-
@chris__7 said in HYUNDAI FORUM:
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@festive said in HYUNDAI FORUM:
@georgemit said in HYUNDAI FORUM:
Κάποια σύγκριση καταναλωσεων chr 1.8 vs kona hybrid?
15.000 km, εκ των οποίων το 80% εντός πόλης, με μέση κατανάλωση 5,3 l/100 km. Hyundai Kona HEV 141 PS.
Σε ταξίδι εθνική με 120-130 πόσο καίει;
Και εσύ βλέπω έχεις με τους 141 τώρα το έριξαν στους 129Το προβλημα με αυτο το αμαξι ειναι η χαμηλη ποιοτητα κατασκευης και τα πανακριβα ανταλλακτικα.Οποιος το αγορασει αυστηρα αλλαγη λιγους μηνες πριν ληξει η εγγυηση
Λέγοντας ποιότητα κατασκευής στην απτή ποιότητα της καμπίνας αναφέρεσαι;
Τα πανάκριβα ανταλλακτικά αφορούν μόνο το κονα ή όλα τα σύγχρονα χιουνται; -
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@chris__7 said in HYUNDAI FORUM:
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@festive said in HYUNDAI FORUM:
@georgemit said in HYUNDAI FORUM:
Κάποια σύγκριση καταναλωσεων chr 1.8 vs kona hybrid?
15.000 km, εκ των οποίων το 80% εντός πόλης, με μέση κατανάλωση 5,3 l/100 km. Hyundai Kona HEV 141 PS.
Σε ταξίδι εθνική με 120-130 πόσο καίει;
Και εσύ βλέπω έχεις με τους 141 τώρα το έριξαν στους 129Το προβλημα με αυτο το αμαξι ειναι η χαμηλη ποιοτητα κατασκευης και τα πανακριβα ανταλλακτικα.Οποιος το αγορασει αυστηρα αλλαγη λιγους μηνες πριν ληξει η εγγυηση
Λέγοντας ποιότητα κατασκευής στην απτή ποιότητα της καμπίνας αναφέρεσαι;
Τα πανάκριβα ανταλλακτικά αφορούν μόνο το κονα ή όλα τα σύγχρονα χιουνται;νομιζω απο αυτα που ειναι απο το 20 και μετα.Οχι στη καμπινα.μηχανικα εννοω και εξωτερικα.Τα πλαστικα στη μασκα μπροστα ειναι χαμηλης ποιοτητας, με κακη συναρμολογηση.Σε καποιον ειχα διαβαζει μπαιναν νερα απο την βροχη σε αυτο το led το φως μπροστα και του ζητησαν 6000 ευρω για αλλαγη.Δηλαδη καταλαβαινεις τι γινεται
-
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@festive said in HYUNDAI FORUM:
@georgemit said in HYUNDAI FORUM:
Κάποια σύγκριση καταναλωσεων chr 1.8 vs kona hybrid?
15.000 km, εκ των οποίων το 80% εντός πόλης, με μέση κατανάλωση 5,3 l/100 km. Hyundai Kona HEV 141 PS.
Σε ταξίδι εθνική με 120-130 πόσο καίει;
Και εσύ βλέπω έχεις με τους 141 τώρα το έριξαν στους 129Στην εθνική οδό, με μέση ταχύτητα 120 km/h, η κατανάλωση ανεβαίνει στα 7,5–8 l/100 km. Προσωπικά δεν κινούμαι ποτέ ταχύτερα, καθώς ταξιδεύω πάντα φορτωμένος και την γυναικα μου και με δύο παιδιά. Και σχεδόν πάντα ανοιχτό το A/C σε πόλη και εθνική οδό.
Είχα διαβάσει σε ξένα forum για υπερβολικές τιμές σε ανταλλακτικά LED φώτων, καθώς και για περιπτώσεις στις ΗΠΑ όπου αντιμετώπιζαν προβλήματα με την εξάντληση των μπαταριών. Ευτυχώς, μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα τέτοιο θέμα – φτου φτου, να μην το ματιάσω.
-
@chris__7 said in HYUNDAI FORUM:
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@chris__7 said in HYUNDAI FORUM:
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@festive said in HYUNDAI FORUM:
@georgemit said in HYUNDAI FORUM:
Κάποια σύγκριση καταναλωσεων chr 1.8 vs kona hybrid?
15.000 km, εκ των οποίων το 80% εντός πόλης, με μέση κατανάλωση 5,3 l/100 km. Hyundai Kona HEV 141 PS.
Σε ταξίδι εθνική με 120-130 πόσο καίει;
Και εσύ βλέπω έχεις με τους 141 τώρα το έριξαν στους 129Το προβλημα με αυτο το αμαξι ειναι η χαμηλη ποιοτητα κατασκευης και τα πανακριβα ανταλλακτικα.Οποιος το αγορασει αυστηρα αλλαγη λιγους μηνες πριν ληξει η εγγυηση
Λέγοντας ποιότητα κατασκευής στην απτή ποιότητα της καμπίνας αναφέρεσαι;
Τα πανάκριβα ανταλλακτικά αφορούν μόνο το κονα ή όλα τα σύγχρονα χιουνται;νομιζω απο αυτα που ειναι απο το 20 και μετα.Οχι στη καμπινα.μηχανικα εννοω και εξωτερικα.Τα πλαστικα στη μασκα μπροστα ειναι χαμηλης ποιοτητας, με κακη συναρμολογηση.Σε καποιον ειχα διαβαζει μπαιναν νερα απο την βροχη σε αυτο το led το φως μπροστα και του ζητησαν 6000 ευρω για αλλαγη.Δηλαδη καταλαβαινεις τι γινεται
δλδ μπαίναν νερα εντος εγγυησης φαντάζομαι γιατι το μοντέλο που μιλάμε με το τεραστιο led δεν εχει κλεισει 5 ετια και του ζητούσαν λεφτά για αλλαγή? πως γινεται αυτό?
μηχανικα και χαμηλης ποιοτητας δεν το γνωρίζω και νομίζω κανεις δεν μπορεί να το ξερει ευκολα αυτο.
Εσωτερικά τα πλαστικα είναι οντως σκληρα αλλα εχουν καλη συναρμογη , εξωτερικά δεν το εχω προσεξει.
Συνολικα είναι κατωτερο παντου απο το τουσον σε σημειο που στο υβριδικο πλεον ίσως δεν αξιζει η διαφορα τιμης , δλδ δειχνει το τουσον να ειναι πιο vfm , το μονο δυνατο ατου του κονα που παιρνει μεριδιο αγορας και το βλεπεις να κυκλοφορει είναι οι τελειες διαστασεις που εχει για ελλαδα.
Αυτο το 4.35 , 1.58 και 466 λτ ειναι τα σωστα νουμερα που δεν δημιουργουν προβληματα ογκου στις πολεις...φυσικα το εξτρα μηκος του τουσον αποζημιωνει και με το παραπανω σε χωρο αποσκευων εφοσον εισαι ετοιμος να κινηθείς με το ογκο του εντος πολης...
συνολικα για εμενα το τουσον μετα το fl ειναι το καλυτερο c suv που κυκλοφορει στην κατηγορια τιμης του ... και στην επιλογη του υβριδικου μαζευει και την καταναλωση του εντος πολης ...
-
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@chris__7 said in HYUNDAI FORUM:
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@chris__7 said in HYUNDAI FORUM:
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@festive said in HYUNDAI FORUM:
@georgemit said in HYUNDAI FORUM:
Κάποια σύγκριση καταναλωσεων chr 1.8 vs kona hybrid?
15.000 km, εκ των οποίων το 80% εντός πόλης, με μέση κατανάλωση 5,3 l/100 km. Hyundai Kona HEV 141 PS.
Σε ταξίδι εθνική με 120-130 πόσο καίει;
Και εσύ βλέπω έχεις με τους 141 τώρα το έριξαν στους 129Το προβλημα με αυτο το αμαξι ειναι η χαμηλη ποιοτητα κατασκευης και τα πανακριβα ανταλλακτικα.Οποιος το αγορασει αυστηρα αλλαγη λιγους μηνες πριν ληξει η εγγυηση
Λέγοντας ποιότητα κατασκευής στην απτή ποιότητα της καμπίνας αναφέρεσαι;
Τα πανάκριβα ανταλλακτικά αφορούν μόνο το κονα ή όλα τα σύγχρονα χιουνται;νομιζω απο αυτα που ειναι απο το 20 και μετα.Οχι στη καμπινα.μηχανικα εννοω και εξωτερικα.Τα πλαστικα στη μασκα μπροστα ειναι χαμηλης ποιοτητας, με κακη συναρμολογηση.Σε καποιον ειχα διαβαζει μπαιναν νερα απο την βροχη σε αυτο το led το φως μπροστα και του ζητησαν 6000 ευρω για αλλαγη.Δηλαδη καταλαβαινεις τι γινεται
δλδ μπαίναν νερα εντος εγγυησης φαντάζομαι γιατι το μοντέλο που μιλάμε με το τεραστιο led δεν εχει κλεισει 5 ετια και του ζητούσαν λεφτά για αλλαγή? πως γινεται αυτό?
μηχανικα και χαμηλης ποιοτητας δεν το γνωρίζω και νομίζω κανεις δεν μπορεί να το ξερει ευκολα αυτο.
Εσωτερικά τα πλαστικα είναι οντως σκληρα αλλα εχουν καλη συναρμογη , εξωτερικά δεν το εχω προσεξει.
Συνολικα είναι κατωτερο παντου απο το τουσον σε σημειο που στο υβριδικο πλεον ίσως δεν αξιζει η διαφορα τιμης , δλδ δειχνει το τουσον να ειναι πιο vfm , το μονο δυνατο ατου του κονα που παιρνει μεριδιο αγορας και το βλεπεις να κυκλοφορει είναι οι τελειες διαστασεις που εχει για ελλαδα.
Αυτο το 4.35 , 1.58 και 466 λτ ειναι τα σωστα νουμερα που δεν δημιουργουν προβληματα ογκου στις πολεις...φυσικα το εξτρα μηκος του τουσον αποζημιωνει και με το παραπανω σε χωρο αποσκευων εφοσον εισαι ετοιμος να κινηθείς με το ογκο του εντος πολης...
συνολικα για εμενα το τουσον μετα το fl ειναι το καλυτερο c suv που κυκλοφορει στην κατηγορια τιμης του ... και στην επιλογη του υβριδικου μαζευει και την καταναλωση του εντος πολης ...
ναι αλλα εχουν και ενα 8-10 χιλιαρικα διαφορα
-
7.5Κ διάφορα έχουν οι βασικές εκδόσεις των υβριδικών δεν είναι μικρή διαφορά αλλά η διαφορά τους παντού είναι πολύ μεγάλη. Μόνο και μόνο η διαφορά σε κιβώτιο και ίππους δικαιολογεί εύκολα 4-5Κ. Ε 2500 χιλιάδες για όλα τα υπόλοιπα το λες και λίγο.
-
Πάντως αμάξια-μοντελα του 2021 και να καίνε σαν μπρίκια (Tuscon - Qashqai) είναι να απορεί κανείς για την εξέλιξη των κινητήρων. Καίνε όσο έκαιγαν πριν 20 χρόνια, με τα eco και τις ρυθμίσεις οικονομίας είναι σαν ψοφίμια και τελικά μένεις με την απορία αν αξίζει να σκάσει κανείς 30Κ+ για να πάρει τελικά ένα αμάξι με μην πω υποδεέστερο κινητήρα και πολλά καλουδια, οθόνες και εξοπλισμό.
Από την άλλη οι τιμές των υβριδικών (π.χ. Tucson hev) απαιτούν την προεξόφληση των βενζίνη 5ετιας που θα έκαιγε ένα συμβατικό.
-
Πωπω έχει κουράσει αυτό το θέμα πια. Αν θέλεις χαμηλή κατανάλωση πας σε full hybrid σε hev phev ή σε ev. Κανείς δεν αγόρασε το Tucson για την κατανάλωση, δεν ξερω καν αν φημίζονται για την κατανάλωση, το Tucson hev θα το πάρεις γιατί είναι πιο ισχυρό και ως μπονουσ σου ρίχνει κ 2 λίτρα την κατανάλωση σε σχέση με τα 48v and that’s it!
Πάντως αρχίζω να βλέπω βελτιώσεις στις καταναλώσεις από το 24 και μετά σε άλλα αυτοκίνητα (πχ tiguan) οπότε είναι ενθαρρυντικό
-
@czio said in HYUNDAI FORUM:
Πάντως αρχίζω να βλέπω βελτιώσεις στις καταναλώσεις από το 24 και μετά σε άλλα αυτοκίνητα (πχ tiguan) οπότε είναι ενθαρρυντικό
Μόνο τα Στελαντις mhev κάνουν διάφορα, όλα τα άλλα έχουν το 10+λίτρα /100km στο τσεπακι τους.
-
@jamesd said in HYUNDAI FORUM:
Πάντως αμάξια-μοντελα του 2021 και να καίνε σαν μπρίκια (Tuscon - Qashqai) είναι να απορεί κανείς για την εξέλιξη των κινητήρων. Καίνε όσο έκαιγαν πριν 20 χρόνια, με τα eco και τις ρυθμίσεις οικονομίας είναι σαν ψοφίμια και τελικά μένεις με την απορία αν αξίζει να σκάσει κανείς 30Κ+ για να πάρει τελικά ένα αμάξι με μην πω υποδεέστερο κινητήρα και πολλά καλουδια, οθόνες και εξοπλισμό.
Από την άλλη οι τιμές των υβριδικών (π.χ. Tucson hev) απαιτούν την προεξόφληση των βενζίνη 5ετιας που θα έκαιγε ένα συμβατικό.
Καλά εννοείται. Κινούμαι αυτές τις μέρες στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης που εδώ και ένα χρόνο με τα έργα το μποτιλιάρισμα είναι καθημερινό , δεν το είχα κινήσει λόγω εταιρικού το δικό μου σε αυτές τις συνθήκες και βλέπω το scross χωρίς καν Σταρτ στοπ με τον ντίζελ+10 ετών να καίει σε αυτές τις συνθήκες, οι Θεσσαλονικείς γνωρίζουν , ως 5.7 και λέω με ένα Τογιότα πόσο λιγότερο θα έκαιγα άντε ένα 4.8-5 , δλδ τι κερδίζεις τπτ...
-
-
Άνετα για δεύτερο εντός πόλης με την προϋπόθεση ότι θα είχα δικό μου σπίτι ή έστω εύκολη πρόσβαση σε φορτιστή.
-
Το σχεδιαστικό τμήμα της Hyundai μάλλον άρχισε να κατακλύζεται από ανθρώπους χωρίς γούστο.
-
@katafractos17 said in HYUNDAI FORUM:
Το σχεδιαστικό τμήμα της Hyundai μάλλον άρχισε να κατακλύζεται από ανθρώπους χωρίς γούστο.
Πολύ άσχημο
-
Με έχει απογοητεύσει η εταιρεία στο σχεδιαστικό κομμάτι,μόνο το i30 έχει μείνει που έχει ένα ενδιαφέρον.Να δούμε και πότε θα βγει η νέα γενιά του i30,27-28 το αργότερο πρέπει να το δρομολογήσουν,ήδη αυτή η γενιά έχει 3 facelift.
-
@ken11 said in HYUNDAI FORUM:
Με έχει απογοητεύσει η εταιρεία στο σχεδιαστικό κομμάτι,μόνο το i30 έχει μείνει που έχει ένα ενδιαφέρον.Να δούμε και πότε θα βγει η νέα γενιά του i30,27-28 το αργότερο πρέπει να το δρομολογήσουν,ήδη αυτή η γενιά έχει 3 facelift.
Δες πώς είναι το santa fe από πίσω αρκεί
-
-
@ken11 said in HYUNDAI FORUM:
@savas89 said in HYUNDAI FORUM:
Δες πώς είναι το santa fe από πίσω αρκεί
🤮🤮
Και έχει και 57κ αρχική. Οκ ψευτο-defender αλλά νεκροφόρα
-
@ken11 said in HYUNDAI FORUM:
Με έχει απογοητεύσει η εταιρεία στο σχεδιαστικό κομμάτι,μόνο το i30 έχει μείνει που έχει ένα ενδιαφέρον.Να δούμε και πότε θα βγει η νέα γενιά του i30,27-28 το αργότερο πρέπει να το δρομολογήσουν,ήδη αυτή η γενιά έχει 3 facelift.
i30 όπως το γνωρίζουμε δε θα ξαναβγεί, θα suvοποιηθει.
Βεβαια διάβασα ότι θα αναβιωσουν τα i20N και i30N ως υβριδικά. -
Χθες πέτυχα στην Καλαμάτα ένα ολοκαίνουριο Ioniq 6.
Εντυπωσιακό και ξεχωριστό, δεν γίνεται να μην γυρίσεις να το κοιτάξεις. Είναι και η σιλουέτα του αέρινη, είναι και αθόρυβο ως ηλεκτρικό, είναι σαν να σκίζει τον αέρα πραγματικά. Άνετα θα το προτιμούσα αν κοιτούσα για ηλεκτρικό.
Streamliner!
HYUNDAI FORUM