-
Όταν το Seal U DM-i το δίνουν 36 χιλιάρικα, σιγά μην είναι στα 30 το Atto 2. Μικρό μέγεθος, δασμούς δεν θα έχει, το βλέπω να βγαίνει γύρω στο 25άρι και να χτυπάει Yaris Cross κλπ.
Δεν μπορω να ξέρω αλλα το βλέπω χλωμοτατο. δεν εχει σημασια το μεγεθος τοσο πολύ. Το συστημα αυτό κοστιζει. Γυρω στα 30 βλέπω εγω
Αλλα ειλικρινα θα ήθελα πάρα πολυ να εχω άδικο και να έχεις δικιο εσυ. Θα δουμε
Περιθώρια υπάρχουν, λογικά θα πρέπει να το τοποθετήσει ο Σφακ κοντά στο Chery tiggo 4
το tiggo 4 ειναι full hybrid οχι plug in. Ειναι μεγαλη διαφορα για να ειναι ιδια τιμή
Το γνωρίζω, αλλά είναι στην ίδια κατηγορία μεγέθους, γι'αυτό είπα κοντά, λίγα χιλιάρικα πάνω, όχι όμως 30
Διαφωνω. Οπως και για τα ιδια μεγεθους μεγαλύτερα η διαφορα ειναι μεγάλη από full hybrid σε plug in
Δες ενα τυχαιο πχ Tucson , κοιτα ποσο έχει το full και το plug in. Ιδιο μεγεθος , αρκετα μεγαλή διαφορά τιμης
και εχει και εξηγηση την πολύ μεγαλύτερη μπαταρια η οποια έχει μεγαλο κόστος.
Θελει αρκετα μεγαλη μπαταρια να έχεις 90 χλμ αυτονομια και πολύ μικροτερη να ειναι απλο full hybrid
4000€ έχουν διαφορά τα Tucson, άντε αυτά που είναι κινέζικα να έχουν 3000€. Οπότε 23000€ το Tiggo 4 και 26000€ το atto 2. Διαφωνείς με το σκεπτικό μου;
οταν πρωτολανσαριστικε ειχε πολύ μεγαλύτερη διαφορα. Τωρα ειναι παλιο μοντέλο και το tucson δεν ειχε 90χλμ αυτονομία ήταν πρωτης γενιας plug in με πραγματικα 45 και διαφημιζόμενα 60. Τωρα τα δευτερης γενιας εχουν μεγαλύτερες μπαταριες και εχουν από 90 μεχρι 120χλμ αυτονομία
Εγω βλέπω κοντα στο 30ρι να εχει. αντε κανα χιλιαρικο κάτω.
βεβαια και στο dolfin με την 60ρα δεν θα περιμενα ποτε να το αγοράζεις 20Κ και το έβαλε τοσο. Σε ολες τις αλλες χώρες ηταν πιο ακριβο ακόμα και με την μικροτερη μπαταρια. Μακαρι να μας εκπλήξει ευχαριστα
-
Δηλαδή τα atto2, atto3 δεν είναι χτισμένα σε πλατφόρμα μόνο για ηλεκτρικά; Συνήθως τα καθαρόαιμα ηλεκτρικά (tesla, vw ID) εξαιτίας του ότι έχουν σχεδιαστεί εξαρχής για ηλεκτρικά έχουν πολύ καλύτερη εκμετάλλευση χωρών, χαμηλό κέντρο βάρους κτλ.
-
Δηλαδή τα atto2, atto3 δεν είναι χτισμένα σε πλατφόρμα μόνο για ηλεκτρικά; Συνήθως τα καθαρόαιμα ηλεκτρικά (tesla, vw ID) εξαιτίας του ότι έχουν σχεδιαστεί εξαρχής για ηλεκτρικά έχουν πολύ καλύτερη εκμετάλλευση χωρών, χαμηλό κέντρο βάρους κτλ.
και γω νομιζα οτι είναι. Μπορει να βγαλουν αλλη πλατφορμα και εξωτερικα να μας φαινονται ιδια και ας ειναι η πλατφορμα αλλη. Κινεζοι ειναι , οτι μπορεις να φανταστεις το κάνουν και το κάνουν σε 4πλασια ταχυτητα από οτι οι υπολοιποι.
-
@ataim εχει βγει plug in και πιο μικρο απο 4,31..και με μεγαλους χωρους επιβατων και ικανοποιητικο πορτ παγκαζ και τετρακινητο..στα μηχανολογικα μας τα χαλαγε..4,23 jeep renegade 4xe..απο πρωτο χερι το χω δει καθως ημουν ετοιμος να το παρω..
Το μυστικο ειδικα στα plug in ειναι το υψος..1,70 το rene -
@ataim εχει βγει plug in και πιο μικρο απο 4,31..και με μεγαλους χωρους και ικανοποιητικο πορτ παγκαζ και τετρακινητο..στα μηχανολογικα μας τα χαλαγε..4,23 jeep renegade 4xe..απο πρωτο χερι το χω δει καθως ημουν ετοιμος να το παρω..
Το μυστικο ειδικα στα plug in ειναι το υψος..1,70 το reneΕδω μιλάμε για αυτοκίνητα, παλι καλά που δεν πήρες τον τενεκε και πήρες κατι καλό και ομορφο. Stellantis plug in συζηταω μονο για leasing. Μιλαμε για πολύ συχνα προβληματα που σε αφηνουν στον δρόμο σε plug in και ξυνουν την κεφαλα τους οι μηχανικοι
συνηθως σου δινουν αλλο αυτοκινητο σε leasing , φαντασου να ειναι δικό σου!!! Εφιαλτης
-
@ataim εχει βγει plug in και πιο μικρο απο 4,31..και με μεγαλους χωρους και ικανοποιητικο πορτ παγκαζ και τετρακινητο..στα μηχανολογικα μας τα χαλαγε..4,23 jeep renegade 4xe..απο πρωτο χερι το χω δει καθως ημουν ετοιμος να το παρω..
Το μυστικο ειδικα στα plug in ειναι το υψος..1,70 το reneΕδω μιλάμε για αυτοκίνητα, παλι καλά που δεν πήρες τον τενεκε και πήρες κατι καλό και ομορφο. Stellantis plug in συζηταω μονο για leasing. Μιλαμε για πολύ συχνα προβληματα που σε αφηνουν στον δρόμο σε plug in και ξυνουν την κεφαλα τους οι μηχανικοι
συνηθως σου δινουν αλλο αυτοκινητο σε leasing , φαντασου να ειναι δικό σου!!! Εφιαλτης
Ναι εννοω plug in μαζεμενο σε μηκος και με χωρους επιβατων και πορτπαγκαζ..με ψηλο αμαξι το καταφερνεις..στη προκειμενη το atto2 ειναι ψιλο αμαξι (1,67-1,68)+10 απ τα περισσοτερα της κατηγοριας οποτε γιατι οχι..
-
Ναι έχει σχολιαστεί το Jeep. Το θέμα ειναι ότι ακριβώς οι πλατφόρμες των atto είναι ev, οι dm πλατφόρμες της byd έχουν όλες μέγεθος, παρόλα αυτά τα δημοσιεύματα μιλάνε για 4,31m
Θα δούμε τι θα παρουσιάσουν σε λίγο καιρό.
-
Μα νομίζω είχαν πει πως οι ev πλατφόρμες δέχονται παραλλαγές και έτσι μετατρέπονται σε phev.
-
-
Μου φαίνεται πως είμαστε εκτός θέματος και δεν θα έπρεπε, δεν είναι σωστό.
-
@ataim εχει βγει plug in και πιο μικρο απο 4,31..και με μεγαλους χωρους και ικανοποιητικο πορτ παγκαζ και τετρακινητο..στα μηχανολογικα μας τα χαλαγε..4,23 jeep renegade 4xe..απο πρωτο χερι το χω δει καθως ημουν ετοιμος να το παρω..
Το μυστικο ειδικα στα plug in ειναι το υψος..1,70 το reneΕδω μιλάμε για αυτοκίνητα, παλι καλά που δεν πήρες τον τενεκε και πήρες κατι καλό και ομορφο. Stellantis plug in συζηταω μονο για leasing. Μιλαμε για πολύ συχνα προβληματα που σε αφηνουν στον δρόμο σε plug in και ξυνουν την κεφαλα τους οι μηχανικοι
συνηθως σου δινουν αλλο αυτοκινητο σε leasing , φαντασου να ειναι δικό σου!!! Εφιαλτης
Μόνο στον γάτο που τα σπάει του συνέβη.. Στον Κατάφρακτο δεν έκανε τίποτα.
Αλλά έχεις γίνει πιο γάτος από τον γάτο...
-
@ataim εχει βγει plug in και πιο μικρο απο 4,31..και με μεγαλους χωρους και ικανοποιητικο πορτ παγκαζ και τετρακινητο..στα μηχανολογικα μας τα χαλαγε..4,23 jeep renegade 4xe..απο πρωτο χερι το χω δει καθως ημουν ετοιμος να το παρω..
Το μυστικο ειδικα στα plug in ειναι το υψος..1,70 το reneΕδω μιλάμε για αυτοκίνητα, παλι καλά που δεν πήρες τον τενεκε και πήρες κατι καλό και ομορφο. Stellantis plug in συζηταω μονο για leasing. Μιλαμε για πολύ συχνα προβληματα που σε αφηνουν στον δρόμο σε plug in και ξυνουν την κεφαλα τους οι μηχανικοι
συνηθως σου δινουν αλλο αυτοκινητο σε leasing , φαντασου να ειναι δικό σου!!! Εφιαλτης
Μόνο στον γάτο που τα σπάει του συνέβη.. Στον Κατάφρακτο δεν έκανε τίποτα.
Αλλά έχεις γίνει πιο γάτος από τον γάτο...
Με τις οθόνες έχουν αρκετοί προβλήματα, απορώ πως δεν έχει του γιού σου. Για τα υπόλοιπα δεν έχω άποψη.
-
@ataim εχει βγει plug in και πιο μικρο απο 4,31..και με μεγαλους χωρους και ικανοποιητικο πορτ παγκαζ και τετρακινητο..στα μηχανολογικα μας τα χαλαγε..4,23 jeep renegade 4xe..απο πρωτο χερι το χω δει καθως ημουν ετοιμος να το παρω..
Το μυστικο ειδικα στα plug in ειναι το υψος..1,70 το reneΕδω μιλάμε για αυτοκίνητα, παλι καλά που δεν πήρες τον τενεκε και πήρες κατι καλό και ομορφο. Stellantis plug in συζηταω μονο για leasing. Μιλαμε για πολύ συχνα προβληματα που σε αφηνουν στον δρόμο σε plug in και ξυνουν την κεφαλα τους οι μηχανικοι
συνηθως σου δινουν αλλο αυτοκινητο σε leasing , φαντασου να ειναι δικό σου!!! Εφιαλτης
Μόνο στον γάτο που τα σπάει του συνέβη.. Στον Κατάφρακτο δεν έκανε τίποτα.
Αλλά έχεις γίνει πιο γάτος από τον γάτο...
Έχω κολλητή φίλη που της συνεβει και έναν γνωστό , όχι επειδή είσαι μέτοχος εσυ και θες να τα παρουσιάζεις όλα υπέροχα είναι και έτσι
Μάλιστα στην φίλη μου το έκανε 2 φορές και αρνήθηκε να το ξαναφτιάξουν την δεύτερη , ζήτησε οπωσδήποτε άλλο από την εταιρεία leasing. Το αμάξι την πρώτη φορά είχε μείνει μέσα 2 μήνες και είχε πάρει άλλο αντικατάστασης μέχρι να καταφέρουν να δουλέψει
-
Μόνο εσείς έχετε φίλους που τους συμβαίνουν τα πάντα.
Εγώ έχω 2 με 2008, έναν με Μόκκα, έναν με Αστρα, έναν με Κρόσλαντ, μία με 208, έναν με 3 αιρκρος βενζίνη, έναν με Γκράντλαντ και αναμένουμε ένα 308 και ένα Αστρα ακόμα.
Συν τα 4 δικά μου.
Αλλά μην χαλάμε το θέμα των κινεζόχρεπων.
Επίσης Μπιλ έχεις ερευνήσει αν σου μείνουν για πολύ το πούμα και το γιούντο, μήπως σε χρεώσουν ΕΝΦΙΑ ?
-
Αυτοί δεν είναι φίλοι, είναι group therapy
-
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: Ηλεκτροκινητήρας
Ισχύς: 157PS
Ροπή: 220 Nm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: Αυτόματο
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9.1 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 150 km/h
Μέση κατανάλωση: 16kW/h (τιμές κατασκευαστή)
Εκπομπές CO2: 0 g/km
Διαστάσεις (μήκος – πλάτος – ύψος) : 3.990 x 1.720 x 1.590 mm
Χώρος αποσκευών: 308
Βάρος: 1.390 kg -
Μόνο εσείς έχετε φίλους που τους συμβαίνουν τα πάντα.
Εγώ έχω 2 με 2008, έναν με Μόκκα, έναν με Αστρα, έναν με Κρόσλαντ, μία με 208, έναν με 3 αιρκρος βενζίνη, έναν με Γκράντλαντ και αναμένουμε ένα 308 και ένα Αστρα ακόμα.
Συν τα 4 δικά μου.
Αλλά μην χαλάμε το θέμα των κινεζόχρεπων.
Επίσης Μπιλ έχεις ερευνήσει αν σου μείνουν για πολύ το πούμα και το γιούντο, μήπως σε χρεώσουν ΕΝΦΙΑ ?
Εγω μιλαω για τα plug in hybrid. Σε βενζινη και πετρελαιο μια χαρα ειναι τα stellantis. μολις βαζουν μπαταριες οι γαλλοι κανουν και καλά αμαξια χρεπια και μενουν.
Δεν βγαζω κάτι απο το μυαλο μου σου λέω υπαρκτα πραγματα.
Και γω εχω αλλους με stellantis με βενζινη και πετρελαιο και δεν εχουν θέματα
το γιουντο δεν το πουλάω φίλε ειναι το καθημερινο αμαξι, το οδηγω καθημερινα και ειμαι πολύ ευχαριστημένος. Και το puma δεν το χαριζω, αν πουληθει πουλήθηκε αν οχι δεν πειραζει, υπεροχο ειναι και το ευχαριστιεμαι απλα 2-3 φορες το χρονο μονο (γιαυτο και το πουλάω). μονιμα με μια κουκουλα ειναι που βγαινει μια φορα το μηνα να το παω βολτα για να κινηθει
-
Τι χρώμα κι αυτό το ξεπλυμένο καναρινί;
Σα λεμόνι με ίκτερο είναι.
BYD forum