Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα BMW 1 Series 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέα BMW 1 Series 2019
    • 1
    • 2
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 95
    • 96
    • 72 / 96
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    1916
    122673
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 @elteo last edited by

      @elteo said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      oι τεχνολογίες και τα updates μας έφαγαν.....μετά από τέτοια ταλαιπωρία χαρά στο κουράγιο σου που δεν τους σκυλόβρισες....

      Και τι θα έβγαζε με το βρισιμο που το έχουμε εύκολο ;
      Έχεις κανεις ποτε σοβαρή δουλειά με βρισιμο και τραμπουκισμούς ;

      K elteo 2 Replies Last reply Reply Quote 2
      • K
        kkostask @iceman7 last edited by

        @iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        @elteo said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        oι τεχνολογίες και τα updates μας έφαγαν.....μετά από τέτοια ταλαιπωρία χαρά στο κουράγιο σου που δεν τους σκυλόβρισες....

        Και τι θα έβγαζε με το βρισιμο που το έχουμε εύκολο ;
        Έχεις κανεις ποτε σοβαρή δουλειά με βρισιμο και τραμπουκισμούς ;

        Ενίοτε χρειάζεται γιατί απλούστατα χωρίς μπινελίκι ΔΕΝ κάνουν τη δουλειά τους…..τονίζω το «ενίοτε»…

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • elteo
          elteo @iceman7 last edited by

          @iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

          @elteo said in Νέα BMW 1 Series 2019:

          oι τεχνολογίες και τα updates μας έφαγαν.....μετά από τέτοια ταλαιπωρία χαρά στο κουράγιο σου που δεν τους σκυλόβρισες....

          Και τι θα έβγαζε με το βρισιμο που το έχουμε εύκολο ;
          Έχεις κανεις ποτε σοβαρή δουλειά με βρισιμο και τραμπουκισμούς ;

          τρόπος του λέγειν αφενός
          αφετέρου λένε στο χωριό "τον καλό τον λένε και μαλ*κα"

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            Dim147 last edited by

            Ήξερα ότι αν έβριζα δεν θα έβγαζα άκρη και θα έχανα και το δίκιο μου. Η ταλαιπωρία πάντως ήταν απίστευτη και γενικά η αντιμετώπιση από τα κεντρικά της BMW και την Mondial assistance (η οδική) τραγική. Ειδικά οι δεύτεροι ελπίζω να το κλείσουν το μαγαζί γιατί βασανίζουν κόσμο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • Q
              que2 last edited by

              Καλοτάξιδο Σπύρε, περιμένουμε αναλυτικές εντυπώσεις!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                spi_duster last edited by

                Ευχαριστώ παίδες για τις ευχές. Έκανα ήδη το πρώτο update δίχως να αντιμετωπίσω κάποιο ζήτημα. Αυτό που μου άρεσε ήταν η ταχύτητα με την οποία το Android auto λειτούργησε αλλά και το mirroring.
                Το μόνο που με χάλασε είναι μια σχετική δυσκολία να συνηθίσω να βάζω την όπισθεν. Μου αρέσει πως στον ψηφιακό πίνακα οργάνων έχει χάρτη αστικής κλίμακας και στον κεντρικό βλέπω τον γνωστό από google maps. Καθώς η κεντρική οθόνη αντίστοιχα στην gla έχει τη δυνατότητα να δείχνει θερμοκρασίες λαδιού, νερού, πιέσεις, στροφές, ροπή και φόρτιση μπαταρίας, αντίστοιχα θα το ήθελα και στην bmw. Αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα απλώς δε την έχω καταλάβει ακόμη .
                Ο χώρος αποσκευών δεν είναι πια τόσο μικρός μα το τίμημα είναι η έλλειψη κανονικής ρεζερβας αν το ανέγνωσα σωστά.
                Το μαύρο πολύ ωραίο μα οι δακτυλιες και η οποία σκόνη κάνουν μπαμ αμέσως.Τα καθίσματα χάνουν σε άνεση σε σχέση με της μερκ μα έχουν ιδανική πλευρική και οσφυϊκή στήριξη ώστε σε συνεργασία με τα προσκέφαλα να κρατούν το σώμα αγκαλιά σε μια απίστευτη προσπάθεια δημιουργίας υψηλού επιπέδου ασφάλειας.
                Παράπονα άκουσα ήδη από το τέκνο μου ως προς τον χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών.
                Τα τουραντσα με την μαλακή γόμα αποφορτιζουν αποτελεσματικά την ανάρτηση η οποία σε συνδυασμό με την ακαμψία του αμαξώματος είναι για πολλά στροφιλικια.
                Εδώ είναι η σειρά για το δεύτερο μεγάλο παράπονο. Με τέτοιο στήσιμο και φρένα άγκυρες , οι 109 ίπποι τραβούν μεν με σπιρτάδα το αμάξωμα των 1320 κιλών που μαζί με τον οδηγό φτάνει τα 1400. Αυτό οφείλεται στην κοντή κλιμάκωση. Αν είχε λοιπόν τα 136 που δίνει αλλού ο τρικυλινδρος 1.5 αρης πχ στην Χ1 θα ήταν απόλυτο εργαλείο οδηγικής ευχαρίστησης στα χρήματα που ζητάει.
                Αρχή είναι ακόμη. Το αμάξι είναι ακόμη φιμονενο . Θα τα γράφω όλα όπως τα αντιλαμβάνομαι και βλέπουμε...

                ....

                V 1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by fanis75

                  Καλοτάξιδη Σπύρο με Υγεία να την χαρείς....επιτέλους ένα σοβαρό αμάξι στα χέρια σου!! 😁

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    fiverg last edited by fiverg

                    Πατώντας το πάνω πλάγιο κουμπί στον αριστερό διακόπτη (φωτων) σου φέρνει διάφορες μετρήσεις εκ των οποίων η μία είναι ιπποδυναμη/ροπή. Μπορείς να τις βρεις και στο infotainment αν θέλεις στις μετρήσεις του αυτοκινήτου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Φίλε το βρήκα. Στην κεντρική οθόνη επιλογή είναι η εμφανίση σπορ. Εκεί τα φέρνει όλα. Στροφές, θερμοκρασίες, ροπή, πίεση λαδιού , ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας κλπ.

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        spi_duster @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                        Καλοτάξιδη Σπύρο με Υγεία να την χαρείς....επιτέλους ένα σοβαρό αμάξι στα χέρια σου!! 😁

                        Χαχαχα σα δε ντρέπεσαι!

                        ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          atari70 @Dim147 last edited by

                          @dim147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          Καλοτάξιδα σε όλους όσους έχουν παραλάβει πρόσφατα. Να τα οδηγείτε και να τα χαίρεστε. Κάτοχος 116i Advantage και εγώ τον τελευταίο 1 χρόνο και 3 μήνες. Ότι έχει γραφτεί εδώ στο φόρουμ για το αυτοκίνητο ισχύει. Μοναδικό ίσως ελάττωμα που επιβεβαιώνω είναι το μέτριο για την κατηγορία NVH για το οποίο δεν ευθύνονται και τόσο λάστιχα (έτυχε να οδηγήσω ίδιο αυτοκίνητο με άλλα λαστιχα εκτός των Turanza που έχει το δικό μου και δεν είδα ουσιαστική διαφορά). Κινητήρας διαμαντάκι και σε ελαστικότητα και σε κατανάλωση και πολύ καλή οδική συμπεριφορά για την κατηγορία.

                          Πάμε τώρα στην συμβίωση μαζί του. Πρόσφατα έγινε προσπάθεια να γίνει το remote update που όπως γνωρίζουν οι κάτοχοι γίνεται πολύ εύκολα και απλά αφού ανέβει το update από το κινητό στο αυτοκίνητο. Για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο και αιτία, στην δική μου περίπτωση το update απέτυχε και το αυτοκίνητο κλείδωσε ακινητοποιημένο. Το μόνο που λειτουργούσε το κλείδωμα, με το χειρόφρενο και το τιμόνι κλειδωμένα. Οι κάτοικοι Αθηνών και Θεσσαλονίκης μπορούν να σταματήσουν να διαβάζουν εδώ καθώς το Remote Service της BMW θα το έλυνε σε χρόνο dt με ένα απλό ECU flash και όλα καλά.

                          Οι κάτοικοι της υπόλοιπης Ελλάδας, όπως εγώ, ετοιμάστε ποπ κορν 😁 😁 . Για τους λοιπούς Ελλαδίτες λοιπόν, η μόνη λύση είναι η οδική. Τηλέφωνο λοιπόν στην οδική (μέσω BMW Hellas πάντα), αφού ενημέρωσα για την κατάσταση του αυκινήτου (κλειδωμένα τα πάντα) και μετά από το χάσιμο 1 ημέρας δουλειάς, έφτασε στο σπίτι. Πρώτη κίνηση να δοκιμάσει jumper box μήπως φταίει η μπαταρία. Τζίφος. Μετά κατέληξε ότι θα πρέπει να φορτωθεί το φορτηγό και να πάει στην τοπική αντιπροσωπία. Εδώ έρχεται το καλό όμως. Για να φορτωθεί όμως το αυτοκίνητο, επειδή έχει δεμένο χειρόφρενο, θα πρέπει να ΣΥΡΘΕΙ για να ανέβει στο φορτηγό. Εννοείται πως αρνήθηκα και τον έδιωξα αμέσως. Πάλι από την αρχή λοιπόν και τηλέφωνα με την BMW Hellas μπας και βγάλουμε άκρη.

                          Εδώ όμως είναι το καλύτερο το οποίο το επιβεβαίωσα από τα λεγόμενα της BMW Hellas (δεν το παραδέχτηκαν άμεσα αλλά αυτή είναι η αλήθεια). Στην επαρχεία βλέπετε, η BMW Hellas πετάει το μπαλάκι στην οδική καθώς καμία αντιπροσωπία δεν έχει την αδειοδότηση να παρέχει remote service σε κατόχους νέων αυτοκινήτων που είναι στην εγγύηση. Η οδική όμως πέραν των τυπικών, δεν έχει εξουσιωδότηση να περέμβει σε αυτοκίνητα που βρίσκονται εντός εγγύησης καθώς δεν έχει εγκεκριμένους από την BMW τεχνικούς. Άρα αν παέι κάποιος της οδικής και βάλει χέρι σε καινούργιο αυτοκίνητο, αντίο εγγύηση 😂 😂 . Μια ομορφιά για την οποία κανείς πωλητής δεν τα λέει στους υποψήφιους αγοράστες.

                          Ευτυχώς στην δική μου περίπτωση περενέβη ο τοπικός αντιπρόσωπος (μετά από πίεση, ατελείωτα τηλέφωνα και αφού κατάλαβε την τρύπα στον τρόπο που λειτουργούν) και έδωσε λύση στέλνοντας ένα συνεργείο στο χώρο μου όπου και έδωσε τη λύση λύνοντας το χειρόφρενο και ξεκλειδώνοντας το τιμόνι. Πάλι οδική λοιπόν, αφου με υποχρέωσαν να πάρω τηλέφωνο πρωί πρωί καθώς δε μπορούσαν να κλείσουν ραντεβού να έρθουν στον χώρο μου μια συγκεκριμένη ώρα 😂 , και μεταφορά στην τοπική αντιπροσωπία. Συνολικά έμεινα χωρίς αυτοκίνητο για 3 ημέρες ενώ αυτοκίνητο αντικατάστασης πήρα όταν πήγα τελικά στο συνεργείο και πάλι μέσω του τοπικού αντιπροσώπου, καθώς τα τυπικά λένε πως θα πρέπει να το κλείσει η BMW Hellas μέσω της οδικής κτλ κτλ. Χαμός. Αποτέλεσμα του γεγονότος ότι το αυτοκίνητο έμεινε για πολύ σε φάση κολλημένου update είναι ότι έφαγε και την μπαταρία αλλά την άλλαξαν στην εγγύηση. Για το τι κόλλησε εν μέσω Update ακόμα δεν το γνωρίζω. H επίσημη απάντηση της BMW είναι ότι απλά έτυχε. Σε φόρουμ του εξωτερικού βέβαια, διάβασα πως έχει συμβεί σε κάποιους και ίσως σχετίζεται με αστοχία μπαταρίας. Έχει μια λογική αλλά θα δούμε.

                          φιλε μου και σε μενα πριν δυο μηνεσ περιπου δεν μπορεσε να ολοκληρωθει το update,αλλα ευτυχως το αμαξι δεν κολησε. οταν ειχα παρει την bmw θεσσαλονικη μμου ειχαν πει οτι εγω δεν μπορω να το κανω και εαν θελω να παω απο εκει να το κανουν με κοστος ομως. μετα απο επικοινωνια ομως με τα κεντρικα,με ενημερωσαν οτι προβλημα βρισκεται απο οτι καταλαβα στην εφαρμογη,και φταει η bmw γερμανιας. προσφατα πριν δυο εβδομαδες εκανε ολοκληρομενο update με επιτυχια,

                          elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • elteo
                            elteo @atari70 last edited by

                            @atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            @dim147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            Καλοτάξιδα σε όλους όσους έχουν παραλάβει πρόσφατα. Να τα οδηγείτε και να τα χαίρεστε. Κάτοχος 116i Advantage και εγώ τον τελευταίο 1 χρόνο και 3 μήνες. Ότι έχει γραφτεί εδώ στο φόρουμ για το αυτοκίνητο ισχύει. Μοναδικό ίσως ελάττωμα που επιβεβαιώνω είναι το μέτριο για την κατηγορία NVH για το οποίο δεν ευθύνονται και τόσο λάστιχα (έτυχε να οδηγήσω ίδιο αυτοκίνητο με άλλα λαστιχα εκτός των Turanza που έχει το δικό μου και δεν είδα ουσιαστική διαφορά). Κινητήρας διαμαντάκι και σε ελαστικότητα και σε κατανάλωση και πολύ καλή οδική συμπεριφορά για την κατηγορία.

                            Πάμε τώρα στην συμβίωση μαζί του. Πρόσφατα έγινε προσπάθεια να γίνει το remote update που όπως γνωρίζουν οι κάτοχοι γίνεται πολύ εύκολα και απλά αφού ανέβει το update από το κινητό στο αυτοκίνητο. Για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο και αιτία, στην δική μου περίπτωση το update απέτυχε και το αυτοκίνητο κλείδωσε ακινητοποιημένο. Το μόνο που λειτουργούσε το κλείδωμα, με το χειρόφρενο και το τιμόνι κλειδωμένα. Οι κάτοικοι Αθηνών και Θεσσαλονίκης μπορούν να σταματήσουν να διαβάζουν εδώ καθώς το Remote Service της BMW θα το έλυνε σε χρόνο dt με ένα απλό ECU flash και όλα καλά.

                            Οι κάτοικοι της υπόλοιπης Ελλάδας, όπως εγώ, ετοιμάστε ποπ κορν 😁 😁 . Για τους λοιπούς Ελλαδίτες λοιπόν, η μόνη λύση είναι η οδική. Τηλέφωνο λοιπόν στην οδική (μέσω BMW Hellas πάντα), αφού ενημέρωσα για την κατάσταση του αυκινήτου (κλειδωμένα τα πάντα) και μετά από το χάσιμο 1 ημέρας δουλειάς, έφτασε στο σπίτι. Πρώτη κίνηση να δοκιμάσει jumper box μήπως φταίει η μπαταρία. Τζίφος. Μετά κατέληξε ότι θα πρέπει να φορτωθεί το φορτηγό και να πάει στην τοπική αντιπροσωπία. Εδώ έρχεται το καλό όμως. Για να φορτωθεί όμως το αυτοκίνητο, επειδή έχει δεμένο χειρόφρενο, θα πρέπει να ΣΥΡΘΕΙ για να ανέβει στο φορτηγό. Εννοείται πως αρνήθηκα και τον έδιωξα αμέσως. Πάλι από την αρχή λοιπόν και τηλέφωνα με την BMW Hellas μπας και βγάλουμε άκρη.

                            Εδώ όμως είναι το καλύτερο το οποίο το επιβεβαίωσα από τα λεγόμενα της BMW Hellas (δεν το παραδέχτηκαν άμεσα αλλά αυτή είναι η αλήθεια). Στην επαρχεία βλέπετε, η BMW Hellas πετάει το μπαλάκι στην οδική καθώς καμία αντιπροσωπία δεν έχει την αδειοδότηση να παρέχει remote service σε κατόχους νέων αυτοκινήτων που είναι στην εγγύηση. Η οδική όμως πέραν των τυπικών, δεν έχει εξουσιωδότηση να περέμβει σε αυτοκίνητα που βρίσκονται εντός εγγύησης καθώς δεν έχει εγκεκριμένους από την BMW τεχνικούς. Άρα αν παέι κάποιος της οδικής και βάλει χέρι σε καινούργιο αυτοκίνητο, αντίο εγγύηση 😂 😂 . Μια ομορφιά για την οποία κανείς πωλητής δεν τα λέει στους υποψήφιους αγοράστες.

                            Ευτυχώς στην δική μου περίπτωση περενέβη ο τοπικός αντιπρόσωπος (μετά από πίεση, ατελείωτα τηλέφωνα και αφού κατάλαβε την τρύπα στον τρόπο που λειτουργούν) και έδωσε λύση στέλνοντας ένα συνεργείο στο χώρο μου όπου και έδωσε τη λύση λύνοντας το χειρόφρενο και ξεκλειδώνοντας το τιμόνι. Πάλι οδική λοιπόν, αφου με υποχρέωσαν να πάρω τηλέφωνο πρωί πρωί καθώς δε μπορούσαν να κλείσουν ραντεβού να έρθουν στον χώρο μου μια συγκεκριμένη ώρα 😂 , και μεταφορά στην τοπική αντιπροσωπία. Συνολικά έμεινα χωρίς αυτοκίνητο για 3 ημέρες ενώ αυτοκίνητο αντικατάστασης πήρα όταν πήγα τελικά στο συνεργείο και πάλι μέσω του τοπικού αντιπροσώπου, καθώς τα τυπικά λένε πως θα πρέπει να το κλείσει η BMW Hellas μέσω της οδικής κτλ κτλ. Χαμός. Αποτέλεσμα του γεγονότος ότι το αυτοκίνητο έμεινε για πολύ σε φάση κολλημένου update είναι ότι έφαγε και την μπαταρία αλλά την άλλαξαν στην εγγύηση. Για το τι κόλλησε εν μέσω Update ακόμα δεν το γνωρίζω. H επίσημη απάντηση της BMW είναι ότι απλά έτυχε. Σε φόρουμ του εξωτερικού βέβαια, διάβασα πως έχει συμβεί σε κάποιους και ίσως σχετίζεται με αστοχία μπαταρίας. Έχει μια λογική αλλά θα δούμε.

                            φιλε μου και σε μενα πριν δυο μηνεσ περιπου δεν μπορεσε να ολοκληρωθει το update,αλλα ευτυχως το αμαξι δεν κολησε. οταν ειχα παρει την bmw θεσσαλονικη μμου ειχαν πει οτι εγω δεν μπορω να το κανω και εαν θελω να παω απο εκει να το κανουν με κοστος ομως. μετα απο επικοινωνια ομως με τα κεντρικα,με ενημερωσαν οτι προβλημα βρισκεται απο οτι καταλαβα στην εφαρμογη,και φταει η bmw γερμανιας. προσφατα πριν δυο εβδομαδες εκανε ολοκληρομενο update με επιτυχια,

                            λες και διαβάζω παλιά θέματα όταν παλεύαμε να κάνουμε update σε android. 😁

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Εντωμετξυ έτσι όπως ήταν φθηνή σκεφτόμουν και εγώ μπας και πάρω μια σε βασική έκδοση και δοσεις.. Μετά είδα ότι ανέβηκε λίγο ακόμα και μετά μέχρι να την αγοράσω θα έχει έρθει η νέα σειρα 1 όπου το κόστος θα πάει ακόμα πιο πάνω.

                              Οπότε από εμένα ΜΠΡΆΒΟ για όσους προλάβατε και κάνατε μια εξαιρετική αγορά.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              R 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • V
                                volvozeus @spi_duster last edited by

                                @spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                Εδώ είναι η σειρά για το δεύτερο μεγάλο παράπονο. Με τέτοιο στήσιμο και φρένα άγκυρες , οι 109 ίπποι τραβούν μεν με σπιρτάδα το αμάξωμα των 1320 κιλών που μαζί με τον οδηγό φτάνει τα 1400. Αυτό οφείλεται στην κοντή κλιμάκωση. Αν είχε λοιπόν τα 136 που δίνει αλλού ο τρικυλινδρος 1.5 αρης πχ στην Χ1 θα ήταν απόλυτο εργαλείο οδηγικής ευχαρίστησης στα χρήματα που ζητάει.

                                Έπρεπε να πάρεις την 118 που φοράει αυτό το μοτέρ με τα 136. Ούτε αυτό βάζει φωτιά, αλλά μαζεύει χλμ πολύ άνετα και σίγουρα θα είναι καλύτερο από το 116.

                                S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • R
                                  red_monster @lap last edited by

                                  @lap said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  Εντωμετξυ έτσι όπως ήταν φθηνή σκεφτόμουν και εγώ μπας και πάρω μια σε βασική έκδοση και δοσεις.. Μετά είδα ότι ανέβηκε λίγο ακόμα και μετά μέχρι να την αγοράσω θα έχει έρθει η νέα σειρα 1 όπου το κόστος θα πάει ακόμα πιο πάνω.

                                  Οπότε από εμένα ΜΠΡΆΒΟ για όσους προλάβατε και κάνατε μια εξαιρετική αγορά.

                                  Είχα πάρει και εγώ προσφορά όταν ήταν στα 22,5 με μόνο έξτρα τα καθίσματα και τα led. Αναλογικά πολύ σοβαρό πακέτο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    STAGOU19 last edited by STAGOU19

                                    Καλησπέρα στην παρέα!
                                    Να δηλώσω και εγώ κάτοχος της 116i advantage σε χειροκίνητο κιβώτιο και λευκό χρώμα με την προσφορά προ της τελευταίας αύξησης της τιμής. Το αμάξι είναι καλοστημένο, πολύ ποιοτικό εσωτερικά και εξωτερικά, κατά τη γνώμη μου πανέμορφο, χαίρεσαι να το οδηγείς -αν και λίγο βαρύ ως αμάξωμα-, πιστεύω ότι αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά του συγκριτικά πάντα με όλα τα χάτσμπακ της κατηγορίας. Έχω μόνο μια ένσταση που αφορά το ένα από τα δύο δώρα της αντιπροσωπείας. Συγκεκριμένα, ενώ μου έκαναν δώρο φιμέ επένδυση στα τζάμια μπρος -πίσω η διαπερατότητα των εμπρός είναι στα 35% (όπως και πίσω) και το βράδυ είναι λίγο σκοτεινά, ενώ την ημέρα με ήλιο πολύ ευχάριστα. Αναρωτιέμαι: Υπάρχει πιθανότητα επιβολής προστίμου αν με σταματήσει η τροχαία; Να έπαιρνα την αντιπροσωπεία και να ζητήσω να αλλαχθούν από το μαγαζί της τοποθέτησης; Νομίζω δε θα το κάνουν. Και μια απορία: Η οδική βοήθεια προσφέρεται δωρεάν και για πόσο από την bmw;
                                    Οποιαδήποτε σύσταση/συμβουλή ευπρόσδεκτη!
                                    Σας ευχαριστώ και εύχομαι σε όλους ασφαλή και απροβλημάτιστα χλμ!

                                    V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      spi_duster @volvozeus last edited by

                                      @volvozeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      @spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      Εδώ είναι η σειρά για το δεύτερο μεγάλο παράπονο. Με τέτοιο στήσιμο και φρένα άγκυρες , οι 109 ίπποι τραβούν μεν με σπιρτάδα το αμάξωμα των 1320 κιλών που μαζί με τον οδηγό φτάνει τα 1400. Αυτό οφείλεται στην κοντή κλιμάκωση. Αν είχε λοιπόν τα 136 που δίνει αλλού ο τρικυλινδρος 1.5 αρης πχ στην Χ1 θα ήταν απόλυτο εργαλείο οδηγικής ευχαρίστησης στα χρήματα που ζητάει.

                                      Έπρεπε να πάρεις την 118 που φοράει αυτό το μοτέρ με τα 136. Ούτε αυτό βάζει φωτιά, αλλά μαζεύει χλμ πολύ άνετα και σίγουρα θα είναι καλύτερο από το 116.

                                      Φορολογικοί λόγοι κυρίως φίλε μου. Το αυτόματο μόνο μου λείπει.

                                      ....

                                      V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        volvozeus @STAGOU19 last edited by

                                        @stagou19 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        Καλησπέρα στην παρέα!
                                        Να δηλώσω και εγώ κάτοχος της 116i advantage σε χειροκίνητο κιβώτιο και λευκό χρώμα με την προσφορά προ της τελευταίας αύξησης της τιμής. Το αμάξι είναι καλοστημένο, πολύ ποιοτικό εσωτερικά και εξωτερικά, κατά τη γνώμη μου πανέμορφο, χαίρεσαι να το οδηγείς -αν και λίγο βαρύ ως αμάξωμα-, πιστεύω ότι αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά του συγκριτικά πάντα με όλα τα χάτσμπακ της κατηγορίας. Έχω μόνο μια ένσταση που αφορά το ένα από τα δύο δώρα της αντιπροσωπείας. Συγκεκριμένα, ενώ μου έκαναν δώρο φιμέ επένδυση στα τζάμια μπρος -πίσω η διαπερατότητα των εμπρός είναι στα 35% (όπως και πίσω) και το βράδυ είναι λίγο σκοτεινά, ενώ την ημέρα με ήλιο πολύ ευχάριστα. Αναρωτιέμαι: Υπάρχει πιθανότητα επιβολής προστίμου αν με σταματήσει η τροχαία; Να έπαιρνα την αντιπροσωπεία και να ζητήσω να αλλαχθούν από το μαγαζί της τοποθέτησης; Νομίζω δε θα το κάνουν. Και μια απορία: Η οδική βοήθεια προσφέρεται δωρεάν και για πόσο από την bmw;
                                        Οποιαδήποτε σύσταση/συμβουλή ευπρόσδεκτη!
                                        Σας ευχαριστώ και εύχομαι σε όλους ασφαλή και απροβλημάτιστα χλμ!

                                        Τη διαπερατοτητα την επιλεγεις εσυ. Δεν θυμαμαι τι εβαλα αλλα ηταν παρομοιο με το αλλο μου αυτοκινητο το οποιο για τον πωλητη φαινοταν αρκετα ανοιχτο. Με τροχαια εφοσον εχεις τα εγγραφα απο τον εγακταστατη μαζι σου και δεν εχεις βαλει και στο εμπροσθιο παρμπριζ δεν υπαρχει θεμα. Ουτε με το ΚΤΕΟ.

                                        N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          volvozeus @spi_duster last edited by

                                          @spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @volvozeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          Εδώ είναι η σειρά για το δεύτερο μεγάλο παράπονο. Με τέτοιο στήσιμο και φρένα άγκυρες , οι 109 ίπποι τραβούν μεν με σπιρτάδα το αμάξωμα των 1320 κιλών που μαζί με τον οδηγό φτάνει τα 1400. Αυτό οφείλεται στην κοντή κλιμάκωση. Αν είχε λοιπόν τα 136 που δίνει αλλού ο τρικυλινδρος 1.5 αρης πχ στην Χ1 θα ήταν απόλυτο εργαλείο οδηγικής ευχαρίστησης στα χρήματα που ζητάει.

                                          Έπρεπε να πάρεις την 118 που φοράει αυτό το μοτέρ με τα 136. Ούτε αυτό βάζει φωτιά, αλλά μαζεύει χλμ πολύ άνετα και σίγουρα θα είναι καλύτερο από το 116.

                                          Φορολογικοί λόγοι κυρίως φίλε μου. Το αυτόματο μόνο μου λείπει.

                                          Μα και το 116 βγαίνει και αυτόματο. Είχες κάποιο όριο στο κόστος αγοράς που ξεπερνούσες? Γιατί φορολογικά ίδιο κυβισμό έχουν, και τέλη άντε να είναι κάτι λίγα παραπάνω το 118 (89 ευρώ αν θυμάμαι είναι)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n-k-9 @volvozeus last edited by

                                            @volvozeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                            @stagou19 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                            Καλησπέρα στην παρέα!
                                            Να δηλώσω και εγώ κάτοχος της 116i advantage σε χειροκίνητο κιβώτιο και λευκό χρώμα με την προσφορά προ της τελευταίας αύξησης της τιμής. Το αμάξι είναι καλοστημένο, πολύ ποιοτικό εσωτερικά και εξωτερικά, κατά τη γνώμη μου πανέμορφο, χαίρεσαι να το οδηγείς -αν και λίγο βαρύ ως αμάξωμα-, πιστεύω ότι αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά του συγκριτικά πάντα με όλα τα χάτσμπακ της κατηγορίας. Έχω μόνο μια ένσταση που αφορά το ένα από τα δύο δώρα της αντιπροσωπείας. Συγκεκριμένα, ενώ μου έκαναν δώρο φιμέ επένδυση στα τζάμια μπρος -πίσω η διαπερατότητα των εμπρός είναι στα 35% (όπως και πίσω) και το βράδυ είναι λίγο σκοτεινά, ενώ την ημέρα με ήλιο πολύ ευχάριστα. Αναρωτιέμαι: Υπάρχει πιθανότητα επιβολής προστίμου αν με σταματήσει η τροχαία; Να έπαιρνα την αντιπροσωπεία και να ζητήσω να αλλαχθούν από το μαγαζί της τοποθέτησης; Νομίζω δε θα το κάνουν. Και μια απορία: Η οδική βοήθεια προσφέρεται δωρεάν και για πόσο από την bmw;
                                            Οποιαδήποτε σύσταση/συμβουλή ευπρόσδεκτη!
                                            Σας ευχαριστώ και εύχομαι σε όλους ασφαλή και απροβλημάτιστα χλμ!

                                            Τη διαπερατοτητα την επιλεγεις εσυ. Δεν θυμαμαι τι εβαλα αλλα ηταν παρομοιο με το αλλο μου αυτοκινητο το οποιο για τον πωλητη φαινοταν αρκετα ανοιχτο. Με τροχαια εφοσον εχεις τα εγγραφα απο τον εγακταστατη μαζι σου και δεν εχεις βαλει και στο εμπροσθιο παρμπριζ δεν υπαρχει θεμα. Ουτε με το ΚΤΕΟ.

                                            Τα έγγραφα του εγκαταστατη δεν νομιμοποιουν μια μεμβράνη που είναι λιγότερο από 70% (για οδηγο και συνοδηγό). Εάν είναι 35% είναι παράνομη. Το ότι ουδείς ασχολείται (επί του παρόντος) είναι άλλη ιστορία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 72 / 96
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr