Καλοτάξιδα σε όλους όσους έχουν παραλάβει πρόσφατα. Να τα οδηγείτε και να τα χαίρεστε. Κάτοχος 116i Advantage και εγώ τον τελευταίο 1 χρόνο και 3 μήνες. Ότι έχει γραφτεί εδώ στο φόρουμ για το αυτοκίνητο ισχύει. Μοναδικό ίσως ελάττωμα που επιβεβαιώνω είναι το μέτριο για την κατηγορία NVH για το οποίο δεν ευθύνονται και τόσο λάστιχα (έτυχε να οδηγήσω ίδιο αυτοκίνητο με άλλα λαστιχα εκτός των Turanza που έχει το δικό μου και δεν είδα ουσιαστική διαφορά). Κινητήρας διαμαντάκι και σε ελαστικότητα και σε κατανάλωση και πολύ καλή οδική συμπεριφορά για την κατηγορία.
Πάμε τώρα στην συμβίωση μαζί του. Πρόσφατα έγινε προσπάθεια να γίνει το remote update που όπως γνωρίζουν οι κάτοχοι γίνεται πολύ εύκολα και απλά αφού ανέβει το update από το κινητό στο αυτοκίνητο. Για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο και αιτία, στην δική μου περίπτωση το update απέτυχε και το αυτοκίνητο κλείδωσε ακινητοποιημένο. Το μόνο που λειτουργούσε το κλείδωμα, με το χειρόφρενο και το τιμόνι κλειδωμένα. Οι κάτοικοι Αθηνών και Θεσσαλονίκης μπορούν να σταματήσουν να διαβάζουν εδώ καθώς το Remote Service της BMW θα το έλυνε σε χρόνο dt με ένα απλό ECU flash και όλα καλά.
Οι κάτοικοι της υπόλοιπης Ελλάδας, όπως εγώ, ετοιμάστε ποπ κορν . Για τους λοιπούς Ελλαδίτες λοιπόν, η μόνη λύση είναι η οδική. Τηλέφωνο λοιπόν στην οδική (μέσω BMW Hellas πάντα), αφού ενημέρωσα για την κατάσταση του αυκινήτου (κλειδωμένα τα πάντα) και μετά από το χάσιμο 1 ημέρας δουλειάς, έφτασε στο σπίτι. Πρώτη κίνηση να δοκιμάσει jumper box μήπως φταίει η μπαταρία. Τζίφος. Μετά κατέληξε ότι θα πρέπει να φορτωθεί το φορτηγό και να πάει στην τοπική αντιπροσωπία. Εδώ έρχεται το καλό όμως. Για να φορτωθεί όμως το αυτοκίνητο, επειδή έχει δεμένο χειρόφρενο, θα πρέπει να ΣΥΡΘΕΙ για να ανέβει στο φορτηγό. Εννοείται πως αρνήθηκα και τον έδιωξα αμέσως. Πάλι από την αρχή λοιπόν και τηλέφωνα με την BMW Hellas μπας και βγάλουμε άκρη.
Εδώ όμως είναι το καλύτερο το οποίο το επιβεβαίωσα από τα λεγόμενα της BMW Hellas (δεν το παραδέχτηκαν άμεσα αλλά αυτή είναι η αλήθεια). Στην επαρχεία βλέπετε, η BMW Hellas πετάει το μπαλάκι στην οδική καθώς καμία αντιπροσωπία δεν έχει την αδειοδότηση να παρέχει remote service σε κατόχους νέων αυτοκινήτων που είναι στην εγγύηση. Η οδική όμως πέραν των τυπικών, δεν έχει εξουσιωδότηση να περέμβει σε αυτοκίνητα που βρίσκονται εντός εγγύησης καθώς δεν έχει εγκεκριμένους από την BMW τεχνικούς. Άρα αν παέι κάποιος της οδικής και βάλει χέρι σε καινούργιο αυτοκίνητο, αντίο εγγύηση . Μια ομορφιά για την οποία κανείς πωλητής δεν τα λέει στους υποψήφιους αγοράστες.
Ευτυχώς στην δική μου περίπτωση περενέβη ο τοπικός αντιπρόσωπος (μετά από πίεση, ατελείωτα τηλέφωνα και αφού κατάλαβε την τρύπα στον τρόπο που λειτουργούν) και έδωσε λύση στέλνοντας ένα συνεργείο στο χώρο μου όπου και έδωσε τη λύση λύνοντας το χειρόφρενο και ξεκλειδώνοντας το τιμόνι. Πάλι οδική λοιπόν, αφου με υποχρέωσαν να πάρω τηλέφωνο πρωί πρωί καθώς δε μπορούσαν να κλείσουν ραντεβού να έρθουν στον χώρο μου μια συγκεκριμένη ώρα , και μεταφορά στην τοπική αντιπροσωπία. Συνολικά έμεινα χωρίς αυτοκίνητο για 3 ημέρες ενώ αυτοκίνητο αντικατάστασης πήρα όταν πήγα τελικά στο συνεργείο και πάλι μέσω του τοπικού αντιπροσώπου, καθώς τα τυπικά λένε πως θα πρέπει να το κλείσει η BMW Hellas μέσω της οδικής κτλ κτλ. Χαμός. Αποτέλεσμα του γεγονότος ότι το αυτοκίνητο έμεινε για πολύ σε φάση κολλημένου update είναι ότι έφαγε και την μπαταρία αλλά την άλλαξαν στην εγγύηση. Για το τι κόλλησε εν μέσω Update ακόμα δεν το γνωρίζω. H επίσημη απάντηση της BMW είναι ότι απλά έτυχε. Σε φόρουμ του εξωτερικού βέβαια, διάβασα πως έχει συμβεί σε κάποιους και ίσως σχετίζεται με αστοχία μπαταρίας. Έχει μια λογική αλλά θα δούμε.