-
το καινούριο Lounge έχει κάμερα 360 (Σύστημα πανοραμικής προβολής (PVM)) και αυτόματο παρκάρισμα (Ευφυές σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης (ΙΡΑ)) ?
επίσης το Lounge είναι πιο πάνω από το GR σε εξοπλισμό ?
-
Μία τυχαία ανακάλυψη μετά από 1+ χρόνο συμβίωσης με το CC Style Skyview.
Στο πορτ μπαγκαζ δίπλα στο κουμπί που πατάς για να ανοίξει η πόρτα, υπάρχει επιπλέον ένα ακόμη στρογγυλό κουμπί στα δεξιά που κλειδώνει το όχημα, εφόσον τα κλειδιά σας είναι κοντά (παρόμοια ενέργεια με την αφή στις πόρτες).
Βολικο! -
@baskovli said in Toyota Corolla Cross:
Μία τυχαία ανακάλυψη μετά από 1+ χρόνο συμβίωσης με το CC Style Skyview.
Στο πορτ μπαγκαζ δίπλα στο κουμπί που πατάς για να ανοίξει η πόρτα, υπάρχει επιπλέον ένα ακόμη στρογγυλό κουμπί στα δεξιά που κλειδώνει το όχημα, εφόσον τα κλειδιά σας είναι κοντά (παρόμοια ενέργεια με την αφή στις πόρτες).
Βολικο!Σωστά. Είναι μέρος του Keyless Entry.
Αντίστοιχα, με κλειδωμένο το αυτοκίνητο, πατώντας το φαρδύ κουμπί στην κλειδαριά του πορτ παγκαζ, ξεκλειδώνει το αυτοκινητο. -
Μια ερώτηση γενικότερου ενδιαφέροντος προς τους κατόχους δεδομένου ότι έχει περάσει και ένα χρονικό διάστημα από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το αμάξι: στο ταξίδι είναι ένα άνετο αμάξι; Νιώθει κανείς ότι "καταπίνει" τα χιλιόμετρα που λέμε; Είναι οκ για μια 4μελη οικογένεια (με λογικές απαίτησεις σε αποσκευές);
-
@exhorder-0 said in Toyota Corolla Cross:
Μια ερώτηση γενικότερου ενδιαφέροντος προς τους κατόχους δεδομένου ότι έχει περάσει και ένα χρονικό διάστημα από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το αμάξι: στο ταξίδι είναι ένα άνετο αμάξι; Νιώθει κανείς ότι "καταπίνει" τα χιλιόμετρα που λέμε; Είναι οκ για μια 4μελη οικογένεια (με λογικές απαίτησεις σε αποσκευές);
Δεν ειμαι κάτοχος, αλλά πρόσφατα νοίκιασα ένα 1.800 (δυστυχώς) από Βουδαπέστη και έκανε κάπου 1.000χλμ σε 3 μέρες (τα 700 ήταν ταξίδι πηγαινε-έλα) και θα έλεγα ότι ήταν μια χαρά άνετο. Κάναμε την διαδρομή ακατούρητοι (χαχαχα!!!) στο πήγαινε και μια στάση για βενζίνη στην επιστροφή. Όπως έγραψα και σχετικά πριν 2-3 εβδομάδες, υστερεί σε ηχομόνωση σε σχέση με τα άλλα C Suv, π.χ. συγκριτικά με ένα Tiguan ή ένα Kuga.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@exhorder-0 said in Toyota Corolla Cross:
Μια ερώτηση γενικότερου ενδιαφέροντος προς τους κατόχους δεδομένου ότι έχει περάσει και ένα χρονικό διάστημα από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το αμάξι: στο ταξίδι είναι ένα άνετο αμάξι; Νιώθει κανείς ότι "καταπίνει" τα χιλιόμετρα που λέμε; Είναι οκ για μια 4μελη οικογένεια (με λογικές απαίτησεις σε αποσκευές);
Δεν ειμαι κάτοχος, αλλά πρόσφατα νοίκιασα ένα 1.800 (δυστυχώς) από Βουδαπέστη και έκανε κάπου 1.000χλμ σε 3 μέρες (τα 700 ήταν ταξίδι πηγαινε-έλα) και θα έλεγα ότι ήταν μια χαρά άνετο. Κάναμε την διαδρομή ακατούρητοι (χαχαχα!!!) στο πήγαινε και μια στάση για βενζίνη στην επιστροφή. Όπως έγραψα και σχετικά πριν 2-3 εβδομάδες, υστερεί σε ηχομόνωση σε σχέση με τα άλλα C Suv, π.χ. συγκριτικά με ένα Tiguan ή ένα Kuga.
Το facelift θα είναι και καλύτερο στην ηχομόνωση, εκτός από την εισαγωγική έκδοση Active Plus.
Επίσης όλοι γράφουν ότι το 2.0L είναι καλύτερο σε θέμα ήχου γενικά.
-
@supergeorge said in Toyota Corolla Cross:
Επίσης όλοι γράφουν ότι το 2.0L είναι καλύτερο σε θέμα ήχου γενικά.
To εχω οδηγήσει και ναι ειναι πολύ καλύτερο όντως!
-
Όποιος θέλει ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, καλύτερα να κοιτάξει κάποιο χαμηλό, όχι SUV-Crossover. Εκτός αν μιλάμε για κανένα Range Rover...
-
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
Όποιος θέλει ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, καλύτερα να κοιτάξει κάποιο χαμηλό, όχι SUV-Crossover. Εκτός αν μιλάμε για κανένα Range Rover...
Προφανώς! Είδα πόσο καλύτερα ταξιδεύει η χαμηλή χατσμπακ μου από τα αψηλά. Αλλά τι να κάνουμε που όλοι (ΟΚ το 95%) θέλουν αψηλό αυτοκίνητο!?!? Τα χαμηλά πεθαίνουν σιγά σιγά, κανείς δεν τα αγοράζει.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
Όποιος θέλει ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, καλύτερα να κοιτάξει κάποιο χαμηλό, όχι SUV-Crossover. Εκτός αν μιλάμε για κανένα Range Rover...
Προφανώς! Είδα πόσο καλύτερα ταξιδεύει η χαμηλή χατσμπακ μου από τα αψηλά. Αλλά τι να κάνουμε που όλοι (ΟΚ το 95%) θέλουν αψηλό αυτοκίνητο!?!? Τα χαμηλά πεθαίνουν σιγά σιγά, κανείς δεν τα αγοράζει.
Ασχετοσύνη. Νομίζουν ότι είναι το ίδιο καλά, απλά πιο ψηλά...
-
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
Ασχετοσύνη. Νομίζουν ότι είναι το ίδιο καλά, απλά πιο ψηλά...
Οχι πάντα, πολύ ξέρουν ότι δεν ειναι το ίδιο καλά αλλά τα προτιμούν για το πρακτικό του θέματος για για "all around". οταν θες με ένα αυτοκίνητα να καλύψεις όσο περισσότερα πράγματα/ανάγκες/θέλω μπορείς, τότε αναγκαστικά θα κάνεις και κάποιον συμβιβασμό.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
Ασχετοσύνη. Νομίζουν ότι είναι το ίδιο καλά, απλά πιο ψηλά...
Οχι πάντα, πολύ ξέρουν ότι δεν ειναι το ίδιο καλά αλλά τα προτιμούν για το πρακτικό του θέματος για για "all around". οταν θες με ένα αυτοκίνητα να καλύψεις όσο περισσότερα πράγματα/ανάγκες/θέλω μπορείς, τότε αναγκαστικά θα κάνεις και κάποιον συμβιβασμό.
Αυτό το ξέρουν όσοι ασχολούνται, όπως εμείς που είμαστε αυτοκινητάκιδες. Έχω ακούσει όμως από άσχετο κόσμο κάτι κουλά του στυλ: «Πήρα καινούριο αυτοκίνητο, τζιπάρα, και στις στροφές κουνάει!!!» Τι να του πεις τώρα;
-
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
Όποιος θέλει ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, καλύτερα να κοιτάξει κάποιο χαμηλό, όχι SUV-Crossover. Εκτός αν μιλάμε για κανένα Range Rover...
Βρε Δια αυτο γραφει πολλα χιλιομετρα και με την οδικη, με τσαμπα καυσιμο δηλαδη.
-
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
Όποιος θέλει ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, καλύτερα να κοιτάξει κάποιο χαμηλό, όχι SUV-Crossover. Εκτός αν μιλάμε για κανένα Range Rover...
Βρε Δια αυτο γραφει πολλα χιλιομετρα και με την οδικη, με τσαμπα καυσιμο δηλαδη.
Λιάκο είσαι και της δουλειάς και τα ξέρεις.
Όταν είχαμε πάρει το Discovery, έκαψε βαλβίδες (πρώτη φορά που άκουσα να καίγονται βαλβίδες) στις 3000 χλμ. Συνηθισμένο πρόβλημα, είπε ο αντιπρόσωπος... Φυσικά το κάλυψε η εγγύηση. -
Με 120-130 πλεον ολα καλα ειναι.
Για να δουμε ποσο σφιχτα ειναι τα ορια πλεον...οι 150αρες (το λιγοτερο) παραμονευουν. -
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
Με 120-130 πλεον ολα καλα ειναι.
Για να δουμε ποσο σφιχτα ειναι τα ορια πλεον...οι 150αρες (το λιγοτερο) παραμονευουν.Επαγελματιας οδηγος ειμαι τρωω καθε μερα 8-9-10 ωρες με το βαν εξω..γινετε χαμος..γραφουν τους παντες πλεον..μεχρι και μας σταματανε που δεν σταματαγαν ποτε βανακια
-
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
Με 120-130 πλεον ολα καλα ειναι.
Για να δουμε ποσο σφιχτα ειναι τα ορια πλεον...οι 150αρες (το λιγοτερο) παραμονευουν.Επαγελματιας οδηγος ειμαι τρωω καθε μερα 8-9-10 ωρες με το βαν εξω..γινετε χαμος..γραφουν τους παντες πλεον..μεχρι και μας σταματανε που δεν σταματαγαν ποτε βανακια
Δε ξέρω τι περιοχές κινείσαι αλλά εγώ στα βόρεια προάστια τροχαία δε βλέπω
-
Όταν έχεις οικογένεια τα 130 σε ανοιχτούς δρόμους είναι μια χαρά.
-
@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
Με 120-130 πλεον ολα καλα ειναι.
Για να δουμε ποσο σφιχτα ειναι τα ορια πλεον...οι 150αρες (το λιγοτερο) παραμονευουν.Επαγελματιας οδηγος ειμαι τρωω καθε μερα 8-9-10 ωρες με το βαν εξω..γινετε χαμος..γραφουν τους παντες πλεον..μεχρι και μας σταματανε που δεν σταματαγαν ποτε βανακια
Δε ξέρω τι περιοχές κινείσαι αλλά εγώ στα βόρεια προάστια τροχαία δε βλέπω
Κυριως δυτικα και νοτια
Toyota Corolla Cross