-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.
Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.
Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.
Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)
respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη
Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)
Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..
Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.
Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.
Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.
Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox
Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.
Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα
Καλα ισχυει ειναι επενδυση η εγκατασταση!
Η επιδοτηση δεν υπολογιστικε εξ αρχης ευτυχως στον προυπολογισμο. Τωρα θα δειξει αν καποια στιγμη τελικα παρουμε κι εμεις με αγορα 2-6/2025. Καλοδεχουμενα θα ειναι βεβαιαως.
Να υποθέσω ότι σου έχουν απορρίψει την αίτηση στο ΚΗ;
Δεν έκανα καν αίτηση τώρα αφού στη νέα ΚΥΑ μας έβγαλαν εκτός. Υπάρχει μία νομική κίνηση αλλά πολύ δύσκολα θα πετύχει κάτι. Οπότε κι εγώ το αποδέχτηκα!
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.
Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.
Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.
Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)
respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη
Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)
Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..
Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.
Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.
Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.
Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox
Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.
Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα
Καλα ισχυει ειναι επενδυση η εγκατασταση!
Η επιδοτηση δεν υπολογιστικε εξ αρχης ευτυχως στον προυπολογισμο. Τωρα θα δειξει αν καποια στιγμη τελικα παρουμε κι εμεις με αγορα 2-6/2025. Καλοδεχουμενα θα ειναι βεβαιαως.
Να υποθέσω ότι σου έχουν απορρίψει την αίτηση στο ΚΗ;
Δεν έκανα καν αίτηση τώρα αφού στη νέα ΚΥΑ μας έβγαλαν εκτός. Υπάρχει μία νομική κίνηση αλλά πολύ δύσκολα θα πετύχει κάτι. Οπότε κι εγώ το αποδέχτηκα!
Είναι αυτοκινηταρα και αξίζει τα 23. Να ξέρεις ότι ήμουν πολύ προβληματισμένος αν θα έπρεπε να αγοράσω το δελφίνι (με επιδότηση) ή να περίμενα να βγει το inster (με άγνωστη τότε τιμή). Επέλεξα τότε (10/25) την «ασφαλή» οδό του δελφινιού, αλλά πολύ συχνά έχω αμφιβολίες αν πήρα την σωστή απόφαση!
-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.
Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.
Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.
Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)
respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη
Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)
Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..
Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.
Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.
Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.
Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox
Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.
Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα
Καλα ισχυει ειναι επενδυση η εγκατασταση!
Η επιδοτηση δεν υπολογιστικε εξ αρχης ευτυχως στον προυπολογισμο. Τωρα θα δειξει αν καποια στιγμη τελικα παρουμε κι εμεις με αγορα 2-6/2025. Καλοδεχουμενα θα ειναι βεβαιαως.
Να υποθέσω ότι σου έχουν απορρίψει την αίτηση στο ΚΗ;
Δεν έκανα καν αίτηση τώρα αφού στη νέα ΚΥΑ μας έβγαλαν εκτός. Υπάρχει μία νομική κίνηση αλλά πολύ δύσκολα θα πετύχει κάτι. Οπότε κι εγώ το αποδέχτηκα!
Είναι αυτοκινηταρα και αξίζει τα 23. Να ξέρεις ότι ήμουν πολύ προβληματισμένος αν θα έπρεπε να αγοράσω το δελφίνι (με επιδότηση) ή να περίμενα να βγει το inster (με άγνωστη τότε τιμή). Επέλεξα τότε (10/25) την «ασφαλή» οδό του δελφινιού, αλλά πολύ συχνά έχω αμφιβολίες αν πήρα την σωστή απόφαση!
Είναι αλλη κατηγορία το dolphin, δεν το συζητάμε. Ειδικά ανα το πήρες τότε που αν θυμάμαι καλά είχε και χαμηλή τιμή κοντά στα 20k ήταν κελεπούρι! Ιδιαίτερα αν πήρες και επιδότηση!
Από την άλλη τη δεδομένη στιγμή, για όποιον κοιτάει ένα δεύτερο όχημα πόλης, κατά τη γνώμη μου το Inster είναι το πιο ολοκληρωμένο (Brand, ευελιξία, απόδοση, μέγεθος).
Και να μπορεί να αποδεχτεί το σχήμα του
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.
Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.
Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.
Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)
respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη
Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)
Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..
Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.
Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.
Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.
Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox
Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.
Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα
Καλα ισχυει ειναι επενδυση η εγκατασταση!
Η επιδοτηση δεν υπολογιστικε εξ αρχης ευτυχως στον προυπολογισμο. Τωρα θα δειξει αν καποια στιγμη τελικα παρουμε κι εμεις με αγορα 2-6/2025. Καλοδεχουμενα θα ειναι βεβαιαως.
Να υποθέσω ότι σου έχουν απορρίψει την αίτηση στο ΚΗ;
Δεν έκανα καν αίτηση τώρα αφού στη νέα ΚΥΑ μας έβγαλαν εκτός. Υπάρχει μία νομική κίνηση αλλά πολύ δύσκολα θα πετύχει κάτι. Οπότε κι εγώ το αποδέχτηκα!
Είναι αυτοκινηταρα και αξίζει τα 23. Να ξέρεις ότι ήμουν πολύ προβληματισμένος αν θα έπρεπε να αγοράσω το δελφίνι (με επιδότηση) ή να περίμενα να βγει το inster (με άγνωστη τότε τιμή). Επέλεξα τότε (10/25) την «ασφαλή» οδό του δελφινιού, αλλά πολύ συχνά έχω αμφιβολίες αν πήρα την σωστή απόφαση!
Είναι αλλη κατηγορία το dolphin, δεν το συζητάμε. Ειδικά ανα το πήρες τότε που αν θυμάμαι καλά είχε και χαμηλή τιμή κοντά στα 20k ήταν κελεπούρι! Ιδιαίτερα αν πήρες και επιδότηση!
Από την άλλη τη δεδομένη στιγμή, για όποιον κοιτάει ένα δεύτερο όχημα πόλης, κατά τη γνώμη μου το Inster είναι το πιο ολοκληρωμένο (Brand, ευελιξία, απόδοση, μέγεθος).
Και να μπορεί να αποδεχτεί το σχήμα του
Το δελφίνι τότε ήταν όντως απίστευτο vfm για αυτό και κινήθηκα γρήγορα. Το δελφίνι ισωσ Είναι πιο «ολοκληρωμένη» λύση.
Ως αυτοκίνητο πόλης όμως το inster είναι αξεπέραστο λόγω μικροσκοπικών διαστάσεων και απίστευτων εσωτερικών χώρων. -
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.
Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.
Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.
Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)
respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη
Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)
Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..
Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.
Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.
Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.
Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox
Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.
Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα
Καλα ισχυει ειναι επενδυση η εγκατασταση!
Η επιδοτηση δεν υπολογιστικε εξ αρχης ευτυχως στον προυπολογισμο. Τωρα θα δειξει αν καποια στιγμη τελικα παρουμε κι εμεις με αγορα 2-6/2025. Καλοδεχουμενα θα ειναι βεβαιαως.
Να υποθέσω ότι σου έχουν απορρίψει την αίτηση στο ΚΗ;
Δεν έκανα καν αίτηση τώρα αφού στη νέα ΚΥΑ μας έβγαλαν εκτός. Υπάρχει μία νομική κίνηση αλλά πολύ δύσκολα θα πετύχει κάτι. Οπότε κι εγώ το αποδέχτηκα!
Είναι αυτοκινηταρα και αξίζει τα 23. Να ξέρεις ότι ήμουν πολύ προβληματισμένος αν θα έπρεπε να αγοράσω το δελφίνι (με επιδότηση) ή να περίμενα να βγει το inster (με άγνωστη τότε τιμή). Επέλεξα τότε (10/25) την «ασφαλή» οδό του δελφινιού, αλλά πολύ συχνά έχω αμφιβολίες αν πήρα την σωστή απόφαση!
Είναι αλλη κατηγορία το dolphin, δεν το συζητάμε. Ειδικά ανα το πήρες τότε που αν θυμάμαι καλά είχε και χαμηλή τιμή κοντά στα 20k ήταν κελεπούρι! Ιδιαίτερα αν πήρες και επιδότηση!
Από την άλλη τη δεδομένη στιγμή, για όποιον κοιτάει ένα δεύτερο όχημα πόλης, κατά τη γνώμη μου το Inster είναι το πιο ολοκληρωμένο (Brand, ευελιξία, απόδοση, μέγεθος).
Και να μπορεί να αποδεχτεί το σχήμα του
Το δελφίνι τότε ήταν όντως απίστευτο vfm για αυτό και κινήθηκα γρήγορα. Το δελφίνι ισωσ Είναι πιο «ολοκληρωμένη» λύση.
Ως αυτοκίνητο πόλης όμως το inster είναι αξεπέραστο λόγω μικροσκοπικών διαστάσεων και απίστευτων εσωτερικών χώρων.Ακριβώς και ως προς αυτό αξιoλογώ πάντα - αυτοκίνητο πόλης!
Έβγαλε και μία ωραία αξιλόγηση το km77 με τους κύριους ανταγωνιστές - Panda, E-c3, surf - https://www.km77.com/coches/hyundai/inster/2025/estandar/informacion
Δεν διαπρέπει αλλά τα κάνει όλα αξιοπρεπώς!
-
Πρέπει να φέρει καραβιες από Inster ο εισαγωγέας γιατί θα είναι το μόνο μοντέλο που θα αξίζει για την επιδότηση leasing ηλεκτρικών που θα ανακοινώσει ο Μητσοτάκης.
Διαφορετικά θα μείνουν μόνο τα χρεπια της ακατανομαστης που μάλλον είχε εσωτερική πληροφόρηση εδώ και πολλούς μήνες.
-
Δηλαδή γιατι δεν το φέρνουν και θερμικό; Αφού βγαίνει ….
-
@lap said in Hyundai Inster (2024):
Δηλαδή γιατι δεν το φέρνουν και θερμικό; Αφού βγαίνει ….
το casper αν το έφερναν θα ηταν ψιλοκανιβαλισμός με το i10
Δεν χωρανε και τα 2 θα κλεβει το ενα πωλήσεις του αλλου.
-
Δοκιμάζουμε το Hyundai Inster Cross
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/dokimazoyme-to-hyundai-inster-cross/
-
Σημερα μιλαμε για δυναμη ηλεκτρικου με 97 αλογακια.
Οπως σας εχω πει συχνα πυκνα βρίσκομαι στο Αστρος Κυνουριας .
Σημερα λοιπον οπως γυρνουσα ωραια και ηρεμα εχοντας φορτωσει 100 κιλα ξυλα για το τζακι, και εχοντας στο μυαλο μου να κανω οικονομική οδηγηση, μου κολλαει ενα yaris cross σα να ηθελε να παιξει. Κανω δεξια να περασει, με περναει και καθεται μπροστα μου. Φτανουμε διοδια Κορινθου και με πλευριζει στο e pass ξεκιναω χαλαρα τον βλεπω δινει και λεω δε παει στο καλο, ειχα και 60% μπαραρια γυρναω σπορ και σανιδωνω.
Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα. ολα σμουθ και ξεπεταγμα με ευκολια και σταθεροτητα ως τα 140 οπου μπαινει ο κοφτης. Ευκολη λεια το YC.
Ευγε!
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
ως τα 140 οπου μπαινει ο κοφτης. Ευκολη λεια το YC.
Ευγε!
Really ??? 140 κόφτης ;;;
-
@iceman7 said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
ως τα 140 οπου μπαινει ο κοφτης. Ευκολη λεια το YC.
Ευγε!
Really ??? 140 κόφτης ;;;
Για την ακριβεια:
Για τη χρηση του με καλυπτουν με το παραπανω.
150 εχει με τη μεγαλη μπαταρια και τα 115 αλογα.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα
Τι οδηγούσες ως τώρα και σου φάνηκε αυτό γρήγορο;
-
Ευτυχώς δεν είναι και πολύ γρήγορο…
Θα ανησυχούσα εγώ. -
@realzeus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα
Τι οδηγούσες ως τώρα και σου φάνηκε αυτό γρήγορο;
Αναφερθηκα στον τροπο περισσοτερο, χωρις κενα με απολυτη ισορροπια και σταθερη επιταχυνση.
Αν με ρωτας δεν ειχα ποτε supercar ουτε θελω να αχω καποιο καπουε. Εδω δε μιλαω για απόλυτους αριθμους, αλλα για αισθηση.
-
@chrisk6 said in Hyundai Inster (2024):
Ευτυχώς δεν είναι και πολύ γρήγορο…
Θα ανησυχούσα εγώ.Οπως εχω πει στην ομαδα για το BYD ειναι ενας σοβαρος λογος να προτιμησεις το surf αλλα μπαινοντας λιγο στα details του report δεν ειναι τοσο ασχημα τα πραγματα. Πχ και το aygo x 4 στερο εχει βγει συνολικα αλλα με συνολικα καλυτερα αποτελεσματα.
Με βαση ομως τη σταθεροτητα που εχει δειξει στις μετρησεις του km77 ειναι ενα αρκετα δεμενο πλαισιο που σε δυσκολες καταστασεις ειναι αρκετα σταθερο. Αρκετα περισσοτερο απο το byd suf.
Οποτε αν το δουμε overall ναι ειναι 4 αστερο αλλα ειναι και αρκετα σταθερο σε εμποδια κλπ.
Συνηθως δεν παω πανω απο 120 ουτε με αυτο ουτε με το tucson . Δεν ειναι ο τυπος μου. Ειμαι λιγο ζεν.
-
@realzeus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα
Τι οδηγούσες ως τώρα και σου φάνηκε αυτό γρήγορο;
Αναλογικά φαντάζομαι εννοεί ο άνθρωπος
-
@realzeus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα
Τι οδηγούσες ως τώρα και σου φάνηκε αυτό γρήγορο;
Σύμφωνα με τον φάκελο που τηρείται στην υπηρεσία μας
, προηγουμένως κατείχε ένα nissan Juke hybrid 145 pro fl, πιο πριν οδηγούσε ένα vw t-cross 1.0. Παράλληλα έχει στην κατοχή του ένα Hyundai Tucson 1.6 160ps 6mt premium.
@zaxosm , αν επιθυμείτε να διαγραφούν από τα αρχεία μας, τα προσωπικά σας δεδομένα, στείλτε μας σχετική αίτηση με φαξ -
@a-d-p said in Hyundai Inster (2024):
@realzeus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα
Τι οδηγούσες ως τώρα και σου φάνηκε αυτό γρήγορο;
Σύμφωνα με τον φάκελο που διατηρείται στην υπηρεσία μας
, προηγουμένως κατείχε ένα nissan Juke hybrid 145 pro fl, πιο πριν οδηγούσε ένα vw t-cross 1.0. Παράλληλα έχει στην κατοχή του ένα Hyundai Tucson 1.6 160ps 6mt premium.
@zaxosm , αν επιθυμείτε να διαγραφούν από τα αρχεία μας, τα προσωπικά σας δεδομένα, στείλτε μας σχετική αίτηση με φαξΤο 2ο Γρ (απόρρητα) τηρούσε ήδη αυτά τα αρχεία.
-
@realzeus said in Hyundai Inster (2024):
@a-d-p said in Hyundai Inster (2024):
@realzeus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα
Τι οδηγούσες ως τώρα και σου φάνηκε αυτό γρήγορο;
Σύμφωνα με τον φάκελο που διατηρείται στην υπηρεσία μας
, προηγουμένως κατείχε ένα nissan Juke hybrid 145 pro fl, πιο πριν οδηγούσε ένα vw t-cross 1.0. Παράλληλα έχει στην κατοχή του ένα Hyundai Tucson 1.6 160ps 6mt premium.
@zaxosm , αν επιθυμείτε να διαγραφούν από τα αρχεία μας, τα προσωπικά σας δεδομένα, στείλτε μας σχετική αίτηση με φαξΤο 2ο Γρ (απόρρητα) τηρούσε ήδη αυτά τα αρχεία.
Ελπίζω στην επεξήγηση στην παρένθεση να μην την έβαλες για μένα, με προσβάλλεις
( μοιράζω τα φύλλα πορείας)
Hyundai Inster (2024)