-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Αυτό που σας νοιάζει πόσες πωλήσεις κάνει μια εταιρεία και πόσα λεφτά βγάζει ο κάθε επιχειρηματίας, πραγματικά με ξεπερνά...
κάνεις λάθος, ο σκοπός δεν ειναι να δούμε πόσα χρήματα βγάζει ο καθένας, ή πόσες πωλήσεις κάνει. Αυτο που προσπαθώ να αποδείξω και κάποιοι για αδιανόητους κατ εμε λόγους δεν μπορούν να δεχθούν ειναι οτι η Tesla δεν ειναι η φοβερή και τρομερή καινοτόμα εταιρία που ήταν πριν κάποια χρόνια, και οτι πλέον πιέζεται απο τον ανταγωνισμό, ο οποίος έχει φτάσει σε επίπεδα κοντά σε αυτή και πλέον την κοιτάζει στα ματια. Επίσης, κατηγορούν μόνιμα την BYD οτι δέχεται επιδοτήσεις απο οτ κράτος, ενώ ακριβώς τα ίδια έκανε και η Tesla στο παρελθόν. Προσωπικά δεν ειμαι ούτε με την μια εταιρία ούτε με την άλλη, απλά δνε μου αρέσει να διαστρεβλώνουμε την πραγματικότητα.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
Αυτό που σας νοιάζει πόσες πωλήσεις κάνει μια εταιρεία και πόσα λεφτά βγάζει ο κάθε επιχειρηματίας, πραγματικά με ξεπερνά...
κάνεις λάθος, ο σκοπός δεν ειναι να δούμε πόσα χρήματα βγάζει ο καθένας, ή πόσες πωλήσεις κάνει. Αυτο που προσπαθώ να αποδείξω και κάποιοι για αδιανόητους κατ εμε λόγους δεν μπορούν να δεχθούν ειναι οτι η Tesla δεν ειναι η φοβερή και τρομερή καινοτόμα εταιρία που ήταν πριν κάποια χρόνια, και οτι πλέον πιέζεται απο τον ανταγωνισμό, ο οποίος έχει φτάσει σε επίπεδα κοντά σε αυτή και πλέον την κοιτάζει στα ματια. Επίσης, κατηγορούν μόνιμα την BYD οτι δέχεται επιδοτήσεις απο οτ κράτος, ενώ ακριβώς τα ίδια έκανε και η Tesla στο παρελθόν. Προσωπικά δεν ειμαι ούτε με την μια εταιρία ούτε με την άλλη, απλά δνε μου αρέσει να διαστρεβλώνουμε την πραγματικότητα.
Το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο φαίνεται στο test drιve.Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε...
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο φαίνεται στο test drιve.Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε...
οποτε ποιο ειναι το συμπέρασμα σου? ειμαι ανάμεσα σε sealion 7 excellence και Tesla Juniper AWD LR
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
Το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο φαίνεται στο test drιve.Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε...
οποτε ποιο ειναι το συμπέρασμα σου? ειμαι ανάμεσα σε sealion 7 excellence και Tesla Juniper AWD LR
Τώρα τον βάζεις να συγκρίνει Dyson με Xiaomi.
Και μόνο από αυτονομία/κατανάλωση πας Tesla.
Ιδιαίτερα στα suv που τρώνε τον αμπακο, ένα λιγότερο άγχος στα ταξίδια.
Επίσης τα έχεις δει από κοντά τα έχεις οδηγήσει;
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
Τώρα τον βάζεις να συγκρίνει Dyson με Xiaomi.
εγώ περιμένω να ακούσω τα συμπεράσματα απο το test drive, και θα απαντήσω μετά. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στο βάρος των δύο αυτοκινήτων. και το σημαντικότερο, άλλο lfp άλλο nmc και ως προς τους κύκλους φόρτισης και ως προς την ασφάλεια για φωτιά.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
Τώρα τον βάζεις να συγκρίνει Dyson με Xiaomi.
εγώ περιμένω να ακούσω τα συμπεράσματα απο το test drive, και θα απαντήσω μετά. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στο βάρος των δύο αυτοκινήτων. και το σημαντικότερο, άλλο lfp άλλο nmc και ως προς τους κύκλους φόρτισης και ως προς την ασφάλεια για φωτιά.
Tesla Y AWD. Μια βολτα με το Seal δεν μου αρεσε λογω βαρους αλλα και περιεργα πλαστικα.
-
Τεσλα μονο , ακυρωνουμε το κανσελ , ιδιως τωρα που ο επαναστατης Ιλον παιζει ξυλο μεσα στο αντρο του καπιταλισμου .
-
Θαλάσσιο λιοντάρι 7 από μένα, έχει πήξει ο τόπος στα τέζλα και στους τεζλάκηδες.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
Τώρα τον βάζεις να συγκρίνει Dyson με Xiaomi.
εγώ περιμένω να ακούσω τα συμπεράσματα απο το test drive, και θα απαντήσω μετά. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στο βάρος των δύο αυτοκινήτων. και το σημαντικότερο, άλλο lfp άλλο nmc και ως προς τους κύκλους φόρτισης και ως προς την ασφάλεια για φωτιά.
Δεν θα αποφασίσει άλλος για σένα. Εσύ πληρώνεις, εσύ δοκιμάζεις και αποφασίζεις.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Δεν θα αποφασίσει άλλος για σένα. Εσύ πληρώνεις, εσύ δοκιμάζεις και αποφασίζεις.
σωστά, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν ειμαι ανοιχτός να ακούσω τις απόψεις ανθρώπων που πολύ πιθανόν να έχουν εμπειρία και γνώση που εγώ δεν έχω, και θα με βοηθήσουν να κάνω μια καλύτερη επιλογή
-
Αν θες την άποψή μου, η οποία δεν είναι και γνώση ειδικού, γιατί δεν έχω μεγάλη εμπειρία με ηλεκτρικά, το Model 3 μου άρεσε σαν αυτοκίνητο. Δεν κάνει για μένα όμως. Μια Alfa Giulia ζαχαρώνω, ή ακόμα καλύτερα μια Cayman/Alpine...
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Αν θες την άποψή μου, η οποία δεν είναι και γνώση ειδικού, γιατί δεν έχω μεγάλη εμπειρία με ηλεκτρικά, το Model 3 μου άρεσε σαν αυτοκίνητο. Δεν κάνει για μένα όμως. Μια Alfa Giulia ζαχαρώνω, ή ακόμα καλύτερα μια Cayman/Alpine...
ειναι πολύ χαμηλό για μένα δυστυχώς, συμφωνώ ομως οτι ειναι καλη επιλογή
-
Επειδή το κοίταξα αρκετά το Sealion και λαμβάνοντας υπόψη και την εμπειρία καλού φίλου με Seal, κατέληξα στα εξης:
-
αν σε νοιάζει το efficiency, η πρακτικότητα και οι χώροι τότε Υ (ειναι μάλλον και συνολικά καλύτερο στο δρομο)
-
αν προτιμάς πιο συμβατικό φορματ δηλ αρκετά χειριστήρια, καντράν κτλ τότε Sealion
Από γκάζια ειναι τα ιδια. Από ποιότητα πάνω κάτω τα ίδια. Υπερέχει σε καποια στοιχεία εξοπλισμού το Υ που όμως για πολλούς μπορεί να μην γίνεται καν αντιληπτό. Ομοίως δεν ξέρω αισθητικά πιο κερδάει.
Τώρα τα περι τεχνολογιας μπαταρίας, φωτιές, λοιμους και καταποντισμους ας τα αφήσουμε στην άκρη καθώς ειναι ψιλοαστειο και να το συζηταμε.
Α σημαντικό επίσης οτι το BYD εχει μεγαλύτερη σε διάρκεια εγγυηση αλλα με αστερίσκους.
-
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
Τώρα τον βάζεις να συγκρίνει Dyson με Xiaomi.
εγώ περιμένω να ακούσω τα συμπεράσματα απο το test drive, και θα απαντήσω μετά. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στο βάρος των δύο αυτοκινήτων. και το σημαντικότερο, άλλο lfp άλλο nmc και ως προς τους κύκλους φόρτισης και ως προς την ασφάλεια για φωτιά.
Το τι θα διαλέξεις είναι σε σένα.
Όπως είπε και ο Στέφανος η τεχνολογία της μπαταρίας είναι ναχαμε να λέγαμε.
Τι κύκλοι φόρτισης, οι μπαταρίες θα εγκαταλείψουν μετά από εσένα.
Η αρχική αυτονομία σε νοιάζει, το τι θα γίνει σε 10 χρόνια κάνεις δεν στο εγγυάται.
Μεγάλο ρόλο παίζει κ η τιμή τους, έχουν διαφορα;
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
Το τι θα διαλέξεις είναι σε σένα.
Όπως είπε και ο Στέφανος η τεχνολογία της μπαταρίας είναι ναχαμε να λέγαμε.
Τι κύκλοι φόρτισης, οι μπαταρίες θα εγκαταλείψουν μετά από εσένα.
Η αρχική αυτονομία σε νοιάζει, το τι θα γίνει σε 10 χρόνια κάνεις δεν στο εγγυάται.
Μεγάλο ρόλο παίζει κ η τιμή τους, έχουν διαφορα;δεν ειναι τόσο απλό, το BYD υποστηρίζει V2L*, οπότε (οταν επιτραπεί σε 1-2 χρόνια) θα μπορει΄ς να δινεις ρεύμα στο σπίτι σου ή στο δίκτυο, οι κύκλοι φόρτισης έχουν σημασία και δεν ειναι για 10ετίες. Επίσης, έχοντας ήδη ηλεκτρικό, το να φορτίζεις μόνιμα την μπαταρία στο 80% σε NMC ειναι λίγο θέμα, προτιμώ να εκμεταλεύομαι το 100% μπαταρίας μόνιμα. Η διαφορά στην κατανάλωση των δυο μοντέλων ειναι στην εθνική, το όχημα δεν το αγοράζω τόσο για ταξίδια, μέσα στην πόλη πιστεύω οτι οι διαφορές στα χιλιόμετρα που βγάζουν τα δύο μοντέλα ειναι μικρότερες. Στον εξοπλισμό που θέλω, με σημερινές τιμές και χωρις επιδότηση, το Y AWD LR πάει 57.770 και το BYD 56.490 (τιμές χωρίς επιδότηση), η διαφορά ειναι πολύ μικρή και δεν ειναι άξια συζήτησης -αν και πιστεύω οτι θα έχουμε αναπροσαρμογές και εντός του 25 απο τις ίδιες τις εταιρίες.
-
Ναι το V2L μας μάρανε. Ας δουλέψουν πρώτα αξιόπιστα οι υπάρχουσες υποδομές και βλεπουμε στη συνέχεια.
Χθες στο Σκλαβενιτη στο Ίλιον 3 αμάξια για τους 2 60αρηδες και ο ένας βγήκε off. Τηλέφωνα στο customer service κτλ. Μετά απο καμια 10αρια προσπάθειες κατάφερα να φορτίσω στο δεύτερο αλλα ξαφνικά εκεί που ψωνιζα σκάει ενημέρωση οτι η φόρτιση διεκόπη. Έτσι χωρις λόγο. Και ήδη περιμέναμε και κάνα 20λεπτο μέσα στο αμαξι γιατι ένας έξυπνος με plug in φορτιζε στον 60αρη. Αλλο κουλό αυτο που η μαλακια το Evoque εχει DC CCS για 15kw μπαταρια και αυτονομία με τα ζόρια 40χλμ.
Οπότε ας διορθωθούν ολα αυτα και μετα ας ειναι παράγοντας οι επιπλέον λειτουργικοτητες.
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Ναι το V2L μας μάρανε. Ας δουλέψουν πρώτα αξιόπιστα οι υπάρχουσες υποδομές και βλεπουμε στη συνέχεια.
ειναι εσωτερικά στο σπίτι, το V2G ειναι για το δίκτυο που στην Ελλάδα θα πάρει χρόνο, βλέπεις τι γίνετια με τις stand alone μπαταρίες που σκόπιμα καθυστερούν να υλοποιήσουν για να συνεχίζουν τα παιχνιδάκια με την διαμόρφωση τιμών. Το να μπορεί κάποιος να εκμεταλεύεται μία μπαταρία 91kwh lfp οπως στο Sealion 7 excellence και να δίνει ρεύμα απο φ/β και να το παίρνει πίσω το βράδυ, με την ανάλογη υποδομή, ειναι για μένα μεγάλο όφελος, και φυσικά δεν απαιτεί να αγοράσεις ξεχωριστά μεγάλη μπαταρία για αποθήκευση (αλλά και πάλι δεν μπορεις να την αποφύγεις τελείως). Αν στο μέλλον επιτραπεί μέσω VNB να πουλάς ρεύμα στο δίκτυο το βράδυ στις ακριβές τιμές, το όφελςο θα ειναι μεγάλο (οικονομικά), θα ειναι αντίστοιχο της αρχικής επένδυσης οπως τα φ/β του 10, που σταδιακά ξεφούσκωσαν και αυτά. Προβλήματα υποδομών εχω ζήσει πολλές φορές σε ταξίδια, η πιο συνταρακτική ήταν στην Αλμυρό το Σεπτέμβριο του 23, που κατέβαινα απο Αγιο όρος, και λόγω του Ντάνιελ, είχαν παράκαμψη στην Λάρισσα και όταν έφτασα στον Αλμυρό, ενώ είχε ρεύμα δεν είχε Internet ο σταθμός και δεν μπορούσα να δώσω εντολή να ξεκινήσει ο φορτιστής. Στην Αταλάντη η In charge δεν ξεκινούσε καθόλου και έφθασα με αυτονομία 40 χιλιόμετρα στο Σχηματάρι.... οι υποδομές στην Ελλάδα θέλουν χρόνια ακόμα για να φθάσουν σε καλό επιπεδο, αλλά εχουν βελτιωθεί παρα πολύ τα τελευταία 2 χρόνια, οποιος ταξιδεύει Αθήνα Θεσσαλονίκη οπως εγώ συχνά, θα έχει δει τους νέους γρήγορους σταθμούς.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
οποιος ταξιδεύει Αθήνα Θεσσαλονίκη οπως εγώ συχνά
Και το κάνεις με ηλεκτρικό; Ήρωας!
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
Το τι θα διαλέξεις είναι σε σένα.
Όπως είπε και ο Στέφανος η τεχνολογία της μπαταρίας είναι ναχαμε να λέγαμε.
Τι κύκλοι φόρτισης, οι μπαταρίες θα εγκαταλείψουν μετά από εσένα.
Η αρχική αυτονομία σε νοιάζει, το τι θα γίνει σε 10 χρόνια κάνεις δεν στο εγγυάται.
Μεγάλο ρόλο παίζει κ η τιμή τους, έχουν διαφορα;δεν ειναι τόσο απλό, το BYD υποστηρίζει V2L*, οπότε (οταν επιτραπεί σε 1-2 χρόνια) θα μπορει΄ς να δινεις ρεύμα στο σπίτι σου ή στο δίκτυο, οι κύκλοι φόρτισης έχουν σημασία και δεν ειναι για 10ετίες. Επίσης, έχοντας ήδη ηλεκτρικό, το να φορτίζεις μόνιμα την μπαταρία στο 80% σε NMC ειναι λίγο θέμα, προτιμώ να εκμεταλεύομαι το 100% μπαταρίας μόνιμα. Η διαφορά στην κατανάλωση των δυο μοντέλων ειναι στην εθνική, το όχημα δεν το αγοράζω τόσο για ταξίδια, μέσα στην πόλη πιστεύω οτι οι διαφορές στα χιλιόμετρα που βγάζουν τα δύο μοντέλα ειναι μικρότερες. Στον εξοπλισμό που θέλω, με σημερινές τιμές και χωρις επιδότηση, το Y AWD LR πάει 57.770 και το BYD 56.490 (τιμές χωρίς επιδότηση), η διαφορά ειναι πολύ μικρή και δεν ειναι άξια συζήτησης -αν και πιστεύω οτι θα έχουμε αναπροσαρμογές και εντός του 25 απο τις ίδιες τις εταιρίες.
Είναι πολύ απλό, εσύ το κάνεις σύνθετο.
Αν θεωρείς σημαντικό να δίνεις ρεύμα στο σπίτι (ή σε κάτι άλλο) από το αυτοκίνητο, και θα σου λύσει τα χέρια τότε είναι ένα προβάδισμα.
Οι κύκλοι φόρτισης ειναι αδιάφοροι για σένα, για αυτόν που ίσως το πάρει μεταχειρισμένο από εσένα για ένα κομμάτι ψωμί ναι.
Τεράστια suv για μέσα στην πόλη της Αθήνας; Το Y ειναι σαν ένα BMW X4...
Και 90% να φορτίζεις την μπαταρία δε θα πάθει τπτ.
Και 100%, αν φύγεις άμεσα και την δουλέψεις, πάλι δε θα παθει τπτ. -
@realzeus said in TESLA FORUM:
Και το κάνεις με ηλεκτρικό; Ήρωας!
650 χιλιόμετρα Αθήνα Ουρανούπολή 7-10 φορές τον χρόνο, αποκλειστικά με ηλεκτρικό απο το 2023- να σου δείξω φωτογραφίες 6 η ώρα τα ξημερώματα στους ταχυφορτιστές της ΔΕΗ στο Ικέα στη Λάρισα μέσα στο σκοτάδι να μην βλέπεις την μύτη σου (εχω το DEL Blue pass και συμφέρει γιατι φορτίζω σε ταχυφορτιστές στα 0.40 λεπτά) - τα ηλεκτρικά για μένα δεν ειναι θέμα οικονομίας, που κακά τα ψέματα για τα χιλιόμετρα που κάνω με την νέα επιδότηση, δεν συμφέρει, ειναι περισσότερο θέμα κουλτούρας - ειμαι electric lover!!!
TESLA FORUM