Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
    • 1
    • 2
    • 466
    • 467
    • 468
    • 469
    • 470
    • 471
    • 468 / 471
    Αντίλογος
    80
    9407
    157907
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso @criuser last edited by

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Εμείς στο Βαρβάκειο τότε στα 70ς είμαστε 40-45 παιδιά στην τάξη.

      Η προηγούμενη γενιά είχε 50-65 παιδιά στην τάξη.

      Τώρα δεν έχουμε παιδιά, ούτε παιδεία,
      έχουμε όμως πολλούς στα υπουργεία...

      Σας το έκανα και ποιηματάκι να το μελοποιήσετε...😊

      Ολοι επαιρναν (και παιρνουν 😉 μεταπτυχιακα απ τα καλα της ιδιωτικης πρωτοβουλιας της Βουλγαριας δι αλληλογραφιας και λογω ανωτατου μορφωτικου επιπεδου πια , δεν μπορουν να διδαξουν οποτε τελουν εν αργομισθια σε καποιες περιεργες διευθυνσεις λεγονται .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andya3 @A d P last edited by

        @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

        @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

        @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

        @nickthetrib said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

        @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

        @dstou said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

        Πάντως να πω ότι ουδείς σοβαρός ερευνητής σε πανεπιστημιακό επίπεδο, worldwide, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα στον διαγωνισμό ΠΙΣΑ. Έχει πολλά θέματα η διαδικασία. Περισσότερα μια άλλη φορά. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση τα πάμε καλά.

        Θα δώσω πάντως ένα hint για την παρατήρησή μου, από το link που υπάρχει στην παράθεση του Πηλιουρίτη:

        ...Στη Γερμανία, για παράδειγμα, δεν μπορεί να πάει όποιος μαθητής θέλει στο Γενικό Λύκειο. Υπάρχει βαθμολογικό όριο που αν δεν το υπερκαλύψει ο μαθητής πάει υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αν συνέβαινε στην Ελλάδα το ίδιο αυτό το 30-35% των μαθητών (ίσως και αρκετά παραπάνω) θα οδηγείτο υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό δεν μπορεί να γίνει σοβαρή προσπάθεια για σωστή αξιολόγηση των μαθητών.

        Κερασάκι στο γλυκό και το γεγονός ότι εδώ και 20-30 χρόνια σχεδόν κανένας μαθητής δεν κόβεται, όλοι περνάνε τις τάξεις και παίρνουν το απολυτήριο, και ο νοών νοείτο...

        Το θέμα δεν είναι τα αποτελέσματα του pisa, αλλά πως είναι στημένο το εκπαιδευτικό σύστημα. Όποιος έχει ή είχε παιδί στο σχολείο θα καταλάβει αυτό που θα πω.

        Στην Ελλάδα το σύστημα είναι προσανατολισμένο στην δουλειά έξω από το σχολείο. Έχουν πολλά μαθήματα τα παιδιά, και μεγάλο φόρτο εργασίας για το σπίτι. Το διάβασμα και οι εργασίες γίνονται εκτός σχολείου και αν το παιδί δεν μπορούν να το βοηθήσουν οι γονείς θα πληρώσουν φροντιστήριο, από το Γυμνάσιο ακόμα.

        Στη Γερμανία η δουλειά γίνεται μέσα στο σχολείο. Ο φόρτος εργασίας για το σπίτι είναι πολύ μικρότερος, φροντιστήρια δεν υπάρχουν και τα παιδιά έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο. Ο μαθητής αξιολογείται άμεσα από τους καθηγητές για τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του, χωρίς να έχουν πέσει πάνω του οι γονείς και τα φροντιστήρια για να τον βελτιώσουν. Όποιος μπορεί προχωράει.

        Γενικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει με τη λογική του ελληνικού Δημοσίου. Να έχουμε πολλά μαθήματα, για να μπορούμε να προσλαμβάνουμε πολλούς καθηγητές, γιατί τι να τους κάνουμε τόσους που βγαίνουν από τα πανεπιστήμια? Κι ο καθένας να φορτώνει τα παιδιά με διάβασμα και εργασίες για το σπίτι. Δεν είναι προσανατολισμένο στα βέλτιστα αποτελέσματα για το παιδί, αλλά στο πως θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στη Δημόσια εκπαίδευση.

        Το ότι θεωρείς ότι το βέλτιστο αποτέλεσμα για το παιδί έρχεται με λίγους εκπαιδευτικούς, δεν μπορώ να το καταλάβω!
        Λιγότερους από ότι έχουμε;;; Με χιλιάδες κενά σε Δημοτικά Γυμνάσια Λύκεια!
        Ποιος θα φροντίσει η δουλειά να γίνεται στο σχολείο;;;
        Πρόσεχε!!! Δεν διαφωνώ καθόλου η δουλειά να γίνεται μέσα στο σχολείο!

        Καλά τα κενά του δημοσίου μην τα παίρνεις και τοις μετρητοίς 😉😁

        Το θέμα είναι να μη χαλάσει το αριστερό ποίημα. Το αποτέλεσμα είναι αδιάφορο.
        ![5e0027f7-6c34-4e3f-82ef-1e994405195a-584581523_1160616146056620_2401107022888599651_n.jpg](/assets/uploads/files/1763674676832-5e0027f7-6c34-4e3f-82ef-1e994405195a-584581523_1160616146056620_24011070

        Αυτοί οι μέσοι όροι δεν λένε και πολλά, γιατί είμαστε νησιωτική χώρα (ας πούμε), μπορεί στον Εύοσμο να είναι ένας εκπαιδευτικός για 35 μαθητές και στους Οθωνούς 1 δάσκαλος για 1 μαθητή (τυχαία τα νούμερα).
        Επίσης, είμαι σίγουρος ότι πολλοί εκπαιδευτικοί (στα χαρτιά) δεν διδάσκουν, αλλά ασχολούνται με αλλότρια πράγματα, αν κρίνω από την αστυνομία

        Οι μέσοι όροι είναι ποσοτική ανάλυση, όχι ποιοτική, άρα εν μέρει μπορεί να ισχύει αυτό που λες.

        Το πρόβλημα που αναδυκνείεται όμως στην Ελλάδα είναι πάντα ποσοτικό, ότι μας λείπουν εκπαιδευτικοί. Για την ποιότητα της εκπαίδευσης δεν μιλάει και δεν ασχολείται κανείς.

        Τα νούμερα λοιπόν δείχνουν ότι η Ελλάδα έχει σχεδόν διπλάσιο αριθμό εκπαιδευτικών ανά μαθητή σε σχέση με Γαλλία, Γερμανία. Άρα το πρόβλημα είναι στην ποιότητα της εκπαίδευσης.

        Έχουμε μετατρέψει τα σχολεία σε μηχανισμό δημιουργίας θέσεων εργασίας στο Δημόσιο, με το τι μαθαίνουν τα παιδιά ποιός ασχολείται? Να είναι καλά οι γονείς να πληρώνουν φροντιστήρια.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        F 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • F
          fiverg @andya3 last edited by

          @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

          @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

          @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

          @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

          @nickthetrib said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

          @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

          @dstou said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

          Πάντως να πω ότι ουδείς σοβαρός ερευνητής σε πανεπιστημιακό επίπεδο, worldwide, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα στον διαγωνισμό ΠΙΣΑ. Έχει πολλά θέματα η διαδικασία. Περισσότερα μια άλλη φορά. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση τα πάμε καλά.

          Θα δώσω πάντως ένα hint για την παρατήρησή μου, από το link που υπάρχει στην παράθεση του Πηλιουρίτη:

          ...Στη Γερμανία, για παράδειγμα, δεν μπορεί να πάει όποιος μαθητής θέλει στο Γενικό Λύκειο. Υπάρχει βαθμολογικό όριο που αν δεν το υπερκαλύψει ο μαθητής πάει υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αν συνέβαινε στην Ελλάδα το ίδιο αυτό το 30-35% των μαθητών (ίσως και αρκετά παραπάνω) θα οδηγείτο υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό δεν μπορεί να γίνει σοβαρή προσπάθεια για σωστή αξιολόγηση των μαθητών.

          Κερασάκι στο γλυκό και το γεγονός ότι εδώ και 20-30 χρόνια σχεδόν κανένας μαθητής δεν κόβεται, όλοι περνάνε τις τάξεις και παίρνουν το απολυτήριο, και ο νοών νοείτο...

          Το θέμα δεν είναι τα αποτελέσματα του pisa, αλλά πως είναι στημένο το εκπαιδευτικό σύστημα. Όποιος έχει ή είχε παιδί στο σχολείο θα καταλάβει αυτό που θα πω.

          Στην Ελλάδα το σύστημα είναι προσανατολισμένο στην δουλειά έξω από το σχολείο. Έχουν πολλά μαθήματα τα παιδιά, και μεγάλο φόρτο εργασίας για το σπίτι. Το διάβασμα και οι εργασίες γίνονται εκτός σχολείου και αν το παιδί δεν μπορούν να το βοηθήσουν οι γονείς θα πληρώσουν φροντιστήριο, από το Γυμνάσιο ακόμα.

          Στη Γερμανία η δουλειά γίνεται μέσα στο σχολείο. Ο φόρτος εργασίας για το σπίτι είναι πολύ μικρότερος, φροντιστήρια δεν υπάρχουν και τα παιδιά έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο. Ο μαθητής αξιολογείται άμεσα από τους καθηγητές για τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του, χωρίς να έχουν πέσει πάνω του οι γονείς και τα φροντιστήρια για να τον βελτιώσουν. Όποιος μπορεί προχωράει.

          Γενικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει με τη λογική του ελληνικού Δημοσίου. Να έχουμε πολλά μαθήματα, για να μπορούμε να προσλαμβάνουμε πολλούς καθηγητές, γιατί τι να τους κάνουμε τόσους που βγαίνουν από τα πανεπιστήμια? Κι ο καθένας να φορτώνει τα παιδιά με διάβασμα και εργασίες για το σπίτι. Δεν είναι προσανατολισμένο στα βέλτιστα αποτελέσματα για το παιδί, αλλά στο πως θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στη Δημόσια εκπαίδευση.

          Το ότι θεωρείς ότι το βέλτιστο αποτέλεσμα για το παιδί έρχεται με λίγους εκπαιδευτικούς, δεν μπορώ να το καταλάβω!
          Λιγότερους από ότι έχουμε;;; Με χιλιάδες κενά σε Δημοτικά Γυμνάσια Λύκεια!
          Ποιος θα φροντίσει η δουλειά να γίνεται στο σχολείο;;;
          Πρόσεχε!!! Δεν διαφωνώ καθόλου η δουλειά να γίνεται μέσα στο σχολείο!

          Καλά τα κενά του δημοσίου μην τα παίρνεις και τοις μετρητοίς 😉😁

          Το θέμα είναι να μη χαλάσει το αριστερό ποίημα. Το αποτέλεσμα είναι αδιάφορο.
          ![5e0027f7-6c34-4e3f-82ef-1e994405195a-584581523_1160616146056620_2401107022888599651_n.jpg](/assets/uploads/files/1763674676832-5e0027f7-6c34-4e3f-82ef-1e994405195a-584581523_1160616146056620_24011070

          Αυτοί οι μέσοι όροι δεν λένε και πολλά, γιατί είμαστε νησιωτική χώρα (ας πούμε), μπορεί στον Εύοσμο να είναι ένας εκπαιδευτικός για 35 μαθητές και στους Οθωνούς 1 δάσκαλος για 1 μαθητή (τυχαία τα νούμερα).
          Επίσης, είμαι σίγουρος ότι πολλοί εκπαιδευτικοί (στα χαρτιά) δεν διδάσκουν, αλλά ασχολούνται με αλλότρια πράγματα, αν κρίνω από την αστυνομία

          Οι μέσοι όροι είναι ποσοτική ανάλυση, όχι ποιοτική, άρα εν μέρει μπορεί να ισχύει αυτό που λες.

          Το πρόβλημα που αναδυκνείεται όμως στην Ελλάδα είναι πάντα ποσοτικό, ότι μας λείπουν εκπαιδευτικοί. Για την ποιότητα της εκπαίδευσης δεν μιλάει και δεν ασχολείται κανείς.

          Τα νούμερα λοιπόν δείχνουν ότι η Ελλάδα έχει σχεδόν διπλάσιο αριθμό εκπαιδευτικών ανά μαθητή σε σχέση με Γαλλία, Γερμανία. Άρα το πρόβλημα είναι στην ποιότητα της εκπαίδευσης.

          Έχουμε μετατρέψει τα σχολεία σε μηχανισμό δημιουργίας θέσεων εργασίας στο Δημόσιο, με το τι μαθαίνουν τα παιδιά ποιός ασχολείται? Να είναι καλά οι γονείς να πληρώνουν φροντιστήρια.

          Προσωπική μου άποψη μετά από δυο παιδιά σε όλες τις βαθμίδες είναι ότι το σύστημα είναι "καθηγητοκεντρικό".
          Γνώσεις άσχετες, γνώσεις που εξαντλούν σε βάθος - αντί σε πλάτος- ένα αντικείμενο, βιβλία που απαιτούν αποστήθιση (χρειάζεται και αυτή αλλά όχι παντού), όλα προσανατολισμένα στο να ικανοποιηθούν διορισμοί και φροντιστήρια των κλασσικών επετηρίδων (φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί κλπ). Αν είχαμε κάποια ριζική αλλαγή του σχήματος εκπαίδευσης (άλλα μαθήματα, εισαγωγή χωρίς πανελλήνιες για την πλειοψηφία των σχολών κλπ) την επαύριο η όποια κυβέρνηση θα είχε να αντιμετωπίσει ένα τεράστιο κύμα ανεργίας των κλάδων αυτών και ένα ομολογουμένως σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα που θα άγγιζε τους περισσότερους (όλοι μας έχουμε συγγενείς ή φίλους αντίστοιχους). Και δεδομένου ότι δεν θα είχε προφανή λύση, τέτοιοι νεωτερισμοί αποφεύγονται.
          Μπορεί να σας φανεί υπερβολικό αλλά αν η ύλη π.χ. μαθηματικών της γ λυκείου ήταν αντίστοιχη με αυτή του ΙΒΕ, οι μισοί μαθηματικοί σε φροντιστήρια δεν θα είχαν δουλειά.

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            Το ΙΒΕ ακολουθεί τα αγγλικά-αμερικάνικα πρότυπα ύλης. Που σημαίνει λάιτ μαθηματικά. Τα γαλλικά-γερμανικά είναι σαν το δικό μας.
            Τα κυριώτερα προβλήματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας που μου έρχονται στο μυαλό τώρα είναι:
            Σχεδόν εγκατάλειψη της τεχνικής εκπαίδευσης
            Παρωχημένη διδακτέα ύλη στα επάλ
            Υπερβολική επιμονή σε νεκρές γλώσσες (Αρχαία, λατινικά)
            Θρησκευτικά...
            Το έχουμε τερματίσει με τα μαθηματικά δέσμης, παράγωγοι και ολοκληρώματα στην διδακτέα ύλη...
            Σχεδόν όλοι περνάνε όλες τις τάξεις, σα να μην υπάρχει βάση...
            Ευτελισμός της βαθμολογίας
            Προβλήματα με κενά καθηγητών, κάθε χρόνο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • piliourits
              piliourits last edited by piliourits

              Από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια...

              https://www.facebook.com/share/r/1BjKwLxRpk/

              Σήμερα γνώρισα έναν κύριο που ζει στο Νεοχωρι Πηλίου, κι ασχολείται με το σύλλογο Φίλων των Γκαλντεριμιών (επί το πλείστον ξένοι συνταξιούχοι) και την τοπική χορωδία. Η οποία έχει μεταβεί και δώσει παράσταση και στο Ευρωκοινοβούλιο. Καλεσμένη μιας Ολλανδης ευρωβουλευτίνας που ζει εν μέρει στο Πήλιο. Κάθε ευρωβουλευτής μπορεί να φιλοξενήσει (μετακίνηση, διατροφή κλπ) 100 άτομα το μήνα στις Βρυξέλλες, για λόγους πολιτιστικους κλπ.
              Βάλτε στοίχημα τι κάνουν οι Έλληνες ευρωβουλευτες με αυτούς τους πόρους...

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                andya3 @fiverg last edited by

                @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                @nickthetrib said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                @dstou said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                Πάντως να πω ότι ουδείς σοβαρός ερευνητής σε πανεπιστημιακό επίπεδο, worldwide, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα στον διαγωνισμό ΠΙΣΑ. Έχει πολλά θέματα η διαδικασία. Περισσότερα μια άλλη φορά. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση τα πάμε καλά.

                Θα δώσω πάντως ένα hint για την παρατήρησή μου, από το link που υπάρχει στην παράθεση του Πηλιουρίτη:

                ...Στη Γερμανία, για παράδειγμα, δεν μπορεί να πάει όποιος μαθητής θέλει στο Γενικό Λύκειο. Υπάρχει βαθμολογικό όριο που αν δεν το υπερκαλύψει ο μαθητής πάει υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αν συνέβαινε στην Ελλάδα το ίδιο αυτό το 30-35% των μαθητών (ίσως και αρκετά παραπάνω) θα οδηγείτο υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό δεν μπορεί να γίνει σοβαρή προσπάθεια για σωστή αξιολόγηση των μαθητών.

                Κερασάκι στο γλυκό και το γεγονός ότι εδώ και 20-30 χρόνια σχεδόν κανένας μαθητής δεν κόβεται, όλοι περνάνε τις τάξεις και παίρνουν το απολυτήριο, και ο νοών νοείτο...

                Το θέμα δεν είναι τα αποτελέσματα του pisa, αλλά πως είναι στημένο το εκπαιδευτικό σύστημα. Όποιος έχει ή είχε παιδί στο σχολείο θα καταλάβει αυτό που θα πω.

                Στην Ελλάδα το σύστημα είναι προσανατολισμένο στην δουλειά έξω από το σχολείο. Έχουν πολλά μαθήματα τα παιδιά, και μεγάλο φόρτο εργασίας για το σπίτι. Το διάβασμα και οι εργασίες γίνονται εκτός σχολείου και αν το παιδί δεν μπορούν να το βοηθήσουν οι γονείς θα πληρώσουν φροντιστήριο, από το Γυμνάσιο ακόμα.

                Στη Γερμανία η δουλειά γίνεται μέσα στο σχολείο. Ο φόρτος εργασίας για το σπίτι είναι πολύ μικρότερος, φροντιστήρια δεν υπάρχουν και τα παιδιά έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο. Ο μαθητής αξιολογείται άμεσα από τους καθηγητές για τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του, χωρίς να έχουν πέσει πάνω του οι γονείς και τα φροντιστήρια για να τον βελτιώσουν. Όποιος μπορεί προχωράει.

                Γενικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει με τη λογική του ελληνικού Δημοσίου. Να έχουμε πολλά μαθήματα, για να μπορούμε να προσλαμβάνουμε πολλούς καθηγητές, γιατί τι να τους κάνουμε τόσους που βγαίνουν από τα πανεπιστήμια? Κι ο καθένας να φορτώνει τα παιδιά με διάβασμα και εργασίες για το σπίτι. Δεν είναι προσανατολισμένο στα βέλτιστα αποτελέσματα για το παιδί, αλλά στο πως θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στη Δημόσια εκπαίδευση.

                Το ότι θεωρείς ότι το βέλτιστο αποτέλεσμα για το παιδί έρχεται με λίγους εκπαιδευτικούς, δεν μπορώ να το καταλάβω!
                Λιγότερους από ότι έχουμε;;; Με χιλιάδες κενά σε Δημοτικά Γυμνάσια Λύκεια!
                Ποιος θα φροντίσει η δουλειά να γίνεται στο σχολείο;;;
                Πρόσεχε!!! Δεν διαφωνώ καθόλου η δουλειά να γίνεται μέσα στο σχολείο!

                Καλά τα κενά του δημοσίου μην τα παίρνεις και τοις μετρητοίς 😉😁

                Το θέμα είναι να μη χαλάσει το αριστερό ποίημα. Το αποτέλεσμα είναι αδιάφορο.
                ![5e0027f7-6c34-4e3f-82ef-1e994405195a-584581523_1160616146056620_2401107022888599651_n.jpg](/assets/uploads/files/1763674676832-5e0027f7-6c34-4e3f-82ef-1e994405195a-584581523_1160616146056620_24011070

                Αυτοί οι μέσοι όροι δεν λένε και πολλά, γιατί είμαστε νησιωτική χώρα (ας πούμε), μπορεί στον Εύοσμο να είναι ένας εκπαιδευτικός για 35 μαθητές και στους Οθωνούς 1 δάσκαλος για 1 μαθητή (τυχαία τα νούμερα).
                Επίσης, είμαι σίγουρος ότι πολλοί εκπαιδευτικοί (στα χαρτιά) δεν διδάσκουν, αλλά ασχολούνται με αλλότρια πράγματα, αν κρίνω από την αστυνομία

                Οι μέσοι όροι είναι ποσοτική ανάλυση, όχι ποιοτική, άρα εν μέρει μπορεί να ισχύει αυτό που λες.

                Το πρόβλημα που αναδυκνείεται όμως στην Ελλάδα είναι πάντα ποσοτικό, ότι μας λείπουν εκπαιδευτικοί. Για την ποιότητα της εκπαίδευσης δεν μιλάει και δεν ασχολείται κανείς.

                Τα νούμερα λοιπόν δείχνουν ότι η Ελλάδα έχει σχεδόν διπλάσιο αριθμό εκπαιδευτικών ανά μαθητή σε σχέση με Γαλλία, Γερμανία. Άρα το πρόβλημα είναι στην ποιότητα της εκπαίδευσης.

                Έχουμε μετατρέψει τα σχολεία σε μηχανισμό δημιουργίας θέσεων εργασίας στο Δημόσιο, με το τι μαθαίνουν τα παιδιά ποιός ασχολείται? Να είναι καλά οι γονείς να πληρώνουν φροντιστήρια.

                Προσωπική μου άποψη μετά από δυο παιδιά σε όλες τις βαθμίδες είναι ότι το σύστημα είναι "καθηγητοκεντρικό".
                Γνώσεις άσχετες, γνώσεις που εξαντλούν σε βάθος - αντί σε πλάτος- ένα αντικείμενο, βιβλία που απαιτούν αποστήθιση (χρειάζεται και αυτή αλλά όχι παντού), όλα προσανατολισμένα στο να ικανοποιηθούν διορισμοί και φροντιστήρια των κλασσικών επετηρίδων (φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί κλπ). Αν είχαμε κάποια ριζική αλλαγή του σχήματος εκπαίδευσης (άλλα μαθήματα, εισαγωγή χωρίς πανελλήνιες για την πλειοψηφία των σχολών κλπ) την επαύριο η όποια κυβέρνηση θα είχε να αντιμετωπίσει ένα τεράστιο κύμα ανεργίας των κλάδων αυτών και ένα ομολογουμένως σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα που θα άγγιζε τους περισσότερους (όλοι μας έχουμε συγγενείς ή φίλους αντίστοιχους). Και δεδομένου ότι δεν θα είχε προφανή λύση, τέτοιοι νεωτερισμοί αποφεύγονται.
                Μπορεί να σας φανεί υπερβολικό αλλά αν η ύλη π.χ. μαθηματικών της γ λυκείου ήταν αντίστοιχη με αυτή του ΙΒΕ, οι μισοί μαθηματικοί σε φροντιστήρια δεν θα είχαν δουλειά.

                Τα προβλήματα της Παιδείας έχουν τα ίδια αίτια με της υγείας, της οικονομίας κλπ.

                Ο προσανατολισμός δεν είναι στο βέλτιστο αποτέλεσμα και την υψηλή παραγωγικότητα, αλλά γενικώς και αορίστως να βολεύεται κόσμος στο Δημόσιο, να μην επαρκεί ποτέ και πάντα να υπάρχει η ανάγκη να διοριστούν κι άλλοι.

                Δεν πάμε πουθενά έτσι, μια χώρα ζόμπι φτιάχνουμε που θα πηγαίνει από κρίση σε κρίση και θα την εγκαταλείπουν οι νέοι της. Και όσοι νιώθουν ότι θέλουν κάτι παραπάνω απ' τη ζωή τους απ' το μισθό του Δημοσίου.

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ektoras
                  ektoras last edited by

                  Εκτίναξη των πλειστηριασμών, έτσι είναι, όταν δεν κανείς σωστό κουμάντο αυτά παθαίνεις:

                  https://www.in.gr/2025/11/21/economy/oikonomikes-eidiseis/akinita-posa-vgikan-sto-sfyri-posa-dothikan-goniki-paroxi/

                  Εδώ ένα παράδειγμα ανθρώπων που ίδρωσαν άλλα απολαμβάνουν τους καρπούς της συνετής διαχείρισης που κάνουν, καθώς και της εργατικότητας τους:

                  https://www.zougla.gr/politiki/proklitiki-ektinaxi-ploutou-ton-voulefton-tis-neas-dimokratias-mesa-se-tessera-chronia/

                  Φυσικά δουλευταράδες είναι όλοι οι εθνοπατέρες μας........................

                  Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Εκτίναξη πλούτου των βουλευτών της ΝΔ;
                    Αφού είναι προκομένοι άνθρωποι.

                    Και το κόμμα της ΝΔ προκομένο κι αυτό, αφού έκανε διακανονισμό των χρεών του για μερικούς αιώνες.
                    Και θα αποπληρωνει τα χρέη αυτά για τους επόμενους αιώνες, με χρήματα που θα παίρνει απ τους φόρους του κράτους.

                    https://www.facebook.com/share/v/1GytYfsXxw/

                    Κανονικά θα έπρεπε να ξεχρεώσει με χρήματα απ τους Νεοδημοκράτες ψηφοφόρους.

                    Κατά τα άλλα, έγινε άρση της βουλευτικής ασυλίας του Κουτσούμπα επειδή τον κατήγγειλε ο Πλευρης για τα οικονομικά του κόμματος του...

                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Είναι πολλοί οι μιζεροι τελικά, που δεν ανοίγουν τα μάτια τους να δουν το ΒΖΙΙΙΟΥΝ που εξελίσσεται γύρω τους!

                      https://www.facebook.com/share/v/1D6LTbsygj/

                      Και στο Βόλο είναι τέτοιοι μιζεροι και κάτι καταστηματάρχες, που πάνε και κλείνουν τα μαγαζιά τους δυο δυο και τρεις τρεις, τώρα τέλος του χρόνου, διαγωνίως απέναντι στο φαρδυτερο πιο πολυσύχναστο κομμάτι της οδού Δημητριάδος, άλλος με παπούτσια και αθλητικά, άλλοι με βρεφικά, και ένα σωρό άλλα μαγαζιά που δεν θέλουν να παραδεχτούν την Ανάπτυκση που έφερε επιτέλους ο Κυργιάκος μας, και μετά από δεκαετίες πρωτιάς στην τοπική αγορά, πάνε και τα κλείνουν...

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • piliourits
                        piliourits last edited by piliourits

                        Νέα Δημοκρατία ζεις
                        Εσύ μας οδηγείς

                        Screenshot_20251122_171222.jpg

                        Ψιλικατζης σε σύγκριση με τον διπλανό του και τα 120 εκατομμύρια που έφαγε εκείνος (όσα περίπου δωρίστηκαν στην Ετζίαν, σημαδιακα ποσά).

                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster @piliourits last edited by

                          @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                          https://www.naftemporiki.gr/society/2030925/to-ethniko-apolytirio/

                          Το παιχνίδι στην Εκπαίδευση έχει ήδη χαθεί, για πολλούς μαθητές, με το τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, στα 15 δηλαδή. Πριν φτάσουν στο Λύκειο. Αυτό δείχνουν τα στοιχεία και από το διεθνή διαγωνισμό PISA που διεξάγει ο ΟΟΣΑ και από τη λεγόμενη ελληνική PISA.

                          Ο διαγωνισμός του ΟΟΣΑ διενεργείται όταν ο μαθητής βρίσκεται στο μέσον της Α Λυκείου. Ο αντίστοιχος ελληνικός διαγωνισμός διενεργείται στο τέλος της Γ Γυμνασίου. Και οι δύο γίνονται σε δείγμα σχολείων και μαθητών που θεωρείται αντιπροσωπευτικό.

                          Τα αποτελέσματα και των δύο συγκλίνουν: Αυτοί που έχουν ήδη χάσει το τρένο της εκπαίδευσης είναι περισσότεροι από τους μισούς μαθητές. Στα αποτελέσματα της έρευνας του ΟΟΣΑ, που είναι κάθε φορά και χειρότερα για την Ελλάδα, τα πρώτα χρόνια αντέτειναν ότι τα ζητούμενα είναι διαφορετικά από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και, συνεπώς, δεν μας δίνουν την πραγματική εικόνα. Μετά σταμάτησαν να ασχολούνται με το θέμα. Τα αποτελέσματα του τελευταίου διαγωνισμού έδειξαν ότι η χειροτέρευση του επιπέδου των μαθητών μας συνεχίζεται χωρίς καμία προοπτική αναστροφής.  Οι επιδόσεις βρίσκονται κάθε φορά κάτω από το μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ.

                          Αυτό το επιβεβαιώνεις πολύ εύκολα από τους μετέπειτα επαγγελματίες. Κάθε ένας που βγαίνει σε σύνταξη αντικαθίσταται από ένα χειρότερο. Και μετά μας λένε κάτι μπούφοι για πανελλήνιες και επίπεδο σπουδών τότε και τώρα

                          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • R
                            red_monster @gatoz last edited by

                            @gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                            @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                            @dstou said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                            Πάντως να πω ότι ουδείς σοβαρός ερευνητής σε πανεπιστημιακό επίπεδο, worldwide, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα στον διαγωνισμό ΠΙΣΑ. Έχει πολλά θέματα η διαδικασία. Περισσότερα μια άλλη φορά. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση τα πάμε καλά.

                            Θα δώσω πάντως ένα hint για την παρατήρησή μου, από το link που υπάρχει στην παράθεση του Πηλιουρίτη:

                            ...Στη Γερμανία, για παράδειγμα, δεν μπορεί να πάει όποιος μαθητής θέλει στο Γενικό Λύκειο. Υπάρχει βαθμολογικό όριο που αν δεν το υπερκαλύψει ο μαθητής πάει υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αν συνέβαινε στην Ελλάδα το ίδιο αυτό το 30-35% των μαθητών (ίσως και αρκετά παραπάνω) θα οδηγείτο υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό δεν μπορεί να γίνει σοβαρή προσπάθεια για σωστή αξιολόγηση των μαθητών.

                            Κερασάκι στο γλυκό και το γεγονός ότι εδώ και 20-30 χρόνια σχεδόν κανένας μαθητής δεν κόβεται, όλοι περνάνε τις τάξεις και παίρνουν το απολυτήριο, και ο νοών νοείτο...

                            Το θέμα δεν είναι τα αποτελέσματα του pisa, αλλά πως είναι στημένο το εκπαιδευτικό σύστημα. Όποιος έχει ή είχε παιδί στο σχολείο θα καταλάβει αυτό που θα πω.

                            Στην Ελλάδα το σύστημα είναι προσανατολισμένο στην δουλειά έξω από το σχολείο. Έχουν πολλά μαθήματα τα παιδιά, και μεγάλο φόρτο εργασίας για το σπίτι. Το διάβασμα και οι εργασίες γίνονται εκτός σχολείου και αν το παιδί δεν μπορούν να το βοηθήσουν οι γονείς θα πληρώσουν φροντιστήριο, από το Γυμνάσιο ακόμα.

                            Στη Γερμανία η δουλειά γίνεται μέσα στο σχολείο. Ο φόρτος εργασίας για το σπίτι είναι πολύ μικρότερος, φροντιστήρια δεν υπάρχουν και τα παιδιά έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο. Ο μαθητής αξιολογείται άμεσα από τους καθηγητές για τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του, χωρίς να έχουν πέσει πάνω του οι γονείς και τα φροντιστήρια για να τον βελτιώσουν. Όποιος μπορεί προχωράει.

                            Γενικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει με τη λογική του ελληνικού Δημοσίου. Να έχουμε πολλά μαθήματα, για να μπορούμε να προσλαμβάνουμε πολλούς καθηγητές, γιατί τι να του κάνουμε τόσους που βγαίνουν από τα πανεπιστήμια? Κι ο καθένας να φορτώνει τα παιδιά με διάβασμα και εργασίες για το σπίτι. Δεν είναι προσανατολισμένο στα βέλτιστα αποτελέσματα για το παιδί, αλλά στο πως θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στη Δημόσια εκπαίδευση.

                            εγω ξερω οτι ο τζουνιορ πεταγε στο εξωτερικο με τις εδω λυκειακες γνωσεις. σε αντιθεση με τους γερμανοι και γαλλοι που ηταν πισω. ειδικα οι γερμανοι στερουνται παιδειας γενικοτερα και μονο αν τους βαλεις οδηγιες προς ναυτιλομενους με ακριβεια σε ποσα δοντια ξεκουμπωνουμε στο φερμουαρ για κατουρημα αποδιδουνε.

                            Ητα πίσω οι Γερμανοί και οι Γάλλοι ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vagkirk @piliourits last edited by A d P

                              @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                              Και στο Βόλο είναι τέτοιοι μιζεροι και κάτι καταστηματάρχες, που πάνε και κλείνουν τα μαγαζιά τους δυο δυο και τρεις τρεις, τώρα τέλος του χρόνου,

                              Γίνεται της πουτάνας!!!
                              Ακόμη και τα νούμερα στην λιανική που είναι απογοητευτικά τα τελευταία χρόνια δεν δείχνουν ούτε την μισή αλήθεια για την πραγματικότητα των τελευταίων μηνών!!!

                              Εν τω μεταξύ δεν κάθονται να περιμένουν να δουλέψουν ούτε τα Χριστούγεννα που σίγουρα θα είχαν κάποιο σημαντικό κέρδος.

                              Μεγάλο ρόλο έχει παίξει και η σχεδόν συντονισμένη επίθεση των ιδιοκτητών καταστημάτων (των κηφήνων κληρονόμων δηλαδή) για μεγάλες αυξήσεις καθώς έχει λήξει μια προστασία που υπήρχε για πλαφόν 3% στις επαγγελματικές μισθώσεις και δεν φαίνεται στον ορίζοντα διάθεση για να επεκταθεί και το 2026.

                              Το μόνο θετικό σε όλη αυτή την κατάσταση είναι πως αυτά τα μουν..... οι κληρονόμοι δεν θα ξαναδούν σεντ από την περιουσία τους ή θα πάει το φέσι γόνα από τους νέους νοικαρηδες στο επόμενο διάστημα.

                              Θα τα κάνουν λέει... RBNB οι μαλ.....!!!
                              Είναι η νέα μόδα τώρα και τα ισόγεια καταστήματα να τα μετατρέπουν σε διαμερίσματα.
                              Τουλάχιστον θα δουλέψουν τα αλάνια τα μαστόρια από την μαλ.... που τους δέρνει.

                              χρήστη @vagkirk προσέξτε λίγο το λεξιλόγιο σας {MOD}

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Τώρα είσαι λογιστής και δεν έχεις καταλάβει γιατί από καταστήματα αλλάζουν χρήση και τα κάνουν κατοικίες ;
                                Και νομίζεις ότι θα φάνε και φέσι ;

                                V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vagkirk @red_monster last edited by

                                  @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                  Τώρα είσαι λογιστής και δεν έχεις καταλάβει γιατί από καταστήματα αλλάζουν χρήση και τα κάνουν κατοικίες ;
                                  Και νομίζεις ότι θα φάνε και φέσι ;

                                  Από το σταθερό εισόδημα δεκαετιών θα επενδύσουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ ανά 40-50 τετραγωνικά για να τα μετατρέψουν, και μετά να τα διαχειρίζονται καθημερινά σε επίπεδο καθαρισμού σερβιετας και προφυλακτικών και αυτό είναι σωστή στρατηγική;

                                  Αυτά είναι αποφάσεις ηλίθιων κληρονόμων μετά από δυο-τρια ποτηράκια σε ταβέρνα όπως αυτούς τους επιχειρηματίες που περιεγραψες παραπάνω στο δικό σου πόστ.

                                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • piliourits
                                    piliourits @red_monster last edited by

                                    @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                    @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                    https://www.naftemporiki.gr/society/2030925/to-ethniko-apolytirio/

                                    Το παιχνίδι στην Εκπαίδευση έχει ήδη χαθεί, για πολλούς μαθητές, με το τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, στα 15 δηλαδή. Πριν φτάσουν στο Λύκειο. Αυτό δείχνουν τα στοιχεία και από το διεθνή διαγωνισμό PISA που διεξάγει ο ΟΟΣΑ και από τη λεγόμενη ελληνική PISA.

                                    Ο διαγωνισμός του ΟΟΣΑ διενεργείται όταν ο μαθητής βρίσκεται στο μέσον της Α Λυκείου. Ο αντίστοιχος ελληνικός διαγωνισμός διενεργείται στο τέλος της Γ Γυμνασίου. Και οι δύο γίνονται σε δείγμα σχολείων και μαθητών που θεωρείται αντιπροσωπευτικό.

                                    Τα αποτελέσματα και των δύο συγκλίνουν: Αυτοί που έχουν ήδη χάσει το τρένο της εκπαίδευσης είναι περισσότεροι από τους μισούς μαθητές. Στα αποτελέσματα της έρευνας του ΟΟΣΑ, που είναι κάθε φορά και χειρότερα για την Ελλάδα, τα πρώτα χρόνια αντέτειναν ότι τα ζητούμενα είναι διαφορετικά από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και, συνεπώς, δεν μας δίνουν την πραγματική εικόνα. Μετά σταμάτησαν να ασχολούνται με το θέμα. Τα αποτελέσματα του τελευταίου διαγωνισμού έδειξαν ότι η χειροτέρευση του επιπέδου των μαθητών μας συνεχίζεται χωρίς καμία προοπτική αναστροφής.  Οι επιδόσεις βρίσκονται κάθε φορά κάτω από το μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ.

                                    Αυτό το επιβεβαιώνεις πολύ εύκολα από τους μετέπειτα επαγγελματίες. Κάθε ένας που βγαίνει σε σύνταξη αντικαθίσταται από ένα χειρότερο. Και μετά μας λένε κάτι μπούφοι για πανελλήνιες και επίπεδο σπουδών τότε και τώρα

                                    Εσύ μιλάς για κάτι άλλο.
                                    Εννοείται πως όσο ανεβαίνει η εξειδίκευση, κάθε επόμενοι θα είναι "χειρότεροι" από τους προηγούμενους που αντικαθιστουν.
                                    Απλοϊκά παραδείγματα.
                                    Κάποτε ένας σιδερας μπορούσε να πάρει ένα κομμάτι σίδερο και να το σφυρηλατίσει (με πολύ κόπο και χρόνο) στο μεταλλικό αντικείμενο που χρειαζόταν, το οποίο γινόταν "χειροποίητης ποιότητας". Ο επόμενος μπορούσε να πάρει έτοιμα βιομηχανικα κομμάτια και να τα κοψει/κολλησει/συναρμολογήσει. Στην επόμενη γενιά χρειάζεται να ξέρουν μόνο το χειρισμό cnc μηχανής...
                                    Όσο ανεβαίνει η εξειδίκευση, που οδηγεί σε μεγαλύτερη παραγωγικοτητα, τόσο λιγότερη συνολική γνώση και "ταλέντο" χρειάζεται. Δεν μπορεί να υπάρξει σήμερα 10-15 χρόνια "μαθητεία" για να βγει ο επόμενος ολοκληρωμένος μάστορας, δεν το σηκώνει η αγορά, που θέλει γρήγορα άνθρωπο να βγάλει πολλή "παραγωγή" σε συγκεκριμένο κομμάτι της εργασίας.
                                    Κι αυτό ισχύει από μαραγκους, χτιστες, μηχανικούς, ηλεκτρολογους, μέχρι προγραματιστες και γραφειοκράτες.

                                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • R
                                      red_monster @vagkirk last edited by

                                      @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                      @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                      Τώρα είσαι λογιστής και δεν έχεις καταλάβει γιατί από καταστήματα αλλάζουν χρήση και τα κάνουν κατοικίες ;
                                      Και νομίζεις ότι θα φάνε και φέσι ;

                                      Από το σταθερό εισόδημα δεκαετιών θα επενδύσουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ ανά 40-50 τετραγωνικά για να τα μετατρέψουν, και μετά να τα διαχειρίζονται καθημερινά σε επίπεδο καθαρισμού σερβιετας και προφυλακτικών και αυτό είναι σωστή στρατηγική;

                                      Αυτά είναι αποφάσεις ηλίθιων κληρονόμων μετά από δυο-τρια ποτηράκια σε ταβέρνα όπως αυτούς τους επιχειρηματίες που περιεγραψες παραπάνω στο δικό σου πόστ.

                                      Καλά κρασιά
                                      Η αλλαγή χρήσης (από επαγγελματική σε κατοικία) εμπίπτει στις εξαιρέσεις της χρυσής βίζας. Κοντολογίς αυτοί πουλάνε σαπακια για 250 k (πλην τη μαύρη προμήθεια του μεσίτη) και οι ισραηλινοί παίρνουν τζάμπα χρυσή βίζα !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A d P
                                        A d P moderator last edited by

                                        Σε συνέχεια των προηγούμενων
                                        👇👇👇

                                        Η παραδοσιακή λιανική αργοπεθαίνει: Έκλεισαν 4.930 περίπτερα και πάνω από 8.000 παντοπωλεία

                                        https://www.capital.gr/epixeiriseis/3958297/i-paradosiaki-lianiki-argopethainei-ekleisan-4930-periptera-kai-pano-apo-8000-pantopoleia/

                                        I EAT MILF AND COOKIES

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο αρθρογράφος -σκοπίμως;;- ξεχνάει το ελάχιστο τεκμαρτό καθαρό εισόδημα ατομικών επιχειρήσεων ως επιζήμιο παράγοντα της μικρής επιχειρηματικότητας !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • W
                                            wantone last edited by

                                            Οι μικρές επιχειρήσεις χτυπήθηκαν επίκοβιντ ώστε να στηριχτεί ο Σκλαβενίτης. Είναι γενικό στην Δύση λόγω της κατάπτωσης.

                                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 466
                                            • 467
                                            • 468
                                            • 469
                                            • 470
                                            • 471
                                            • 468 / 471
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr