-
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Ωωωωωω το εργαλείο!!! καλορίζικο! πολύ όμορφο!
Πόσο σου βγήκε τελική τιμή;
Να προσέχεις τις ζάντες στο πεζοδρόμιο, παρκάρεις πολύ κοντά.Ευχαριστώ πολύ. Τελική τιμή μαζί με πινακίδες, 26000. Το θέμα είναι ότι έχω κλειστό πάρκιν, αλλά μπαίνει πολύ δύσκολα στο φάρδος. Καί επειδή φοβάμαι μην το χτυπήσω, το αφήνω έξω.
Τίποτα! Τους έκλεψες, με αυτά τα λεφτά σήμερα θα αγόραζες polo 1.0 tsi dsg και δε ξέρω μήπως είναι και ακριβότερο.
Ναι δε διαφωνω οντως πολυ καλη τιμη.Specs και τα σχετικα δεν γνωριζω για το συγκεκριμενο.Παντως εχουν πολυ ακριβα σερβις τα mercedes / bmw οποτε ελπιζω να ειναι στο budget σου
-
26 χιλιάρικα είναι ακόμη καλύτερα, δεν βλέπω καλά με αυτά τα γυαλιά!
-
@chris__7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Ωωωωωω το εργαλείο!!! καλορίζικο! πολύ όμορφο!
Πόσο σου βγήκε τελική τιμή;
Να προσέχεις τις ζάντες στο πεζοδρόμιο, παρκάρεις πολύ κοντά.Ευχαριστώ πολύ. Τελική τιμή μαζί με πινακίδες, 26000. Το θέμα είναι ότι έχω κλειστό πάρκιν, αλλά μπαίνει πολύ δύσκολα στο φάρδος. Καί επειδή φοβάμαι μην το χτυπήσω, το αφήνω έξω.
Τίποτα! Τους έκλεψες, με αυτά τα λεφτά σήμερα θα αγόραζες polo 1.0 tsi dsg και δε ξέρω μήπως είναι και ακριβότερο.
Ναι δε διαφωνω οντως πολυ καλη τιμη.Specs και τα σχετικα δεν γνωριζω για το συγκεκριμενο.Παντως εχουν πολυ ακριβα σερβις τα mercedes / bmw οποτε ελπιζω να ειναι στο budget σου
Οι βλάβες είναι ακριβές στα premium. Μετα τη λήξη της εγγύησης θα κουνήσει μαντήλι στην αντιπροσωπεία
-
@dimitrioskosmas said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@chris__7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Ωωωωωω το εργαλείο!!! καλορίζικο! πολύ όμορφο!
Πόσο σου βγήκε τελική τιμή;
Να προσέχεις τις ζάντες στο πεζοδρόμιο, παρκάρεις πολύ κοντά.Ευχαριστώ πολύ. Τελική τιμή μαζί με πινακίδες, 26000. Το θέμα είναι ότι έχω κλειστό πάρκιν, αλλά μπαίνει πολύ δύσκολα στο φάρδος. Καί επειδή φοβάμαι μην το χτυπήσω, το αφήνω έξω.
Τίποτα! Τους έκλεψες, με αυτά τα λεφτά σήμερα θα αγόραζες polo 1.0 tsi dsg και δε ξέρω μήπως είναι και ακριβότερο.
Ναι δε διαφωνω οντως πολυ καλη τιμη.Specs και τα σχετικα δεν γνωριζω για το συγκεκριμενο.Παντως εχουν πολυ ακριβα σερβις τα mercedes / bmw οποτε ελπιζω να ειναι στο budget σου
Οι βλάβες είναι ακριβές στα premium. Μετα τη λήξη της εγγύησης θα κουνήσει μαντήλι στην αντιπροσωπεία
και παλι και να μην πηγαινει σε αντιπροσωπεια δε θα χει μεγαλη διαφορα.Οταν πχ σου χαλαει ενας πολλαπλασιαστης και το εχουν προγραμματισει να αλλαζουν αναγκαστικα και οι 4 ενω οι αλλοι 3 δουλευουν κανονικα και σε χρεωνει 1500 η αντοπροσωπεια ε ποσο θα σε χρεωσει ενα κανονικο συνεργειο?1000?και παλι ειναι πολλα.Και ποσα αλλα τετοια ακομα.Σημασια εχει παντα και το μετα
-
@chris__7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Σημασια εχει παντα και το μετα
Εαν κάποιος δίνει σημασία στο μετά είτε δεν αγοράζει BMW είτε την πουλάει με την λήξη της εγγύσης, γνωστό και απλό. Κανείς δεν αγοράζει bmw για να την κρατήσει πολλά χρόνια, μόνο στην Ελλάδα το σκέφτονται αυτό. Παντού στον κόσμο τα πρίμια είναι μαξ 5 χρόνια και συνήθως με ληζινγκ.
-
Στα εξειδικευμένα συνεργεία το κόστος είναι το 1/3 περίπου των εξουσιοδοτημένων.
Έχει υψηλά royalties η bmw και το κόστος στο επίσημο δίκτυο είναι από αυτό. Μετά την εγγύηση σε τέτοια θα πας αν θες να επικαλεστείς good will.
Επίσης οι ζημιές στα τελευταια μοντέλα δεν είναι ούτε συχνές ούτε ακριβές.
Η ιστορία με τους πολλαπλασιαστές δεν είναι τόσο συνήθης πια.
Έχετε μείνει πολλοί εδώ μέσα σε βιώματα προ 15 ετών και φοβίζετε τον κόσμο.
Τα εμπορικά μοντέλα με τον Β38 βγάζουν συνηθως βάσεις μηχανής λόγω τρικυλινδρων. -
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλοτάξιδο! Οδηγαω το ίδιο ακριβώς εξοπλιστικα σε μαύρο και ντίζελ. Ωραίο όμως και το άσπρο τελικα!
-
@iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Στα εξειδικευμένα συνεργεία το κόστος είναι το 1/3 περίπου των εξουσιοδοτημένων.
Έχει υψηλά royalties η bmw και το κόστος στο επίσημο δίκτυο είναι από αυτό. Μετά την εγγύηση σε τέτοια θα πας αν θες να επικαλεστείς good will.
Επίσης οι ζημιές στα τελευταια μοντέλα δεν είναι ούτε συχνές ούτε ακριβές.
Η ιστορία με τους πολλαπλασιαστές δεν είναι τόσο συνήθης πια.
Έχετε μείνει πολλοί εδώ μέσα σε βιώματα προ 15 ετών και φοβίζετε τον κόσμο.
Τα εμπορικά μοντέλα με τον Β38 βγάζουν συνηθως βάσεις μηχανής λόγω τρικυλινδρων.Για αυτό συγγενικό μου πρόσωπο παράτησε την Χ5 του στην αντιπροσωπεία να του την πουλήσουν για να ησυχάσει…πετρέλαιο του 2014 με λιγότερα από 120κ χλμ. Πριν ένα μήνα έδωσε 3 χιλιάρικα για επισκευές και τώρα του ζητάνε άλλα 2…διαθεσιμότητα ανταλλακτικών αστεία,αναμονή δυο μηνών για dpf και επειδή έπρεπε να αλλαχθεί και η εξάτμιση του είπαν τρεις μήνες αναμονή για το ανταλλακτικό. Μην πούμε για σημαντική ανάκληση που ουδέποτε τον ειδοποίησαν και έμεινε στο δρόμο με τους καπνούς να βγαίνουν ντουμάνι από τον κινητήρα. Φυσικά ούτε αμάξι αντικατάστασης!
-
Μου πρότειναν επέκταση εγγύησης για αλλά τρία χρόνια, πέντε συνολικά η 200.000 χλμ με κόστος 900 ευρώ. Αλλά δεν ήθελα. Υπάρχουν αξιόλογα εξειδικευμένα συνεργεία στη Θεσσαλονίκη, και θα το πηγαίνω. Έχω αλλάξει τέσσερα αυτοκίνητα έως τώρα, peugeot 206, Citroen c4, Mercedes A class 150 και τελευταία seat Ibiza 1.0 TSI. Και όλα παρότι δεν είχαν την φήμη των πιο αξιόπιστων, δεν αντιμετώπισα ποτέ σοβαρά θέματα. Είμαι αρκετά σχολαστικός με την συντήρηση, και γενικά οδηγάω πολύ normal. Το συγκεκριμένο το θεωρώ την πιο πιμια πρόταση στην κατηγορία , μαζί με το Hyundai i30, απλά αυτό μου αρέσει περισσότερο οδηγικά.
-
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Μου πρότειναν επέκταση εγγύησης για αλλά τρία χρόνια, πέντε συνολικά η 200.000 χλμ με κόστος 900 ευρώ. Αλλά δεν ήθελα. Υπάρχουν αξιόλογα εξειδικευμένα συνεργεία στη Θεσσαλονίκη, και θα το πηγαίνω. Έχω αλλάξει τέσσερα αυτοκίνητα έως τώρα, peugeot 206, Citroen c4, Mercedes A class 150 και τελευταία seat Ibiza 1.0 TSI. Και όλα παρότι δεν είχαν την φήμη των πιο αξιόπιστων, δεν αντιμετώπισα ποτέ σοβαρά θέματα. Είμαι αρκετά σχολαστικός με την συντήρηση, και γενικά οδηγάω πολύ normal. Το συγκεκριμένο το θεωρώ την πιο πιμια πρόταση στην κατηγορία , μαζί με το Hyundai i30, απλά αυτό μου αρέσει περισσότερο οδηγικά.
Mια χαρα κανεις.
Αν είσαι προσεκτικός και όχι κανίβαλος και κανεις λογικά χμλ δεν θα χρειαστεί τίποτα περα από αναλώσιμα.
Λαδακια καλό να αλλάζεις κάθε δέκα και να μην περιμένεις το σερβις των δυο ετών/30 χιλιάδων -
@iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Μου πρότειναν επέκταση εγγύησης για αλλά τρία χρόνια, πέντε συνολικά η 200.000 χλμ με κόστος 900 ευρώ. Αλλά δεν ήθελα. Υπάρχουν αξιόλογα εξειδικευμένα συνεργεία στη Θεσσαλονίκη, και θα το πηγαίνω. Έχω αλλάξει τέσσερα αυτοκίνητα έως τώρα, peugeot 206, Citroen c4, Mercedes A class 150 και τελευταία seat Ibiza 1.0 TSI. Και όλα παρότι δεν είχαν την φήμη των πιο αξιόπιστων, δεν αντιμετώπισα ποτέ σοβαρά θέματα. Είμαι αρκετά σχολαστικός με την συντήρηση, και γενικά οδηγάω πολύ normal. Το συγκεκριμένο το θεωρώ την πιο πιμια πρόταση στην κατηγορία , μαζί με το Hyundai i30, απλά αυτό μου αρέσει περισσότερο οδηγικά.
Mια χαρα κανεις.
Αν είσαι προσεκτικός και όχι κανίβαλος και κανεις λογικά χμλ δεν θα χρειαστεί τίποτα περα από αναλώσιμα.
Λαδακια καλό να αλλάζεις κάθε δέκα και να μην περιμένεις το σερβις των δυο ετών/30 χιλιάδωνΣωστος
-
Γιατι μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι η εγγύηση της εκάστοτε εταιρείας με το Σερβις στην επίσημη αντιπροσωπεία;;
Νομίζω η εγγύηση ισχύει και σε εκτός αντιπροσωπείας συνεργεία. Τουλάχιστον σε κάποια πχ Bosch service -
@nik-2 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Νομίζω η εγγύηση ισχύει και σε εκτός αντιπροσωπείας συνεργεία. Τουλάχιστον σε κάποια πχ Bosch service
Σε οποιοδήποτε συνεργείο έχει άδεια ισχύει η εγγύηση εφόσον έχουν χρησιμοποιηθεί ενταλλακτικά σωστών προδιαγραφών. Αυτό σημαίνει βέβαια αποδείξεις για ανταλλακτικά και εργασία (άρα μικρή διαφορά σε κόστος). Τώρα εφόσον το σέρβις γίνεται σε εξουσιοδοτημένο δύσκολα θα αρνηθούν επισκευή εντός εγγύησης και θα προσπαθήσουν και για goodwill οταν είναι εκτός. Εαν το σέρβις γίνεται σε ανεξάρτητο (με κάποιες εξαιρέσεις συνεργαζόμενων), μπορεί να αρχίσουν τα "ναι μεν αλλά" και άλλα τέτοια ωραία και άντε να βγάλεις άκρη.
-
@chris__7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@dimitrioskosmas said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@chris__7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Ωωωωωω το εργαλείο!!! καλορίζικο! πολύ όμορφο!
Πόσο σου βγήκε τελική τιμή;
Να προσέχεις τις ζάντες στο πεζοδρόμιο, παρκάρεις πολύ κοντά.Ευχαριστώ πολύ. Τελική τιμή μαζί με πινακίδες, 26000. Το θέμα είναι ότι έχω κλειστό πάρκιν, αλλά μπαίνει πολύ δύσκολα στο φάρδος. Καί επειδή φοβάμαι μην το χτυπήσω, το αφήνω έξω.
Τίποτα! Τους έκλεψες, με αυτά τα λεφτά σήμερα θα αγόραζες polo 1.0 tsi dsg και δε ξέρω μήπως είναι και ακριβότερο.
Ναι δε διαφωνω οντως πολυ καλη τιμη.Specs και τα σχετικα δεν γνωριζω για το συγκεκριμενο.Παντως εχουν πολυ ακριβα σερβις τα mercedes / bmw οποτε ελπιζω να ειναι στο budget σου
Οι βλάβες είναι ακριβές στα premium. Μετα τη λήξη της εγγύησης θα κουνήσει μαντήλι στην αντιπροσωπεία
και παλι και να μην πηγαινει σε αντιπροσωπεια δε θα χει μεγαλη διαφορα.Οταν πχ σου χαλαει ενας πολλαπλασιαστης και το εχουν προγραμματισει να αλλαζουν αναγκαστικα και οι 4 ενω οι αλλοι 3 δουλευουν κανονικα και σε χρεωνει 1500 η αντοπροσωπεια ε ποσο θα σε χρεωσει ενα κανονικο συνεργειο?1000?και παλι ειναι πολλα.Και ποσα αλλα τετοια ακομα.Σημασια εχει παντα και το μετα
Εγώ που είχα 6 πολλαπλασιαστές τι να πω;
Πάντως είναι σωστό να αλλάζονται όλοι μαζί, γιατί είναι βέβαιο ότι μετά από λίγο θα χαλάσουν και οι άλλοι. Βέβαια είναι μεγάλο το κόστος (όχι 1500 που είπες όμως), οπότε όλοι τους αλλάζουν έναν-έναν. Σε εμένα δεν έτυχε βέβαια, τυχερός ήμουν. Απλά καταστράφηκε όλο το αυτοκίνητο σε μια πλημμύρα...Η συμβουλή μου είναι να το πηγαίνετε σε ένα καλό εξειδικευμένο συνεργείο και να βάζετε καλά ανταλλακτικά, όχι απαραίτητα γνήσια. Ο πολλαπλασιαστής της Bosch είναι το ίδιο καλός με τον μανίσιο, απλά δεν έχει το σηματάκι με την σημαία της Βαυαρίας πάνω (δεν είναι έλικα το σήμα της BMW!!!).
-
![alt text](image url ) καλημέρα. Η μέχρι στιγμής μέση κατανάλωση, μετά από σχεδόν 180 χιλιόμετρα, τα οποία τα μισά και περισσότερο έχουν γίνει εντός πόλης, με δύο άτομα και κλιματισμό στο comfort πρόγραμμα.
-
Είναι πολύ αρχή ακόμα, θα στρώσει και θα πέσει αρκετά
-
@ataim said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Είναι πολύ αρχή ακόμα, θα στρώσει και θα πέσει αρκετά
και εκει να μεινει ευχαριστημενος θα ειμαι.
-
Η πολη αν δεν ειναι φουλ υβριδικο το επιβαρυνει σε θεμα καταναλωσης.
Απαξ κ ρολαρεις κ ξεφυγεις απο το σταματα ξεκινα πεφτει αρκετα.
Βεβαια εχεις ακομα να κανεις χλμ να στρωσει κ αλλο το μοτερ.Κ 8αρια μεσα στην πολη να εχεις ειναι σουπερ (δεδομενης της καταστασης).
-
Αταρι θα μας πάρεις τις αποταμιεύσεις. Πρόσεξε καλά.
-
@lap said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Αταρι θα μας πάρεις τις αποταμιεύσεις. Πρόσεξε καλά.
εμένα πάντως μου τις πήρε.
Νέα BMW 1 Series 2019