-
@zaxosm said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
swift
Μπηκα πριν μερικους μηνες σε ενα καινουριο νοικιαρικο swift στην ΑΘηνα ομως σε χαμηλες ταχυτητες μια χαρα ηταν το αυτοκινητακι δεν ξερω ποσο κανει τωρα αλλα για αυτοκινητο πολης ειναι οκ αν συμβιβαστεις οτι δεν ειναι αυτοματο.
-
@bill971 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
Καλησπέρα σας.
Ενδιαφέρομαι για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου ατμοσφαιρικού.
Οι επιλογές μου είναι: Scoda Fabia, Hyundai i20 ή Bayon, Suzuki Swift.
Λόγω ισχυρότερης δομής & καλύτερων αποτελεσμάτων στα crash test κλείνω προς το Fabia. Έχει & προσφορά στην τιμή μέχρι τέλος Δεκεμβρίου.
Έχει & μεγάλους χώρους σχετικά.
Η χρήση του θα είναι για δεύτερο αυτοκίνητο & θα κινείται στην Αθήνα.
Δε με απασχολούν οι επιδόσεις των ανωτέρω οχημάτων.Παρακαλώ τη γνώμη σας ή αν έχετε κάποια άλλη προτίμηση.
Το μπάτζετ είναι μέχρι 18000 περίπου.Ευχαριστώ!
Και yaris hybrid μεταχειρό 2-3 χρόνων μπορείς οριακά να κοιτάξεις. Σε σχέση με το swift ανώτερο σε χώρους, δύναμη & κατανάλωση (αν κυκλοφορείς σε μποτιλιαρισμένους δρόμους θα είσαι σχεδόν συνέχεια σβηστός).
-
@bill971 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
Καλημέρα σε όλους!
Ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις σας.
Το Fabia βγήκε οριστικά εκτός όπως & τα Hyundai μάλλον.
Φαβορί προς το παρών το Swift.
Θα πάω να το δω & να το οδηγήσω.Νομίζω ότι η απόφαση σου αυτή είναι (επιεικώς) πολύ επιπόλαια!
Καλά κάνεις και παίρνεις γνώμες, αλλά η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι ένα πολύ σημαντικό έξοδο και μια σοβαρή απόφαση για να την αφήσεις σε αγνώστους. Γιατί τελικά εδώ μέσα όλοι είμαστε (σε πολύ μεγάλο ποσοστό) άγνωστοι.
Πήγαινε λοιπόν να κάνεις test drive σε όλα τα υποψήφια αυτοκίνητα και διαμόρφωσε προσωπική άποψη! -
@bill971 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
Ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις σας.
Υπάρχουν και τα sandero σε λογικές τιμές.
-
@harisma23 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
@bill971 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
Καλημέρα σε όλους!
Ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις σας.
Το Fabia βγήκε οριστικά εκτός όπως & τα Hyundai μάλλον.
Φαβορί προς το παρών το Swift.
Θα πάω να το δω & να το οδηγήσω.Νομίζω ότι η απόφαση σου αυτή είναι (επιεικώς) πολύ επιπόλαια!
Καλά κάνεις και παίρνεις γνώμες, αλλά η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι ένα πολύ σημαντικό έξοδο και μια σοβαρή απόφαση για να την αφήσεις σε αγνώστους. Γιατί τελικά εδώ μέσα όλοι είμαστε (σε πολύ μεγάλο ποσοστό) άγνωστοι.
Πήγαινε λοιπόν να κάνεις test drive σε όλα τα υποψήφια αυτοκίνητα και διαμόρφωσε προσωπική άποψη!Ευχαριστώ για τη γνώμη σου.
Το Fabia απορρίφθηκε για λόγους αξιοπιστίας λόγω περιστατικών με φίλους & συγγενείς κατόχους αυτοκινήτων της Scoda.
Τα Hyundai λόγω κατασκευής στην Τουρκία & λόγω των όχι ιδιαίτερα οικονομικών μοτέρ.
Αυτό που έμεινε από την λίστα υπερίσχυσε λόγω Ιαπωνικής κατασκευής, οικονομίας στη χρήση, αξιοπιστίας & τιμής.Όπως είχα πει ψάχνω για όχημα πόλης.
Πόσο να τρέξω εδώ μέσα; Με το ζόρι 80 άντε 100 σε σημεία που μπορείς να ανοίξεις.Ίσως σε μεταχειρισμένα να κοιτάξω το τελευταίο yaris 1000άρι ή 1500. Όχι υβριδικό.
Αλλά μετά λέω...βάζω κάτι παραπάνω & παίρνω καινούργιο.
Χωρίς να περνάω το αρχικό μπάτζετ. -
Πριν λιγο διαστημα ημουν στο ιδιο δίλλημα με εσενα.
Εψαχνα ενα φτηνο αυτοκινητο πολης για την κορη μου.
Μου καλοαρεσε το swift σαν χωρους εξοπλισμο και φυσικα ιαπωνικη αξιοπιστία.
Μετα ήρθε η βολτα και εκει ξενερωσα.
Μιλαμε για σαλιγκαρο. Πατας το γκαζι και δεν πας πουθενα.
Να μην μιλησω και για το τριαστερο στο κρας τεστ…
Να θυμισω στον φιλο που εγραψε οτι μεγαλωσε με αργα αυτοκινητα, οτι τοτε ΟΛΑ τα αυτοκινητα ηταν αργα ,σημερα η πλειοψηφια των οχηματων εχει μια τουρμπινα που με το παραμικρο πατημα σε ξεκολαει και κανει την ζωη σου πιο εύκολη.
Εγω δεν θα ηθελα η κορη μου να κυκλοφορει με τετοιο οχημα σε σημερινες συνθηκες οπου και τα ηλεκτρικα πατινια κανουν σινιαλο για να κανεις δεξια. -
@teo-mak said in [.
Εγω δεν θα ηθελα η κορη μου να κυκλοφορει με τετοιο οχημα σε σημερινες συνθηκες οπου και τα ηλεκτρικα πατινια κανουν σινιαλο για να κανεις δεξια.
Ε, νομίζω το τερματισες.....
Οδηγώ καθημερινά ένα κορολλα του 2005 1.400 κυβικά με 97 αλογα και δεν έχω νιώσει πουθενά να σερνομαι. Σίγουρα δεν βάζω φωτιά στην άσφαλτο αλλά μια χαρά είναι.
Πόσο χειρότερο να είναι το Σουίφτ; -
Ένα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο με 80 άλογα είναι μια χαρά για οδήγηση στην πόλη. Είναι θέμα συνήθειας και υπομονής να το οδηγήσεις όπως πρέπει.
Το Πάσχα που μας πέρασε είχα νοικιάσει ένα panda ατμοσφαιρικό, μάλλον το μικρότερο με τα 67 άλογα. Μετά από 1 ώρα ήθελα να το δώσω πίσω το αυτοκίνητο, νόμιζα ότι δεν πάει καθόλου και δεν θα μπορεί να ανέβει ούτε ανηφόρα.
Απλώς το οδηγούσα λάθος. Είχα συνηθίσει από το T-Roc που χαιδεύεις το γκάζι και φεύγει χωρίς ν' ακούγεται το μοτέρ. Ενώ στο panda έπρεπε να βυθίσω το πόδι στο γκάζι, να ανεβάσω τις στροφές ψηλά και να ανεχτώ τον εκνευριστικό ήχο από το δυνατό μούγκρισμα του μοτέρ. Όχι ότι έγινε βρωμόγκαζο ο Ιταλός, αλλά ήταν ανεκτός για κίνηση στην πόλη.
-
5 χρόνια με το ατμοσφαιρικό Κλιο (75 ίπποι) και δεν έχω παράπονο.
Οκ.... Δεν πάει ε και; Οι τουρμπίνες είναι για τους καλομαθημενους.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι επικίνδυνα αυτοκίνητα. Εαν γνωρίζεις τι οδηγείς και πως το οδηγεις. Φυσικά και δεν προσπερνάω εκεί που δε με παίρνει.
Οσο για την κατανάλωση; Ολα τα χρόνια είναι σταθερή στα 6 με 6,2 λτ/100 χλμ.
Σε πρόσφατο ταξίδι μου στην Πάρο με πιο ανοιχτούς δρόμους έβλεπα 5,0 με 5,2.
Πιστέψτε με δεν είναι ψέμματα.
Μια πρόταση.... Το Ίμπιζα των 80 ίππων, γιατί απορρίφθηκε; Το θεωρώ το τιμιοτερο από τα vag.
Και τέλος, υπάρχει ακόμη κόσμος που κοιτάζει που κατασκευαζεται ένα αυτοκίνητο αντί να αναρωτιέται γιατί η Ελλάδα δεν έχει ούτε ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων (έστω συναρμολογησης; -
@teo-mak said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
Πριν λιγο διαστημα ημουν στο ιδιο δίλλημα με εσενα.
Εψαχνα ενα φτηνο αυτοκινητο πολης για την κορη μου.
Μου καλοαρεσε το swift σαν χωρους εξοπλισμο και φυσικα ιαπωνικη αξιοπιστία.
Μετα ήρθε η βολτα και εκει ξενερωσα.
Μιλαμε για σαλιγκαρο. Πατας το γκαζι και δεν πας πουθενα.
Να μην μιλησω και για το τριαστερο στο κρας τεστ…
Να θυμισω στον φιλο που εγραψε οτι μεγαλωσε με αργα αυτοκινητα, οτι τοτε ΟΛΑ τα αυτοκινητα ηταν αργα ,σημερα η πλειοψηφια των οχηματων εχει μια τουρμπινα που με το παραμικρο πατημα σε ξεκολαει και κανει την ζωη σου πιο εύκολη.
Εγω δεν θα ηθελα η κορη μου να κυκλοφορει με τετοιο οχημα σε σημερινες συνθηκες οπου και τα ηλεκτρικα πατινια κανουν σινιαλο για να κανεις δεξια.οι περισσοτεροι λενε για το swift τα καλύτερα, για το θεμα σπιρτάδασ στη πόλη....τι να πω
-
@teo-mak said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
Πριν λιγο διαστημα ημουν στο ιδιο δίλλημα με εσενα.
Εψαχνα ενα φτηνο αυτοκινητο πολης για την κορη μου.
Μου καλοαρεσε το swift σαν χωρους εξοπλισμο και φυσικα ιαπωνικη αξιοπιστία.Να θυμισω στον φιλο που εγραψε οτι μεγαλωσε με αργα αυτοκινητα, οτι τοτε ΟΛΑ τα αυτοκινητα ηταν αργα ,σημερα η πλειοψηφια των οχηματων εχει μια τουρμπινα που με το παραμικρο πατημα σε ξεκολαει και κανει την ζωη σου πιο εύκολη.
Απο το 2010 που εβγαλα διπλωμα εως και το 2021 οδηγουσα ενα clio του 99. 1.2 8v 58 αλογακια. Οργωσα την Ελλαδα αποδεχομενος τις αδυναμιες του. Στην πολη δεν ειχα ποτε θεμα ακομα και στις μεγαλες ανηφορες στα τουρκοβουνια που εμενα. Ειχα μαθει οτι αυτο ειχα. Προφανως σε αρκετα θεματα συμβιβαζομουν μην παρεξηγηθω.
Το swift εχει 0-100 σε 12,5 δευτερα εγω τοτε μετρημενα ηθελα πανω απο 15.
Ε ρε τι μου θυμησατε! Ωραιες εποχες. Παρα τα 58 αλογα εκλεισε με 200000 χλμ στα χερια μου. Απροβληματιστα!
-
@ad276 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
Και τέλος, υπάρχει ακόμη κόσμος που κοιτάζει που κατασκευαζεται ένα αυτοκίνητο αντί να αναρωτιέται γιατί η Ελλάδα δεν έχει ούτε ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων (έστω συναρμολογησης;
Αν δεν το κοιταμε, θα φτιαξουν κι εδω ?
-
@dimitrioskosmas said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
οι περισσοτεροι λενε για το swift τα καλύτερα, για το θεμα σπιρτάδασ στη πόλη....τι να πω
Το swift είναι ~920 κιλά, το fabia/polo ~1050.
Βάλε και ότι μπορεί να κάνει το 12V mild hybrid κάπως σώνεται. -
παντως στη μικρη που εχω ενα προηγουμενης γενιας, 12/2023, μια χαρα ειναι μεσα στη πολη.
μεχρι και σβελτο.
εκτος πολης μετα τα 110-120 αρχιζει η γκρινια του cvt -
@alexandros-k said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
@ad276 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
Και τέλος, υπάρχει ακόμη κόσμος που κοιτάζει που κατασκευαζεται ένα αυτοκίνητο αντί να αναρωτιέται γιατί η Ελλάδα δεν έχει ούτε ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων (έστω συναρμολογησης;
Αν δεν το κοιταμε, θα φτιαξουν κι εδω ?
Με τα μυαλά που κουβαλάμε... ΟΧΙ
-
@bill971 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
Καλησπέρα σας!
Ευχαριστώ & πάλι για τις πολύτιμες γνώμες & τις συμβουλές σας.
Έχω ένα yaris χιλιάρι δεύτερης γενιάς με 68 άγρια άλογα!
Όταν έγινε η αγορά του, ο λόγος ήταν η όσο το δυνατό μεγαλύτερη απλότητα & οικονομία. Σε συνδυασμό με την αξιοπιστία.
Πάω για 18 χρόνια συμβίωσης μαζί του.
Πολύ ευχαριστημένος. Απολαμβάνω πραγματικά τα, λίγα, χιλιόμετρα που κάνω μαζί του. Περίπου 4000χλμ το χρόνο.Το προτιμώ από το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας & ας είναι πιο παλιό, αρκετά πιο αργό, χωρίς τα πολλά συστήματα ασφαλείας & λιγότερο οικονομικό στην κατανάλωση λόγω του ότι το βασικό όχημα είναι πετρελαιοκίνητο. Δε με νοιάζει γιατί η χρήση του είναι περιστασιακή & παίζει το ρόλο του γαϊδουριού.
Για να μην πλατειάζω παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα στον εγκέφαλο. Δεν μπορούσα να το κινήσω.
Το πήγα με οδική σε ένα πολύ καλό μηχανικό εδώ στην Αθήνα, στο Περιστέρι. Καινούργιος εγκέφαλος 2000,00€ + πλεξούδα + σετάρισμα κλπ. Πάνω από 2000,00€ όλο το κοστούμι με αξία αυτοκινήτου το πολύ 4000,00€.
Μεταχειρισμένος πιο φτηνός αλλά θα το ρίσκαρα.
Η επόμενη επιλογή ήταν να ασχοληθεί κάποιος ηλεκτρονικός ,συνεργάτης, του μηχανικού για να τον επισκευάσει. Αν έφτιαχνε....αναμονή δύο μέρες.
Εννοείται ότι αλλαγή εγκεφάλου δεν θα έκανα. Θα πήγαινα για άλλο αυτοκίνητο.
Τελικά φτιάχτηκε με 80,00€!Οπότε, άδικα σας κούρασα....!
Σε ότι αφορά το Swift τώρα, πήγα & το είδα. Καλό μου φάνηκε, δεν τρελάθηκα βέβαια.
Η μεσαία έκδοση είχε 1500,00€ λιγότερο από το Vitara!
Με τη φόρα που είχα πάρει θα αγόραζα τελικά το Vitara.Όμως επειδή η χρήση του μικρούλι yaris είναι βοηθητική & τη γλύτωσα με 80,00€ έφαγε άκυρο η αγορά.
Οπότε αν επέλεγα κάτι, Θα ήταν το Vitara & ας ήταν λίγο πιο μεγάλο από τις επιλογές μου.
Σας ευχαριστώ πολύ!
-
@teo-mak said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
Πριν λιγο διαστημα ημουν στο ιδιο δίλλημα με εσενα.
Εψαχνα ενα φτηνο αυτοκινητο πολης για την κορη μου.
Μου καλοαρεσε το swift σαν χωρους εξοπλισμο και φυσικα ιαπωνικη αξιοπιστία.
Μετα ήρθε η βολτα και εκει ξενερωσα.
Μιλαμε για σαλιγκαρο. Πατας το γκαζι και δεν πας πουθενα.
Να μην μιλησω και για το τριαστερο στο κρας τεστ…
Να θυμισω στον φιλο που εγραψε οτι μεγαλωσε με αργα αυτοκινητα, οτι τοτε ΟΛΑ τα αυτοκινητα ηταν αργα ,σημερα η πλειοψηφια των οχηματων εχει μια τουρμπινα που με το παραμικρο πατημα σε ξεκολαει και κανει την ζωη σου πιο εύκολη.
Εγω δεν θα ηθελα η κορη μου να κυκλοφορει με τετοιο οχημα σε σημερινες συνθηκες οπου και τα ηλεκτρικα πατινια κανουν σινιαλο για να κανεις δεξια.Ρε παιδιά θα μας τρελάνετε ;
Μέσα στην πόλη δλδ πόσα άλογα χρειάζεσαι και πόσο μπορεις να τρέξεις ;
Εγώ για 2ο αυτοκίνητο έχω ένα Ι10 του 2010 με 67 ψωράλογα και είναι μια χαρά -
@bathan said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
Εγώ για 2ο αυτοκίνητο έχω ένα Ι10 του 2010 με 67 ψωράλογα και είναι μια χαρά
Επειδή αυτό ζυγίζει 850 κιλά ...
-
@antonakis said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
@bathan said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
Εγώ για 2ο αυτοκίνητο έχω ένα Ι10 του 2010 με 67 ψωράλογα και είναι μια χαρά
Επειδή αυτό ζυγίζει 850 κιλά ...
Ε καλα και το swift είναι νομίζω το πιο ελφαρύ - κάτω από τόνο.
-
@antonakis said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
@bathan said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:
46,1 μέτρα η χειρότερη επίδοση από το Suzuki Swift, μισό γήπεδο μπάσκετ παραπάνω (13 μ.) από το καλύτερο που έχουμε μετρήσει
Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.