-
@kostis20 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δε θέλουν και ειδικές ζάντες τα Runflat?
Κανονικά ναι αλλά δεν τα πήρα με σκοπό να τα κυκλοφορήσω μετά από απώλεια πίεσης.( Πάντα έχω μαζί μου Κιτ επισκευής και ρεζέρβα)
-
Παρέλαβα τα runflat 225 55 17 χειμερινά μισελιν .
ΤΙ ΠΛΑΙΝΑ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΑ?!?!?! ΑΚΑΜΠΤΑ ΑΠΛΑ.
Από το μέσο της ζωής τους και έπειτα που θα μείνουν πάνω για να γίνουν φαλάκρα θα φάνε τρελό στρίψιμο. Το κοντι υποτίθεται είναι 25-30 % πιο σφιχτό....πιο σφιχτό από το άκαμπτο?! -
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Παρέλαβα τα runflat 225 55 17 χειμερινά μισελιν .
ΤΙ ΠΛΑΙΝΑ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΑ?!?!?! ΑΚΑΜΠΤΑ ΑΠΛΑ.
Από το μέσο της ζωής τους και έπειτα που θα μείνουν πάνω για να γίνουν φαλάκρα θα φάνε τρελό στρίψιμο. Το κοντι υποτίθεται είναι 25-30 % πιο σφιχτό....πιο σφιχτό από το άκαμπτο?!Πηγαινε τωρα στον Γκ... να τα βαλεις
-
Μπα στον πατριώτη καλύτερα!
-
Ταξιδεύουμε στο Contidrom, το κέντρο εξέλιξης και δοκιμών των ελαστικών Continental στη Γερμανία.
Δοκίμαζουμε στην πίστα, σε οδήγηση με στροφές αλλά και στο φρενάρισμα πανικού, τα ελαστικά Continental και τα συγκρίνουμε με φθηνά ελαστικά του εμπορίου. Στο video θα δείτε πόσο μεγάλη διαφορά έχει ένα επώνυμο ελαστικό στην καθημερινή ασφάλεια μας στο δρόμο!
Ακόμη μπαίνουμε στα άδυτα των εργαστηριακών δοκιμών, ενώ καθόμαστε δίπλα σε επαγγελματίες οδηγούς σε ακραίες δοκιμές στην πίστα με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 200 km/h. -
@a-d-p said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ταξιδεύουμε στο Contidrom, το κέντρο εξέλιξης και δοκιμών των ελαστικών Continental στη Γερμανία.
Δοκίμαζουμε στην πίστα, σε οδήγηση με στροφές αλλά και στο φρενάρισμα πανικού, τα ελαστικά Continental και τα συγκρίνουμε με φθηνά ελαστικά του εμπορίου. Στο video θα δείτε πόσο μεγάλη διαφορά έχει ένα επώνυμο ελαστικό στην καθημερινή ασφάλεια μας στο δρόμο!
Ακόμη μπαίνουμε στα άδυτα των εργαστηριακών δοκιμών, ενώ καθόμαστε δίπλα σε επαγγελματίες οδηγούς σε ακραίες δοκιμές στην πίστα με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 200 km/h.edit
Πολύ ενδιαφέρον video, αλλά θυμίζει και άλλες συγκρίσεις πχ του autobild και Tyre Reviews. Πήραν από τη μία κάποια από τα πιο άχρηστα ελαστικά (Double Coin) και τα συνέκριναν με τα καλύτερα της Continental (η οποία βγάζει και μούφες όπως EcoContact και λιγότερο UltraContact). Η όλη σύγκριση δεν αποδεικνύει ότι πρέπει να αποφεύγονται όλα τα φθηνά/φθηνότερα των premium ελαστικά, αλλά να γίνεται έρευνα αγοράς μεταξύ ελαστικών που έχουν δοκιμαστεί και γνωρίζουμε ότι δεν είναι επικίνδυνα όπως τα DC. Πχ τα περισσότερα κινέζικα που στέκονται (και σπανίως διαπρέπουν) σε επιδόσεις, υστερούν συνήθως σε αντοχή στη χρήση. Κάποιος που δεν κάνει πολλά km, δεν έχει να χάσει ιδιαίτερα με την επιλογή του. Προσωπικά, έχω δει αρκετές περιπτώσεις που κάτοχοι που είναι άσχετοι, βάζουν επώνυμα κατώτερων σειρών και πληρώνουν καθαρά brand χωρίς να κερδίζουν σε ασφάλεια. Μια τα ecopia είναι premium κατασκευαστή πχ, αλλά δεν θα έπρεπε να πωλούνται καν...
-
Ασφάλεια και υψηλή απόδοση όλο το χρόνο με τα νέα MICHELIN CrossClimate 3 & CrossClimete 3 Sport
-
Το θέμα είναι ότι τα 2 που φοράω στο αιρκρος εδώ και σχεδόν 50000 χλμ, ήταν μέτρια στην βροχή.
Χιόνια δεν είδαμε και η τιμή των 630 που κάνουν όπως και τα 3 είναι ακριβά.
Επίσης έχουν γίνει γρήγορα σκληρά και γενικά είμαι σε σκέψη.
Σκέφτομαι τα firestone είτε σε θερινά που είναι κάπου στα 420 ευρώ, είτε σε 4 εποχών κάπου στα 480 ευρώ.
Φίλοι που τα είχαν βάλει σε δικά τους αμάξια, ήταν ευχαριστημένοι.
Μια εναλλακτική που όλοι κοιτάνε είναι πιρέλι 4 εποχών που είναι η τιμή τους ανάμεσα στα προηγούμενα 2.
-
@criuser said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μια εναλλακτική που όλοι κοιτάνε είναι πιρέλι 4 εποχών που είναι η τιμή τους ανάμεσα στα προηγούμενα 2.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ, εαν πάς στα SF3. Δεν θα το μετανοιώσεις!
-
Τα σκεφτόμουν κι εγώ αλλά ο λαστιχάς μου είπε ότι υπό συνθήκες παρουσιάζει μια ασάφεια -το αναφέρει κι ο jonathan στο tyre reviews.
Οπότε είτε Continental AllSeasonContact 2 είτε Bridgestone Turanza All Season 6. Η διαφορά στην τιμή άνευ λόγου (15€)
Το CrossClimate 3 δεν διατίθεται σε 215/55/18 όμως όπως αναφέρεται είναι μεν βελτιωμένο από το 2 στο βρεγμένο αλλά παραμένει υποδυέστερο από τα παραπάνω -
Εμένα τα bridgestone turanza θερινά που είχε πρώτη τοποθέτηση το αμάξι, ήταν άθλια και όχι μόνο σε μένα.
Οπως και τα hankook M+S που είχε το προηγούμενο. Κυρίως στον θόρυβο αυτά.
-
Ξέρουμε ποιες ειναι αυτες οι συνθηκες που παρουσιάζει ασάφεια;
Είδα ότι βγήκε και CrossClimate 3 και έκδοση Sport, δεν βγάζει 215/55/18 ε?
-
@babisstinson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ξέρουμε ποιες ειναι αυτες οι συνθηκες που παρουσιάζει ασάφεια;
Είδα ότι βγήκε και CrossClimate 3 και έκδοση Sport, δεν βγάζει 215/55/18 ε?
Στο 08:00 το περιγράφει:
Youtube Video -
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@criuser said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μια εναλλακτική που όλοι κοιτάνε είναι πιρέλι 4 εποχών που είναι η τιμή τους ανάμεσα στα προηγούμενα 2.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ, εαν πάς στα SF3. Δεν θα το μετανοιώσεις!
Τα χρησιμοποιείς να υποθέσω; Πως "έβγαλαν" το ελληνικό καλοκαίρι;
Με προβλημάτισε αυτό το "Reduced dry responsiveness/grip in warm temps" του γνωστού σάϊτ συγκριτικών ελαστικών, γιατί παρά τα θεματάκια του με τη βροχή το cc2 ήταν εντυπωσιακά αναίσθητο σε ελληνικό καλοκαίρι και σε χωματόδρομους ορεινούς ή παραλιακούς. Επίσης ως μισελέν εμφανισιακά (αλλά και πρακτικά ) έβγαλε πολλά χιλιόμετρα χρήσης.
-
@civil357 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τα χρησιμοποιείς να υποθέσω; Πως "έβγαλαν" το ελληνικό καλοκαίρι;
Ναι τα έβαλα την καφρόλα τον Μάρτιο. Το καλοκαίρι ήταν άψογα, απίστευτο κράτημα αλλά το τιμόνι ήταν λιγο πιο ασαφές, αλλά όχι τίποτα το φοβερό. Απλά ειναι τόσο καλά που φάνηκε. Μέχρι στιγμής έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένο.
Βέβαια πριν το αμάξι φόραγε τα χειρότερα bridgestone ever (ecopia 150), ισως τα χειρότερα ελαστικά που έχω οδηγήσει!! Οπότε κάθε σύγκριση θα ήταν θετική.
-
Επιβεβαιώνω αυτά που λέει ο fanis75 καθώς και εγώ έχω τα SF3 εδώ και μερικούς μήνες. Δεν παρατήρησα κάποια ασάφεια στο τιμόνι σε σχέση με τα προηγούμενά μου.
Εξαιρετικό λάστιχο μέχρι στιγμής. -
@babisstinson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
CrossClimate 3
Δεν βγαζει κανενα απο τα 2 μοντελα (Sport ή απλο CC).
Μονο αν πας σε 235/50/18 στο CC3. Οτι πιο κοντινο σε βημα με το μαμα.Εγω παω καρφωτος σε SF3. Θα δοκιμαστουν και στο στεγνο υπο πιεση αρκετα.
-
@chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@babisstinson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
CrossClimate 3
Δεν βγαζει κανενα απο τα 2 μοντελα (Sport ή απλο CC).
Μονο αν πας σε 235/50/18 στο CC3. Οτι πιο κοντινο σε βημα με το μαμα.Εγω παω καρφωτος σε SF3. Θα δοκιμαστουν και στο στεγνο υπο πιεση αρκετα.
Άλλο βήμα σε σχέση με το εργοαστασιακό δεν δοκιμάζω καν, οπότε μέχρι στιγμής κι εγώ όταν έρθει η ώρα για SF3 είμαι, ειδικά περιμένοντας και το δικό σου review.
-
@ss_76 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
το αναφέρει κι ο jonathan στο tyre reviews.
Επίσης αναφέρει ότι είναι το καλύτερο και ο νικητής του τεστ, με τους καλύτερους χρόνους στο στεγνό (μιας και αναφέρεστε στην ζέστη).
-
Μέχρι το Νοέμβριο θα βάλω καινούργια λάστιχα.
Σκέφτομαι κι εγώ τα pirelli sf3.
Ο μεγαλύτερος προβληματισμός μου είναι σχετικά με τον θόρυβο.
Από το εργοστάσιο ήρθε με Toyo καλοκαιρινά, τα οποία μια χαρά μου φάνηκαν στα 40.000 χλμ που έχω κάνει. Στο θόρυβο έχουν 67d και σε καλό οδόστρωμα, πραγματικά είναι αθόρυβα!
Τα πιρελι έχουν 72. 5d διαφορά δεν είναι και λίγο....
Θα κάνουν αισθητά περισσότερη φασαρία;
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]