-
@nikonino said in Toyota C-HR 2023:
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
Κλαίω ρε παιδιά με όσους παίρνουν τα πλαστικά κουτιά της Τογιότα για αξιοπιστία κλπ αλλά πάνε και αλλάζουν κάθε 5000 χλμ λάδια και τους αρμέγουν οι συνέργιαδες.
Μωρέ καλά σας κράζουν μερικές φορές οι ηλεκτροκίνητοι οτι είστε θύματα !
Στα 5000 χλμ ούτε τα μισά δεν θα έχει δουλέψει ο θερμικός !!!
Αν έχετε τόσα λεφτά πάρτε κάτι πιο καλό από Τογιότα στην τελική !Δώστε δουλειά εσείς στους μάστορες της γειτονιάς και αφήστε εμάς να ξοδεύουμε λεφτά. Τα γράφετε και σε forum αυτοκινήτων όλα αυτά. Παίζει να είστε όλοι οι ψαγμένοι μαζεμένοι εδώ μέσα
Μιλάς σε άνθρωπο που πάει πάντα αντιπροσωπεία, που έχω αλλάξει τόσα αυτοκίνητα και έχουμε πάντα στον οικογενειακό στόλο ένα Τογιότα.
-
@realzeus said in Toyota C-HR 2023:
@nikonino said in Toyota C-HR 2023:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@locosss said in Toyota C-HR 2023:
Περι λαδιών, 0w-16 ή 0W-08 παίζουμε για όσους το έχουν;
Κλασσικά θα το πάω μέχρι τα 1000χλμ χαλαρά και θα κάνω την πρώτη αλλαγή εκεί και απο 'κει και πέρα κάθε 5k.Αρχικά, καλοτάξιδο να το χαρείς με Υγεία!!
Λάδι 0w-16 ειναι μια χαρά. Δεν χρειάζεται ούτε αλλαγή στα 1.000χλμ ούτε κάθε 5.000χλμ. Κάθε χρόνο/15.000χλμ ειναι υπερ-αρκετά. Εκτός εαν έχεις λεφτά για πέταμα.
Πρώτη αλλαγή στα 1500. Και κάθε 7500 ή 6 μήνες (σημαντικός ο χρόνος μην πάτε μόνο με χιλιόμετρα) αλλαγή λαδιών οπωσδήποτε. Ασχολίαστο το υπέρ-αρκετά.
Εγώ λέω πρώτη αλλαγή στα 100 μέτρα και μετά κάθε 500 μέτρα ή 1 βδομάδα.
Και κάθε μέρα μπορείς, έτσι για γούστο
-
@hountalas said in Toyota C-HR 2023:
@nikonino said in Toyota C-HR 2023:
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
Κλαίω ρε παιδιά με όσους παίρνουν τα πλαστικά κουτιά της Τογιότα για αξιοπιστία κλπ αλλά πάνε και αλλάζουν κάθε 5000 χλμ λάδια και τους αρμέγουν οι συνέργιαδες.
Μωρέ καλά σας κράζουν μερικές φορές οι ηλεκτροκίνητοι οτι είστε θύματα !
Στα 5000 χλμ ούτε τα μισά δεν θα έχει δουλέψει ο θερμικός !!!
Αν έχετε τόσα λεφτά πάρτε κάτι πιο καλό από Τογιότα στην τελική !Δώστε δουλειά εσείς στους μάστορες της γειτονιάς και αφήστε εμάς να ξοδεύουμε λεφτά. Τα γράφετε και σε forum αυτοκινήτων όλα αυτά. Παίζει να είστε όλοι οι ψαγμένοι μαζεμένοι εδώ μέσα
Ενώ το πρώτη αλλαγή στα 1500 είναι ψαγμενιά καλύτερη;
Κλαίω
-
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
Κλαίω ρε παιδιά με όσους παίρνουν τα πλαστικά κουτιά της Τογιότα για αξιοπιστία κλπ αλλά πάνε και αλλάζουν κάθε 5000 χλμ λάδια και τους αρμέγουν οι συνέργιαδες.
Μωρέ καλά σας κράζουν μερικές φορές οι ηλεκτροκίνητοι οτι είστε θύματα !
Στα 5000 χλμ ούτε τα μισά δεν θα έχει δουλέψει ο θερμικός !!!
Αν έχετε τόσα λεφτά πάρτε κάτι πιο καλό από Τογιότα στην τελική !Μια μικρογραφια της κοινωνιας..σε ολες τις μαρκες υπαρχουν φοβικοι,καγκουρες ασχετοι,δηθεν ψαγμενοι οπως και γνωστες..στους χοντακηδες που ανηκω εκει να δεις χαλια..
-Πηραμε κατι καλυτερο απο τογιοτα χωρις να εχουμε λεφτα..Lexus
12000 χλμ μεχρι στιγμης και αρχες Νοεμβρη ερχετε ο χρονος μαζι με το σερβις..στα 240 ευρω..νορμαλ νουμερο..
Εν το μεταξυ στα 1500χλμ παιζει να μην ειχε ανοιξει ο θερμικος
-Για τα πλαστικα κουτια θα συμφωνησω μονο για το yc..
Με 35-37 παιρνεις μεσαια εκδοση bsuv με το κατωθι εσωτερικο και με τα παντα ολα απο καλουδια..
Θα μου πεις ακριβο..με 35 παιρνεις ηλεκτρικο..θα σου πω οχι ακομα ειμαστε σε μεταβατικο σταδιο και δεν θα παρω το οποιο ρισκο.. -
Για την αλλαγή στα 1500 χλμ το λένε δυο διαφορετικές πηγές ο Ιρακινός παραπάνω που θεωρείτε τοπ στα toyota και ο The Motor oil Geek
https://www.youtube.com/@themotoroilgeek
που εχει εργαστήριο ανάλυσης λαδιών και είναι μέλος του SAE.Για αλλαγές στα 7500 χλμ το λέει το βιβλίο που δίνει σε κάθε ιδιοκτήτη αυτοκινήτου της η toyota καθότι στην πράξη και σύμφωνα με αυτό η χρήση τους πέφτει στις δυσμενείς συνθήκες σχεδόν πάντα!
Ευτυχώς ο νεος ΚΟΚ δεν μας επιτρέπει ταχύτητες πάνω απο 132 χλμ/ώρα γιατί και αυτό ήταν δυσμενής συνθήκη!
-
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο το LBX, αν σχεδιαστικά δεν μου άρεσε περισσότερο εξωτερικά το CHR (φουλ υποκειμενικό θέμα) θα ήταν η επόμενη επιλογή μου.
Όσο για τα λάδια, παιδιά απόψεις ανταλάσσουμε, δεν νομίζω οτι κανένα αμάξι θα πάθει κάτι αν δεν αλλάξεις στα πρώτα 10.000χλμ. Απλά διάβασα κάτι απο κάποιον που θεωρώ πως έχει περισσότερες γνώσεις απο εμένα και το ανέβασα. Κι ο ίδιος λέει οτι αν έχεις σκοπό στις 150.000 να το στείλεις το αμάξι, μην τα κάνεις αυτά.
Απο 'κει και πέρα νομίζω ο καθένας που παίρνει κάτι καινούριο το νταντεύει τον πρώτο καιρό. Δεν σημαίνει οτι επειδή πήρα Toyota όμως οτι θα κοιτάξω να κάψω κάτω απο 4λτ στα 100 και να το κάνω αυτοσκοπό. Να το ευχαριστηθώ το πήρα το αμάξι, όχι για να αποκτήσω ψυχολογικά.
-
Σε νεο chr στην toyota Λευκωσίας στην Κύπρο λένε πρώτη αλλαγή στους 6 μήνες ή 7.500 χλμ. Μετά κάθε χρονο/15.000.
-
@moysatos said in Toyota C-HR 2023:
Σε νεο chr στην toyota Λευκωσίας στην Κύπρο λένε πρώτη αλλαγή στους 6 μήνες ή 7.500 χλμ. Μετά κάθε χρονο/15.000.
Παίζουν από την αρχή σε κατάσταση κίνησης σε δυσμενείς συνθήκες!!
ωραίοι!!
Ελπίζω μόνο να είναι λόγω καιρικών συνθηκών και όχι επειδή έχουν εντοπίσει κάποιο θέμα και προσπαθούν να τρενάρουν κάποια επισκευή - ανάκληση κλπΓια τσέκαρε στο βιβλίο σέρβις τι γράφει για αλλαγές λαδιών κλπ.
-
@locosss said in Toyota C-HR 2023:
Κι ο ίδιος λέει οτι αν έχεις σκοπό στις 150.000 να το στείλεις το αμάξι, μην τα κάνεις αυτά.
150.000??? Ούτε καν 100.000χλμ θα αγγίξει. Μαξ έχω κρατήσει αυτοκίνητο στις 65.000χλμ και τα θεωρώ πολλά. Ίσως η Κορόλα να τα φτάσει αυτα πριν την δώσω.
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@locosss said in Toyota C-HR 2023:
Κι ο ίδιος λέει οτι αν έχεις σκοπό στις 150.000 να το στείλεις το αμάξι, μην τα κάνεις αυτά.
150.000??? Ούτε καν 100.000χλμ θα αγγίξει. Μαξ έχω κρατήσει αυτοκίνητο στις 65.000χλμ και τα θεωρώ πολλά. Ίσως η Κορόλα να τα φτάσει αυτα πριν την δώσω.
Όταν αποφασίσεις να την δώσεις στείλε ένα pm, ή βαλ' την στις αγγελίες του φόρουμ
-
@nickthetrib said in Toyota C-HR 2023:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@locosss said in Toyota C-HR 2023:
Κι ο ίδιος λέει οτι αν έχεις σκοπό στις 150.000 να το στείλεις το αμάξι, μην τα κάνεις αυτά.
150.000??? Ούτε καν 100.000χλμ θα αγγίξει. Μαξ έχω κρατήσει αυτοκίνητο στις 65.000χλμ και τα θεωρώ πολλά. Ίσως η Κορόλα να τα φτάσει αυτα πριν την δώσω.
Όταν αποφασίσεις να την δώσεις στείλε ένα pm, ή βαλ' την στις αγγελίες του φόρουμ
Ή εναλλακτικά δώσε τη για παλιοσίδερα και πάρε κάνα σοβαρό αυτοκίνητο.
-
@nickthetrib said in Toyota C-HR 2023:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@locosss said in Toyota C-HR 2023:
Κι ο ίδιος λέει οτι αν έχεις σκοπό στις 150.000 να το στείλεις το αμάξι, μην τα κάνεις αυτά.
150.000??? Ούτε καν 100.000χλμ θα αγγίξει. Μαξ έχω κρατήσει αυτοκίνητο στις 65.000χλμ και τα θεωρώ πολλά. Ίσως η Κορόλα να τα φτάσει αυτα πριν την δώσω.
Όταν αποφασίσεις να την δώσεις στείλε ένα pm, ή βαλ' την στις αγγελίες του φόρουμ
Θα προσπαθήσω για το ΠΜ, στο φόρουμ θα μπει σίγουρα!
-
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
@nickthetrib said in Toyota C-HR 2023:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@locosss said in Toyota C-HR 2023:
Κι ο ίδιος λέει οτι αν έχεις σκοπό στις 150.000 να το στείλεις το αμάξι, μην τα κάνεις αυτά.
150.000??? Ούτε καν 100.000χλμ θα αγγίξει. Μαξ έχω κρατήσει αυτοκίνητο στις 65.000χλμ και τα θεωρώ πολλά. Ίσως η Κορόλα να τα φτάσει αυτα πριν την δώσω.
Όταν αποφασίσεις να την δώσεις στείλε ένα pm, ή βαλ' την στις αγγελίες του φόρουμ
Ή εναλλακτικά δώσε τη για παλιοσίδερα και πάρε κάνα σοβαρό αυτοκίνητο.
Επειδή είναι σοβαρό αυτοκίνητο, αν μπορώ να την πάρω θα την πάρω.
Είναι απείρως καλύτερη από το αουρις που έχω τώρα! -
Οι κατασκευαστές έχουν ένα στάνταρ,σου λένε αυτό είναι,θες να πας by the book,δεν θέλεις,κάνε δικό σου πρόγραμμα συντήρησης με το μάστορα σου,στα 7.500,στα 10.000,στα 15.000 με long life λάδι,έχουμε ακούσει και διαβάσει διάφορα ευτράπελα,κάποιος αλλαζει τα εργοστασιακά λάδια στα 1500 γιατί θεωρεί ότι του έχουν βάλει μάπα από το εργοστάσιο και πάει τα αλλάζει,άλλοι έχουν φοβικό σύνδρομο ότι θα πάθει ο κινητήρας ζημιά αν δεν αλλάξουν λάδι στις 5000,ούτε στους βανκελ δεν άλλαζαν τόσο συχνά που είχαν και πρόβλημα γενικά.
-
Toyota C-HR: Αναβάθμιση με περισσότερες επιλογές
Το C-HR αποκτά αναβαθμισμένη έκδοση Mid+ και περισσότερες εκδόσεις GR SPORT σε όλους τους κινητήρες.
Η Toyota παρουσιάζει για το 2026 μια σειρά από αλλαγές στο C-HR, που ενισχύουν τον εξοπλισμό και εμπλουτίζουν την γκάμα του μοντέλου. Η νέα έκδοση Mid+ αποκτά νέα σχεδιαστικά και ποιοτικά στοιχεία, ενώ η σπορ GR SPORT διατίθεται πλέον και με τον υβριδικό κινητήρα 1.8 λίτρων, καθιστώντας την πιο προσιτή.
Το C-HR έχει ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο ταξινομήσεις στην Ευρώπη από την κυκλοφορία του το 2017. Με σχεδίαση, εξέλιξη και παραγωγή προσαρμοσμένα στις ανάγκες των Ευρωπαίων οδηγών, το C-HR ξεχωρίζει για το κουπέ σχήμα του, την ευχάριστη οδική συμπεριφορά και τους εξηλεκτρισμένους κινητήρες.
Η έκδοση plug-in hybrid με κινητήρα 2.0 λίτρων προσφέρει αυτονομία έως 66 χιλιόμετρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως περίπου 100 χιλιόμετρα στην πόλη.
Χάρη στο Predictive Efficient Drive, το σύστημα διαχειρίζεται αυτόματα τη μετάβαση από υβριδική σε ηλεκτρική λειτουργία, με βάση την τοποθεσία, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη χρήση της μπαταρίας σε χαμηλών ρύπων ζώνες.
Η έκδοση Mid+ αποκτά νέες ζάντες 18 ιντσών σε ματ μαύρο με μηχανουργημένο φινίρισμα και διακοσμητικό κέντρο. Τα καθίσματα είναι επενδυμένα με το νέο ύφασμα Samara, που περιέχει περισσότερο ανακυκλωμένο υλικό και έχει διακριτικές γκρι αποχρώσεις.
Το εσωτερικό συμπληρώνεται με γκρι ραφές στα καθίσματα και διακοσμητικό στον επιλογέα σε απόχρωση gunmetal.
Η GR SPORT, εμπνευσμένη από την αγωνιστική δραστηριότητα της Toyota, προσφέρεται πλέον και με τον υβριδικό 1.8 λίτρων των 140 ίππων, εκτός από τις ήδη γνωστές 2.0 hybrid (180 ίπποι) και 2.0 plug-in hybrid (223 ίπποι).
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει head-up display, ενώ προαιρετικά προσφέρονται πανοραμική οροφή, ηχοσύστημα JBL και διχρωμία bi-tone+ με μαύρη οροφή και πίσω μέρος. Η GR SPORT με τον 1.8 εξοπλίζεται με ζάντες 19 ιντσών, ενώ οι ισχυρότερες εκδόσεις με 20 ιντσών.
Η χρωματική παλέτα εμπλουτίζεται με τις νέες αποχρώσεις Ash Grey και Lunar Sky Blue, ενώ σε όλες τις εκδόσεις περιλαμβάνεται πλέον στάνταρ η κάμερα παρακολούθησης οδηγού, η οποία ανιχνεύει κόπωση ή απόσπαση προσοχής και ενεργοποιεί το Emergency Driving Stop System αν χρειαστεί.
-
Σοκ το αμάξι, παραπάνω απο απλά ευχαριστημένος. Όπως ξαναέγραψα μάλλον έχει να κάνει και με το γεγονός οτι έρχομαι απο αυτοκίνητο 20ετίας, αλλά έχω μείνει χαζός.
Έχω κάνει γύρω στα 200χλμ σε διάφορες συνθήκες, αυτοκινητόδρομο, πιο επαρχιακούς δρόμους και η κατανάλωση ήταν γύρω στα 4,5 όχι οτι ασχολήθηκα να το πάω οικονομικά.
Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το sport mode και πόσο σφίγγει τιμόνι, αναρτήσεις και αμεσότητα στο γκάζι, το γυρνάω κάπου στα μέσα της διαδρομής κι έκτοτε το άφησα εκεί γιατί απλά ήταν πολύ πιο fun. Απο κει και πέρα εντός πόλης για normal με βλέπω.
Αρνητικά:
- ορατότητα πίσω (αν και με τόσους αισθητήρες δεν είχα το παραμικρό θέμα)
- μάλλον η τιμή αν και δεν μετανιώνω σεντ
- χώροι πίσω (;), μάλλον δεν θα το έπαιρνα για οικογένεια αλλά με την οροφή που έχω είναι πολύ καλύτερα σε σχέση με χωρίς
- θόρυβος e-cvt σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες.
Δεν βρίσκω κάτι άλλο και να θέλω, ο 1,8 διάβαζα αρκετές υπερβολές με το οτι δεν είναι επαρκής, υποθέτω έχει να κάνει και με το φορτίο αλλά το αμάξι είναι μια χαρά σβέλτο. Το e-cvt προσωπικά δεν με ενόχλησε, θα ήθελα προφανώς να μην βγάζει κιχ αλλά it is what it is.
Γενικά το προτείνω φουλ, θα ήθελα κάποια καλούδια της C-hic, αλλά η club είναι υπερπλήρης, σε σχέση με τις 2 πρώτες. Το κοιτάς και νομίζεις οτι είναι αμάξι απο το μέλλον. ΔΕΝ θα το έπαιρνα χωρίς διχρωμία προσωπικά γιατί χάνει πολύ σε εμφάνιση. Ακόμα χαζεύω μενού και infotainment κι έχω ένα χαμόγελο μέχρι το πάτωμα κάθε φορά που μπαίνω μέσα.
Αυτά τα λίγα απο μένα.
-
Να το χαρείς με Υγεία, το βασικό ειναι ότι εσένα σου φέρνει χαμόγελο!
@locosss said in Toyota C-HR 2023:
Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το sport mode και πόσο σφίγγει τιμόνι, αναρτήσεις και αμεσότητα στο γκάζι,
Μια διόρθωση: το CHR δεν έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, οπότε το sport mode δεν επιφέρει κάποια διαφορά στην ανάρτηση - δεν σκληραίνει.
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
Να το χαρείς με Υγεία, το βασικό ειναι ότι εσένα σου φέρνει χαμόγελο!
Νομίζω οτι αυτό είναι το σημαντικότερο! Αφού πρώτα φυσικά εξυπηρετεί τις ανάγκες σου.
Μια διόρθωση: το CHR δεν έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, οπότε το sport mode δεν επιφέρει κάποια διαφορά στην ανάρτηση - δεν σκληραίνει.
Ευχαριστώ για την διόρθωση! - δεν το γνώριζα. Παρ'όλα αυτά το έχουν παίξει έτσι με το τιμόνι που σου δίνει την εντύπωση οτι έχει αλλάξει κι η ανάρτηση, έχουν κάνει καλή δουλειά.
-
@locosss said in Toyota C-HR 2023:
Σοκ το αμάξι, παραπάνω απο απλά ευχαριστημένος.
Welcome to the C-LUB! Καλοτάξιδο με Υγεία!
Στο Sport mode (σπάνια το βάζω, γιατί είναι απότομη η μετάβαση απο υβριδική σε EV λειτουργία, βολεύει ομως σε στροφιλίκι, γιατί έχεις πιο συχνά φρένο απο τον κινητήρα), πράγματι δίνει την αίσθηση οτι σφίγγει και η ανάρτηση.
Παρότι η ανάρτηση δεν είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη, σίγουρα και κάτι άλλο σκληραίνει πέραν του τιμονιού (ή λόγω της σκλήρυνσης του τιμονιού).
Το έχω ψάξει αρκετά, αλλά δεν έχω βρει κάτι συγκεκριμένο.
Πάντως κι άλλοι εχουν την ίδια αίσθηση. -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Στο Sport mode (σπάνια το βάζω, γιατί είναι απότομη η μετάβαση απο υβριδική σε EV λειτουργία, βολεύει ομως σε στροφιλίκι, γιατί έχεις πιο συχνά φρένο απο τον κινητήρα), πράγματι δίνει την αίσθηση οτι σφίγγει και η ανάρτηση.
Makes sense, γι' αυτό το άκουγα περισσότερο εκεί αλλά αξίζει απο άποψη στησίματος του αυτοκινήτου κατά την γνώμη μου.
Normal μια χαρά, eco νομίζω θα παίζω μόνο σε ακραίες καταστάσεις που ή πάω να ξεμείνω ή θα μαι σε μποτιλιάρισμα για ώρες, το κάνει αισθητά πιο αναιμικό.
Toyota C-HR 2023