-
Οσοι δοκιμαζουν ηλεκτρικο γυριζουν σε ντηζελ. Καλη η οικονομια αλλα μετα θελουν και το range. Το diesel τα δινει και τα δυο.
Diesel ρε συ έχει πεθάνει. Για κάνα πωλητή που κάνει 30000 το χρόνο κάνει όσο αντέχει το ad blue.
Αυτοί και αν είναι ματρακαδες.
Το παρόν και το μέλλον αν επιτέλους δωθουν σωστά τα κίνητρα είναι τα υβριδικά.
Τα άμιγως ηλεκτρικά είναι μισά αμάξια.Δεν υπάρχουν μισά αυτοκίνητα, ούτε τα diesel είναι μόνο για πωλητές.
Η κάθε κατηγορία καλύπτει άλλες ανάγκες.
Άλλες ανάγκες έχει αυτός που κάνει συνέχεια μεγάλα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο, άλλες αυτός που κινείται διαρκώς στον αστικό ιστό, και άλλες αυτός που έχει μονοκατοικία κάνει καθημερίνα 30-50Km πήγαινε έλα στην δουλειά, άλλα θέλει και την αυτονομία για τα ταξίδια του.
Όσο άκυρο είναι να πάρει ο πρώτος ηλεκτρικό ή υβριδικό, άλλο τόσο είναι να πάρει ο δεύτερος diesel. -
Οσοι δοκιμαζουν ηλεκτρικο γυριζουν σε ντηζελ. Καλη η οικονομια αλλα μετα θελουν και το range. Το diesel τα δινει και τα δυο.
Diesel ρε συ έχει πεθάνει. Για κάνα πωλητή που κάνει 30000 το χρόνο κάνει όσο αντέχει το ad blue.
Αυτοί και αν είναι ματρακαδες.
Το παρόν και το μέλλον αν επιτέλους δωθουν σωστά τα κίνητρα είναι τα υβριδικά.
Τα άμιγως ηλεκτρικά είναι μισά αμάξια.Δεν υπάρχουν μισά αυτοκίνητα, ούτε τα diesel είναι μόνο για πωλητές.
Η κάθε κατηγορία καλύπτει άλλες ανάγκες.
Άλλες ανάγκες έχει αυτός που κάνει συνέχεια μεγάλα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο, άλλες αυτός που κινείται διαρκώς στον αστικό ιστό, και άλλες αυτός που έχει μονοκατοικία κάνει καθημερίνα 30-50Km πήγαινε έλα στην δουλειά, άλλα θέλει και την αυτονομία για τα ταξίδια του.
Όσο άκυρο είναι να πάρει ο πρώτος ηλεκτρικό ή υβριδικό, άλλο τόσο είναι να πάρει ο δεύτερος diesel.το προβλημα ειναι οτι γενικα οι ανθρωποι ζουν σε ενα ονειρο και δεν καταλαβαινουν την πραγματικοτητα τους. Αυτο εχεις ως αποτελεσμα να μην αγοραζουν προϊοντα που καλυπτουν τις πραγματικες τους αναγκες, αλλα κατι το οποιο καλυπτει μια αναγκη που νομιζουν οτι εχουν ή θα ηθελαν να εχουν. Πχ τα suv πατησαν πανω στην αναγκη των ανθρωπων να νομιζουν οτι καθε ΣΚ τρεχουν στα βουνα και στα λαγκαδια και κανουν καγιακ και ποδηλατο.
Αντιστοιχη ειναι και η κατασταση με τα ηλεκτρικα οχηματα. Πολλοι που αγοραζουν αυτοκινητο νομιζουν οτι θα τρεχουν ακατουρητοι αλεξανδρουπολη. Τελικα τρεχουν σε παιδικα παρτι και για καφεδες στα 10χλμ (το πολυ) απο το σπιτι τους. -
Οσοι δοκιμαζουν ηλεκτρικο γυριζουν σε ντηζελ. Καλη η οικονομια αλλα μετα θελουν και το range. Το diesel τα δινει και τα δυο.
Diesel ρε συ έχει πεθάνει. Για κάνα πωλητή που κάνει 30000 το χρόνο κάνει όσο αντέχει το ad blue.
Αυτοί και αν είναι ματρακαδες.
Το παρόν και το μέλλον αν επιτέλους δωθουν σωστά τα κίνητρα είναι τα υβριδικά.
Τα άμιγως ηλεκτρικά είναι μισά αμάξια.Δεν υπάρχουν μισά αυτοκίνητα, ούτε τα diesel είναι μόνο για πωλητές.
Η κάθε κατηγορία καλύπτει άλλες ανάγκες.
Άλλες ανάγκες έχει αυτός που κάνει συνέχεια μεγάλα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο, άλλες αυτός που κινείται διαρκώς στον αστικό ιστό, και άλλες αυτός που έχει μονοκατοικία κάνει καθημερίνα 30-50Km πήγαινε έλα στην δουλειά, άλλα θέλει και την αυτονομία για τα ταξίδια του.
Όσο άκυρο είναι να πάρει ο πρώτος ηλεκτρικό ή υβριδικό, άλλο τόσο είναι να πάρει ο δεύτερος diesel.το προβλημα ειναι οτι γενικα οι ανθρωποι ζουν σε ενα ονειρο και δεν καταλαβαινουν την πραγματικοτητα τους. Αυτο εχεις ως αποτελεσμα να μην αγοραζουν προϊοντα που καλυπτουν τις πραγματικες τους αναγκες, αλλα κατι το οποιο καλυπτει μια αναγκη που νομιζουν οτι εχουν ή θα ηθελαν να εχουν. Πχ τα suv πατησαν πανω στην αναγκη των ανθρωπων να νομιζουν οτι καθε ΣΚ τρεχουν στα βουνα και στα λαγκαδια και κανουν καγιακ και ποδηλατο.
Αντιστοιχη ειναι και η κατασταση με τα ηλεκτρικα οχηματα. Πολλοι που αγοραζουν αυτοκινητο νομιζουν οτι θα τρεχουν ακατουρητοι αλεξανδρουπολη. Τελικα τρεχουν σε παιδικα παρτι και για καφεδες στα 10χλμ (το πολυ) απο το σπιτι τους.Αυτά τα λένε οι κομμουνισται….
Dettol πάρε ένα νουροφεν
-
@alexandros-s said in BYD forum:
Να ρωτήσω κάτι πολύ βασικό εδώ. Η Byd είναι καλή κι ωραία αλλά είναι κινέζικη εταιρεία και ως γνωστόν η Ευρώπη προσπαθεί συνεχώς να βάζει εμπόδια στην ανάπτυξη κινεζικών εταιρειών στο έδαφός της. Δε φοβάται ο κάτοχος byd μήπως βρεθεί σε δύσκολη θέση σε μια στιγμή που χρειάζεται πχ ανταλλακτικά, να μη μπορεί να τα βρει λόγω δασμών, κυρώσεων και ένα σωρό άλλων πολιτικών ζητημάτων;
Αλεξανδρε ο Σφακιανακης τα φερνει, δε νομιζω να δημιουργηθει προβλημα με την επαρκεια των ανταλλακτικων ακομα και να μην εχει στο ραφι σε 10-12 εργασιμες θα ειναι εδω.
Νομίζω ότι αυτή η ελευθερία που υπάρχει προς το παρόν στην διακίνηση αγαθών από την Κίνα δε θα συνεχιστεί και η Ευρώπη θα βάλει φρένο με διάφορα προσχήματα.
Άρα ακόμα κι αν είναι ο Σφακιανάκης εισαγωγέας, πάλι, η μεταφορά μπορεί να συναντά εμπόδια.Όσον αφορά τα εργοστάσια εντός Ευρώπης που αναφέρθηκε, αν αυτό συμβεί τότε θα πάψει και η byd να έχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της τιμής που οφείλεται στα χαμηλά κινέζικα εργατικά.
-
@alexandros-s said in BYD forum:
@alexandros-s said in BYD forum:
Να ρωτήσω κάτι πολύ βασικό εδώ. Η Byd είναι καλή κι ωραία αλλά είναι κινέζικη εταιρεία και ως γνωστόν η Ευρώπη προσπαθεί συνεχώς να βάζει εμπόδια στην ανάπτυξη κινεζικών εταιρειών στο έδαφός της. Δε φοβάται ο κάτοχος byd μήπως βρεθεί σε δύσκολη θέση σε μια στιγμή που χρειάζεται πχ ανταλλακτικά, να μη μπορεί να τα βρει λόγω δασμών, κυρώσεων και ένα σωρό άλλων πολιτικών ζητημάτων;
Αλεξανδρε ο Σφακιανακης τα φερνει, δε νομιζω να δημιουργηθει προβλημα με την επαρκεια των ανταλλακτικων ακομα και να μην εχει στο ραφι σε 10-12 εργασιμες θα ειναι εδω.
Νομίζω ότι αυτή η ελευθερία που υπάρχει προς το παρόν στην διακίνηση αγαθών από την Κίνα δε θα συνεχιστεί και η Ευρώπη θα βάλει φρένο με διάφορα προσχήματα.
Άρα ακόμα κι αν είναι ο Σφακιανάκης εισαγωγέας, πάλι, η μεταφορά μπορεί να συναντά εμπόδια.Όσον αφορά τα εργοστάσια εντός Ευρώπης που αναφέρθηκε, αν αυτό συμβεί τότε θα πάψει και η byd να έχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της τιμής που οφείλεται στα χαμηλά κινέζικα εργατικά.
Έχει αναφερθεί εδώ στο φόρουμ, ότι οι χαμηλές τιμές δεν οφείλονται στα φθηνά εργατικά.
-
Τα εργοστάσια σε Ουγγαρία και Τουρκία θα μπορούν να παράγουν 600.000 αυτοκίνητα ετησίως.
Το κόστος θα είναι υψηλότερο, θα γλιτώνουν όμως τους δασμούς 27% που τους επιβάλλονται τώρα.Όσο για τα ιμιτασιόν ανταλλακτικά, εάν εμφανιστούν στην αγορά, δε πιστεύω ότι θα υπάρχει πρόβλημα να τα εισαγάγει εδώ κάποιος επιχειρηματίας (π.χ. Γεωργακόπουλος). Όπως φέρνει τώρα τα αντίστοιχα για τις υπόλοιπες μάρκες, το ίδιο θα κάνει και με τα BYD.
-
Πήγα απόψε με ένα φίλο και γείτονα από έκθεση της BYD. Ψάχνεται ο μλκς για ηλεκτρικό παρότι τον αποτρέπω ως παθως.
Είδα μεταξυ άλλων το fl atto3.
Έβαλαν μαύρο σαλόνι και εδειξε άλλο αμάξι.
Επίσης διαπίστωσα πιο δεμένα υλικά στις πόρτες.
Μεγάλη έκπληξη τα αεριζόμενα καθίσματα σαν το τεσλα.
Κρίμα που το αμάξι αυτό βγαίνει με 60αρα μπαταρία (ανέβηκε στα 110 η φόρτιση dc) και με κακό χρηματοδοτικό. Santander με 7,9 επιτόκιο όταν όλος ο ανταγωνισμός παίζει χαμηλότερα.
Αλλιως είναι ιδανικό μέγεθος για suv οικογένειας όμορφο, με σούπερ χώρους και καλό εξοπλισμό.
Αν θα κριτίκαρα κάτι άλλο θα ήταν ότι δεν έχει μοκέτα στα πλαϊνά του πορτ μπαγκάζ.
Τσιπια! -
Πήγα απόψε με ένα φίλο και γείτονα από έκθεση της BYD. Ψάχνεται ο μλκς για ηλεκτρικό παρότι τον αποτρέπω ως παθως.
Είδα μεταξυ άλλων το fl atto3.
Έβαλαν μαύρο σαλόνι και εδειξε άλλο αμάξι.
Επίσης διαπίστωσα πιο δεμένα υλικά στις πόρτες.
Μεγάλη έκπληξη τα αεριζόμενα καθίσματα σαν το τεσλα.
Κρίμα που το αμάξι αυτό βγαίνει με 60αρα μπαταρία (ανέβηκε στα 110 η φόρτιση dc) και με κακό χρηματοδοτικό. Santander με 7,9 επιτόκιο όταν όλος ο ανταγωνισμός παίζει χαμηλότερα.
Αλλιως είναι ιδανικό μέγεθος για suv οικογένειας όμορφο, με σούπερ χώρους και καλό εξοπλισμό.
Αν θα κριτίκαρα κάτι άλλο θα ήταν ότι δεν έχει μοκέτα στα πλαϊνά του πορτ μπαγκάζ.
Τσιπια!Ξερει ο φιλος οτι με εσενα σαν συμβουλατορα θα καταληξει με πασο σταΜΜΕ;
-
Μην σου πω και με τα πόδια….
-
-
+1000
Καμιά σχέση το BYD Seal U DM-i με το καφέ εσωτερικό σε σχέση με το μαύρο, όπως και το Geely EX5 σε λευκό εσωτερικό. Η μέρα με την νύχτα (κυριολεκτικά και μεταφορικά) με το αντίστοιχο σε μαύρο.
-
Το μαύρο θολώνει το διάκοσμο.
-
Πήγα απόψε με ένα φίλο και γείτονα από έκθεση της BYD. Ψάχνεται ο μλκς για ηλεκτρικό παρότι τον αποτρέπω ως παθως.
Είδα μεταξυ άλλων το fl atto3.
Έβαλαν μαύρο σαλόνι και εδειξε άλλο αμάξι.
Επίσης διαπίστωσα πιο δεμένα υλικά στις πόρτες.
Μεγάλη έκπληξη τα αεριζόμενα καθίσματα σαν το τεσλα.
Κρίμα που το αμάξι αυτό βγαίνει με 60αρα μπαταρία (ανέβηκε στα 110 η φόρτιση dc) και με κακό χρηματοδοτικό. Santander με 7,9 επιτόκιο όταν όλος ο ανταγωνισμός παίζει χαμηλότερα.
Αλλιως είναι ιδανικό μέγεθος για suv οικογένειας όμορφο, με σούπερ χώρους και καλό εξοπλισμό.
Αν θα κριτίκαρα κάτι άλλο θα ήταν ότι δεν έχει μοκέτα στα πλαϊνά του πορτ μπαγκάζ.
Τσιπια!Ξερει ο φιλος οτι με εσενα σαν συμβουλατορα θα καταληξει με πασο σταΜΜΕ;
Για τα ΜΜΜ θα του συστήσω το dettol. Το κατέχει καλύτερα γιατί και αυτός δεν χρησιμοποιεί τη μαούνα καθημερινά
-
-
+1000
Καμιά σχέση το BYD Seal U DM-i με το καφέ εσωτερικό σε σχέση με το μαύρο, όπως και το Geely EX5 σε λευκό εσωτερικό. Η μέρα με την νύχτα (κυριολεκτικά και μεταφορικά) με το αντίστοιχο σε μαύρο.
Οκκκκ
Ανοιχτόχρωμο εσωτερικό έκανα μια φορά το λάθος να πάρω και ήμουν με καλύμματα χειμώνα καλοκαίρι.
Ευτυχώς την έδιωξα νωρίς εκείνη τη Χ1 και την πήρα όπως ήθελα.Στην περίπτωση του BYD η παλιά επιλογή ήταν ένας αστείος συνδυασμός μπεζ με γαλάζιο.
Λες και έμπαινες σε ντάτσουν.
Βέβαια και πάλι τα καθίσματα του ειναι πλαδαρά με χωρίς στήριξη για τους μηρούς και τα παϊδια.Αλλά τουλάχιστον τώρα βλέπεται ως κανονικό αμάξι και όχι ως καρνάβαλος. Ακόμα και οι χορδές δεν πολύ φαίνονται.
-
Πήγα απόψε με ένα φίλο και γείτονα από έκθεση της BYD. Ψάχνεται ο μλκς για ηλεκτρικό παρότι τον αποτρέπω ως παθως.
Είδα μεταξυ άλλων το fl atto3.
Έβαλαν μαύρο σαλόνι και εδειξε άλλο αμάξι.
Επίσης διαπίστωσα πιο δεμένα υλικά στις πόρτες.
Μεγάλη έκπληξη τα αεριζόμενα καθίσματα σαν το τεσλα.
Κρίμα που το αμάξι αυτό βγαίνει με 60αρα μπαταρία (ανέβηκε στα 110 η φόρτιση dc) και με κακό χρηματοδοτικό. Santander με 7,9 επιτόκιο όταν όλος ο ανταγωνισμός παίζει χαμηλότερα.
Αλλιως είναι ιδανικό μέγεθος για suv οικογένειας όμορφο, με σούπερ χώρους και καλό εξοπλισμό.
Αν θα κριτίκαρα κάτι άλλο θα ήταν ότι δεν έχει μοκέτα στα πλαϊνά του πορτ μπαγκάζ.
Τσιπια!Ξερει ο φιλος οτι με εσενα σαν συμβουλατορα θα καταληξει με πασο σταΜΜΕ;
Για τα ΜΜΜ θα του συστήσω το dettol. Το κατέχει καλύτερα γιατί και αυτός δεν χρησιμοποιεί τη μαούνα καθημερινά
Βεβαίως και την χρησιμοποιώ! Απλά δεν πάω στη δουλειά με αυτήν. Όλες τις εργάσιμες την χρησιμοποιώ!40’ κάθε μέρα. Εσυ;
-
Πήγα απόψε με ένα φίλο και γείτονα από έκθεση της BYD. Ψάχνεται ο μλκς για ηλεκτρικό παρότι τον αποτρέπω ως παθως.
Είδα μεταξυ άλλων το fl atto3.
Έβαλαν μαύρο σαλόνι και εδειξε άλλο αμάξι.
Επίσης διαπίστωσα πιο δεμένα υλικά στις πόρτες.
Μεγάλη έκπληξη τα αεριζόμενα καθίσματα σαν το τεσλα.
Κρίμα που το αμάξι αυτό βγαίνει με 60αρα μπαταρία (ανέβηκε στα 110 η φόρτιση dc) και με κακό χρηματοδοτικό. Santander με 7,9 επιτόκιο όταν όλος ο ανταγωνισμός παίζει χαμηλότερα.
Αλλιως είναι ιδανικό μέγεθος για suv οικογένειας όμορφο, με σούπερ χώρους και καλό εξοπλισμό.
Αν θα κριτίκαρα κάτι άλλο θα ήταν ότι δεν έχει μοκέτα στα πλαϊνά του πορτ μπαγκάζ.
Τσιπια!Ξερει ο φιλος οτι με εσενα σαν συμβουλατορα θα καταληξει με πασο σταΜΜΕ;
Για τα ΜΜΜ θα του συστήσω το dettol. Το κατέχει καλύτερα γιατί και αυτός δεν χρησιμοποιεί τη μαούνα καθημερινά
Βεβαίως και την χρησιμοποιώ! Απλά δεν πάω στη δουλειά με αυτήν. Όλες τις εργάσιμες την χρησιμοποιώ!40’ κάθε μέρα. Εσυ;
0 λεπτά γιατί φεύγω για κέντρο το πρωί και γυρνάω από κέντρο στις 9 το βράδυ.
-
+1000
Καμιά σχέση το BYD Seal U DM-i με το καφέ εσωτερικό σε σχέση με το μαύρο, όπως και το Geely EX5 σε λευκό εσωτερικό. Η μέρα με την νύχτα (κυριολεκτικά και μεταφορικά) με το αντίστοιχο σε μαύρο.
Στην περίπτωση του BYD η παλιά επιλογή ήταν ένας αστείος συνδυασμός μπεζ με γαλάζιο.
Λες και έμπαινες σε ντάτσουν.
Βέβαια και πάλι τα καθίσματα του ειναι πλαδαρά με χωρίς στήριξη για τους μηρούς και τα παϊδια.Αλλά τουλάχιστον τώρα βλέπεται ως κανονικό αμάξι και όχι ως καρνάβαλος. Ακόμα και οι χορδές δεν πολύ φαίνονται.
Αναφέρεσαι μάλλον στο Atto 3, γιατί το Seal U DMi δεν το θυμάμαι με μπεζ-γαλάζιο εσωτερικό και χορδές!
-
Κρίμα που το αμάξι αυτό βγαίνει με 60αρα μπαταρία (ανέβηκε στα 110 η φόρτιση dc)
Ανέβηκε η μαξ ταχύτητα αλλά στο 10%-80% το ev-database αναφέρει 75 kW DC. Για αστική - περιαστική χρήση και 2-3 ταξίδια το χρόνο οκ. Για συχνά ταξίδια όχι.
To ex5 το είδατε; Παρόμοια μπαταρία αλλά ταχύτερη φόρτιση: 160 max και 95 kW DC το 10%-80%, σύμφωνα πάντα με το εν λόγω site.
-
ev-database
ψαχνω εδω και καιρο να βρω πληροφοριες για την φορτιση του ex5. To max 160kw το αμφιβαλλω, διοτι βιντεο που ειδα (αν και ξεκιναει απο soc 50%) δειχνει φορτιση με 75kw. Παντως φαινεται αρκετα flat η καμπυλη φορτισης του.
Οπως εχω αναφερει και στο παρελθον, δεν εχουν και τοση σημασια αυτα, οταν η τιμη αγορας ειναι τοσο καλη. Αν πληρωνεις 40+χιλιαρικα, ναι τα ψαχνεις, αλλα οταν παιρνεις πληρη (κατα τα αλλα) πακετα σε τιμες κατω απο 30 χιλιαρικα, ε οκ, ας εχουν και ενα ψεγαδι.
BYD forum