Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Inster (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Inster (2024)
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 15 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    47
    355
    13443
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Σε κάτι που είναι πρακτικό και χρηστικό ενσωματώνει αυτομάτως και την έννοια της ομορφιάς.
      Δηλαδή για να θέσω ένα ακραίο παράδειγμα, και μια fomula 1 μπορεί να θεωρηθεί πανέμορφη αλλά μετά ένα σημείο δεν ασχολείται ο κόσμος διότι δεν είναι πρακτική.

      Δηλαδή η χρηστικότητα θετει τα όρια και του ωραίου

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • Z
        zaxosm @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in Hyundai Inster (2024):

        @dettol said in Hyundai Inster (2024):

        Beauty is in the eye of the beholder
        Παντως αν ειχα ενα αυτοκινητο το οποιο

        • δεν κοστισε μια περιουσια να το αγορασω
        • με επιδοτησε το κρατος και μειωσε ακομα περισσοτερο την τιμη
        • κινειται αθορυβα, με απειρη ροπη απο χαμηλα
        • ειναι ευρυχωρο
        • το παρκαρω πανευκολα και περναω ευκολα απο ακομα και τους πιο στενους δρομους
        • ειναι πανευκολο στην οδηγηση εχοντας και one pedal driving

        προσωπικα θα το ειχα ερωτευτει!

        Ολα αυτά τα κάνουν όλα τα ηλεκτρικά, μερικά εκ των οποίων ειναι και όμορφα!

        Δεν μιλάμε για χρήση, πρακτικότητα, εμπειρία οδήγησης, εαν ειναι καλό αμάξι κλπ. αλλά καθαρά για το αισθητικό κομμάτι, τίποτε άλλο.

        Ερώτηση, ποιο είναι όμορφο στα χρήματα του inster, με τον εξοπλισμό του Inster και με το μέγεθος του Inster? Μόνο το renault 5 θεωρώ πανέμορφο αλλά, πολύ πιο στενό και αρκετά πιο ακριβό. Μετά είναι το BYD Surf, που εντάξει δεν το λές και όμορφο επίσης. Μετά ειναι και το e-C3 αλλά από τεχνολογία του λείπουν αρκετά συν η αερόψυκτη μπαταρία.

        Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
        Hyundai Inster 42kwh

        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          criuser last edited by

          Εμένα πάντως μου αρέσει το ίνστερ.

          Οπως και το Σε 3, όπως και το Ρενώ 5, όπως και το Ρενώ 4 που έρχεται.

          Και το ντόλφιν όμορφο είναι. Το σέρφ όχι δεν είναι όμορφο.

          Σαν τροπέτο είναι.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • cirus
            cirus @zaxosm last edited by cirus

            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

            @fanis75 said in Hyundai Inster (2024):

            @dettol said in Hyundai Inster (2024):

            Beauty is in the eye of the beholder
            Παντως αν ειχα ενα αυτοκινητο το οποιο

            • δεν κοστισε μια περιουσια να το αγορασω
            • με επιδοτησε το κρατος και μειωσε ακομα περισσοτερο την τιμη
            • κινειται αθορυβα, με απειρη ροπη απο χαμηλα
            • ειναι ευρυχωρο
            • το παρκαρω πανευκολα και περναω ευκολα απο ακομα και τους πιο στενους δρομους
            • ειναι πανευκολο στην οδηγηση εχοντας και one pedal driving

            προσωπικα θα το ειχα ερωτευτει!

            Ολα αυτά τα κάνουν όλα τα ηλεκτρικά, μερικά εκ των οποίων ειναι και όμορφα!

            Δεν μιλάμε για χρήση, πρακτικότητα, εμπειρία οδήγησης, εαν ειναι καλό αμάξι κλπ. αλλά καθαρά για το αισθητικό κομμάτι, τίποτε άλλο.

            Ερώτηση, ποιο είναι όμορφο στα χρήματα του inster, με τον εξοπλισμό του Inster και με το μέγεθος του Inster? Μόνο το renault 5 θεωρώ πανέμορφο αλλά, πολύ πιο στενό και αρκετά πιο ακριβό. Μετά είναι το BYD Surf, που εντάξει δεν το λές και όμορφο επίσης. Μετά ειναι και το e-C3 αλλά από τεχνολογία του λείπουν αρκετά συν η αερόψυκτη μπαταρία.

            Πρωτα από ολα ομορφο ειναι και το inster ασε να λένε οι άλλοι, εγω το βρισκω πολύ ωραίο

            και το eC3 ομορφο είναι αλλα κατωτερο από το inster

            το renault 5 και 4 ομορφα αλλα πανακριβα και το 5 χωρις χώρους

            το BYD dolfin ειναι καλύτερο σε ολα από το inster με την τιμη προσφορας που το ειχαν βαλει αλλα αρκετα μεγαλύτερο σε μέγεθος και ασχημο για μένα

            το dolfin surf ειναι και ομορφο και με καλό εξοπλισμο παρομοιο με το inster (εγω θα το προτιμουσα από το inster αλλα και το inster κερδιζει σε καποια πράγματα). Βεβαια οταν αγορασα εγω δεν υπήρχε κανένα από τα 2 σαν επιλογη

            τελος υπάρχει και το yudo που ειναι πλέον ακριβοτερο χωρις λόγο αλλα εγω το πρόλαβα στα 21 χιλιάρικα και εχει μεγαλύτερου χώρους από το inster (και για 5 ατομα οχι 4) με παρομοιο μεγεθος.

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • Z
              zaxosm last edited by

              Δοκιμή Euroncap για το Inster: www.euroncap.com/en/results/hyundai/inster/55584

              4 Αστεράκια ο μικρός.

              Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
              Hyundai Inster 42kwh

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by

                Φέρτε το ως hybrid … .θα σπάσει ταμεια

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  zaxosm @lap last edited by

                  @lap said in Hyundai Inster (2024):

                  Φέρτε το ως hybrid … .θα σπάσει ταμεια

                  Ακόμα κι έτσι δεν τα πάει και άσχημα. Κάθε μήνα έχει 200 πωλήσεις περίπου. Π.χ. στατιστικά Ιουλίου:

                  BEV Vehicles
                  Segment Total Market Share Total Market Share
                  A TOTAL 403 8,26% 45 7,36%
                  Make: Range: Fuel Type: Volume: % Volume: %
                  HYUNDAI INSTER BEV 237 58,81% 36 80,00%
                  LEAPMOTOR T03 BEV 94 23,33% 6 13,33%
                  FIAT 500 BEV 59 14,64% 3 6,67%

                  https://seaa.gr/wp-content/uploads/2025/08/2025-7-BEV-1.pdf

                  Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                  Hyundai Inster 42kwh

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • A d P
                    A d P moderator last edited by

                    Hyundai Inster: Υψηλές πτήσεις για το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης – Από 259 ευρώ/μήνα

                    https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/hyundai-inster-ypsiles-ptiseis-gia-to-neo-ilektriko-aytokinito-polis-apo-259-eyro-mina/?_gl=11p9nn5g_upMQ.._gaNzk2ODM2MDI0LjE3NTYxMDYwMTE._ga_KLL52BLFZ7*czE3NTYxMDYwMTEkbzEkZzAkdDE3NTYxMDYwMTEkajYwJGwwJGgw

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Αυτό που μου αρέσει στον adp ασχέτως εαν δεν μου μιλά…. (Δεν ξέρω τον λόγο)

                      Είναι ότι έχει οργανώσει όλα τα νήματα. Βάζει τις ειδήσεις που τα αφορούν και τα ενισχύουν. Ενώ πάντοτε απαντά όταν έχει τσεκάρει κάτι με πηγές.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • antonakis
                        antonakis @lap last edited by

                        @lap said in Hyundai Inster (2024):

                        Ενώ πάντοτε απαντά όταν έχει τσεκάρει κάτι με πηγές.

                        Όπως κάνουν όλοι... χαχαχαχα

                        "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol last edited by

                          Εχω την εντύπωση ότι η Hyundai ετοιμάζεται για το «ηλεκτρικό leasing» που συζητιέται

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • antonakis
                            antonakis last edited by

                            Στην Ελλάδα λες ή στην Ευρώπη (που το κάνουν κι άλλοι).

                            "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zaxosm last edited by

                              Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.

                              alt text

                              Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.

                              Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.

                              alt text

                              Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                              Hyundai Inster 42kwh

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • cirus
                                cirus @zaxosm last edited by

                                @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.

                                Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.

                                Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.

                                Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)

                                respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη

                                Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)

                                Cirus the virus

                                Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dettol last edited by

                                  Είναι τόσο φτηνή η μετακίνηση με οικιακό ρεύμα που δεν έχει νόημα να ασχολείσαι.

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • cirus
                                    cirus @dettol last edited by

                                    @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                                    Είναι τόσο φτηνή η μετακίνηση με οικιακό ρεύμα που δεν έχει νόημα να ασχολείσαι.

                                    Ισχυει. Πραγματικα δεν εχω κατσει ουτε μια φορα να υπολογισω ποσο καιει το ηλεκτρικο μου. Απλα δεν με νοιαζει

                                    Θα με ενοιαζε μονο αν το εχει για ταξιδι. Εκει θα με ενοιαζε πολύ κυριως λόγω της αυτονομιας

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • Z
                                      zaxosm @cirus last edited by

                                      @cirus said in Hyundai Inster (2024):

                                      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                      Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.

                                      Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.

                                      Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.

                                      Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)

                                      respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη

                                      Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)

                                      Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..

                                      Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.

                                      Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.

                                      Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.

                                      Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                      Hyundai Inster 42kwh

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • cirus
                                        cirus @zaxosm last edited by

                                        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                        @cirus said in Hyundai Inster (2024):

                                        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                        Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.

                                        Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.

                                        Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.

                                        Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)

                                        respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη

                                        Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)

                                        Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..

                                        Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.

                                        Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.

                                        Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.

                                        Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox

                                        Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.

                                        Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα 👌👍

                                        Cirus the virus

                                        Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • Z
                                          zaxosm @cirus last edited by

                                          @cirus said in Hyundai Inster (2024):

                                          @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                          @cirus said in Hyundai Inster (2024):

                                          @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                          Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.

                                          Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.

                                          Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.

                                          Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)

                                          respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη

                                          Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)

                                          Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..

                                          Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.

                                          Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.

                                          Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.

                                          Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox

                                          Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.

                                          Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα 👌👍

                                          Καλα ισχυει ειναι επενδυση η εγκατασταση!

                                          Η επιδοτηση δεν υπολογιστικε εξ αρχης ευτυχως στον προυπολογισμο. Τωρα θα δειξει αν καποια στιγμη τελικα παρουμε κι εμεις με αγορα 2-6/2025. Καλοδεχουμενα θα ειναι βεβαιαως.

                                          Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                          Hyundai Inster 42kwh

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dettol @zaxosm last edited by

                                            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                            @cirus said in Hyundai Inster (2024):

                                            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                            @cirus said in Hyundai Inster (2024):

                                            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                            Και ερχόμαστε λοπόν μετά από 5000+ χιλιόμετρα από τα οποία τα περισσότερα (70-80%) εντός πόλης έχουμε αυτή τη συνολική εικόνα - κατανάλωση - 13-14kwh/100km κατά μέσο όρο. Δεν προσπαθώ ιδιαίτερα να κάνω οικονομική οδήγηση, οπότε θεωρώ πως υπάρχει Potential.

                                            Στο τελευταίο σενάριο που δοκίμασα, φόρτισα στο 100% και έφτασα στο 22% με κίνηση στην Αττική όπου πρακτικά δείχνει πως βγάζει μαξ 300 χιλιόμετρα από 100% στο 0% με βάση την αυτονομία που δείχνει. Θεωρώ πως θα είναι λίγο ακόμα καθώς κάτω από το 10% αισθάνεσαι πως κόβει πολύ δύναμη και το αυτοκίνητο κάπως "σέρνεται". Αλλά αυτό είναι ακραίο σενάριο.

                                            Ενα ρεαλιστικό νούμερο που έχω πλέον στο μυαλό μου είναι από 80% στο 20% , βγάζει περί τα 180 χιλιόμετρα στην πόλη. Παρόμοια βγάζει και εκτός αν κινούμαι μέχρι τα 100-110. Από εκεί και πάνω χάνει το πλεονέκτημα και πάμε σε καταναλώσεις τύπου 17-18kwh/100km.

                                            Μια χαρά ειναι τα νούμερα που βαζεις zaxos για το insterακι. Πολυ ωραιο αμαξακι και λατρευω το εσωτερικο του που εχει φυσικα κουμπια και διαμορφωνεται πολύ κανοντας πολύ μεγαλους χωρους (για το μεγεθος του πάντα)

                                            respect που κάνεις και ταξιδια με αυτό. Εγω μονο κοντινα θα δοκιμαζα με αυτό αλλα νομιζω ότι ο κυριος ρολος του αυτοκινητου συμφωνουμε οτι δεν ειναι τα ταξίδια αλλα η πόλη

                                            Θυμισε μου πια εκδοση έχεις και ποσο είχε (βαλε το ποσο χωρις την επιδότηση και με αυτη αν θες να μην μπερδευτω)

                                            Σωστά, ταξιδια κανω συγκεκριμενα οταν ξερω πως θα εχω πρίζα στο σπιτι και δε θα χρειαστει φορτιση εξω. Δεν εχω φορτισει ποτε σε δημοσιο φορτιστη..

                                            Για τα σοβαρα ταξιδια εχουμε το tucson που ειναι απολαυστικότατο σε αυτα. Με τις ταχυτητουλες του και το παραδοσιακο υγρόν καυσιμο.

                                            Το inster μου ειναι η εκδοση premium με μπαταρια 42kwh και 97 αλογακια. Τιμη 23200 τελικη χωρις επιδοτηση. Και χωρις θα παραμεινω απο οτι φαινεται.

                                            Βεβαια να υπολογισουμε σε αυτο οτι ειχα και ενα εξτρα κοστολογιο 200€ για καλωδιο type2 σε type2 και για ηλεκτρολογικη εγκατασταση με wallbox καπου στα 1500€.

                                            Τα τελευταία δεν πιάνονται καθώς δεν είναι για το συγκεκριμένο αμάξι αλλά και για το μέλλον. Δηλαδή κάποια στιγμή τα τα έδινες έτσι και αλλιώς για wallbox

                                            Για την επιδότηση ελπίζω να πάρεις, κρίμα είναι . Πάντως ακόμα και έτσι τα αξίζει.

                                            Αφού έχεις και Tucson για ταξίδια είσαι μια Χαρούλα 👌👍

                                            Καλα ισχυει ειναι επενδυση η εγκατασταση!

                                            Η επιδοτηση δεν υπολογιστικε εξ αρχης ευτυχως στον προυπολογισμο. Τωρα θα δειξει αν καποια στιγμη τελικα παρουμε κι εμεις με αγορα 2-6/2025. Καλοδεχουμενα θα ειναι βεβαιαως.

                                            Να υποθέσω ότι σου έχουν απορρίψει την αίτηση στο ΚΗ;

                                            Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 15 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr