Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 137
    • 138
    • 139
    • 140
    • 141
    • 141 / 141
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    2806
    79360
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • npapanik
      npapanik @shumakos last edited by npapanik

      @shumakos said in MAZDA FORUM:

      Δεν είμαι μηχανικός να ξέρω πώς προκύπτει 🤷 . Όμως ακόμη και ο autogefuhl όταν το δοκίμασε δεν ανέφερε κάτι αρνητικό για την κατανάλωση του 3αριού 2.5. Βέβαια δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία γιατί νομίζω ότι η Mazda απέσυρε το 3 2.5 140 από όλη την Ευρωπαϊκή αγορά και πουλάει μόνο το 2λιτρο το Skyactive X .

      Στο γερμανικό site πουλιέται κανονικά. Είναι ουσιαστικά η φτηνή έκδοση, αρχίζει από τα 28.640€, ενώ ο SkyActiv X από ν32.390€.

      06344f94-fe52-4bdd-830b-7c50d3c28067-image.png

      Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
      Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        super-t @famas last edited by

        @famas said in MAZDA FORUM:

        @shumakos said in MAZDA FORUM:

        Πάντως αν δεν υπήρχε η γελοία νομοθεσία ειδικά στην Ελλάδα, ο 2,5 των 140 hp ήταν πολύ ενδιαφέρων στο Mazda 3. Ροπάτος, άσπαστος με αξιοπρεπή ισχύ για ένα C-hatch και οικονομία ανάλογη όσων συμβατικών 1.0-1.5 group C έχουν απομείνει στην αγορά.

        Αυτό πως προκύπτει; Όσο φτωχό μίγμα και να έχεις πρέπει να γεμίσεις χώρο 2500 κ.ε.

        Δεν γεμίζεις 2500 κυβικά για αυτό παίρνεις τα 140 άλογα. Αν τα γέμιζες θα ήσουν στα 190 όπως στην Αμερική. Στην παλιότερη έκδοση με τα 122 μείωνε αυτόματα το γκάζι , πιθανόν να κάνουν κάτι παρόμοιο και στα καινούργια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostis20 @shumakos last edited by

          @shumakos said in MAZDA FORUM:

          Η εγκάρσια τοποθέτηση μοτέρ είναι τσακωμένη με τους inline 6. Δε χωράνε.

          Η Volvo μια εποχή το έκανε αβερτα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A d P
            A d P moderator last edited by

            Mazda: Ετοιμάζεται για το Τόκιο με ένα νέο και ξεχωριστό πρωτότυπο μοντέλο

            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/mazda-etoimazetai-gia-to-tokio-me-ena-neo-kai-xechoristo-prototypo-montelo/

            I EAT MILF AND COOKIES

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skg1958 last edited by

              Κατανάλωση CX-60 3.3 diesel
              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • S
                supergeorge last edited by

                WOW εκπληκτικό πραγματικά! Τι αμαξάρα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • georgemit
                  georgemit last edited by

                  Ενδιαφέρον! Αυτός ο τρόπος λειτουργίας όμως με το άναψε-σβήσε δε μπορεί να προκαλέσει κάποιο φράξιμο στο dpf; φαντάζομαι οι μαζνταίοι μηχανικοί γνωρίζουν περισσότερο αλλά αν ήταν έτσι ακριβώς κανένα αμάξι δε θα είχε προβλήματα.

                  i30 1.5 160 N line!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 137
                  • 138
                  • 139
                  • 140
                  • 141
                  • 141 / 141
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr