Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 5008 (SUV)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 5008 (SUV)
    • 1
    • 2
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 58 / 58
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    1155
    40838
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitrioskosmas @Chrisk6 last edited by

      @chrisk6 said in Peugeot 5008 (SUV):

      Αλλαγη ολοκληρου ψαλιδιου επειδη χρειαζεται το σινεμπλο αλλαγη?
      Μονο εμενα μου φαινεται παραξενο?
      Για τι κοστη μιλαμε?

      Και στα παλαιότερα civic (2006-2011) συνέβαινε αυτό, πάνε πακέτο

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • alexandros-k
        alexandros-k @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in Peugeot 5008 (SUV):

        @chrisk6 said in Peugeot 5008 (SUV):

        Αλλαγη ολοκληρου ψαλιδιου επειδη χρειαζεται το σινεμπλο αλλαγη?
        Μονο εμενα μου φαινεται παραξενο?
        Για τι κοστη μιλαμε?

        Καθόλου παράξενο, εαν η βάση του ψαλιδιού φθείρεται μαζί με την φθορά του σινεμπλόκ. Δεν ειναι και ό,τι πιο συνηθισμένο, αλλά συμβαίνει ειδικά στην Γαλλική "μηχανολογία" που εφαρμόζεται αφού έχουν καταναλωθεί γεναίες ποσότητες μπορντώ!

        Γιατι, στα bmw γινεται αλλιως? Αλλά βρηκες ευκαιρια να θαψεις 😁

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by

          Ναι πακέτο πάνε διότι είναι καλύτερα δεμένο με το ψαλίδι το συνεμλοκ.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefan147 last edited by

            Στο 90% των αυτοκινήτων τα σινεμπλόκ αντικαθίστανται ξέχωρα από το ψαλίδι. Αυτό είναι και το λογικό καθώς εάν το ψαλίδι δεν έχει σπάσει/στραβώσει, δεν υπάρχει και λόγος αλλαγής του. Προφανώς και πρόκειται για δουλειά ρουτίνας που μπορεί να κάνει ο κάθε μηχανικός που διαθέτει πρέσα. Το μόνο ρίσκο είναι να βγει πατάτα το ανταλλακτικό σινεμπλόκ καθώς υπάρχουν άπειρες επιλογές αλλά εφόσον εμπιστευόμαστε είτε τις γνώσεις μας είτε το μηχανικό μας, δε θα υπάρχει κανένα θέμα με οποιαδήποτε επώνυμο.

            Στο Q5 που έχει 98764876 ψαλίδια μπρος-πίσω, συν τα υποπλαίσια κτλ, είχα αλλάξει σχεδόν σε όλα ταυτόχρονα με αμορτισέρ. Προφανώς και μεταμορφώθηκε το αμάξι καθώς είχε τοτε 120-130Κ χλμ. Στο Cupra είχα αλλάξει πολύ νωρίτερα, στα 60Κ χλμ, και είχα βάλει powerflex και επίσης είχε μεταμορφωθεί, προς άλλη κατεύθυνση φυσικά.

            Δυστυχώς υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν υπάρχει aftermarket αγορά και υποχρεώνεται ο κάτοχος να παίρνει πακέτο ψαλίδι με σινεμπλόκ καινούρια. Πχ πόρσε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • fanis75
              fanis75 moderator @alexandros-k last edited by fanis75

              @alexandros-k said in Peugeot 5008 (SUV):

              Γιατι, στα bmw γινεται αλλιως?

              Ναι, φυσικα - αναλογα με το μοντέλο όμως. Σε όσα ειχα εγω, δεν πήγαιναν πακέτο, ξεχωριστά άλλαζαν. Απλά στην ε46 (πισωκούνα γιατί τετρακούνα έχει ατσάλινα και όχι αλουμινένια ανάρτηση για να αντέχει), θέλανε αλλαγή τα ψαλίδια κάθε 40-50.000χλμ, στράβωναν!😂

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tjk last edited by tjk

                Καλησπέρα! Συνηθισμένο είναι. Και στο Nissan το κασκάι όταν άλλαξα τα Silent Blocks ολόκληρο το ψαλίδι αλλάξανε. Άντε βγάλε άκρη. Στα 80 χιλ χιλ αν θυμάμαι καλά, και πάταγε και χώμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • elvet
                  elvet last edited by

                  Στην 156 αλλάζουμε ψαλίδια σε κάθε αλλαγή φίλτρου πετρελαίου😀 αναλώσιμα εξ ορισμού

                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @elvet last edited by

                    @elvet said in Peugeot 5008 (SUV):

                    Στην 156 αλλάζουμε ψαλίδια σε κάθε αλλαγή φίλτρου πετρελαίου😀 αναλώσιμα εξ ορισμού

                    Ποιος σου ειπε να παρεος diesel. Ας επαιρνες βενζινης 🙃 😛

                    elvet 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elvet
                      elvet @alexandros-k last edited by

                      @alexandros-k said in Peugeot 5008 (SUV):

                      @elvet said in Peugeot 5008 (SUV):

                      Στην 156 αλλάζουμε ψαλίδια σε κάθε αλλαγή φίλτρου πετρελαίου😀 αναλώσιμα εξ ορισμού

                      Ποιος σου ειπε να παρεος diesel. Ας επαιρνες βενζινης 🙃 😛

                      🤣 🤣 το φίλτρο πετρελαίου φταίει που το αλλάζουμε κάθε 2 αλλαγές λαδιών 😊

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        chdi-5008 @criuser last edited by

                        @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

                        Απορούμε βέβαια πως με οφ ρόουντ έφτασε το αμάξι τα 123000 χλμ χωρίς γκρίνιες, όπως κάποιου άλλου επαγγελματία γκρινιάρη, που το κατέστρεφε συνειδητά επειδή του το πλήρωναν οι φορολογούμενοι...😊

                        Εκτός αν μας τα φούσκωνε και οι λόγοι ήταν άλλοι...

                        Αγνωστες οι βουλές....

                        Ειπα οτι δεν εκανα σκληρο off road αλλα δεν ειναι η φθορα στα σιλεμπλοκ ( silent-block) που ειναι το σωστο κι οχι σινεμπλοκ( δλδ κανω μπλοκ στο σινεμα ?) που το λενε πολλοι αλλα κι απο τους καλους δρομους με λακουβες που εχουμε..!!! Ρωτησα παντως κι αλλα συνεργεια γι αυτο το θεμα και το καλυτερο ειναι να αλλαχτουν και τα ψαλιδια μαζι για τον λογο μην δεν μπουνε τα λαστιχακια καλα στο ψαλιδι και μετα τρεχεις και δεν φτανεις..!!! Θελει μαστορα καλο με πρεσσα για να βουν κι απο οτι ειδα το ψαλιδι εχει τρια λαστιχακια κι οχι ενα οποτε δεν αξιζει να το τολμησεις. Καλυτερα μου ειπαν να αλλαχουν και τα ψαλιδια μαζι για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Αλλοστε το κοστος του ψαλιδιου μαζι με τα σιλεμπλοκ ειναι περιπου στα 50 με 60 ευρω το ενα.
                        Σε μενα θελουν μονο τα μπροστινα οποτε δεν ειναι μεγαλο το κοστος αλλαγης ειδικα αν δεν πας σε αντιπροσωπεια που θα σε κοπανησουν στα εργατικα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          chdi-5008 last edited by

                          @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

                          @stefan147 said in Peugeot 5008 (SUV):

                          Στο 90% των αυτοκινήτων τα σινεμπλόκ αντικαθίστανται ξέχωρα από το ψαλίδι. Αυτό είναι και το λογικό καθώς εάν το ψαλίδι δεν έχει σπάσει/στραβώσει, δεν υπάρχει και λόγος αλλαγής του. Προφανώς και πρόκειται για δουλειά ρουτίνας που μπορεί να κάνει ο κάθε μηχανικός που διαθέτει πρέσα. Το μόνο ρίσκο είναι να βγει πατάτα το ανταλλακτικό σινεμπλόκ καθώς υπάρχουν άπειρες επιλογές αλλά εφόσον εμπιστευόμαστε είτε τις γνώσεις μας είτε το μηχανικό μας, δε θα υπάρχει κανένα θέμα με οποιαδήποτε επώνυμο.

                          Στο Q5 που έχει 98764876 ψαλίδια μπρος-πίσω, συν τα υποπλαίσια κτλ, είχα αλλάξει σχεδόν σε όλα ταυτόχρονα με αμορτισέρ. Προφανώς και μεταμορφώθηκε το αμάξι καθώς είχε τοτε 120-130Κ χλμ. Στο Cupra είχα αλλάξει πολύ νωρίτερα, στα 60Κ χλμ, και είχα βάλει powerflex και επίσης είχε μεταμορφωθεί, προς άλλη κατεύθυνση φυσικά.

                          Δυστυχώς υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν υπάρχει aftermarket αγορά και υποχρεώνεται ο κάτοχος να παίρνει πακέτο ψαλίδι με σινεμπλόκ καινούρια. Πχ πόρσε.

                          Αυτο γινοταν στα παλια αμαξια που λες γιατι ρωτησα αρκετα συνεργεια γι αυτο το θεμα. Τωρα για λογους ασφαλειας πολλες εταιρειες υποχρεωνουν τα εξοσιοδοτημενα συνεργεια τουλαχιστον να βαζουν σετ ψαλιδι με σιλεμπλοκ μαζι. Τωρα αν εσυ θελεις να το ρισκαρεις σε καποιον μαστορα το κανεις. Αλλοστε το κοστος δεν εινι και μεγαλο γυρω στα 50 με 60 ευρω το ενα σετ ψαλιδι-σιλεμπλοκ που ρωτησα αλλα χωρις εργατικα. Εκει κανεις ερευνα αγορας για οικονομικα εργατικα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chdi-5008 last edited by chdi-5008

                            Οπως απαντησα και σε καποια μελη για το θεμα των σιλεμπλοκ κι οχι σινεμπλοκ ειναι πια δεδομενο οτι καποιες εταιρειες το θετουν σαν θεμα ασφαλειας κι ετσι αλλαζονται τα ψαλιδια που ερχονται με φορεμενα σιλεμπλοκ απο το εργοστασιο. Το κοστος που ρωτησα ειναι απο 50 -70 ευρω το ενα ψαλιδι αναλογα την μαρκα που βαζει το καθε συνεργειο. Εργατικα δεν ρωτησα. Θα παρω προσφορες.
                            Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              criuser last edited by

                              Είδα σήμερα στην Οτοουάν το νέο 5008. Εντυπωσιακό θα έλεγα και ξεχωριστό.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                chdi-5008 @criuser last edited by

                                @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

                                Είδα σήμερα στην Οτοουάν το νέο 5008. Εντυπωσιακό θα έλεγα και ξεχωριστό.

                                Προσωπικα δεν μου αρεσει ουτε το 5008 ουτε και το 3008. Τα εκανε σαν μπαουλα τετραγωνισμενα. Ασε που ειναι και υβριδικα και ηλεκτρικα πια κι εγω δεν τα θελω αυτα, προτιμω θερμικο κινητηρα. Σιγα την μεγαλη οικονομια που θα ανεις με το 5008 που δεν το λες και αμαξι πολης. Στην εθνικη ολο ο θερμικος θα λειτουργει. Που ειναι το κερδος ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Στους ρύπους σε αστικό σενάριο κίνησης!

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    H πλάκα είναι ότι σύμφωνα με τα τέστ των σάιτ, την καλύτερη του απόδοση την έχει το υβριδικό σύστημα στους περιφερειακούς δρόμους και στους αυτοκινητοδρόμους που στηρίζει πολύ καλά τις επιδόσεις του θερμικού.

                                    Στην πόλη πρέπει να πηγαίνεις με αυγό κάτω από το γκάζι.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 54
                                    • 55
                                    • 56
                                    • 57
                                    • 58
                                    • 58 / 58
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr