-
@chris__7 said in HYUNDAI FORUM:
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@chris__7 said in HYUNDAI FORUM:
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@festive said in HYUNDAI FORUM:
@georgemit said in HYUNDAI FORUM:
Κάποια σύγκριση καταναλωσεων chr 1.8 vs kona hybrid?
15.000 km, εκ των οποίων το 80% εντός πόλης, με μέση κατανάλωση 5,3 l/100 km. Hyundai Kona HEV 141 PS.
Σε ταξίδι εθνική με 120-130 πόσο καίει;
Και εσύ βλέπω έχεις με τους 141 τώρα το έριξαν στους 129Το προβλημα με αυτο το αμαξι ειναι η χαμηλη ποιοτητα κατασκευης και τα πανακριβα ανταλλακτικα.Οποιος το αγορασει αυστηρα αλλαγη λιγους μηνες πριν ληξει η εγγυηση
Λέγοντας ποιότητα κατασκευής στην απτή ποιότητα της καμπίνας αναφέρεσαι;
Τα πανάκριβα ανταλλακτικά αφορούν μόνο το κονα ή όλα τα σύγχρονα χιουνται;νομιζω απο αυτα που ειναι απο το 20 και μετα.Οχι στη καμπινα.μηχανικα εννοω και εξωτερικα.Τα πλαστικα στη μασκα μπροστα ειναι χαμηλης ποιοτητας, με κακη συναρμολογηση.Σε καποιον ειχα διαβαζει μπαιναν νερα απο την βροχη σε αυτο το led το φως μπροστα και του ζητησαν 6000 ευρω για αλλαγη.Δηλαδη καταλαβαινεις τι γινεται
δλδ μπαίναν νερα εντος εγγυησης φαντάζομαι γιατι το μοντέλο που μιλάμε με το τεραστιο led δεν εχει κλεισει 5 ετια και του ζητούσαν λεφτά για αλλαγή? πως γινεται αυτό?
μηχανικα και χαμηλης ποιοτητας δεν το γνωρίζω και νομίζω κανεις δεν μπορεί να το ξερει ευκολα αυτο.
Εσωτερικά τα πλαστικα είναι οντως σκληρα αλλα εχουν καλη συναρμογη , εξωτερικά δεν το εχω προσεξει.
Συνολικα είναι κατωτερο παντου απο το τουσον σε σημειο που στο υβριδικο πλεον ίσως δεν αξιζει η διαφορα τιμης , δλδ δειχνει το τουσον να ειναι πιο vfm , το μονο δυνατο ατου του κονα που παιρνει μεριδιο αγορας και το βλεπεις να κυκλοφορει είναι οι τελειες διαστασεις που εχει για ελλαδα.
Αυτο το 4.35 , 1.58 και 466 λτ ειναι τα σωστα νουμερα που δεν δημιουργουν προβληματα ογκου στις πολεις...φυσικα το εξτρα μηκος του τουσον αποζημιωνει και με το παραπανω σε χωρο αποσκευων εφοσον εισαι ετοιμος να κινηθείς με το ογκο του εντος πολης...
συνολικα για εμενα το τουσον μετα το fl ειναι το καλυτερο c suv που κυκλοφορει στην κατηγορια τιμης του ... και στην επιλογη του υβριδικου μαζευει και την καταναλωση του εντος πολης ...
-
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@chris__7 said in HYUNDAI FORUM:
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@chris__7 said in HYUNDAI FORUM:
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@festive said in HYUNDAI FORUM:
@georgemit said in HYUNDAI FORUM:
Κάποια σύγκριση καταναλωσεων chr 1.8 vs kona hybrid?
15.000 km, εκ των οποίων το 80% εντός πόλης, με μέση κατανάλωση 5,3 l/100 km. Hyundai Kona HEV 141 PS.
Σε ταξίδι εθνική με 120-130 πόσο καίει;
Και εσύ βλέπω έχεις με τους 141 τώρα το έριξαν στους 129Το προβλημα με αυτο το αμαξι ειναι η χαμηλη ποιοτητα κατασκευης και τα πανακριβα ανταλλακτικα.Οποιος το αγορασει αυστηρα αλλαγη λιγους μηνες πριν ληξει η εγγυηση
Λέγοντας ποιότητα κατασκευής στην απτή ποιότητα της καμπίνας αναφέρεσαι;
Τα πανάκριβα ανταλλακτικά αφορούν μόνο το κονα ή όλα τα σύγχρονα χιουνται;νομιζω απο αυτα που ειναι απο το 20 και μετα.Οχι στη καμπινα.μηχανικα εννοω και εξωτερικα.Τα πλαστικα στη μασκα μπροστα ειναι χαμηλης ποιοτητας, με κακη συναρμολογηση.Σε καποιον ειχα διαβαζει μπαιναν νερα απο την βροχη σε αυτο το led το φως μπροστα και του ζητησαν 6000 ευρω για αλλαγη.Δηλαδη καταλαβαινεις τι γινεται
δλδ μπαίναν νερα εντος εγγυησης φαντάζομαι γιατι το μοντέλο που μιλάμε με το τεραστιο led δεν εχει κλεισει 5 ετια και του ζητούσαν λεφτά για αλλαγή? πως γινεται αυτό?
μηχανικα και χαμηλης ποιοτητας δεν το γνωρίζω και νομίζω κανεις δεν μπορεί να το ξερει ευκολα αυτο.
Εσωτερικά τα πλαστικα είναι οντως σκληρα αλλα εχουν καλη συναρμογη , εξωτερικά δεν το εχω προσεξει.
Συνολικα είναι κατωτερο παντου απο το τουσον σε σημειο που στο υβριδικο πλεον ίσως δεν αξιζει η διαφορα τιμης , δλδ δειχνει το τουσον να ειναι πιο vfm , το μονο δυνατο ατου του κονα που παιρνει μεριδιο αγορας και το βλεπεις να κυκλοφορει είναι οι τελειες διαστασεις που εχει για ελλαδα.
Αυτο το 4.35 , 1.58 και 466 λτ ειναι τα σωστα νουμερα που δεν δημιουργουν προβληματα ογκου στις πολεις...φυσικα το εξτρα μηκος του τουσον αποζημιωνει και με το παραπανω σε χωρο αποσκευων εφοσον εισαι ετοιμος να κινηθείς με το ογκο του εντος πολης...
συνολικα για εμενα το τουσον μετα το fl ειναι το καλυτερο c suv που κυκλοφορει στην κατηγορια τιμης του ... και στην επιλογη του υβριδικου μαζευει και την καταναλωση του εντος πολης ...
ναι αλλα εχουν και ενα 8-10 χιλιαρικα διαφορα
-
7.5Κ διάφορα έχουν οι βασικές εκδόσεις των υβριδικών δεν είναι μικρή διαφορά αλλά η διαφορά τους παντού είναι πολύ μεγάλη. Μόνο και μόνο η διαφορά σε κιβώτιο και ίππους δικαιολογεί εύκολα 4-5Κ. Ε 2500 χιλιάδες για όλα τα υπόλοιπα το λες και λίγο.
-
Πάντως αμάξια-μοντελα του 2021 και να καίνε σαν μπρίκια (Tuscon - Qashqai) είναι να απορεί κανείς για την εξέλιξη των κινητήρων. Καίνε όσο έκαιγαν πριν 20 χρόνια, με τα eco και τις ρυθμίσεις οικονομίας είναι σαν ψοφίμια και τελικά μένεις με την απορία αν αξίζει να σκάσει κανείς 30Κ+ για να πάρει τελικά ένα αμάξι με μην πω υποδεέστερο κινητήρα και πολλά καλουδια, οθόνες και εξοπλισμό.
Από την άλλη οι τιμές των υβριδικών (π.χ. Tucson hev) απαιτούν την προεξόφληση των βενζίνη 5ετιας που θα έκαιγε ένα συμβατικό.
-
Πωπω έχει κουράσει αυτό το θέμα πια. Αν θέλεις χαμηλή κατανάλωση πας σε full hybrid σε hev phev ή σε ev. Κανείς δεν αγόρασε το Tucson για την κατανάλωση, δεν ξερω καν αν φημίζονται για την κατανάλωση, το Tucson hev θα το πάρεις γιατί είναι πιο ισχυρό και ως μπονουσ σου ρίχνει κ 2 λίτρα την κατανάλωση σε σχέση με τα 48v and that’s it!
Πάντως αρχίζω να βλέπω βελτιώσεις στις καταναλώσεις από το 24 και μετά σε άλλα αυτοκίνητα (πχ tiguan) οπότε είναι ενθαρρυντικό
-
@czio said in HYUNDAI FORUM:
Πάντως αρχίζω να βλέπω βελτιώσεις στις καταναλώσεις από το 24 και μετά σε άλλα αυτοκίνητα (πχ tiguan) οπότε είναι ενθαρρυντικό
Μόνο τα Στελαντις mhev κάνουν διάφορα, όλα τα άλλα έχουν το 10+λίτρα /100km στο τσεπακι τους.
-
@jamesd said in HYUNDAI FORUM:
Πάντως αμάξια-μοντελα του 2021 και να καίνε σαν μπρίκια (Tuscon - Qashqai) είναι να απορεί κανείς για την εξέλιξη των κινητήρων. Καίνε όσο έκαιγαν πριν 20 χρόνια, με τα eco και τις ρυθμίσεις οικονομίας είναι σαν ψοφίμια και τελικά μένεις με την απορία αν αξίζει να σκάσει κανείς 30Κ+ για να πάρει τελικά ένα αμάξι με μην πω υποδεέστερο κινητήρα και πολλά καλουδια, οθόνες και εξοπλισμό.
Από την άλλη οι τιμές των υβριδικών (π.χ. Tucson hev) απαιτούν την προεξόφληση των βενζίνη 5ετιας που θα έκαιγε ένα συμβατικό.
Καλά εννοείται. Κινούμαι αυτές τις μέρες στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης που εδώ και ένα χρόνο με τα έργα το μποτιλιάρισμα είναι καθημερινό , δεν το είχα κινήσει λόγω εταιρικού το δικό μου σε αυτές τις συνθήκες και βλέπω το scross χωρίς καν Σταρτ στοπ με τον ντίζελ+10 ετών να καίει σε αυτές τις συνθήκες, οι Θεσσαλονικείς γνωρίζουν , ως 5.7 και λέω με ένα Τογιότα πόσο λιγότερο θα έκαιγα άντε ένα 4.8-5 , δλδ τι κερδίζεις τπτ...
HYUNDAI FORUM