-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
Οι μηχανές και γενικά ο ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός των πλοίων είνσι Κινεζικής κατασκευής?
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
Είναι επιβατικά αυτά τα πλοία ή φορτηγά ?
-
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
αυτος λεει επιβατηγα σε σχεση με φορτηγα
δεν γνωριζω για επιβατικα πως και που φτιαχνονται, ασχολουμαι με μεγαλα πλοία οχι μικρά.
αλλα τι σημασια έχει??? Δηλαδη αυτοι που ναυπηγουν tankers, bulkers, LPG με ολες τις προδιαγραφες, δεν μπορουν να φτιαξουν επιβατικα???? συγνωμη δεν στεκει
-
@andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
Οι μηχανές και γενικά ο ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός των πλοίων είνσι Κινεζικής κατασκευής?
ΟΤΙ ΔΙΑΛΕΞΕΙ Ο πελατης ειναι φίλε. Οτι θες μπορεις να βάλεις. Οτι σκατα θες
υπάρχουν εταιρειες κολοσοι στον χώρο.
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
Είναι επιβατικά αυτά τα πλοία ή φορτηγά ?
μην γραφεις πραγματα που δεν στεκουν και εκτιθεσαι. Δεν θελω να επεκταθω
ΟΤΙ ΘΕΣ μπορεις να ναυπηγησεις στην κινα
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
αυτος λεει επιβατηγα σε σχεση με φορτηγα
δεν γνωριζω για επιβατικα πως και που φτιαχνονται, ασχολουμαι με μεγαλα πλοία οχι μικρά.
αλλα τι σημασια έχει??? Δηλαδη αυτοι που ναυπηγουν tankers, bulkers, LPG με ολες τις προδιαγραφες, δεν μπορουν να φτιαξουν επιβατικα???? συγνωμη δεν στεκει
θα μπορουσαν αλλα δεν θα εκαναν καλη δουλεια στο ξενοδοχειο οπως κανουν οι Νορβηγοι πχ οποτε θα ηταν αχρηστο το πλοιο
περα απο οτι τα πρωτα 10 θα ηταν για πεταμα μεχρι να μαθουν
-
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
καποια blue star ειναι κορεατικα
χωρις να ξερω λεπτομερειες λογικα ειναι θεμα ειδικευσης του ναυπηγειου
η δικη μου εντυπωση ειναι επηδη εχει και το ξενοδοχιακο τμημα που οι ευρωπαιοι τα καταφερνουν καλυτερα στην διακοσμηση μπορουν να ζητησουν περισσοτερα χρηματαΕπειδή το ανέφερες, το είχα διαβάσει τότε στην παρουσίαση του πρώτου πλοίου που φτιάχτηκε εκεί της μπλου σταρ το Ιθάκη, το οποίο τώρα δουλεύει Καναδά.
Είχε αφιέρωμα το περιοδικό Εφοπλιστής στο οποίο μίλαγε ο δικός μας ναυπηγός που είχε τον σχεδιασμό και έλεγε ότι το πιο δύσκολο πράγμα που αντιμετώπισε ήταν που έπρεπε να συνεννοηθεί με ανθρώπους που κοιμούνται σε στρώματα στο πάτωμα και τρώνε με ξυλάκια, για το πως θα φτιάξουν ξενοδοχειακό για ανθρώπους που κοιμούνται σε κρεβάτια και τρώνε με μαχαιροπήρουνα.
Και το Ιθάκη είναι λιγότερο από 30 χρόνια που φτιάχτηκε, οπότε σκεφτείτε πόσο δύσκολο ήταν το επιβατικό πλοίο για τους Κορεάτες.
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
Είναι επιβατικά αυτά τα πλοία ή φορτηγά ?
μην γραφεις πραγματα που δεν στεκουν και εκτιθεσαι. Δεν θελω να επεκταθω
ΟΤΙ ΘΕΣ μπορεις να ναυπηγησεις στην κινα
παντου μπορεις να ναυπηγησεις αλλα το θεμα ειναι που συμφερει
-
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
αυτος λεει επιβατηγα σε σχεση με φορτηγα
δεν γνωριζω για επιβατικα πως και που φτιαχνονται, ασχολουμαι με μεγαλα πλοία οχι μικρά.
αλλα τι σημασια έχει??? Δηλαδη αυτοι που ναυπηγουν tankers, bulkers, LPG με ολες τις προδιαγραφες, δεν μπορουν να φτιαξουν επιβατικα???? συγνωμη δεν στεκει
θα μπορουσαν αλλα δεν θα εκαναν καλη δουλεια στο ξενοδοχειο οπως κανουν οι Νορβηγοι πχ οποτε θα ηταν αχρηστο το πλοιο
περα απο οτι τα πρωτα 10 θα ηταν για πεταμα μεχρι να μαθουν
Αν εχει η εταιρεια site office εκει και τους κυνηγας μια χαρα θα στο φτιαξουν. Απλα θελουν site manager απο την εταιρεια και κυνηγι στα πρωτα.
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
αυτος λεει επιβατηγα σε σχεση με φορτηγα
δεν γνωριζω για επιβατικα πως και που φτιαχνονται, ασχολουμαι με μεγαλα πλοία οχι μικρά.
αλλα τι σημασια έχει??? Δηλαδη αυτοι που ναυπηγουν tankers, bulkers, LPG με ολες τις προδιαγραφες, δεν μπορουν να φτιαξουν επιβατικα???? συγνωμη δεν στεκει
Οχι δεν μπορούν να φτιάξουν μεγάλα επιβατικά και κρουαζιερόπλοια. Δεν έχουν γνώση, ανθρώπους να τα σχεδιάσουν, εδώ εσύ πας γιατί μόνοι τους τα ηλεκτρονικά των πλοίων δεν τα καταφέρνουν και μιλάμε για φορτηγά που οι απαιτήσεις τους είναι 100 φορές πιο λίγες από πλοία που μεταφέρουν ανθρώπους.
-
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
Είναι επιβατικά αυτά τα πλοία ή φορτηγά ?
μην γραφεις πραγματα που δεν στεκουν και εκτιθεσαι. Δεν θελω να επεκταθω
ΟΤΙ ΘΕΣ μπορεις να ναυπηγησεις στην κινα
παντου μπορεις να ναυπηγησεις αλλα το θεμα ειναι που συμφερει
στην ΚΙΝΑ και στην Κορεα συμφερει γενικα για μεγαλα πλοια
Ξαναλεω με επιβατικα δεν ασχολουμαι αλλα δεν καταλαβαινω γιατι θα αλλαζει αυτό
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
καποια blue star ειναι κορεατικα
χωρις να ξερω λεπτομερειες λογικα ειναι θεμα ειδικευσης του ναυπηγειου
η δικη μου εντυπωση ειναι επηδη εχει και το ξενοδοχιακο τμημα που οι ευρωπαιοι τα καταφερνουν καλυτερα στην διακοσμηση μπορουν να ζητησουν περισσοτερα χρηματαΕπειδή το ανέφερες, το είχα διαβάσει τότε στην παρουσίαση του πρώτου πλοίου που φτιάχτηκε εκεί της μπλου σταρ το Ιθάκη, το οποίο τώρα δουλεύει Καναδά.
Είχε αφιέρωμα το περιοδικό Εφοπλιστής στο οποίο μίλαγε ο δικός μας ναυπηγός που είχε τον σχεδιασμό και έλεγε ότι το πιο δύσκολο πράγμα που αντιμετώπισε ήταν που έπρεπε να συνεννοηθεί με ανθρώπους που κοιμούνται σε στρώματα στο πάτωμα και τρώνε με ξυλάκια, για το πως θα φτιάξουν ξενοδοχειακό για ανθρώπους που κοιμούνται σε κρεβάτια και τρώνε με μαχαιροπήρουνα.
Και το Ιθάκη είναι λιγότερο από 30 χρόνια που φτιάχτηκε, οπότε σκεφτείτε πόσο δύσκολο ήταν το επιβατικό πλοίο για τους Κορεάτες.
εγω ακουσα προσφατα τα πρωτα φορτηγα που φτιαχτηκαν στην Κινα ηταν αθλια στους χωρους για το πληρωμα, μετα τους ειπαν απο τις ναυτιλιακες να τα βελτιωσουν και τι θα βαλουν και τα βελτιωσαν
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
Είναι επιβατικά αυτά τα πλοία ή φορτηγά ?
μην γραφεις πραγματα που δεν στεκουν και εκτιθεσαι. Δεν θελω να επεκταθω
ΟΤΙ ΘΕΣ μπορεις να ναυπηγησεις στην κινα
παντου μπορεις να ναυπηγησεις αλλα το θεμα ειναι που συμφερει
στην ΚΙΝΑ και στην Κορεα συμφερει γενικα για μεγαλα πλοια
Ξαναλεω με επιβατικα δεν ασχολουμαι αλλα δεν καταλαβαινω γιατι θα αλλαζει αυτό
εργατικο κοστος πρωτες υλες αλλα και δυνατοτητα αναπτυξης τεχνολογιας, τα πλοια δεν ειναι κατι δυσκολο να φτιαξεις αλλα θελει πειθαρχια και εργατικοτητα γιαυτο ξεκινησαν να τα φτιαχνουν Ιαπωνια μετα Κορεα και τωρα Κινα, δηλ ταιριαζει στους Ασιατες η μαζικη παραγωγη πλοιων
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
αυτος λεει επιβατηγα σε σχεση με φορτηγα
δεν γνωριζω για επιβατικα πως και που φτιαχνονται, ασχολουμαι με μεγαλα πλοία οχι μικρά.
αλλα τι σημασια έχει??? Δηλαδη αυτοι που ναυπηγουν tankers, bulkers, LPG με ολες τις προδιαγραφες, δεν μπορουν να φτιαξουν επιβατικα???? συγνωμη δεν στεκει
θα μπορουσαν αλλα δεν θα εκαναν καλη δουλεια στο ξενοδοχειο οπως κανουν οι Νορβηγοι πχ οποτε θα ηταν αχρηστο το πλοιο
περα απο οτι τα πρωτα 10 θα ηταν για πεταμα μεχρι να μαθουν
Αν εχει η εταιρεια site office εκει και τους κυνηγας μια χαρα θα στο φτιαξουν. Απλα θελουν site manager απο την εταιρεια και κυνηγι στα πρωτα.
Ρε συ δεν ρισκάρει κανένας εφοπλιστής κρουαζιέρας να δώσει σε σκιτζήδες να φτιάξουν πλοία 300-500 εκ ευρώ ή και παραπάνω.
Τα φορτηγά των 40-50 εκ μια χαρά τα φτιάχνουν.
Και πάλι όμως μηχανές κινέζικες δεν έχουν μέσα.
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
καποια blue star ειναι κορεατικα
χωρις να ξερω λεπτομερειες λογικα ειναι θεμα ειδικευσης του ναυπηγειου
η δικη μου εντυπωση ειναι επηδη εχει και το ξενοδοχιακο τμημα που οι ευρωπαιοι τα καταφερνουν καλυτερα στην διακοσμηση μπορουν να ζητησουν περισσοτερα χρηματαΕπειδή το ανέφερες, το είχα διαβάσει τότε στην παρουσίαση του πρώτου πλοίου που φτιάχτηκε εκεί της μπλου σταρ το Ιθάκη, το οποίο τώρα δουλεύει Καναδά.
Είχε αφιέρωμα το περιοδικό Εφοπλιστής στο οποίο μίλαγε ο δικός μας ναυπηγός που είχε τον σχεδιασμό και έλεγε ότι το πιο δύσκολο πράγμα που αντιμετώπισε ήταν που έπρεπε να συνεννοηθεί με ανθρώπους που κοιμούνται σε στρώματα στο πάτωμα και τρώνε με ξυλάκια, για το πως θα φτιάξουν ξενοδοχειακό για ανθρώπους που κοιμούνται σε κρεβάτια και τρώνε με μαχαιροπήρουνα.
Και το Ιθάκη είναι λιγότερο από 30 χρόνια που φτιάχτηκε, οπότε σκεφτείτε πόσο δύσκολο ήταν το επιβατικό πλοίο για τους Κορεάτες.
Πρέπει να είναι ωραία στην κοσμάρα σου που ζεις. Θα μας καλέσεις για επίσκεψη;
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
αυτος λεει επιβατηγα σε σχεση με φορτηγα
δεν γνωριζω για επιβατικα πως και που φτιαχνονται, ασχολουμαι με μεγαλα πλοία οχι μικρά.
αλλα τι σημασια έχει??? Δηλαδη αυτοι που ναυπηγουν tankers, bulkers, LPG με ολες τις προδιαγραφες, δεν μπορουν να φτιαξουν επιβατικα???? συγνωμη δεν στεκει
Οχι δεν μπορούν να φτιάξουν μεγάλα επιβατικά και κρουαζιερόπλοια. Δεν έχουν γνώση, ανθρώπους να τα σχεδιάσουν, εδώ εσύ πας γιατί μόνοι τους τα ηλεκτρονικά των πλοίων δεν τα καταφέρνουν και μιλάμε για φορτηγά που οι απαιτήσεις τους είναι 100 φορές πιο λίγες από πλοία που μεταφέρουν ανθρώπους.
ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ
δεν εχεις ιδεα για καραβια criu
ενταξει οκ
εγω παω γιατι θελουμε το IT κομματι και το τηλεποικινωνιακο να ειναι σχεδιασμου Ελλαδας και να το πραγματοποιουμε μονοι μας. Ειναι και cybersecurity θεμα, δεν θελουμε να βαζουν χέρι αλλοι ασχετως εθνικότητας. Και στην Νορβηγια να φτιαχνονταν το ιδιο θα γινοταν, δεν θα βαζαμε τους Νορβηγους να τα κάνουν.
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
αυτος λεει επιβατηγα σε σχεση με φορτηγα
δεν γνωριζω για επιβατικα πως και που φτιαχνονται, ασχολουμαι με μεγαλα πλοία οχι μικρά.
αλλα τι σημασια έχει??? Δηλαδη αυτοι που ναυπηγουν tankers, bulkers, LPG με ολες τις προδιαγραφες, δεν μπορουν να φτιαξουν επιβατικα???? συγνωμη δεν στεκει
θα μπορουσαν αλλα δεν θα εκαναν καλη δουλεια στο ξενοδοχειο οπως κανουν οι Νορβηγοι πχ οποτε θα ηταν αχρηστο το πλοιο
περα απο οτι τα πρωτα 10 θα ηταν για πεταμα μεχρι να μαθουν
Αν εχει η εταιρεια site office εκει και τους κυνηγας μια χαρα θα στο φτιαξουν. Απλα θελουν site manager απο την εταιρεια και κυνηγι στα πρωτα.
οι Ελληνες δεν εχουν πλοια κρουαζιερας ετσι και αλλοιως
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
Είναι επιβατικά αυτά τα πλοία ή φορτηγά ?
μην γραφεις πραγματα που δεν στεκουν και εκτιθεσαι. Δεν θελω να επεκταθω
ΟΤΙ ΘΕΣ μπορεις να ναυπηγησεις στην κινα
παντου μπορεις να ναυπηγησεις αλλα το θεμα ειναι που συμφερει
στην ΚΙΝΑ και στην Κορεα συμφερει γενικα για μεγαλα πλοια
Ξαναλεω με επιβατικα δεν ασχολουμαι αλλα δεν καταλαβαινω γιατι θα αλλαζει αυτό
Να στο κάνω πιο απλό, ξέρεις τι πυρασφάλεια θέλει μία αποθήκη, σε σχέση με μία κατοικία, ή ένα χώρο συγκέντρωσης κοινού, ή ένα δημόσιο κτίριο ?
Και κάθε άλλη μελέτη, είναι εντελώς διαφορετική, όπως και το κόστος βέβαια.
-
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
Είναι επιβατικά αυτά τα πλοία ή φορτηγά ?
μην γραφεις πραγματα που δεν στεκουν και εκτιθεσαι. Δεν θελω να επεκταθω
ΟΤΙ ΘΕΣ μπορεις να ναυπηγησεις στην κινα
παντου μπορεις να ναυπηγησεις αλλα το θεμα ειναι που συμφερει
στην ΚΙΝΑ και στην Κορεα συμφερει γενικα για μεγαλα πλοια
Ξαναλεω με επιβατικα δεν ασχολουμαι αλλα δεν καταλαβαινω γιατι θα αλλαζει αυτό
εργατικο κοστος πρωτες υλες αλλα και δυνατοτητα αναπτυξης τεχνολογιας, τα πλοια δεν ειναι κατι δυσκολο να φτιαξεις αλλα θελει πειθαρχια και εργατικοτητα γιαυτο ξεκινησαν να τα φτιαχνουν Ιαπωνια μετα Κορεα και τωρα Κινα, δηλ ταιριαζει στους Ασιατες η μαζικη παραγωγη πλοιων
δεν διαφωνουμε πουθενα σε αυτό που εγραψες
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
οπλιστής επιβατικά πλοία στην Κίνα ?
Οχι βέβαια. Μλκες είναι ?
Εδώ στην Κορέα έχουν θέματα.
Αντίθετα Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες φτιάχνουν τα πιο ακριβά πλοία και κάθε τι που θέλει σχεδιασμό και δεν είναι ένα φορτηγό χύδην φορτίου που έχει άλλα 10-20 αδελφά για να βγαίνει φτηνό.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, πέραν των γερμανών που νόμιζαν ότι βρήκαν την χρυσοτόκο όρνιθα στην Κίνα, αυτό που τους καίει είναι να έχουν δουλειά τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και στις κοντινές της περιοχές, της Αφρικής και Ασίας.
Μετά κοιτάνε την Λατινική Αμερική και κάποια και την Βόρεια Αμερική.
Τελευταία επιλογή λόγω συνθηκών και γεωγραφίας κοντά σε Κίνα και Ιαπωνία κοιτάνε και την Ινδία.
Αυτές τις αγορές θα τις προστατεύσουν.Τι ΛΕΣ???? ΤΙ ΛΕΣ???
Δεν εισαι του χώρου οποτε συνγχωρεισαι, αλλα μην εχεις αποψη ενω δεν γνωριζεις καθόλου.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΩ συνεχεια ΚΙΝΑ σε new buildings???
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πιανονται για ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εφοπλιστες???
ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, μονο η εταιρεία μου εχει ξεκινησει να παραλαμβανει και εχουμε αλλα 24 στα επομενα 3 χρονια. ΟΛΑ ΚΙΝΑ
Στην Ιαπωνια δεν πάει πλεον σχεδον κανενας καθως παρα ειναι ακριβα
Στην Κορεα ναυπηγουνται πολλα
αυτος λεει επιβατηγα σε σχεση με φορτηγα
δεν γνωριζω για επιβατικα πως και που φτιαχνονται, ασχολουμαι με μεγαλα πλοία οχι μικρά.
αλλα τι σημασια έχει??? Δηλαδη αυτοι που ναυπηγουν tankers, bulkers, LPG με ολες τις προδιαγραφες, δεν μπορουν να φτιαξουν επιβατικα???? συγνωμη δεν στεκει
Οχι δεν μπορούν να φτιάξουν μεγάλα επιβατικά και κρουαζιερόπλοια. Δεν έχουν γνώση, ανθρώπους να τα σχεδιάσουν, εδώ εσύ πας γιατί μόνοι τους τα ηλεκτρονικά των πλοίων δεν τα καταφέρνουν και μιλάμε για φορτηγά που οι απαιτήσεις τους είναι 100 φορές πιο λίγες από πλοία που μεταφέρουν ανθρώπους.
ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ
δεν εχεις ιδεα για καραβια criu
ενταξει οκ
εγω παω γιατι θελουμε το IT κομματι και το τηλεποικινωνιακο να ειναι σχεδιασμου Ελλαδας και να το πραγματοποιουμε μονοι μας. Ειναι και cybersecurity θεμα, δεν θελουμε να βαζουν χέρι αλλοι ασχετως εθνικότητας. Και στην Νορβηγια να φτιαχνονταν το ιδιο θα γινοταν, δεν θα βαζαμε τους Νορβηγους να τα κάνουν.
τα καινουρια εχουν ιντερνετ παντου στο ταξιδι? γιατι παλαιοτερα λογω κοστους δεν εβαζαν δορυφορικο ιντερνετ
Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα