-
@supergeorge said in TOYOTA FORUM:
@george-y said in TOYOTA FORUM:
Σκεπτόμενος γενικά για αλλαγή και με τη λογική ότι θέλουμε ένα αυτοκίνητο για όλα, αν μείνω στην Toyota, η μόνη λύση είναι να παμε σε μεγαλύτερους κινητήρες. Εχω οδηγήσει το τελευταίο CH-R 1.8 (νοικιασμένο στο εξωτερικό οπότε δεν το πολύ-πάταγα), καλύτερο ήταν προφανώς από αυτή την άποψη και μου αρεσε και πολυ και από αισθητικής άποψης και από ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ. Το 2λιτρο θα είναι σίγουρα ακόμη πιο καλό, αλλά Ελλάδα φόρος πολυτελείας… φοβάμαι μήπως τελικά και με το 1.8 δεν είμαι ικανοποιημένος. Δεν έχω τρελές απαιτήσεις αλλά θα το ήθελα να “ακούει” τουλάχιστον σαν το παλιό μας Yaris diesel. Να μπορώ να κάνω και μια προσπέραση σε ανηφόρα…
Με σενάρια χρήσης σαν τα δικά σου πήγα απευθείας σε 2.0l, στην αρχή Honda και τώρα Toyota.
Σε Toyota έκανα test drive το Corolla Cross σε 2.0 και το CHR σε 1.8. Η διαφορά στην απόκριση κατά την άποψή μου ήταν πολύ μεγάλη. Με τον 1.8 ένιωθα ότι κάτι λείπει, σα να τραβάει κάτι το αυτοκίνητο πίσω.
χωρίς να έχω εμπειρία από άλλα αυτόματα, διαβάζω διάφορα περί βλαβών και κόστους αυτών… είμαι και toyota-κιας, αλλά εκτός Toyota τι θα μπορούσα να δω;
Honda, αλλά και εκεί είναι δίλιτρα, εκτός αν πας σε HRV και Jazz με τον 1,5 που λογικά θα έχει αίσθηση παρόμοια τα 1.8 Toyota όταν ζοριστεί.
Επίσης μπορείς να δεις και Renault με τον νέο HEV 1.8 160 άλογα, με ερωτηματικό την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.
Κι εγώ το εχω καταλάβει αλλά δεν θέλω να το παραδεχτώ...
Από την άλλη, να χρειάζονται 2.0L για να έχεις μια αξιοπρεπή απόκριση, είναι λίγο υπερβολικό... Είναι κι αυτός ο άκυρος φόρος πολυτελείας που με κρατάει...Θα δω και τα Renault..πχ captur φαντάζομαι;
-
@samronnin said in TOYOTA FORUM:
Χοντρικα Αθηνα-Κρανιδι 185 χλμ με 5.5 καταναλωση και ανοικτο διζωνικο 4 ενηλικες +μπαγκαζια Σαββατοκυριακου . Στην Εθνικη 120-130 μετα τη Κορινθο ανωτερο 85 και οποτε χρειαστηκα προσπεραση , κουμπακι power και καθαρισαμε μετα επιστροφη στο normal. Toyota Corolla Cross 1.8 αγορασμενο απο 24/12. Απολυτα ικανοποιημενος δεν τρεχω δεν ηθελα κατι καλυτερο συμφωνα με τα οικονομικα μου.
Καταλαβαίνω τι λες, και με το YC μπορώ μια χαρά να πάω και ταξίδι και προσπέραση θα κάνω, το θέμα είναι πως και πότε θα την κάνω.
Είναι θέμα θεώρησης των πραγμάτων.
Και επίσης σχετικό με το τι είχες και τι θεωρείς δεδομένο.
Όπως είπα το YC σε σχέση με το Yaris diesel gen 3, είναι (για μένα) αναβάθμιση σε όλα, εκτός από αυτό το θέμα που αναφέρω όπου είναι υποβάθμιση.Πιθανόν το αυτοματο-υβριδικο θέλει κάποιο άλλο "τρόπο". Όταν οδηγάς χειροκίνητο, σκέφτεσαι από πριν εσύ τι θες, προετοιμαζεααι (αλλάζεις ταχύτητα) και όταν πατάς γκάζι ξέρεις ακριβώς την απόκριση που (θα) έχεις.
Στο αυτόματο προφανώς δεν καταλαβαίνει τι σκέφτεσαι/σκέφτομαι. Έχω την αίσθηση ότι πατώντας για 1-2 sec το γκάζι πριν την προσπέραση (όχι τέρμα), ανεβάζοντας στροφές και μετά πατώντας δυνατότερα για την προσπέραση, είναι πιο smooth η όλη κατάσταση, σε σχέση με το να πατήσεις με τη μια τέρμα το γκάζι όπου κάνει τα δικά του... -
@george-y said in TOYOTA FORUM:
@supergeorge said in TOYOTA FORUM:
@george-y said in TOYOTA FORUM:
Σκεπτόμενος γενικά για αλλαγή και με τη λογική ότι θέλουμε ένα αυτοκίνητο για όλα, αν μείνω στην Toyota, η μόνη λύση είναι να παμε σε μεγαλύτερους κινητήρες. Εχω οδηγήσει το τελευταίο CH-R 1.8 (νοικιασμένο στο εξωτερικό οπότε δεν το πολύ-πάταγα), καλύτερο ήταν προφανώς από αυτή την άποψη και μου αρεσε και πολυ και από αισθητικής άποψης και από ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ. Το 2λιτρο θα είναι σίγουρα ακόμη πιο καλό, αλλά Ελλάδα φόρος πολυτελείας… φοβάμαι μήπως τελικά και με το 1.8 δεν είμαι ικανοποιημένος. Δεν έχω τρελές απαιτήσεις αλλά θα το ήθελα να “ακούει” τουλάχιστον σαν το παλιό μας Yaris diesel. Να μπορώ να κάνω και μια προσπέραση σε ανηφόρα…
Με σενάρια χρήσης σαν τα δικά σου πήγα απευθείας σε 2.0l, στην αρχή Honda και τώρα Toyota.
Σε Toyota έκανα test drive το Corolla Cross σε 2.0 και το CHR σε 1.8. Η διαφορά στην απόκριση κατά την άποψή μου ήταν πολύ μεγάλη. Με τον 1.8 ένιωθα ότι κάτι λείπει, σα να τραβάει κάτι το αυτοκίνητο πίσω.
χωρίς να έχω εμπειρία από άλλα αυτόματα, διαβάζω διάφορα περί βλαβών και κόστους αυτών… είμαι και toyota-κιας, αλλά εκτός Toyota τι θα μπορούσα να δω;
Honda, αλλά και εκεί είναι δίλιτρα, εκτός αν πας σε HRV και Jazz με τον 1,5 που λογικά θα έχει αίσθηση παρόμοια τα 1.8 Toyota όταν ζοριστεί.
Επίσης μπορείς να δεις και Renault με τον νέο HEV 1.8 160 άλογα, με ερωτηματικό την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.
Κι εγώ το εχω καταλάβει αλλά δεν θέλω να το παραδεχτώ...
Από την άλλη, να χρειάζονται 2.0L για να έχεις μια αξιοπρεπή απόκριση, είναι λίγο υπερβολικό... Είναι κι αυτός ο άκυρος φόρος πολυτελείας που με κρατάει...Θα δω και τα Renault..πχ captur φαντάζομαι;
Εντάξει δεν είναι πολλά τα 2 L, απλά όπως σχεδόν σε όλους τους τομείς στη χώρα μας επικρατεί παραλογισμός. Κάποτε ίσως να ήταν δείγμα πλούτου και πολυτέλειας τα κυβικά, τώρα όχι.
Στο Symbioz ανακοίνωσαν ότι θα βάλουν τον νέο κινητήρα από Ιούλιο, στο ελληνικό site δεν υπάρχει ακόμη αναφορά βέβαια, έχουν ακόμη τον παλιό με τα 145 άλογα.
-
@george-y said in TOYOTA FORUM:
@samronnin said in TOYOTA FORUM:
Χοντρικα Αθηνα-Κρανιδι 185 χλμ με 5.5 καταναλωση και ανοικτο διζωνικο 4 ενηλικες +μπαγκαζια Σαββατοκυριακου . Στην Εθνικη 120-130 μετα τη Κορινθο ανωτερο 85 και οποτε χρειαστηκα προσπεραση , κουμπακι power και καθαρισαμε μετα επιστροφη στο normal. Toyota Corolla Cross 1.8 αγορασμενο απο 24/12. Απολυτα ικανοποιημενος δεν τρεχω δεν ηθελα κατι καλυτερο συμφωνα με τα οικονομικα μου.
Καταλαβαίνω τι λες, και με το YC μπορώ μια χαρά να πάω και ταξίδι και προσπέραση θα κάνω, το θέμα είναι πως και πότε θα την κάνω.
Είναι θέμα θεώρησης των πραγμάτων.
Και επίσης σχετικό με το τι είχες και τι θεωρείς δεδομένο.
Όπως είπα το YC σε σχέση με το Yaris diesel gen 3, είναι (για μένα) αναβάθμιση σε όλα, εκτός από αυτό το θέμα που αναφέρω όπου είναι υποβάθμιση.Πιθανόν το αυτοματο-υβριδικο θέλει κάποιο άλλο "τρόπο". Όταν οδηγάς χειροκίνητο, σκέφτεσαι από πριν εσύ τι θες, προετοιμαζεααι (αλλάζεις ταχύτητα) και όταν πατάς γκάζι ξέρεις ακριβώς την απόκριση που (θα) έχεις.
Στο αυτόματο προφανώς δεν καταλαβαίνει τι σκέφτεσαι/σκέφτομαι. Έχω την αίσθηση ότι πατώντας για 1-2 sec το γκάζι πριν την προσπέραση (όχι τέρμα), ανεβάζοντας στροφές και μετά πατώντας δυνατότερα για την προσπέραση, είναι πιο smooth η όλη κατάσταση, σε σχέση με το να πατήσεις με τη μια τέρμα το γκάζι όπου κάνει τα δικά του...Προφανως αμα παρεις φορα απο πριν ειναι αλλιως..αυτο αφορα ολα τα αμαξια οχι μονο το yc..
Σε μετρησεις π.χ 60-160 ειναι αλλιως να πας σταθερα με 60 και να πατησεις και αλλιως να χεις παρει φορα απο πριν -
@george-y said in TOYOTA FORUM:
@samronnin said in TOYOTA FORUM:
Χοντρικα Αθηνα-Κρανιδι 185 χλμ με 5.5 καταναλωση και ανοικτο διζωνικο 4 ενηλικες +μπαγκαζια Σαββατοκυριακου . Στην Εθνικη 120-130 μετα τη Κορινθο ανωτερο 85 και οποτε χρειαστηκα προσπεραση , κουμπακι power και καθαρισαμε μετα επιστροφη στο normal. Toyota Corolla Cross 1.8 αγορασμενο απο 24/12. Απολυτα ικανοποιημενος δεν τρεχω δεν ηθελα κατι καλυτερο συμφωνα με τα οικονομικα μου.
Καταλαβαίνω τι λες, και με το YC μπορώ μια χαρά να πάω και ταξίδι και προσπέραση θα κάνω, το θέμα είναι πως και πότε θα την κάνω.
Είναι θέμα θεώρησης των πραγμάτων.
Και επίσης σχετικό με το τι είχες και τι θεωρείς δεδομένο.
Όπως είπα το YC σε σχέση με το Yaris diesel gen 3, είναι (για μένα) αναβάθμιση σε όλα, εκτός από αυτό το θέμα που αναφέρω όπου είναι υποβάθμιση.Πιθανόν το αυτοματο-υβριδικο θέλει κάποιο άλλο "τρόπο". Όταν οδηγάς χειροκίνητο, σκέφτεσαι από πριν εσύ τι θες, προετοιμαζεααι (αλλάζεις ταχύτητα) και όταν πατάς γκάζι ξέρεις ακριβώς την απόκριση που (θα) έχεις.
Στο αυτόματο προφανώς δεν καταλαβαίνει τι σκέφτεσαι/σκέφτομαι. Έχω την αίσθηση ότι πατώντας για 1-2 sec το γκάζι πριν την προσπέραση (όχι τέρμα), ανεβάζοντας στροφές και μετά πατώντας δυνατότερα για την προσπέραση, είναι πιο smooth η όλη κατάσταση, σε σχέση με το να πατήσεις με τη μια τέρμα το γκάζι όπου κάνει τα δικά του...Ειναι τελειως διαφορετικη η φιλοσοφια οδηγησης ενος υβριδικου αυτοματου. Οχι οτι ειμαι παντογνωστης αλλα πειραματιζομενος τους 6 μηνες που το εχω και με τα προγραμματα εχω καταλαβει οτι το γκαζι δεν θελει σανιδωμα για να επιτυχεις αυτα που θελεις. Οπως επισης και η αισθηση οτι εκτοξευεσαι στη κυριολεξια οταν περνας στο power και πατας κατω το πεταλι ωστε να δοσει οτι εχει για αυτο το λιγο που θελεις να προσπερασεις αν με καταλαβαινεις τι λεω.Εδω δεν ανεβαζεις στροφες απλα πατας και φευγει! Αρα κατα την αποψη μου για αυτο το λιγο που χρειαζομαι ακομα και τα 140 αλογατα καλα ειναι ! Αν μεινεις στο normal προγραμμα και πας να προσπερασεις τοτε ναι δεν τραβαει συμφωνα με τα παλια δεδομενα και με ολο αυτο το φορτιο που προανεφερα. Επισης κατι αλλο περναω στη διαδρομη που προανεφερα 2-3 βουνα με στροφιλικια εκει πειραματιζομαι και κρατιεμαι καλυτερα κατα την αποψη μου με το Power και οχι το normal. Θελω οταν ανεβαινω να μου παρεχει οτι δυναμη εχει χωρις να ψοφαει..Γενικα πειραματιζομαι πολυ με το κουμπι των προγραμματων. Το προηγουμενο μου αυτοκινητο για 18 χρονια ηταν ενα Renault Scenic 1.6 112hp.
-
@samronnin said in TOYOTA FORUM:
Χοντρικα Αθηνα-Κρανιδι 185 χλμ με 5.5 καταναλωση και ανοικτο διζωνικο 4 ενηλικες +μπαγκαζια Σαββατοκυριακου . Στην Εθνικη 120-130 μετα τη Κορινθο ανωτερο 85 και οποτε χρειαστηκα προσπεραση , κουμπακι power και καθαρισαμε μετα επιστροφη στο normal. Toyota Corolla Cross 1.8 αγορασμενο απο 24/12. Απολυτα ικανοποιημενος δεν τρεχω δεν ηθελα κατι καλυτερο συμφωνα με τα οικονομικα μου.
Αναρωτιέμαι, γιατί το Yaris Cross του φίλου, δεν μπορούσε να προσπεράσει...
-
@groover1972 said in TOYOTA FORUM:
@samronnin said in TOYOTA FORUM:
Χοντρικα Αθηνα-Κρανιδι 185 χλμ με 5.5 καταναλωση και ανοικτο διζωνικο 4 ενηλικες +μπαγκαζια Σαββατοκυριακου . Στην Εθνικη 120-130 μετα τη Κορινθο ανωτερο 85 και οποτε χρειαστηκα προσπεραση , κουμπακι power και καθαρισαμε μετα επιστροφη στο normal. Toyota Corolla Cross 1.8 αγορασμενο απο 24/12. Απολυτα ικανοποιημενος δεν τρεχω δεν ηθελα κατι καλυτερο συμφωνα με τα οικονομικα μου.
Αναρωτιέμαι, γιατί το Yaris Cross του φίλου, δεν μπορούσε να προσπεράσει...
Να διευκρινίσω αν δεν ήμουν ξεκάθαρος, δεν εννοούσα ότι δεν μπορουσα να προσπεράσω. Όπως έγραψα και πιο πάνω μια χαρά και τα ταξίδια μου τα πάω κ τις προσπεράσεις μου θα τις κάνω, το θέμα είναι πως και πότε. Και πάντα συγκριτικα με μη αυτόματα/υβριδικά
-
@george-y said in TOYOTA FORUM:
@groover1972 said in TOYOTA FORUM:
@samronnin said in TOYOTA FORUM:
Χοντρικα Αθηνα-Κρανιδι 185 χλμ με 5.5 καταναλωση και ανοικτο διζωνικο 4 ενηλικες +μπαγκαζια Σαββατοκυριακου . Στην Εθνικη 120-130 μετα τη Κορινθο ανωτερο 85 και οποτε χρειαστηκα προσπεραση , κουμπακι power και καθαρισαμε μετα επιστροφη στο normal. Toyota Corolla Cross 1.8 αγορασμενο απο 24/12. Απολυτα ικανοποιημενος δεν τρεχω δεν ηθελα κατι καλυτερο συμφωνα με τα οικονομικα μου.
Αναρωτιέμαι, γιατί το Yaris Cross του φίλου, δεν μπορούσε να προσπεράσει...
Να διευκρινίσω αν δεν ήμουν ξεκάθαρος, δεν εννοούσα ότι δεν μπορουσα να προσπεράσω. Όπως έγραψα και πιο πάνω μια χαρά και τα ταξίδια μου τα πάω κ τις προσπεράσεις μου θα τις κάνω, το θέμα είναι πως και πότε. Και πάντα συγκριτικα με μη αυτόματα/υβριδικά
Κατάλαβα, μαλλον θα πρέπει να πειραματιστεις με τα προγράμματα που έχει..
-
δεν θελει καποια ειδικη διαδικασια το hybrid για να προσπερασεις. Απλα πατας (αποτομα) τερμα το γκαζι, οπως σε ολα τα αυτοκινητα. Αν το εχεις στο σπορτ εχει λιγο καλυτερη αρχικη αποκριση.
αν χρειαζεται να παρεις λιγη φορα πριν τη προσπεραση δεν αλλαζει κατι σε σχεση με τα συμβατικα συστηματα, απλα πρεπει να προσεξεις γιατι αν παρεις πολλη φορα και αφησεις το γκαζι γιατι πλησιασες πολυ τον μπροστινο, το μοτερ θα σβησει, και αν εκεινη τη στιγμη πατησεις το γκαζι τερμα, θα χασεις λιγο χρονο γιατι θα πρεπει να εμπλακει το μοτερ και να φθασει σε υψηλες στροφες για να εχεις καλη επιταχυνση.
-
Πάντως,όπως έχουμε ξαναπεί,εξαρτάται κι από τι αυτοκίνητο προέρχεσαι.
Αν είχες ένα ατμοσφαιρικό 15ετίας με 110-120 άλογα τα 130-140 της Τoyota θα σου φανούν μια χαρά,αν είχες κανένα τουρμπάτο 130-150 hp θα σου φανούν λίγα.. -
Να συμπληρωσω πως στο corolla τουλαχιστον, αν το εχεις στο sport και κινεισαι πολυ γρηγορα, πχ συνεχεις στροφες και τερμα γκαζι ενδιαμεσα, φροντιζει να κρατα την μπαταρια σχεδον πληρως φορτισμενη για να εχεις αποθεμα ισχυος.
Το μειονεκτημα του sport ειναι πως πρακτικα μικραινει το "μηκος" του γκαζιου, συμπυκνώνοντας ολη την ισχυ σε ενα πολυ μικρο τμημα του γκαζιου, το οποιο σε εμποδιζει να ρυθμισεις ακριβως ποση ισχυ θες καθε στιγμη να δωσεις, πραγμα που κανει την οδηγηση μεσα στην στροφη λιγοτερο ρυθμισιμη.
Ξαναλεω βεβαια, πως το αυτοκινητο δεν εχει σχεδιαστει για τετοια χρηση.
-
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
Να συμπληρωσω πως στο corolla τουλαχιστον, αν το εχεις στο sport και κινεισαι πολυ γρηγορα, πχ συνεχεις στροφες και τερμα γκαζι ενδιαμεσα, φροντιζει να κρατα την μπαταρια σχεδον πληρως φορτισμενη για να εχεις αποθεμα ισχυος.
Το μειονεκτημα του sport ειναι πως πρακτικα μικραινει το "μηκος" του γκαζιου, συμπυκνώνοντας ολη την ισχυ σε ενα πολυ μικρο τμημα του γκαζιου, το οποιο σε εμποδιζει να ρυθμισεις ακριβως ποση ισχυ θες καθε στιγμη να δωσεις, πραγμα που κανει την οδηγηση μεσα στην στροφη λιγοτερο ρυθμισιμη.
Ξαναλεω βεβαια, πως το αυτοκινητο δεν εχει σχεδιαστει για τετοια χρηση.
το δίλιτρο μοτέρ έχει εμφανή διαφορά από το 1.8?
-
@vigilantius__1985 said in TOYOTA FORUM:
το δίλιτρο μοτέρ έχει εμφανή διαφορά από το 1.8?
ναι εχει σοβαρη διαφορα. Το 2λιτρο εχει ενα επιπλεον πλεονεκτημα, στα ταξιδια. Δουλευει σε πιο χαμηλες στροφες το μοτερ αρα εχεις λιγοτερο θορυβο.
βεβαια, στο επερχομενο νεο μοντελο υποτιθεται το 2λιτρο θα αντικατασταθει απο εναν 1,5turbo o οποιος θα ειναι μαλλον ακομη καλυτερος.
-
@george-y said in TOYOTA FORUM:
@supergeorge said in TOYOTA FORUM:
@george-y said in TOYOTA FORUM:
Σκεπτόμενος γενικά για αλλαγή και με τη λογική ότι θέλουμε ένα αυτοκίνητο για όλα, αν μείνω στην Toyota, η μόνη λύση είναι να παμε σε μεγαλύτερους κινητήρες. Εχω οδηγήσει το τελευταίο CH-R 1.8 (νοικιασμένο στο εξωτερικό οπότε δεν το πολύ-πάταγα), καλύτερο ήταν προφανώς από αυτή την άποψη και μου αρεσε και πολυ και από αισθητικής άποψης και από ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ. Το 2λιτρο θα είναι σίγουρα ακόμη πιο καλό, αλλά Ελλάδα φόρος πολυτελείας… φοβάμαι μήπως τελικά και με το 1.8 δεν είμαι ικανοποιημένος. Δεν έχω τρελές απαιτήσεις αλλά θα το ήθελα να “ακούει” τουλάχιστον σαν το παλιό μας Yaris diesel. Να μπορώ να κάνω και μια προσπέραση σε ανηφόρα…
Με σενάρια χρήσης σαν τα δικά σου πήγα απευθείας σε 2.0l, στην αρχή Honda και τώρα Toyota.
Σε Toyota έκανα test drive το Corolla Cross σε 2.0 και το CHR σε 1.8. Η διαφορά στην απόκριση κατά την άποψή μου ήταν πολύ μεγάλη. Με τον 1.8 ένιωθα ότι κάτι λείπει, σα να τραβάει κάτι το αυτοκίνητο πίσω.
χωρίς να έχω εμπειρία από άλλα αυτόματα, διαβάζω διάφορα περί βλαβών και κόστους αυτών… είμαι και toyota-κιας, αλλά εκτός Toyota τι θα μπορούσα να δω;
Honda, αλλά και εκεί είναι δίλιτρα, εκτός αν πας σε HRV και Jazz με τον 1,5 που λογικά θα έχει αίσθηση παρόμοια τα 1.8 Toyota όταν ζοριστεί.
Επίσης μπορείς να δεις και Renault με τον νέο HEV 1.8 160 άλογα, με ερωτηματικό την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.
Κι εγώ το εχω καταλάβει αλλά δεν θέλω να το παραδεχτώ...
Από την άλλη, να χρειάζονται 2.0L για να έχεις μια αξιοπρεπή απόκριση, είναι λίγο υπερβολικό... Είναι κι αυτός ο άκυρος φόρος πολυτελείας που με κρατάει...Θα δω και τα Renault..πχ captur φαντάζομαι;
Ολα τα φουλ υβριδικά έχουν το ίδιο πρόβλημα, αν ο θερμικός κινητήρας δεν είναι επαρκής για να κινήσει μόνος του το αυτοκίνητο με κανονικές επιδόσεις.
Θα έλεγα να δεις και το νέο 3 Αιρκρος ή Οπελ Φροντέρα που οι υβρδικές τους εκδόσεις με κινητήρα 1,2 τούρμπο 136 ίππως και ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα 28 ίππως και συνδυασμένη ισχύ 145 ίππως είναι χειρότερα από τα φουλ υβριδικά στην πόλη, αλλά καλύτερα στους ανοικτούς δρόμους στην κατανάλωση, ενώ είναι πολύ καλύτερα στις επιδόσεις 0-100 και τις επιταχύνσεις σε προσπέρασμα, γιατί ο θερμικός μπορεί να τα πετύχει αυτά επικουρούμενος από τον ηλεκτρικό.
-
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
@vigilantius__1985 said in TOYOTA FORUM:
το δίλιτρο μοτέρ έχει εμφανή διαφορά από το 1.8?
ναι εχει σοβαρη διαφορα. Το 2λιτρο εχει ενα επιπλεον πλεονεκτημα, στα ταξιδια. Δουλευει σε πιο χαμηλες στροφες το μοτερ αρα εχεις λιγοτερο θορυβο.
βεβαια, στο επερχομενο νεο μοντελο υποτιθεται το 2λιτρο θα αντικατασταθει απο εναν 1,5turbo o οποιος θα ειναι μαλλον ακομη καλυτερος.
Έχεις link?
-
@vdx said in TOYOTA FORUM:
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
@vigilantius__1985 said in TOYOTA FORUM:
το δίλιτρο μοτέρ έχει εμφανή διαφορά από το 1.8?
ναι εχει σοβαρη διαφορα. Το 2λιτρο εχει ενα επιπλεον πλεονεκτημα, στα ταξιδια. Δουλευει σε πιο χαμηλες στροφες το μοτερ αρα εχεις λιγοτερο θορυβο.
βεβαια, στο επερχομενο νεο μοντελο υποτιθεται το 2λιτρο θα αντικατασταθει απο εναν 1,5turbo o οποιος θα ειναι μαλλον ακομη καλυτερος.
Έχεις link?
https://www.carscoops.com/2025/03/2027-toyota-corolla-everything-we-know-about-the-13th-generation/
-
Αυτό που θα συμβεί μόλις αρχίσει να τοποθετεί η toyota τον 1,5 στην γκάμα είναι η έντονη υποτίμηση των 2,0λ/2,5λ συνόλων. Θα πωλούνται τα 2,0 cc πιο φθηνά από τα 1,8
Ειδικά τα 2,5λ θα υποτιμηθούν ακόμη περισσότερο.
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Αυτό που θα συμβεί μόλις αρχίσει να τοποθετεί η toyota τον 1,5 στην γκάμα είναι η έντονη υποτίμηση των 2,0λ/2,5λ συνόλων. Θα πωλούνται τα 2,0 cc πιο φθηνά από τα 1,8
Ειδικά τα 2,5λ θα υποτιμηθούν ακόμη περισσότερο.
Αυτά μόνο Ελλάδα άντε και λίγο Ευρώπη. Αμερική γελάνε με αυτοκίνητα κάτω από 2.0
-
Ποιος ειπε οτι τα υβριδικα δεν πανε στο βουνο..brother from another mother
-
@tolisk20 said in TOYOTA FORUM:
Ποιος ειπε οτι τα υβριδικα δεν πανε στο βουνο..brother from another mother
ρε tolis
εκει πάει και το puma st μου . Ασφαλτος ειναι, ολα πανε. ψηλα και σαυρες. δικουνητα και τετρακουνητα
Επίσης ανεβασε την φωτο στο chatgpt , πες του να βγαλει όλη την ασχημια από μεσα ωστε να εξαφανιστει το εκτρωμα δεξια του lexus . Μετα βαλε μας την διορθωμενη φωτο
TOYOTA FORUM