-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
Και το κάνεις με ηλεκτρικό; Ήρωας!
650 χιλιόμετρα Αθήνα Ουρανούπολή 7-10 φορές τον χρόνο, αποκλειστικά με ηλεκτρικό απο το 2023- να σου δείξω φωτογραφίες 6 η ώρα τα ξημερώματα στους ταχυφορτιστές της ΔΕΗ στο Ικέα στη Λάρισα μέσα στο σκοτάδι να μην βλέπεις την μύτη σου (εχω το DEL Blue pass και συμφέρει γιατι φορτίζω σε ταχυφορτιστές στα 0.40 λεπτά) - τα ηλεκτρικά για μένα δεν ειναι θέμα οικονομίας, που κακά τα ψέματα για τα χιλιόμετρα που κάνω με την νέα επιδότηση, δεν συμφέρει, ειναι περισσότερο θέμα κουλτούρας - ειμαι electric lover!!!
Ωπα κάτσε άρα θα έχεις 2 ηλεκτρικά;
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
Ωπα κάτσε άρα θα έχεις 2 ηλεκτρικά;
εχω Leasing τώρα, kona electric 64kwh που το πήρα τον Σεπτέμβριο του 22, λήγει του χρόνου για αυτό προετοιμάζομαι για αγορά, μάλλον για Tesla. Αλλά κακά τα ψέματα, η ηλεκτροκίνηση με κέρδισε, ασχετα που μας τα χάλασε ο Κούλης και δεν θα ξαναπάρω μεγάλη επιδότηση.
-
Οι κύκλοι φόρτισης ενδιαφέρουν και επηρεάζουν όλους, προφανώς και τον πρώτο αγοραστή. Ίδια τιμή μεταπώλησης ως ποσοστό της αρχικής τιμής θα πιάσει ένα με μεγάλο περιθώριο, και τα ίδια ένα που τους έχει σε μεγάλο βαθμό εξαντλήσει;
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Οι κύκλοι φόρτισης ενδιαφέρουν και επηρεάζουν όλους, προφανώς και τον πρώτο αγοραστή. Ίδια τιμή μεταπώλησης ως ποσοστό της αρχικής τιμής θα πιάσει ένα με μεγάλο περιθώριο, και τα ίδια ένα που τους έχει σε μεγάλο βαθμό εξαντλήσει;
Τιμη μεταπώλησης, χαχαχαχα καλή τύχη να έχουμε όλοι.
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
Τιμη μεταπώλησης, χαχαχαχα καλή τύχη να έχουμε όλοι.
τα ηλεκτρικά ως προιόντα τεχνολογίας, δυστυχώς, με συνεχόμενες μεταβολες στις τεχνολογίες μπαταρίας, έχουν μεγάλη πτώση τιμών, άλλο που στην Ελλάδα λόγω στρεβλής - μικρής αγοράς δεν αποτυπώνεται
@dstou said in TESLA FORUM:
Οι κύκλοι φόρτισης ενδιαφέρουν και επηρεάζουν όλους, προφανώς και τον πρώτο αγοραστή. Ίδια τιμή μεταπώλησης θα πιάσει ένα με μεγάλο περιθώριο, και τα ίδια ένα που τους έχει σε μεγάλο βαθμό εξαντλήσει;
1500 κύκλοι φόρτισης σε μια NMC Που παίζεις στο 20-80% επί το πλείστον, με 5000 που παίζεις στο 100% σε lfp σε μεγάλο βαθμό την φόρτιση, μιλάμε για μεγάλες διαφορές, δεν ειναι παιξε γέλασε
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
Τιμη μεταπώλησης, χαχαχαχα καλή τύχη να έχουμε όλοι.
τα ηλεκτρικά ως προιόντα τεχνολογίας, δυστυχώς, με συνεχόμενες μεταβολες στις τεχνολογίες μπαταρίας, έχουν μεγάλη πτώση τιμών, άλλο που στην Ελλάδα λόγω στρεβλής - μικρής αγοράς δεν αποτυπώνεται
@dstou said in TESLA FORUM:
Οι κύκλοι φόρτισης ενδιαφέρουν και επηρεάζουν όλους, προφανώς και τον πρώτο αγοραστή. Ίδια τιμή μεταπώλησης θα πιάσει ένα με μεγάλο περιθώριο, και τα ίδια ένα που τους έχει σε μεγάλο βαθμό εξαντλήσει;
1500 κύκλοι φόρτισης σε μια NMC Που παίζεις στο 20-80% επί το πλείστον, με 5000 που παίζεις στο 100% σε lfp σε μεγάλο βαθμό την φόρτιση, μιλάμε για μεγάλες διαφορές, δεν ειναι παιξε γέλασε
Ε σούπερ τότε, τι το κοιτάς.
Οδηγείς και τα δύο αυτοκίνητα, και αν είναι κοντά στα θελω σου σαν αυτοκίνητα (γιατί αυτο είναι) διαλέγεις το BYD.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Αυτό που σας νοιάζει πόσες πωλήσεις κάνει μια εταιρεία και πόσα λεφτά βγάζει ο κάθε επιχειρηματίας, πραγματικά με ξεπερνά...
Μας νοιάζει γιατί πολύ απλά δεν δεν βγάζει θα κλείσει (όπως τόσες και τόσες) και θα τα βάλουμε στον πάτο μάς!
@realzeus said in TESLA FORUM:
Το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο φαίνεται στο test drιve.Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε...
Συμφωνώ, με μερικά "αλλά" όμως:
- Ο καθένας έχει άλλα κριτήρια αξιολόγησης.
- Σε ένα τεστ νραηβ δεν μπορείς να δεις πολλά πράγματα. Ειδικά λεπτομέρειες που διευκολύνουν ή δυσχεραίνουν την καθημερνινή συμβιωση/μετακίνηση δεν μπορείς να τα δεις.
- προφανώς και δεν μπορείς να τεστάρεις το αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες, οπότε πάλι δεν καλύπτεις όλες τις περιπτώσεις.
Φυσικά υπάρχουν και όσοι δεν ασχολούνται με δοκιμές κλπ αρκεί να τους αρέσει το αμάξι, να εκγρίνει το έτερον ήμισυ, να έχει μαλακά πλαστικά και να χωράνε οι βαλίτσες διακοπών της μετακόμισης.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Μας νοιάζει γιατί πολύ απλά δεν δεν βγάζει θα κλείσει (όπως τόσες και τόσες) και θα τα βάλουμε στον πάτο μάς!
Αλήθεια; Εγώ που έχω αυτοκίνητο εταιρείας που δεν υπάρχει σήμερα (Saab) και αυτοκίνητο εταιρείας που έχει φύγει από την Ευρώπη (Daihatsu), γιατί δεν αγχώνομαι;
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Μας νοιάζει γιατί πολύ απλά δεν δεν βγάζει θα κλείσει (όπως τόσες και τόσες) και θα τα βάλουμε στον πάτο μάς!
Αλήθεια; Εγώ που έχω αυτοκίνητο εταιρείας που δεν υπάρχει σήμερα (Saab) και αυτοκίνητο εταιρείας που έχει φύγει από την Ευρώπη (Daihatsu), γιατί δεν αγχώνομαι;
Μήπως έχεις 3-4 αυτοκίνητα ακόμα οπότε η ακινητοποίηση ενός (ή και δύο) δεν θα αλλάξει την καθημερινότητα σου;
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
Τελικά πόσο κάνει ένας φορτιστής;
497 σελίδες τις έχω διαβάσει όλες, αυτή η λουπα που παίζει σχεδόν κάθε λίγες σελίδες γίνεται σε όλα τα νήματα;
Τσισα, επιδότηση, φτάνεις δε φτάνεις, αξίζει δεν αξίζει, είναι μακριά, είναι χαμηλά.
Παει κ ο παναθηναϊκός Ολυμπιακός.
Ευτυχώς εγώ γλύτωσα από το ΨΨ.
εγω πηρα αυτον https://www.skroutz.gr/s/44905842/Huawei-Epitoichios-Trifasikos-Stathmos-Fortisis-22kW-Type-2-02314BXL-003.html
και πληρωσα συν 500 για εργασια και υλικα. Αποσταση καλωδιου παροχης 16μετρα.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Μας νοιάζει γιατί πολύ απλά δεν δεν βγάζει θα κλείσει (όπως τόσες και τόσες) και θα τα βάλουμε στον πάτο μάς!
Αλήθεια; Εγώ που έχω αυτοκίνητο εταιρείας που δεν υπάρχει σήμερα (Saab) και αυτοκίνητο εταιρείας που έχει φύγει από την Ευρώπη (Daihatsu), γιατί δεν αγχώνομαι;
Μήπως δεν έχεις υποχρεώσεις ; Μήπως έχεις πολλές εναλλακτικές ;
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Μας νοιάζει γιατί πολύ απλά δεν δεν βγάζει θα κλείσει (όπως τόσες και τόσες) και θα τα βάλουμε στον πάτο μάς!
Αλήθεια; Εγώ που έχω αυτοκίνητο εταιρείας που δεν υπάρχει σήμερα (Saab) και αυτοκίνητο εταιρείας που έχει φύγει από την Ευρώπη (Daihatsu), γιατί δεν αγχώνομαι;
Γιατί εισαι εσύ!! χαχα. δεν εισαι ούτε ΜΟ ούτε έχεις τυπικά χαρακτηριστικά αγοράστή, είσαι μειοψηφία σε όλα σου τα ζητούμενα. Στο είπαν και τα άλλα παιδιά, δεν είσαι τυπικός αγοραστής. Η πλειοψηφία του κόσμου όμως δεν σκέφτεται σαν εσένα. και εγώ, π.χ. Daihatsu Terios το απέκλεισα και λογω ανταλλακτικών, γιατι ειναι πανάκριβα και δυσεύρετα...κάποιον άλλον μπορεί να μην τον απασχολεί. Το Saab ειναι λίγο διαφορετικό γιατί ήταν GM τότε που υπάρχει ακόμα με όποια μορφή. Και εγώ (όπως και η πλειοψηφία του κόσμου) άλλη σιγουριά νοιώθει με αμάξι υφιστάμενης εταιρίας από ότι μη υφιστάμενης, λογικό ειναι.
-
@ntinaras said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
Τελικά πόσο κάνει ένας φορτιστής;
497 σελίδες τις έχω διαβάσει όλες, αυτή η λουπα που παίζει σχεδόν κάθε λίγες σελίδες γίνεται σε όλα τα νήματα;
Τσισα, επιδότηση, φτάνεις δε φτάνεις, αξίζει δεν αξίζει, είναι μακριά, είναι χαμηλά.
Παει κ ο παναθηναϊκός Ολυμπιακός.
Ευτυχώς εγώ γλύτωσα από το ΨΨ.
εγω πηρα αυτον https://www.skroutz.gr/s/44905842/Huawei-Epitoichios-Trifasikos-Stathmos-Fortisis-22kW-Type-2-02314BXL-003.html
και πληρωσα συν 500 για εργασια και υλικα. Αποσταση καλωδιου παροχης 16μετρα.
Ναι πλάκα κάνω για τον cruiser που λέει ότι κοστίζει ακομα και 3,000€.
Έχω είχα εργασία κ υλικά στα 1,350€ με 40 μέτρα καλώδιο από ισόγειο σε υπόγειο.
-
Αυτός μένει σε ουρανοξύστη.
-
Πέρα από ότι βάζω πάντα γελάκια, εγώ έχω το ρολόι στην πιλοτή και δεν υπάρχει κλειστός χώρος για να βάλω διακλάδωση εκεί.
Πρέπει να πάω στον 5ο στον πίνακα, απ΄ όπου θα φύγει από εκεί το καλώδιο, σε κανάλι, γιατί άμα ανοίξω κουτιά, άσε που δεν θα χωράει θα θέλει βάψιμο και το σπίτι, να περάσει το κανάλι από το σαλόνι, να βγεί στο κλιμακοστάσιο, κάπου 12 μέτρα διαδρομή, μετά να κατέβει στο υπόγειο άλλα 20 μέτρα και να πάει στο πάρκινγκ άλλα 20 μέτρα, σύνολο πάνω από 50 μ.
Ολο μέσα σε κανάλι.Διόρθωση στο πιστοποιητικό, ενημέρωση ΔΕΔΔΗΕ και κόστος φορτιστή.
Προσωπικά επειδή κάποια στιγμή θα χρειαστεί να μπουν φορτιστές, θα κοιτάξω λύση με κάρτα χρέωσης πάνω στο κοινόχρηστο ρολόι, γιατί συνολικά έχουμε 12 θέσεις στάθμευσης.
-
Δεν υπάρχει χώρος καθόλου;
Και σε μένα η διακλάδωση έγινε δίπλα στη ντουλάπα με τα ρολόγια.
Έφτιαξα μόνος μου ένα κουτί και έκλεισα τον πίνακα μέσα.
-
Όταν αρχίσουν οι κατασκευαστές σπιτιών να έχουν ηλεκτρικά αμάξια θα αρχίσουν αν φτιάχνουν και σπίτια της προκοπής!
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Όταν αρχίσουν οι κατασκευαστές σπιτιών να έχουν ηλεκτρικά αμάξια θα αρχίσουν αν φτιάχνουν και σπίτια της προκοπής!
Θα αργήσει πολύ να γίνει αυτό διότι είναι μπαρμπάδες
-
Κάπως καλύτερα σήμερα αν και πάλι δεν πιάσαμε 60kw/h. Είναι κολλημένος στα 56. Και πάλι χωρίς προφανή λόγο ενώ άλλη φορά είχε τελικιασει.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Προσωπικά επειδή κάποια στιγμή θα χρειαστεί να μπουν φορτιστές, θα κοιτάξω λύση με κάρτα χρέωσης πάνω στο κοινόχρηστο ρολόι, γιατί συνολικά έχουμε 12 θέσεις στάθμευσης.
δεν ειναι κακή λύση αν το δέχονται οι υπόλοιποι, και φυσικά πρέπει να υπάρχει και εμπιστοσύνη και σωστή ηλεκτρολογική πρόβλεψη- πχ αν υπάρχουν μεγάλες καταναλώσεις απο ασανσέρ, θα πρέπει να μπει και balancer, ειδικά αν η γραμμή ειναι τριφασική 25kva και το wallbox 22kw, φαντάσου να φορτίζεις όχημα στα 22 (αν και πολύ λίγα υποστηρίζουν ac στα 22). και ένας ιδιοκτήτης ακόμά μπορει΄να κάνει μεγάλη ζημιά, μακάρι να τα βρείτε αλλά το θεωρώ μπλέξιμο και μπορει να δημιουργήσει τριβές στο μέλλον, δεν θα μπορείς να βασιστείς σε αυτό
TESLA FORUM