-
@k-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ntinaras said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ilias-a said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ntinaras said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@a-d-p said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Θεσσαλονίκη: Ο οδηγός που παρέσυρε τον 32χρονο στην Εγνατία δεν είχε πιει και ήταν εντός ορίου ταχύτητας
Άρα είναι ελάχιστη η ευθύνη του.
Καμια θα ελεγα. Η ερωτηση μου ειναι η εξης, αν εχει ζημια στο αυτοκινητο ποιος θα του τη φτιαξει? Μην παρεξηγηθω απο την αρχη εχω γραψει μεγαλο το κριμα που εφυγε ο ανθρωπος, το υστερα ψαχνω.
H οικογένεια του θανόντος.
δεν νομιζω να κανει κανεις την κινηση να ζητησει αποζημίωση σε τετοια περιπτωση θανατου.
η μικτη το καλύπτει γενικά αυτο ή πρέπει να παραδεχτεις οτι εφταιγες (που δεν θες).
Πριν απο χρόνια πιτσιρικάς με αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε ακινητοποιημένη νταλίκα.
Ο μικρός σκοτώθηκε, ο πίσω προφυλακτηρας της νταλίκας ίσα που στράβωσε.
Ο νταλικέρης άφησε να περάσει το πρώτο πένθος και ζήτησε αποζημίωση.
Για τέτοια ζημιά δε θα το έκανα ποτέ. Για πολύ μεγαλύτερη εννοείται πως ναι. -
@georgemit said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@k-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ntinaras said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ilias-a said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ntinaras said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@a-d-p said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Θεσσαλονίκη: Ο οδηγός που παρέσυρε τον 32χρονο στην Εγνατία δεν είχε πιει και ήταν εντός ορίου ταχύτητας
Άρα είναι ελάχιστη η ευθύνη του.
Καμια θα ελεγα. Η ερωτηση μου ειναι η εξης, αν εχει ζημια στο αυτοκινητο ποιος θα του τη φτιαξει? Μην παρεξηγηθω απο την αρχη εχω γραψει μεγαλο το κριμα που εφυγε ο ανθρωπος, το υστερα ψαχνω.
H οικογένεια του θανόντος.
δεν νομιζω να κανει κανεις την κινηση να ζητησει αποζημίωση σε τετοια περιπτωση θανατου.
η μικτη το καλύπτει γενικά αυτο ή πρέπει να παραδεχτεις οτι εφταιγες (που δεν θες).
Πριν απο χρόνια πιτσιρικάς με αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε ακινητοποιημένη νταλίκα.
Ο μικρός σκοτώθηκε, ο πίσω προφυλακτηρας της νταλίκας ίσα που στράβωσε.
Ο νταλικέρης άφησε να περάσει το πρώτο πένθος και ζήτησε αποζημίωση.
Για τέτοια ζημιά δε θα το έκανα ποτέ. Για πολύ μεγαλύτερη εννοείται πως ναι.Με αυτον τον τροπο κατοχυρωσε το φταιξιμο στον αλλο ο νταλικιερης.
-
@ilias-a said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@georgemit said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@k-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ntinaras said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ilias-a said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ntinaras said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@a-d-p said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Θεσσαλονίκη: Ο οδηγός που παρέσυρε τον 32χρονο στην Εγνατία δεν είχε πιει και ήταν εντός ορίου ταχύτητας
Άρα είναι ελάχιστη η ευθύνη του.
Καμια θα ελεγα. Η ερωτηση μου ειναι η εξης, αν εχει ζημια στο αυτοκινητο ποιος θα του τη φτιαξει? Μην παρεξηγηθω απο την αρχη εχω γραψει μεγαλο το κριμα που εφυγε ο ανθρωπος, το υστερα ψαχνω.
H οικογένεια του θανόντος.
δεν νομιζω να κανει κανεις την κινηση να ζητησει αποζημίωση σε τετοια περιπτωση θανατου.
η μικτη το καλύπτει γενικά αυτο ή πρέπει να παραδεχτεις οτι εφταιγες (που δεν θες).
Πριν απο χρόνια πιτσιρικάς με αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε ακινητοποιημένη νταλίκα.
Ο μικρός σκοτώθηκε, ο πίσω προφυλακτηρας της νταλίκας ίσα που στράβωσε.
Ο νταλικέρης άφησε να περάσει το πρώτο πένθος και ζήτησε αποζημίωση.
Για τέτοια ζημιά δε θα το έκανα ποτέ. Για πολύ μεγαλύτερη εννοείται πως ναι.Με αυτον τον τροπο κατοχυρωσε το φταιξιμο στον αλλο ο νταλικιερης.
+1 , δημιούργησε και δεδικασμένο
Γιατί μετά από Χ χρονικό διάστημα μπορεί να γινόταν το ίδιο όταν οδηγούσε το ΙΧ του. -
@ilias-a said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@georgemit said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@k-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ntinaras said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ilias-a said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ntinaras said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@a-d-p said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Θεσσαλονίκη: Ο οδηγός που παρέσυρε τον 32χρονο στην Εγνατία δεν είχε πιει και ήταν εντός ορίου ταχύτητας
Άρα είναι ελάχιστη η ευθύνη του.
Καμια θα ελεγα. Η ερωτηση μου ειναι η εξης, αν εχει ζημια στο αυτοκινητο ποιος θα του τη φτιαξει? Μην παρεξηγηθω απο την αρχη εχω γραψει μεγαλο το κριμα που εφυγε ο ανθρωπος, το υστερα ψαχνω.
H οικογένεια του θανόντος.
δεν νομιζω να κανει κανεις την κινηση να ζητησει αποζημίωση σε τετοια περιπτωση θανατου.
η μικτη το καλύπτει γενικά αυτο ή πρέπει να παραδεχτεις οτι εφταιγες (που δεν θες).
Πριν απο χρόνια πιτσιρικάς με αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε ακινητοποιημένη νταλίκα.
Ο μικρός σκοτώθηκε, ο πίσω προφυλακτηρας της νταλίκας ίσα που στράβωσε.
Ο νταλικέρης άφησε να περάσει το πρώτο πένθος και ζήτησε αποζημίωση.
Για τέτοια ζημιά δε θα το έκανα ποτέ. Για πολύ μεγαλύτερη εννοείται πως ναι.Με αυτον τον τροπο κατοχυρωσε το φταιξιμο στον αλλο ο νταλικιερης.
Μα ούτως ή άλλως δεν είχε ευθύνη ο νταλικέρης, παρκαρισμένη νόμιμα ηταν η νταλίκα.
Ο μικρός έπεσε πάνω της. -
@georgemit said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ilias-a said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@georgemit said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@k-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ntinaras said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ilias-a said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ntinaras said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@a-d-p said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Θεσσαλονίκη: Ο οδηγός που παρέσυρε τον 32χρονο στην Εγνατία δεν είχε πιει και ήταν εντός ορίου ταχύτητας
Άρα είναι ελάχιστη η ευθύνη του.
Καμια θα ελεγα. Η ερωτηση μου ειναι η εξης, αν εχει ζημια στο αυτοκινητο ποιος θα του τη φτιαξει? Μην παρεξηγηθω απο την αρχη εχω γραψει μεγαλο το κριμα που εφυγε ο ανθρωπος, το υστερα ψαχνω.
H οικογένεια του θανόντος.
δεν νομιζω να κανει κανεις την κινηση να ζητησει αποζημίωση σε τετοια περιπτωση θανατου.
η μικτη το καλύπτει γενικά αυτο ή πρέπει να παραδεχτεις οτι εφταιγες (που δεν θες).
Πριν απο χρόνια πιτσιρικάς με αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε ακινητοποιημένη νταλίκα.
Ο μικρός σκοτώθηκε, ο πίσω προφυλακτηρας της νταλίκας ίσα που στράβωσε.
Ο νταλικέρης άφησε να περάσει το πρώτο πένθος και ζήτησε αποζημίωση.
Για τέτοια ζημιά δε θα το έκανα ποτέ. Για πολύ μεγαλύτερη εννοείται πως ναι.Με αυτον τον τροπο κατοχυρωσε το φταιξιμο στον αλλο ο νταλικιερης.
Μα ούτως ή άλλως δεν είχε ευθύνη ο νταλικέρης, παρκαρισμένη νόμιμα ηταν η νταλίκα.
Ο μικρός έπεσε πάνω της.Μην πιασουμε την κουβεντα για τις αποφασεις της Ελληνικης δικαιοσυνης, σε 2 ιδια περιστατικα μπορει το τελικο αποτελεσμα να ειναι αντιθετο.
-
-
-
@ilias-a said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Μυαλο δε βαζουμε με τιποτα.
https://www.protothema.gr/greece/article/1662847/video-sunelifthi-methusmenos-odigos-agrotikou-sti-euvoia-pou-ebaine-gia-polla-hiliometra-sto-aditheto-reuma/@otso μαζί με τους ηχορυπαντες βάλε και τους μεθυσμένος να δουλεύουν στα χωράφια
-
Μόλις τώρα το διάβασα. Αν πραγματικά ο τύπος έκανε σούζα, μου θυμίζει τον τρόπο με τον οποίο σκοτώθηκε μια ξαδέρφη μου, στα δεκαέξι της, όταν ο οδηγός του δικύκλου που επέβαινε ως συνεπιβάτις, την άδειασε στην άσφαλτο...
-
-
Αν κατάλαβα καλά, είναι εκεί που βγαίνει ο παλιός στον καινούριο δρόμο;
-
Ναι λιγο πιο πριν είναι η είσοδος από τον παλιό στην ΕΟ.
Πάντως πριν βγω στην ΕΟ το waze με ειδοποίησε για ατύχημα. Είναι τελικά πάρα πολύ χρήσιμο, πέραν του να το έχεις για μπλόκα δηλαδή ειδοποιεί μια για πολλά άλλα. -
https://i.postimg.cc/tg6Lw51n/neo.jpg
[url=https://postimg.cc/4KJLhpQX][img]https://i.postimg.cc/4KJLhpQX/neo.jpg[/img][/url]
Εδώ ποιος φταίει; Κινούμαστε με χαμηλή ταχύτητα, το τζιπ στρίβει χωρίς φλας ενώ η βέσπα κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα από δεξιά του. Ευτυχώς δεν έγινε τίποτα.
-
Στας Σέρρας;
-
Τσουκ.
-
Το χω δει να γίνεται πριν το αστ.μεγαρο όπου εκεί ο διτροχος έπεσε και αφού έριξε κάτι μπηνελικια έφυγε γιατί προφανώς είχε λερωμενη τη φωλιά του. Το ΙΧ είχε ανάψει φλας.
Χθες μου έτυχε το ίδιο αλλά με ποδήλατο. Θέλω να στρίψω δεξιά, περιμένω στο ΣΤΟΠ και μόλις στρίβω βλέπω ξαφνικά στο δεξί παράθυρο ένα ποδήλατο, δεν ακούμπησαμε ευτυχώς. Φλας είχα ανάψει πιο πριν αλλά μάλλον είχα πατήσει ελάχιστα το διακόπτη και άναψε για λίγο, όπως και να έχει δεν είχε λόγο να βρίσκεται εκεί
-
@famas said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Προφανώς το δίκυκλο. Αλίμονο αν χρειάζεται να συζητάμε και τα αυτονόητα, αλλά δυστυχώς εκεί έχουμε φτάσει με την ζούγκλα που λέμε "ελληνικοί δρόμοι".
Καταρχήν είναι από δίπλα από το όχημα σε δρόμο μονής λωρίδας. Θα έπρεπε να είναι από πίσω και να περιμένει την σειρά του.
Είναι και από δεξιά του (όχι πως έχει βαρύνουσα σημασία, αλλά έτσι να χαμε να λέγαμε) -
90% των οδηγών δικύκλων είναι άσχετοι εντελώς με την οδήγηση τους, φυσικά ακριβώς όπως και οι οδηγοί αυτοκινήτων στο ίδιο ποσοστό, με την έννοια πως κανείς τους δεν ξέρει πως να ελέγξει ένα δίκυκλο σε κατάσταση φρεναρίσματος πανικού, απότομου ελιγμού, μέσα στην στροφή κλπ.
Η διαφορά με το αυτοκίνητο είναι πως σε τέτοιες καταστάσεις ο αναβάτης του δικύκλου κινδυνεύει με τραυματισμό από απλό έως και θανατηφόρο ενώ ο οδηγός του αυτοκινήτου κυρίως με υλικές ζημιές.
Όταν οδηγούσα μηχανή δεν με ενοχλούσε καθόλου η λάθος συμπεριφορά των οδηγών αυτοκινήτων καθώς είχα μάθει να την προβλέπω και να την αποφεύγω είτε με ένα άνοιγμα του γκαζιού είτε με σωστό φρενάρισμα και ελιγμό.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα μου ήταν τα άλλα μηχανάκια, και ειδικά κατά την διήθηση ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας.
Είχα πάντα ένα κανόνα να κινούμαι 10-20 χιλιόμετρα max πιο γρήγορα ανάμεσα στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων ώστε να μπορώ να αντιδράσω άμεσα στην αλλαγή λωρίδας κάποιου οδηγού που δεν με έβλεπε, ε το πρόβλημα μου ήταν τα...σκουτερακια και τα παπάκια πίσω μου που μου χωνονταν να με περάσουν και μετά ξαναεμπεναν μπροστά μου φρενάροντας λίγο πιο κάτω.
Δεν κέρδιζαν δηλαδή τίποτα σε χρόνο και απόσταση και το χειρότερο όλων ήταν πως εκεί που περιμένεις το άνοιγμα 100-200 μέτρων χωρίς αυτοκίνητο σε κάποια από τις παράπλευρες λωρίδες για να χουφτωσεις γερά το γκάζι και να φύγεις, έπεφτες πάνω τους να πηγαίνουν σαν κοπάδι δίπλα δίπλα.
Ελαχιστοτατοι είναι οι σωστοί μηχανοβιοι στον δρόμο, και μια ακόμη εξαίρεση αποτελούν κάποιοι deliveραδες που λόγω απίστευτων οδηγικων ικανοτήτων μπορεί να κινούνται ριψοκίνδυνα αλλά είναι σαν... αερικά, μόνο θα τους δεις θα κάνει μια σκέψη για ελάχιστα κλάσματα δευτερολέπτου ο εγκέφαλος σου για κλείσιμο γκαζιού και τράβηγμα των δαχτύλων στη μανέτα του φρένου αλλά μόλις στο επόμενο δευτερόλεπτο θα έχουν γίνει μια απλή ανάμνηση.
-
Χαραμίζονται αυτά τα ντελίβερι boys τύπε.
Στην ομάδα ΔΙΑΣ έπρεπε να βρίσκονται.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#