-
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Νέο Toyota GR GT: Το πρώτο «GR» supercar ήρθε με V8 κινητήρα και 650 ίππους


Το εσωτερικό είναι masterpiece εργονομίας!
-
@vdx said in TOYOTA FORUM:
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Νέο Toyota GR GT: Το πρώτο «GR» supercar ήρθε με V8 κινητήρα και 650 ίππους


Το εσωτερικό είναι masterpiece εργονομίας!
Όλα τέλεια είναι, θα είναι και αξιόπιστο και θα καίει και κάτω από 14 λίτρα/100χλμ

, το θέμα είναι ότι ούτε μέσα δεν θα μπούμε οι περισσότεροι από το φόρουμ 
.ΥΓ. πρόσεξε τις παραθέσεις φωτογραφιών
-
-
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
@vdx said in TOYOTA FORUM:
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Νέο Toyota GR GT: Το πρώτο «GR» supercar ήρθε με V8 κινητήρα και 650 ίππους


Το εσωτερικό είναι masterpiece εργονομίας!
Όλα τέλεια είναι, θα είναι και αξιόπιστο και θα καίει και κάτω από 14 λίτρα/100χλμ

, το θέμα είναι ότι ούτε μέσα δεν θα μπούμε οι περισσότεροι από το φόρουμ 
.ΥΓ. πρόσεξε τις παραθέσεις φωτογραφιών
Σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας, επιλέγουν φυσικά κουμπιά αντί για άσκοπες οθόνες, κάτι που βελτιώνει ουσιαστικά την εργονομία και την ευχρηστία στην οδήγηση. Με αυτόν τον τρόπο εξακολουθούν να κατασκευάζουν πραγματικά αυτοκίνητα — όχι tablet πάνω σε ρόδες που αποσπούν τον οδηγό. Σταδιακά, αυτή η πιο ανθρώπινη φιλοσοφία σχεδίασης και τεχνολογία θα περάσει και στα πιο καθημερινά μοντέλα.
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@vdx said in TOYOTA FORUM:
Το εσωτερικό είναι masterpiece εργονομίας!
Το κινητό που το ακουμπάω;
Πάνω δεξιά από την οθόνη υπάρχουν δύο θύρες USB-C, οπότε κάπου εκεί γύρω μάλλον προβλέπεται και η αντίστοιχη βάση. Ίσως να βρίσκεται πίσω από την οθόνη, με τη λογική «ότι τώρα πια οδηγούμε» και οτιδήποτε σχετικό με κινητό είναι διαθέσιμο μέσω της οθόνης.
-
Αν δεν έχει θήκη για καφέ,
από εμένα είναι
Οχι -
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Αν δεν έχει θήκη για καφέ,
από εμένα είναι
ΟχιΈχει δύο κρεμαστές ενδιάμεσα από τα καθίσματα και δεν κάνω πλάκα!
-
Το V8 FMR layout με το κιβώτιο πίσω το είχαμε δει "πρόσφατα" στην SLS, που εξελιχθηκε στην amg GT και στο αντίστοιχο GT3 μοντέλο το οποίο ήταν πολύστροφο ατμοσφαιρικό. Εδώ παρά το hot turbo μένει στα 650 άλογα λόγω προδιαγραφών αλλά πρακτικά το μοτέρ θα είναι η χαρά της μετατροπής.
-
Hot-vee;
Πάει χάλασε και η Toyota, έπαθε Γερμανία με τα V...

650 άλογα λέει συνδιαστικά με το ηλεκτρικό μέρος.
-
Πανέμορφο πάντως, από οποιαδήποτε γωνία. Εξαιρετική δουλειά.
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Σχεδίασαν ένα gt3 και είπαν να το βγάλουν και στην παραγωγή παρόλο που για να μπεις στην θέση του οδηγού πρέπει να είσαι calisthenics expert.
Επίσης δεν ξέρω πως θα χωρέσουν την μπαταρία στο lexus το οποίο έχει σχεδιαστεί με κοντό, αγωνιστικό μεταξόνιο.
Είναι ψηλότερο από μια αντίστοιχη Ferrari ή Lamborghini. Επίσης είναι θεόμακρο, όπως είναι συνήθως τα αγωνιστικά πίστας.
-
Μετά από χρόνια γίνεται χαμός με την παρουσίαση ενός θερμικού αυτοκινήτου και όχι ενός ακόμα ηλεκτρικού!
-
Οκ το εκαναν και αυτό....Toyota ειναι οτι θέλει κανει....
Αυτη τη στιγμή εξελίσσει ολους τους τύπους κινητήρων ,θερμικα ,υβριδικά ,ηλεκτρικά κ.ο.κ. -
Ανοίξτε την ένταση


🦻
Youtube Video -
Και επειδή έρχονται οι καλύτερες ημέρες του χρόνου, θυμηθείτε και αυτό


-
@groover1972 said in TOYOTA FORUM:
Και επειδή έρχονται οι καλύτερες ημέρες του χρόνου, θυμηθείτε και αυτό

Κοίταξα για πλάκα και υπάρχουν στο car δύο...
https://www.car.gr/used-cars/toyota/tercel.html?category=15001&make=13301&model=14936
Οι τιμές βέβαια είναι για ...συλλέκτες
μάλλον φταίει το breaking bad -
Ειχε ενα ολοιδιο κοκκινο στη γειτονιά μου στη Λιβαδεια...
Ήταν τελειο.¨ηταν το πιο σπάνιο Toyota στη πολή μεχρι που ηρθε η Carlos Sainz....
Xaxa -
@groover1972 said in TOYOTA FORUM:
Και επειδή έρχονται οι καλύτερες ημέρες του χρόνου, θυμηθείτε και αυτό

Απίστευτο αυτοκίνητο για την εποχή του. Το είχε (εταιρικό) φίλος του πατέρα μου όταν ήμουν 10 χρονών και τότε χάζευα την ηλιοροφή, ηλεκτρικά παράθυρα, aircondition, 4κίνηση (είχαμε πάει σε απίστευτα μέρη). Άσχημο, αλλά ελεβετικός σουγιάς σε χρηστικότητα.
Fun Fact: το έχει ακόμα και κινείται κανονικά! Είναι το 4ο ή 5ο αμάξι της οικογένειας, αλλά δεν το δίνει, το έχει κρατήσει και το συντηρεί κανονικά. 2 αμάξια κράτησε απο όλα τα εταιρικά που είχε: Toyota Tercel & Mazda Xedos.
-
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@groover1972 said in TOYOTA FORUM:
Και επειδή έρχονται οι καλύτερες ημέρες του χρόνου, θυμηθείτε και αυτό

Απίστευτο αυτοκίνητο για την εποχή του. Το είχε (εταιρικό) φίλος του πατέρα μου όταν ήμουν 10 χρονών και τότε χάζευα την ηλιοροφή, ηλεκτρικά παράθυρα, aircondition, 4κίνηση (είχαμε πάει σε απίστευτα μέρη). Άσχημο, αλλά ελεβετικός σουγιάς σε χρηστικότητα.
Fun Fact: το έχει ακόμα και κινείται κανονικά! Είναι το 4ο ή 5ο αμάξι της οικογένειας, αλλά δεν το δίνει, το έχει κρατήσει και το συντηρεί κανονικά. 2 αμάξια κράτησε απο όλα τα εταιρικά που είχε: Toyota Tercel & Mazda Xedos.
μόνο αυτά άντεξαν...τα ευρωπαικά σκραπ
-
Κατάσταση μπαταρίας
https://www.facebook.com/share/v/175tFKnRLo/
Αφαίρεση μπαταρίας
https://www.facebook.com/share/v/17GxTL8dvt/
Βολτατζ μπαταρίας
TOYOTA FORUM