-
@katafractos17 said in BYD forum:
Τι χρώμα κι αυτό το ξεπλυμένο καναρινί;
Σα λεμόνι με ίκτερο είναι.Χρώμα Stellantis....

Μωρέ και εδώ το χρώμα άθλιο είναι, αλλά όπως είπε και ο Criuser το ένα έχει φινέτσα και το άλλο είναι σα γιαούρτι με ξινισμένη πέτσα.

-
@ataim εχει βγει plug in και πιο μικρο απο 4,31..και με μεγαλους χωρους και ικανοποιητικο πορτ παγκαζ και τετρακινητο..στα μηχανολογικα μας τα χαλαγε..4,23 jeep renegade 4xe..απο πρωτο χερι το χω δει καθως ημουν ετοιμος να το παρω..
Το μυστικο ειδικα στα plug in ειναι το υψος..1,70 το reneΕδω μιλάμε για αυτοκίνητα, παλι καλά που δεν πήρες τον τενεκε και πήρες κατι καλό και ομορφο. Stellantis plug in συζηταω μονο για leasing. Μιλαμε για πολύ συχνα προβληματα που σε αφηνουν στον δρόμο σε plug in και ξυνουν την κεφαλα τους οι μηχανικοι
συνηθως σου δινουν αλλο αυτοκινητο σε leasing , φαντασου να ειναι δικό σου!!! Εφιαλτης
Το Renegade ΔΕΝ είναι Stellantis! Κυκλοφορούσε ήδη σαν Plug-in από τις αρχές τού 2020, ενώ η συγχώνευση PSA - FCA πραγματοποιήθηκε αργότερα, στις αρχές τού 2021.
Μηχανολογικά γιατί σας τα χάλαγε (αν επιτρέπετε? -
Εκανα ένα καλο Calibration απο 7% στο 100% στην μεγαλη μπαταρια LFP του Atto 3 που όμως δεν βοηθησε καθολου στο πρόβλημα με την μικρη μπαταρία 12V.
https://www.google.com/search?q=atto+3+battery+12V&rlz=1C1GCEA_enGR1012GR1012&oq=atto+3+battery+12V&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIICAEQABgWGB4yCAgCEAAYFhgeMggIAxAAGBYYHjIICAQQABgWGB4yCAgFEAAYFhgeMggIBhAAGBYYHjIICAcQABgWGB4yCAgIEAAYFhgeMggICRAAGBYYHtIBCTIwNjM2ajBqN6gCCLACAfEFJhsF4x9lNEo&sourceid=chrome&ie=UTF-8#:~:text=Atto 3 12v battery replacement issues under warranty%3F
το ιδιο προβλημα με την μπαταρια αναφερουν στο facebook από τη Νεα Ζηλανδια. Πηγα στην αντιπροσωπια BYD Κηφισός μετρησαν την μπαταρια και τους ειπα να δουν το DC στις 22/10/2025 . Δεν εκαναν τιποτε και στειλανε τα αποτελεσματα στην Κινα και περιμενουν τι θα τους δωσουν οδηγια. Παντως παραδεχθηκαν ότι η μπαταρια μου είναι καλη. Μου αλλαξανε κολωνα τιμονιου που εκανε ένα θορυβο και ένα τριξιμο και μου το ειχαν υποσχεθει προ 45ημερες και περιμενανε το ανταλλακτικο. Ο θορυβος εφυγε αλλα το τριξιμο παραμενει και είναι μεσα στο τιμονι στην περιοχη της κορνας και συνεβει όταν τους το πηγα σχεδον καινουργιο για να ανοιξουν την περιοχη της κορνας του τιμονιου γιατι δεν κορναριζε το αυτοκινητο. Επισης εχασε λιγο την ευθυγραμμιση: πλεον το αυτοκινητο είναι το τιμονι λιγο προς τα δεξια όταν επρεπε να ειναι στην ευθεια. -
κανενας δεν απανταει στα μαιλ που εστειλα δυο φορες μεχρι στιγμης:
Ο Jeremy μονο την πρωτη φορα 13/10/2025 απαντησε ότι θα το προωθησει και εκτοτε δεν απαντησε στο δευτερο μηνυμα μετα 4 ημερες 17/10/2025 στα παρακατω μαιλ:
jeremy.wang@byd.com
laszlo@byd.com
byd@petropoulos.comΡωτησα στο chatGPT και μου ειπε να στειλω και στο byd@byd.com
καλα ετσι θα προωθηθουν τα αυτοκινητα BYD στην Ελλαδα; Με καθημερινη κινηση και το αυτοκινητο δε μενει νεκρό, γιατι στο παρκινγκ γιατι εχω CTEK φορτιστη συνεχεια συνδεδεμενο. H μπαταρια 12V απο 98% το πρωι μετα 35 χιλιομετρα κινησης και ολονυχτια φορτιση CTEK, πεφτει την αλλη ημερα το πρωι στο 35% (και εχω δει και 25%). Αυτα στη δουλεια που δε το συνδεω με ρευμα! Στο tester εχει αριστη υγεια 100% και χαμηλη εσωτερικη αντισταση ακομα και με μπαταρια 12 V στα 25%. Γραφει ως συμπερασμα Good Battery: RECHARGE -
κανενας δεν απανταει στα μαιλ που εστειλα δυο φορες μεχρι στιγμης:
Ο Jeremy μονο την πρωτη φορα 13/10/2025 απαντησε ότι θα το προωθησει και εκτοτε δεν απαντησε στο δευτερο μηνυμα μετα 4 ημερες 17/10/2025 στα παρακατω μαιλ:
jeremy.wang@byd.com
laszlo@byd.com
byd@petropoulos.comΡωτησα στο chatGPT και μου ειπε να στειλω και στο byd@byd.com
καλα ετσι θα προωθηθουν τα αυτοκινητα BYD στην Ελλαδα; Με καθημερινη κινηση και το αυτοκινητο δε μενει νεκρό, γιατι στο παρκινγκ γιατι εχω CTEK φορτιστη συνεχεια συνδεδεμενο. H μπαταρια 12V απο 98% το πρωι μετα 35 χιλιομετρα κινησης και ολονυχτια φορτιση CTEK, πεφτει την αλλη ημερα το πρωι στο 35% (και εχω δει και 25%). Αυτα στη δουλεια που δε το συνδεω με ρευμα!Από τα γραφόμενα σου, η μπαταρία του αυτοκινήτου δεν φορτίζει ικανοποιητικά, ή και καθόλου την 12βολτη.
Θα δοκιμάσεις με το αυτοκίνητο ενεργοποιημένο, αν η 12βολτη φορτίζεται.
Επιπλέον με ενεργοποιημένο το αυτοκίνητο και αναμμένα, τα φώτα κλιματισμό, να ελέγξεις αν πέφτει απότομα η τάση της, χωρίς να φορτίζει, όλα αυτά με το αυτοκίνητο ενεργοποιημένο. -
@taxidiaris said in BYD forum:
@ataim εχει βγει plug in και πιο μικρο απο 4,31..και με μεγαλους χωρους και ικανοποιητικο πορτ παγκαζ και τετρακινητο..στα μηχανολογικα μας τα χαλαγε..4,23 jeep renegade 4xe..απο πρωτο χερι το χω δει καθως ημουν ετοιμος να το παρω..
Το μυστικο ειδικα στα plug in ειναι το υψος..1,70 το reneΕδω μιλάμε για αυτοκίνητα, παλι καλά που δεν πήρες τον τενεκε και πήρες κατι καλό και ομορφο. Stellantis plug in συζηταω μονο για leasing. Μιλαμε για πολύ συχνα προβληματα που σε αφηνουν στον δρόμο σε plug in και ξυνουν την κεφαλα τους οι μηχανικοι
συνηθως σου δινουν αλλο αυτοκινητο σε leasing , φαντασου να ειναι δικό σου!!! Εφιαλτης
Το Renegade ΔΕΝ είναι Stellantis! Κυκλοφορούσε ήδη σαν Plug-in από τις αρχές τού 2020, ενώ η συγχώνευση PSA - FCA πραγματοποιήθηκε αργότερα, στις αρχές τού 2021.
Μηχανολογικά γιατί σας τα χάλαγε (αν επιτρέπετε?Δεν ήταν το renegate αλλά το compass plug in που είχε η φίλη μου
Δεν το γνώριζα ότι το renegate δεν είναι stellantis υπέθεσα ότι ήταν το ίδιο σύστημα
Δεν είχε μηχανολογικό πρόβλημα. Ηλεκτρικό/ηλεκτρονικό ήταν. Άλλαξαν εγκέφαλο και άλλα για να ξαναδουλέψει
-
@taxidiaris said in BYD forum:
@ataim εχει βγει plug in και πιο μικρο απο 4,31..και με μεγαλους χωρους και ικανοποιητικο πορτ παγκαζ και τετρακινητο..στα μηχανολογικα μας τα χαλαγε..4,23 jeep renegade 4xe..απο πρωτο χερι το χω δει καθως ημουν ετοιμος να το παρω..
Το μυστικο ειδικα στα plug in ειναι το υψος..1,70 το reneΕδω μιλάμε για αυτοκίνητα, παλι καλά που δεν πήρες τον τενεκε και πήρες κατι καλό και ομορφο. Stellantis plug in συζηταω μονο για leasing. Μιλαμε για πολύ συχνα προβληματα που σε αφηνουν στον δρόμο σε plug in και ξυνουν την κεφαλα τους οι μηχανικοι
συνηθως σου δινουν αλλο αυτοκινητο σε leasing , φαντασου να ειναι δικό σου!!! Εφιαλτης
Το Renegade ΔΕΝ είναι Stellantis! Κυκλοφορούσε ήδη σαν Plug-in από τις αρχές τού 2020, ενώ η συγχώνευση PSA - FCA πραγματοποιήθηκε αργότερα, στις αρχές τού 2021.
Μηχανολογικά γιατί σας τα χάλαγε (αν επιτρέπετε?Δεν ήταν το renegate αλλά το compass plug in που είχε η φίλη μου
Δεν το γνώριζα ότι το renegate δεν είναι stellantis υπέθεσα ότι ήταν το ίδιο σύστημα
Δεν είχε μηχανολογικό πρόβλημα. Ηλεκτρικό/ηλεκτρονικό ήταν. Άλλαξαν εγκέφαλο και άλλα για να ξαναδουλέψει
Renegate και Compass είναι FCA, καμια σχέση με τους Γάλλους.
-
κανενας δεν απανταει στα μαιλ που εστειλα δυο φορες μεχρι στιγμης:
Ο Jeremy μονο την πρωτη φορα 13/10/2025 απαντησε ότι θα το προωθησει και εκτοτε δεν απαντησε στο δευτερο μηνυμα μετα 4 ημερες 17/10/2025 στα παρακατω μαιλ:
jeremy.wang@byd.com
laszlo@byd.com
byd@petropoulos.comΡωτησα στο chatGPT και μου ειπε να στειλω και στο byd@byd.com
καλα ετσι θα προωθηθουν τα αυτοκινητα BYD στην Ελλαδα; Με καθημερινη κινηση και το αυτοκινητο δε μενει νεκρό, γιατι στο παρκινγκ γιατι εχω CTEK φορτιστη συνεχεια συνδεδεμενο. H μπαταρια 12V απο 98% το πρωι μετα 35 χιλιομετρα κινησης και ολονυχτια φορτιση CTEK, πεφτει την αλλη ημερα το πρωι στο 35% (και εχω δει και 25%). Αυτα στη δουλεια που δε το συνδεω με ρευμα!Από τα γραφόμενα σου, η μπαταρία του αυτοκινήτου δεν φορτίζει ικανοποιητικά, ή και καθόλου την 12βολτη.
Θα δοκιμάσεις με το αυτοκίνητο ενεργοποιημένο, αν η 12βολτη φορτίζεται.
Επιπλέον με ενεργοποιημένο το αυτοκίνητο και αναμμένα, τα φώτα κλιματισμό, να ελέγξεις αν πέφτει απότομα η τάση της, χωρίς να φορτίζει, όλα αυτά με το αυτοκίνητο ενεργοποιημένο.Φορτιζεται εν κινησει η 12v. Ξεκιναω με 75% και μετα 35 χιλιομετρα εχει 98%. Παντα βεβαια περιμενω 5 λεπτα με σβηστο ή χωρις φορτιση το αυτοκινητο, για να μετρησω με το tester. Οσο περναει η ωρα προοδευτικα πεφτει η φορτιση. Το βραδυ στο 65%, το πρωι εχει φτασει 35%. Δεν πεφτει για υπνο ή εχει απο καπου διαρροη
-
Καλα που δε το πηρε ο Iceman θα τον ειχε σκασει! τη γλιτωσε, την πατησα! Αλλα δεν υπηρχαν επιλογες τοτε, το Tesla 3 χωρουσε με μεγαλη δυσκολια στο παρκινγκ μου και ολο στενα εχει εδω που μενω Δαφνη. Ασε που δεν ειχε και τοσο καλο 360 μοιρες το Tesla 3. Τα ορια με τα χρωματακια δε τα καταλαβαινα. Τωρα με την μπροστινη οθονη πιστευω θα βελτιωθηκε
-
κανενας δεν απανταει στα μαιλ που εστειλα δυο φορες μεχρι στιγμης:
Ο Jeremy μονο την πρωτη φορα 13/10/2025 απαντησε ότι θα το προωθησει και εκτοτε δεν απαντησε στο δευτερο μηνυμα μετα 4 ημερες 17/10/2025 στα παρακατω μαιλ:
jeremy.wang@byd.com
laszlo@byd.com
byd@petropoulos.comΡωτησα στο chatGPT και μου ειπε να στειλω και στο byd@byd.com
καλα ετσι θα προωθηθουν τα αυτοκινητα BYD στην Ελλαδα; Με καθημερινη κινηση και το αυτοκινητο δε μενει νεκρό, γιατι στο παρκινγκ γιατι εχω CTEK φορτιστη συνεχεια συνδεδεμενο. H μπαταρια 12V απο 98% το πρωι μετα 35 χιλιομετρα κινησης και ολονυχτια φορτιση CTEK, πεφτει την αλλη ημερα το πρωι στο 35% (και εχω δει και 25%). Αυτα στη δουλεια που δε το συνδεω με ρευμα!Από τα γραφόμενα σου, η μπαταρία του αυτοκινήτου δεν φορτίζει ικανοποιητικά, ή και καθόλου την 12βολτη.
Θα δοκιμάσεις με το αυτοκίνητο ενεργοποιημένο, αν η 12βολτη φορτίζεται.
Επιπλέον με ενεργοποιημένο το αυτοκίνητο και αναμμένα, τα φώτα κλιματισμό, να ελέγξεις αν πέφτει απότομα η τάση της, χωρίς να φορτίζει, όλα αυτά με το αυτοκίνητο ενεργοποιημένο.Φορτιζεται εν κινησει η 12v. Ξεκιναω με 75% και μετα 35 χιλιομετρα εχει 98%. Παντα βεβαια περιμενω 5 λεπτα με σβηστο ή χωρις φορτιση το αυτοκινητο, για να μετρησω με το tester. Οσο περναει η ωρα προοδευτικα πεφτει η φορτιση. Το βραδυ στο 65%, το πρωι εχει φτασει 35%. Δεν πεφτει για υπνο ή εχει απο καπου διαρροη
Δοκίμασες αυτό που σου πρότεινα και μου πρότειναν για χτο dolphin ως συντήρηση της 12v?δηλ από το 100% αφήνεις το αυτοκίνητο στο on,το κλειδώνεις ,και το αφήνεις για 45 λεπτά.
-
κανενας δεν απανταει στα μαιλ που εστειλα δυο φορες μεχρι στιγμης:
Ο Jeremy μονο την πρωτη φορα 13/10/2025 απαντησε ότι θα το προωθησει και εκτοτε δεν απαντησε στο δευτερο μηνυμα μετα 4 ημερες 17/10/2025 στα παρακατω μαιλ:
jeremy.wang@byd.com
laszlo@byd.com
byd@petropoulos.comΡωτησα στο chatGPT και μου ειπε να στειλω και στο byd@byd.com
καλα ετσι θα προωθηθουν τα αυτοκινητα BYD στην Ελλαδα; Με καθημερινη κινηση και το αυτοκινητο δε μενει νεκρό, γιατι στο παρκινγκ γιατι εχω CTEK φορτιστη συνεχεια συνδεδεμενο. H μπαταρια 12V απο 98% το πρωι μετα 35 χιλιομετρα κινησης και ολονυχτια φορτιση CTEK, πεφτει την αλλη ημερα το πρωι στο 35% (και εχω δει και 25%). Αυτα στη δουλεια που δε το συνδεω με ρευμα!Από τα γραφόμενα σου, η μπαταρία του αυτοκινήτου δεν φορτίζει ικανοποιητικά, ή και καθόλου την 12βολτη.
Θα δοκιμάσεις με το αυτοκίνητο ενεργοποιημένο, αν η 12βολτη φορτίζεται.
Επιπλέον με ενεργοποιημένο το αυτοκίνητο και αναμμένα, τα φώτα κλιματισμό, να ελέγξεις αν πέφτει απότομα η τάση της, χωρίς να φορτίζει, όλα αυτά με το αυτοκίνητο ενεργοποιημένο.Φορτιζεται εν κινησει η 12v. Ξεκιναω με 75% και μετα 35 χιλιομετρα εχει 98%. Παντα βεβαια περιμενω 5 λεπτα με σβηστο ή χωρις φορτιση το αυτοκινητο, για να μετρησω με το tester. Οσο περναει η ωρα προοδευτικα πεφτει η φορτιση. Το βραδυ στο 65%, το πρωι εχει φτασει 35%. Δεν πεφτει για υπνο ή εχει απο καπου διαρροη
Δοκίμασες αυτό που σου πρότεινα και μου πρότειναν για χτο dolphin ως συντήρηση της 12v?δηλ από το 100% αφήνεις το αυτοκίνητο στο on,το κλειδώνεις ,και το αφήνεις για 45 λεπτά.
Το φορτιζα με τον CTEK, φορτιζεται επισης εν κινησει, διαρροη ειναι το προβλημα μου. Απο φορτιση καλα παμε. Εντωμεταξυ μου φαινεται λαθος αυτο που σου ειπαν οι μηχανικοι. Θα το εγραφε στο μανουαλ.
-
Νέο BYD Atto 2 DM-i: Plug-in υβριδικό με 1.020 χλμ. αυτονομία
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/neo-byd-atto-2-dm-i-plug-in-yvridiko/
-
Τωωωωωωωωωρα??????
-
-
Νέο dolphin με πιο μακρύ μπροστινό καπό!!
Μάλλον έρχεται το plug in dolphin και θα γίνει χαμός στην κατηγορία!
4,28 μ μήκος, 2,7μ μεταξόνιο και 1,77μ πλάτος!
https://www.vietnam.vn/el/byd-dolphin-2026-ban-nang-cap-thiet-ke-moi-pin-lon
-
Στο 7:56 δείχνει συγκριτικές καταναλώσεις!
Το plug in της BYD με άδεια τη μπαταρία καταγράφει περίπου ίδιες καταναλώσεις με το Toyota CC 2.0 Hev σε ταχύτητες ταξιδιού!
Το BYD είναι και 277 κιλά βαρύτερο!!!
Ο ανταγωνισμός θα αγριέψει πολύ
-
Από την ίδια δοκιμή!
Αυτοκίνητο 4,8μ, Station wagon με 1800 κιλά βάρος και άδεια την μπαταρία σε συνθήκες έντονης κίνησης και λεωφόρους καταγράφει κατανάλωση 3,8λ/100χλμ
Όσο ένα Yaris cross hev 114 hp των 1270 κιλών
Διαφοράς πάνω από 500 κιλών
To BYD αποδίδει 212 hp
Ενω μιας και είναι plug in μπορεί να μετατραπεί και σε ev για 120 χλμ στις ίδιες συνθήκες κίνησης!
-
@lap λέω ας δω το βίντεο έπιασαν οι Κινέζοι το cc, και βλέπω εντός πόλης 3,3 με 3,8 και στα 90 3,7 με 4,4
Δηλαδή αν πάρουμε την πραγματική μέση κατανάλωση του cc που είναι 5,2 το byd έχει 6,0 που είναι ό,τι περιμένει κανείς από ένα series hybrid, αντίστοιχη επίδοση με το Nissan QQ.
Τώρα σε ταχύτητες ταξιδιού το Toyota είναι πάλι το πιο οικονομικό, ενώ το byd χάνει επίσης και από τα δύο vw της λίστας. 🥱
Επίσης τα y/yc, (δεν σε προλαβαίνω) ο ίδιος τα μετραει κάτω από 3λ. Τι συγκρίνεις;
-
Μιλάμε για plug in των 1800 κιλών. Αναλογικά το CC είναι 300 κιλά λιγότερο και έχει ελάχιστη διαφορά στην κατανάλωση, με παρόμοια ιπποδύναμη
Στην πόλη η σύγκριση είναι με το Yaris cross όπου μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με 530 κιλά λιγότερο βάρος να καταναλώνει το ίδιο με το βαρύ plug in με ΑΔΕΙΑ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ
-
Τα plugin με άδεια μπαταρία είναι πολύ δύσκολο να τα μετρήσεις με ακρίβεια, πρέπει στην αρχή και στο τέλος της διαδρομής να έχουν ακριβώς το ίδιο φορτίο στην μπαταρία κάτι που δεν μπορείς να το ρυθμίσεις κατά βούληση.
BYD forum
