Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 16
    • 17
    • 7 / 17
    Περί αυτοκίνησης
    37
    338
    5698
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @k-m last edited by

      @k-m said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Λέτε για κινέζικα αλλά έχετε μπει μέσα σε ευρωπαϊκά (όσα υπαρχουν) ?

      Τελευταία απογοήτευση του renault 5. Δεν ξέρω από που να το πιάσω και τι να πρώτο πω. Μπήτε μέσα και θα καταλάβετε. (Μετά την απελπισία πίσω του Volvo ex30)

      Έψαχνα για μικρό ηλεκτρικό πόλης μετά την κλοπή του yarris. (Leasing οπότε η αντοχή στο χρόνο ή η μεταποληση δεν με ενδιεφερε).

      Τα.μονα ωραία και άνετα ήταν τα Dongfeng Box και το Dolphin Surf και με full εξοπλισμό σε νορμάλ τιμή.

      Μήκος 4μ , κάθομαι άνετα μπροστά και εχω απόσταση στα γόνατα πίσω (πόλης είπαμε.οποτε το port baggage αδιάφορο αρκεί να χωράει μια μικρή βαλίτσα για βόλτα μέχρι 100 km χωρίς παιδιά, όπου αρκεί και η μπαταρία πηγαινε-ελα.

      Για να ακούσω για άλλες ευρωπαϊκές προτάσεις?

      Το 5αρι και το βολβο όντως έχουν τραγικούς χώρους για τους πίσω επιβάτες. Θεωρώ όμως ότι αυτό είναι σχεδιαστική επιλογή και όχι αδυναμία της εταιρείας. Αν θες μικρό ηλεκτρικό με καλούς χώρους πας για inster, leapmotor και dolphin surf. Δυστυχώς οι ευρωπαίοι δεν έχουν κάτι σοβαρό να αντιπροταξουν εκτός από το ec3.

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        criuser @dettol last edited by

        @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

        @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

        @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

        καποια blue star ειναι κορεατικα
        χωρις να ξερω λεπτομερειες λογικα ειναι θεμα ειδικευσης του ναυπηγειου
        η δικη μου εντυπωση ειναι επηδη εχει και το ξενοδοχιακο τμημα που οι ευρωπαιοι τα καταφερνουν καλυτερα στην διακοσμηση μπορουν να ζητησουν περισσοτερα χρηματα

        Επειδή το ανέφερες, το είχα διαβάσει τότε στην παρουσίαση του πρώτου πλοίου που φτιάχτηκε εκεί της μπλου σταρ το Ιθάκη, το οποίο τώρα δουλεύει Καναδά.

        Είχε αφιέρωμα το περιοδικό Εφοπλιστής στο οποίο μίλαγε ο δικός μας ναυπηγός που είχε τον σχεδιασμό και έλεγε ότι το πιο δύσκολο πράγμα που αντιμετώπισε ήταν που έπρεπε να συνεννοηθεί με ανθρώπους που κοιμούνται σε στρώματα στο πάτωμα και τρώνε με ξυλάκια, για το πως θα φτιάξουν ξενοδοχειακό για ανθρώπους που κοιμούνται σε κρεβάτια και τρώνε με μαχαιροπήρουνα.

        Και το Ιθάκη είναι λιγότερο από 30 χρόνια που φτιάχτηκε, οπότε σκεφτείτε πόσο δύσκολο ήταν το επιβατικό πλοίο για τους Κορεάτες.

        Πρέπει να είναι ωραία στην κοσμάρα σου που ζεις. Θα μας καλέσεις για επίσκεψη;

        Εχει πλοία, τρένα, φωτογραφίες, γεωγραφία, ιστορία, τουρισμό, αυτοκίνητα, γαλλικά βέβαια, λίγη κουζίνα, όχι γαλλική γιατί πεινάμε αρκετά...😊

        Πολιτική δεν έχει, γιατί ασχολείται με πραγματικά θέματα και όχι θεωρίες...

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • k-m
          k-m @cirus last edited by

          @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

          @k-m said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

          Λέτε για κινέζικα αλλά έχετε μπει μέσα σε ευρωπαϊκά (όσα υπαρχουν) ?

          Τελευταία απογοήτευση του renault 5. Δεν ξέρω από που να το πιάσω και τι να πρώτο πω. Μπήτε μέσα και θα καταλάβετε.

          Έψαχνα για μικρό ηλεκτρικό πόλης μετά την κλοπή του yarris. (Leasing οπότε η αντοχή στο χρόνο ή η μεταποληση δεν με ενδιεφερε).

          Τα.μονα ωραία και άνετα ήταν τα Dongfeng Box και το Dolphin Surf και με full εξοπλισμό σε νορμάλ τιμή.

          Μήπως 4μ , κάθομαι άνετα μπροστά και εχω απόσταση στα γόνατα πίσω (πόλης είπαμε.οποτε το port baggage αδιάφορο αρκεί να χωράει μια μικρή βαλίτσα για βόλτα μέχρι 100 km χωρίς παιδιά, όπου αρκεί και η μπαταρία πηγαινε-ελα.

          Για να ακούσω για άλλες ευρωπαϊκές προτάσεις?# Τίτλος

          C3, grande panda

          puma mach e

          νομιζω υπάρχουν αυτη την στιγμη από ευρωπαικα μαζι με το renault 5 που εγραψες

          Κανενα απο αυτα δεν θα επαιρνα φυσικα, αλλα νομιζω αυτα ειναι τα νεα μικρα ευρωπαικα ηλεκτρικα και περιμενουμε και αλλα συντομα λογικά

          26k για τις full εκδόσεις? (Leasing ειχα με στάνταρτ ποσο το.μηνα που δεν μπορούσα να υπερβω ακόμα και να ήθελα να τα βάλω από την τσέπη μου)

          Όταν θα ερθε id1/2 και τα σχετικά παλι οι τιμές θα είναι πάνω από 30κ σίγουρα αν κρίνω από τα μεγαλυτερα.

          Και το c3 με τον full εξοπλισμό το βλέπω από 29κ

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser @dettol last edited by

            @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

            @k-m said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

            Λέτε για κινέζικα αλλά έχετε μπει μέσα σε ευρωπαϊκά (όσα υπαρχουν) ?

            Τελευταία απογοήτευση του renault 5. Δεν ξέρω από που να το πιάσω και τι να πρώτο πω. Μπήτε μέσα και θα καταλάβετε. (Μετά την απελπισία πίσω του Volvo ex30)

            Έψαχνα για μικρό ηλεκτρικό πόλης μετά την κλοπή του yarris. (Leasing οπότε η αντοχή στο χρόνο ή η μεταποληση δεν με ενδιεφερε).

            Τα.μονα ωραία και άνετα ήταν τα Dongfeng Box και το Dolphin Surf και με full εξοπλισμό σε νορμάλ τιμή.

            Μήκος 4μ , κάθομαι άνετα μπροστά και εχω απόσταση στα γόνατα πίσω (πόλης είπαμε.οποτε το port baggage αδιάφορο αρκεί να χωράει μια μικρή βαλίτσα για βόλτα μέχρι 100 km χωρίς παιδιά, όπου αρκεί και η μπαταρία πηγαινε-ελα.

            Για να ακούσω για άλλες ευρωπαϊκές προτάσεις?

            Το 5αρι και το βολβο όντως έχουν τραγικούς χώρους για τους πίσω επιβάτες. Θεωρώ όμως ότι αυτό είναι σχεδιαστική επιλογή και όχι αδυναμία της εταιρείας. Αν θες μικρό ηλεκτρικό με καλούς χώρους πας για inster, leapmotor και dolphin surf. Δυστυχώς οι ευρωπαίοι δεν έχουν κάτι σοβαρό να αντιπροταξουν εκτός από το ec3.

            Θα φέρουν και το 4 η Ρενώ με καλύτερους χώρους.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • cirus
              cirus @wantone last edited by

              @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

              @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

              @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

              καποια blue star ειναι κορεατικα
              χωρις να ξερω λεπτομερειες λογικα ειναι θεμα ειδικευσης του ναυπηγειου
              η δικη μου εντυπωση ειναι επηδη εχει και το ξενοδοχιακο τμημα που οι ευρωπαιοι τα καταφερνουν καλυτερα στην διακοσμηση μπορουν να ζητησουν περισσοτερα χρηματα

              Επειδή το ανέφερες, το είχα διαβάσει τότε στην παρουσίαση του πρώτου πλοίου που φτιάχτηκε εκεί της μπλου σταρ το Ιθάκη, το οποίο τώρα δουλεύει Καναδά.

              Είχε αφιέρωμα το περιοδικό Εφοπλιστής στο οποίο μίλαγε ο δικός μας ναυπηγός που είχε τον σχεδιασμό και έλεγε ότι το πιο δύσκολο πράγμα που αντιμετώπισε ήταν που έπρεπε να συνεννοηθεί με ανθρώπους που κοιμούνται σε στρώματα στο πάτωμα και τρώνε με ξυλάκια, για το πως θα φτιάξουν ξενοδοχειακό για ανθρώπους που κοιμούνται σε κρεβάτια και τρώνε με μαχαιροπήρουνα.

              Και το Ιθάκη είναι λιγότερο από 30 χρόνια που φτιάχτηκε, οπότε σκεφτείτε πόσο δύσκολο ήταν το επιβατικό πλοίο για τους Κορεάτες.

              εγω ακουσα προσφατα τα πρωτα φορτηγα που φτιαχτηκαν στην Κινα ηταν αθλια στους χωρους για το πληρωμα, μετα τους ειπαν απο τις ναυτιλιακες να τα βελτιωσουν και τι θα βαλουν και τα βελτιωσαν

              Αμα οι Ελληνες εφοπλιστες δεν βαζουν τιποτα από τσιπια και τα παραγγελνουν με ενα γυμναστηριο και ενα τραπεζι ping pong λογικο

              Νορβηγοι στα ιδια ναυπηγεία παραγγελνουν φανταστικα επιπλα μεσα με καλα ξυλα και πολλες πολλες ανεσεις.

              Αυτό εχει σχεση με το τι θες να πληρωσεις και τι ανεσεις θες να προσφέρεις στο πλήρωμα

              Οι νορβηγοι βαζουν πλήρωμα Νορβηγους σαν ανωτατους αξιωματικους και οι Ελληνες βαζουν Φιλιπινεζους. Τραπεζι πινγκ πονγκ και καραοκε μονο τους βαζουν

              Οι κινεζοι οτι θες σου φτιαχνουν πολύ καλά αν εχεις ενα καλό Ελληνα site manager να τους τρεχει και να τους επιβλέπει . Αν οχι, θα στα κάνουν πουτ@ν@ οκ, αλλα δεν θα φταινε αυτοι αλλα εσυ που δεν εκανες τα απαραιτητα

              Cirus the virus

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • W
                wantone last edited by wantone

                Δεν πανε οι Ελληνες στην θαλασσα πια πολυ φασαρια και ρισκο για την ζωη σου για να πλουτιζει αμυθητα μια οικογενεια.

                ειδες τι εγινε με το Eternity C? Η θαλασσα εχει ακομα πολλους κινδυνους

                μια χαρα στα γραφεια και μονο εκει

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @k-m last edited by

                  @k-m said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                  @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                  @k-m said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                  Λέτε για κινέζικα αλλά έχετε μπει μέσα σε ευρωπαϊκά (όσα υπαρχουν) ?

                  Τελευταία απογοήτευση του renault 5. Δεν ξέρω από που να το πιάσω και τι να πρώτο πω. Μπήτε μέσα και θα καταλάβετε.

                  Έψαχνα για μικρό ηλεκτρικό πόλης μετά την κλοπή του yarris. (Leasing οπότε η αντοχή στο χρόνο ή η μεταποληση δεν με ενδιεφερε).

                  Τα.μονα ωραία και άνετα ήταν τα Dongfeng Box και το Dolphin Surf και με full εξοπλισμό σε νορμάλ τιμή.

                  Μήπως 4μ , κάθομαι άνετα μπροστά και εχω απόσταση στα γόνατα πίσω (πόλης είπαμε.οποτε το port baggage αδιάφορο αρκεί να χωράει μια μικρή βαλίτσα για βόλτα μέχρι 100 km χωρίς παιδιά, όπου αρκεί και η μπαταρία πηγαινε-ελα.

                  Για να ακούσω για άλλες ευρωπαϊκές προτάσεις?# Τίτλος

                  C3, grande panda

                  puma mach e

                  νομιζω υπάρχουν αυτη την στιγμη από ευρωπαικα μαζι με το renault 5 που εγραψες

                  Κανενα απο αυτα δεν θα επαιρνα φυσικα, αλλα νομιζω αυτα ειναι τα νεα μικρα ευρωπαικα ηλεκτρικα και περιμενουμε και αλλα συντομα λογικά

                  26k για τις full εκδόσεις? (Leasing ειχα με στάνταρτ ποσο το.μηνα που δεν μπορούσα να υπερβω ακόμα και να ήθελα να τα βάλω από την τσέπη μου)

                  Όταν θα ερθε id1/2 και τα σχετικά παλι οι τιμές θα είναι πάνω από 30κ σίγουρα αν κρίνω από τα μεγαλυτερα.

                  Και το c3 με τον full εξοπλισμό το βλέπω από 29κ

                  εγω απλα τα μοντελα ανεφερα. σε σχεση με τα κινεζικα ειναι μαπα και ακριβα για μενα. Σχολιασε το εσυ οπως θες, εγω τα εχω γραψει πολλες φορες και γινομαι γραφικος και με λενε φιλοκινεζο

                  c3 , grande παντα και στην full εκδοση αεροψυχτη μπαταρία εχουν και χωρις αντλια θερμοτητας. Με λιγα λόγια μια μ@λ@κια και μιση

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • cirus
                    cirus @wantone last edited by

                    @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                    @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                    @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                    @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                    @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                    @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                    @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                    οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
                    Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
                    Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
                    Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
                    Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
                    Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
                    Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
                    Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.

                    Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???

                    Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.

                    ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???

                    Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???

                    ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ

                    Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα

                    Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα

                    αυτος λεει επιβατηγα σε σχεση με φορτηγα

                    δεν γνωριζω για επιβατικα πως και που φτιαχνονται, ασχολουμαι με μεγαλα πλοία οχι μικρά.

                    αλλα τι σημασια έχει??? Δηλαδη αυτοι που ναυπηγουν tankers, bulkers, LPG με ολες τις προδιαγραφες, δεν μπορουν να φτιαξουν επιβατικα???? συγνωμη δεν στεκει

                    Οχι δεν μπορούν να φτιάξουν μεγάλα επιβατικά και κρουαζιερόπλοια. Δεν έχουν γνώση, ανθρώπους να τα σχεδιάσουν, εδώ εσύ πας γιατί μόνοι τους τα ηλεκτρονικά των πλοίων δεν τα καταφέρνουν και μιλάμε για φορτηγά που οι απαιτήσεις τους είναι 100 φορές πιο λίγες από πλοία που μεταφέρουν ανθρώπους.

                    ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ

                    δεν εχεις ιδεα για καραβια criu

                    ενταξει οκ

                    εγω παω γιατι θελουμε το IT κομματι και το τηλεποικινωνιακο να ειναι σχεδιασμου Ελλαδας και να το πραγματοποιουμε μονοι μας. Ειναι και cybersecurity θεμα, δεν θελουμε να βαζουν χέρι αλλοι ασχετως εθνικότητας. Και στην Νορβηγια να φτιαχνονταν το ιδιο θα γινοταν, δεν θα βαζαμε τους Νορβηγους να τα κάνουν.

                    τα καινουρια εχουν ιντερνετ παντου στο ταξιδι? γιατι παλαιοτερα λογω κοστους δεν εβαζαν δορυφορικο ιντερνετ

                    Εννοειται εχουν παντου

                    στελνουν από τηλεμετριες μηχανης, καταναλωσεις καυσιμων και ενα σωρο αλλα πλεον.

                    Εχουν αλλαξει παρα πολλα απο τοτε που τα θυμασαι μαλλον

                    STARLINK, VSAT και 3ο συστημα IRIDIUM ή Fleet Broadband παίζουν σε ολα

                    κάποια εχουν 2 πλες κεραιες Starlink ή VSAT αναλογα τον σχεδιασμό που κάνει η κάθε εταιρεία

                    Cirus the virus

                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      wantone @cirus last edited by

                      @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
                      Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
                      Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
                      Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
                      Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
                      Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
                      Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
                      Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.

                      Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???

                      Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.

                      ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???

                      Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???

                      ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ

                      Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα

                      Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα

                      αυτος λεει επιβατηγα σε σχεση με φορτηγα

                      δεν γνωριζω για επιβατικα πως και που φτιαχνονται, ασχολουμαι με μεγαλα πλοία οχι μικρά.

                      αλλα τι σημασια έχει??? Δηλαδη αυτοι που ναυπηγουν tankers, bulkers, LPG με ολες τις προδιαγραφες, δεν μπορουν να φτιαξουν επιβατικα???? συγνωμη δεν στεκει

                      Οχι δεν μπορούν να φτιάξουν μεγάλα επιβατικά και κρουαζιερόπλοια. Δεν έχουν γνώση, ανθρώπους να τα σχεδιάσουν, εδώ εσύ πας γιατί μόνοι τους τα ηλεκτρονικά των πλοίων δεν τα καταφέρνουν και μιλάμε για φορτηγά που οι απαιτήσεις τους είναι 100 φορές πιο λίγες από πλοία που μεταφέρουν ανθρώπους.

                      ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ

                      δεν εχεις ιδεα για καραβια criu

                      ενταξει οκ

                      εγω παω γιατι θελουμε το IT κομματι και το τηλεποικινωνιακο να ειναι σχεδιασμου Ελλαδας και να το πραγματοποιουμε μονοι μας. Ειναι και cybersecurity θεμα, δεν θελουμε να βαζουν χέρι αλλοι ασχετως εθνικότητας. Και στην Νορβηγια να φτιαχνονταν το ιδιο θα γινοταν, δεν θα βαζαμε τους Νορβηγους να τα κάνουν.

                      τα καινουρια εχουν ιντερνετ παντου στο ταξιδι? γιατι παλαιοτερα λογω κοστους δεν εβαζαν δορυφορικο ιντερνετ

                      Εννοειται εχουν παντου

                      στελνουν από τηλεμετριες μηχανης, καταναλωσεις καυσιμων και ενα σωρο αλλα πλεον.

                      Εχουν αλλαξει παρα πολλα απο τοτε που τα θυμασαι μαλλον

                      STARLINK, VSAT και 3ο συστημα IRIDIUM ή Fleet Broadband παίζουν σε ολα

                      κάποια εχουν 2 πλες κεραιες Starlink ή VSAT αναλογα τον σχεδιασμό που κάνει η κάθε εταιρεία

                      δεν λεει και κατι αυτο. αν ξερεις πως δουλευει το πλοιο τα ιδια οικονομικα αποτελεσματα ειχε την δεκαετια του 60 με σημερα, μονο τα ατυχηματα εχουν μειωθει με την τεχνολογια

                      Starlink τωρα βαζω και στο χωριο οποτε επεσε τοσο η τιμη του σε σχεση με 10 χρονια ποιο πριν που το βαζει πια ο εφοπλιστης.

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • cirus
                        cirus @wantone last edited by

                        @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                        Δεν πανε οι Ελληνες στην θαλασσα πια πολυ φασαρια και ρισκο για την ζωη σου για να πλουτιζει αμυθητα μια οικογενεια.

                        ειδες τι εγινε με το Eternity C? Η θαλασσα εχει ακομα πολλους κινδυνους

                        μια χαρα στα γραφεια και μονο εκει

                        μεγαλη συζητηση, πολυ μεγαλη

                        Η θαλασσα εχει φυσικα πολλους κινδυνους, δεν θα αλλαξει ποτε αυτο

                        και ατυχηματα ακρωτηριασμων καθε χρονο δυστηχως και θανατους καποιες χρονιες έχουμε

                        από ναρκες, χουθι, ανατιναξεις στην μηχανη, πειρατεια , μαχαιρωματα απο καβγαδες, τα παντα ολα εχουν τυχει σε πλοια εταιρειων που ημουν

                        Cirus the virus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • cirus
                          cirus @wantone last edited by cirus

                          @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
                          Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
                          Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
                          Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
                          Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
                          Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
                          Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
                          Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.

                          Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???

                          Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.

                          ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???

                          Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???

                          ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ

                          Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα

                          Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα

                          αυτος λεει επιβατηγα σε σχεση με φορτηγα

                          δεν γνωριζω για επιβατικα πως και που φτιαχνονται, ασχολουμαι με μεγαλα πλοία οχι μικρά.

                          αλλα τι σημασια έχει??? Δηλαδη αυτοι που ναυπηγουν tankers, bulkers, LPG με ολες τις προδιαγραφες, δεν μπορουν να φτιαξουν επιβατικα???? συγνωμη δεν στεκει

                          Οχι δεν μπορούν να φτιάξουν μεγάλα επιβατικά και κρουαζιερόπλοια. Δεν έχουν γνώση, ανθρώπους να τα σχεδιάσουν, εδώ εσύ πας γιατί μόνοι τους τα ηλεκτρονικά των πλοίων δεν τα καταφέρνουν και μιλάμε για φορτηγά που οι απαιτήσεις τους είναι 100 φορές πιο λίγες από πλοία που μεταφέρουν ανθρώπους.

                          ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ

                          δεν εχεις ιδεα για καραβια criu

                          ενταξει οκ

                          εγω παω γιατι θελουμε το IT κομματι και το τηλεποικινωνιακο να ειναι σχεδιασμου Ελλαδας και να το πραγματοποιουμε μονοι μας. Ειναι και cybersecurity θεμα, δεν θελουμε να βαζουν χέρι αλλοι ασχετως εθνικότητας. Και στην Νορβηγια να φτιαχνονταν το ιδιο θα γινοταν, δεν θα βαζαμε τους Νορβηγους να τα κάνουν.

                          τα καινουρια εχουν ιντερνετ παντου στο ταξιδι? γιατι παλαιοτερα λογω κοστους δεν εβαζαν δορυφορικο ιντερνετ

                          Εννοειται εχουν παντου

                          στελνουν από τηλεμετριες μηχανης, καταναλωσεις καυσιμων και ενα σωρο αλλα πλεον.

                          Εχουν αλλαξει παρα πολλα απο τοτε που τα θυμασαι μαλλον

                          STARLINK, VSAT και 3ο συστημα IRIDIUM ή Fleet Broadband παίζουν σε ολα

                          κάποια εχουν 2 πλες κεραιες Starlink ή VSAT αναλογα τον σχεδιασμό που κάνει η κάθε εταιρεία

                          δεν λεει και κατι αυτο. αν ξερεις πως δουλευει το πλοιο τα ιδια οικονομικα αποτελεσματα ειχε την δεκαετια του 60 με σημερα, μονο τα ατυχηματα εχουν μειωθει με την τεχνολογια

                          Starlink τωρα βαζω και στο χωριο οποτε επεσε τοσο η τιμη του σε σχεση με 10 χρονια ποιο πριν που το βαζει πια ο εφοπλιστης.

                          με την τεχνολογια εχουν αλλαξει παρα πολλα. Εχει μειωθει το λαθρεμποριο καυσιμου, τα πλοια κανουν καλύτερο planning για τον καιρο , τηλειατρικη που βοηθαει σε εκτακτη αναγκη , videoκλησεις με τις οικογενειες τους. Το γραφειο εχει πλεον εικονα για παρα πολλα πραγματα , ενα σωρο

                          τα οικονομικα αποτελεσματα ειναι αλλο κομματι.

                          Παρα πολλοι εφοπλιστες δινουν τσαμπα internet. Οχι ολοι, αλλα και οι καρτες πλεον δινουν πολυ περισσοτερα data από παλια.

                          Πλεον με τις ολο και πιο αυξημενες αναγκες που εχουν να αποστελνουν τα πλοια δεν νοειται πια να μην εχουν internet, ειναι πλεον αναγκαιοτητα, οχι πολυτελεια και crew wellfare που ήταν παλιά

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A d P
                            A d P moderator @piliourits last edited by A d P

                            @piliourits said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                            Βρε συ Αντυ, αυτά που γράφεις ίσως μπορούσαν να είναι πιθανότητες για το μέλλον, κάπου μεταξύ 1995 και 2005.
                            Τώρα, 20-30 χρόνια αργότερα, έχοντας λύσει προβλήματα απ τα οποία θα κετερρεε οποιαδήποτε άλλη δυνατή χώρα, οι κινέζοι απλά δεν έχουν αντίπαλο στη βιομηχανική παραγωγή και την καινοτομία.
                            Στα οχήματα, παράγουν τεράστιες ποσότητες αυτοκινήτων με διπλάσιες χωρητικότητες μπαταριών κι επιδόσεις στο εν τριτο του κόστους των ευρωπαϊκών, και συ θεωρείς π.χ. την υπερπαραγωγή ως πρόβλημα, επειδή ετσι είπε για να μαζέψει κλικ ένας αεργος γιουτουμπερ με μεταχειρισμένο σιροκο που κάνει βιντεακια στη σοφίτα της μάνας του...
                            Κι αν μια κινεζική εταιρεία που πχ υπάρχει 5 χρόνια δεν έχει τέλειο ADAS, δηλαδή το έχει στο επίπεδο που το χουν κι η εκατονταετης Μερσεντες και η WV, αλλά της κοστίζει της κινέζικης το αμάξι με κινέζικες μπαταρίες 10 χιλιάρικα αντί για τα τριπλά που κοστίζει στους Ευρωπαίους, θα καταρρεύσει η Κίνα;
                            Το πρόβλημα με τον "δυτικό καπιταλισμό" δεν ειναι πως δεν μου αρέσει, αλλά είναι πως λόγω του ανταγωνισμού που πρεσβεύει, τον έχουν καταβροχθισει ήδη οι Ασιάτες.
                            Όχι μόνο επειδή υπερτερούν πλέον οι Ασιάτες στην έρευνα και την παραγωγή σε κάθε τομέα κι επιστήμη, αλλά κι επειδή αυτοί προερχόμενοι από σπουδαίους πολιτισμούς χιλιετιών έχουν άλλες μεθόδους, κι έχουν για παράδειγμα ήδη "κατακτήσει" ειρηνικά τεράστιο κομμάτι της Αφρικής ή Λατινικής Αμερικής, όταν οι βορειοευρωπαίοι απόγονοι βανδάλων πλιατσικολόγων επιδρομεων που λίγδωσε το άντερό τους πριν μερικές δεκαετίες, ως κύκνειο άσμα τους ετοιμάζουν έναν ακόμη πόλεμο, μετά τους δύο παγκόσμιους που έκαναν τον προηγούμενο αιώνα.
                            Δηλαδή πιο κουτσό άλογο δεν έχει υπάρξει στην ιστορία για να ποντάρει κάποιος, απ τους Ευρωπαίους εναντίον Κινέζων...

                            Το θέμα είναι ότι κάποια στιγμή θα έρθουν και αυτοί αντιμέτωποι με τα προβλήματα των καπιταλιστικών χωρών, κοινώς θα "ξυπνήσουν και αυτών οι σκλάβοι " και θα ανέβει το κόστος παραγωγής, όπως έχει γίνει και στην περίπτωση της Ιαπωνίας και της Ν. Κορέας κτλ
                            Youtube Video

                            I EAT MILF AND COOKIES

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • piliourits
                              piliourits last edited by

                              Εκατοντάδες ειδικοί της αγοράς και τσεοι επαναλαμβάνουν σε πολλές συνεντεύξεις πως ΔΕΝ μένουν στη Κίνα για τους χαμηλούς μισθούς, γιατί δεν είναι πια χαμηλοί, έχει σε άλλα μέρη χαμηλότερους, αλλά μένουν και δεν θα φύγουν όπως νομίζει ο Τραμπάκουλας, επειδή στην Κίνα βρίσκεται το πιο προχωρημένο "οικοσύστημα" με πλήθος εταιρειών και πλήθος ειδικευμένου προσωπικού, ικανά να υποστηρίξουν την ανάπτυξη και παραγωγή προηγμένων προϊόντων, όπως πουθενά αλλού.

                              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • A d P
                                A d P moderator last edited by A d P

                                Τα έχω διαβάσει κι εγώ αυτά, το νόημα αυτών που γράφω είναι ότι δεν θα είναι φθηνότεροι. πχ διαβάζω τώρα στο τεύχος Αυγούστου την κόντρα δύο κόσμων, όπου το Tesla Y είναι φθηνότερο από το BYD, όντας συνολικά καλύτερο από το κινέζικο.

                                17542313259881925289170800978481.jpg

                                I EAT MILF AND COOKIES

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Το κόστος κατασκευής ενός προϊόντος, η τιμή λιανικής του, το ποσοστό κέρδους για τον κατασκευαστή, το κόστος διανομής, η φορολόγηση και τέλος, τα ενδιάμεσα νταβατζιλίκια, το καθένα παίζει το ρόλο του.
                                  Δεν μπορούμε να ξέρουμε με σιγουριά, τι ακριβώς συμβαίνει άνα περίπτωση, μπορούμε να εικάζουμε.

                                  Πιστεύω πως η Τέσλα έχει αφαιρέσει απ την εξίσωση τα περισσότερα νταβατζιλικια πουλώντας κάθετα στον τελικό αγοραστή, αλλά και πως κάνει πόλεμο τιμών, αναλώνοντας κέρδη από άλλες πηγές της.
                                  Είναι σχεδόν σίγουρος, πως οι εγχώριοι διανομείς ξεσκιζουν στο νταβατζιλίκι τα νεοφερμένα κινέζικα που αναλαμβάνουν.
                                  Θα χε ενδιαφέρον να συγκρίνουμε τις τιμές λιανικής στη Κίνα.

                                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • ntinaras
                                    ntinaras @katafractos17 last edited by

                                    @katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                    @ntinaras said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                    Οι νεότερες γενιές δεν έχουν τέτοιες ανάγκες ψευτοφλεξαρίσματος, γιατί δεν τους ενδιαφέρει καν τι λένε οι πληβείοι στρουγκανόβλαχοι στα χωριά, και γιατί έχουν άλλα πράγματα να φλεξάρουν.

                                    Θέλεις να έρθεις να δεις όλη τη νεολαία στην ηλικία της 17χρονης κόρης μου και να διαπιστώσεις τι ρούχα γουστάρουν, τι κινητά, τι αυτοκίνητα, κτλ;
                                    Δεν ισχύει καθόλου αυτό που γράφεις.

                                    Ρούχα, κινητά ναι. Αυτοκίνητα όχι.

                                    katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Μπορεί και να ναι έτσι ντιναρα. Δες τους τράπερς που ακούν. Όλη μέρα εξύμνηση της ύλης και του φθόνου των υπολοίπων απέναντι σε ότι υλικό αποκτά ο κάθε κοντοκουρεμένος με πρόβλημα ψειρών.

                                      Εν ολίγης τα τραγούδια τους που ακούν είναι το κλασικό ‘’κοιτα τι έχω…νιανιανια…ζήλια νιανιανια’’

                                      Εμείς ακούγαμε Ημισκούμπρια…..

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ntinaras
                                        ntinaras @lap last edited by

                                        @lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                        Μπορεί και να ναι έτσι ντιναρα. Δες τους τράπερς που ακούν. Όλη μέρα εξύμνηση της ύλης και του φθόνου των υπολοίπων απέναντι σε ότι υλικό αποκτά ο κάθε κοντοκουρεμένος με πρόβλημα ψειρών.

                                        Εν ολίγης τα τραγούδια τους που ακούν είναι το κλασικό ‘’κοιτα τι έχω…νιανιανια…ζήλια νιανιανια’’

                                        Εμείς ακούγαμε Ημισκούμπρια…..

                                        Εγώ ακούω ακόμα Ημισκούμπρια πάντως.
                                        Οι μικρότερες γενιές πάντως, αδιαφορούν γιά την οδήγηση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • katafractos17
                                          katafractos17 @ntinaras last edited by katafractos17

                                          @ntinaras said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                          @katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                          @ntinaras said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                          Οι νεότερες γενιές δεν έχουν τέτοιες ανάγκες ψευτοφλεξαρίσματος, γιατί δεν τους ενδιαφέρει καν τι λένε οι πληβείοι στρουγκανόβλαχοι στα χωριά, και γιατί έχουν άλλα πράγματα να φλεξάρουν.

                                          Θέλεις να έρθεις να δεις όλη τη νεολαία στην ηλικία της 17χρονης κόρης μου και να διαπιστώσεις τι ρούχα γουστάρουν, τι κινητά, τι αυτοκίνητα, κτλ;
                                          Δεν ισχύει καθόλου αυτό που γράφεις.

                                          Ρούχα, κινητά ναι. Αυτοκίνητα όχι.

                                          Και τα αυτοκίνητα φυσικά.
                                          Το αυτοκίνητο των ονείρων της κόρης μου είναι η 911. Σε γήινο επίπεδο γουστάρει πολύ που το 3008 τραβάει τα βλέμματα και θέλει το επόμενο αυτοκίνητο μας αν μπορούμε να είναι Cupra.
                                          Του ανηψιού μου (ίδια ηλικία) η μεγάλη αγάπη είναι το M2.
                                          Κάτι αντίστοιχες προτιμήσεις έχουν οι κολλητές της και όλη η παρέα των συμμαθητών και συμμαθητριών της.
                                          Τα Porsche, τα Ferrari, τα ΤΤ και τα R8 δίνουν και παίρνουν, ενώ σε πιο χαμηλά επίπεδα τα BMW κυριαρχούν μαζί με μερικά άλλα ακόμη.

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Εντάξει ακόμα μικρά είναι. Δικαιολογείται. Σου λέει θέλω το καλύτερο που υπάρχει.
                                            Και εμείς είχαμε άφησες τις f50 που έδινε τότε το περιοδικό 4 τροχοί, το θυμάστε;;;;

                                            Μετά τα 22-25 που θα εργάζονται και θα δουν τι σημαίνει ζωή εάν ακόμα επιθυμούν PORSCHE με οποιοδήποτε τρόπο τότε είναι κάπως περίεργο.

                                            Στα 25 και ένα φιέστα ή οτιδήποτε άλλο μια χαρά θα τους φαίνεται.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 7 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr