-
Και το T-Roc μου είναι ρυθμισμένο να δείχνει αλλαγή λαδιών ανά 2ετία. Αλλάζω ανά έτος με δική μου πρωτοβουλία, αλλά το ίδιο μου πρότεινε και η Karenta.
Γενικά έχω ξαναγράψει ότι το πρόγραμμα της vw για τα service είναι διαφορετικό για τα leasing, πιθανόν και για τα ballon και διαφορετικό για τα ιδιόκτητα. Όταν πας στην αντιπροσωπεία σε ρωτάνε πρώτα σε ποια κατηγορία ανήκει το αυτοκίνητο και μετά βγάζουν τις εργασίες.
-
Λες να αλλάξει το πρόγραμμα συντήρησης τώρα που λήγει το ballon?
-
Θα πρέπει να το συζητήσεις με την αντιπροσωπεία.
Βλέπω για παράδειγμα στην απάντηση της Kosmocar στον @iceman, που νομίζω το πήρε με balloon, ότι δίνουν αλλαγή φίλτρου αέρα μηχανής ανά 90k χιλ.
Στο δικό μου που είναι ιδιόκτητο δίνει ανά 60k χιλ. Το άλλαξα εγώ βέβαια στη 2ετία, σιγά μην ακολουθήσω τις υπερβολές της vw.
-
Στο προγραμματισμένο service θα τους ζητήσω να μου δώσουν το πρόγραμμα συντήρησης για να έχω εικόνα.
-
Αυτά έχουν μείνει από τότε που είχε εγγύηση 1 χρόνο, άντε 2 ώστε να βγεί από την εγγύηση το αμάξι...
Το έκαναν και οι άλλοι Γερμανοί...
-
@limited_one said in VW FORUM:
Λες να αλλάξει το πρόγραμμα συντήρησης τώρα που λήγει το ballon?
Ναι, μπορεί να το αλλάξει η αντιπροσωπεία. Τα balloon, μάλλον, τα έχουν ετήσιο, γιατί μπορεί να το επιστρέψεις στην Κοσμοκαρ.
Το δικό μου όταν το πήρα έγραφε αλλαγή λαδιών στη διετία και μετά την πρώτη αλλαγή το έκανε να γράφει ετήσια αλλαγή και τα μισά χλμ. -
Και το T-Roc μου είναι ρυθμισμένο να δείχνει αλλαγή λαδιών ανά 2ετία. Αλλάζω ανά έτος με δική μου πρωτοβουλία, αλλά το ίδιο μου πρότεινε και η Karenta.
Γενικά έχω ξαναγράψει ότι το πρόγραμμα της vw για τα service είναι διαφορετικό για τα leasing, πιθανόν και για τα ballon και διαφορετικό για τα ιδιόκτητα. Όταν πας στην αντιπροσωπεία σε ρωτάνε πρώτα σε ποια κατηγορία ανήκει το αυτοκίνητο και μετά βγάζουν τις εργασίες.
Το ερώτημα μου προς την καρεντα ήταν συγκεκριμένο και νωρίτερα τους είχα δώσει λεπτομέρειες για το όχημα με vin κλπ
Το αμάξι αγοράστηκε cash -
Και το T-Roc μου είναι ρυθμισμένο να δείχνει αλλαγή λαδιών ανά 2ετία. Αλλάζω ανά έτος με δική μου πρωτοβουλία, αλλά το ίδιο μου πρότεινε και η Karenta.
Γενικά έχω ξαναγράψει ότι το πρόγραμμα της vw για τα service είναι διαφορετικό για τα leasing, πιθανόν και για τα ballon και διαφορετικό για τα ιδιόκτητα. Όταν πας στην αντιπροσωπεία σε ρωτάνε πρώτα σε ποια κατηγορία ανήκει το αυτοκίνητο και μετά βγάζουν τις εργασίες.
Το ερώτημα μου προς την καρεντα ήταν συγκεκριμένο και νωρίτερα τους είχα δώσει λεπτομέρειες για το όχημα με vin κλπ
Το αμάξι αγοράστηκε cashΑν δεν έδινες vin δεν θα σου απαντούσαν. Κανονικά πρέπει να σου ζήτησαν και αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας. Είναι εξυπηρέτηση πελατών μόνο για κατόχους.
-
-
-
Μετά την Reault και ο ceo της VW κάνει αναφορά ότι στο ότι είναι δύσκολο να γίνει μετάβαση σε ηλεκτρικά έως το 35.
-
Και οι άλλοι καλπάζουν με νέες μπαταρίες νατρίου που βγαίνουν στην παραγωγή.
-
Ο απινιδωτής λείπει μόνο
Youtube Video -
-
-
Ο απινιδωτής λείπει μόνο
editΑυτό θα δίνει 5 αστέρια σε βάθος χρόνου και θα το βάζουν όλοι.
Υποθέτω το έχουν όλοι οι σοβαροί κατασκευαστές
Δυστυχώς, το emergency assist είναι έξτρα εξοπλισμός (πακέτο IQ DRIVE) και κοστίζει
1400€ στο T-Roc και
2925€ στο Tiguan, γιατί προϋποθέτει και την προσθήκη του Infotainment discover navigation -
@sabas_thess said in VW FORUM:
Ο απινιδωτής λείπει μόνο
Αυτό είναι το iq drive σωστά;
Ναι, emergency assist στο πακέτο IQ drive
-
αχ αυτα τα πακετα των γερμανων, αχ.... πατας κλικ για να παρεις ενα πραγμα που κοστιζει 500 ευρω και ξαφνικα σου ερχεται αναγκαστικα και κατι που κοστιζει 1500.
-
αχ αυτα τα πακετα των γερμανων, αχ.... πατας κλικ για να παρεις ενα πραγμα που κοστιζει 500 ευρω και ξαφνικα σου ερχεται αναγκαστικα και κατι που κοστιζει 1500.
Έτσι ειναι και καλά κάνουν!! Συνήθως ειναι hardwarικο το πρόβλημα ή παραγωγής. Θυμάμαι τις καλές εποχές που πήγαινε να πάρεις σοβαρό αμάξι (ή Γερμανικό) και σου έδιναν 10-15 σελίδες Εξέλ τυπωμένες να μελετήσεις τον έξτρα εξοπλισμό....ωραίες εποχές, ειδικά όταν μπορούσες να κάνεις τικ σχεδόν τα πάντα, προ κρίσης!! Θυμάμαι στην 116 μου ο πωλητής (φίλος) αρνιόταν να προσθέσει άλλο εξοπλισμό, με έβριζε με αυτά που είχα βάλει - τελικά έβγαλα και πάλι ειχε πάνω από €10.000 έξτρα εξοπλισμό...χαχα
-
αχ αυτα τα πακετα των γερμανων, αχ.... πατας κλικ για να παρεις ενα πραγμα που κοστιζει 500 ευρω και ξαφνικα σου ερχεται αναγκαστικα και κατι που κοστιζει 1500.
Έτσι ειναι και καλά κάνουν!! Συνήθως ειναι hardwarικο το πρόβλημα ή παραγωγής. Θυμάμαι τις καλές εποχές που πήγαινε να πάρεις σοβαρό αμάξι (ή Γερμανικό) και σου έδιναν 10-15 σελίδες Εξέλ τυπωμένες να μελετήσεις τον έξτρα εξοπλισμό....ωραίες εποχές, ειδικά όταν μπορούσες να κάνεις τικ σχεδόν τα πάντα, προ κρίσης!! Θυμάμαι στην 116 μου ο πωλητής (φίλος) αρνιόταν να προσθέσει άλλο εξοπλισμό, με έβριζε με αυτά που είχα βάλει - τελικά έβγαλα και πάλι ειχε πάνω από €10.000 έξτρα εξοπλισμό...χαχα
Μετά από δύο αμάξια με «όλα μέσα» δεν ξέρω πόσο εύκολα θα ξανά μπω στη διαδικασία να επιλέγω έξτρα
VW FORUM