Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 16
    • 17
    • 5 / 17
    Περί αυτοκίνησης
    37
    338
    5715
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ntinaras
      ntinaras @criuser last edited by

      @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @ntinaras said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Επειδή γράφτηκε ότι κάποιος που έχει να δώσει 60-70000 για αυτοκίνητο θα πάρει κινεζιά...

      Δηλαδή θα απαντήσει στην ερώτηση τι αμάξι έχει και θα το δείξει λέγοντας : το αυτοκίνητο ΜΟΥ ΝΙΟ 😁

      Προφανώς όλοι οι άλλοι λεφτάδες θα μπουν σε καθεστώς γενικής θυμηδίας...😀

      Ο Jim Farley, CEO of Ford Motor Company πάντως, αφού δοκίμασε την απόλυτη κινεζιά : Xiaomi SU7 ενθουσιάστηκε και το κράτησε για τη πάρτη του αφού το εκθείασε.
      Λογικά δεν έχει λεφτά να πάρει Bentley και Rolls Royce...

      Είναι ένας απλός υπαλληλίσκος όχι επιχειρηματίας.

      Σήμερα είναι τσέος, αύριο είναι χρέος...😊

      Επίσης μιλάμε για την Ελλάδα που το σήμα έχει ακόμα μεγάλη ισχύ όχι για χώρες που αλλάζουν τα αμάξια στα 2 χρόνια.

      Το status symbol το χρειάζονταν οι μεγαλύτερες ηλικίες, boomers κυρίως, γιατί δε γινόταν να πηγαίναν στο χωριό τους πάσχα και καλοκαίρι και να νόμιζαν οι βλαχαίοι συγχωριανοί τους οτι είναι τίποτα πτωχοί...
      Γι αυτό κάθε χρόνο γύρω από το αρνί γέμιζε ο τόπος audi 80 και bmw 316. Προφανώς η πιο βασικές εκδόσεις, με πλαστικά τάσια.
      Οι νεότερες γενιές δεν έχουν τέτοιες ανάγκες ψευτοφλεξαρίσματος, γιατί δεν τους ενδιαφέρει καν τι λένε οι πληβείοι στρουγκανόβλαχοι στα χωριά, και γιατί έχουν άλλα πράγματα να φλεξάρουν.

      katafractos17 C 2 Replies Last reply Reply Quote 2
      • katafractos17
        katafractos17 @wantone last edited by katafractos17

        @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

        70 χιλ το ΝΙΟ ΕL6 SUV που εχει ερθει σε γνωστο εμπορικο κεντρο. Το εισαγάγει η Μοτοδυναμικη που νομιζω εχει και τα Πορσε και μοτο Γιαμαχα.

        Η Νιο ειναι με το ενα ποδι στην χρεοκοπια.

        Κατα τα αλλα κλασσικο κινεζικο αμαξακι, γερμανικη ποιοτητα κατασκευης με οθονες και φουλ στα πλαστικα.

        Μια χαρά...

        ... παίρνω τον έρωτα το Q6 σε αυτά τα χρήματα. 😁

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hountalas last edited by

          Τελικά και σε αυτό το νήμα, πάλι τουότα κερδίζει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dettol @katafractos17 last edited by

            @katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

            @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

            70 χιλ το ΝΙΟ ΕL6 SUV που εχει ερθει σε γνωστο εμπορικο κεντρο. Το εισαγάγει η Μοτοδυναμικη που νομιζω εχει και τα Πορσε και μοτο Γιαμαχα.

            Η Νιο ειναι με το ενα ποδι στην χρεοκοπια.

            Κατα τα αλλα κλασσικο κινεζικο αμαξακι, γερμανικη ποιοτητα κατασκευης με οθονες και φουλ στα πλαστικα.

            Μια χαρά...

            ... παίρνω τον έρωτα το Q6 σε αυτά τα χρήματα. 😁

            Μόνο που οι Γερμανοί θα στο δίνουν «άδειο».
            Τεσπα δεν έχει σημασία, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν swap stations στην Ελλάδα δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος να αγοράσει κάποιος nio. Από ότι θυμάμαι ούτε καν τα charging curves τους είναι κάτι το ιδιαίτερο. Δεν ξέρω τι σκέφτηκε ο εισαγωγέας, αλλά μου φαίνεται αψυχολόγητη κίνηση.

            katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andya3 @cirus last edited by

              @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

              @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

              @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

              @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

              Γιατί είχε τάξει κανείς στους Γερμανούς ότι θα πουλάνε για πάντα πολύ στην Κίνα? Ή στους Ιάπωνες στις ΗΠΑ?

              Έτσι είναι το επιχειρείν. Οι Γερμανοί άρπαξαν την ευκαιρία στην παρθένα τότε αγορά της Κίνας και κονόμησαν. Τα πάρτυ κάποτε τελειώνουν

              Μπορούν να το κάνουν αυτό οι Κινέζοι στις αγορές της Δύσης που δεν είνσι καθόλου παρθένες? Προβλέπω απλά να παίρνουν ένα μεροδιάκι κι αυτό για όσο δεν τους θεωρούν πραγματική οικονομική απειλή οι Δυτικοί.

              Ναι ετσι ειναι το επιχειρειν και τα παρτι τελιωνουν . Από οτι φαινεται και τα εργοστάσια της VW στην Γερμανια τελιωνουν. Οχι στην Κινα που τελιωσε το πάρτυ αλλα στην Ευρώπη και δη στην Γερμανία

              Προβλέπω τους Γερμανους να μενουν σε ενα μεριδιακι από αυτό που ειχαν τοσο στην Κινα οσο και στην Ευρωπη. Στην Κινα ήδη εχει γινει και ερχεται και εδώ

              και οι Γερμανοι δεν μπορουν να κανουν ΤΙΠΟΤΑ για να τους σταματησουν. Μονο να τους καθυστερήσουν. Πρωτα θα γινουν αναγνωρισιμα τα brands των κινεζων, μετα θα καθιερωθουν στην συνειδηση των Ευρωπαίων (σε αυτό δουλευουν τωρα). Επειτα είναι να φτιαξουν εργοστασια ευρωπη και τουρκια. Μετα ειναι απλά game over

              Μπορουν να τους καθυστερήσουν με δασμους και διαφορα τετοια κολπάκια αλλα μολις φτιαξουν εργοστάσια εδω και εχουν κανει πραγματικοτητα τα παραπάνω δεν υπάρχει τροπος να τους σταματησουν αλλος από το να είναι πραγματικα ανταγωνιστικοι σε αυτά που προσφερουν και σε τιμες. Αυτη την στιγμη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ παντως.

              Δεν το βλέπω για την Ευρώπη αυτό. Το προσπάθησαν και το προσπαθούν ακόμα πρώτα οι Ιάπωνες και μετά οι Κορεάτες χωρίς αποτέλεσμα. Λες με τους Κινέζους να είναι η 3η και φαρμακερή? 🙂

              Και μην ξεχνάμε και την Tesla προσφάτως, που έφτιαξε και εμβληματικό εργοστάσιο σαν ένδοξο μνημείο νίκης στην πρωτεύουσα τους!

              Πως το λες αυτό οταν η toyota ειναι πρωτη σε πωλήσεις δεν ξέρω .......

              παρολα αυτά..........

              και οι κορεατες και οι Ιαπωνες πήραν ενα σημαντικο μεριδιο , το ιδιο θα γινει και με τους κινεζους.

              απλα οι κινεζοι δεν θελουν ενα κομματι από την πίτα οπως οι αλλοι. Ειναι πολυ επιθετικοι σε πολιτικη και θελουν να κυριαρχησουν

              οπως ειπα και πριν μαντης δεν ειμαι αλλα τα χρηματα μου εκει θα τα πονταρα αν επρεπε να διαλέξω. καλυτερη τεχνολογια εχουν, πιο φτηνα αυτοκινητα φτιαχνουν με καλύτερο εξοπλισμο τα δινουν. Εχω δει πως επιδρα αυτο μακροπροθεσμα. Μην κοιτας τωρα που ειμαστε στην αρχη και δεν ξερει κανενας τις μαρκες τους και υπάρχει αμφισβητηση, περιμενε λίγο και θα δεις.

              Η τεσλα ειναι η μονη σοβαρη ανταγωνιστρια και δεν την ξεχναω καθόλου. Αυτη ομως ξεχναει οτι εδω ειναι Ευρωπη και οι ευρωπαιοι εχουν μεγαλη αναγκη κατα κυριο λόγο για μικρα και μεσαια αυτοκινητα σε μεγεθος, οχι τεραστιες γκουμουτσες. Οι κινεζοι προσφερουν ολα τα μεγεθη, η τεσλα οχι και δεν εχει και πολλα μοντελα στην γκαμα γενικά. Οπως αντιλαμβανεσαι αυτο ειναι μειονεκτημα στην Ευρωπη δεν ειναι απλα η αποψη μου . Θυμαμαι που ειχες γραψει και πολύ σωστα κατα την γνωμη μου στο παρελθον οτι ενα πολύ μεγαλο οπλο της VAG ειναι η τεραστια γκαμα που εχει οταν μιλαγαμε για θερμικα βεβαια. Δεν πιστευω να το ξεχασες τωρα που μιλάμε για ηλεκτρικα

              στην Κινα η τεσλα μια χαρα τα παει, εκει υπάρχει χωρος για μεγαλα αμαξια , αλλα τις περισσοτερες πωλήσεις εξακολουθουν να έχουν τα κινεζικα οχι η τεσλα εκει

              Στα θερμικά η vw και η audi σταδιακά εγκαταλείπουν τα μικρά Αυτοκίνητα. Τα έχουν αφήσει πρωτίστως στη Skoda και δευτερεύοντως στη Seat.

              Γίνεται και στη Γερμανία κριτική για την έλλειψη μικρών ηλεκτρικών αυτοκίνητων, αλλά η "'ανεπίσημη" ας πούμε απάντηση της vw είναι ότι όχι μόνο δεν είναι κερδοφόρα, αλλά θα μπαίνουν και μέσα αν τα φτιάχνουν. Υποθέτω κάτι αντίστοιχο ισχύει και με την Tesla.

              Όσον αφορά τα μικρά Κινέζικα, θα δούμε όσο σφίγγουν τα λουριά με τους δασμούς και τη μείωση της επιδότησης σε τι τιμή θα πωλούνται και πόσοι θα τα παίρνουν.

              Δεν έχω κοιτάξει τις τιμές τους τελευταία, αλλά νομίζω θα περνάνε κατά πολύ τα 20k. Δεν τα βλέπω και τόσο ελκυστικά.

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • katafractos17
                katafractos17 @dettol last edited by katafractos17

                @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                @katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                70 χιλ το ΝΙΟ ΕL6 SUV που εχει ερθει σε γνωστο εμπορικο κεντρο. Το εισαγάγει η Μοτοδυναμικη που νομιζω εχει και τα Πορσε και μοτο Γιαμαχα.

                Η Νιο ειναι με το ενα ποδι στην χρεοκοπια.

                Κατα τα αλλα κλασσικο κινεζικο αμαξακι, γερμανικη ποιοτητα κατασκευης με οθονες και φουλ στα πλαστικα.

                Μια χαρά...

                ... παίρνω τον έρωτα το Q6 σε αυτά τα χρήματα. 😁

                Μόνο που οι Γερμανοί θα στο δίνουν «άδειο».
                Τεσπα δεν έχει σημασία, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν swap stations στην Ελλάδα δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος να αγοράσει κάποιος nio. Από ότι θυμάμαι ούτε καν τα charging curves τους είναι κάτι το ιδιαίτερο. Δεν ξέρω τι σκέφτηκε ο εισαγωγέας, αλλά μου φαίνεται αψυχολόγητη κίνηση.

                Θα βάλω κάνα 10άρικο παραπάνω και θα προσθέσω 2-3 έξτρα.
                Χαλάλι για την Αουντάρα. 😁
                Άμα έχω να δώσω 70Κ, τα δέκα παραπάνω θα με πειράξουν; ☺

                Τα Κινέζικα έχουν τύχη προς το παρόν σε χαμηλότερες τιμές από τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.
                Στο μέλλον δεν ξέρω.
                Αλλά για παράδειγμα, σε κατηγορία τιμής 1200€, πόσοι θα έπαιρναν κινητό Xiaomi και πόσοι Samsung ή iPhone?
                Ή για να το πάμε στην αυτοκίνηση, ακόμη και να δεχτούμε ότι το Xiaomi YU7 είναι καλύτερο ξέρω γω από την Purosangue, αν σας τα έδιναν στην ίδια τιμή ποιο θα παίρνατε από τα δύο; Εγώ τη Ferrari. Τώρα όμως που το YU7 κοστίζει σχεδόν 10 φορές κάτω την τιμή της Purosangue και το παίρνεις με 50Κ αντί για 400Κ δεν υπάρχει καμία σύγκριση και συζήτηση.
                Οι Κινέζοι θα πάρουν λογικά ένα μερίδιο της αγοράς εφόσον αποδειχτούν αξιόλογοι και σύμφωνα με το vfm που θα προσφέρουν.
                Όπως έγινε κάποτε με Ιάπωνες και αργότερα με Κορεάτες. Είμαι σίγουρος ότι και τότε κάποιοι έλεγαν ότι θα σβήσουν τους Ευρωπαίους κτλ.

                Οι υπερβολές που διαβάζω δε θεωρώ ότι έχουν υπόσταση. Οι ευρωπαϊκές εταιρείες είναι βαθειά εδραιωμένες στην αυτοκινητοβιομηχανία, στην αυτοκίνηση, αλλά και στη συνείδηση του κοινού. Δεν αλλάζουν έτσι εύκολα αυτά. Έχουν τεχνογνωσία, τεχνολογία, πείρα πολλών δεκαετιών έως και εκατονταετίας κάποιες και σίγουρα τρόπους να αντιμετωπίζουν καταστάσεις. Μη βιάζεστε κάποιοι να τις τελειώσετε σε μια νύχτα.
                Από την άλλη το να καταδικάζουμε ή να βγάζουμε χρέπια τα Κινέζικα έτσι εύκολα, δεν έχει νόημα.
                Χρειάζεται υπομονή να δούμε τι κουσούρια ή θέματα μπορεί να βγάλουν τα οποία σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα που βρίσκονται στην αγορά δεν είναι δυνατό να φανούν.

                Οι συσχετισμοί δεν αλλάζουν έτσι εύκολα και πάντα χρειάζεται καιρός. Η αλήθεια ίσως είναι κάπου στη μέση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • W
                  wantone last edited by

                  Αν κρινουμε απο τις πωλησεις των Σηαλ κλπ μιλαμε για 10-20 αυτοκινητα τον χρονο.

                  Μονο στην κατηγορια κατω απο 30κ ευρω μπορουν να σκοραρουν πωλησεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • katafractos17
                    katafractos17 @ntinaras last edited by

                    @ntinaras said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                    Οι νεότερες γενιές δεν έχουν τέτοιες ανάγκες ψευτοφλεξαρίσματος, γιατί δεν τους ενδιαφέρει καν τι λένε οι πληβείοι στρουγκανόβλαχοι στα χωριά, και γιατί έχουν άλλα πράγματα να φλεξάρουν.

                    Θέλεις να έρθεις να δεις όλη τη νεολαία στην ηλικία της 17χρονης κόρης μου και να διαπιστώσεις τι ρούχα γουστάρουν, τι κινητά, τι αυτοκίνητα, κτλ;
                    Δεν ισχύει καθόλου αυτό που γράφεις.

                    ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • monman2
                      monman2 last edited by

                      Η σοβαρότερη κριτική είναι εκ των εσω...

                      Το δεύτερο βίντεο με την δοκιμή των ADAS ,αυτή την φορά σε περιβάλλον πόλης.
                      Υπερπαραγωγή απο το κινέζικο κανάλι με συνεχιζόμενη την κρατική υποστήριξη αφού πάλι είχαν κλείσει μεγάλο κομμάτι δημόσιο οδικού δικτύου για να κάνουν οσο πιο ρεαλιστικές δοκιμές.

                      Μικρότερες οι ταχύτητες αλλα ο Αρμαγεδδών για τα περισσότερα κινέζικα συνεχίζεται

                      Youtube Video

                      Μόνο TESLA απο την Σαγκάη!

                      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        criuser @katafractos17 last edited by

                        @katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                        @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                        Δεν είναι ανάγκη να ανάγονται ΟΛΑ σε πολιτική συζήτηση. Ούτε είναι όλες οι αποφάσεις μας έκφραση των πολιτικών πεποιθήσεων μας. Αν αγοράσουμε ένα byd δεν θα φέρουμε το τέλος του δεξιού πολιτισμού και ούτε αντίστοιχα θα ανοίξουμε τις πόρτες για την έλευση του κομμουνιστικού παραδείσου.

                        Γιατί η Κίνα θεωρούμε ότι έχει κομμουνισμό; ☺

                        Οχι έχει αστική δημοκρατία με πολλά κόμματα και εκλογές...😊

                        Κομμουνισμό άλλωστε δεν έχει καμία χώρα γιατί όπως λένε οι ίδιοι οι κομμουνιστές είναι το ανώτατο σημείο του σοσιαλισμού που θέλουμε πολλά ψωμιά σοσιαλισμού για να το πιάσουμε.

                        Δυστυχώς όμως στον υπαρκτό σοσιαλισμό τα ψωμιά τελείωσαν πριν τελειώσει το ταξίδι...😁 😀

                        @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                        @katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                        @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                        Δεν είναι ανάγκη να ανάγονται ΟΛΑ σε πολιτική συζήτηση. Ούτε είναι όλες οι αποφάσεις μας έκφραση των πολιτικών πεποιθήσεων μας. Αν αγοράσουμε ένα byd δεν θα φέρουμε το τέλος του δεξιού πολιτισμού και ούτε αντίστοιχα θα ανοίξουμε τις πόρτες για την έλευση του κομμουνιστικού παραδείσου.

                        Γιατί η Κίνα θεωρούμε ότι έχει κομμουνισμό; ☺

                        Προφανώς και δεν έχει, αλλά προσπάθησε να πείσεις όσους βλέπουν τα πάντα μέσα από το πρισμα της κομματικής αντιπαράθεσης

                        Τα πάντα είναι πολιτική, ακόμα και ο τρόπος που πίνεις τον καφέ σου...😁

                        Πάντως ρωτήστε κανένα Κινέζο που έχει αγοράσει χρυσή βίζα εδώ γιατί την αγόρασε....

                        Αν ξέρει καλά ποιος είστε θα σας απαντήσει ειλικρινά...😁

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • cirus
                          cirus @wantone last edited by

                          @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          70 χιλ το ΝΙΟ ΕL6 SUV που εχει ερθει σε γνωστο εμπορικο κεντρο. Το εισαγάγει η Μοτοδυναμικη που νομιζω εχει και τα Πορσε και μοτο Γιαμαχα.

                          Η Νιο ειναι με το ενα ποδι στην χρεοκοπια.

                          Κατα τα αλλα κλασσικο κινεζικο αμαξακι, γερμανικη ποιοτητα κατασκευης με οθονες και φουλ στα πλαστικα.

                          ποιος την χέζει την NIO. πανακριβη είναι. αν θελει να πατωσει προβλημα της.

                          υπάρχουν αλλοι κινεζοι που ειναι πολύ καλοι και δεν ειναι τοσο ακριβοι οπως η Nio χωρις λόγο κιολας

                          Cirus the virus

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser @ntinaras last edited by

                            @ntinaras said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                            @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                            Δεν εκτόπισαν τα ιαπωνικά τα ευρωπαϊκά όμως.

                            Αντίθετα στην Ευρώπη οι πωλήσεις τους είναι χαμηλές, εξαιρουμένης της Τογιότα λόγω των υβριδικών της δυνατοτήτων.

                            Τα γιαπωνέζικα κατέστρεψαν την Βρεττανική βιομηχανία.
                            Στην αρχή την αντιγράφαν, και όλοι γέλαγαν, και μετά απλά έγιναν καλύτερα.
                            Η μόνη διαφορά με τα κινέζικα του σήμερα, είναι πως οι Ιάπωνες δεν ενδιαφέρθηκαν ποτέ για κατηγορίες luxury και status symbols. Αρκέσθηκαν στο μικρό, φτηνό και αξιόπιστο. The people's car...
                            Οπότε εκεί που βλέπαμε VW beetle, citroen 2CV, Austin mini, ήρθε ξαφνικά civic, datsun, starlet, corolla...

                            Η βιομηχανία τους καταστράφηκε σε όλες τις ειδικότητες όχι μόνο στα αυτοκίνητα ως αποτέλεσμα της απώλειας της αυτοκρατορίας και της εκμετάλλευσης των αποικιών.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • k-m
                              k-m last edited by k-m

                              Λέτε για κινέζικα αλλά έχετε μπει μέσα σε ευρωπαϊκά (όσα υπαρχουν) ?

                              Τελευταία απογοήτευση του renault 5. Δεν ξέρω από που να το πιάσω και τι να πρώτο πω. Μπήτε μέσα και θα καταλάβετε. (Μετά την απελπισία πίσω του Volvo ex30)

                              Έψαχνα για μικρό ηλεκτρικό πόλης μετά την κλοπή του yarris. (Leasing οπότε η αντοχή στο χρόνο ή η μεταποληση δεν με ενδιεφερε).

                              Τα.μονα ωραία και άνετα ήταν τα Dongfeng Box και το Dolphin Surf και με full εξοπλισμό σε νορμάλ τιμή.

                              Μήκος 4μ , κάθομαι άνετα μπροστά και εχω απόσταση στα γόνατα πίσω (πόλης είπαμε.οποτε το port baggage αδιάφορο αρκεί να χωράει μια μικρή βαλίτσα για βόλτα μέχρι 100 km χωρίς παιδιά, όπου αρκεί και η μπαταρία πηγαινε-ελα.

                              Για να ακούσω για άλλες ευρωπαϊκές προτάσεις?

                              cirus D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser @ntinaras last edited by

                                @ntinaras said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                @ntinaras said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                Επειδή γράφτηκε ότι κάποιος που έχει να δώσει 60-70000 για αυτοκίνητο θα πάρει κινεζιά...

                                Δηλαδή θα απαντήσει στην ερώτηση τι αμάξι έχει και θα το δείξει λέγοντας : το αυτοκίνητο ΜΟΥ ΝΙΟ 😁

                                Προφανώς όλοι οι άλλοι λεφτάδες θα μπουν σε καθεστώς γενικής θυμηδίας...😀

                                Ο Jim Farley, CEO of Ford Motor Company πάντως, αφού δοκίμασε την απόλυτη κινεζιά : Xiaomi SU7 ενθουσιάστηκε και το κράτησε για τη πάρτη του αφού το εκθείασε.
                                Λογικά δεν έχει λεφτά να πάρει Bentley και Rolls Royce...

                                Είναι ένας απλός υπαλληλίσκος όχι επιχειρηματίας.

                                Σήμερα είναι τσέος, αύριο είναι χρέος...😊

                                Επίσης μιλάμε για την Ελλάδα που το σήμα έχει ακόμα μεγάλη ισχύ όχι για χώρες που αλλάζουν τα αμάξια στα 2 χρόνια.

                                Το status symbol το χρειάζονταν οι μεγαλύτερες ηλικίες, boomers κυρίως, γιατί δε γινόταν να πηγαίναν στο χωριό τους πάσχα και καλοκαίρι και να νόμιζαν οι βλαχαίοι συγχωριανοί τους οτι είναι τίποτα πτωχοί...
                                Γι αυτό κάθε χρόνο γύρω από το αρνί γέμιζε ο τόπος audi 80 και bmw 316. Προφανώς η πιο βασικές εκδόσεις, με πλαστικά τάσια.
                                Οι νεότερες γενιές δεν έχουν τέτοιες ανάγκες ψευτοφλεξαρίσματος, γιατί δεν τους ενδιαφέρει καν τι λένε οι πληβείοι στρουγκανόβλαχοι στα χωριά, και γιατί έχουν άλλα πράγματα να φλεξάρουν.

                                Για αυτό έχουμε γεμίσει Χ1 και 116 και Α κλάσε και Α1 και Κιου 3...

                                Η πραγματικότητα σε διαψεύδει.

                                Αλλά πέρα από αυτό κανείς που μπορεί να δώσει 60-70000 δεν πρόκειται να δώσει σε κινέζικο. Εδώ δεν δίνουν σε γιαπωνέζικα, θα δώσουν σε κινέζικα...

                                Θα γελάνε και τα κινέζικα βάζα στα σπίτια τους στο Κεφαλάρι και στην Εκάλη.

                                Ακόμα και η Λιάνα που είναι ΚΚΕ και μένει εκεί δεν θα το έκανε...😇

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • cirus
                                  cirus @k-m last edited by

                                  @k-m said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                  Λέτε για κινέζικα αλλά έχετε μπει μέσα σε ευρωπαϊκά (όσα υπαρχουν) ?

                                  Τελευταία απογοήτευση του renault 5. Δεν ξέρω από που να το πιάσω και τι να πρώτο πω. Μπήτε μέσα και θα καταλάβετε.

                                  Έψαχνα για μικρό ηλεκτρικό πόλης μετά την κλοπή του yarris. (Leasing οπότε η αντοχή στο χρόνο ή η μεταποληση δεν με ενδιεφερε).

                                  Τα.μονα ωραία και άνετα ήταν τα Dongfeng Box και το Dolphin Surf και με full εξοπλισμό σε νορμάλ τιμή.

                                  Μήπως 4μ , κάθομαι άνετα μπροστά και εχω απόσταση στα γόνατα πίσω (πόλης είπαμε.οποτε το port baggage αδιάφορο αρκεί να χωράει μια μικρή βαλίτσα για βόλτα μέχρι 100 km χωρίς παιδιά, όπου αρκεί και η μπαταρία πηγαινε-ελα.

                                  Για να ακούσω για άλλες ευρωπαϊκές προτάσεις?# Τίτλος

                                  C3, grande panda

                                  puma mach e

                                  νομιζω υπάρχουν αυτη την στιγμη από ευρωπαικα μαζι με το renault 5 που εγραψες

                                  Κανενα απο αυτα δεν θα επαιρνα φυσικα, αλλα νομιζω αυτα ειναι τα νεα μικρα ευρωπαικα ηλεκτρικα και περιμενουμε και αλλα συντομα λογικά

                                  Cirus the virus

                                  k-m 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser @cirus last edited by

                                    @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                    @wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                    70 χιλ το ΝΙΟ ΕL6 SUV που εχει ερθει σε γνωστο εμπορικο κεντρο. Το εισαγάγει η Μοτοδυναμικη που νομιζω εχει και τα Πορσε και μοτο Γιαμαχα.

                                    Η Νιο ειναι με το ενα ποδι στην χρεοκοπια.

                                    Κατα τα αλλα κλασσικο κινεζικο αμαξακι, γερμανικη ποιοτητα κατασκευης με οθονες και φουλ στα πλαστικα.

                                    ποιος την χέζει την NIO. πανακριβη είναι. αν θελει να πατωσει προβλημα της.

                                    υπάρχουν αλλοι κινεζοι που ειναι πολύ καλοι και δεν ειναι τοσο ακριβοι οπως η Nio χωρις λόγο κιολας

                                    Λοιπόν στο έχω ξαναπεί επειδή είσαι του χώρου.

                                    Φτιάχνει κανείς Ευρωπαίος εφοπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?

                                    Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?

                                    Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.

                                    Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.

                                    Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.

                                    Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.

                                    Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.

                                    Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.

                                    Για την Αμερική, τα δόντια του Τράμπ δαγκώνουν ήδη τους μικρούς και ετοιμάζεται για την μεγάλη συμφωνία με τους Κινέζους.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      andya3 @criuser last edited by

                                      @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                      @katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                      Δεν είναι ανάγκη να ανάγονται ΟΛΑ σε πολιτική συζήτηση. Ούτε είναι όλες οι αποφάσεις μας έκφραση των πολιτικών πεποιθήσεων μας. Αν αγοράσουμε ένα byd δεν θα φέρουμε το τέλος του δεξιού πολιτισμού και ούτε αντίστοιχα θα ανοίξουμε τις πόρτες για την έλευση του κομμουνιστικού παραδείσου.

                                      Γιατί η Κίνα θεωρούμε ότι έχει κομμουνισμό; ☺

                                      Οχι έχει αστική δημοκρατία με πολλά κόμματα και εκλογές...😊

                                      Κομμουνισμό άλλωστε δεν έχει καμία χώρα γιατί όπως λένε οι ίδιοι οι κομμουνιστές είναι το ανώτατο σημείο του σοσιαλισμού που θέλουμε πολλά ψωμιά σοσιαλισμού για να το πιάσουμε.

                                      Δυστυχώς όμως στον υπαρκτό σοσιαλισμό τα ψωμιά τελείωσαν πριν τελειώσει το ταξίδι...😁 😀

                                      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                      @katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                      Δεν είναι ανάγκη να ανάγονται ΟΛΑ σε πολιτική συζήτηση. Ούτε είναι όλες οι αποφάσεις μας έκφραση των πολιτικών πεποιθήσεων μας. Αν αγοράσουμε ένα byd δεν θα φέρουμε το τέλος του δεξιού πολιτισμού και ούτε αντίστοιχα θα ανοίξουμε τις πόρτες για την έλευση του κομμουνιστικού παραδείσου.

                                      Γιατί η Κίνα θεωρούμε ότι έχει κομμουνισμό; ☺

                                      Προφανώς και δεν έχει, αλλά προσπάθησε να πείσεις όσους βλέπουν τα πάντα μέσα από το πρισμα της κομματικής αντιπαράθεσης

                                      Τα πάντα είναι πολιτική, ακόμα και ο τρόπος που πίνεις τον καφέ σου...😁

                                      Πάντως ρωτήστε κανένα Κινέζο που έχει αγοράσει χρυσή βίζα εδώ γιατί την αγόρασε....

                                      Αν ξέρει καλά ποιος είστε θα σας απαντήσει ειλικρινά...😁

                                      Όλα πολιτική είναι, απλώς κάποιοι έχουν επικεντρωθεί στο μικρόκοσμο των αυτοκινήτων και χάνουν τη μεγάλη εικόνα.

                                      Πέρα από το γίνεται ή θα γίνει στο μέλλον με την Κίνα, όσο η Γερμανία χρηματοδοτεί το 1/4 του προϋπολογισμού της ΕΕ, κυρίως Γερμανικά αυτοκίνητα θα πουλιούνται στην Ευρώπη. Οκ και Γαλλικά, γιατί και οι Γάλλοι χώνουν χρήμα.

                                      Άμα κοπεί η χρηματοδότηση, μπορεί να πουλιούνται και περισσότερα Κινέζικα. Αλλά τότε ούτε τα φτηνά Κινέζικα δεν θα μπορούμε ν' αγοράζουμε, οπότε δώρον-άδωρον.🙂

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • cirus
                                        cirus @criuser last edited by cirus

                                        @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                        οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
                                        Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
                                        Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
                                        Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
                                        Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
                                        Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
                                        Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
                                        Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.

                                        Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???

                                        Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.

                                        ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???

                                        Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???

                                        ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ

                                        Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα

                                        Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα

                                        Cirus the virus

                                        W A C 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          καποια blue star ειναι κορεατικα
                                          χωρις να ξερω λεπτομερειες λογικα ειναι θεμα ειδικευσης του ναυπηγειου
                                          η δικη μου εντυπωση ειναι επηδη εχει και το ξενοδοχιακο τμημα που οι ευρωπαιοι τα καταφερνουν καλυτερα στην διακοσμηση μπορουν να ζητησουν περισσοτερα χρηματα

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wantone @cirus last edited by

                                            @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                            @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                            οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
                                            Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
                                            Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
                                            Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
                                            Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
                                            Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
                                            Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
                                            Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.

                                            Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???

                                            Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.

                                            ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???

                                            Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???

                                            ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ

                                            Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα

                                            Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα

                                            αυτος λεει επιβατηγα σε σχεση με φορτηγα

                                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 5 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr