-
Έρχεται Ευρώπη ως 6Ε με μικρές αλλαγές σχεδιαστικά σε σχέση με το κινέζικο. Προσωπικά δεν το θεωρώ άξιο του σήματος Mazda, αλλά θα δούμε.
Στα θετικά η επιλογή της μπαταρίας LFP.
-
-
Δεν είναι Mazda αυτό, κινεζική, ηλεκτρική, ντροπή είναι...
-
Από μέσα κούκλα και από έξω … γτπ
-
Οδηγούμε στην Γερμανία το Mazda 6e
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoyme-stin-germania-to-mazda-6e/
-
Καλώς ορίσατε σε ένα ολοκαίνουργιο ACernικό Car Review με μια συμμετοχή εξ Ανατολών.
Mazda 6e η μπερλίνα που σας παρουσιάζω στην 4η πλέον γενιά της.
Τα στοιχεία φωνάζουν Mazda όπως η μάσκα, τα φωτιστικά που έχουν καθιερωθεί στην συνείδηση του φανατικού κοινού της.
Τα υπόλοιπα στο βίντεο στο βίντεο που ακολουθεί -
Βασικά μου αρέσει σαν σχήμα, αλλά νομίζω ότι το μαγαζί για μια ακόμη φορά αναλώνεται σε άσκοπες ή χαμηλού βελενεκούς κινήσεις.
Ανοικονόμητο μέγεθος. Τελική μόνο 175χαω? Χερούλια-λάμες αλά Τέζλα, είναι απίστευτο τελικά πόσοι ακολουθούν αυτή τη κακή πρακτική.
Κάτι άλλο : Υποτίθεται ότι τα lift back τα παίρνεις για την πρακτικότητα και το μέγεθος του πορτμπαγκάζ. Στα 4,92 μήκος θα περίμενα κάτι καλύτερο από τα 336(!) λίτρα που είπε ο παρουσιαστής. ΟΚ, έχει άλλα 72 μπροστά.
Δε βλέπω να κάνει προκοπή. -
Τα 175 km/h τελική είναι τυπικό νούμερο για τους περισσότερους κατασκευαστές. Η VW είναι από 160-180, η Stellantis 180, Volvo 180.
Τώρα αν θέλουμε να συγκρίνουμε με BMW, MB, Tesla που πάνε 210 στα μη-performance μοντέλα, ναι είναι 40 km/h λιγότερο.
-
Βασικά μου αρέσει σαν σχήμα, αλλά νομίζω ότι το μαγαζί για μια ακόμη φορά αναλώνεται σε άσκοπες ή χαμηλού βελενεκούς κινήσεις.
Ανοικονόμητο μέγεθος. Τελική μόνο 175χαω? Χερούλια-λάμες αλά Τέζλα, είναι απίστευτο τελικά πόσοι ακολουθούν αυτή τη κακή πρακτική.
Κάτι άλλο : Υποτίθεται ότι τα lift back τα παίρνεις για την πρακτικότητα και το μέγεθος του πορτμπαγκάζ. Στα 4,92 μήκος θα περίμενα κάτι καλύτερο από τα 336(!) λίτρα που είπε ο παρουσιαστής. ΟΚ, έχει άλλα 72 μπροστά.
Δε βλέπω να κάνει προκοπή.Εκτος απο Γερμανια οι τελικες ειναι αχρειαστες πλεον...
Ας κανει 0-180 σε 10 δευτερα να εχει ενδιαφερον τουλαχιστον.
-
Βασικά μου αρέσει σαν σχήμα, αλλά νομίζω ότι το μαγαζί για μια ακόμη φορά αναλώνεται σε άσκοπες ή χαμηλού βελενεκούς κινήσεις.
Ανοικονόμητο μέγεθος. Τελική μόνο 175χαω? Χερούλια-λάμες αλά Τέζλα, είναι απίστευτο τελικά πόσοι ακολουθούν αυτή τη κακή πρακτική.
Κάτι άλλο : Υποτίθεται ότι τα lift back τα παίρνεις για την πρακτικότητα και το μέγεθος του πορτμπαγκάζ. Στα 4,92 μήκος θα περίμενα κάτι καλύτερο από τα 336(!) λίτρα που είπε ο παρουσιαστής. ΟΚ, έχει άλλα 72 μπροστά.
Δε βλέπω να κάνει προκοπή.Εκτος απο Γερμανια οι τελικες ειναι αχρειαστες πλεον...
Ας κανει 0-180 σε 10 δευτερα να εχει ενδιαφερον τουλαχιστον.
Ποσοι οδηγοι μπορουν να κρατησουν αυτοκινητο τετοιων επιδοσεων στο δρομο?
-
Βασικά μου αρέσει σαν σχήμα, αλλά νομίζω ότι το μαγαζί για μια ακόμη φορά αναλώνεται σε άσκοπες ή χαμηλού βελενεκούς κινήσεις.
Ανοικονόμητο μέγεθος. Τελική μόνο 175χαω? Χερούλια-λάμες αλά Τέζλα, είναι απίστευτο τελικά πόσοι ακολουθούν αυτή τη κακή πρακτική.
Κάτι άλλο : Υποτίθεται ότι τα lift back τα παίρνεις για την πρακτικότητα και το μέγεθος του πορτμπαγκάζ. Στα 4,92 μήκος θα περίμενα κάτι καλύτερο από τα 336(!) λίτρα που είπε ο παρουσιαστής. ΟΚ, έχει άλλα 72 μπροστά.
Δε βλέπω να κάνει προκοπή.Εκτος απο Γερμανια οι τελικες ειναι αχρειαστες πλεον...
Ας κανει 0-180 σε 10 δευτερα να εχει ενδιαφερον τουλαχιστον.
Ποσοι οδηγοι μπορουν να κρατησουν αυτοκινητο τετοιων επιδοσεων στο δρομο?
Δεν ξερω. Ουτως η αλλως εχουν τοσα ηλεκτρονικα που τα οδηγουνε και γιαγιαδες (σχημα λογου).
Τα Τεσλα δηλαδη με 400-500 αλογα ποιοι τα οδηγουνε? -
Mazda 6e: 5άστερο στο Euro NCAP το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό σεντάν
-
Mazda 6e: 5άστερο στο Euro NCAP το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό σεντάν
Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό!
-
Επίσημο: Το Mazda 6e ξεκινά το ταξίδι του στην Ελλάδα (+τιμές)

https://www.4troxoi.gr/agora/episimo-to-mazda-6e-xekina-to-taxidi-toy-stin-ellada-times/
-
"Η έκδοση Long Range αντλεί ενέργεια από μπαταρία NMC [..] ενώ η ισχύς ταχυφόρτισης είναι χαμηλότερη στα 90 kW, λόγω της τεχνολογίας της μπαταρίας."
καποιος θα πρεπει να ρωτησει πως πραγματικα το καταφεραν αυτο, διοτι περι κατορθωματος προκειται. Και αντε το καταφεραν, δεν βρεθηκε ουτε ενας σε ολη την πορεια σχεδιασης του οχηματος να πει "ρε μαλακες, τι κανουμε; ειμαστε παντελως ηλιθιοι;"
-
"Η έκδοση Long Range αντλεί ενέργεια από μπαταρία NMC [..] ενώ η ισχύς ταχυφόρτισης είναι χαμηλότερη στα 90 kW, λόγω της τεχνολογίας της μπαταρίας."
καποιος θα πρεπει να ρωτησει πως πραγματικα το καταφεραν αυτο, διοτι περι κατορθωματος προκειται. Και αντε το καταφεραν, δεν βρεθηκε ουτε ενας σε ολη την πορεια σχεδιασης του οχηματος να πει "ρε μαλακες, τι κανουμε; ειμαστε παντελως ηλιθιοι;"
Δλδ , υπό προϋποθέσεις η βασική με την μικρή μπαταρία, μπορεί να ξεπεράσει την long range ;;;


-
Το ενδιαφέρον είναι ότι η long έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία έχει πιο αδύναμο κινητήρα.
Συνήθως (πάντα;) είναι το ανάποδο ή έστω ίδια ισχύς. -
-
2 τόνους 4.9 m μήκος... Οκ..
-
Rings any bells?
Mazda 6e