Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Inster (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Inster (2024)
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 16 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    47
    355
    13428
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zaxosm @dettol last edited by

      @dettol said in Hyundai Inster (2024):

      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

      @cirus said in Hyundai Inster (2024):

      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

      @cirus said in Hyundai Inster (2024):

      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

      Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.

      Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.

      Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.

      Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)

      respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη

      Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)

      Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..

      Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.

      Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.

      Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.

      Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox

      Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.

      Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα 👌👍

      Καλα ισχυει ειναι επενδυση η εγκατασταση!

      Η επιδοτηση δεν υπολογιστικε εξ αρχης ευτυχως στον προυπολογισμο. Τωρα θα δειξει αν καποια στιγμη τελικα παρουμε κι εμεις με αγορα 2-6/2025. Καλοδεχουμενα θα ειναι βεβαιαως.

      Να υποθέσω ότι σου έχουν απορρίψει την αίτηση στο ΚΗ;

      Δεν έκανα καν αίτηση τώρα αφού στη νέα ΚΥΑ μας έβγαλαν εκτός. Υπάρχει μία νομική κίνηση αλλά πολύ δύσκολα θα πετύχει κάτι. Οπότε κι εγώ το αποδέχτηκα!

      Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
      Hyundai Inster 42kwh

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @zaxosm last edited by

        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

        @dettol said in Hyundai Inster (2024):

        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

        @cirus said in Hyundai Inster (2024):

        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

        @cirus said in Hyundai Inster (2024):

        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

        Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.

        Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.

        Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.

        Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)

        respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη

        Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)

        Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..

        Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.

        Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.

        Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.

        Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox

        Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.

        Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα 👌👍

        Καλα ισχυει ειναι επενδυση η εγκατασταση!

        Η επιδοτηση δεν υπολογιστικε εξ αρχης ευτυχως στον προυπολογισμο. Τωρα θα δειξει αν καποια στιγμη τελικα παρουμε κι εμεις με αγορα 2-6/2025. Καλοδεχουμενα θα ειναι βεβαιαως.

        Να υποθέσω ότι σου έχουν απορρίψει την αίτηση στο ΚΗ;

        Δεν έκανα καν αίτηση τώρα αφού στη νέα ΚΥΑ μας έβγαλαν εκτός. Υπάρχει μία νομική κίνηση αλλά πολύ δύσκολα θα πετύχει κάτι. Οπότε κι εγώ το αποδέχτηκα!

        Είναι αυτοκινηταρα και αξίζει τα 23. Να ξέρεις ότι ήμουν πολύ προβληματισμένος αν θα έπρεπε να αγοράσω το δελφίνι (με επιδότηση) ή να περίμενα να βγει το inster (με άγνωστη τότε τιμή). Επέλεξα τότε (10/25) την «ασφαλή» οδό του δελφινιού, αλλά πολύ συχνά έχω αμφιβολίες αν πήρα την σωστή απόφαση!

        Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zaxosm @dettol last edited by

          @dettol said in Hyundai Inster (2024):

          @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

          @dettol said in Hyundai Inster (2024):

          @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

          @cirus said in Hyundai Inster (2024):

          @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

          @cirus said in Hyundai Inster (2024):

          @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

          Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.

          Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.

          Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.

          Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)

          respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη

          Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)

          Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..

          Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.

          Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.

          Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.

          Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox

          Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.

          Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα 👌👍

          Καλα ισχυει ειναι επενδυση η εγκατασταση!

          Η επιδοτηση δεν υπολογιστικε εξ αρχης ευτυχως στον προυπολογισμο. Τωρα θα δειξει αν καποια στιγμη τελικα παρουμε κι εμεις με αγορα 2-6/2025. Καλοδεχουμενα θα ειναι βεβαιαως.

          Να υποθέσω ότι σου έχουν απορρίψει την αίτηση στο ΚΗ;

          Δεν έκανα καν αίτηση τώρα αφού στη νέα ΚΥΑ μας έβγαλαν εκτός. Υπάρχει μία νομική κίνηση αλλά πολύ δύσκολα θα πετύχει κάτι. Οπότε κι εγώ το αποδέχτηκα!

          Είναι αυτοκινηταρα και αξίζει τα 23. Να ξέρεις ότι ήμουν πολύ προβληματισμένος αν θα έπρεπε να αγοράσω το δελφίνι (με επιδότηση) ή να περίμενα να βγει το inster (με άγνωστη τότε τιμή). Επέλεξα τότε (10/25) την «ασφαλή» οδό του δελφινιού, αλλά πολύ συχνά έχω αμφιβολίες αν πήρα την σωστή απόφαση!

          Είναι αλλη κατηγορία το dolphin, δεν το συζητάμε. Ειδικά ανα το πήρες τότε που αν θυμάμαι καλά είχε και χαμηλή τιμή κοντά στα 20k ήταν κελεπούρι! Ιδιαίτερα αν πήρες και επιδότηση!

          Από την άλλη τη δεδομένη στιγμή, για όποιον κοιτάει ένα δεύτερο όχημα πόλης, κατά τη γνώμη μου το Inster είναι το πιο ολοκληρωμένο (Brand, ευελιξία, απόδοση, μέγεθος).

          Και να μπορεί να αποδεχτεί το σχήμα του 🤣

          Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
          Hyundai Inster 42kwh

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dettol @zaxosm last edited by

            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

            @dettol said in Hyundai Inster (2024):

            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

            @dettol said in Hyundai Inster (2024):

            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

            @cirus said in Hyundai Inster (2024):

            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

            @cirus said in Hyundai Inster (2024):

            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

            Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.

            Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.

            Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.

            Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)

            respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη

            Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)

            Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..

            Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.

            Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.

            Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.

            Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox

            Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.

            Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα 👌👍

            Καλα ισχυει ειναι επενδυση η εγκατασταση!

            Η επιδοτηση δεν υπολογιστικε εξ αρχης ευτυχως στον προυπολογισμο. Τωρα θα δειξει αν καποια στιγμη τελικα παρουμε κι εμεις με αγορα 2-6/2025. Καλοδεχουμενα θα ειναι βεβαιαως.

            Να υποθέσω ότι σου έχουν απορρίψει την αίτηση στο ΚΗ;

            Δεν έκανα καν αίτηση τώρα αφού στη νέα ΚΥΑ μας έβγαλαν εκτός. Υπάρχει μία νομική κίνηση αλλά πολύ δύσκολα θα πετύχει κάτι. Οπότε κι εγώ το αποδέχτηκα!

            Είναι αυτοκινηταρα και αξίζει τα 23. Να ξέρεις ότι ήμουν πολύ προβληματισμένος αν θα έπρεπε να αγοράσω το δελφίνι (με επιδότηση) ή να περίμενα να βγει το inster (με άγνωστη τότε τιμή). Επέλεξα τότε (10/25) την «ασφαλή» οδό του δελφινιού, αλλά πολύ συχνά έχω αμφιβολίες αν πήρα την σωστή απόφαση!

            Είναι αλλη κατηγορία το dolphin, δεν το συζητάμε. Ειδικά ανα το πήρες τότε που αν θυμάμαι καλά είχε και χαμηλή τιμή κοντά στα 20k ήταν κελεπούρι! Ιδιαίτερα αν πήρες και επιδότηση!

            Από την άλλη τη δεδομένη στιγμή, για όποιον κοιτάει ένα δεύτερο όχημα πόλης, κατά τη γνώμη μου το Inster είναι το πιο ολοκληρωμένο (Brand, ευελιξία, απόδοση, μέγεθος).

            Και να μπορεί να αποδεχτεί το σχήμα του 🤣

            Το δελφίνι τότε ήταν όντως απίστευτο vfm για αυτό και κινήθηκα γρήγορα. Το δελφίνι ισωσ Είναι πιο «ολοκληρωμένη» λύση.
            Ως αυτοκίνητο πόλης όμως το inster είναι αξεπέραστο λόγω μικροσκοπικών διαστάσεων και απίστευτων εσωτερικών χώρων.

            Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zaxosm @dettol last edited by zaxosm

              @dettol said in Hyundai Inster (2024):

              @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

              @dettol said in Hyundai Inster (2024):

              @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

              @dettol said in Hyundai Inster (2024):

              @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

              @cirus said in Hyundai Inster (2024):

              @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

              @cirus said in Hyundai Inster (2024):

              @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

              Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.

              Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.

              Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.

              Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)

              respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη

              Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)

              Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..

              Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.

              Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.

              Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.

              Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox

              Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.

              Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα 👌👍

              Καλα ισχυει ειναι επενδυση η εγκατασταση!

              Η επιδοτηση δεν υπολογιστικε εξ αρχης ευτυχως στον προυπολογισμο. Τωρα θα δειξει αν καποια στιγμη τελικα παρουμε κι εμεις με αγορα 2-6/2025. Καλοδεχουμενα θα ειναι βεβαιαως.

              Να υποθέσω ότι σου έχουν απορρίψει την αίτηση στο ΚΗ;

              Δεν έκανα καν αίτηση τώρα αφού στη νέα ΚΥΑ μας έβγαλαν εκτός. Υπάρχει μία νομική κίνηση αλλά πολύ δύσκολα θα πετύχει κάτι. Οπότε κι εγώ το αποδέχτηκα!

              Είναι αυτοκινηταρα και αξίζει τα 23. Να ξέρεις ότι ήμουν πολύ προβληματισμένος αν θα έπρεπε να αγοράσω το δελφίνι (με επιδότηση) ή να περίμενα να βγει το inster (με άγνωστη τότε τιμή). Επέλεξα τότε (10/25) την «ασφαλή» οδό του δελφινιού, αλλά πολύ συχνά έχω αμφιβολίες αν πήρα την σωστή απόφαση!

              Είναι αλλη κατηγορία το dolphin, δεν το συζητάμε. Ειδικά ανα το πήρες τότε που αν θυμάμαι καλά είχε και χαμηλή τιμή κοντά στα 20k ήταν κελεπούρι! Ιδιαίτερα αν πήρες και επιδότηση!

              Από την άλλη τη δεδομένη στιγμή, για όποιον κοιτάει ένα δεύτερο όχημα πόλης, κατά τη γνώμη μου το Inster είναι το πιο ολοκληρωμένο (Brand, ευελιξία, απόδοση, μέγεθος).

              Και να μπορεί να αποδεχτεί το σχήμα του 🤣

              Το δελφίνι τότε ήταν όντως απίστευτο vfm για αυτό και κινήθηκα γρήγορα. Το δελφίνι ισωσ Είναι πιο «ολοκληρωμένη» λύση.
              Ως αυτοκίνητο πόλης όμως το inster είναι αξεπέραστο λόγω μικροσκοπικών διαστάσεων και απίστευτων εσωτερικών χώρων.

              Ακριβώς και ως προς αυτό αξιoλογώ πάντα - αυτοκίνητο πόλης!

              Έβγαλε και μία ωραία αξιλόγηση το km77 με τους κύριους ανταγωνιστές - Panda, E-c3, surf - https://www.km77.com/coches/hyundai/inster/2025/estandar/informacion

              Δεν διαπρέπει αλλά τα κάνει όλα αξιοπρεπώς!

              Youtube Video

              Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
              Hyundai Inster 42kwh

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • V
                vagkirk last edited by

                Πρέπει να φέρει καραβιες από Inster ο εισαγωγέας γιατί θα είναι το μόνο μοντέλο που θα αξίζει για την επιδότηση leasing ηλεκτρικών που θα ανακοινώσει ο Μητσοτάκης.

                Διαφορετικά θα μείνουν μόνο τα χρεπια της ακατανομαστης που μάλλον είχε εσωτερική πληροφόρηση εδώ και πολλούς μήνες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by lap

                  Δηλαδή γιατι δεν το φέρνουν και θερμικό; Αφού βγαίνει ….

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • cirus
                    cirus @lap last edited by

                    @lap said in Hyundai Inster (2024):

                    Δηλαδή γιατι δεν το φέρνουν και θερμικό; Αφού βγαίνει ….

                    το casper αν το έφερναν θα ηταν ψιλοκανιβαλισμός με το i10

                    Δεν χωρανε και τα 2 θα κλεβει το ενα πωλήσεις του αλλου.

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A d P
                      A d P moderator last edited by

                      Δοκιμάζουμε το Hyundai Inster Cross

                      https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/dokimazoyme-to-hyundai-inster-cross/

                      I EAT MILF AND COOKIES

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • Z
                        zaxosm last edited by

                        Σημερα μιλαμε για δυναμη ηλεκτρικου με 97 αλογακια.

                        Οπως σας εχω πει συχνα πυκνα βρίσκομαι στο Αστρος Κυνουριας .

                        Σημερα λοιπον οπως γυρνουσα ωραια και ηρεμα εχοντας φορτωσει 100 κιλα ξυλα για το τζακι, και εχοντας στο μυαλο μου να κανω οικονομική οδηγηση, μου κολλαει ενα yaris cross σα να ηθελε να παιξει. Κανω δεξια να περασει, με περναει και καθεται μπροστα μου. Φτανουμε διοδια Κορινθου και με πλευριζει στο e pass ξεκιναω χαλαρα τον βλεπω δινει και λεω δε παει στο καλο, ειχα και 60% μπαραρια γυρναω σπορ και σανιδωνω.

                        Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα. ολα σμουθ και ξεπεταγμα με ευκολια και σταθεροτητα ως τα 140 οπου μπαινει ο κοφτης. Ευκολη λεια το YC.

                        Ευγε!

                        Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                        Hyundai Inster 42kwh

                        I realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                        • I
                          iceman7 @zaxosm last edited by

                          @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                          ως τα 140 οπου μπαινει ο κοφτης. Ευκολη λεια το YC.

                          Ευγε!

                          Really ??? 140 κόφτης ;;;

                          Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zaxosm @iceman7 last edited by zaxosm

                            @iceman7 said in Hyundai Inster (2024):

                            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                            ως τα 140 οπου μπαινει ο κοφτης. Ευκολη λεια το YC.

                            Ευγε!

                            Really ??? 140 κόφτης ;;;

                            Για την ακριβεια:

                            alt text

                            Για τη χρηση του με καλυπτουν με το παραπανω.

                            150 εχει με τη μεγαλη μπαταρια και τα 115 αλογα.

                            Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                            Hyundai Inster 42kwh

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • realzeus
                              realzeus @zaxosm last edited by

                              @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                              Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα

                              Τι οδηγούσες ως τώρα και σου φάνηκε αυτό γρήγορο;

                              Z R A d P 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • Chrisk6
                                Chrisk6 last edited by

                                Ευτυχώς δεν είναι και πολύ γρήγορο…
                                Θα ανησυχούσα εγώ.

                                Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zaxosm @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in Hyundai Inster (2024):

                                  @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                  Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα

                                  Τι οδηγούσες ως τώρα και σου φάνηκε αυτό γρήγορο;

                                  Αναφερθηκα στον τροπο περισσοτερο, χωρις κενα με απολυτη ισορροπια και σταθερη επιταχυνση.

                                  Αν με ρωτας δεν ειχα ποτε supercar ουτε θελω να αχω καποιο καπουε. Εδω δε μιλαω για απόλυτους αριθμους, αλλα για αισθηση.

                                  Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                  Hyundai Inster 42kwh

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zaxosm @Chrisk6 last edited by zaxosm

                                    @chrisk6 said in Hyundai Inster (2024):

                                    Ευτυχώς δεν είναι και πολύ γρήγορο…
                                    Θα ανησυχούσα εγώ.

                                    Οπως εχω πει στην ομαδα για το BYD ειναι ενας σοβαρος λογος να προτιμησεις το surf αλλα μπαινοντας λιγο στα details του report δεν ειναι τοσο ασχημα τα πραγματα. Πχ και το aygo x 4 στερο εχει βγει συνολικα αλλα με συνολικα καλυτερα αποτελεσματα.

                                    Με βαση ομως τη σταθεροτητα που εχει δειξει στις μετρησεις του km77 ειναι ενα αρκετα δεμενο πλαισιο που σε δυσκολες καταστασεις ειναι αρκετα σταθερο. Αρκετα περισσοτερο απο το byd suf.

                                    Οποτε αν το δουμε overall ναι ειναι 4 αστερο αλλα ειναι και αρκετα σταθερο σε εμποδια κλπ.

                                    Συνηθως δεν παω πανω απο 120 ουτε με αυτο ουτε με το tucson . Δεν ειναι ο τυπος μου. Ειμαι λιγο ζεν.

                                    Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                    Hyundai Inster 42kwh

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster @realzeus last edited by

                                      @realzeus said in Hyundai Inster (2024):

                                      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                      Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα

                                      Τι οδηγούσες ως τώρα και σου φάνηκε αυτό γρήγορο;

                                      Αναλογικά φαντάζομαι εννοεί ο άνθρωπος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • A d P
                                        A d P moderator @realzeus last edited by A d P

                                        @realzeus said in Hyundai Inster (2024):

                                        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                        Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα

                                        Τι οδηγούσες ως τώρα και σου φάνηκε αυτό γρήγορο;

                                        Σύμφωνα με τον φάκελο που τηρείται στην υπηρεσία μας😁😁, προηγουμένως κατείχε ένα nissan Juke hybrid 145 pro fl, πιο πριν οδηγούσε ένα vw t-cross 1.0. Παράλληλα έχει στην κατοχή του ένα Hyundai Tucson 1.6 160ps 6mt premium.
                                        @zaxosm , αν επιθυμείτε να διαγραφούν από τα αρχεία μας, τα προσωπικά σας δεδομένα, στείλτε μας σχετική αίτηση με φαξ📠😁😁

                                        I EAT MILF AND COOKIES

                                        realzeus Z 2 Replies Last reply Reply Quote 11
                                        • realzeus
                                          realzeus @A d P last edited by

                                          @a-d-p said in Hyundai Inster (2024):

                                          @realzeus said in Hyundai Inster (2024):

                                          @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                          Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα

                                          Τι οδηγούσες ως τώρα και σου φάνηκε αυτό γρήγορο;

                                          Σύμφωνα με τον φάκελο που διατηρείται στην υπηρεσία μας😁😁, προηγουμένως κατείχε ένα nissan Juke hybrid 145 pro fl, πιο πριν οδηγούσε ένα vw t-cross 1.0. Παράλληλα έχει στην κατοχή του ένα Hyundai Tucson 1.6 160ps 6mt premium.
                                          @zaxosm , αν επιθυμείτε να διαγραφούν από τα αρχεία μας, τα προσωπικά σας δεδομένα, στείλτε μας σχετική αίτηση με φαξ📠😁😁

                                          Το 2ο Γρ (απόρρητα) τηρούσε ήδη αυτά τα αρχεία. 😄

                                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A d P
                                            A d P moderator @realzeus last edited by

                                            @realzeus said in Hyundai Inster (2024):

                                            @a-d-p said in Hyundai Inster (2024):

                                            @realzeus said in Hyundai Inster (2024):

                                            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                            Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα

                                            Τι οδηγούσες ως τώρα και σου φάνηκε αυτό γρήγορο;

                                            Σύμφωνα με τον φάκελο που διατηρείται στην υπηρεσία μας😁😁, προηγουμένως κατείχε ένα nissan Juke hybrid 145 pro fl, πιο πριν οδηγούσε ένα vw t-cross 1.0. Παράλληλα έχει στην κατοχή του ένα Hyundai Tucson 1.6 160ps 6mt premium.
                                            @zaxosm , αν επιθυμείτε να διαγραφούν από τα αρχεία μας, τα προσωπικά σας δεδομένα, στείλτε μας σχετική αίτηση με φαξ📠😁😁

                                            Το 2ο Γρ (απόρρητα) τηρούσε ήδη αυτά τα αρχεία. 😄

                                            Ελπίζω στην επεξήγηση στην παρένθεση να μην την έβαλες για μένα, με προσβάλλεις 😁😁 ( μοιράζω τα φύλλα πορείας)

                                            I EAT MILF AND COOKIES

                                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 16 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr