Αγαπώ το ΚΟΝΑ μου! Οι εσωτερικοί του χώροι είναι εκπληκτικά άνετοι. Με δύο μικρά παιδιά, καθίσματα, καρότσια και όλα όσα χρειάζονται, δεν έχω μετανιώσει καθόλου για την επιλογή μου. Αν και δεν είναι το αυτοκίνητο που θα κερδίσει βραβείο σχεδίασης – αυτά είναι θέμα γούστου – το βρίσκω ιδανικό για τις ανάγκες μου. Δεν αναζητώ συγκινήσεις από το αυτοκίνητό μου, είναι απλό και πρακτικό, ακριβώς αυτό που χρειάζομαι, να είναι βαρετο! 
Best posts made by festive
-
RE: CarTalk.grposted in Περί αυτοκίνησης
-
RE: Toyota C-HR 2016posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ίσως η αστυνομία πρεπει να προμηθευτεί chr για περιπολικά, ιδανικά για κρατουμενους

-
RE: Αγορά μεταχειρισμένου με χώρουςposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@tauri said in Renault Scenic IV - Αγορά μεταχειρισμένοι:
Καλησπέρα, μετά την έλευση διδύμων στη ζωή μας, χρειαζόμαστε ένα νέο αυτοκίνητο με χώρους.
offtopic * σιδερένιος
και να υποστηριζετε ο ενας τον αλλον. τα διδυμα ειναι δυσκολη πιστα ειδικα για αυτους που ειναι πρωτη φορά γονείς. καλη δυναμη * offtopic -
RE: Αγορά μεταχειρισμένου με χώρουςposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Από προσωπική εμπειρία, αν ο ενήλικας πίσω είναι μόνο για να προσέχει τα μωρά, δεν χρειάζεται να σε απασχολεί τόσο πολύ. Είχα την ίδια ανησυχία, αλλά τελικά το λύσαμε με τη σύζυγο χρησιμοποιώντας καθρέφτες, και κάνουμε άνετα τη δουλειά μας χωρίς να κάθεται καποιος πίσω. Εξάλλου, όσο είναι μικρά, δεν πρέπει να κάθονται πάνω από 1,5 ώρα συνεχόμενα στο καθισματάκι.
Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι το άνοιγμα της πόρτας, γιατί το βάλε-βγάλε των μωρών μπορεί να γίνει μεγάλος μπελάς αν είναι στενά τα πράγματα. Από εκεί και πέρα, ίσως να κοιτάξεις και το Ford S-Max για το budget σου. -
RE: CarTalk.grposted in Περί αυτοκίνησης
@vagkirk said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Hyundai Kona 1.0 48v Hybrid 6ΜΤ 100 PS
Το Hyundai Kona αποτελεί μια αξιόλογη βάση, αλλά η εισαγωγική έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο δεν αναδεικνύει τα πλεονεκτήματά της.Καμία τύχη σε αυτή την τιμή, να είχε 21-22κ να το συζητούσαμε παρά τα μειονέκτημα του.
Χωρίς να μπορούμε να κάνουμε άμεση σύγκριση, καθώς τα οικονομικά δεδομένα διαφέρουν από χώρα σε χώρα, στην Ν.Κορέα το κορυφαίο trim του KONA Full Hybrid (αν δεν κάνω λάθος, ονομάζεται Inspiration), το οποίο περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα (από όλα τα "assist" της Hyundai μέχρι θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, 360° κάμερες και πολλά ακόμα), κοστίζει 36 εκατομμύρια γουόν, δηλαδή περίπου 24.000 ευρώ.
-
RE: Hyundai Kona 2023posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
1o service στο ΚΟΝΑ HEV (έκλεισα χρόνο, δέν εχω κάνει ακομα 15.000 χλμ) στα 100 ευρώ (λάδι/φίλτρο/ροδέλλα/αναλώσιμα/εργατικά)
-
RE: Hyundai Kona 2023posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Έχω το KONA SX2 2023, το 1.6 υβριδικό με τους 141 ίππους (πριν το ρίξουν στους 129). Το έχω ξαναπεί: είναι ίσως το πιο βαρετό αμάξι που υπάρχει – αλλά το αγαπάω. Τα ηλεκτρονικά του και οι βοηθητικές λειτουργίες είναι φοβερά, τουλάχιστον για μένα.Οι χώροι του είναι κορυφαίοι.
Όσο για το γκάζι και την καθυστέρηση που έχει φταίει κυρίως το ECO mode. Αν το βάλεις στο Sport, η διαφορά φαίνεται αμέσως.
Και τώρα που έχουν πέσει και οι τιμές, το θεωρώ πολύ καλή επιλογή
-
RE: HYUNDAI FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@georgemit said in HYUNDAI FORUM:
Κάποια σύγκριση καταναλωσεων chr 1.8 vs kona hybrid?
15.000 km, εκ των οποίων το 80% εντός πόλης, με μέση κατανάλωση 5,3 l/100 km. Hyundai Kona HEV 141 PS.
-
RE: Toyota C-HR 2023posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
Πέτυχα ένα C-HR με ωραίο χρώμα (από κοντά φαίνεται καλύτερο απ' ότι στις φωτογραφίες) και είχε βάλει ένα αξεσουάρ στο εμπρός καπό, ένα πλαστικό φιμέ διακομιστικό (όπου έγραφε διακριτικά Toyota στη μία άκρη), το οποίο του πήγαινε αρκετά θεωρώ.
Πρόκειται για ανεμοθραύστη καπό, με κωδικό PW42160010, για όποιον ενδιαφέρεται.
Latest posts made by festive
-
RE: Hyundai Kona 2023posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
By the way, για να ευλογήσουμε και λίγο τα γένια μας, η μετάδοση-κιβώτιο είναι και ένα μεγάλο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πολύ απλά δεν ενδιαφέρει η μετάδοση και έχεις ένα αυτόματο με πρακτικά 0 προβλήματα και παράξενους ήχους.
Ακόμα και τα λίγα χιλιόμετρα που οδηγάω ηλεκτρικά (κυρίως) στο μποτιλιάρισμα με κάνουν να νιώθω υπέροχα. Το επόμενο αυτοκίνητο θα είναι σίγουρα ηλεκτρικό, μόλις λύσω το πρόβλημα της φόρτισης στο σπίτι!
-
RE: Hyundai Kona 2023posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
εχω πιο "μπακαλίστικη" απάντηση για το DCT
Αφού το KONA βασίζεται σε στοιχεία από το i30 και το KIA Niro, είναι λογικό να έχει παρόμοια λύση στο κιβώτιο. Οι αυτόματες εκδόσεις αυτών των μοντέλων χρησιμοποιούν DCT, οπότε είναι αναμενόμενο ότι και το KONA θα είχε DCT
-
RE: Hyundai Kona 2023posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
ΣΤο δικό σου λογικά θα έχει μεγαλύτερη ισχύ ο θερμικός;
Σωστά, είναι στους 105.
-
RE: Hyundai Kona 2023posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται

Φαντάσου έχω την 1η έκδοση με τους 141 ίππους συνδιαστικά και μου φαίνονται λίγοι

-
RE: Αγορά μεταχειρισμένου με χώρουςposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@tauri said in Renault Scenic IV - Αγορά μεταχειρισμένοι:
Καλησπέρα, μετά την έλευση διδύμων στη ζωή μας, χρειαζόμαστε ένα νέο αυτοκίνητο με χώρους.
offtopic * σιδερένιος
και να υποστηριζετε ο ενας τον αλλον. τα διδυμα ειναι δυσκολη πιστα ειδικα για αυτους που ειναι πρωτη φορά γονείς. καλη δυναμη * offtopic -
RE: Αγορά μεταχειρισμένου με χώρουςposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Από προσωπική εμπειρία, αν ο ενήλικας πίσω είναι μόνο για να προσέχει τα μωρά, δεν χρειάζεται να σε απασχολεί τόσο πολύ. Είχα την ίδια ανησυχία, αλλά τελικά το λύσαμε με τη σύζυγο χρησιμοποιώντας καθρέφτες, και κάνουμε άνετα τη δουλειά μας χωρίς να κάθεται καποιος πίσω. Εξάλλου, όσο είναι μικρά, δεν πρέπει να κάθονται πάνω από 1,5 ώρα συνεχόμενα στο καθισματάκι.
Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι το άνοιγμα της πόρτας, γιατί το βάλε-βγάλε των μωρών μπορεί να γίνει μεγάλος μπελάς αν είναι στενά τα πράγματα. Από εκεί και πέρα, ίσως να κοιτάξεις και το Ford S-Max για το budget σου. -
RE: Αγορά SUV για οικογένειαposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Και εμένα μου άρεσε το Kona που το οδήγησα! Αλλά δεν μου άρεσε σαν ιδέα το διπλοσύμπλεκτο για πόλη. Στο Tucson full hybrid το έχουν με αυτόματο σασμάν 6 ταχυτήτων. Γιατί στο Kona πήγαν με διπλοσύμπλεκτο; Και γίνεται χαμός με τα διπλοσύμπλεκτα με την αξιοπιστία τους... Εσύ πώς το έχεις δει το αμάξι στο μποτιλιάρισμα ή αν έχει πολύ κρύο; Σου κάνει κόλπα στις αλλαγές; Βέβαια του έχεις κάνει ακόμα λίγα χιλιόμετρα αλλά και πάλι μπαίνω στην διαδικασία να τα σκεφτώ όλα αυτά...
Στα αρνητικά του ΚΟΝΑ είναι ο κινητήρας που δυσκολεύεται όταν ανεβαίνουν πολύ οι στροφές, το ακους οτι ζορίζεται πολύ.
Οταν είσαι στο eco mode το κιβώτιο καθυστερεί να ανταποκριθεί στο πάτημα του γκαζιού. Αυτο το διορθώνω στο sport mode οπου η απόκριση ειναι καλύτερη. Συνήθως οταν ειμαι εθνική ή ανεβαινω βουνό βάζω sport mode και αλλάζω ταχύτητες με τα paddles. Στο μποτιλιαρισμα σχεδόν πάντα είμαι με ηλεκτρισμό. -
RE: Αγορά SUV για οικογένειαposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Η λειτουργία του πως είναι; Παρόμοια με ένα toyota αν εχεις οδηγήσει;
είχα κάνει test drive το CC στα τέλη του 2023. Η οδήγηση με το Kona μου φάνηκε πιο άνετη, ενώ το Corolla Cross ήταν για μένα πιο “σκληρό” και θορυβώδες. Ήμουν ανάμεσα στα δύο, με κέρδισε το Hyundai κυρίως λόγω των μεγαλύτερων χώρων και της πιο άνετης θέσης οδήγησης σε σχέση με το Toyota. Σαν να κούμπωσα.
-
RE: Αγορά SUV για οικογένειαposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@axel12p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ψιλο απορίφθηκε γιατί σε αυτόματη έκδοση είναι αρκετά ακριβό, η n-conencta βγαίνει 35.000. Εδώ τοπικά πριν κανά χρόνο είχα πάρει προσφορά ελαφρώς χαμηλότερη 34 και κάτι αν θυμάμαι σωστά, αλλά οκ σε ένα χρόνο μάλλον άλαλξαν οι τιμές, έστω και λίγο.
Ο Θεοχαράκης είναι πάντα ακριβότερος. 99% θα βρεις το ίδιο αρκετά φτηνότερο στην επαρχία. Όταν είχαμε πάρει το QQ είχαμε πληρώσει σχεδόν 1 χιλιάρικο κάτω. Και αυτό ίσχυε για σχεδόν όλους τους αντιπροσώπους της επαρχίας (είχαμε ρωτήσει τότε Κιλκίς, Γιαννιτσά, Κοζάνη).
Ο Μουστάκας το έχει από 33590€
https://www.car.gr/s/ywj4zw6m/Το θέμα είναι ότι όλοι θέλουν n-connecta και τους μένει η βασική έκδοση, γι'αυτό έχει μεγαλύτερη έκπτωση (3000€), το ίδιο και τα χειροκίνητα. Φεύγουν περισσότερο τα αυτόματα
Ναι ΟΚ κατάλαβα τι παιζει, ότι είπε και ο @axel12p.
Πάντως ξέρετε κανέναν να έχει υβριδικό ΚΙΑ/Hyundai? Προσωπικά δεν ξέρω κανέναν, ούτε γνωστό γνωστού.
KONA // 20,000km μέχρι τώρα, τα 15,000 είναι στην πόλη.

