-
Καλά ο ανωτέρω ιδιόκτητης κάθε φορά που γράφει είναι προφανές ότι κάποιος ή κάτι του επέβαλε ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν ήξερε, δεν ήθελε και κυρίως παράγεται από μια βιομηχανία με την οποία έχει ιδεολογικές/ιδεοληπτικές (w/e) διάφορες. Παρά ταύτα οφείλω στα πλαίσια της επίκλησης της λογικής να μπω στη διαδικασία "απάντησης" διαφωνώντας κάθετα στα θέματα κινητήρα και φρένων.
Είναι ακριβώς αντίθετα από ότι τα λέει, πράγματα τουλάχιστον ύποπτο. Τα φρένα του είναι πολύ μαλακά, πολύ περισσότερο από όσο πρέπει (το έχω σχολιάσει πολύ πριν μπει στο νήμα). Ο δε 1.5Tsi είναι στα φόρτε του στα ταξίδια όπου, αντίθετα με άλλους downsized, διατηρεί πιο ψηλά τις ανάσες του.
Κατά τα λοιπά, ναι το Tiguan είναι συνολικά σαφώς καλύτερο όχημα, από τα του Κορεάτικου ομίλου. Αυτή τη στιγμή μάλιστα είναι και πιο αξιόπιστο. Δεν με νοιάζει τι γινόταν επί 1.4Tsi πριν από 3-4-5 Ολυμπιάδες.
Και ναι το X1 το θεωρώ κατηγορία premium ενώ σε όμοια επίπεδα εξοπλισμού είναι τουλάχιστο 3k επάνω. Τώρα αν είσαι διατεθηκενος να το δώσεις θα πω ότι υπερέχει το Tig αδιαμφισβήτητα σε χώρους από το b-pillar και πίσω, έχει αντίστοιχη ποιότητα κύλισης ενώ φέρει υγρού τύπου dct αντί ξηρού.
ΥΓ: Ανέφερα ξεκάθαρα ότι το Tig είναι "κορυφή" στη κατηγορία του, όχι "το κορυφαίο" γιατί πάντα θα υπάρχουν υποκειμενικά κριτήρια. Όπως πχ το τι έγινε στο Β' ΠΠ. Η τέλος πάντων πώς έγραφαν την ιστορία οι νικητές, για να είμαστε και ακριβείς κατά το δυνατόν....
-
Εγώ θα ήθελα να μάθω ένα αυτοκίνητο Euro 6 που να απενεργοποιείς το Start-Stop και να κρατάει τη ρύθμιση αφού το σβήσεις και ξαναβάλεις μπρος.
-
Δεν πρέπει να υπάρχει τέτοιο profiling. Επίσης, σε ποιόν δεν αρέσουν τα ambient; Πρέπει να είσαι η άτεκνος ή γέρος ή άτεκνος γέρος πραγματικά. Ασχέτως αν δεν είναι το συγκεκριμένο καν ζήτημα "προσωπικό" του Tiguan αλλά γενικότερα της αυτοκίνησης. Μην γινόμαστε ΤΟΣΟ μίζεροι απλά για να γεμίζουν οι γραμμές.
Συνάδερφος 32 ετών ανύπαντρος (εγώ είμαι 44) που βρίσκεται εν αναμονή Toyota CC 1.8 style skyview το πήγα προχθές βράδυ σπίτι και έπαθε λαλα με τα ambiente. Ήδη ψάχνεται πως θα περάσει aftermarket και στο δικό του όταν παραλάβει με το καλό. Που να είχαν και R-line δλδ....
-
@katafractos17 said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Το αμάξι αυτή τη στιγμή είναι κορυφή στη κατηγορία του. Κλάψτε μέχρι να στεγνώσει το δάκρυ σας.
Καλά κόψε κάτι...είναι δλδ καλύτερο από την Χ1 που για να πάρεις τον εξοπλισμό που έχει η βασική έκδοση της στο τιγκουαν θα κοστίσει παραπάνω το δεύτερο και θα έχει πάντα τον ανεπαρκή ως ψοφιο κινητήρα τον 1.5 ?
Εκτός αν πούμε ότι δεν είναι στην ίδια κατηγορία με την Χ1 ...
Και την Χ1 να αφήσεις στην άκρη.
Είναι καλύτερο από τα κορεατικά;
Ούτε από τα τελευταία κινέζικα c suv που βγήκαν δεν ξεχωρίζει...Γιατί, από το 3008 είναι καλύτερο;

Δεν ξέρω, όταν τα είχα οδηγήσει και τα δυο μέτρια μου είχαν φανεί...πολύ χειρότερα από τον ντόρο που γίνεται για αυτά...
-
@tiguanos said in VW Tiguan 2024:
Ανανεωμένη άποψη (η προηγούμενη ήταν τον Φεβρουάριο)
Γενικά, η εμπειρία μου με το 2025 Tiguan, μέχρι τώρα (12,000 χλμ):
Αρνητικά
-
Ο 1.5 κινητήρας είναι για τα μπάζα, σε χαμηλές ταχύτητες (30-50 χλμ) είναι οκ, αλλά μετά είναι ψοφίμι και ανεβάζει την κατανάλωση τρομαχτικά, καθώς έχει ανεπαρκή ροπή.
-
Παραπονέθηκα πως το start-stop είναι τραγικά επιθετικό (στα φανάρια καθυστερεί αισθητά πολύ), αλλά έμαθα πως πρέπει το “Auto Hold” να είναι απενεργοποιημένο και τότε δεν έχει καθυστέρηση. Βέβαια καταλήγεις να οδηγείς περισσότερο με το φρένο, κάτι που μας φέρνει στο επόμενο αρνητικό...
-
Το φρένο είναι πέτρα. Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο σκληρό. Οδηγώ διάφορα αυτοκίνητα, diesel και ηλεκτρικό, και κανένα δεν έχει τόσο σκληρό φρένο. Μετά από πολύωρη οδήγηση καταντά κουραστικό.
-
Δεν κρατάει τις ρυθμίσεις που κάνω. Για παράδειγμα, θέλω την ανακύκλωση του αέρα μόνιμα ενεργοποιημένη, αλλά όχι, ο VW Ηιτλερ, αποφάσισε πως η ανακύκλωση θα απενεργοποιείται στο σβήσιμο του κινητήρα. Θέλω το start-stop απενεργοποιημένο, αλλά όχι, και εδώ ο VW Ηιτλερ αποφάσισε να ενεργοποιείται στο ξεκίνημα.
-
Τραγική ανάλυση των καμερών συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Από την εποχή του ATARI τις έφεραν; όλο pixel και θολούρα! Το FIAT μου έχει κλάσης ανώτερη ανάλυση!!!
-
Δεν μπορώ να απαντήσω σε εισερχόμενη κλήση από το τιμόνι!!! Το αυτονόητο δηλαδή απουσιάζει.
-
Όταν ξεκινάω, το αμάξι με καλωσορίζει με πολλά μπεεεπ μπεεεπ και ξανά μπεεεπ. Δεν έμαθαν από τον ανταγωνισμό που παίζουν μουσικούλα ή απλά τίποτα; Αλλά ο VW Hιτλερ αποφάσισε ότι το αμάξι θα κάνει μπεεεπ στο ξεκίνημα, ότι νά‘ναι.
-
Το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι όσο μικρό είναι και του fiat 500 !!!
-
Όταν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο με αναμένο τον κινητήρα, τότε το αυτοκίνητο παραπονιέται κάθε λίγο και λιγάκι με μπεεεεεπ, γιατί ο VW Hιτλερ αποφάσισε πως αυτό στην Γερμανία απαγορεύεται, άρα θα το φάμε στην μάπα και εμείς.
-
Κατά την διάρκεια εκδρομής, η γυναίκα μου προσπαθεί να βάλει διεύθυνση στο navi και όλη η οθόνη μπλοκάρει με μήνυμα να κοιτάμε τον δρόμο!!! Χωρίς εγώ να κοιτάω το navi, μόνο τον δρόμο. Καταλαβαίνω πως είναι σωστό να μην θέλουν τον οδηγό να βάζει διεύθυνση εν κινήση, αλλά ο VW Hιτλερ θέλει και τον συνοδηγό να βλέπει τον δρόμο.
-
Τα εισερχόμενα SMS δεν έχουν απολύτως καμία ενημέρωση, ούτε ήχο ούτε μήνυμα στην οθόνη.
-
Με φοβίζει η κατανάλωση του λαδιού. Σε 3000 χλμ κατέβηκε 2 μπάρες.
Θετικά
- 650lt αποθηκευτικός χώρος.
- Άνετα καθίσματα.
- Εύκολος χειρισμός του infotainment.
- Άνετο στα ταξίδια.
- Υπέροχα φώτα IQLIGHT matrix, απλά wow!
- 2 wireless φορτιστές κινητών.
- 4 USB type-C (2 μπροστά και 2 πίσω).
- Πρίζα 220v
- 4 ποτηροθήκες (2 μπροστά και 2 πίσω).
- Κλιματισμός για τους πίσω.
- Κανονική ρεζέρβα και όχι αυτές τις ψευτιές με αφρούς.
- Ενημέρωση για ανεφοδιασμό στα 120 χλμ και όχι στα 50 χλμ.
- Αποθηκευτικός χώρος στις πόρτες, χωράνε μπουκάλια του λίτρου!
Αδιάφορα
- Χαζομάρες με LED εσωτερικό φωτισμό.
- Χαζομάρες με ιντερνετικό "Shop" για συνδρομές.
- Χαζομάρες με ChatGPT και ΑΙ, σκουπίδια.
- 360" camera view στο παρκάρισμα, με τόσο χαμηλή ανάλυση, είναι χαζομάρα.
Απ' αυτά που γράφεις δε διάβασα κάτι που να δείχνει προβλήματα του αυτοκινήτου. Τι δε σ' αρέσει είπες, οκ, σεβαστό, είναι η άποψή σου.
Για τον 1.5tsi αν δεν τον βρίσκεις επαρκή, έχει και μεγαλύτερα μοτέρ η vw, αν είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις κάποιες χιλ. € παραπάνω. Γι' αυτά που πληρωσες τον 1.5 πήρες.
Γενικά τι σου φταίει όμως το έρμο το Tiguan και το κάθε άλλο αυτοκίνητο που θα περάσει απ' τα χέρια σου, αν κάνεις εσύ λάθος επιλογή αυτοκινήτου για τα γούστα σου?. Γιατί δεν παίρνεις κάποιο άλλο αυτοκίνητο που να σου ταιριάζει πιο πολύ?
-
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Απ' αυτά που γράφεις δε διάβασα κάτι που να δείχνει προβλήματα του αυτοκινήτου. Τι δε σ' αρέσει είπες, οκ, σεβαστό, είναι η άποψή σου.
Για τον 1.5tsi αν δεν τον βρίσκεις επαρκή, έχει και μεγαλύτερα μοτέρ η vw, αν είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις κάποιες χιλ. € παραπάνω. Γι' αυτά που πληρωσες τον 1.5 πήρες.
Γενικά τι σου φταίει όμως το έρμο το Tiguan και το κάθε άλλο αυτοκίνητο που θα περάσει απ' τα χέρια σου, αν κάνεις εσύ λάθος επιλογή αυτοκινήτου για τα γούστα σου?. Γιατί δεν παίρνεις κάποιο άλλο αυτοκίνητο που να σου ταιριάζει πιο πολύ?
Σωστά τα λες, είναι δικό μου λάθος που αγόρασα τον 1.5. Όταν έκανα έρευνα αγοράς δεν είδα παράπονα για τον 1.5 και όταν τον οδήγησα έκανα απλή βόλτα 30 λεπτών και δεν κατάλαβα πως είναι τόσο αδύναμος.
Τώρα θα πρέπει να αποφασίσω πως θα πορευτώ, το πουλάω και αγοράζω κάτι άλλο ή το κρατάω και ανέχομαι τα προβλήματα... χμμμμ
-
@tiguanos said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Απ' αυτά που γράφεις δε διάβασα κάτι που να δείχνει προβλήματα του αυτοκινήτου. Τι δε σ' αρέσει είπες, οκ, σεβαστό, είναι η άποψή σου.
Για τον 1.5tsi αν δεν τον βρίσκεις επαρκή, έχει και μεγαλύτερα μοτέρ η vw, αν είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις κάποιες χιλ. € παραπάνω. Γι' αυτά που πληρωσες τον 1.5 πήρες.
Γενικά τι σου φταίει όμως το έρμο το Tiguan και το κάθε άλλο αυτοκίνητο που θα περάσει απ' τα χέρια σου, αν κάνεις εσύ λάθος επιλογή αυτοκινήτου για τα γούστα σου?. Γιατί δεν παίρνεις κάποιο άλλο αυτοκίνητο που να σου ταιριάζει πιο πολύ?
Σωστά τα λες, είναι δικό μου λάθος που αγόρασα τον 1.5. Όταν έκανα έρευνα αγοράς δεν είδα παράπονα για τον 1.5 και όταν τον οδήγησα έκανα απλή βόλτα 30 λεπτών και δεν κατάλαβα πως είναι τόσο αδύναμος.
Τώρα θα πρέπει να αποφασίσω πως θα πορευτώ, το πουλάω και αγοράζω κάτι άλλο ή το κρατάω και ανέχομαι τα προβλήματα... χμμμμ
Με κανα προγραμμα δεν καλυπτεις την αδυναμια του?
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@tiguanos said in VW Tiguan 2024:
Ανανεωμένη άποψη (η προηγούμενη ήταν τον Φεβρουάριο)
Γενικά, η εμπειρία μου με το 2025 Tiguan, μέχρι τώρα (12,000 χλμ):
Αρνητικά
-
Ο 1.5 κινητήρας είναι για τα μπάζα, σε χαμηλές ταχύτητες (30-50 χλμ) είναι οκ, αλλά μετά είναι ψοφίμι και ανεβάζει την κατανάλωση τρομαχτικά, καθώς έχει ανεπαρκή ροπή.
-
Παραπονέθηκα πως το start-stop είναι τραγικά επιθετικό (στα φανάρια καθυστερεί αισθητά πολύ), αλλά έμαθα πως πρέπει το “Auto Hold” να είναι απενεργοποιημένο και τότε δεν έχει καθυστέρηση. Βέβαια καταλήγεις να οδηγείς περισσότερο με το φρένο, κάτι που μας φέρνει στο επόμενο αρνητικό...
-
Το φρένο είναι πέτρα. Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο σκληρό. Οδηγώ διάφορα αυτοκίνητα, diesel και ηλεκτρικό, και κανένα δεν έχει τόσο σκληρό φρένο. Μετά από πολύωρη οδήγηση καταντά κουραστικό.
-
Δεν κρατάει τις ρυθμίσεις που κάνω. Για παράδειγμα, θέλω την ανακύκλωση του αέρα μόνιμα ενεργοποιημένη, αλλά όχι, ο VW Ηιτλερ, αποφάσισε πως η ανακύκλωση θα απενεργοποιείται στο σβήσιμο του κινητήρα. Θέλω το start-stop απενεργοποιημένο, αλλά όχι, και εδώ ο VW Ηιτλερ αποφάσισε να ενεργοποιείται στο ξεκίνημα.
-
Τραγική ανάλυση των καμερών συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Από την εποχή του ATARI τις έφεραν; όλο pixel και θολούρα! Το FIAT μου έχει κλάσης ανώτερη ανάλυση!!!
-
Δεν μπορώ να απαντήσω σε εισερχόμενη κλήση από το τιμόνι!!! Το αυτονόητο δηλαδή απουσιάζει.
-
Όταν ξεκινάω, το αμάξι με καλωσορίζει με πολλά μπεεεπ μπεεεπ και ξανά μπεεεπ. Δεν έμαθαν από τον ανταγωνισμό που παίζουν μουσικούλα ή απλά τίποτα; Αλλά ο VW Hιτλερ αποφάσισε ότι το αμάξι θα κάνει μπεεεπ στο ξεκίνημα, ότι νά‘ναι.
-
Το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι όσο μικρό είναι και του fiat 500 !!!
-
Όταν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο με αναμένο τον κινητήρα, τότε το αυτοκίνητο παραπονιέται κάθε λίγο και λιγάκι με μπεεεεεπ, γιατί ο VW Hιτλερ αποφάσισε πως αυτό στην Γερμανία απαγορεύεται, άρα θα το φάμε στην μάπα και εμείς.
-
Κατά την διάρκεια εκδρομής, η γυναίκα μου προσπαθεί να βάλει διεύθυνση στο navi και όλη η οθόνη μπλοκάρει με μήνυμα να κοιτάμε τον δρόμο!!! Χωρίς εγώ να κοιτάω το navi, μόνο τον δρόμο. Καταλαβαίνω πως είναι σωστό να μην θέλουν τον οδηγό να βάζει διεύθυνση εν κινήση, αλλά ο VW Hιτλερ θέλει και τον συνοδηγό να βλέπει τον δρόμο.
-
Τα εισερχόμενα SMS δεν έχουν απολύτως καμία ενημέρωση, ούτε ήχο ούτε μήνυμα στην οθόνη.
-
Με φοβίζει η κατανάλωση του λαδιού. Σε 3000 χλμ κατέβηκε 2 μπάρες.
Θετικά
- 650lt αποθηκευτικός χώρος.
- Άνετα καθίσματα.
- Εύκολος χειρισμός του infotainment.
- Άνετο στα ταξίδια.
- Υπέροχα φώτα IQLIGHT matrix, απλά wow!
- 2 wireless φορτιστές κινητών.
- 4 USB type-C (2 μπροστά και 2 πίσω).
- Πρίζα 220v
- 4 ποτηροθήκες (2 μπροστά και 2 πίσω).
- Κλιματισμός για τους πίσω.
- Κανονική ρεζέρβα και όχι αυτές τις ψευτιές με αφρούς.
- Ενημέρωση για ανεφοδιασμό στα 120 χλμ και όχι στα 50 χλμ.
- Αποθηκευτικός χώρος στις πόρτες, χωράνε μπουκάλια του λίτρου!
Αδιάφορα
- Χαζομάρες με LED εσωτερικό φωτισμό.
- Χαζομάρες με ιντερνετικό "Shop" για συνδρομές.
- Χαζομάρες με ChatGPT και ΑΙ, σκουπίδια.
- 360" camera view στο παρκάρισμα, με τόσο χαμηλή ανάλυση, είναι χαζομάρα.
Απ' αυτά που γράφεις δε διάβασα κάτι που να δείχνει προβλήματα του αυτοκινήτου. Τι δε σ' αρέσει είπες, οκ, σεβαστό, είναι η άποψή σου.
Για τον 1.5tsi αν δεν τον βρίσκεις επαρκή, έχει και μεγαλύτερα μοτέρ η vw, αν είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις κάποιες χιλ. € παραπάνω. Γι' αυτά που πληρωσες τον 1.5 πήρες.
Γενικά τι σου φταίει όμως το έρμο το Tiguan και το κάθε άλλο αυτοκίνητο που θα περάσει απ' τα χέρια σου, αν κάνεις εσύ λάθος επιλογή αυτοκινήτου για τα γούστα σου?. Γιατί δεν παίρνεις κάποιο άλλο αυτοκίνητο που να σου ταιριάζει πιο πολύ?
Άλλον κινητήρα ήθελε πρακτικά.
Εγώ δεν το έβαλα καν στην εξίσωση γιατί δε με κάλυπτε ο κινητήρας του και ας μου αρέσει εμφανισιακά μέσα έξω. Έπρεπε να πάω στο 2.0L diesel με 45+k€ που δεν υπήρχε περίπτωση.
-
-
@supergeorge said in VW Tiguan 2024:
Άλλον κινητήρα ήθελε πρακτικά.
Εγώ δεν το έβαλα καν στην εξίσωση γιατί δε με κάλυπτε ο κινητήρας του και ας μου αρέσει εμφανισιακά μέσα έξω. Έπρεπε να πάω στο 2.0L diesel με 45+k€ που δεν υπήρχε περίπτωση.
Αυτό κατάλαβα και εγώ, τον 2.0L diesel έπρεπε να πάρω.
Ο 1.5 είναι μια χαρά για ένα VW Polo, όχι για Tiguan.
-
Αν είσαι στα ταξίδια δεν θα σε καλύπτει κανένας κινητήρας κάτω των δύο λίτρων. Αυτά τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται για να τα αγοράσει κάποιος 2l 4wd είτε βενζίνης είτε diesel. Επειδή είμαστε φτοχαρες υπήκοοι ενός κράτους φοροτιμωρού τα αγοράσαμε 1,5.
Αυτό όμως απέχει έτη φωτός από την γενική απαξίωση ενός εξαιρετικού οχήματος, ειδικά όταν το βασικό σου πρόβλημα είναι η χώρα στην οποία εδρεύει η βιομηχανία που το παράγει. Καθαρά δικό σου πρόβλημα. Και Touareg να σου χάριζαν τα ίδια θα έγραφες ("VW-Hitler").
Και αν οδηγάς ηλεκτρικό (της προκοπής) πιθανότατα δεν σε καλύψει καμία ΜΕΚ σε όχημα αυτών των χρημάτων. Άμα δεν νιώθετε να ψωνίσετε μην γράφετε ότι νάναι μόνο και μόνο για την γκρίνια.
-
Έζησα με το Tiguan από τον 8/ 2017 έως τον 5/ 2025. Ένα εξαιρετικό και ποιοτικό αυτοκίνητο. Τότε έβγαινε σαν 1,4 αλλά ούτε που το σκέφτηκα να πάρω τέτοιο μικρό μοτέρ σε τόσο βαρύ αυτοκίνητο.Πήγα κατευθείαν στο τετρακίνητο diesel με τα 190 άλογα και δεν το μετάνιωσα . Όσο για κάποια αρνητικά που αναφέρθηκαν εμένα δεν μ΄ενόχλησαν καθόλου και άλλα δεν υφίσταντο στο δικό μου.Απαντούσα στο τηλ με κουμπί στο τιμόνι ή δεν μου έκανε κόπο να σβήνω το start stop κάθε φορά στην εκκίνηση .Τα φρένα του ήταν εξαιρετικά και με ωραία αίσθηση , τα sms φαίνονταν στο car play και εν κινήσει το navi δεχόταν εντολές
Δεν πήρα το καινούργιο για τον λόγο ότι καταργήσανε πολλούς πραγματικούς διακόπτες και τους ενσωματώσανε σε ένα τεράστιο ταμπλέτ το οποίο δεν ήθελα και πήγα σε άλλην μάρκα με πολύ μικρή οθόνη και διακόπτες για τα πάντα
-
Και τι πήρες μετά αν επιτρέπεται;
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Και τι πήρες μετά αν επιτρέπεται;
σοβαρα τωρα ρε συ σαμπαθες?
χαχαχαχα
εχουμε τον μοναδικο κατοχο τριλιτρου ντηζελ ματσουντα 60.... -
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Δεν πρέπει να υπάρχει τέτοιο profiling. Επίσης, σε ποιόν δεν αρέσουν τα ambient; Πρέπει να είσαι η άτεκνος ή γέρος ή άτεκνος γέρος πραγματικά. Ασχέτως αν δεν είναι το συγκεκριμένο καν ζήτημα "προσωπικό" του Tiguan αλλά γενικότερα της αυτοκίνησης. Μην γινόμαστε ΤΟΣΟ μίζεροι απλά για να γεμίζουν οι γραμμές.
Συνάδερφος 32 ετών ανύπαντρος (εγώ είμαι 44) που βρίσκεται εν αναμονή Toyota CC 1.8 style skyview το πήγα προχθές βράδυ σπίτι και έπαθε λαλα με τα ambiente. Ήδη ψάχνεται πως θα περάσει aftermarket και στο δικό του όταν παραλάβει με το καλό. Που να είχαν και R-line δλδ....
Δεν θέλουν όλοι παιδιά, ούτε τα παιδιά ισούνται με ευτυχία, για το θεό δηλαδή !
-
Ε οκ που να το ήξερα; Μπράβο του, πήρε τανκς. Αυτό μάλιστα.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Ε οκ που να το ήξερα; Μπράβο του, πήρε τανκς. Αυτό μάλιστα.
Είναι όντως εξαιρετικό και σε τιμή Tiguan
-
Εγω ακομα προσπαθω να καταλαβω γιατι δεν καλυπτει ο 1.5 tsi στα ταξιδια…. Που εμφανιζει αδυναμια;
-
@zaxosm said in VW Tiguan 2024:
Εγω ακομα προσπαθω να καταλαβω γιατι δεν καλυπτει ο 1.5 tsi στα ταξιδια…. Που εμφανιζει αδυναμια;
Στο T-Roc που τον έχω εγώ, μετά τα 200 km/h "ξεψυχάει"
, στην γερμανική autobahn 
.Πέρα από την πλάκα, πρέπει να τον δουλεύεις στο S, για να έχει καλή απόκριση, στο D γίνεται λίγο τεμπέλης, το έχω γράψει κι εγώ., αν προσθέσουμε και τα επιπλέον κιλά του Tiguan, τα πράγματα γίνονται χειρότερα.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Συνάδερφος 32 ετών ανύπαντρος (εγώ είμαι 44) που βρίσκεται εν αναμονή Toyota CC 1.8 style skyview το πήγα προχθές βράδυ σπίτι και έπαθε λαλα με τα ambiente. Ήδη ψάχνεται πως θα περάσει aftermarket και στο δικό του
Οικονομία και αξιοπιστία πρώτα απ όλα ο ανύπαντρος συνάδελφος, στην ηλικία που θα έπρεπε να κερνάει σφηνάκια και να κάνει εξετάσεις για αφροδίσια κάθε Δευτέρα πρωί;!
(Πλάκα κάνουμε, για όσους δεν καταλαβαίνουν)Κι αυτά με τα αμπιεντ λαητς να τα λέτε στους Σκανδιναβούς που σβηνανε και τα λαμπάκια στο ταμπλό να μην ενοχλούν, οι ανίδεοι από αυτοκίνηση...
(Το αυτό) -
@piliourits said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Συνάδερφος 32 ετών ανύπαντρος (εγώ είμαι 44) που βρίσκεται εν αναμονή Toyota CC 1.8 style skyview το πήγα προχθές βράδυ σπίτι και έπαθε λαλα με τα ambiente. Ήδη ψάχνεται πως θα περάσει aftermarket και στο δικό του
Οικονομία και αξιοπιστία πρώτα απ όλα ο ανύπαντρος συνάδελφος, στην ηλικία που θα έπρεπε να κερνάει σφηνάκια και να κάνει εξετάσεις για αφροδίσια κάθε Δευτέρα πρωί;!
(Πλάκα κάνουμε, για όσους δεν καταλαβαίνουν)Κι αυτά με τα αμπιεντ λαητς να τα λέτε στους Σκανδιναβούς που σβηνανε και τα λαμπάκια στο ταμπλό να μην ενοχλούν, οι ανίδεοι από αυτοκίνηση...
(Το αυτό)Ο 32χρόνος ανύπαντρος, παρακαλώ,
γιατί αν ήταν 50αρης γεροντοπαλικαρος, μια χαρά επιλογή θα ήταν το CC

VW Tiguan 2024