Αγαπώ το ΚΟΝΑ μου! Οι εσωτερικοί του χώροι είναι εκπληκτικά άνετοι. Με δύο μικρά παιδιά, καθίσματα, καρότσια και όλα όσα χρειάζονται, δεν έχω μετανιώσει καθόλου για την επιλογή μου. Αν και δεν είναι το αυτοκίνητο που θα κερδίσει βραβείο σχεδίασης – αυτά είναι θέμα γούστου – το βρίσκω ιδανικό για τις ανάγκες μου. Δεν αναζητώ συγκινήσεις από το αυτοκίνητό μου, είναι απλό και πρακτικό, ακριβώς αυτό που χρειάζομαι, να είναι βαρετο!
Best posts made by festive
-
RE: CarTalk.gr
-
RE: Hyundai Kona 2023
1o service στο ΚΟΝΑ HEV (έκλεισα χρόνο, δέν εχω κάνει ακομα 15.000 χλμ) στα 100 ευρώ (λάδι/φίλτρο/ροδέλλα/αναλώσιμα/εργατικά)
-
RE: CarTalk.gr
@vagkirk said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Hyundai Kona 1.0 48v Hybrid 6ΜΤ 100 PS
Το Hyundai Kona αποτελεί μια αξιόλογη βάση, αλλά η εισαγωγική έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο δεν αναδεικνύει τα πλεονεκτήματά της.Καμία τύχη σε αυτή την τιμή, να είχε 21-22κ να το συζητούσαμε παρά τα μειονέκτημα του.
Χωρίς να μπορούμε να κάνουμε άμεση σύγκριση, καθώς τα οικονομικά δεδομένα διαφέρουν από χώρα σε χώρα, στην Ν.Κορέα το κορυφαίο trim του KONA Full Hybrid (αν δεν κάνω λάθος, ονομάζεται Inspiration), το οποίο περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα (από όλα τα "assist" της Hyundai μέχρι θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, 360° κάμερες και πολλά ακόμα), κοστίζει 36 εκατομμύρια γουόν, δηλαδή περίπου 24.000 ευρώ.
-
RE: Hyundai Kona 2023
Έχω το KONA SX2 2023, το 1.6 υβριδικό με τους 141 ίππους (πριν το ρίξουν στους 129). Το έχω ξαναπεί: είναι ίσως το πιο βαρετό αμάξι που υπάρχει – αλλά το αγαπάω. Τα ηλεκτρονικά του και οι βοηθητικές λειτουργίες είναι φοβερά, τουλάχιστον για μένα.Οι χώροι του είναι κορυφαίοι.
Όσο για το γκάζι και την καθυστέρηση που έχει φταίει κυρίως το ECO mode. Αν το βάλεις στο Sport, η διαφορά φαίνεται αμέσως.
Και τώρα που έχουν πέσει και οι τιμές, το θεωρώ πολύ καλή επιλογή
-
RE: HYUNDAI FORUM
@georgemit said in HYUNDAI FORUM:
Κάποια σύγκριση καταναλωσεων chr 1.8 vs kona hybrid?
15.000 km, εκ των οποίων το 80% εντός πόλης, με μέση κατανάλωση 5,3 l/100 km. Hyundai Kona HEV 141 PS.
-
RE: Toyota C-HR 2023
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
Πέτυχα ένα C-HR με ωραίο χρώμα (από κοντά φαίνεται καλύτερο απ' ότι στις φωτογραφίες) και είχε βάλει ένα αξεσουάρ στο εμπρός καπό, ένα πλαστικό φιμέ διακομιστικό (όπου έγραφε διακριτικά Toyota στη μία άκρη), το οποίο του πήγαινε αρκετά θεωρώ.
Πρόκειται για ανεμοθραύστη καπό, με κωδικό PW42160010, για όποιον ενδιαφέρεται.
-
RE: VW Tiguan 2024
Με αφορμή την επισήμανση σχετικά με το πλήθος των λειτουργιών που έχουν ενσωματωθεί στα συστήματα infotainment – καθώς και τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν – θυμήθηκα το παρακάτω βίντεο Volkswagen's China Problem, το οποίο αναφέρεται στη VW και την παρουσία της στην αγορά της Κίνας. Μεταξύ άλλων, γίνεται λόγος για την εταιρεία λογισμικού που διαθέτει η VW και τον αυξανόμενο ρόλο της στην παραγωγή αυτοκινήτων. Πλέον, η έμφαση δεν δίνεται τόσο στην απόδοση του κινητήρα(ή γενικότερα στα μηχανικα μέρη), αλλά στο μέγεθος της οθόνης και στην έκδοση του λογισμικού που διαθέτει το όχημα.
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Η πλήρως υβριδική έκδοση του Qashqai είναι η e-POWER 1.5, με τιμή εκκίνησης από 38.990 και εργοστασιακές μετρήσεις στα 5,3 – 5,5 λίτρα.
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Για να μην υπάρχει σύγχυση, η Nissan χαρακτηρίζει ως "hybrid" την έκδοση του Qashqai που στην πραγματικότητα διαθέτει mild hybrid σύστημα — δηλαδή περιορίζεται σε λειτουργίες όπως το start-stop, η υποβοήθηση κατά την εκκίνηση του κινητήρα και μια μικρή ενίσχυση στην επιτάχυνση. Η πλήρως υβριδική εκδοχή είναι η e-POWER, στην οποία το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα, αλλά η ενέργεια προέρχεται από μια γεννήτρια που λειτουργεί με βενζίνη — ναι, βάζεις κανονικά βενζίνη για να 'πάρει μπρος' ο ηλεκτροκινητήρας.
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Φυσικά, απλώς το σχόλιο αναφέρεται στο γεγονός ότι, παρόλο που κινείσαι αποκλειστικά ηλεκτρικά με το e-Power, χρησιμοποιείς βενζίνη για να τροφοδοτήσεις τη γεννήτρια.
Latest posts made by festive
-
RE: Toyota C-HR 2023
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
Πέτυχα ένα C-HR με ωραίο χρώμα (από κοντά φαίνεται καλύτερο απ' ότι στις φωτογραφίες) και είχε βάλει ένα αξεσουάρ στο εμπρός καπό, ένα πλαστικό φιμέ διακομιστικό (όπου έγραφε διακριτικά Toyota στη μία άκρη), το οποίο του πήγαινε αρκετά θεωρώ.
Πρόκειται για ανεμοθραύστη καπό, με κωδικό PW42160010, για όποιον ενδιαφέρεται.
-
RE: HYUNDAI FORUM
@tkin73 said in HYUNDAI FORUM:
@festive said in HYUNDAI FORUM:
@georgemit said in HYUNDAI FORUM:
Κάποια σύγκριση καταναλωσεων chr 1.8 vs kona hybrid?
15.000 km, εκ των οποίων το 80% εντός πόλης, με μέση κατανάλωση 5,3 l/100 km. Hyundai Kona HEV 141 PS.
Σε ταξίδι εθνική με 120-130 πόσο καίει;
Και εσύ βλέπω έχεις με τους 141 τώρα το έριξαν στους 129Στην εθνική οδό, με μέση ταχύτητα 120 km/h, η κατανάλωση ανεβαίνει στα 7,5–8 l/100 km. Προσωπικά δεν κινούμαι ποτέ ταχύτερα, καθώς ταξιδεύω πάντα φορτωμένος και την γυναικα μου και με δύο παιδιά. Και σχεδόν πάντα ανοιχτό το A/C σε πόλη και εθνική οδό.
Είχα διαβάσει σε ξένα forum για υπερβολικές τιμές σε ανταλλακτικά LED φώτων, καθώς και για περιπτώσεις στις ΗΠΑ όπου αντιμετώπιζαν προβλήματα με την εξάντληση των μπαταριών. Ευτυχώς, μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα τέτοιο θέμα – φτου φτου, να μην το ματιάσω.
-
RE: HYUNDAI FORUM
@georgemit said in HYUNDAI FORUM:
Κάποια σύγκριση καταναλωσεων chr 1.8 vs kona hybrid?
15.000 km, εκ των οποίων το 80% εντός πόλης, με μέση κατανάλωση 5,3 l/100 km. Hyundai Kona HEV 141 PS.
-
RE: LEXUS LBX
(λιγο offtopic) Δεν έχω άποψη πάνω στο θέμα, αλλά εγώ όταν πήγα για το δικό μου, μόλις έκλεισε χρόνο, έβγαλα και την κάρτα καυσαερίων. Οπότε αν δεν πας τώρα, απλά θυμήσου να τη βγάλεις,εγώ το είχα ξεχάσει τελείως!
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Φυσικά, απλώς το σχόλιο αναφέρεται στο γεγονός ότι, παρόλο που κινείσαι αποκλειστικά ηλεκτρικά με το e-Power, χρησιμοποιείς βενζίνη για να τροφοδοτήσεις τη γεννήτρια.
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Για να μην υπάρχει σύγχυση, η Nissan χαρακτηρίζει ως "hybrid" την έκδοση του Qashqai που στην πραγματικότητα διαθέτει mild hybrid σύστημα — δηλαδή περιορίζεται σε λειτουργίες όπως το start-stop, η υποβοήθηση κατά την εκκίνηση του κινητήρα και μια μικρή ενίσχυση στην επιτάχυνση. Η πλήρως υβριδική εκδοχή είναι η e-POWER, στην οποία το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα, αλλά η ενέργεια προέρχεται από μια γεννήτρια που λειτουργεί με βενζίνη — ναι, βάζεις κανονικά βενζίνη για να 'πάρει μπρος' ο ηλεκτροκινητήρας.
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Η πλήρως υβριδική έκδοση του Qashqai είναι η e-POWER 1.5, με τιμή εκκίνησης από 38.990 και εργοστασιακές μετρήσεις στα 5,3 – 5,5 λίτρα.
-
RE: Hyundai Kona 2023
Έχω το KONA SX2 2023, το 1.6 υβριδικό με τους 141 ίππους (πριν το ρίξουν στους 129). Το έχω ξαναπεί: είναι ίσως το πιο βαρετό αμάξι που υπάρχει – αλλά το αγαπάω. Τα ηλεκτρονικά του και οι βοηθητικές λειτουργίες είναι φοβερά, τουλάχιστον για μένα.Οι χώροι του είναι κορυφαίοι.
Όσο για το γκάζι και την καθυστέρηση που έχει φταίει κυρίως το ECO mode. Αν το βάλεις στο Sport, η διαφορά φαίνεται αμέσως.
Και τώρα που έχουν πέσει και οι τιμές, το θεωρώ πολύ καλή επιλογή
-
RE: VW Tiguan 2024
Με αφορμή την επισήμανση σχετικά με το πλήθος των λειτουργιών που έχουν ενσωματωθεί στα συστήματα infotainment – καθώς και τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν – θυμήθηκα το παρακάτω βίντεο Volkswagen's China Problem, το οποίο αναφέρεται στη VW και την παρουσία της στην αγορά της Κίνας. Μεταξύ άλλων, γίνεται λόγος για την εταιρεία λογισμικού που διαθέτει η VW και τον αυξανόμενο ρόλο της στην παραγωγή αυτοκινήτων. Πλέον, η έμφαση δεν δίνεται τόσο στην απόδοση του κινητήρα(ή γενικότερα στα μηχανικα μέρη), αλλά στο μέγεθος της οθόνης και στην έκδοση του λογισμικού που διαθέτει το όχημα.
-
RE: CarTalk.gr
@vagkirk said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Hyundai Kona 1.0 48v Hybrid 6ΜΤ 100 PS
Το Hyundai Kona αποτελεί μια αξιόλογη βάση, αλλά η εισαγωγική έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο δεν αναδεικνύει τα πλεονεκτήματά της.Καμία τύχη σε αυτή την τιμή, να είχε 21-22κ να το συζητούσαμε παρά τα μειονέκτημα του.
Χωρίς να μπορούμε να κάνουμε άμεση σύγκριση, καθώς τα οικονομικά δεδομένα διαφέρουν από χώρα σε χώρα, στην Ν.Κορέα το κορυφαίο trim του KONA Full Hybrid (αν δεν κάνω λάθος, ονομάζεται Inspiration), το οποίο περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα (από όλα τα "assist" της Hyundai μέχρι θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, 360° κάμερες και πολλά ακόμα), κοστίζει 36 εκατομμύρια γουόν, δηλαδή περίπου 24.000 ευρώ.