας και πάρω μια σε βασική έκδοση και δοσεις.. Μετά είδα ότι ανέβηκε λίγο ακόμα και μετά μέχρι να την αγοράσω θα έχει έρθει η νέα σειρα 1 όπου το κόστος θα πάει ακόμα πιο πάνω.
Οπότε από εμένα ΜΠΡΆΒΟ για όσους προλάβατε και κάνατε μια εξαιρετική αγορά.
Είχα πάρει και εγώ προσφορά όταν ήταν στα 22,5 με μόνο έξτρα τα καθίσματα και τα led. Αναλογικά πολύ σοβαρό πακέτο
-
Καλησπέρα στην παρέα!
Να δηλώσω και εγώ κάτοχος της 116i advantage σε χειροκίνητο κιβώτιο και λευκό χρώμα με την προσφορά προ της τελευταίας αύξησης της τιμής. Το αμάξι είναι καλοστημένο, πολύ ποιοτικό εσωτερικά και εξωτερικά, κατά τη γνώμη μου πανέμορφο, χαίρεσαι να το οδηγείς -αν και λίγο βαρύ ως αμάξωμα-, πιστεύω ότι αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά του συγκριτικά πάντα με όλα τα χάτσμπακ της κατηγορίας. Έχω μόνο μια ένσταση που αφορά το ένα από τα δύο δώρα της αντιπροσωπείας. Συγκεκριμένα, ενώ μου έκαναν δώρο φιμέ επένδυση στα τζάμια μπρος -πίσω η διαπερατότητα των εμπρός είναι στα 35% (όπως και πίσω) και το βράδυ είναι λίγο σκοτεινά, ενώ την ημέρα με ήλιο πολύ ευχάριστα. Αναρωτιέμαι: Υπάρχει πιθανότητα επιβολής προστίμου αν με σταματήσει η τροχαία; Να έπαιρνα την αντιπροσωπεία και να ζητήσω να αλλαχθούν από το μαγαζί της τοποθέτησης; Νομίζω δε θα το κάνουν. Και μια απορία: Η οδική βοήθεια προσφέρεται δωρεάν και για πόσο από την bmw;
Οποιαδήποτε σύσταση/συμβουλή ευπρόσδεκτη!
Σας ευχαριστώ και εύχομαι σε όλους ασφαλή και απροβλημάτιστα χλμ! -
@volvozeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Εδώ είναι η σειρά για το δεύτερο μεγάλο παράπονο. Με τέτοιο στήσιμο και φρένα άγκυρες , οι 109 ίπποι τραβούν μεν με σπιρτάδα το αμάξωμα των 1320 κιλών που μαζί με τον οδηγό φτάνει τα 1400. Αυτό οφείλεται στην κοντή κλιμάκωση. Αν είχε λοιπόν τα 136 που δίνει αλλού ο τρικυλινδρος 1.5 αρης πχ στην Χ1 θα ήταν απόλυτο εργαλείο οδηγικής ευχαρίστησης στα χρήματα που ζητάει.
Έπρεπε να πάρεις την 118 που φοράει αυτό το μοτέρ με τα 136. Ούτε αυτό βάζει φωτιά, αλλά μαζεύει χλμ πολύ άνετα και σίγουρα θα είναι καλύτερο από το 116.
Φορολογικοί λόγοι κυρίως φίλε μου. Το αυτόματο μόνο μου λείπει.
-
@stagou19 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλησπέρα στην παρέα!
Να δηλώσω και εγώ κάτοχος της 116i advantage σε χειροκίνητο κιβώτιο και λευκό χρώμα με την προσφορά προ της τελευταίας αύξησης της τιμής. Το αμάξι είναι καλοστημένο, πολύ ποιοτικό εσωτερικά και εξωτερικά, κατά τη γνώμη μου πανέμορφο, χαίρεσαι να το οδηγείς -αν και λίγο βαρύ ως αμάξωμα-, πιστεύω ότι αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά του συγκριτικά πάντα με όλα τα χάτσμπακ της κατηγορίας. Έχω μόνο μια ένσταση που αφορά το ένα από τα δύο δώρα της αντιπροσωπείας. Συγκεκριμένα, ενώ μου έκαναν δώρο φιμέ επένδυση στα τζάμια μπρος -πίσω η διαπερατότητα των εμπρός είναι στα 35% (όπως και πίσω) και το βράδυ είναι λίγο σκοτεινά, ενώ την ημέρα με ήλιο πολύ ευχάριστα. Αναρωτιέμαι: Υπάρχει πιθανότητα επιβολής προστίμου αν με σταματήσει η τροχαία; Να έπαιρνα την αντιπροσωπεία και να ζητήσω να αλλαχθούν από το μαγαζί της τοποθέτησης; Νομίζω δε θα το κάνουν. Και μια απορία: Η οδική βοήθεια προσφέρεται δωρεάν και για πόσο από την bmw;
Οποιαδήποτε σύσταση/συμβουλή ευπρόσδεκτη!
Σας ευχαριστώ και εύχομαι σε όλους ασφαλή και απροβλημάτιστα χλμ!Τη διαπερατοτητα την επιλεγεις εσυ. Δεν θυμαμαι τι εβαλα αλλα ηταν παρομοιο με το αλλο μου αυτοκινητο το οποιο για τον πωλητη φαινοταν αρκετα ανοιχτο. Με τροχαια εφοσον εχεις τα εγγραφα απο τον εγακταστατη μαζι σου και δεν εχεις βαλει και στο εμπροσθιο παρμπριζ δεν υπαρχει θεμα. Ουτε με το ΚΤΕΟ.
-
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@volvozeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Εδώ είναι η σειρά για το δεύτερο μεγάλο παράπονο. Με τέτοιο στήσιμο και φρένα άγκυρες , οι 109 ίπποι τραβούν μεν με σπιρτάδα το αμάξωμα των 1320 κιλών που μαζί με τον οδηγό φτάνει τα 1400. Αυτό οφείλεται στην κοντή κλιμάκωση. Αν είχε λοιπόν τα 136 που δίνει αλλού ο τρικυλινδρος 1.5 αρης πχ στην Χ1 θα ήταν απόλυτο εργαλείο οδηγικής ευχαρίστησης στα χρήματα που ζητάει.
Έπρεπε να πάρεις την 118 που φοράει αυτό το μοτέρ με τα 136. Ούτε αυτό βάζει φωτιά, αλλά μαζεύει χλμ πολύ άνετα και σίγουρα θα είναι καλύτερο από το 116.
Φορολογικοί λόγοι κυρίως φίλε μου. Το αυτόματο μόνο μου λείπει.
Μα και το 116 βγαίνει και αυτόματο. Είχες κάποιο όριο στο κόστος αγοράς που ξεπερνούσες? Γιατί φορολογικά ίδιο κυβισμό έχουν, και τέλη άντε να είναι κάτι λίγα παραπάνω το 118 (89 ευρώ αν θυμάμαι είναι)
-
@volvozeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@stagou19 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλησπέρα στην παρέα!
Να δηλώσω και εγώ κάτοχος της 116i advantage σε χειροκίνητο κιβώτιο και λευκό χρώμα με την προσφορά προ της τελευταίας αύξησης της τιμής. Το αμάξι είναι καλοστημένο, πολύ ποιοτικό εσωτερικά και εξωτερικά, κατά τη γνώμη μου πανέμορφο, χαίρεσαι να το οδηγείς -αν και λίγο βαρύ ως αμάξωμα-, πιστεύω ότι αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά του συγκριτικά πάντα με όλα τα χάτσμπακ της κατηγορίας. Έχω μόνο μια ένσταση που αφορά το ένα από τα δύο δώρα της αντιπροσωπείας. Συγκεκριμένα, ενώ μου έκαναν δώρο φιμέ επένδυση στα τζάμια μπρος -πίσω η διαπερατότητα των εμπρός είναι στα 35% (όπως και πίσω) και το βράδυ είναι λίγο σκοτεινά, ενώ την ημέρα με ήλιο πολύ ευχάριστα. Αναρωτιέμαι: Υπάρχει πιθανότητα επιβολής προστίμου αν με σταματήσει η τροχαία; Να έπαιρνα την αντιπροσωπεία και να ζητήσω να αλλαχθούν από το μαγαζί της τοποθέτησης; Νομίζω δε θα το κάνουν. Και μια απορία: Η οδική βοήθεια προσφέρεται δωρεάν και για πόσο από την bmw;
Οποιαδήποτε σύσταση/συμβουλή ευπρόσδεκτη!
Σας ευχαριστώ και εύχομαι σε όλους ασφαλή και απροβλημάτιστα χλμ!Τη διαπερατοτητα την επιλεγεις εσυ. Δεν θυμαμαι τι εβαλα αλλα ηταν παρομοιο με το αλλο μου αυτοκινητο το οποιο για τον πωλητη φαινοταν αρκετα ανοιχτο. Με τροχαια εφοσον εχεις τα εγγραφα απο τον εγακταστατη μαζι σου και δεν εχεις βαλει και στο εμπροσθιο παρμπριζ δεν υπαρχει θεμα. Ουτε με το ΚΤΕΟ.
Τα έγγραφα του εγκαταστατη δεν νομιμοποιουν μια μεμβράνη που είναι λιγότερο από 70% (για οδηγο και συνοδηγό). Εάν είναι 35% είναι παράνομη. Το ότι ουδείς ασχολείται (επί του παρόντος) είναι άλλη ιστορία.
Νέα BMW 1 Series 2019