-
Σε κάτι που είναι πρακτικό και χρηστικό ενσωματώνει αυτομάτως και την έννοια της ομορφιάς.
Δηλαδή για να θέσω ένα ακραίο παράδειγμα, και μια fomula 1 μπορεί να θεωρηθεί πανέμορφη αλλά μετά ένα σημείο δεν ασχολείται ο κόσμος διότι δεν είναι πρακτική.Δηλαδή η χρηστικότητα θετει τα όρια και του ωραίου
-
@fanis75 said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
Beauty is in the eye of the beholder
Παντως αν ειχα ενα αυτοκινητο το οποιο- δεν κοστισε μια περιουσια να το αγορασω
- με επιδοτησε το κρατος και μειωσε ακομα περισσοτερο την τιμη
- κινειται αθορυβα, με απειρη ροπη απο χαμηλα
- ειναι ευρυχωρο
- το παρκαρω πανευκολα και περναω ευκολα απο ακομα και τους πιο στενους δρομους
- ειναι πανευκολο στην οδηγηση εχοντας και one pedal driving
προσωπικα θα το ειχα ερωτευτει!
Ολα αυτά τα κάνουν όλα τα ηλεκτρικά, μερικά εκ των οποίων ειναι και όμορφα!
Δεν μιλάμε για χρήση, πρακτικότητα, εμπειρία οδήγησης, εαν ειναι καλό αμάξι κλπ. αλλά καθαρά για το αισθητικό κομμάτι, τίποτε άλλο.
Ερώτηση, ποιο είναι όμορφο στα χρήματα του inster, με τον εξοπλισμό του Inster και με το μέγεθος του Inster? Μόνο το renault 5 θεωρώ πανέμορφο αλλά, πολύ πιο στενό και αρκετά πιο ακριβό. Μετά είναι το BYD Surf, που εντάξει δεν το λές και όμορφο επίσης. Μετά ειναι και το e-C3 αλλά από τεχνολογία του λείπουν αρκετά συν η αερόψυκτη μπαταρία.
-
Εμένα πάντως μου αρέσει το ίνστερ.
Οπως και το Σε 3, όπως και το Ρενώ 5, όπως και το Ρενώ 4 που έρχεται.
Και το ντόλφιν όμορφο είναι. Το σέρφ όχι δεν είναι όμορφο.
Σαν τροπέτο είναι.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@fanis75 said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
Beauty is in the eye of the beholder
Παντως αν ειχα ενα αυτοκινητο το οποιο- δεν κοστισε μια περιουσια να το αγορασω
- με επιδοτησε το κρατος και μειωσε ακομα περισσοτερο την τιμη
- κινειται αθορυβα, με απειρη ροπη απο χαμηλα
- ειναι ευρυχωρο
- το παρκαρω πανευκολα και περναω ευκολα απο ακομα και τους πιο στενους δρομους
- ειναι πανευκολο στην οδηγηση εχοντας και one pedal driving
προσωπικα θα το ειχα ερωτευτει!
Ολα αυτά τα κάνουν όλα τα ηλεκτρικά, μερικά εκ των οποίων ειναι και όμορφα!
Δεν μιλάμε για χρήση, πρακτικότητα, εμπειρία οδήγησης, εαν ειναι καλό αμάξι κλπ. αλλά καθαρά για το αισθητικό κομμάτι, τίποτε άλλο.
Ερώτηση, ποιο είναι όμορφο στα χρήματα του inster, με τον εξοπλισμό του Inster και με το μέγεθος του Inster? Μόνο το renault 5 θεωρώ πανέμορφο αλλά, πολύ πιο στενό και αρκετά πιο ακριβό. Μετά είναι το BYD Surf, που εντάξει δεν το λές και όμορφο επίσης. Μετά ειναι και το e-C3 αλλά από τεχνολογία του λείπουν αρκετά συν η αερόψυκτη μπαταρία.
Πρωτα από ολα ομορφο ειναι και το inster ασε να λένε οι άλλοι, εγω το βρισκω πολύ ωραίο
και το eC3 ομορφο είναι αλλα κατωτερο από το inster
το renault 5 και 4 ομορφα αλλα πανακριβα και το 5 χωρις χώρους
το BYD dolfin ειναι καλύτερο σε ολα από το inster με την τιμη προσφορας που το ειχαν βαλει αλλα αρκετα μεγαλύτερο σε μέγεθος και ασχημο για μένα
το dolfin surf ειναι και ομορφο και με καλό εξοπλισμο παρομοιο με το inster (εγω θα το προτιμουσα από το inster αλλα και το inster κερδιζει σε καποια πράγματα). Βεβαια οταν αγορασα εγω δεν υπήρχε κανένα από τα 2 σαν επιλογη
τελος υπάρχει και το yudo που ειναι πλέον ακριβοτερο χωρις λόγο αλλα εγω το πρόλαβα στα 21 χιλιάρικα και εχει μεγαλύτερου χώρους από το inster (και για 5 ατομα οχι 4) με παρομοιο μεγεθος.
-
Δοκιμή Euroncap για το Inster: www.euroncap.com/en/results/hyundai/inster/55584
4 Αστεράκια ο μικρός.
-
Φέρτε το ως hybrid … .θα σπάσει ταμεια
-
@lap said in Hyundai Inster (2024):
Φέρτε το ως hybrid … .θα σπάσει ταμεια
Ακόμα κι έτσι δεν τα πάει και άσχημα. Κάθε μήνα έχει 200 πωλήσεις περίπου. Π.χ. στατιστικά Ιουλίου:
BEV Vehicles
Segment Total Market Share Total Market Share
A TOTAL 403 8,26% 45 7,36%
Make: Range: Fuel Type: Volume: % Volume: %
HYUNDAI INSTER BEV 237 58,81% 36 80,00%
LEAPMOTOR T03 BEV 94 23,33% 6 13,33%
FIAT 500 BEV 59 14,64% 3 6,67% -
Hyundai Inster: Υψηλές πτήσεις για το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης – Από 259 ευρώ/μήνα
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/hyundai-inster-ypsiles-ptiseis-gia-to-neo-ilektriko-aytokinito-polis-apo-259-eyro-mina/?_gl=11p9nn5g_upMQ.._gaNzk2ODM2MDI0LjE3NTYxMDYwMTE._ga_KLL52BLFZ7*czE3NTYxMDYwMTEkbzEkZzAkdDE3NTYxMDYwMTEkajYwJGwwJGgw
-
Αυτό που μου αρέσει στον adp ασχέτως εαν δεν μου μιλά…. (Δεν ξέρω τον λόγο)
Είναι ότι έχει οργανώσει όλα τα νήματα. Βάζει τις ειδήσεις που τα αφορούν και τα ενισχύουν. Ενώ πάντοτε απαντά όταν έχει τσεκάρει κάτι με πηγές.
-
@lap said in Hyundai Inster (2024):
Ενώ πάντοτε απαντά όταν έχει τσεκάρει κάτι με πηγές.
Όπως κάνουν όλοι... χαχαχαχα
-
Εχω την εντύπωση ότι η Hyundai ετοιμάζεται για το «ηλεκτρικό leasing» που συζητιέται
-
Στην Ελλάδα λες ή στην Ευρώπη (που το κάνουν κι άλλοι).
-
Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.
Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.
Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.
Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.
Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.
Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)
respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη
Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)
-
Είναι τόσο φτηνή η μετακίνηση με οικιακό ρεύμα που δεν έχει νόημα να ασχολείσαι.
-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
Είναι τόσο φτηνή η μετακίνηση με οικιακό ρεύμα που δεν έχει νόημα να ασχολείσαι.
Ισχυει. Πραγματικα δεν εχω κατσει ουτε μια φορα να υπολογισω ποσο καιει το ηλεκτρικο μου. Απλα δεν με νοιαζει
Θα με ενοιαζε μονο αν το εχει για ταξιδι. Εκει θα με ενοιαζε πολύ κυριως λόγω της αυτονομιας
-
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.
Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.
Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.
Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)
respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη
Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)
Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..
Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.
Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.
Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.
Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.
Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.
Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)
respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη
Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)
Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..
Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.
Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.
Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.
Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox
Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.
Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα
-
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.
Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.
Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.
Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)
respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη
Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)
Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..
Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.
Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.
Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.
Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox
Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.
Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα
Καλα ισχυει ειναι επενδυση η εγκατασταση!
Η επιδοτηση δεν υπολογιστικε εξ αρχης ευτυχως στον προυπολογισμο. Τωρα θα δειξει αν καποια στιγμη τελικα παρουμε κι εμεις με αγορα 2-6/2025. Καλοδεχουμενα θα ειναι βεβαιαως.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.
Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.
Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.
Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)
respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη
Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)
Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..
Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.
Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.
Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.
Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox
Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.
Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα
Καλα ισχυει ειναι επενδυση η εγκατασταση!
Η επιδοτηση δεν υπολογιστικε εξ αρχης ευτυχως στον προυπολογισμο. Τωρα θα δειξει αν καποια στιγμη τελικα παρουμε κι εμεις με αγορα 2-6/2025. Καλοδεχουμενα θα ειναι βεβαιαως.
Να υποθέσω ότι σου έχουν απορρίψει την αίτηση στο ΚΗ;
Hyundai Inster (2024)