-
H άφιξη της τρέχουσας εβδομάδας...
Η Deepal θα είναι η προσιτή μάρκα της κρατικής Changan η οποία θα έρθει στα μέρη μας. Με suvλες, τι άλλο?
Σε ηλεκτρική και plug in μορφή.
Εισαγωγέας η γνωστή AutoHellas.*Ένας από τους μεγάλους ομίλους της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η Changan, θα δραστηριοποιηθεί στο άμεσο μέλλον και στην Ελλάδα μέσω της Autohellas του ομίλου Βασιλάκη.
Η γκάμα του ομίλου περιλαμβάνει τις μάρκες Changan Uni και Nevo, τις Changan Ford και Changan Mazda, τις JMC και Changan LCV, καθώς και τις Deepal και Avatr.H Avatr είναι η premium μάρκα του ομίλου και θα ακολουθήσει στην Ευρώπη τη Deepal, που μέσω του ομίλου Βασιλάκη θα δραστηριοποιηθεί και στη χώρα μας μέσα στη χρονιά.*
-
Πρώτη φορά διαβάζω για αυτήν την εταιρία!
Εχει δοκιμαστεί και σε crash test! Πρέπει να ναι βαρύ, το μουλάρι του euroncap έφαγε μια μπούφλα και πετάχτηκε προς τα πίσω!
-
Έλεος με τις κινεζιες,
Το C3 Aircross πόσα αστέρια πήρε; -
Εγώ πάντως έχω μπει σε πολλά κινέζικα και το avatr ήταν αυτό που ήταν το πιο εντυπωσιακό από όλα
-
H changan είναι γνωστή σε όσους παρακολουθούν έστω και ελάχιστα τα νέα από την Κίνα, δεν είναι χθεσινή.
Γενικά στην Κίνα υπάρχουν αυτή τη στιγμή πάνω από ...100 εργοστάσια, ή changan είναι στα 5-6 μεγαλύτερα και στα 2-3 παλιότερα.
Αν το 2035 προκύψουν μέσω διεργασιών της αγοράς 10-15 όμιλοι, αντίαμβάνεστε νομίζω τα μεγέθη που θα έχουν. -
-
Οι Κινέζοι έχουν εσωτερικό που για να το βρεις σε ευρωπαϊκό θέλει 10κ πάνω συνήθως. Αλλά το θέμα είναι τα ανταλλακτικά και αξιοπιστία. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σχεδόν όλες οι Κινεζικές μάρκες σε υβριδικά βάζουν plug-in και όχι αυτοφoρτιζομενα που τουλάχιστον στην Ελλάδα οι περισσότεροι αυτό ψάχνουν.; Μόνο η MG εξαιρείται με το zs max hybrid..είδα και ένα jaecoo προχτές θηριακι
-
@savas89 said in DEEPAL (by Changan) forum:
Οι Κινέζοι έχουν εσωτερικό που για να το βρεις σε ευρωπαϊκό θέλει 10κ πάνω συνήθως. Αλλά το θέμα είναι τα ανταλλακτικά και αξιοπιστία. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σχεδόν όλες οι Κινεζικές μάρκες σε υβριδικά βάζουν plug-in και όχι αυτοφoρτιζομενα που τουλάχιστον στην Ελλάδα οι περισσότεροι αυτό ψάχνουν.; Μόνο η MG εξαιρείται με το zs max hybrid..είδα και ένα jaecoo προχτές θηριακι
Αξιοπιστα είναι πολύ. Τωρα για ανταλλακτικα εκει είναι ενα υπαρκτο ρισκο αν ειναι κάποια μικρη μαρκα και κλεισει και φυγει από την ευρωπη αργοτερα. Σε μεγαλες μαρκες οπως η BYD, GEELLY κτλ δεν νομιζω οτι το ρισκο είναι μεγάλο καθώς δεν βλέπω να φευγουν ποτε (ηρθαν για να μεινουν και ανοιγουν εργοστασια στην Ευρώπη)
Γιατι τα plug in είναι πολύ καλύτερα από τα απλά hybrid και τα κινεζικα πουλιώνται σε τιμες αλλων σε απλα hybrid (δες lync & co στην Ελλαδα πχ εχει τιμη οσο ενα toyota corolla cross και είναι καλύτερο σε ολα). Αν το φορτισεις πχ το βραδυ από το σπίτι θα κάνει 50-100 χλμ την αλλη μερα χωρις να ανοιξει καν ο κινητηρας και δεν θα κάψει τιποτα σε βενζινη παρα μόνο ότι ξοδεψες για ρευμα να το φορτισεις. Δηλαδη δεν επιβαρηνεις ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ αν δεν κανεις χλμ και λειτουργει τελειως σαν ηλεκτρικο (ουτε θορυβο ούτε τιποτα). Αντιθετως το full hybrid θα λειτουργησει και τον κινητηρα και θα καψει λίγο βενζινη και θα έχει θορυβο προφανως οταν μπαινει σε λειτουργια αυτος
-
@vagkirk said in DEEPAL (by Changan) forum:
Έλεος με τις κινεζιες,
Το C3 Aircross πόσα αστέρια πήρε;Δεν ασχολείται με παραμάγαζα και ιδιωτικές εταιρείες σαν το ΙΚΤΕΟ αυτό.
Ελέγχεται από κρατικούς φορείς γιατί η Γαλλία έχει και μια σοσιαλίζουσα κουλτούρα...
-
Τα κινέζικα αν έχουν καλές τιμές σε λήζινγκ είναι εξαιρετικές επιλογές μηδενικού ρίσκου.
Ιδιώτης σε κινέζικο, είναι σαν να αγοράζει χωράφι 1 στρέμμα εκτός σχεδίου που είναι πολύ φτηνό και να περιμένει να μπει στο σχέδιο για να το δώσει αντιπαροχή και να κονομήσει...
-
@criuser said in DEEPAL (by Changan) forum:
Τα κινέζικα αν έχουν καλές τιμές σε λήζινγκ είναι εξαιρετικές επιλογές μηδενικού ρίσκου.
Ιδιώτης σε κινέζικο, είναι σαν να αγοράζει χωράφι 1 στρέμμα εκτός σχεδίου που είναι πολύ φτηνό και να περιμένει να μπει στο σχέδιο για να το δώσει αντιπαροχή και να κονομήσει...
Τραγουδα οσο θες μετοχε
αλλα δεν έχεις πει ΚΟΥΒΕΝΤΑ για την LEAPMOTOR-STELLANTIS
γιατι τα πουλάτε αυτά?? Αφου κινεζικα είναι. Αυτοι ειναι καλοι κινέζοι δικοί μας και οι άλλοι κακοί?
-
@cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:
@criuser said in DEEPAL (by Changan) forum:
Τα κινέζικα αν έχουν καλές τιμές σε λήζινγκ είναι εξαιρετικές επιλογές μηδενικού ρίσκου.
Ιδιώτης σε κινέζικο, είναι σαν να αγοράζει χωράφι 1 στρέμμα εκτός σχεδίου που είναι πολύ φτηνό και να περιμένει να μπει στο σχέδιο για να το δώσει αντιπαροχή και να κονομήσει...
Τραγουδα οσο θες μετοχε
αλλα δεν έχεις πει ΚΟΥΒΕΝΤΑ για την LEAPMOTOR-STELLANTIS
γιατι τα πουλάτε αυτά?? Αφου κινεζικα είναι
Γιατί τα δίνουμε τζάμπα οπότε το ρίσκο είναι μικρό.
Αμα το παίρνεις 15000, σκέψου ότι αν ισχύσει ο νέος τρόπος στο ΚΗ4 μπορεί να πέσει και λίγο, το ρίσκο είναι μικρό.
Αμα δώσεις 35-40-45 για κινέζικο το ρίσκο εκτοξεύεται...
ΥΓ Να πάρω μέρος στην Γιουροβίζιον με το τραγούδι ? Πως το βλέπεις ?
-
@cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:
@savas89 said in DEEPAL (by Changan) forum:
Οι Κινέζοι έχουν εσωτερικό που για να το βρεις σε ευρωπαϊκό θέλει 10κ πάνω συνήθως. Αλλά το θέμα είναι τα ανταλλακτικά και αξιοπιστία. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σχεδόν όλες οι Κινεζικές μάρκες σε υβριδικά βάζουν plug-in και όχι αυτοφoρτιζομενα που τουλάχιστον στην Ελλάδα οι περισσότεροι αυτό ψάχνουν.; Μόνο η MG εξαιρείται με το zs max hybrid..είδα και ένα jaecoo προχτές θηριακι
Αξιοπιστα είναι πολύ. Τωρα για ανταλλακτικα εκει είναι ενα υπαρκτο ρισκο αν ειναι κάποια μικρη μαρκα και κλεισει και φυγει από την ευρωπη αργοτερα. Σε μεγαλες μαρκες οπως η BYD, GEELLY κτλ δεν νομιζω οτι το ρισκο είναι μεγάλο καθώς δεν βλέπω να φευγουν ποτε (ηρθαν για να μεινουν και ανοιγουν εργοστασια στην Ευρώπη)
Γιατι τα plug in είναι πολύ καλύτερα από τα απλά hybrid και τα κινεζικα πουλιώνται σε τιμες αλλων σε απλα hybrid (δες lync & co στην Ελλαδα πχ εχει τιμη οσο ενα toyota corolla cross και είναι καλύτερο σε ολα). Αν το φορτισεις πχ το βραδυ από το σπίτι θα κάνει 50-100 χλμ την αλλη μερα χωρις να ανοιξει καν ο κινητηρας και δεν θα κάψει τιποτα σε βενζινη παρα μόνο ότι ξοδεψες για ρευμα να το φορτισεις. Δηλαδη δεν επιβαρηνεις ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ αν δεν κανεις χλμ και λειτουργει τελειως σαν ηλεκτρικο (ουτε θορυβο ούτε τιποτα). Αντιθετως το full hybrid θα λειτουργησει και τον κινητηρα και θα καψει λίγο βενζινη και θα έχει θορυβο προφανως οταν μπαινει σε λειτουργια αυτος
Δε διαφωνώ απλά στο plug-in έχεις το ρίσκο αντικατάστασης (σε έσχατο σενάριο) της μπαταρίας που π.χ. αν είσαι εκτός εγγύησης προφανώς και είναι 15kwh θα είναι 5000μεσες άκρες. Ενώ στο αυτοφιρτιζομενο κάνα 2000€ που είναι μικρή. Πέραν του βάρους
-
@savas89 said in DEEPAL (by Changan) forum:
@cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:
@savas89 said in DEEPAL (by Changan) forum:
Οι Κινέζοι έχουν εσωτερικό που για να το βρεις σε ευρωπαϊκό θέλει 10κ πάνω συνήθως. Αλλά το θέμα είναι τα ανταλλακτικά και αξιοπιστία. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σχεδόν όλες οι Κινεζικές μάρκες σε υβριδικά βάζουν plug-in και όχι αυτοφoρτιζομενα που τουλάχιστον στην Ελλάδα οι περισσότεροι αυτό ψάχνουν.; Μόνο η MG εξαιρείται με το zs max hybrid..είδα και ένα jaecoo προχτές θηριακι
Αξιοπιστα είναι πολύ. Τωρα για ανταλλακτικα εκει είναι ενα υπαρκτο ρισκο αν ειναι κάποια μικρη μαρκα και κλεισει και φυγει από την ευρωπη αργοτερα. Σε μεγαλες μαρκες οπως η BYD, GEELLY κτλ δεν νομιζω οτι το ρισκο είναι μεγάλο καθώς δεν βλέπω να φευγουν ποτε (ηρθαν για να μεινουν και ανοιγουν εργοστασια στην Ευρώπη)
Γιατι τα plug in είναι πολύ καλύτερα από τα απλά hybrid και τα κινεζικα πουλιώνται σε τιμες αλλων σε απλα hybrid (δες lync & co στην Ελλαδα πχ εχει τιμη οσο ενα toyota corolla cross και είναι καλύτερο σε ολα). Αν το φορτισεις πχ το βραδυ από το σπίτι θα κάνει 50-100 χλμ την αλλη μερα χωρις να ανοιξει καν ο κινητηρας και δεν θα κάψει τιποτα σε βενζινη παρα μόνο ότι ξοδεψες για ρευμα να το φορτισεις. Δηλαδη δεν επιβαρηνεις ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ αν δεν κανεις χλμ και λειτουργει τελειως σαν ηλεκτρικο (ουτε θορυβο ούτε τιποτα). Αντιθετως το full hybrid θα λειτουργησει και τον κινητηρα και θα καψει λίγο βενζινη και θα έχει θορυβο προφανως οταν μπαινει σε λειτουργια αυτος
Δε διαφωνώ απλά στο plug-in έχεις το ρίσκο αντικατάστασης (σε έσχατο σενάριο) της μπαταρίας που π.χ. αν είσαι εκτός εγγύησης προφανώς και είναι 15kwh θα είναι 5000μεσες άκρες. Ενώ στο αυτοφιρτιζομενο κάνα 2000€ που είναι μικρή. Πέραν του βάρους
ποιο ρισκο αντικαταστασης, εχεις δει ποσα χρόνια δινουν εγγυηση, εχεις δει οτι οι τιμες των μπαταριών πέφτουν? Δεν ειμαστε πια στην πρώτη γενια μπαταριων, οι κινεζοι βάζουν LFP που είναι πολύ καλύτερες από τις απλες λιθιου και αντεχουν πολύ περισσότερο
Με αυτό το σκεπτικο μπορεις να πάρεις απλό βενζινη να μην έχεις καθόλου μπαταρία. Αλλα ειναι λαθος αυτο το σκεπτικο
-
@criuser said in DEEPAL (by Changan) forum:
@cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:
@criuser said in DEEPAL (by Changan) forum:
Τα κινέζικα αν έχουν καλές τιμές σε λήζινγκ είναι εξαιρετικές επιλογές μηδενικού ρίσκου.
Ιδιώτης σε κινέζικο, είναι σαν να αγοράζει χωράφι 1 στρέμμα εκτός σχεδίου που είναι πολύ φτηνό και να περιμένει να μπει στο σχέδιο για να το δώσει αντιπαροχή και να κονομήσει...
Τραγουδα οσο θες μετοχε
αλλα δεν έχεις πει ΚΟΥΒΕΝΤΑ για την LEAPMOTOR-STELLANTIS
γιατι τα πουλάτε αυτά?? Αφου κινεζικα είναι
Γιατί τα δίνουμε τζάμπα οπότε το ρίσκο είναι μικρό.
Αμα το παίρνεις 15000, σκέψου ότι αν ισχύσει ο νέος τρόπος στο ΚΗ4 μπορεί να πέσει και λίγο, το ρίσκο είναι μικρό.
Αμα δώσεις 35-40-45 για κινέζικο το ρίσκο εκτοξεύεται...
ΥΓ Να πάρω μέρος στην Γιουροβίζιον με το τραγούδι ? Πως το βλέπεις ?
Ξεκινώντας από τις €38.900 το Leapmotor C10 με την πρωτοποριακή τεχνολογία Range Extender EV είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες και στην Ελληνική αγορά
αρα πουλάτε κάτι που δεν είναι καλό και έχει ρίσκο? ΟΥΠΣ
ΥΓ Το πότε θα κάνει ξαστερια πες
-
Πόσες εταιρείες αυτοκινήτου χωράνε στην Ελληνική αγορά τελικά?
(ειδικά για τον Έλληνα που αγοράζει και σήμα) -
Μίλησα με μεγάλο αντιπρόσωπο και μέτοχο στον χώρο. (Όχι δεν ήταν ο ταξιδευτής) Μου λέει σε λίγο καιρό αυτά τα αυτοκίνητα θα αγοράζουν. Αυτό βλέπουν στην δική τους μελέτη και πρόβλεψη. Για αυτό ίσως πέφτουν όλοι οι εισαγωγείς με τα μούτρα.
Απλώς θα αργήσει λίγο μέχρι να κυκλοφορήσουν. Θα υπάρχουν και σταθεροί πελάτες των ευρωπαϊκών ακριβώς λόγω του ότι η έλλειψη τους θα δώσει έξτρα πόντους αποκλειστικότητας. Ο μέσος έλληνας θα τα βλεπει ως ανταγωνιστικά των Toyota οπότε καταλαβαίνεται τι έχει να γίνει.
Αυτά μου είπε, αυτά σας λέω.
-
Κάποτε πούλαγαν και sangyong με mercedes μοτέρ και έτρεχε ο κόσμος.
-
Ssangyong.
Εδώ βλέπεις ολοι τους να τα εισάγουν. Ολοι οι όμιλοι μαζί θα δημιουργήσουν μια τοπική αγορά από μόνοι τους. Δεν είναι απλά μια μάρκα είναι πλέον δεκάδες
-
Η ερώτηση μου είναι στο δίκτυο πωλήσεων-συντήρησης. Θα χει ενδιαφέρον.
DEEPAL (by Changan) forum