-
@eltonjohn said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@nickthetrib said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@famas said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Μπορεις να υποβαλεις στη τροχαια αιτηση για διακανονισμο για το χρηματικο προστιμο, ωστε να το πληρωνεις σε δοσεις;
Η τροχαία και γενικά η αστυνομία δεν έχει σχέση με την πληρωμή. Τα λεφτά τα παίρνει ο δήμος, όπου βεβαιώθηκε η παράβαση, εκτός από τα ανασφαλιστα που πηγαίνουν κατευθείαν εφορία.
Μερικοί δήμοι, ίσως, κάνουν δόσεις.Εγώ διάβασα ότι πλέον δεν πάνε στους δήμους αλλά σε μία επιτροπή στην Αθήνα, η οποία τα διαχειρίζεται και τα μοιράζει ανάλογα με τις ανάγκες σε διάφορα δημόσια ιδρύματα, κυρίως ορφανοτροφεία, μέρη που στεγάζονται παιδιά και μεγάλοι που είναι άποροι, κ.λπ...
Τουλάχιστον έτσι λένε...!!!Δεν ξέρω για τις κλίσεις που βεβαιώνει η τροχαία, αλλά οι κλίσεις που βεβαιώνει η οποία δημοτική αστυνομία σίγουρα περνάνε από το δήμο πρώτα!
Εσύ σε τι έχεις "κλίση" τύπε;
Έλα ρε Τζον, όλοι μπορεί να μπερδευτούμε, δες την ουσία κι άσε τη συνουσία...!!!
-
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@eltonjohn said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@nickthetrib said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@famas said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Μπορεις να υποβαλεις στη τροχαια αιτηση για διακανονισμο για το χρηματικο προστιμο, ωστε να το πληρωνεις σε δοσεις;
Η τροχαία και γενικά η αστυνομία δεν έχει σχέση με την πληρωμή. Τα λεφτά τα παίρνει ο δήμος, όπου βεβαιώθηκε η παράβαση, εκτός από τα ανασφαλιστα που πηγαίνουν κατευθείαν εφορία.
Μερικοί δήμοι, ίσως, κάνουν δόσεις.Εγώ διάβασα ότι πλέον δεν πάνε στους δήμους αλλά σε μία επιτροπή στην Αθήνα, η οποία τα διαχειρίζεται και τα μοιράζει ανάλογα με τις ανάγκες σε διάφορα δημόσια ιδρύματα, κυρίως ορφανοτροφεία, μέρη που στεγάζονται παιδιά και μεγάλοι που είναι άποροι, κ.λπ...
Τουλάχιστον έτσι λένε...!!!Δεν ξέρω για τις κλίσεις που βεβαιώνει η τροχαία, αλλά οι κλίσεις που βεβαιώνει η οποία δημοτική αστυνομία σίγουρα περνάνε από το δήμο πρώτα!
Εσύ σε τι έχεις "κλίση" τύπε;
Έλα ρε Τζον, όλοι μπορεί να μπερδευτούμε, δες την ουσία κι άσε τη συνουσία...!!!
Καλή η ουσία τύπε, αρκεί να μη συνουσιάζεται η ορθογραφία!
-
@omikrositalofilos said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Τα παλαιότερα αυτοκίνητα ,όσο και να σου φαίνεται περίεργο, είχαν πολύ πιο συμπαγές σκάφος , σήμερα η φιλοσοφία είναι το να συμμετέχει το σκάφος στο θέμα της σύγκρουσης σαν να είναι φυσαρμόνικα απορροφώντας τον κραδασμό, είναι γεμάτα πλαστικά στα φτερά ,κ.λπ.., γιαυτό σε πολλά αυτοκίνητα πέφτει κάτω και το μοτέρ σε σύγκρουση, αφήνοντας το σκάφος να σουρώσει λειτουργώντας ως ανάρτηση...!!!
Παλιά ήταν σαν τανκ, μόνο βαριά λαμαρίνα...!!!
Οπότε καταλαβαίνεις το τι σημαίνει να μην φοράς ζώνη σε ένα παλιό σκάφος...!!!
Άλλο να σπάσεις την κλείδα, ή κανένα πλευρό και άλλο να σε βρούνε 100 μέτρα μακριά λόγω της αδράνειας επάνω σε κανένα πεύκο, όπως και έχουν γίνει πολλά...!!!1-1 τα παλαιοτερα αυτοκινητα βασικα δεν ειχαν εξελιγμενες ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης, οποτε η παραμορφωση μπορουσε να συμβει οπουδηποτε, και κυριως συνεβαινει στην περιοχη μεταξυ πρωτης και δευτερης κολωνας. Τα συγχρονα οχηματα εχουν ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης και ειναι πολυ πιο ακαμπτα (λιγοτερο ενδοτικα) απο τα παλαιοτερα και πολυ πιο ανθεκτικα απλως σε συγκεκριμενα σημεια, αλλα σημεια (βλ. ραμφη) εχουν σχεδιαστει να ενδιδουν σε μια συγκρουση ωστε να απορροφουν την ενεργεια (τεχνικα αδοκιμος ορος). Με λιγα λογια εχουν πολυ πιο ανθεκτικες καμπινες (κλωβους ασφαλειας) και πολυ πιο μαλακα ραμφη και δοκους ατυχηματος. Αυτο δυστυχως οτι τα παλαιοτερα ειναι λιγοτερο ενδοτικα ειναι μυθος ή μαλλον ειναι η μιση αληθεια. Απλως δεν μπορουν να οδηγησουν τις φορτισεις σε καταλληλα σημεια για να εγγυηθουν την "ελεγχομενη παραμορφωση"
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Επίσης ας ξέρουμε όλοι ,ότι τα 5 αστέρια που είναι η καλύτερη επίδοση στα κρας τεστ, δίνονται σε δοκιμές που γίνονται με ανώτατη ταχύτητα τα 55 χλμ.
Ενημερωτικα οι προτυπες συγκρουσεις του euroNCAP ειναι
64km/h για μερικη παραμορφωσιμου εμποδιου
50km/h για πληρης μετωπικη απαραμορφωτου εμποδιου
60km/h για πλευρικη
και 32km/h για κολωναΕπειδή το τεχνικό κομμάτι είναι το στοιχείο μου, θα σας φέρω ένα παράδειγμα με το δικό μου αυτοκίνητο.
Το Skoda (η Skodaάρα, όπως τη λέω) είναι ένα όχημα κατασκευής του ’99, με αυτοφερόμενο πλαίσιο, εξέλιξη του Favorit, του οποίου η ανάπτυξη ξεκίνησε το ’82.
Το αμάξι έχει ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης και δοκό ατυχήματος. Ωστόσο, έχει σχεδιαστεί, μελετηθεί και αναπτυχθεί ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει σε συγκρούσεις πλήρους επικάλυψης.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, τα φορτία μοιράζονται και στα δύο ράμφη.
Σε μια σύγκρουση μερικής επικάλυψης, όμως, γίνεται τηγανίτα!Ο λόγος είναι διττός:
Η δοκός ατυχήματος δεν έχει την απαραίτητη ακαμψία ώστε να μεταφέρει ουσιώδη φορτία στο απέναντι ράμφος.
Ο κλωβός ασφαλείας δεν έχει αρκετή ακαμψία ώστε να υποστηρίξει όλα τα φορτία που θα μεταφερθούν από το κύριο μονοπάτι φόρτισης (δηλαδή το ράμφος που θα δεχτεί τη σύγκρουση).
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά:
Το ίδιο το ράμφος μπορεί να παραμορφωθεί όπως «περιμένει» η Skoda, αλλά το τμήμα σύνδεσής του με το υπόλοιπο αμάξωμα δεν μπορεί να μείνει ακλόνητο — με αποτέλεσμα να υποχωρεί.
Συνεπώς, η πρωτεύουσα κολόνα κινείται προς τα πίσω, παρασύροντας μαζί της το ταμπλό και την κολόνα του τιμονιού.
Πρακτικά: you are cooked.Ο κινητήρας του δε, έχει σχεδιαστεί να υποβαθμίζεται κάτω από το αμάξωμα (όπως στα νεότερα μοντέλα), αφού η αρχιτεκτονική αυτή προέρχεται από το Favorit του 1982.
Η ασυμμετρία των φορτίων, όμως, οδηγεί σε αστοχία μίας μόνο από τις δύο βάσεις στήριξης.Η κολόνα του τιμονιού έχει σχεδιαστεί να απορροφά μετατόπιση της κρεμαγιέρας έως 20 cm, αλλά αν το ίδιο το εμπρόσθιο τοίχωμα υποχωρήσει κατά 20 cm, δεν έχει καμία αξία — αφού όλο το ταμπλό θα έρθει καταπάνω σου.
Επιπλέον, ο εμπρόσθιος ανεμοθώρακας δεν είναι δομικό στοιχείο, αλλά στερεώνεται με τσιμούχα, γεγονός που ενισχύει τα λεγόμενά μου.
Απλώς δεν περίμεναν ασύμμετρες φορτίσεις και δεν σχεδίασαν για αυτές.Ο αερόσακος είναι παλαιού τύπου, με υψηλότερη πίεση ενεργοποίησης σε σχέση με τους σύγχρονους, ώστε να αντισταθμίσει τα πιο αργά ηλεκτρονικά της εποχής.
Οι προεντατήρες είναι πυρομηχανικοί, τύπου αδρανειακής μπίλιας.
Σε μερικής επικάλυψης σύγκρουση, δεν γνωρίζεις καν αν θα υπάρξει επαρκής ακαμψία στο αμάξωμα ώστε να επιτευχθεί ρυθμός επιβράδυνσης ικανός να τους ενεργοποιήσει εγκαίρως.Σκέψου ότι τότε δεν ήταν καν σίγουροι αν η ακαμψία του αμαξώματος επαρκούσε για να ενεργοποιήσει τους ίδιους τους αερόσακους.
Για αυτό όλα τα αυτοκίνητα με αερόσακους φέρουν εμπρός θολομπάρα, ως μια έσχατη προσπάθεια, τουλάχιστον σε μερικής επικάλυψης συγκρούσεις, να ενεργοποιηθούν.Μπορώ να γράφω για μέρες, αλλά πίστεψέ με — θεωρώ ότι κατανοώ τη δυναμική των συγκρούσεων αρκετά καλά.
Το ποιες αποφάσεις λαμβάνω με αυτή τη γνώση, όπως καταλαβαίνεις, εξαρτάται και από άλλους παράγοντες — όχι μόνο από το αν θα κρατήσει ο κλωβός.
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:Αλλά επειδή είσαι ευγενικό παιδί
Ειμαι καλο παιδι (τουλαχιστον ετσι θελω να πιστευω) αλλα δεν μπορω να κατανοησω γιατι κατι που θεωρω δυσκολη εργασια δεν επιβαρυνεται απο υψηλη θερμοκρασια περιβαλλοντος και πως η αναφορα μου σε αυτο αποτελει μεταφορικη προσβολη των οδηγων μηχανων. Δε το ρωταω ειρωνικα, πραγματικα θελω να μαθω που λανθανει η σκεψη μου
Εντάξει τα δέχομαι όλα αυτά που γράφεις και φυσικά τα παραδέχομαι, δεν είμαι τόσο ενημερωμένος επιστημονικά..
Ευχαριστώ για τη γνώση που μας δίνεις και τώρα που την έχω πάντως και τώρα που τα έμαθα, με τίποτε δεν θα έμενα χωρίς ζώνη...!!!
Μία απλή πρόσκρουση στο ντουλάπι της κουζίνας του κεφαλιού μας π.χ. την ώρα που κάνουμε τον καφέ μας, πιστεύω ότι θα το ξέρεις πως γίνεται με ταχύτητα 3 χλμ., φαντάσου τώρα τα περαιτέρω...!!!
Δεν νοιώθουμε βρε φίλε καμμία προσβολή, σχήμα λόγου ήταν , αλλά όπως εσύ μου έγραψες όλα αυτά που ξέρεις, τα οποία όπως είπες ήταν η μισή αλήθεια, αυτή τουλάχιστον που διαβάζω από τα περιοδικά κατά καιρούς, έτσι κι εγώ θα μπορούσα να σου γράψω αναλυτικά πόσο καλύτερο είναι για το κεφάλι ενός μοτοσυκλετιστή, ακόμα και μέσα στα φανάρια της πόλης, με τους 40 βαθμούς να το έχει καλυμμένο το κεφάλι του με ένα κράνος με αεραγωγούς που μόλις κινηθεί με 5-10 χλμ. ταχύτητα θα τον βοηθήσει πολύ περισσότερο στο να δροσιστεί, παρά να είναι γυμνό και να κινδυνεύει από μία ηλίαση...!!!
Αυτά δεν τα διάβασα , όπως εσύ τα προηγούμενα που μου έγραψες, ούτε τα σπούδασα, τα ΕΖΗΣΑ όμως για πολλά χρόνια, έπαθα ηλίαση και κάηκα ο μαλά..........χωρίς κράνος, τον παλιό καλό καιρό, τότε που φορούσε ένας στους 50...!!!
Αλλά το σημαντικότερο από όλα, δεν μπορούμε να βάζουμε τη ζωή μας απέναντι στο αν θα νοιώσουμε ζέστη στο κεφάλι μας και δυσφορία...!!!
Ειδικά ο ντελιβεράς, που είναι 10-12
ώρες μέσα στην πόλη, όπου πάνω από 90% των ατυχημάτων με μοτό, γίνονται σε αστικό περιβάλλον...!!!
Όποιον μοτοσυκλετιστή συνειδητό και όχι κάγκουρα του πεις ότι δεν γίνεται να φοράει κράνος λόγω ζέστης θα ξεκαρδιστεί στα γέλια, αν σε πάρει στα σοβαρά...!!!
Όποιος καβαλάει μοτό θα πρέπει να έχει καταλάβει ότι το κράνος ,αλλά και το μπουφάν είναι ένα με τη μηχανή, αλλιώς θα έχει απορίες περίεργες όπως εσύ...!!!
Η μοτό δεν είναι έσπασε το φανάρι το φτιάχνουμε, τσαλάκωσε η λαμαρίνα θα πάμε στο λαμαρινά...!!!
Έπεσες..??!! Αν είσαι τυχερός και έχεις εξοπλισμό μπορεί να σηκωθείς ακέραιος, αλλιώς στο ΚΑΤ αν γλυτώσεις...!!!
Το κάνει ζέστη και θα μούρθει θερμοπληξία αν βάλω κράνος είναι σκέψεις, για να το πω λαικά ,του κώ.........!!!
Στατιστικά δεν υπάρχει μοτοσυκλετιστής που να μην έπεσε, να μην χτύπησε, εδώ δεν έχει αερόσακκους, κι αν ζεις με αυτό όπως ένας ντελιβεράς, τότε δυο φορές πρέπει να είναι πιο προσεκτικός, με καλό κράνος ,όχι κινεζιές ληγμένες...!!!
Δυστυχώς οι λίγες φορές όπως μου είπες πως ανέβηκες σε μοτό, δεν σε έκαναν να συνειδητοποιήσεις, όχι μόνο τον κίνδυνο που διατρέχεις, αλλά το πόσο καλό εξοπλισμό πρέπει να διαθέτεις για να έχεις και τις περισσότερες πιθανότητες να πάθεις τα λιγότερα σε περίπτωση που θα σου συμβεί κάτι...!!!
Γιαυτό σκέψεις του τύπου ζεσταίνεται το κεφάλι μου δεν φοράω κράνος,
ΦΑΝΤΑΖΟΥΝ ΩΣ ΑΣΤΕΙΕΣ, στον κόσμο των μοιτοσυκλετιστών και όχι στα καγκούρια φυσικά...!!!
Αν δεν αντέχεις το κράνος με τη ζέστη και είσαι ντελιβεράς, άλλαξε επάγγελμα και πήγαινε για γκαρσόνι στα παραλιακά με τη δροσούλα, που έχει και σκιά κάτω από τις ομπρέλες , να μη σε κλαίει κι η μανούλα σου...!!! -
@eltonjohn said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@eltonjohn said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@nickthetrib said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@famas said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Μπορεις να υποβαλεις στη τροχαια αιτηση για διακανονισμο για το χρηματικο προστιμο, ωστε να το πληρωνεις σε δοσεις;
Η τροχαία και γενικά η αστυνομία δεν έχει σχέση με την πληρωμή. Τα λεφτά τα παίρνει ο δήμος, όπου βεβαιώθηκε η παράβαση, εκτός από τα ανασφαλιστα που πηγαίνουν κατευθείαν εφορία.
Μερικοί δήμοι, ίσως, κάνουν δόσεις.Εγώ διάβασα ότι πλέον δεν πάνε στους δήμους αλλά σε μία επιτροπή στην Αθήνα, η οποία τα διαχειρίζεται και τα μοιράζει ανάλογα με τις ανάγκες σε διάφορα δημόσια ιδρύματα, κυρίως ορφανοτροφεία, μέρη που στεγάζονται παιδιά και μεγάλοι που είναι άποροι, κ.λπ...
Τουλάχιστον έτσι λένε...!!!Δεν ξέρω για τις κλίσεις που βεβαιώνει η τροχαία, αλλά οι κλίσεις που βεβαιώνει η οποία δημοτική αστυνομία σίγουρα περνάνε από το δήμο πρώτα!
Εσύ σε τι έχεις "κλίση" τύπε;
Έλα ρε Τζον, όλοι μπορεί να μπερδευτούμε, δες την ουσία κι άσε τη συνουσία...!!!
Καλή η ουσία τύπε, αρκεί να μη συνουσιάζεται η ορθογραφία!
Ε καλά δεν είναι και του Μπαμπινιώτη το σάιτ ρε αδερφέ, δείξε λίγη κατανόηση και κράτα αυτό που πρέπει, μην είσαι τόσο αυστηρός, αντί να βάλει η του ξέφυγε και έβαλε ι, αφού κατάλαβες τι ήθελε να πει, ας μη το κάνουμε μέγα θέμα εδώ μέσα που γράφουμε για τον ΚΟΚ...!!!
Δεν είμαστε και σε κανένα φιλολογικό σάιτ...!!!
Πες κι εσύ την άποψη σου για τον νέο ΚΟΚ, είπες κάτι γιαυτό..??!!!
Όσο για την ορθογραφία, την έχει ήδη συνουσιάσει η πολιτεία, από το 70 και από την αρχαίζουσα , φτάσαμε στην ξεσκίζουσα και τον Μπιλ με τον αυτόματο διορθωτή που κάνει πολλές πατάτες...!!! -
@eltonjohn said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Εσύ σε τι έχεις "κλίση" τύπε;
Έλα ρε Τζον, όλοι μπορεί να μπερδευτούμε, δες την ουσία κι άσε τη συνουσία...!!!
Καλή η ουσία τύπε, αρκεί να μη συνουσιάζεται η ορθογραφία!
Βασικά το πιό σωστό είναι "κλύση".
(εξ ού και "κλύσμα")
(ίδια ορθογραφική ρίζα, ίδιο τυπικό αποτέλεσμα)
(τυπικά πάντα). -
-
@eltonjohn said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@nickthetrib said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@famas said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Μπορεις να υποβαλεις στη τροχαια αιτηση για διακανονισμο για το χρηματικο προστιμο, ωστε να το πληρωνεις σε δοσεις;
Η τροχαία και γενικά η αστυνομία δεν έχει σχέση με την πληρωμή. Τα λεφτά τα παίρνει ο δήμος, όπου βεβαιώθηκε η παράβαση, εκτός από τα ανασφαλιστα που πηγαίνουν κατευθείαν εφορία.
Μερικοί δήμοι, ίσως, κάνουν δόσεις.Εγώ διάβασα ότι πλέον δεν πάνε στους δήμους αλλά σε μία επιτροπή στην Αθήνα, η οποία τα διαχειρίζεται και τα μοιράζει ανάλογα με τις ανάγκες σε διάφορα δημόσια ιδρύματα, κυρίως ορφανοτροφεία, μέρη που στεγάζονται παιδιά και μεγάλοι που είναι άποροι, κ.λπ...
Τουλάχιστον έτσι λένε...!!!Δεν ξέρω για τις κλίσεις που βεβαιώνει η τροχαία, αλλά οι κλίσεις που βεβαιώνει η οποία δημοτική αστυνομία σίγουρα περνάνε από το δήμο πρώτα!
Εσύ σε τι έχεις "κλίση" τύπε;
Χαχαχα άμα σου πω, ότι αμφιταλαντευόμουν αν είναι να το γράψω με ι ή με η;
επειδή δεν ήμουν σίγουρος άφησα την προτεινόμενη λέξη από το πληκτρολόγιο της google!Την ουσία όλοι την καταλάβατε όμως!!! Δεν ήταν ορθογραφικό λάθος που θα άλλαζε το νόημα της πρότασης. Αν ήταν σίγουρα δεν είναι θα έκανα λάθος
-
@metoikos said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@eltonjohn said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Εσύ σε τι έχεις "κλίση" τύπε;
Έλα ρε Τζον, όλοι μπορεί να μπερδευτούμε, δες την ουσία κι άσε τη συνουσία...!!!
Καλή η ουσία τύπε, αρκεί να μη συνουσιάζεται η ορθογραφία!
Βασικά το πιό σωστό είναι "κλύση".
(εξ ού και "κλύσμα")
(ίδια ορθογραφική ρίζα, ίδιο τυπικό αποτέλεσμα)
(τυπικά πάντα).Με τα νέα πρόστιμα η φράση που σχηματίζεται είναι "κλήση για κλύση" οπότε σωστά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το υ
Κλύση it is λοιπόν! -
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Εντάξει τα δέχομαι όλα αυτά που γράφεις και φυσικά τα παραδέχομαι, δεν είμαι τόσο ενημερωμένος επιστημονικά..
Ευχαριστώ για τη γνώση που μας δίνεις και τώρα που την έχω πάντως και τώρα που τα έμαθα, με τίποτε δεν θα έμενα χωρίς ζώνη...!!!
Μία απλή πρόσκρουση στο ντουλάπι της κουζίνας του κεφαλιού μας π.χ. την ώρα που κάνουμε τον καφέ μας, πιστεύω ότι θα το ξέρεις πως γίνεται με ταχύτητα 3 χλμ., φαντάσου τώρα τα περαιτέρω...!!!Ουτε εγω φιλε μου, ουτε εγω... Εκτος απο καποιες λιγες περιπτωσεις που αποδεχομαι ολα τα ρισκα (οικονομικα, υγειας) για τους λογους που ανεφερα. Πρακτικα σε καποιες περιπτωσεις απλως δε με ενδιαφερει μπαινει σε χαμηλοτερη προτεραιοτητα...
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Δεν νοιώθουμε βρε φίλε καμμία προσβολή, σχήμα λόγου ήταν , αλλά όπως εσύ μου έγραψες όλα αυτά που ξέρεις, τα οποία όπως είπες ήταν η μισή αλήθεια, αυτή τουλάχιστον που διαβάζω από τα περιοδικά κατά καιρούς, έτσι κι εγώ θα μπορούσα να σου γράψω αναλυτικά πόσο καλύτερο είναι για το κεφάλι ενός μοτοσυκλετιστή, ακόμα και μέσα στα φανάρια της πόλης, με τους 40 βαθμούς να το έχει καλυμμένο το κεφάλι του με ένα κράνος με αεραγωγούς που μόλις κινηθεί με 5-10 χλμ. ταχύτητα θα τον βοηθήσει πολύ περισσότερο στο να δροσιστεί, παρά να είναι γυμνό και να κινδυνεύει από μία ηλίαση...!!!
Αυτά δεν τα διάβασα , όπως εσύ τα προηγούμενα που μου έγραψες, ούτε τα σπούδασα, τα ΕΖΗΣΑ όμως για πολλά χρόνια, έπαθα ηλίαση και κάηκα ο μαλά..........χωρίς κράνος, τον παλιό καλό καιρό, τότε που φορούσε ένας στους 50...!!!
Αλλά το σημαντικότερο από όλα, δεν μπορούμε να βάζουμε τη ζωή μας απέναντι στο αν θα νοιώσουμε ζέστη στο κεφάλι μας και δυσφορία...!!!
Ειδικά ο ντελιβεράς, που είναι 10-12
ώρες μέσα στην πόλη, όπου πάνω από 90% των ατυχημάτων με μοτό, γίνονται σε αστικό περιβάλλον...!!!
Όποιον μοτοσυκλετιστή συνειδητό και όχι κάγκουρα του πεις ότι δεν γίνεται να φοράει κράνος λόγω ζέστης θα ξεκαρδιστεί στα γέλια, αν σε πάρει στα σοβαρά...!!!
Όποιος καβαλάει μοτό θα πρέπει να έχει καταλάβει ότι το κράνος ,αλλά και το μπουφάν είναι ένα με τη μηχανή, αλλιώς θα έχει απορίες περίεργες όπως εσύ...!!!
Η μοτό δεν είναι έσπασε το φανάρι το φτιάχνουμε, τσαλάκωσε η λαμαρίνα θα πάμε στο λαμαρινά...!!!
Έπεσες..??!! Αν είσαι τυχερός και έχεις εξοπλισμό μπορεί να σηκωθείς ακέραιος, αλλιώς στο ΚΑΤ αν γλυτώσεις...!!!
Το κάνει ζέστη και θα μούρθει θερμοπληξία αν βάλω κράνος είναι σκέψεις, για να το πω λαικά ,του κώ.........!!!
Στατιστικά δεν υπάρχει μοτοσυκλετιστής που να μην έπεσε, να μην χτύπησε, εδώ δεν έχει αερόσακκους, κι αν ζεις με αυτό όπως ένας ντελιβεράς, τότε δυο φορές πρέπει να είναι πιο προσεκτικός, με καλό κράνος ,όχι κινεζιές ληγμένες...!!!
Δυστυχώς οι λίγες φορές όπως μου είπες πως ανέβηκες σε μοτό, δεν σε έκαναν να συνειδητοποιήσεις, όχι μόνο τον κίνδυνο που διατρέχεις, αλλά το πόσο καλό εξοπλισμό πρέπει να διαθέτεις για να έχεις και τις περισσότερες πιθανότητες να πάθεις τα λιγότερα σε περίπτωση που θα σου συμβεί κάτι...!!!
Γιαυτό σκέψεις του τύπου ζεσταίνεται το κεφάλι μου δεν φοράω κράνος,
ΦΑΝΤΑΖΟΥΝ ΩΣ ΑΣΤΕΙΕΣ, στον κόσμο των μοιτοσυκλετιστών και όχι στα καγκούρια φυσικά...!!!
Αν δεν αντέχεις το κράνος με τη ζέστη και είσαι ντελιβεράς, άλλαξε επάγγελμα και πήγαινε για γκαρσόνι στα παραλιακά με τη δροσούλα, που έχει και σκιά κάτω από τις ομπρέλες , να μη σε κλαίει κι η μανούλα σου...!!!Κατανοητο, καταλαβα τι εννοεις και πως το βλεπεις, δεν εχεις αδικο και φυσικα ειπαμε, εγω δεν εχω οδηγησει παρα μερικα χιλιομετρα στο χωμα/βουνο μηχανες. Προφανως και δεν εχω εμπειρια. Αν και να πω την αληθεια το 125αρι εκείνο τι ηταν (ενα KTM ηταν) δεν ενοιωθα αβολα να το οδηγησω και στις ευθειες (ηταν στυλ εντουραδα) το ανοιγα 2ες 3ες 4ες και ξυριζε το ατιμο (το πως τραβαγε δεν μπορω να το περιγραψω και μαλλον ημουν σε πολυ χαμηλες στροφες γιατι τετραχρονιζε, οποτε ειχε πολυ ακομα). Θελω να σου πω δεν φοβηθηκα τον ευατο μου, αλλα θα ετρεμα να παρω παπακι στην πολη με κινηση και λοιπα... Οσο για το τι φοραγα, το κρανος απο τα καρτ που εκανα και κατι γαντια ποδηλατου, χαχα ισως να ηταν ελλειπης δεν ειχα επικαλαμιδες θωρακες κλπ...
-
«Φρένο» σε κόντρες μοτοσικλετών από την Τροχαία – Συνελήφθη ο διοργανωτής
-
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
«Φρένο» σε κόντρες μοτοσικλετών από την Τροχαία – Συνελήφθη ο διοργανωτής
Καλά εσύ , όλο τα ευχάριστα μας γράφεις..!!
Επειδή μου ανάβουν τα λαμπάκια με αυτά τα όρια ταχύτητας, περνάω τον δρόμο από Αμύνταιο για Νυμφαίο Καστοριά και σε κάποια στιγμή εγώ ως νομοταγής μαλά.........βλέπω όριο 70 και μετά 50 γιατί δεν κατάλαβα, αυτό μπορεί να ήταν εκεί από καμμιά πενταετία πριν, τέλος πάντων, έκανα 30 χλμ. περίπου περιμένοντας να δω το ζαχαρί σήμα με την γραμμή που σημαίνει τέλος ορίου και επιστροφή στα 90 που είχε ο δρόμος...!!!
Το είδα μετά από άλλο χαμηλό όριο, μετά από 30χλμ. περίπου σε κάποιο σταυροδρόμι, ΩΧ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ...!!!
Ένα στα δύο, κάνουμε οικονομία και στο αλουμίνιο...!!!
ΑΚΟΜΑ το περιμένω...!!! Εδώ ποιος θα πρέπει να τιμωρηθεί και να φάει το πρόστιμο, που θα μπορούσε κάποιος να πηγαίνει με 50 για καμμιά 30αριά χλμ. ....???!!!
Είναι δυνατόν η πολιτεία να αμολάει την αστυνομία να γράψει για όρια ταχύτητας και η σήμανση στους δρόμους να είναι για τα πανηγύρια..??!!
Γιατί υποψιάζομαι ότι βγαίνουν παγανιά, μόνο εκεί που υπάρχει σωστή σήμανση, σε κάτι Αττικές οδούς και τέτοια..??!!!
Πως βγαίνουν και ρίχνουν συνεχώς πρόστιμα για όρια ταχύτητας καμαρώνοντας για το κυριολεκτικό ΜΠΑΧΑΛΟ σε ότι αφορά τη σήμανση των δρόμων...???!!!
Δοκιμάστε αν αντέχετε το Αθήνα Θεσσαλονίκη οδικώς σύμφωνα με τα όρια και όποιος δεν πάει ψυχιατρείο θα του δώσω δώρο το κορόλα...!!!
Το έκαναν πριν γίνουν τα τούνελ στα Τέμπη και έκαναν 10 ώρες παρά κάτι λεπτά...!!! -
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Το έκαναν πριν γίνουν τα τούνελ στα Τέμπη και έκαναν 10 ώρες παρά κάτι λεπτά...!!!
Σήμερα τα google maps μου δίνουν κέντρο Θεσσαλονίκης- κέντρο Αθήνας 6 ώρες με τα όρια ταχύτητας.
Αν σκεφτείς πως για να βγω ΕΟ θέλω ένα 20λεπτο και στην Αθήνα θα φάω σίγουρα 1 ώρα για να παω κέντρο ή καθαρή κίνηση σε ΕΟ ειναι γύρω στις 4μιση ώρες.Τα έξοδα ειναι ίδια εντωμεταξύ
τώρα τα δίνουμε σε διόδια αλλά ίσα που θα πάει στα 5 λίτρα η μέση κατανάλωση
τότε πληρωνα το 1/3 σε διόδια αλλά είχα 3πλη κατανάλωση! -
@monman2 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Το έκαναν πριν γίνουν τα τούνελ στα Τέμπη και έκαναν 10 ώρες παρά κάτι λεπτά...!!!
Σήμερα τα google maps μου δίνουν κέντρο Θεσσαλονίκης- κέντρο Αθήνας 6 ώρες με τα όρια ταχύτητας.
Αν σκεφτείς πως για να βγω ΕΟ θέλω ένα 20λεπτο και στην Αθήνα θα φάω σίγουρα 1 ώρα για να παω κέντρο ή καθαρή κίνηση σε ΕΟ ειναι γύρω στις 4μιση ώρες.Τα έξοδα ειναι ίδια εντωμεταξύ
τώρα τα δίνουμε σε διόδια αλλά ίσα που θα πάει στα 5 λίτρα η μέση κατανάλωση
τότε πληρωνα το 1/3 σε διόδια αλλά είχα 3πλη κατανάλωση!Άλλαξαν τόσο πολύ τα πράγματα..??!!
Τι να πω μπορεί......βέβαια τα Τέμπη ήταν μεγάλο βάσανο και με τα ατυχήματα αλλά και με τα όρια, όλο 50 ήταν...!!!
Δε μένει παρά να αντέξει κάποιος και να το μετρήσει, δεν ξέρω αν ο αλγόριθμος του γκουγκλ, δίνει τις ώρες ταξιδιού ακολουθώντας όλα τα όρια,ή εάν βγάζει κάποιον μέσο όρο....και πως βγαίνει αυτό, π.χ. βλέπεις 70 ή 50, μόλις δε δεις το σήμα το άσπρο με τη διαγώνια γραμμή που σημαίνει τέλος, καρφώνεις το πόδι στο γκάζι μέχρι να πας ας πούμε στα 120...??!!
Επίσης ανεφοδιασμός διόδια, τα υπολογίζει αυτά και πώς..??!! -
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@monman2 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Το έκαναν πριν γίνουν τα τούνελ στα Τέμπη και έκαναν 10 ώρες παρά κάτι λεπτά...!!!
Σήμερα τα google maps μου δίνουν κέντρο Θεσσαλονίκης- κέντρο Αθήνας 6 ώρες με τα όρια ταχύτητας.
Αν σκεφτείς πως για να βγω ΕΟ θέλω ένα 20λεπτο και στην Αθήνα θα φάω σίγουρα 1 ώρα για να παω κέντρο ή καθαρή κίνηση σε ΕΟ ειναι γύρω στις 4μιση ώρες.Τα έξοδα ειναι ίδια εντωμεταξύ
τώρα τα δίνουμε σε διόδια αλλά ίσα που θα πάει στα 5 λίτρα η μέση κατανάλωση
τότε πληρωνα το 1/3 σε διόδια αλλά είχα 3πλη κατανάλωση!Άλλαξαν τόσο πολύ τα πράγματα..??!!
Τι να πω μπορεί......βέβαια τα Τέμπη ήταν μεγάλο βάσανο και με τα ατυχήματα αλλά και με τα όρια, όλο 50 ήταν...!!!
Δε μένει παρά να αντέξει κάποιος και να το μετρήσει, δεν ξέρω αν ο αλγόριθμος του γκουγκλ, δίνει τις ώρες ταξιδιού ακολουθώντας όλα τα όρια,ή εάν βγάζει κάποιον μέσο όρο....και πως βγαίνει αυτό, π.χ. βλέπεις 70 ή 50, μόλις δε δεις το σήμα το άσπρο με τη διαγώνια γραμμή που σημαίνει τέλος, καρφώνεις το πόδι στο γκάζι μέχρι να πας ας πούμε στα 120...??!!
Επίσης ανεφοδιασμός διόδια, τα υπολογίζει αυτά και πώς..??!!Κέντρο Κηφισιάς με κέντρο Θεσσαλονίκης 4 ώρες και 20 λεπτά χαλαρά με τα όρια στο gps , e-pass και χωρίς ανεφοδιασμό
Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.