-
Έρχεται Ευρώπη ως 6Ε με μικρές αλλαγές σχεδιαστικά σε σχέση με το κινέζικο. Προσωπικά δεν το θεωρώ άξιο του σήματος Mazda, αλλά θα δούμε.
Στα θετικά η επιλογή της μπαταρίας LFP.
-
-
Δεν είναι Mazda αυτό, κινεζική, ηλεκτρική, ντροπή είναι...
-
Από μέσα κούκλα και από έξω … γτπ
-
Οδηγούμε στην Γερμανία το Mazda 6e
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoyme-stin-germania-to-mazda-6e/
-
Καλώς ορίσατε σε ένα ολοκαίνουργιο ACernικό Car Review με μια συμμετοχή εξ Ανατολών.
Mazda 6e η μπερλίνα που σας παρουσιάζω στην 4η πλέον γενιά της.
Τα στοιχεία φωνάζουν Mazda όπως η μάσκα, τα φωτιστικά που έχουν καθιερωθεί στην συνείδηση του φανατικού κοινού της.
Τα υπόλοιπα στο βίντεο στο βίντεο που ακολουθεί -
Βασικά μου αρέσει σαν σχήμα, αλλά νομίζω ότι το μαγαζί για μια ακόμη φορά αναλώνεται σε άσκοπες ή χαμηλού βελενεκούς κινήσεις.
Ανοικονόμητο μέγεθος. Τελική μόνο 175χαω? Χερούλια-λάμες αλά Τέζλα, είναι απίστευτο τελικά πόσοι ακολουθούν αυτή τη κακή πρακτική.
Κάτι άλλο : Υποτίθεται ότι τα lift back τα παίρνεις για την πρακτικότητα και το μέγεθος του πορτμπαγκάζ. Στα 4,92 μήκος θα περίμενα κάτι καλύτερο από τα 336(!) λίτρα που είπε ο παρουσιαστής. ΟΚ, έχει άλλα 72 μπροστά.
Δε βλέπω να κάνει προκοπή. -
Τα 175 km/h τελική είναι τυπικό νούμερο για τους περισσότερους κατασκευαστές. Η VW είναι από 160-180, η Stellantis 180, Volvo 180.
Τώρα αν θέλουμε να συγκρίνουμε με BMW, MB, Tesla που πάνε 210 στα μη-performance μοντέλα, ναι είναι 40 km/h λιγότερο.
-
Βασικά μου αρέσει σαν σχήμα, αλλά νομίζω ότι το μαγαζί για μια ακόμη φορά αναλώνεται σε άσκοπες ή χαμηλού βελενεκούς κινήσεις.
Ανοικονόμητο μέγεθος. Τελική μόνο 175χαω? Χερούλια-λάμες αλά Τέζλα, είναι απίστευτο τελικά πόσοι ακολουθούν αυτή τη κακή πρακτική.
Κάτι άλλο : Υποτίθεται ότι τα lift back τα παίρνεις για την πρακτικότητα και το μέγεθος του πορτμπαγκάζ. Στα 4,92 μήκος θα περίμενα κάτι καλύτερο από τα 336(!) λίτρα που είπε ο παρουσιαστής. ΟΚ, έχει άλλα 72 μπροστά.
Δε βλέπω να κάνει προκοπή.Εκτος απο Γερμανια οι τελικες ειναι αχρειαστες πλεον...
Ας κανει 0-180 σε 10 δευτερα να εχει ενδιαφερον τουλαχιστον. -
Βασικά μου αρέσει σαν σχήμα, αλλά νομίζω ότι το μαγαζί για μια ακόμη φορά αναλώνεται σε άσκοπες ή χαμηλού βελενεκούς κινήσεις.
Ανοικονόμητο μέγεθος. Τελική μόνο 175χαω? Χερούλια-λάμες αλά Τέζλα, είναι απίστευτο τελικά πόσοι ακολουθούν αυτή τη κακή πρακτική.
Κάτι άλλο : Υποτίθεται ότι τα lift back τα παίρνεις για την πρακτικότητα και το μέγεθος του πορτμπαγκάζ. Στα 4,92 μήκος θα περίμενα κάτι καλύτερο από τα 336(!) λίτρα που είπε ο παρουσιαστής. ΟΚ, έχει άλλα 72 μπροστά.
Δε βλέπω να κάνει προκοπή.Εκτος απο Γερμανια οι τελικες ειναι αχρειαστες πλεον...
Ας κανει 0-180 σε 10 δευτερα να εχει ενδιαφερον τουλαχιστον.Ποσοι οδηγοι μπορουν να κρατησουν αυτοκινητο τετοιων επιδοσεων στο δρομο?
-
Βασικά μου αρέσει σαν σχήμα, αλλά νομίζω ότι το μαγαζί για μια ακόμη φορά αναλώνεται σε άσκοπες ή χαμηλού βελενεκούς κινήσεις.
Ανοικονόμητο μέγεθος. Τελική μόνο 175χαω? Χερούλια-λάμες αλά Τέζλα, είναι απίστευτο τελικά πόσοι ακολουθούν αυτή τη κακή πρακτική.
Κάτι άλλο : Υποτίθεται ότι τα lift back τα παίρνεις για την πρακτικότητα και το μέγεθος του πορτμπαγκάζ. Στα 4,92 μήκος θα περίμενα κάτι καλύτερο από τα 336(!) λίτρα που είπε ο παρουσιαστής. ΟΚ, έχει άλλα 72 μπροστά.
Δε βλέπω να κάνει προκοπή.Εκτος απο Γερμανια οι τελικες ειναι αχρειαστες πλεον...
Ας κανει 0-180 σε 10 δευτερα να εχει ενδιαφερον τουλαχιστον.Ποσοι οδηγοι μπορουν να κρατησουν αυτοκινητο τετοιων επιδοσεων στο δρομο?
Δεν ξερω. Ουτως η αλλως εχουν τοσα ηλεκτρονικα που τα οδηγουνε και γιαγιαδες (σχημα λογου).
Τα Τεσλα δηλαδη με 400-500 αλογα ποιοι τα οδηγουνε? -
Mazda 6e: 5άστερο στο Euro NCAP το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό σεντάν
-
Mazda 6e: 5άστερο στο Euro NCAP το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό σεντάν
Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό!
Mazda 6e