-
@lap said in Xiaomi forum:
Εσύ απόρησες γιατί να μην το αντιγράψουν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές!
Θα αγοράσεις όλη την παραγωγή όλων των υπολοίπων κατασκευαστών;
Ο ορισμός του φσιιιτ μπόινγκ….
-
@antonmone said in Xiaomi forum:
@fanis75 said in Xiaomi forum:
@kkostask said in Xiaomi forum:
Πως φαίνεται πως δεν έχει οδηγήσει I cockpit….οτι πιο βολικό με το τιμονάκι είναι όλα τα λεφτά. Βγαίνω από το 208 μπαίνω σε άλλο αμάξι και νομίζω ότι οδηγάω FAUN αρματοφορέα.
Έχω οδηγήσει σε: 208, 2008, 3008, 5008 και 308. Σε κανένα δεν με βόλεψε και δεν μου άρεσε κιόλας. Βασικό λόγος που απέρριψα το 208 τότε. Γκίμικ χωρίς ουσία!
Στο 408 είναι μια χαρα!
-
@cirus said in Xiaomi forum:
@kkostask said in Xiaomi forum:
Πεντακάθαρα…ούτε τέρμα κάτω το τιμόνι,ούτε κάθετο το κάθισμα….ξαναλέω, όταν οδηγούμε κοιτάμε το δρόμο και όχι τον πίνακα…
Μην επιμένεις δεν έχουν όλοι τον δικό σου σωματότυπο είχα για 3 μήνες το 208 , Ε έπρεπε να κατεβάσω τέρμα κάτω το τιμόνι να μην βολευομαι καθόλου για να δω τον πίνακα. Προτίμησα να μην τον βλέπω και να με βολεύει το τιμόνι. Δέχομαι ότι σε σένα και άλλους σας βολεύει αλλά μην νομίζετε κιόλας ότι επειδή βολεύει εσάς συμβαίνει το ίδιο και σε όλους
Το ίδιο έπαθα κι εγώ. Τελικά ρύθμισα το τιμόνι εκεί που με βόλευε και δεν έβλεπα το καντράν. Ανασηκωνόμουν λίγο από το κάθισμα όταν ήθελα να το δω.
Πάντως μην το αδικούμε το 208. Πολύ μέτριο ποιοτικά σε σύγκριση με το polo, αλλά φοβερό κουρσάκι, χαίρεσαι πραγματικά να τ' οδηγείς. Μπράβο στους Γάλλους.
-
Νομίζω πως είναι θέμα σωματότυπου.
Όσοι έχουν ψηλό κορμό και πάνω από 180 ύψος μάλλον δεν έχουν κανένα θέμα.
Θέλει δηλαδή να είσαι λίγο πιθηκας, σαν αθλητής του πόλο δηλαδή, λεβέντης!Εμένα μου άρεσε αυτή η διάταξη απο όταν πρωτοβγηκε στα 308 και 208 με τα αναλογικά όργανα ψηλά , ακόμη και με το μεγαλύτερο τιμόνι.
Με το μικρό τιμονακι είναι απλά τέλειο, σαν παιχνιδομηχανή.
Με τέρμα έξω και τέρμα πάνω το τιμόνι και το κάθισμα στην σωστή απόσταση και τέρμα χαμηλά έχεις καταπληκτική θέση οδήγησης σχεδόν πολεμίστρα, μου αρέσει πολύ και πραγματικά δεν έχω προσέξει αν χάνεις μια δυο γραμμές 4-5 εκατοστά δηλαδή στην βάση του καντράν.
Στο προηγούμενο δηλαδή 3008 ήταν τέλειο και το απόλυτο ήταν στο 508 για τα δικά μου γούστα.
Στα νέα με αυτή την ευρυγώνια οθόνη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ορατότητας των οργάνων αλλά είναι νομίζω κάπως ψηλότερα.
Το πρόβλημα μου στα νέα PSA , 3008 , 5008 , και ειδικά σε Grandland και C3 Aircross είναι πως βρίσκει το δεξί πόδι στην κονσόλα και παίρνει άβολη θέση.
-
Στο θέμα της Xiaomi συζητάμε για το i-cockpit?
Κανένα νεότερο για κυκλοφορία Ελλάδα έχουμε;
-
@vagkirk said in Xiaomi forum:
Νομίζω πως είναι θέμα σωματότυπου.
Όσοι έχουν ψηλό κορμό και πάνω από 180 ύψος μάλλον δεν έχουν κανένα θέμα.
Θέλει δηλαδή να είσαι λίγο πιθηκας, σαν αθλητής του πόλο δηλαδή, λεβέντης!Εμένα μου άρεσε αυτή η διάταξη απο όταν πρωτοβγηκε στα 308 και 208 με τα αναλογικά όργανα ψηλά , ακόμη και με το μεγαλύτερο τιμόνι.
Με το μικρό τιμονακι είναι απλά τέλειο, σαν παιχνιδομηχανή.
Με τέρμα έξω και τέρμα πάνω το τιμόνι και το κάθισμα στην σωστή απόσταση και τέρμα χαμηλά έχεις καταπληκτική θέση οδήγησης σχεδόν πολεμίστρα, μου αρέσει πολύ και πραγματικά δεν έχω προσέξει αν χάνεις μια δυο γραμμές 4-5 εκατοστά δηλαδή στην βάση του καντράν.
Στο προηγούμενο δηλαδή 3008 ήταν τέλειο και το απόλυτο ήταν στο 508 για τα δικά μου γούστα.
Στα νέα με αυτή την ευρυγώνια οθόνη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ορατότητας των οργάνων αλλά είναι νομίζω κάπως ψηλότερα.
Το πρόβλημα μου στα νέα PSA , 3008 , 5008 , και ειδικά σε Grandland και C3 Aircross είναι πως βρίσκει το δεξί πόδι στην κονσόλα και παίρνει άβολη θέση.
Δηλαδή τα λεβέντης και αθληταράς περιγράφουν τυπικό σωματότυπο Γάλλου, που τον πήρε για πρότυπο η Peugeot για το 208?
Κάλο στο μυαλό έχουν οι Φραντσέζοι, γι' αυτό τα φτιάχνουν έτσι! -
@andya3 said in Xiaomi forum:
@cirus said in Xiaomi forum:
@kkostask said in Xiaomi forum:
Πεντακάθαρα…ούτε τέρμα κάτω το τιμόνι,ούτε κάθετο το κάθισμα….ξαναλέω, όταν οδηγούμε κοιτάμε το δρόμο και όχι τον πίνακα…
Μην επιμένεις δεν έχουν όλοι τον δικό σου σωματότυπο είχα για 3 μήνες το 208 , Ε έπρεπε να κατεβάσω τέρμα κάτω το τιμόνι να μην βολευομαι καθόλου για να δω τον πίνακα. Προτίμησα να μην τον βλέπω και να με βολεύει το τιμόνι. Δέχομαι ότι σε σένα και άλλους σας βολεύει αλλά μην νομίζετε κιόλας ότι επειδή βολεύει εσάς συμβαίνει το ίδιο και σε όλους
Το ίδιο έπαθα κι εγώ. Τελικά ρύθμισα το τιμόνι εκεί που με βόλευε και δεν έβλεπα το καντράν. Ανασηκωνόμουν λίγο από το κάθισμα όταν ήθελα να το δω.
Πάντως μην το αδικούμε το 208. Πολύ μέτριο ποιοτικά σε σύγκριση με το polo, αλλά φοβερό κουρσάκι, χαίρεσαι πραγματικά να τ' οδηγείς. Μπράβο στους Γάλλους.
Μα δεν το θαβω . Έχω γράψει γι'αυτό και ήταν θετική η εμπειρία μου . Πάρα πολύ όμορφο και καλό κουρσακι
Απλά για το icockpit εγραψα
-
@andya3 said in Xiaomi forum:
@vagkirk said in Xiaomi forum:
Νομίζω πως είναι θέμα σωματότυπου.
Όσοι έχουν ψηλό κορμό και πάνω από 180 ύψος μάλλον δεν έχουν κανένα θέμα.
Θέλει δηλαδή να είσαι λίγο πιθηκας, σαν αθλητής του πόλο δηλαδή, λεβέντης!Εμένα μου άρεσε αυτή η διάταξη απο όταν πρωτοβγηκε στα 308 και 208 με τα αναλογικά όργανα ψηλά , ακόμη και με το μεγαλύτερο τιμόνι.
Με το μικρό τιμονακι είναι απλά τέλειο, σαν παιχνιδομηχανή.
Με τέρμα έξω και τέρμα πάνω το τιμόνι και το κάθισμα στην σωστή απόσταση και τέρμα χαμηλά έχεις καταπληκτική θέση οδήγησης σχεδόν πολεμίστρα, μου αρέσει πολύ και πραγματικά δεν έχω προσέξει αν χάνεις μια δυο γραμμές 4-5 εκατοστά δηλαδή στην βάση του καντράν.
Στο προηγούμενο δηλαδή 3008 ήταν τέλειο και το απόλυτο ήταν στο 508 για τα δικά μου γούστα.
Στα νέα με αυτή την ευρυγώνια οθόνη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ορατότητας των οργάνων αλλά είναι νομίζω κάπως ψηλότερα.
Το πρόβλημα μου στα νέα PSA , 3008 , 5008 , και ειδικά σε Grandland και C3 Aircross είναι πως βρίσκει το δεξί πόδι στην κονσόλα και παίρνει άβολη θέση.
Δηλαδή τα λεβέντης και αθληταράς περιγράφουν τυπικό σωματότυπο Γάλλου, που τον πήρε για πρότυπο η Peugeot για το 208?
Κάλο στο μυαλό έχουν οι Φραντσέζοι, γι' αυτό τα φτιάχνουν έτσι!Εμένα είχαν για μοντέλο...
-
@criuser said in Xiaomi forum:
@andya3 said in Xiaomi forum:
@vagkirk said in Xiaomi forum:
Νομίζω πως είναι θέμα σωματότυπου.
Όσοι έχουν ψηλό κορμό και πάνω από 180 ύψος μάλλον δεν έχουν κανένα θέμα.
Θέλει δηλαδή να είσαι λίγο πιθηκας, σαν αθλητής του πόλο δηλαδή, λεβέντης!Εμένα μου άρεσε αυτή η διάταξη απο όταν πρωτοβγηκε στα 308 και 208 με τα αναλογικά όργανα ψηλά , ακόμη και με το μεγαλύτερο τιμόνι.
Με το μικρό τιμονακι είναι απλά τέλειο, σαν παιχνιδομηχανή.
Με τέρμα έξω και τέρμα πάνω το τιμόνι και το κάθισμα στην σωστή απόσταση και τέρμα χαμηλά έχεις καταπληκτική θέση οδήγησης σχεδόν πολεμίστρα, μου αρέσει πολύ και πραγματικά δεν έχω προσέξει αν χάνεις μια δυο γραμμές 4-5 εκατοστά δηλαδή στην βάση του καντράν.
Στο προηγούμενο δηλαδή 3008 ήταν τέλειο και το απόλυτο ήταν στο 508 για τα δικά μου γούστα.
Στα νέα με αυτή την ευρυγώνια οθόνη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ορατότητας των οργάνων αλλά είναι νομίζω κάπως ψηλότερα.
Το πρόβλημα μου στα νέα PSA , 3008 , 5008 , και ειδικά σε Grandland και C3 Aircross είναι πως βρίσκει το δεξί πόδι στην κονσόλα και παίρνει άβολη θέση.
Δηλαδή τα λεβέντης και αθληταράς περιγράφουν τυπικό σωματότυπο Γάλλου, που τον πήρε για πρότυπο η Peugeot για το 208?
Κάλο στο μυαλό έχουν οι Φραντσέζοι, γι' αυτό τα φτιάχνουν έτσι!Εμένα είχαν για μοντέλο...
Ο κρουζερ το 91 οταν τον πρωτογνώρισα στο Παρισι .
Σε θυμαμαι στην εβδομαδα μοδας στο παρισι το 91 .
Απλα ησουν υπεροχος .Φαινεται εξ αλλου απ την φωτο που ειχα τραβηξει . -
@kkostask said in Xiaomi forum:
Δεν είπα ποτέ ότι βολεύει όλους, μόνο για την πάρτη μου μιλάω. …και λίγο τρολάρισμα στον Φάνη…
Και εφόσον με βολεύει στον μέγιστο βαθμό, θα συνεχίσω να επιμένω…τώρα αν κάποιοι βολεύονται και έτσι, πάω πάσο…Για σενα αν μιλας καλα κάνεις ξερω και αλλους πολλους που τους βόλεψε.
Ομως απάντησα στην αποροία σου γιατι δεν το κάνουν και αλλοι κατασκευαστές. Η απάντηση είναι γιατι βολεύει μονο τους μισους αρα είναι μια κακή λύση γενικα. Αν τους βολευε ολους θα ήταν ενα ωραιο feuture να το κάνουν και άλλοι. Ετσι ομως όχι.
-
@lap said in Xiaomi forum:
@fanis75 said in Xiaomi forum:
@katafractos17 said in Xiaomi forum:
Γαλλόχρεπα τα ανεβάζετε, Γαλλόχρεπα τα κατεβάζετε, αλλά οι περισσότερες λέξεις που χρησιμοποιούνται στην αυτοκίνηση είναι Γαλλικές.
Αμορτισέρ, Βεντιλατέρ, Ντιστριμπιτέρ, Σιλανσιέ, Βολάν, Καπό, Πορτ Μπαγκαζ, κτλ.Έχετε ακούσει κανέναν ποτέ, αντί για Αμορτισέρ (Amortisseur) να λέει Στούστεμφα (Stoßdämpfer) ή Σοκαμπουσόμπα (ショックアブソーバー)???
Mόνο στην Ελλάδα, λόγω μετανάστευσης τότε. Πάρα πολλές λέξεις που χρησιμοποιουμε στην Ελλάδα ειναι Γαλλικές (και όχι Αγγλικές).
ΥΓ: Στοσντεμπφερ ειναι το σωστό!
Όλοι οι μηχανικοί όροι είναι στα γαλλικά λόγω γαλλικής βιβλιογραφίας στην μηχανολογία και μηχανική από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Όχι λόγω μετανάστευσης. Ποιος Έλληνας μετανάστευσε στην Γαλλία ως εργάτης;
Κάθε γλώσσα (τουλάχιστον στις βιομηχανικές χώρες) έχει την δική της ορολογία. Αν πας στο ΗΒ ή στις ΗΠΑ και τους πεις για "amortisseur", θα σε κοιτάνε σαν εξωγήινο... Στην Ελλάδα χρησιμοποιούμε την γαλλική ορολογία, στην Κύπρο οι Έλληνες όμως χρησιμοποιούν την αγγλική, ακόμα και σε λέξεις όπου υπάρχει ελληνική. Θα σου πουν για παράδειγμα ότι άλλαξαν clutch, αντί για συμπλέκτη.
Κύριοι, Xiαomi Forum! Παρακαλώ να σταματήσει το off-topic εδώ! {Admin}
-
Η γλωωσα των μηχανικών και μηχανολόγων από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα ήταν η γαλλική διότι τα περισσότερα συγγράματα και μελέτες γινόταν στα πολυτεχνεία της Γαλλίας όπως και πολλοί Έλληνες σπούδασαν εκεί. Θα επιμείνω διότι το γνωρίζω.
-
Η γλώσσα της διπλωματίας πριν τον Β΄ ΠΠ ήταν η Γαλλική.
Μετά έγινε η Αγγλική.
Οι μηχανικοί εδώ ακολουθούμε γερμανικά πρότυπα.
Xiaomi forum