Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 184
    • 185
    • 186
    • 187
    • 188
    • 188 / 188
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    93
    3746
    61742
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 @chris__7 last edited by tkin73

      @chris__7 said in HYUNDAI FORUM:

      @tkin73 said in HYUNDAI FORUM:

      @chris__7 said in HYUNDAI FORUM:

      @tkin73 said in HYUNDAI FORUM:

      @festive said in HYUNDAI FORUM:

      @georgemit said in HYUNDAI FORUM:

      Κάποια σύγκριση καταναλωσεων chr 1.8 vs kona hybrid?

      15.000 km, εκ των οποίων το 80% εντός πόλης, με μέση κατανάλωση 5,3 l/100 km. Hyundai Kona HEV 141 PS.

      Σε ταξίδι εθνική με 120-130 πόσο καίει;
      Και εσύ βλέπω έχεις με τους 141 τώρα το έριξαν στους 129

      Το προβλημα με αυτο το αμαξι ειναι η χαμηλη ποιοτητα κατασκευης και τα πανακριβα ανταλλακτικα.Οποιος το αγορασει αυστηρα αλλαγη λιγους μηνες πριν ληξει η εγγυηση

      Λέγοντας ποιότητα κατασκευής στην απτή ποιότητα της καμπίνας αναφέρεσαι;
      Τα πανάκριβα ανταλλακτικά αφορούν μόνο το κονα ή όλα τα σύγχρονα χιουνται;

      νομιζω απο αυτα που ειναι απο το 20 και μετα.Οχι στη καμπινα.μηχανικα εννοω και εξωτερικα.Τα πλαστικα στη μασκα μπροστα ειναι χαμηλης ποιοτητας, με κακη συναρμολογηση.Σε καποιον ειχα διαβαζει μπαιναν νερα απο την βροχη σε αυτο το led το φως μπροστα και του ζητησαν 6000 ευρω για αλλαγη.Δηλαδη καταλαβαινεις τι γινεται

      δλδ μπαίναν νερα εντος εγγυησης φαντάζομαι γιατι το μοντέλο που μιλάμε με το τεραστιο led δεν εχει κλεισει 5 ετια και του ζητούσαν λεφτά για αλλαγή? πως γινεται αυτό?

      μηχανικα και χαμηλης ποιοτητας δεν το γνωρίζω και νομίζω κανεις δεν μπορεί να το ξερει ευκολα αυτο.

      Εσωτερικά τα πλαστικα είναι οντως σκληρα αλλα εχουν καλη συναρμογη , εξωτερικά δεν το εχω προσεξει.

      Συνολικα είναι κατωτερο παντου απο το τουσον σε σημειο που στο υβριδικο πλεον ίσως δεν αξιζει η διαφορα τιμης , δλδ δειχνει το τουσον να ειναι πιο vfm , το μονο δυνατο ατου του κονα που παιρνει μεριδιο αγορας και το βλεπεις να κυκλοφορει είναι οι τελειες διαστασεις που εχει για ελλαδα.
      Αυτο το 4.35 , 1.58 και 466 λτ ειναι τα σωστα νουμερα που δεν δημιουργουν προβληματα ογκου στις πολεις...

      φυσικα το εξτρα μηκος του τουσον αποζημιωνει και με το παραπανω σε χωρο αποσκευων εφοσον εισαι ετοιμος να κινηθείς με το ογκο του εντος πολης...

      συνολικα για εμενα το τουσον μετα το fl ειναι το καλυτερο c suv που κυκλοφορει στην κατηγορια τιμης του ... και στην επιλογη του υβριδικου μαζευει και την καταναλωση του εντος πολης ...

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        chris__7 @tkin73 last edited by

        @tkin73 said in HYUNDAI FORUM:

        @chris__7 said in HYUNDAI FORUM:

        @tkin73 said in HYUNDAI FORUM:

        @chris__7 said in HYUNDAI FORUM:

        @tkin73 said in HYUNDAI FORUM:

        @festive said in HYUNDAI FORUM:

        @georgemit said in HYUNDAI FORUM:

        Κάποια σύγκριση καταναλωσεων chr 1.8 vs kona hybrid?

        15.000 km, εκ των οποίων το 80% εντός πόλης, με μέση κατανάλωση 5,3 l/100 km. Hyundai Kona HEV 141 PS.

        Σε ταξίδι εθνική με 120-130 πόσο καίει;
        Και εσύ βλέπω έχεις με τους 141 τώρα το έριξαν στους 129

        Το προβλημα με αυτο το αμαξι ειναι η χαμηλη ποιοτητα κατασκευης και τα πανακριβα ανταλλακτικα.Οποιος το αγορασει αυστηρα αλλαγη λιγους μηνες πριν ληξει η εγγυηση

        Λέγοντας ποιότητα κατασκευής στην απτή ποιότητα της καμπίνας αναφέρεσαι;
        Τα πανάκριβα ανταλλακτικά αφορούν μόνο το κονα ή όλα τα σύγχρονα χιουνται;

        νομιζω απο αυτα που ειναι απο το 20 και μετα.Οχι στη καμπινα.μηχανικα εννοω και εξωτερικα.Τα πλαστικα στη μασκα μπροστα ειναι χαμηλης ποιοτητας, με κακη συναρμολογηση.Σε καποιον ειχα διαβαζει μπαιναν νερα απο την βροχη σε αυτο το led το φως μπροστα και του ζητησαν 6000 ευρω για αλλαγη.Δηλαδη καταλαβαινεις τι γινεται

        δλδ μπαίναν νερα εντος εγγυησης φαντάζομαι γιατι το μοντέλο που μιλάμε με το τεραστιο led δεν εχει κλεισει 5 ετια και του ζητούσαν λεφτά για αλλαγή? πως γινεται αυτό?

        μηχανικα και χαμηλης ποιοτητας δεν το γνωρίζω και νομίζω κανεις δεν μπορεί να το ξερει ευκολα αυτο.

        Εσωτερικά τα πλαστικα είναι οντως σκληρα αλλα εχουν καλη συναρμογη , εξωτερικά δεν το εχω προσεξει.

        Συνολικα είναι κατωτερο παντου απο το τουσον σε σημειο που στο υβριδικο πλεον ίσως δεν αξιζει η διαφορα τιμης , δλδ δειχνει το τουσον να ειναι πιο vfm , το μονο δυνατο ατου του κονα που παιρνει μεριδιο αγορας και το βλεπεις να κυκλοφορει είναι οι τελειες διαστασεις που εχει για ελλαδα.
        Αυτο το 4.35 , 1.58 και 466 λτ ειναι τα σωστα νουμερα που δεν δημιουργουν προβληματα ογκου στις πολεις...

        φυσικα το εξτρα μηκος του τουσον αποζημιωνει και με το παραπανω σε χωρο αποσκευων εφοσον εισαι ετοιμος να κινηθείς με το ογκο του εντος πολης...

        συνολικα για εμενα το τουσον μετα το fl ειναι το καλυτερο c suv που κυκλοφορει στην κατηγορια τιμης του ... και στην επιλογη του υβριδικου μαζευει και την καταναλωση του εντος πολης ...

        ναι αλλα εχουν και ενα 8-10 χιλιαρικα διαφορα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tkin73 last edited by

          7.5Κ διάφορα έχουν οι βασικές εκδόσεις των υβριδικών δεν είναι μικρή διαφορά αλλά η διαφορά τους παντού είναι πολύ μεγάλη. Μόνο και μόνο η διαφορά σε κιβώτιο και ίππους δικαιολογεί εύκολα 4-5Κ. Ε 2500 χιλιάδες για όλα τα υπόλοιπα το λες και λίγο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • J
            jamesd last edited by jamesd

            Πάντως αμάξια-μοντελα του 2021 και να καίνε σαν μπρίκια (Tuscon - Qashqai) είναι να απορεί κανείς για την εξέλιξη των κινητήρων. Καίνε όσο έκαιγαν πριν 20 χρόνια, με τα eco και τις ρυθμίσεις οικονομίας είναι σαν ψοφίμια και τελικά μένεις με την απορία αν αξίζει να σκάσει κανείς 30Κ+ για να πάρει τελικά ένα αμάξι με μην πω υποδεέστερο κινητήρα και πολλά καλουδια, οθόνες και εξοπλισμό.

            Από την άλλη οι τιμές των υβριδικών (π.χ. Tucson hev) απαιτούν την προεξόφληση των βενζίνη 5ετιας που θα έκαιγε ένα συμβατικό.

            C T 2 Replies Last reply Reply Quote 2
            • C
              czio @jamesd last edited by czio

              Πωπω έχει κουράσει αυτό το θέμα πια. Αν θέλεις χαμηλή κατανάλωση πας σε full hybrid σε hev phev ή σε ev. Κανείς δεν αγόρασε το Tucson για την κατανάλωση, δεν ξερω καν αν φημίζονται για την κατανάλωση, το Tucson hev θα το πάρεις γιατί είναι πιο ισχυρό και ως μπονουσ σου ρίχνει κ 2 λίτρα την κατανάλωση σε σχέση με τα 48v and that’s it!

              Πάντως αρχίζω να βλέπω βελτιώσεις στις καταναλώσεις από το 24 και μετά σε άλλα αυτοκίνητα (πχ tiguan) οπότε είναι ενθαρρυντικό

              Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

              J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jamesd @czio last edited by jamesd

                @czio said in HYUNDAI FORUM:

                Πάντως αρχίζω να βλέπω βελτιώσεις στις καταναλώσεις από το 24 και μετά σε άλλα αυτοκίνητα (πχ tiguan) οπότε είναι ενθαρρυντικό

                Μόνο τα Στελαντις mhev κάνουν διάφορα, όλα τα άλλα έχουν το 10+λίτρα /100km στο τσεπακι τους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tkin73 @jamesd last edited by

                  @jamesd said in HYUNDAI FORUM:

                  Πάντως αμάξια-μοντελα του 2021 και να καίνε σαν μπρίκια (Tuscon - Qashqai) είναι να απορεί κανείς για την εξέλιξη των κινητήρων. Καίνε όσο έκαιγαν πριν 20 χρόνια, με τα eco και τις ρυθμίσεις οικονομίας είναι σαν ψοφίμια και τελικά μένεις με την απορία αν αξίζει να σκάσει κανείς 30Κ+ για να πάρει τελικά ένα αμάξι με μην πω υποδεέστερο κινητήρα και πολλά καλουδια, οθόνες και εξοπλισμό.

                  Από την άλλη οι τιμές των υβριδικών (π.χ. Tucson hev) απαιτούν την προεξόφληση των βενζίνη 5ετιας που θα έκαιγε ένα συμβατικό.

                  Καλά εννοείται. Κινούμαι αυτές τις μέρες στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης που εδώ και ένα χρόνο με τα έργα το μποτιλιάρισμα είναι καθημερινό , δεν το είχα κινήσει λόγω εταιρικού το δικό μου σε αυτές τις συνθήκες και βλέπω το scross χωρίς καν Σταρτ στοπ με τον ντίζελ+10 ετών να καίει σε αυτές τις συνθήκες, οι Θεσσαλονικείς γνωρίζουν , ως 5.7 και λέω με ένα Τογιότα πόσο λιγότερο θα έκαιγα άντε ένα 4.8-5 , δλδ τι κερδίζεις τπτ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 184
                  • 185
                  • 186
                  • 187
                  • 188
                  • 188 / 188
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr