-
@katafractos17 said in BYD forum:
Αν είναι φορτισμένο το PHEV, μια χαρά βγάζει καταναλώσεις 0,4 λίτρα σε hybrid mode και σε συνθήκες που επιτρέπουν στον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί.
Μιλάμε πάντα ότι αυτό είναι κατανάλωση βενζίνης, μιας και τη συντριπτική πλειοψηφία των χλμ θα την κάνει με τον ηλεκτροκινητήρα.Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα ο παραπάνω αριθμός και κακώς δηλώνονται έτσι τα phev, ενώ θα έπρεπε ο κατασκευαστής να δίνει δύο καταναλώσεις, μία με την χρήση του θερμικού, έστω 6,4λ/100km και μία με την χρήση της μπαταρίας, έστω 16kwh/100km.
Το να λέω καίω 0,4λ (γιατί ταυτόχρονα κατανάλωσα 10kwh) ή αντιστρόφως έχω ηλεκτρική αυτονομία 1000km και (ταυτόχρονα έκαψα 70λτ) είναι λάθος και το μόνο που καταφέρνω είναι να παραπλανώ τους ανυποψίαστους.
Επίσης λέει αυτονομία 1125 km στο ιταλικό site.
di autonomia combinata in ciclo WLTP και όχι αυτονομία έως 1.125 χλμ με μία μόνο φόρτιση που λένε εδώ!
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Αν είναι φορτισμένο το PHEV, μια χαρά βγάζει καταναλώσεις 0,4 λίτρα σε hybrid mode και σε συνθήκες που επιτρέπουν στον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί.
Μιλάμε πάντα ότι αυτό είναι κατανάλωση βενζίνης, μιας και τη συντριπτική πλειοψηφία των χλμ θα την κάνει με τον ηλεκτροκινητήρα.Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα ο παραπάνω αριθμός και κακώς δηλώνονται έτσι τα phev, ενώ θα έπρεπε ο κατασκευαστής να δίνει δύο καταναλώσεις, μία με την χρήση του θερμικού, έστω 6,4λ/100km και μία με την χρήση της μπαταρίας, έστω 16kwh/100km.
Το να λέω καίω 0,4λ (γιατί ταυτόχρονα κατανάλωσα 10kwh) ή αντιστρόφως έχω ηλεκτρική αυτονομία 1000km και (ταυτόχρονα έκαψα 70λτ) είναι λάθος και το μόνο που καταφέρνω είναι να παραπλανώ τους ανυποψίαστους.
Επίσης λέει αυτονομία 1125 km στο ιταλικό site.
di autonomia combinata in ciclo WLTP και όχι ηλεκτρική αυτονομία έως 1.125 χλμ με μία μόνο φόρτιση που λένε εδώ!
Στο Hybrid mode έχεις και τα δύο είδη κίνησης τα οποία εναλλάσονται μεταξύ τους ή και λειτουργούν ταυτόχρονα κάποιες φορές, οπότε μια χαρά νόημα έχει ο συγκεκριμένος αριθμός κατανάλωσης βενζίνης, γιατί αυτό είναι που ενδιαφέρει περισσότερο, μιας και η βενζίνη είναι μακράν το ακριβότερο καύσιμο μεταξύ των δύο "καυσίμων" που καίει ένα PHEV, ιδίως αν φορτίζεις σπίτι.
Εντάξει νούμερα 0,κάτι θα πετύχεις βέβαια μόνο μέσα στην πόλη και όχι φυσικά σε ταξίδι ή σε υψηλές ταχύτητες.Επίσης η κατανάλωση που ζήτας να αναφέρεται στα PHEV ως μόνο θερμικά, δε γίνεται να υπάρξει, διότι σε όλα τα mode όπου εμπλέκεται ο βενζινοκινητήρας υπάρχει η δυνατότητα ανάλογα τις συνθήκες να εμλπακεί και ο ηλεκτροκινητήρας, οπότε ποτέ δεν έχεις αμιγώς βενζινοκίνητη λειτουργεία 100%. Ακόμη και όταν η μπαταρία έχει αδειάσει, μιας και ένα μικρό ποσοστό της επαναφορτίζεται μέσω ανάκτησης ενέργειας και χρησιμοποιείται όπως στα Full Hybrid.
Αυτό με την αυτονομία εννοείται ότι είναι ένα τρικ του marketing το οποίο σκοπό έχει να δημιουργήσει εντυπώσεις και να παραπλανήσει αν το θέλουμε, αποτυπώνοντας τη μισή αλήθεια ή μη δίνοντας διευκρινίσεις, σκοπίμως ίσως. Δεν το εφηύρε όμως η BYD. Το τρώμε στη μάπα καθημερινά στα πάντα.
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Αν είναι φορτισμένο το PHEV, μια χαρά βγάζει καταναλώσεις 0,4 λίτρα σε hybrid mode και σε συνθήκες που επιτρέπουν στον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί.
Μιλάμε πάντα ότι αυτό είναι κατανάλωση βενζίνης, μιας και τη συντριπτική πλειοψηφία των χλμ θα την κάνει με τον ηλεκτροκινητήρα.Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα ο παραπάνω αριθμός και κακώς δηλώνονται έτσι τα phev, ενώ θα έπρεπε ο κατασκευαστής να δίνει δύο καταναλώσεις, μία με την χρήση του θερμικού, έστω 6,4λ/100km και μία με την χρήση της μπαταρίας, έστω 16kwh/100km.
Το να λέω καίω 0,4λ (γιατί ταυτόχρονα κατανάλωσα 10kwh) ή αντιστρόφως έχω ηλεκτρική αυτονομία 1000km και (ταυτόχρονα έκαψα 70λτ) είναι λάθος και το μόνο που καταφέρνω είναι να παραπλανώ τους ανυποψίαστους.
Επίσης λέει αυτονομία 1125 km στο ιταλικό site.
di autonomia combinata in ciclo WLTP και όχι αυτονομία έως 1.125 χλμ με μία μόνο φόρτιση που λένε εδώ!
Ίσως, Θα πρέπει να δημιουργηθεί ένας ειδικός κύκλος μέτρησης για phev .
Πάντως ψέματα Δεν λένε, στα 23,25 χλμ του κύκλου τόσο πρέπει να καίνε. (Υποθέτω ξεκινούν με φουλ την μπαταρία τους) -
παντως, αν μετα απο τοσα χρονια που κυκλοφορουν τα phev, καταφερει να παραπλανηθει καποιος και νομιζει οτι θα καλυψει 500χλμ με 2λιτρα καυσιμο, ε συγνωμη κιολας, αλλα καλα να παθει!
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Αν είναι φορτισμένο το PHEV, μια χαρά βγάζει καταναλώσεις 0,4 λίτρα σε hybrid mode και σε συνθήκες που επιτρέπουν στον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί.
Μιλάμε πάντα ότι αυτό είναι κατανάλωση βενζίνης, μιας και τη συντριπτική πλειοψηφία των χλμ θα την κάνει με τον ηλεκτροκινητήρα.Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα ο παραπάνω αριθμός και κακώς δηλώνονται έτσι τα phev, ενώ θα έπρεπε ο κατασκευαστής να δίνει δύο καταναλώσεις, μία με την χρήση του θερμικού, έστω 6,4λ/100km και μία με την χρήση της μπαταρίας, έστω 16kwh/100km.
Το να λέω καίω 0,4λ (γιατί ταυτόχρονα κατανάλωσα 10kwh) ή αντιστρόφως έχω ηλεκτρική αυτονομία 1000km και (ταυτόχρονα έκαψα 70λτ) είναι λάθος και το μόνο που καταφέρνω είναι να παραπλανώ τους ανυποψίαστους.
Επίσης λέει αυτονομία 1125 km στο ιταλικό site.
di autonomia combinata in ciclo WLTP και όχι αυτονομία έως 1.125 χλμ με μία μόνο φόρτιση που λένε εδώ!
βασικα δεν τα λενε και τοσο ασχετα!
σημασια εχει η καταναλωση στο μεσο ταξιδι, για να το κανουμε και δυσκολο δηλαδη οχι μονο πολη οπου προφανως το ρευμα ειναι καταναλωση μηδεν
ας πουμε 400km σε εο ή μπι ροαντ
απο αυτα θα κανεις ηλεκτρικα ειτε αμιγως ειτε με μεγαλη υποβοηθηση λογω του ειναι πληρως υβριδικα ας πουμε το 40%. και στα υπολοιπα θα καις, οπως στο κακο σε καταναλωσεις 3008, καπου 7 λιτρα στα 100 με ταχυτητες τουοτα+40,
η μεταφραση λεει καπου 16 λιτρα στα 400, καπου 4 στα 100 για αμαξια με πανω απο 200 αλογα
ε, ειναι τσαμπαστην περιπτωση του μπιντ που εχει ρευμα πραγματικα για 100+ χιλιομετρα και μετα δεν ανεβαζει καταναλωση πανω απο 6-6.5 τα πραγματα ειναι ακομη καλυτερα
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Αν είναι φορτισμένο το PHEV, μια χαρά βγάζει καταναλώσεις 0,4 λίτρα σε hybrid mode και σε συνθήκες που επιτρέπουν στον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί.
Μιλάμε πάντα ότι αυτό είναι κατανάλωση βενζίνης, μιας και τη συντριπτική πλειοψηφία των χλμ θα την κάνει με τον ηλεκτροκινητήρα.Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα ο παραπάνω αριθμός και κακώς δηλώνονται έτσι τα phev, ενώ θα έπρεπε ο κατασκευαστής να δίνει δύο καταναλώσεις, μία με την χρήση του θερμικού, έστω 6,4λ/100km και μία με την χρήση της μπαταρίας, έστω 16kwh/100km.
Το να λέω καίω 0,4λ (γιατί ταυτόχρονα κατανάλωσα 10kwh) ή αντιστρόφως έχω ηλεκτρική αυτονομία 1000km και (ταυτόχρονα έκαψα 70λτ) είναι λάθος και το μόνο που καταφέρνω είναι να παραπλανώ τους ανυποψίαστους.
Επίσης λέει αυτονομία 1125 km στο ιταλικό site.
di autonomia combinata in ciclo WLTP και όχι αυτονομία έως 1.125 χλμ με μία μόνο φόρτιση που λένε εδώ!
βασικα δεν τα λενε και τοσο ασχετα!
σημασια εχει η καταναλωση στο μεσο ταξιδι, για να το κανουμε και δυσκολο δηλαδη οχι μονο πολη οπου προφανως το ρευμα ειναι καταναλωση μηδεν
ας πουμε 400km σε εο ή μπι ροαντ
απο αυτα θα κανεις ηλεκτρικα ειτε αμιγως ειτε με μεγαλη υποβοηθηση λογω του ειναι πληρως υβριδικα ας πουμε το 40%. και στα υπολοιπα θα καις, οπως στο κακο σε καταναλωσεις 3008, καπου 7 λιτρα στα 100 με ταχυτητες τουοτα+40,
η μεταφραση λεει καπου 16 λιτρα στα 400, καπου 4 στα 100 για αμαξια με πανω απο 200 αλογα
ε, ειναι τσαμπαστην περιπτωση του μπιντ που εχει ρευμα πραγματικα για 100+ χιλιομετρα και μετα δεν ανεβαζει καταναλωση πανω απο 6-6.5 τα πραγματα ειναι ακομη καλυτερα
Καλά είναι γενικά εκτός αν ξεκινήσει αφορτιστο για ταξίδι όπου εκεί παίζει ρόλο το βάρος οπότε μπορεί να πάει και 8,5λ στη χειρότερη με βάρη και ac
-
Εχουμε πει ενα καρο φορές οτι δεν ισχύει αυτό με το "αφορτιστο". Λειτουργούν σα hev.
Καματερο - Πορτο Χελι την Παρασκευή που μας πέρασε. Κακός χρόνος λόγω κίνησης οποτε ας πούμε οτι πήγαμε με τα όρια. Ξεκίνησα με 0 μπαταρια, 2 άτομα συν μωρο συν μπαγκάζια, Kuga phev 2023.
-
@stefan147 said in BYD forum:
Εχουμε πει ενα καρο φορές οτι δεν ισχύει αυτό με το "αφορτιστο". Λειτουργούν σα hev.
Καματερο - Πορτο Χελι την Παρασκευή που μας πέρασε. Κακός χρόνος λόγω κίνησης οποτε ας πούμε οτι πήγαμε με τα όρια. Ξεκίνησα με 0 μπαταρια, 2 άτομα συν μωρο συν μπαγκάζια, Kuga phev 2023.
@savas89 Απαγορεύεται η παράυεση φωτογραφιών/βίντεο. {Admin}
Η υλοποίηση του kuga το επιτρέπει αυτό. Στο βαρύ πάντως seal u dmi αν δεις την αναλυτική στο yt λέει κατανάλωση υψηλή που βέβαια αν σκεφτούμε το βάρος και ίππους πάλι καλά. Είναι νομίζω κατά περίπτωση. Στο dfsk e5 που οδήγησα δυστυχώς δεν το δοκίμασα αυτό, αλλά οι δοκιμές έδειχναν στα site 6λ άσχετα που κατέληξα στο 5008 για την ώρα
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Αν είναι φορτισμένο το PHEV, μια χαρά βγάζει καταναλώσεις 0,4 λίτρα σε hybrid mode και σε συνθήκες που επιτρέπουν στον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί.
Μιλάμε πάντα ότι αυτό είναι κατανάλωση βενζίνης, μιας και τη συντριπτική πλειοψηφία των χλμ θα την κάνει με τον ηλεκτροκινητήρα.Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα ο παραπάνω αριθμός και κακώς δηλώνονται έτσι τα phev, ενώ θα έπρεπε ο κατασκευαστής να δίνει δύο καταναλώσεις, μία με την χρήση του θερμικού, έστω 6,4λ/100km και μία με την χρήση της μπαταρίας, έστω 16kwh/100km.
Το να λέω καίω 0,4λ (γιατί ταυτόχρονα κατανάλωσα 10kwh) ή αντιστρόφως έχω ηλεκτρική αυτονομία 1000km και (ταυτόχρονα έκαψα 70λτ) είναι λάθος και το μόνο που καταφέρνω είναι να παραπλανώ τους ανυποψίαστους.
Επίσης λέει αυτονομία 1125 km στο ιταλικό site.
di autonomia combinata in ciclo WLTP και όχι αυτονομία έως 1.125 χλμ με μία μόνο φόρτιση που λένε εδώ!
Και το 6,4λ/100km WLTP είναι. Όπως και να χει, δεν τα βγάζουν από το μυαλό τους, υπάρχουν κάπου αυτά τα νούμερα.
Για μια από τις εκδόσεις στην Γερμανία είναι αυτά. Το 6,4 είναι το kombiniert. Το 0,4 είναι το gewichtet kombiniert σε μια άλλη έκδοση (Comfort) που δεν την έχει στην Γερμανία.
-
Έχω ήδη δύο πελάτες που παραμιλανε για την εξωγήινη τεχνολογία του sealu dmi χωρίς βέβαια να καταλαβαίνουν ότι τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν για όλα τα phev
Το "πρόβλημα" με τα phev είναι ότι ο τύπος χρήσης καθορίζει τελικά την κατανάλωση πολύ περισσότερο από τα δεδομένα του οχήματος. Ακόμα και μικρή μπαταρία να έχω, αν φορτίζω κάθε μέρα θα κινούμαι οικονομικά. Για αυτό προτείνω μεταξύ άλλων τις καταναλώσεις με χρήση μόνο της μπαταρίας η μόνο του θερμικού ως βάση για να κάνει κάποιος τους υπολογισμούς του.
-
Εάν έχεις γκαράζ δεν υπάρχει λόγος να μην βάλεις την πρίζα όταν πας σπίτι.
Δηλαδή πως ανοίγεις την πόρτα του γκαράζ, και πως την κλείνεις και δεν βαριέσαι; Έτσι θα βάζεις και την πρίζα...τόσο απλό.
Έχουμε γίνει πολύ νωθροί
Εκτός εάν έχετε υπηρετικό προσωπικό, οπότε οκ σας καταλαβαίνω.
-
Έχω ήδη δύο πελάτες που παραμιλανε για την εξωγήινη τεχνολογία του sealu dmi χωρίς βέβαια να καταλαβαίνουν ότι τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν για όλα τα phev
Κι όμως, δουλεύει λίγο διαφορετικά από την πλειοψηφία των PHEV.
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Αν είναι φορτισμένο το PHEV, μια χαρά βγάζει καταναλώσεις 0,4 λίτρα σε hybrid mode και σε συνθήκες που επιτρέπουν στον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί.
Μιλάμε πάντα ότι αυτό είναι κατανάλωση βενζίνης, μιας και τη συντριπτική πλειοψηφία των χλμ θα την κάνει με τον ηλεκτροκινητήρα.Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα ο παραπάνω αριθμός και κακώς δηλώνονται έτσι τα phev, ενώ θα έπρεπε ο κατασκευαστής να δίνει δύο καταναλώσεις, μία με την χρήση του θερμικού, έστω 6,4λ/100km και μία με την χρήση της μπαταρίας, έστω 16kwh/100km.
Το να λέω καίω 0,4λ (γιατί ταυτόχρονα κατανάλωσα 10kwh) ή αντιστρόφως έχω ηλεκτρική αυτονομία 1000km και (ταυτόχρονα έκαψα 70λτ) είναι λάθος και το μόνο που καταφέρνω είναι να παραπλανώ τους ανυποψίαστους.
Επίσης λέει αυτονομία 1125 km στο ιταλικό site.
di autonomia combinata in ciclo WLTP και όχι αυτονομία έως 1.125 χλμ με μία μόνο φόρτιση που λένε εδώ!
Και το 6,4λ/100km WLTP είναι. Όπως και να χει, δεν τα βγάζουν από το μυαλό τους, υπάρχουν κάπου αυτά τα νούμερα.
Για μια από τις εκδόσεις στην Γερμανία είναι αυτά. Το 6,4 είναι το kombiniert. Το 0,4 είναι το gewichtet kombiniert σε μια άλλη έκδοση (Comfort) που δεν την έχει στην Γερμανία.
αυτος ειναι πολυ ωραιος και αναλυτικος πινακας καταναλωσης. Μπραβο τους. Καλες καταναλωσεις ρευματος μεσα στην πολη. Googlαροντας βλεπω οτι low (niedrig), medium (mittel), high (hoch) speeds ειναι 56-76-100 kmh/h.
-
Πουλάει ψυγεία στην Ανταρκτική
-
Έχω ήδη δύο πελάτες που παραμιλανε για την εξωγήινη τεχνολογία του sealu dmi χωρίς βέβαια να καταλαβαίνουν ότι τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν για όλα τα phev
Κι όμως, δουλεύει λίγο διαφορετικά από την πλειοψηφία των PHEV.
Ναι οκ, αναφέρομαι στην γενική φιλοσοφία έχω μπαταρία για εντός πόλης, θερμικό για εκτός.
-
Το σπαστικό με τα PHEV είναι ότι ανάλογες "μετρήσεις" κατανάλωσης έβλεπες και σε δοκιμές περιοδικών. Αντί να αναφέρει κατανάλωση ρεύματος και κατανάλωση βενζίνης σε λειτουργία HEV (π.χ. ταξίδι), έγραφαν και αυτοί κάτι καταναλώσεις του τύπου 1lt στα πρώτα 100Km!
Το καλό είναι πως οι επίσημες μετρήσεις θα αλλάξουν λόγω ΕΕ.
Αυτό βέβαια θα γίνει το 2027, πιθανότατα για να έχουν μέχρι τότε περιθώριο οι αυτοκινητοβιομηχανίες να το γυρίσουν σε full ηλεκτροκίνηση! Έτσι και αλλιώς οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν σταματήσει να επενδύουν στα PHEV.Type approval tests currently use an electric driving share of 70-85 percent for PHEVs as a basis for calculating their CO2 emissions, although a new study of 9,000 fleet and private PHEVs by the International Council on Clean Transportation ICCT has showed that company cars are only driven 11-15% purely electrically, a figure that rises to 45%–49% for private cars.
The average real-world fuel consumption of PHEVs in Europe is 4.0–4.4 L/100 km for private vehicles and 7.6–8.4 L/100 km for company cars compared to an average of 1.6–1.7 L/100 km in WLTP type approval,” said the ICCT.
These values correspond to tailpipe emissions of 90–105 g CO2/km for private vehicles and 175–195 g CO2/km for company cars compared to only 37–39 g CO2/km in WLTP type approval.
The deviation between real-world and type-approval fuel consumption is similar across European countries and is growing, according to the ICCT's research.
New EC regulations will increase PHEV emissions dramatically
ΥΓ. Για το BYD Seal U DM-i AWD πάντως, το Drive αναφέρει κατανάλωση 6.5lt/100Km, και οι 4Τ 6lt/100Km. Υποθέτω ότι η δικίνητη έκδοση θα έχει ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση.
-
-
Ετοιμάζουν phev και για το dolphin surf, για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 λένε.
-
Μήπως εννοείς 2025;
Και στο dolphin το απλό;
-
BYD forum