-
Θα μας τρελάνει η BYD! Αν το δώσουν κάτω από 30κ θα πουλήσει κάνα δυο. Άστοχη κίνηση, θα δούμε αν θα τους βγει.
edit: επειδή τα atto είναι ev, λέω πως θα φέρουν μια μικρότερη εκδοχή του Song pro/Sealion 05 DM-i και θα το βαφτίσουν atto 2 phev, γνωστή τακτική από την BYD. Δύσκολα κάτω από 30Κ
-
Τι έγινε @ataim ….ειχες βάλει στοίχημα 25Κ ότι δεν θα βγει….θυμάσαι;
-
Θα μας τρελάνει η BYD! Αν το δώσουν κάτω από 30κ θα πουλήσει κάνα δυο. Άστοχη κίνηση, θα δούμε αν θα τους βγει.
edit: επειδή τα atto είναι ev, λέω πως θα φέρουν μια μικρότερη εκδοχή του Song pro/Sealion 05 DM-i και θα το βαφτίσουν atto 2 phev, γνωστή τακτική από την BYD. Δύσκολα κάτω από 30Κ
Και 30 να εχει θα πουλήσει καλά
Θα ειναι το μοναδικο Plug in με αποδεκτο μεγεθος και οχι τεραστιο που ειναι ολα τα αλλα
-
Τι έγινε @ataim ….ειχες βάλει στοίχημα 25Κ ότι δεν θα βγει….θυμάσαι;
Μα δεν έχει βγει ακόμα, προλαβαίνω να φύγω από την χώρα;

.....και επιμένω ότι δεν θα βγει, θα μας φέρουν ένα rebadged από αυτά που πουλάνε στην ταυλάνδη με atto 2 όνομα.
Θα ειναι το μοναδικο Plug in με αποδεκτο μεγεθος και οχι τεραστιο που ειναι ολα τα αλλα
κράτα μικρό καλάθι για το θέμα του μεγέθους
-
The car will feature subtle design tweaks to set it apart from pure-electric versions of the Atto 2. These changes include a larger middle front grille, decorative lower elements in the front bumper, the removal of the side vents in the front wings and resigned badging on the tailgate,” the statement says. In addition, a new exterior colour called “Midnight Blue” will be available exclusively for the plug-in hybrid. The dimensions of the 4.31-metre-long vehicle remain unchanged.
Further information could be released soon: the BYD Atto 2 DM-i will make its European debut this week at the Fleet Europe Days in Luxembourg, before being “introduced to the media in November,
Εδώ η επίσημη ανακοίνωση της BYD
https://www.electrive.com/2025/10/23/byds-atto-2-to-also-launch-as-plug-in-hybrid/
-
The car will feature subtle design tweaks to set it apart from pure-electric versions of the Atto 2. These changes include a larger middle front grille, decorative lower elements in the front bumper, the removal of the side vents in the front wings and resigned badging on the tailgate,” the statement says. In addition, a new exterior colour called “Midnight Blue” will be available exclusively for the plug-in hybrid. The dimensions of the 4.31-metre-long vehicle remain unchanged.
Further information could be released soon: the BYD Atto 2 DM-i will make its European debut this week at the Fleet Europe Days in Luxembourg, before being “introduced to the media in November,
Εδώ η επίσημη ανακοίνωση της BYD
https://www.electrive.com/2025/10/23/byds-atto-2-to-also-launch-as-plug-in-hybrid/
Πόσο ήταν το στοίχημα @ataim ;;



-
Τι έγινε @ataim ….ειχες βάλει στοίχημα 25Κ ότι δεν θα βγει….θυμάσαι;
Μα δεν έχει βγει ακόμα, προλαβαίνω να φύγω από την χώρα;

.....και επιμένω ότι δεν θα βγει, θα μας φέρουν ένα rebadged από αυτά που πουλάνε στην ταυλάνδη με atto 2 όνομα.
Θα ειναι το μοναδικο Plug in με αποδεκτο μεγεθος και οχι τεραστιο που ειναι ολα τα αλλα
κράτα μικρό καλάθι για το θέμα του μεγέθους
κραταω μικρο ετσι και αλλιως. δεν βιαζομαι, περιμενω να δω
το κυριο πλεονεκτημα θα ειναι να εχει το ιδιο μεγεθος. Αν ειναι πιο μεγαλό υπάρχουν αλλα 1000
-
https://www.electrive.com/2025/10/23/byds-atto-2-to-also-launch-as-plug-in-hybrid/
Πόσο ήταν το στοίχημα @ataim ;;



Δεν λέω τίποτα από δω και πέρα, μιλάτε με τον δικηγόρο μου.
-
The car will feature subtle design tweaks to set it apart from pure-electric versions of the Atto 2. These changes include a larger middle front grille, decorative lower elements in the front bumper, the removal of the side vents in the front wings and resigned badging on the tailgate,” the statement says. In addition, a new exterior colour called “Midnight Blue” will be available exclusively for the plug-in hybrid. The dimensions of the 4.31-metre-long vehicle remain unchanged.
Further information could be released soon: the BYD Atto 2 DM-i will make its European debut this week at the Fleet Europe Days in Luxembourg, before being “introduced to the media in November,
Εδώ η επίσημη ανακοίνωση της BYD
https://www.electrive.com/2025/10/23/byds-atto-2-to-also-launch-as-plug-in-hybrid/
Πόσο ήταν το στοίχημα @ataim ;;



Ένα byd atto 2 dm-I για εμένα….

-
https://www.electrive.com/2025/10/23/byds-atto-2-to-also-launch-as-plug-in-hybrid/
"The dimensions of the 4.31-metre-long vehicle remain unchanged."
Αν βγάλουν 4.31 phev με κανονική καμπίνα και χώρο αποσκευών δεν το κρύβω θα εντυπωσιαστώ ιδιαίτερα.
-

Ίσως χρησιμοποιήσουν μια τέτοια μάσκα….ειναι του tang udmi
-
Όταν το Seal U DM-i το δίνουν 36 χιλιάρικα, σιγά μην είναι στα 30 το Atto 2. Μικρό μέγεθος, δασμούς δεν θα έχει, το βλέπω να βγαίνει γύρω στο 25άρι και να χτυπάει Yaris Cross κλπ.
Έχουν ανακοινώσει ότι όλα τα μοντέλα θα έχουν και μια έκδοση PHEV εκτός από το Dolphin Mini.
-
Όταν το Seal U DM-i το δίνουν 36 χιλιάρικα, σιγά μην είναι στα 30 το Atto 2. Μικρό μέγεθος, δασμούς δεν θα έχει, το βλέπω να βγαίνει γύρω στο 25άρι και να χτυπάει Yaris Cross κλπ.
Δεν μπορω να ξέρω αλλα το βλέπω χλωμοτατο. δεν εχει σημασια το μεγεθος τοσο πολύ. Το συστημα αυτό κοστιζει. Γυρω στα 30 βλέπω εγω
Αλλα ειλικρινα θα ήθελα πάρα πολυ να εχω άδικο και να έχεις δικιο εσυ. Θα δουμε
-
Λογικά θα εμφανιστεί και το Atto 3 PHEV, το οποίο τιμολογιακά θα πρέπει να τοποθετηθεί ανάμεσα σε Atto 2 και Seal U.
Οι Κινέζοι ανακοίνωσαν ότι όλα τα PHEV πρέπει να έχουν ελάχιστη ηλεκτρική αυτονομία 100Km, οπότε τα 90 που βλέπουμε στο Atto 2, λογικά αφορούν αυτονομία WLTP.
-
Όταν το Seal U DM-i το δίνουν 36 χιλιάρικα, σιγά μην είναι στα 30 το Atto 2. Μικρό μέγεθος, δασμούς δεν θα έχει, το βλέπω να βγαίνει γύρω στο 25άρι και να χτυπάει Yaris Cross κλπ.
Δεν μπορω να ξέρω αλλα το βλέπω χλωμοτατο. δεν εχει σημασια το μεγεθος τοσο πολύ. Το συστημα αυτό κοστιζει. Γυρω στα 30 βλέπω εγω
Αλλα ειλικρινα θα ήθελα πάρα πολυ να εχω άδικο και να έχεις δικιο εσυ. Θα δουμε
Περιθώρια υπάρχουν, λογικά θα πρέπει να το τοποθετήσει ο Σφακ κοντά στο Chery tiggo 4
-
Όταν το Seal U DM-i το δίνουν 36 χιλιάρικα, σιγά μην είναι στα 30 το Atto 2. Μικρό μέγεθος, δασμούς δεν θα έχει, το βλέπω να βγαίνει γύρω στο 25άρι και να χτυπάει Yaris Cross κλπ.
Δεν μπορω να ξέρω αλλα το βλέπω χλωμοτατο. δεν εχει σημασια το μεγεθος τοσο πολύ. Το συστημα αυτό κοστιζει. Γυρω στα 30 βλέπω εγω
Αλλα ειλικρινα θα ήθελα πάρα πολυ να εχω άδικο και να έχεις δικιο εσυ. Θα δουμε
Περιθώρια υπάρχουν, λογικά θα πρέπει να το τοποθετήσει ο Σφακ κοντά στο Chery tiggo 4
το tiggo 4 ειναι full hybrid οχι plug in. Ειναι μεγαλη διαφορα για να ειναι ιδια τιμή
-
Και μόνο που γλιτώνουν τους δασμούς...
Νομίζω πως τα μικρά PHEV είναι πολύ καλή επιλογή για χώρες όπως η Ελλάδα, όπου δύσκολα κάνει ο άλλος άμεσα την μετάβαση στο ηλεκτρικό. -
Όταν το Seal U DM-i το δίνουν 36 χιλιάρικα, σιγά μην είναι στα 30 το Atto 2. Μικρό μέγεθος, δασμούς δεν θα έχει, το βλέπω να βγαίνει γύρω στο 25άρι και να χτυπάει Yaris Cross κλπ.
Δεν μπορω να ξέρω αλλα το βλέπω χλωμοτατο. δεν εχει σημασια το μεγεθος τοσο πολύ. Το συστημα αυτό κοστιζει. Γυρω στα 30 βλέπω εγω
Αλλα ειλικρινα θα ήθελα πάρα πολυ να εχω άδικο και να έχεις δικιο εσυ. Θα δουμε
Περιθώρια υπάρχουν, λογικά θα πρέπει να το τοποθετήσει ο Σφακ κοντά στο Chery tiggo 4
το tiggo 4 ειναι full hybrid οχι plug in. Ειναι μεγαλη διαφορα για να ειναι ιδια τιμή
Το γνωρίζω, αλλά είναι στην ίδια κατηγορία μεγέθους, γι'αυτό είπα κοντά, λίγα χιλιάρικα πάνω, όχι όμως 30

-
Όταν το Seal U DM-i το δίνουν 36 χιλιάρικα, σιγά μην είναι στα 30 το Atto 2. Μικρό μέγεθος, δασμούς δεν θα έχει, το βλέπω να βγαίνει γύρω στο 25άρι και να χτυπάει Yaris Cross κλπ.
Δεν μπορω να ξέρω αλλα το βλέπω χλωμοτατο. δεν εχει σημασια το μεγεθος τοσο πολύ. Το συστημα αυτό κοστιζει. Γυρω στα 30 βλέπω εγω
Αλλα ειλικρινα θα ήθελα πάρα πολυ να εχω άδικο και να έχεις δικιο εσυ. Θα δουμε
Περιθώρια υπάρχουν, λογικά θα πρέπει να το τοποθετήσει ο Σφακ κοντά στο Chery tiggo 4
το tiggo 4 ειναι full hybrid οχι plug in. Ειναι μεγαλη διαφορα για να ειναι ιδια τιμή
Το γνωρίζω, αλλά είναι στην ίδια κατηγορία μεγέθους, γι'αυτό είπα κοντά, λίγα χιλιάρικα πάνω, όχι όμως 30

Διαφωνω. Οπως και για τα ιδια μεγεθους μεγαλύτερα η διαφορα ειναι μεγάλη από full hybrid σε plug in
Δες ενα τυχαιο πχ Tucson , κοιτα ποσο έχει το full και το plug in. Ιδιο μεγεθος , αρκετα μεγαλή διαφορά τιμης
και εχει και εξηγηση την πολύ μεγαλύτερη μπαταρια η οποια έχει μεγαλο κόστος.
Θελει αρκετα μεγαλη μπαταρια να έχεις 90 χλμ ηλεκτρικη αυτονομια και πολύ μικροτερη να ειναι απλο full hybrid
-
Όταν το Seal U DM-i το δίνουν 36 χιλιάρικα, σιγά μην είναι στα 30 το Atto 2. Μικρό μέγεθος, δασμούς δεν θα έχει, το βλέπω να βγαίνει γύρω στο 25άρι και να χτυπάει Yaris Cross κλπ.
Δεν μπορω να ξέρω αλλα το βλέπω χλωμοτατο. δεν εχει σημασια το μεγεθος τοσο πολύ. Το συστημα αυτό κοστιζει. Γυρω στα 30 βλέπω εγω
Αλλα ειλικρινα θα ήθελα πάρα πολυ να εχω άδικο και να έχεις δικιο εσυ. Θα δουμε
Περιθώρια υπάρχουν, λογικά θα πρέπει να το τοποθετήσει ο Σφακ κοντά στο Chery tiggo 4
το tiggo 4 ειναι full hybrid οχι plug in. Ειναι μεγαλη διαφορα για να ειναι ιδια τιμή
Το γνωρίζω, αλλά είναι στην ίδια κατηγορία μεγέθους, γι'αυτό είπα κοντά, λίγα χιλιάρικα πάνω, όχι όμως 30

Διαφωνω. Οπως και για τα ιδια μεγεθους μεγαλύτερα η διαφορα ειναι μεγάλη από full hybrid σε plug in
Δες ενα τυχαιο πχ Tucson , κοιτα ποσο έχει το full και το plug in. Ιδιο μεγεθος , αρκετα μεγαλή διαφορά τιμης
και εχει και εξηγηση την πολύ μεγαλύτερη μπαταρια η οποια έχει μεγαλο κόστος.
Θελει αρκετα μεγαλη μπαταρια να έχεις 90 χλμ αυτονομια και πολύ μικροτερη να ειναι απλο full hybrid
4000€ έχουν διαφορά τα Tucson, άντε αυτά που είναι κινέζικα να έχουν 3000€. Οπότε 23000€ το Tiggo 4 και 26000€ το atto 2. Διαφωνείς με το σκεπτικό μου;
BYD forum