-
@shumakos said in MAZDA FORUM:
Δεν είμαι μηχανικός να ξέρω πώς προκύπτει
. Όμως ακόμη και ο autogefuhl όταν το δοκίμασε δεν ανέφερε κάτι αρνητικό για την κατανάλωση του 3αριού 2.5. Βέβαια δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία γιατί νομίζω ότι η Mazda απέσυρε το 3 2.5 140 από όλη την Ευρωπαϊκή αγορά και πουλάει μόνο το 2λιτρο το Skyactive X .Στο γερμανικό site πουλιέται κανονικά. Είναι ουσιαστικά η φτηνή έκδοση, αρχίζει από τα 28.640€, ενώ ο SkyActiv X από ν32.390€.

-
@famas said in MAZDA FORUM:
@shumakos said in MAZDA FORUM:
Πάντως αν δεν υπήρχε η γελοία νομοθεσία ειδικά στην Ελλάδα, ο 2,5 των 140 hp ήταν πολύ ενδιαφέρων στο Mazda 3. Ροπάτος, άσπαστος με αξιοπρεπή ισχύ για ένα C-hatch και οικονομία ανάλογη όσων συμβατικών 1.0-1.5 group C έχουν απομείνει στην αγορά.
Αυτό πως προκύπτει; Όσο φτωχό μίγμα και να έχεις πρέπει να γεμίσεις χώρο 2500 κ.ε.
Δεν γεμίζεις 2500 κυβικά για αυτό παίρνεις τα 140 άλογα. Αν τα γέμιζες θα ήσουν στα 190 όπως στην Αμερική. Στην παλιότερη έκδοση με τα 122 μείωνε αυτόματα το γκάζι , πιθανόν να κάνουν κάτι παρόμοιο και στα καινούργια.
-
@shumakos said in MAZDA FORUM:
Η εγκάρσια τοποθέτηση μοτέρ είναι τσακωμένη με τους inline 6. Δε χωράνε.
Η Volvo μια εποχή το έκανε αβερτα.
-
Mazda: Ετοιμάζεται για το Τόκιο με ένα νέο και ξεχωριστό πρωτότυπο μοντέλο
-
Κατανάλωση CX-60 3.3 diesel
Youtube Video -
WOW εκπληκτικό πραγματικά! Τι αμαξάρα!
-
Ενδιαφέρον! Αυτός ο τρόπος λειτουργίας όμως με το άναψε-σβήσε δε μπορεί να προκαλέσει κάποιο φράξιμο στο dpf; φαντάζομαι οι μαζνταίοι μηχανικοί γνωρίζουν περισσότερο αλλά αν ήταν έτσι ακριβώς κανένα αμάξι δε θα είχε προβλήματα.
-
Αποκάλυψη για το Mazda Vision-X Compact
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/apokalypsi-gia-to-mazda-vision-x-compact/
-
-
@georgemit said in MAZDA FORUM:
Ενδιαφέρον! Αυτός ο τρόπος λειτουργίας όμως με το άναψε-σβήσε δε μπορεί να προκαλέσει κάποιο φράξιμο στο dpf; φαντάζομαι οι μαζνταίοι μηχανικοί γνωρίζουν περισσότερο αλλά αν ήταν έτσι ακριβώς κανένα αμάξι δε θα είχε προβλήματα.
Εγώ πάντως η πρώτη κίνηση που κάνω όταν μπω στο αυτοκίνητο είναι η απενεργοποίηση του i-stop
-
@georgemit said in MAZDA FORUM:
Ενδιαφέρον! Αυτός ο τρόπος λειτουργίας όμως με το άναψε-σβήσε δε μπορεί να προκαλέσει κάποιο φράξιμο στο dpf; φαντάζομαι οι μαζνταίοι μηχανικοί γνωρίζουν περισσότερο αλλά αν ήταν έτσι ακριβώς κανένα αμάξι δε θα είχε προβλήματα.
Πάντα το απενεργοποιω ωστόσο σε ένα εταιρικό diesel που στα 180000 χλμ αλλάχτηκε το dpf και πλέον πλησιασε τα 370000χλμ με μικτή χρήση το dpf δεν έβγαλε κάτι και δεν απενεργοποιηται ποτέ το start stop.
Σίγουρα φθορά υπάρχει αλλά αν η φθορά είναι πχ θα βγάλει 350000χλμ ενώ θα έβγαζε 450000χλμ με σβηστό start stop δεν ξέρω τι ουσία έχει. -
@skg1958 said in MAZDA FORUM:
@georgemit said in MAZDA FORUM:
Ενδιαφέρον! Αυτός ο τρόπος λειτουργίας όμως με το άναψε-σβήσε δε μπορεί να προκαλέσει κάποιο φράξιμο στο dpf; φαντάζομαι οι μαζνταίοι μηχανικοί γνωρίζουν περισσότερο αλλά αν ήταν έτσι ακριβώς κανένα αμάξι δε θα είχε προβλήματα.
Εγώ πάντως η πρώτη κίνηση που κάνω όταν μπω στο αυτοκίνητο είναι η απενεργοποίηση του i-stop
το i-stop ειναι το start/stop στο mazda? πρώτη φορά το ακουω αληθεια
εγω πάντω I-stop δεν κάνω. Αλλα προσφατα μου ετυχε να μου κάνει η τροχαια U-stop και τελικά αναγκάστηκα να κάνω auto-stop αλλα δεν επιασε ουτε αυτό και πήγα με πεζο-2 σπιτι
-
@cirus said in MAZDA FORUM:
@skg1958 said in MAZDA FORUM:
@georgemit said in MAZDA FORUM:
Ενδιαφέρον! Αυτός ο τρόπος λειτουργίας όμως με το άναψε-σβήσε δε μπορεί να προκαλέσει κάποιο φράξιμο στο dpf; φαντάζομαι οι μαζνταίοι μηχανικοί γνωρίζουν περισσότερο αλλά αν ήταν έτσι ακριβώς κανένα αμάξι δε θα είχε προβλήματα.
Εγώ πάντως η πρώτη κίνηση που κάνω όταν μπω στο αυτοκίνητο είναι η απενεργοποίηση του i-stop
το i-stop ειναι το start/stop στο mazda? πρώτη φορά το ακουω αληθεια
εγω πάντω I-stop δεν κάνω. Αλλα προσφατα μου ετυχε να μου κάνει η τροχαια U-stop και τελικά αναγκάστηκα να κάνω auto-stop αλλα δεν επιασε ουτε αυτό και πήγα με πεζο-2 σπιτι
Ναι η Mazda το λέει i-stop . Το μοτέρ σβήνει όταν αφήνεις το γκάζι ακόμα και αν είσαι με υψηλή ταχύτητα
-
Plug-in υβριδικό και με κινητήρα Wankel το νέο Mazda Vision-X Coupe
Η συνδυαστική ιπποδύναμη του συνόλου φτάνει τα 510 άλογα, με τον οδηγό να έχει την δυνατότητα να κάνει έως 800 χλμ. με ρεύμα και βενζίνη, πριν αναγκαστεί να σταματήσει για ανεφοδιασμό. Η ηλεκτρική αυτονομία ανακοινώνεται στα 160 χλμ., νούμερο εντυπωσιακό με βάση τα σημερινά δεδομένα

-
Επαναστατικό σύστημα της Mazda απορροφά τα CO2 που εκπέμπει

-
Φύσα ρούφα τράβα τονε...

MAZDA FORUM
