-
@shumakos said in MAZDA FORUM:
Δεν είμαι μηχανικός να ξέρω πώς προκύπτει
. Όμως ακόμη και ο autogefuhl όταν το δοκίμασε δεν ανέφερε κάτι αρνητικό για την κατανάλωση του 3αριού 2.5. Βέβαια δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία γιατί νομίζω ότι η Mazda απέσυρε το 3 2.5 140 από όλη την Ευρωπαϊκή αγορά και πουλάει μόνο το 2λιτρο το Skyactive X .Στο γερμανικό site πουλιέται κανονικά. Είναι ουσιαστικά η φτηνή έκδοση, αρχίζει από τα 28.640€, ενώ ο SkyActiv X από ν32.390€.

-
@famas said in MAZDA FORUM:
@shumakos said in MAZDA FORUM:
Πάντως αν δεν υπήρχε η γελοία νομοθεσία ειδικά στην Ελλάδα, ο 2,5 των 140 hp ήταν πολύ ενδιαφέρων στο Mazda 3. Ροπάτος, άσπαστος με αξιοπρεπή ισχύ για ένα C-hatch και οικονομία ανάλογη όσων συμβατικών 1.0-1.5 group C έχουν απομείνει στην αγορά.
Αυτό πως προκύπτει; Όσο φτωχό μίγμα και να έχεις πρέπει να γεμίσεις χώρο 2500 κ.ε.
Δεν γεμίζεις 2500 κυβικά για αυτό παίρνεις τα 140 άλογα. Αν τα γέμιζες θα ήσουν στα 190 όπως στην Αμερική. Στην παλιότερη έκδοση με τα 122 μείωνε αυτόματα το γκάζι , πιθανόν να κάνουν κάτι παρόμοιο και στα καινούργια.
-
@shumakos said in MAZDA FORUM:
Η εγκάρσια τοποθέτηση μοτέρ είναι τσακωμένη με τους inline 6. Δε χωράνε.
Η Volvo μια εποχή το έκανε αβερτα.
-
Mazda: Ετοιμάζεται για το Τόκιο με ένα νέο και ξεχωριστό πρωτότυπο μοντέλο
-
Κατανάλωση CX-60 3.3 diesel
Youtube Video -
WOW εκπληκτικό πραγματικά! Τι αμαξάρα!
-
Ενδιαφέρον! Αυτός ο τρόπος λειτουργίας όμως με το άναψε-σβήσε δε μπορεί να προκαλέσει κάποιο φράξιμο στο dpf; φαντάζομαι οι μαζνταίοι μηχανικοί γνωρίζουν περισσότερο αλλά αν ήταν έτσι ακριβώς κανένα αμάξι δε θα είχε προβλήματα.
MAZDA FORUM