-
@chrisk6 said in Peugeot 5008 (SUV):
Αλλαγη ολοκληρου ψαλιδιου επειδη χρειαζεται το σινεμπλο αλλαγη?
Μονο εμενα μου φαινεται παραξενο?
Για τι κοστη μιλαμε?Και στα παλαιότερα civic (2006-2011) συνέβαινε αυτό, πάνε πακέτο
-
@fanis75 said in Peugeot 5008 (SUV):
@chrisk6 said in Peugeot 5008 (SUV):
Αλλαγη ολοκληρου ψαλιδιου επειδη χρειαζεται το σινεμπλο αλλαγη?
Μονο εμενα μου φαινεται παραξενο?
Για τι κοστη μιλαμε?Καθόλου παράξενο, εαν η βάση του ψαλιδιού φθείρεται μαζί με την φθορά του σινεμπλόκ. Δεν ειναι και ό,τι πιο συνηθισμένο, αλλά συμβαίνει ειδικά στην Γαλλική "μηχανολογία" που εφαρμόζεται αφού έχουν καταναλωθεί γεναίες ποσότητες μπορντώ!
Γιατι, στα bmw γινεται αλλιως? Αλλά βρηκες ευκαιρια να θαψεις
-
Ναι πακέτο πάνε διότι είναι καλύτερα δεμένο με το ψαλίδι το συνεμλοκ.
-
Στο 90% των αυτοκινήτων τα σινεμπλόκ αντικαθίστανται ξέχωρα από το ψαλίδι. Αυτό είναι και το λογικό καθώς εάν το ψαλίδι δεν έχει σπάσει/στραβώσει, δεν υπάρχει και λόγος αλλαγής του. Προφανώς και πρόκειται για δουλειά ρουτίνας που μπορεί να κάνει ο κάθε μηχανικός που διαθέτει πρέσα. Το μόνο ρίσκο είναι να βγει πατάτα το ανταλλακτικό σινεμπλόκ καθώς υπάρχουν άπειρες επιλογές αλλά εφόσον εμπιστευόμαστε είτε τις γνώσεις μας είτε το μηχανικό μας, δε θα υπάρχει κανένα θέμα με οποιαδήποτε επώνυμο.
Στο Q5 που έχει 98764876 ψαλίδια μπρος-πίσω, συν τα υποπλαίσια κτλ, είχα αλλάξει σχεδόν σε όλα ταυτόχρονα με αμορτισέρ. Προφανώς και μεταμορφώθηκε το αμάξι καθώς είχε τοτε 120-130Κ χλμ. Στο Cupra είχα αλλάξει πολύ νωρίτερα, στα 60Κ χλμ, και είχα βάλει powerflex και επίσης είχε μεταμορφωθεί, προς άλλη κατεύθυνση φυσικά.
Δυστυχώς υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν υπάρχει aftermarket αγορά και υποχρεώνεται ο κάτοχος να παίρνει πακέτο ψαλίδι με σινεμπλόκ καινούρια. Πχ πόρσε.
-
@alexandros-k said in Peugeot 5008 (SUV):
Γιατι, στα bmw γινεται αλλιως?
Ναι, φυσικα - αναλογα με το μοντέλο όμως. Σε όσα ειχα εγω, δεν πήγαιναν πακέτο, ξεχωριστά άλλαζαν. Απλά στην ε46 (πισωκούνα γιατί τετρακούνα έχει ατσάλινα και όχι αλουμινένια ανάρτηση για να αντέχει), θέλανε αλλαγή τα ψαλίδια κάθε 40-50.000χλμ, στράβωναν!
-
Καλησπέρα! Συνηθισμένο είναι. Και στο Nissan το κασκάι όταν άλλαξα τα Silent Blocks ολόκληρο το ψαλίδι αλλάξανε. Άντε βγάλε άκρη. Στα 80 χιλ χιλ αν θυμάμαι καλά, και πάταγε και χώμα.
-
Στην 156 αλλάζουμε ψαλίδια σε κάθε αλλαγή φίλτρου πετρελαίου
αναλώσιμα εξ ορισμού
-
@elvet said in Peugeot 5008 (SUV):
Στην 156 αλλάζουμε ψαλίδια σε κάθε αλλαγή φίλτρου πετρελαίου
αναλώσιμα εξ ορισμού
Ποιος σου ειπε να παρεος diesel. Ας επαιρνες βενζινης
-
@alexandros-k said in Peugeot 5008 (SUV):
@elvet said in Peugeot 5008 (SUV):
Στην 156 αλλάζουμε ψαλίδια σε κάθε αλλαγή φίλτρου πετρελαίου
αναλώσιμα εξ ορισμού
Ποιος σου ειπε να παρεος diesel. Ας επαιρνες βενζινης
το φίλτρο πετρελαίου φταίει που το αλλάζουμε κάθε 2 αλλαγές λαδιών
Peugeot 5008 (SUV)