Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 116
    • 116 / 116
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    114
    2317
    133086
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • moysatos
      moysatos last edited by

      Σε νεο chr στην toyota Λευκωσίας στην Κύπρο λένε πρώτη αλλαγή στους 6 μήνες ή 7.500 χλμ. Μετά κάθε χρονο/15.000.

      nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • nickthetrib
        nickthetrib @moysatos last edited by nickthetrib

        @moysatos said in Toyota C-HR 2023:

        Σε νεο chr στην toyota Λευκωσίας στην Κύπρο λένε πρώτη αλλαγή στους 6 μήνες ή 7.500 χλμ. Μετά κάθε χρονο/15.000.

        Παίζουν από την αρχή σε κατάσταση κίνησης σε δυσμενείς συνθήκες!!
        ωραίοι!!
        Ελπίζω μόνο να είναι λόγω καιρικών συνθηκών και όχι επειδή έχουν εντοπίσει κάποιο θέμα και προσπαθούν να τρενάρουν κάποια επισκευή - ανάκληση κλπ

        Για τσέκαρε στο βιβλίο σέρβις τι γράφει για αλλαγές λαδιών κλπ.

        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @locosss last edited by

          @locosss said in Toyota C-HR 2023:

          Κι ο ίδιος λέει οτι αν έχεις σκοπό στις 150.000 να το στείλεις το αμάξι, μην τα κάνεις αυτά.

          150.000??? Ούτε καν 100.000χλμ θα αγγίξει. Μαξ έχω κρατήσει αυτοκίνητο στις 65.000χλμ και τα θεωρώ πολλά. Ίσως η Κορόλα να τα φτάσει αυτα πριν την δώσω.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • nickthetrib
            nickthetrib @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

            @locosss said in Toyota C-HR 2023:

            Κι ο ίδιος λέει οτι αν έχεις σκοπό στις 150.000 να το στείλεις το αμάξι, μην τα κάνεις αυτά.

            150.000??? Ούτε καν 100.000χλμ θα αγγίξει. Μαξ έχω κρατήσει αυτοκίνητο στις 65.000χλμ και τα θεωρώ πολλά. Ίσως η Κορόλα να τα φτάσει αυτα πριν την δώσω.

            Όταν αποφασίσεις να την δώσεις στείλε ένα pm, ή βαλ' την στις αγγελίες του φόρουμ

            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

            katafractos17 fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • katafractos17
              katafractos17 @nickthetrib last edited by

              @nickthetrib said in Toyota C-HR 2023:

              @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

              @locosss said in Toyota C-HR 2023:

              Κι ο ίδιος λέει οτι αν έχεις σκοπό στις 150.000 να το στείλεις το αμάξι, μην τα κάνεις αυτά.

              150.000??? Ούτε καν 100.000χλμ θα αγγίξει. Μαξ έχω κρατήσει αυτοκίνητο στις 65.000χλμ και τα θεωρώ πολλά. Ίσως η Κορόλα να τα φτάσει αυτα πριν την δώσω.

              Όταν αποφασίσεις να την δώσεις στείλε ένα pm, ή βαλ' την στις αγγελίες του φόρουμ

              Ή εναλλακτικά δώσε τη για παλιοσίδερα και πάρε κάνα σοβαρό αυτοκίνητο. 😁

              nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @nickthetrib last edited by

                @nickthetrib said in Toyota C-HR 2023:

                @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                @locosss said in Toyota C-HR 2023:

                Κι ο ίδιος λέει οτι αν έχεις σκοπό στις 150.000 να το στείλεις το αμάξι, μην τα κάνεις αυτά.

                150.000??? Ούτε καν 100.000χλμ θα αγγίξει. Μαξ έχω κρατήσει αυτοκίνητο στις 65.000χλμ και τα θεωρώ πολλά. Ίσως η Κορόλα να τα φτάσει αυτα πριν την δώσω.

                Όταν αποφασίσεις να την δώσεις στείλε ένα pm, ή βαλ' την στις αγγελίες του φόρουμ

                Θα προσπαθήσω για το ΠΜ, στο φόρουμ θα μπει σίγουρα!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • nickthetrib
                  nickthetrib @katafractos17 last edited by

                  @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

                  @nickthetrib said in Toyota C-HR 2023:

                  @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                  @locosss said in Toyota C-HR 2023:

                  Κι ο ίδιος λέει οτι αν έχεις σκοπό στις 150.000 να το στείλεις το αμάξι, μην τα κάνεις αυτά.

                  150.000??? Ούτε καν 100.000χλμ θα αγγίξει. Μαξ έχω κρατήσει αυτοκίνητο στις 65.000χλμ και τα θεωρώ πολλά. Ίσως η Κορόλα να τα φτάσει αυτα πριν την δώσω.

                  Όταν αποφασίσεις να την δώσεις στείλε ένα pm, ή βαλ' την στις αγγελίες του φόρουμ

                  Ή εναλλακτικά δώσε τη για παλιοσίδερα και πάρε κάνα σοβαρό αυτοκίνητο. 😁

                  Επειδή είναι σοβαρό αυτοκίνητο, αν μπορώ να την πάρω θα την πάρω.
                  Είναι απείρως καλύτερη από το αουρις που έχω τώρα!

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ken11
                    ken11 last edited by

                    Οι κατασκευαστές έχουν ένα στάνταρ,σου λένε αυτό είναι,θες να πας by the book,δεν θέλεις,κάνε δικό σου πρόγραμμα συντήρησης με το μάστορα σου,στα 7.500,στα 10.000,στα 15.000 με long life λάδι,έχουμε ακούσει και διαβάσει διάφορα ευτράπελα,κάποιος αλλαζει τα εργοστασιακά λάδια στα 1500 γιατί θεωρεί ότι του έχουν βάλει μάπα από το εργοστάσιο και πάει τα αλλάζει,άλλοι έχουν φοβικό σύνδρομο ότι θα πάθει ο κινητήρας ζημιά αν δεν αλλάξουν λάδι στις 5000,ούτε στους βανκελ δεν άλλαζαν τόσο συχνά που είχαν και πρόβλημα γενικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • V
                      vdx last edited by vdx

                      Toyota C-HR: Αναβάθμιση με περισσότερες επιλογές

                      Το C-HR αποκτά αναβαθμισμένη έκδοση Mid+ και περισσότερες εκδόσεις GR SPORT σε όλους τους κινητήρες.

                      Η Toyota παρουσιάζει για το 2026 μια σειρά από αλλαγές στο C-HR, που ενισχύουν τον εξοπλισμό και εμπλουτίζουν την γκάμα του μοντέλου. Η νέα έκδοση Mid+ αποκτά νέα σχεδιαστικά και ποιοτικά στοιχεία, ενώ η σπορ GR SPORT διατίθεται πλέον και με τον υβριδικό κινητήρα 1.8 λίτρων, καθιστώντας την πιο προσιτή.

                      Το C-HR έχει ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο ταξινομήσεις στην Ευρώπη από την κυκλοφορία του το 2017. Με σχεδίαση, εξέλιξη και παραγωγή προσαρμοσμένα στις ανάγκες των Ευρωπαίων οδηγών, το C-HR ξεχωρίζει για το κουπέ σχήμα του, την ευχάριστη οδική συμπεριφορά και τους εξηλεκτρισμένους κινητήρες.

                      Η έκδοση plug-in hybrid με κινητήρα 2.0 λίτρων προσφέρει αυτονομία έως 66 χιλιόμετρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως περίπου 100 χιλιόμετρα στην πόλη.

                      Χάρη στο Predictive Efficient Drive, το σύστημα διαχειρίζεται αυτόματα τη μετάβαση από υβριδική σε ηλεκτρική λειτουργία, με βάση την τοποθεσία, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη χρήση της μπαταρίας σε χαμηλών ρύπων ζώνες.

                      Η έκδοση Mid+ αποκτά νέες ζάντες 18 ιντσών σε ματ μαύρο με μηχανουργημένο φινίρισμα και διακοσμητικό κέντρο. Τα καθίσματα είναι επενδυμένα με το νέο ύφασμα Samara, που περιέχει περισσότερο ανακυκλωμένο υλικό και έχει διακριτικές γκρι αποχρώσεις.

                      Το εσωτερικό συμπληρώνεται με γκρι ραφές στα καθίσματα και διακοσμητικό στον επιλογέα σε απόχρωση gunmetal.

                      Η GR SPORT, εμπνευσμένη από την αγωνιστική δραστηριότητα της Toyota, προσφέρεται πλέον και με τον υβριδικό 1.8 λίτρων των 140 ίππων, εκτός από τις ήδη γνωστές 2.0 hybrid (180 ίπποι) και 2.0 plug-in hybrid (223 ίπποι).

                      Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει head-up display, ενώ προαιρετικά προσφέρονται πανοραμική οροφή, ηχοσύστημα JBL και διχρωμία bi-tone+ με μαύρη οροφή και πίσω μέρος. Η GR SPORT με τον 1.8 εξοπλίζεται με ζάντες 19 ιντσών, ενώ οι ισχυρότερες εκδόσεις με 20 ιντσών.

                      Η χρωματική παλέτα εμπλουτίζεται με τις νέες αποχρώσεις Ash Grey και Lunar Sky Blue, ενώ σε όλες τις εκδόσεις περιλαμβάνεται πλέον στάνταρ η κάμερα παρακολούθησης οδηγού, η οποία ανιχνεύει κόπωση ή απόσπαση προσοχής και ενεργοποιεί το Emergency Driving Stop System αν χρειαστεί.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        locosss last edited by

                        Σοκ το αμάξι, παραπάνω απο απλά ευχαριστημένος. Όπως ξαναέγραψα μάλλον έχει να κάνει και με το γεγονός οτι έρχομαι απο αυτοκίνητο 20ετίας, αλλά έχω μείνει χαζός.

                        Έχω κάνει γύρω στα 200χλμ σε διάφορες συνθήκες, αυτοκινητόδρομο, πιο επαρχιακούς δρόμους και η κατανάλωση ήταν γύρω στα 4,5 όχι οτι ασχολήθηκα να το πάω οικονομικά.

                        Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το sport mode και πόσο σφίγγει τιμόνι, αναρτήσεις και αμεσότητα στο γκάζι, το γυρνάω κάπου στα μέσα της διαδρομής κι έκτοτε το άφησα εκεί γιατί απλά ήταν πολύ πιο fun. Απο κει και πέρα εντός πόλης για normal με βλέπω.

                        Αρνητικά:

                        • ορατότητα πίσω (αν και με τόσους αισθητήρες δεν είχα το παραμικρό θέμα)
                        • μάλλον η τιμή αν και δεν μετανιώνω σεντ
                        • χώροι πίσω (;), μάλλον δεν θα το έπαιρνα για οικογένεια αλλά με την οροφή που έχω είναι πολύ καλύτερα σε σχέση με χωρίς
                        • θόρυβος e-cvt σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες.

                        Δεν βρίσκω κάτι άλλο και να θέλω, ο 1,8 διάβαζα αρκετές υπερβολές με το οτι δεν είναι επαρκής, υποθέτω έχει να κάνει και με το φορτίο αλλά το αμάξι είναι μια χαρά σβέλτο. Το e-cvt προσωπικά δεν με ενόχλησε, θα ήθελα προφανώς να μην βγάζει κιχ αλλά it is what it is.

                        Γενικά το προτείνω φουλ, θα ήθελα κάποια καλούδια της C-hic, αλλά η club είναι υπερπλήρης, σε σχέση με τις 2 πρώτες. Το κοιτάς και νομίζεις οτι είναι αμάξι απο το μέλλον. ΔΕΝ θα το έπαιρνα χωρίς διχρωμία προσωπικά γιατί χάνει πολύ σε εμφάνιση. Ακόμα χαζεύω μενού και infotainment κι έχω ένα χαμόγελο μέχρι το πάτωμα κάθε φορά που μπαίνω μέσα.

                        Αυτά τα λίγα απο μένα.

                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 13
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @locosss last edited by

                          Να το χαρείς με Υγεία, το βασικό ειναι ότι εσένα σου φέρνει χαμόγελο!

                          @locosss said in Toyota C-HR 2023:

                          Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το sport mode και πόσο σφίγγει τιμόνι, αναρτήσεις και αμεσότητα στο γκάζι,

                          Μια διόρθωση: το CHR δεν έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, οπότε το sport mode δεν επιφέρει κάποια διαφορά στην ανάρτηση - δεν σκληραίνει.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • L
                            locosss @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                            Να το χαρείς με Υγεία, το βασικό ειναι ότι εσένα σου φέρνει χαμόγελο!

                            Νομίζω οτι αυτό είναι το σημαντικότερο! Αφού πρώτα φυσικά εξυπηρετεί τις ανάγκες σου.

                            Μια διόρθωση: το CHR δεν έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, οπότε το sport mode δεν επιφέρει κάποια διαφορά στην ανάρτηση - δεν σκληραίνει.

                            Ευχαριστώ για την διόρθωση! - δεν το γνώριζα. Παρ'όλα αυτά το έχουν παίξει έτσι με το τιμόνι που σου δίνει την εντύπωση οτι έχει αλλάξει κι η ανάρτηση, έχουν κάνει καλή δουλειά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • B
                              bill_hsd last edited by

                              @locosss said in Toyota C-HR 2023:

                              Σοκ το αμάξι, παραπάνω απο απλά ευχαριστημένος.

                              Welcome to the C-LUB! Καλοτάξιδο με Υγεία!
                              Στο Sport mode (σπάνια το βάζω, γιατί είναι απότομη η μετάβαση απο υβριδική σε EV λειτουργία, βολεύει ομως σε στροφιλίκι, γιατί έχεις πιο συχνά φρένο απο τον κινητήρα), πράγματι δίνει την αίσθηση οτι σφίγγει και η ανάρτηση.
                              Παρότι η ανάρτηση δεν είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη, σίγουρα και κάτι άλλο σκληραίνει πέραν του τιμονιού (ή λόγω της σκλήρυνσης του τιμονιού).
                              Το έχω ψάξει αρκετά, αλλά δεν έχω βρει κάτι συγκεκριμένο.
                              Πάντως κι άλλοι εχουν την ίδια αίσθηση.

                              L G 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                locosss @bill_hsd last edited by

                                @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                Στο Sport mode (σπάνια το βάζω, γιατί είναι απότομη η μετάβαση απο υβριδική σε EV λειτουργία, βολεύει ομως σε στροφιλίκι, γιατί έχεις πιο συχνά φρένο απο τον κινητήρα), πράγματι δίνει την αίσθηση οτι σφίγγει και η ανάρτηση.

                                Makes sense, γι' αυτό το άκουγα περισσότερο εκεί αλλά αξίζει απο άποψη στησίματος του αυτοκινήτου κατά την γνώμη μου.
                                Normal μια χαρά, eco νομίζω θα παίζω μόνο σε ακραίες καταστάσεις που ή πάω να ξεμείνω ή θα μαι σε μποτιλιάρισμα για ώρες, το κάνει αισθητά πιο αναιμικό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  groover1972 @bill_hsd last edited by

                                  @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                  @locosss said in Toyota C-HR 2023:

                                  Σοκ το αμάξι, παραπάνω απο απλά ευχαριστημένος.

                                  Welcome to the C-LUB! Καλοτάξιδο με Υγεία!
                                  Στο Sport mode (σπάνια το βάζω, γιατί είναι απότομη η μετάβαση απο υβριδική σε EV λειτουργία, βολεύει ομως σε στροφιλίκι, γιατί έχεις πιο συχνά φρένο απο τον κινητήρα), πράγματι δίνει την αίσθηση οτι σφίγγει και η ανάρτηση.
                                  Παρότι η ανάρτηση δεν είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη, σίγουρα και κάτι άλλο σκληραίνει πέραν του τιμονιού (ή λόγω της σκλήρυνσης του τιμονιού).
                                  Το έχω ψάξει αρκετά, αλλά δεν έχω βρει κάτι συγκεκριμένο.
                                  Πάντως κι άλλοι εχουν την ίδια αίσθηση.

                                  Με τον έρωτα που έχετε για τα Toyota, σίγουρα σκληραίνει και κάτι άλλο. 👌🤣😂🤣😂🤣

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                  • A d P
                                    A d P moderator last edited by

                                    Toyota C-HR: Σε ποια έκδοση να το αποκτήσεις – Οι τιμές του στην Ελλάδα

                                    https://www.4troxoi.gr/agora/toyota-c-hr-poia-ekdosi-poies-oi-times-toy/

                                    I EAT MILF AND COOKIES

                                    P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panormus772 @A d P last edited by

                                      @a-d-p said in Toyota C-HR 2023:

                                      Toyota C-HR: Σε ποια έκδοση να το αποκτήσεις – Οι τιμές του στην Ελλάδα

                                      https://www.4troxoi.gr/agora/toyota-c-hr-poia-ekdosi-poies-oi-times-toy/

                                      H C-ult επιπλέον έχει και διζωνικό κλιματισμό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 112
                                      • 113
                                      • 114
                                      • 115
                                      • 116
                                      • 116 / 116
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr