-
@red_monster said in BYD forum:
@red_monster said in BYD forum:
@red_monster said in BYD forum:
@red_monster said in BYD forum:
το μονο μειον που βλέπω εγω ειναι οτι προτιμουσα το μηκος του αυθεντικου στα 3,78μ αντι 4μ που εγινε στην ευρωπαικη εκδοση
Θα προτιμουσα να ηταν 3,78 και ας ειχε πολύ μικρο χωρο αποσκευων τύπου 150 λίτρα αντι 310 που έχει τώρα. Για αμαξάκι πολής θες compact δεν θες να μετακομίσεις. Εξαλλου εχει και μπροστα αρκετο χώρο για ενα μικρο frunk για τα καλώδια φορτισης οπως έφτιαξα και γω στο δικό μου αμάξι
150 λίτρα είναι επιπέδου σκούτερ, τα 300αρια είναι ιδανικά για σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης
Για μενα προσωπικα που τετοιο αμαξι το θελω για μεσα στην πόλη τα 150 μια χαρα είναι και αν θελω παραπάνω αναδιπλωνω το ένα ή και τα 2 πισω καθίσματα και εχω παραπάνω. Ποσες φορες θες με τ 2ο αμαξακι να μεταφέρεις και 4 επιβατες και αποσκευές. Εγω ουτε που θυμαμαι την τελευταια φορα, αν θελω κάτι τετοιο εξαλλου παίρνω το πρωτο αμαξι
ειναι πολύ καλύτερο να είναι compact ενα δευτερο αμαξακι πολής
Τα πάνω είναι προσωπικες προτιμήσεις αλλα γενικα αν αγοράζεις ενα μικρο αμαξακι πολης για δεύτερο πολλοι έχουν την ιδια γνώμη. Δεν θα έλεγα τα ίδια αν ήταν να αγοράσει κάποιος το μοναδικό αμαξι του.
Τα 3,70 για σύγχρονο αμάξι πόλη είναι μικρό, πολύ μικρό και υπεισέρχεται στα όρια του σκούτερ ! Προ 15 ετών που δεν είχαν τόσα σκατολοΐδια ήταν κάτι παραπάνω από ΟΚ, βλέπε yaris mk1 κλπ, σήμερα είναι πρακτικά αδύνατο !
Ρε κόκκινο τέρας τι μας λες. καθολου αδυνατο δεν είναι
Μια χαρα υπάρχουν 3,6 μετρα αμαξακια και βολεύουν πολύ. Και σε ηλεκτρικο μάλιστα το leapmotor t-03 που είναι ανταγωνιστής αυτουνου 3,6 μέτρα είναι και έχει και ολα τα σκατολοίδια που λες και συ. και cruise control εχει και ολα τα συναφη.
Για τα δικά μου γούστα και ανάγκες, οτιδήποτε κάτω από 4 μέτρα είναι υπερβολικά μικρό για ανω των δυο μεταφερόμενων ατόμων. Δεν τα παρακολουθώ τα κινέζικα, τα θεωρώ ακόμα κάκιστα !
Δεν καταλαβαινω πως τα θεωρεις κάκιστα οταν μετα την τέσλα είναι οτι καλύτερο υπάρχει και σε κάποια σημεια την ξεπερνανε φυσικα
τωρα για το μεγεθος δεν μπορω να παω κοντρα στα θελω σου. Αν εσυ θες 4 μετρα και πανω οκ. Αλλα μη μου λες ότι αλλοι δεν θελουν μικροτερα και οτι ειναι πρακτικα αδυνατον.... γιατι προφανώς και έχεις λαθος
Και αν αναλογιστώ την εμπειρία μου με κινέζικες κατασκευές και ανταλλακτικά! Ούτε στον εχθρό μου !
Μην μιλαμε για κινεζικες κατασκευες γενικά και αοριστα. Γενικα και το κλείνω ο κινεζος μπορει να σου φτιαξει ότι θες σε οτι ποιοτητα θες. Οποτε αν πάρεις κάτι φτηνο πολύ χωρις προδιαγραφες δεν φταιει ο κινεζος. Ξαναλεω μιλαω γενικα, δεν εχω ιδεα γιατι συγκεκριμενο μιλας εσυ. απλα μην το ανοιξουμε δεν ενδιαφερει κανεναν ας μεινουμε στα αυτοκίνητα
Και αφου μιλαμε για αυτοκίνητα οι κινεζοι μαζι με την τεσλα ειναι πρωτοπόροι
μαλιστα η BYD είναι από τις ελαχιστες μάρκες παγκοσμίως που κατασκευαζουν σχεδον τα πάντα στα αυτοκινητα τους εκτος από λαστιχα για τις ζάντες και υαλοκαθαριστηρες. Και προφανώς κατασκευαζει και μπαταριες για τα EV της. Μεχρι και τα ΡΟΡΟ πλοια μεταφορας δικα της ειναι!!!!!
ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος κατασκευαστης δεν το κάνει αυτό.
Μπερδεύεις την κατασκευή με τη σχεδίαση. Οι Κινέζοι κατασκευάζουν τα πάντα, αλλά εξακολουθούν να υστερούν στον σχεδιασμό σε σχέση με τους Δυτικούς – τουλάχιστον όσον αφορά μη εξειδικευμένες κατασκευές. Όταν ο Κινέζος πουλάει ένα προϊόν για 15 € και του ζητήσεις να στο δώσει με 5 €, δεν θα σου κάνει έκπτωση· θα σου φτιάξει κάτι που πραγματικά του κοστίζει 5 €, μαζί με το εργολαβικό του. Τα υπόλοιπα έχουν ελάχιστη σχέση με τον σχεδιασμό και το τελικό προϊόν.
Ακόμα και η Tesla υστερεί σε ορισμένους τομείς σε σχέση με τους παραδοσιακούς δυτικούς κατασκευαστές: παρουσιάσεις (showrooms), σημεία συντήρησης, logistics ανταλλακτικών κ.λπ. Αν είσαι εντάξει με αυτά, προχωράς. Αν όχι, υπάρχουν και άλλα αξιόλογα – ίσως και πιο αξιόλογα – αυτοκίνητα.
-
προσωπικα, αν αγοραζα μικρο τωρα, μαλλον θα πηγαινα στην premium εκδοση του inster με την 42αρα μπαταρια και τους 97 ιππους.
Εγώ θα προτιμούσα το Τέσλα μόντελ 3, πάντως!
Εσύ πρόλαβες ψώνισες ….
Εγώ αν αγόραζα πάντως τώρα καθημερινό μικρό θα έπαιρνα το γιαρις. Γελοία κατανάλωση και πας και ταξίδι σε αντίθεση με τους ηλεκτρικούς κουβάδες.
Ποιοτικα μπουρδελο αλλά πιο all around αμάξι χωρίς τις δεσμεύσεις των bevΜε τέτοια ασχήμια και τιμές τα ηλεκτρικά νομίζουν ότι πιάνουν τον παπά από τα φρύδια.
Αλλα όταν βασίζεσαι στις επιδοτήσεις ως κλασσικος ελληναρας εισαγωγέας αυτά παθαίνεις -
-
-
-
Εξαιρετικός συνδυασμός! Εξαιρετική ιδέα!
-
η BYD είναι από τις ελαχιστες μάρκες παγκοσμίως που κατασκευαζουν σχεδον τα πάντα στα αυτοκινητα τους εκτος από λαστιχα για τις ζάντες και υαλοκαθαριστηρες. Και προφανώς κατασκευαζει και μπαταριες για τα EV της. Μεχρι και τα ΡΟΡΟ πλοια μεταφορας δικα της ειναι!!!!!
ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος κατασκευαστης δεν το κάνει αυτό.Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό. Δημιουργεί οικονομίες κλίμακος και άρα είναι φτηνότερο μεν, αλλά αν θες το καλύτερο, πρέπει να αγοράζεις απο εξειδικευμένους κατασκευαστές. Τα BYD λαμβάνουν εξαιρετικές κριτικές, και προσωπικά το Dolphin μου άφησε θετικότατες εντυπώσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα εξαρτήματα τους είναι τα καλύτερα επειδή φτιάχνονται in-house. Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και εξειδικευμένες κατασκευές αγοράζουν εξαρτήματα από ειδικούς κατασκευαστές.
Τώρα για την Κινεζική βιομηχανία γενικότερα, σίγουρα υπάρχουν ποιότητα και ποιότητες. Γνωρίζω λίγα πράγματα γιατί κι εγώ είχα μηχανήματα στην δουλειά μου (εκτυλικτικές-επανατυλικτικές, κοπτιικές, φλεξογραφικές εκτυπωτικές κλπ). Τα καλύτερα ήταν τα Ιταλικά, μετά έρχονταν τα Γερμανικά, μετά τα Κινέζικα και στον πάτο τα Ινδικά, όπου ήθελες κι έναν Ινδό να τα διορθώνει όλη μέρα...
-
Νεα εκδοση λογισμικου στο δελφινι με μερικες διαφοροποιησεις. Δεν θα αναφερω αυτες του change log αλλα καποιες undocumented που παρατηρησα.
Η αισθηση/"βαρος" του τιμονιου αλλαξε. Ειχα παραπονεθει οτι η "comfort" ρυθμιση ηταν ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ μαλακη. Αυτο αλλαξε. Η τωρινη κομφορτ εχει την ιδια αισθηση με την παλια σπορτ και η καινουρια σπορτ εχει κανει το τιμονι πιο βαρυ. Οχι υπερβολικα, αλλα ενα κλικ πιο πανω. Αυτην τη στιγμη ειμαι με την κομφορτ και το βρισκω μια χαρα.Στο μαμα-ναβι, η αναζητηση ειναι google το οποιο θελω να πιστευω οτι θα βελτιωσει την αναζητηση POIs και ισως και δρομων.
Μπηκε pin-to-drive (ηταν και στο change log αυτο). Πολυ χρησιμη προσθηκη, ειναι κατι που εχουν τα τεσλα εδω και αρκετο καιρο και βελτιωνει την αντικλεπτικη προστασια των οχηματων. Για οσους δεν το εχουν υποψιν τους, για να μπει σε drive το οχημα, πρεπει να εισαγεις ενα 4ψηφιο πιν (το οποιος εχεις ορισει εσυ νωριτερα).
Παμε τωρα σε κατι που δεν μου αρεσει. Ειναι κατι που ειχα παρατηρησει νωριτερα, πριν το update. Οπως εχουμε πει στο παρελθον, τα byd κανουν regen αφηνοντας το ποδι απο το γκαζι και πατωντας φρενο. Οταν αφηνεις το ποδι απο το γκαζι, η μεγιστη αναγεννηση ειναι 20kw, που επαρκει να επιβραδυνει το οχημα, αλλα σιγουρα οχι σε επιπεδο τεσλα. Με την αναγεννηση, το οχημα επιβραδυνει εως τα 20χλμ/ω (αν θυμαμαι καλα) και για να επιβραδυνεις κι αλλο πρεπει να πατησεις το πενταλ του φρενου. Οταν πατας το πενταλ του φρενου (ανεξαρτητως αρχικης ταχυτητας) στην αρχη το οχημα κανει αναγεννηση και οταν το πατησεις πιο βαθια, εμπλεκει το φρενο τριβης. Το φρενο τριβης εμπλεκεται ακομα και αν επιβραδυνεις πολυ ομαλα. Δεν ειναι δυνατον να το αποφυγεις δυστυχως. Το κακο ειναι οτι υπαρχει ενα μικρουλι "σκαλοπατακι" στην επιβραδυνση οταν εμπλακει το φρενο τριβης και το νιωθεις. Θα ηθελα, αν η επιβραδυνση ειναι πολυ ομαλη και πατας το φρενο λιγο, να μπορεις να επιβραδυνεις το οχημα εως ακινητοποιησης, μονο με την αναγεννηση. Στα τεσλα γινεται βελουδινα αυτο.
Θα ηθελα να ακουσω εντυπωσεις και απο κατοχους αλλων byd, αν υπαρχει αυτο το "σκαλοπατακι" και στα δικα τους οχηματα ή αν ειναι μονο στο δελφινι. Δεν ειναι κατι ενοχλητικο, αλλα αν καποιος εχει συνηθισει την απολυτα ομαλη επιβραδυνση σε one pedal drive, το καταλαβαινει.
-
παντως εγω δεν καταλαβαινω κανενα σκαλοπατι στην επιβραδυνση με το φρενο στο Αττο 3 και μαλιστα ποτε δε το ανεφεραν και οι δοκιμαστες παγκοσμιως.
-
παντως εγω δεν καταλαβαινω κανενα σκαλοπατι στην επιβραδυνση με το φρενο στο Αττο 3 και μαλιστα ποτε δε το ανεφεραν και οι δοκιμαστες παγκοσμιως.
και στο δελφινι ο μονος που το ανεφερε ειναι ο marek (marek drives), δεν το ειδα απο κανεναν αλλον. Ενας τροπος να δεις ποτε γινεται η μεταβαση απο την αναγεννηση στο θερμικο φρενο ειναι να βλεπεις την οθονη του οδηγου οταν επιβραδυνεις. Οταν το -Χ kw γινει μηδεν, σημαινει οτι ενεργοποιηθηκε το θερμικο. Αν βλεπεις -Χ kw εως ακινητοποιησης του οχηματος, τοτε πας εως σταματημα με αναγεννηση.
-
η BYD είναι από τις ελαχιστες μάρκες παγκοσμίως που κατασκευαζουν σχεδον τα πάντα στα αυτοκινητα τους εκτος από λαστιχα για τις ζάντες και υαλοκαθαριστηρες. Και προφανώς κατασκευαζει και μπαταριες για τα EV της. Μεχρι και τα ΡΟΡΟ πλοια μεταφορας δικα της ειναι!!!!!
ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος κατασκευαστης δεν το κάνει αυτό.Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό. Δημιουργεί οικονομίες κλίμακος και άρα είναι φτηνότερο μεν, αλλά αν θες το καλύτερο, πρέπει να αγοράζεις απο εξειδικευμένους κατασκευαστές. Τα BYD λαμβάνουν εξαιρετικές κριτικές, και προσωπικά το Dolphin μου άφησε θετικότατες εντυπώσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα εξαρτήματα τους είναι τα καλύτερα επειδή φτιάχνονται in-house. Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και εξειδικευμένες κατασκευές αγοράζουν εξαρτήματα από ειδικούς κατασκευαστές.
Τώρα για την Κινεζική βιομηχανία γενικότερα, σίγουρα υπάρχουν ποιότητα και ποιότητες. Γνωρίζω λίγα πράγματα γιατί κι εγώ είχα μηχανήματα στην δουλειά μου (εκτυλικτικές-επανατυλικτικές, κοπτιικές, φλεξογραφικές εκτυπωτικές κλπ). Τα καλύτερα ήταν τα Ιταλικά, μετά έρχονταν τα Γερμανικά, μετά τα Κινέζικα και στον πάτο τα Ινδικά, όπου ήθελες κι έναν Ινδό να τα διορθώνει όλη μέρα...
Eχεις στο μυαλο σου εναν κοσμο που δεν υπαρχει πια.
-
η BYD είναι από τις ελαχιστες μάρκες παγκοσμίως που κατασκευαζουν σχεδον τα πάντα στα αυτοκινητα τους εκτος από λαστιχα για τις ζάντες και υαλοκαθαριστηρες. Και προφανώς κατασκευαζει και μπαταριες για τα EV της. Μεχρι και τα ΡΟΡΟ πλοια μεταφορας δικα της ειναι!!!!!
ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος κατασκευαστης δεν το κάνει αυτό.Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό. Δημιουργεί οικονομίες κλίμακος και άρα είναι φτηνότερο μεν, αλλά αν θες το καλύτερο, πρέπει να αγοράζεις απο εξειδικευμένους κατασκευαστές. Τα BYD λαμβάνουν εξαιρετικές κριτικές, και προσωπικά το Dolphin μου άφησε θετικότατες εντυπώσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα εξαρτήματα τους είναι τα καλύτερα επειδή φτιάχνονται in-house. Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και εξειδικευμένες κατασκευές αγοράζουν εξαρτήματα από ειδικούς κατασκευαστές.
Τώρα για την Κινεζική βιομηχανία γενικότερα, σίγουρα υπάρχουν ποιότητα και ποιότητες. Γνωρίζω λίγα πράγματα γιατί κι εγώ είχα μηχανήματα στην δουλειά μου (εκτυλικτικές-επανατυλικτικές, κοπτιικές, φλεξογραφικές εκτυπωτικές κλπ). Τα καλύτερα ήταν τα Ιταλικά, μετά έρχονταν τα Γερμανικά, μετά τα Κινέζικα και στον πάτο τα Ινδικά, όπου ήθελες κι έναν Ινδό να τα διορθώνει όλη μέρα...
Eχεις στο μυαλο σου εναν κοσμο που δεν υπαρχει πια.
Δεν ξέρω γιατί το λες αυτό Άγη.
-
η BYD είναι από τις ελαχιστες μάρκες παγκοσμίως που κατασκευαζουν σχεδον τα πάντα στα αυτοκινητα τους εκτος από λαστιχα για τις ζάντες και υαλοκαθαριστηρες. Και προφανώς κατασκευαζει και μπαταριες για τα EV της. Μεχρι και τα ΡΟΡΟ πλοια μεταφορας δικα της ειναι!!!!!
ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος κατασκευαστης δεν το κάνει αυτό.Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό. Δημιουργεί οικονομίες κλίμακος και άρα είναι φτηνότερο μεν, αλλά αν θες το καλύτερο, πρέπει να αγοράζεις απο εξειδικευμένους κατασκευαστές. Τα BYD λαμβάνουν εξαιρετικές κριτικές, και προσωπικά το Dolphin μου άφησε θετικότατες εντυπώσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα εξαρτήματα τους είναι τα καλύτερα επειδή φτιάχνονται in-house. Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και εξειδικευμένες κατασκευές αγοράζουν εξαρτήματα από ειδικούς κατασκευαστές.
Τώρα για την Κινεζική βιομηχανία γενικότερα, σίγουρα υπάρχουν ποιότητα και ποιότητες. Γνωρίζω λίγα πράγματα γιατί κι εγώ είχα μηχανήματα στην δουλειά μου (εκτυλικτικές-επανατυλικτικές, κοπτιικές, φλεξογραφικές εκτυπωτικές κλπ). Τα καλύτερα ήταν τα Ιταλικά, μετά έρχονταν τα Γερμανικά, μετά τα Κινέζικα και στον πάτο τα Ινδικά, όπου ήθελες κι έναν Ινδό να τα διορθώνει όλη μέρα...
Eχεις στο μυαλο σου εναν κοσμο που δεν υπαρχει πια.
Δεν ξέρω γιατί το λες αυτό Άγη.
γιατι μονο τα τελευταια 5 χρονια οι Κινεζοι εχουν κανει τεραστια προοδο και εχουν ξεπερασει τους δυτικους σε τεχνολογια. οποτε οτιδηποτε δοκιμασες που ηταν φτιαγμενο πριν μερικα χρονια δεν ισχυει τωρα.
η καθετοποιηση στην παραγωγη ειναι το μεγαλο τους ατου
-
Δεν θα φέρω αντίλογο γιατί όντως η εμπειρία μου είναι πριν από 10+ χρόνια. Δεν είναι τόσο πολύ θέμα τεχνολογίας (π.χ. όλα τα καλά μηχανήματα είχαν ιαπωνικά inverters), αλλά σχεδιασμού όπου τα ιταλικά είχαν quick release για την ρύθμιση των ξυραφιών στις κοπτικές, όταν οι άλλες είχαν Torx ή Allen. Οι δικές μου ιταλικές δεν έβγαλαν σχεδόν κανένα πρόβλημα πάντως.
-
παντως εγω δεν καταλαβαινω κανενα σκαλοπατι στην επιβραδυνση με το φρενο στο Αττο 3 και μαλιστα ποτε δε το ανεφεραν και οι δοκιμαστες παγκοσμιως.
και στο δελφινι ο μονος που το ανεφερε ειναι ο marek (marek drives), δεν το ειδα απο κανεναν αλλον. Ενας τροπος να δεις ποτε γινεται η μεταβαση απο την αναγεννηση στο θερμικο φρενο ειναι να βλεπεις την οθονη του οδηγου οταν επιβραδυνεις. Οταν το -Χ kw γινει μηδεν, σημαινει οτι ενεργοποιηθηκε το θερμικο. Αν βλεπεις -Χ kw εως ακινητοποιησης του οχηματος, τοτε πας εως σταματημα με αναγεννηση.
το εχω δει και σου ειχα περιγραψει ποτε μηδενιζει αλλα τιποτε δεν καταλαβαινω ακομα και στο μηδενισμα. Ισως φταιει οτι οδηγω πολυ ηρεμα
-
παντως εγω δεν καταλαβαινω κανενα σκαλοπατι στην επιβραδυνση με το φρενο στο Αττο 3 και μαλιστα ποτε δε το ανεφεραν και οι δοκιμαστες παγκοσμιως.
και στο δελφινι ο μονος που το ανεφερε ειναι ο marek (marek drives), δεν το ειδα απο κανεναν αλλον. Ενας τροπος να δεις ποτε γινεται η μεταβαση απο την αναγεννηση στο θερμικο φρενο ειναι να βλεπεις την οθονη του οδηγου οταν επιβραδυνεις. Οταν το -Χ kw γινει μηδεν, σημαινει οτι ενεργοποιηθηκε το θερμικο. Αν βλεπεις -Χ kw εως ακινητοποιησης του οχηματος, τοτε πας εως σταματημα με αναγεννηση.
το εχω δει και σου ειχα περιγραψει ποτε μηδενιζει αλλα τιποτε δεν καταλαβαινω ακομα και στο μηδενισμα. Ισως φταιει οτι οδηγω πολυ ηρεμα
Και εγω ήρεμα οδηγώ αλλά όταν ξέρεις τι να περιμένεις, το αναγνωρίζεις, ειδικά αν η πέδηση είναι πολύ προοδευτική
-
@red_monster said in BYD forum:
@red_monster said in BYD forum:
@red_monster said in BYD forum:
@red_monster said in BYD forum:
@red_monster said in BYD forum:
το μονο μειον που βλέπω εγω ειναι οτι προτιμουσα το μηκος του αυθεντικου στα 3,78μ αντι 4μ που εγινε στην ευρωπαικη εκδοση
Θα προτιμουσα να ηταν 3,78 και ας ειχε πολύ μικρο χωρο αποσκευων τύπου 150 λίτρα αντι 310 που έχει τώρα. Για αμαξάκι πολής θες compact δεν θες να μετακομίσεις. Εξαλλου εχει και μπροστα αρκετο χώρο για ενα μικρο frunk για τα καλώδια φορτισης οπως έφτιαξα και γω στο δικό μου αμάξι
150 λίτρα είναι επιπέδου σκούτερ, τα 300αρια είναι ιδανικά για σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης
Για μενα προσωπικα που τετοιο αμαξι το θελω για μεσα στην πόλη τα 150 μια χαρα είναι και αν θελω παραπάνω αναδιπλωνω το ένα ή και τα 2 πισω καθίσματα και εχω παραπάνω. Ποσες φορες θες με τ 2ο αμαξακι να μεταφέρεις και 4 επιβατες και αποσκευές. Εγω ουτε που θυμαμαι την τελευταια φορα, αν θελω κάτι τετοιο εξαλλου παίρνω το πρωτο αμαξι
ειναι πολύ καλύτερο να είναι compact ενα δευτερο αμαξακι πολής
Τα πάνω είναι προσωπικες προτιμήσεις αλλα γενικα αν αγοράζεις ενα μικρο αμαξακι πολης για δεύτερο πολλοι έχουν την ιδια γνώμη. Δεν θα έλεγα τα ίδια αν ήταν να αγοράσει κάποιος το μοναδικό αμαξι του.
Τα 3,70 για σύγχρονο αμάξι πόλη είναι μικρό, πολύ μικρό και υπεισέρχεται στα όρια του σκούτερ ! Προ 15 ετών που δεν είχαν τόσα σκατολοΐδια ήταν κάτι παραπάνω από ΟΚ, βλέπε yaris mk1 κλπ, σήμερα είναι πρακτικά αδύνατο !
Ρε κόκκινο τέρας τι μας λες. καθολου αδυνατο δεν είναι
Μια χαρα υπάρχουν 3,6 μετρα αμαξακια και βολεύουν πολύ. Και σε ηλεκτρικο μάλιστα το leapmotor t-03 που είναι ανταγωνιστής αυτουνου 3,6 μέτρα είναι και έχει και ολα τα σκατολοίδια που λες και συ. και cruise control εχει και ολα τα συναφη.
Για τα δικά μου γούστα και ανάγκες, οτιδήποτε κάτω από 4 μέτρα είναι υπερβολικά μικρό για ανω των δυο μεταφερόμενων ατόμων. Δεν τα παρακολουθώ τα κινέζικα, τα θεωρώ ακόμα κάκιστα !
Δεν καταλαβαινω πως τα θεωρεις κάκιστα οταν μετα την τέσλα είναι οτι καλύτερο υπάρχει και σε κάποια σημεια την ξεπερνανε φυσικα
τωρα για το μεγεθος δεν μπορω να παω κοντρα στα θελω σου. Αν εσυ θες 4 μετρα και πανω οκ. Αλλα μη μου λες ότι αλλοι δεν θελουν μικροτερα και οτι ειναι πρακτικα αδυνατον.... γιατι προφανώς και έχεις λαθος
Και αν αναλογιστώ την εμπειρία μου με κινέζικες κατασκευές και ανταλλακτικά! Ούτε στον εχθρό μου !
Μην μιλαμε για κινεζικες κατασκευες γενικά και αοριστα. Γενικα και το κλείνω ο κινεζος μπορει να σου φτιαξει ότι θες σε οτι ποιοτητα θες. Οποτε αν πάρεις κάτι φτηνο πολύ χωρις προδιαγραφες δεν φταιει ο κινεζος. Ξαναλεω μιλαω γενικα, δεν εχω ιδεα γιατι συγκεκριμενο μιλας εσυ. απλα μην το ανοιξουμε δεν ενδιαφερει κανεναν ας μεινουμε στα αυτοκίνητα
Και αφου μιλαμε για αυτοκίνητα οι κινεζοι μαζι με την τεσλα ειναι πρωτοπόροι
μαλιστα η BYD είναι από τις ελαχιστες μάρκες παγκοσμίως που κατασκευαζουν σχεδον τα πάντα στα αυτοκινητα τους εκτος από λαστιχα για τις ζάντες και υαλοκαθαριστηρες. Και προφανώς κατασκευαζει και μπαταριες για τα EV της. Μεχρι και τα ΡΟΡΟ πλοια μεταφορας δικα της ειναι!!!!!
ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος κατασκευαστης δεν το κάνει αυτό.
Μπερδεύεις την κατασκευή με τη σχεδίαση. Οι Κινέζοι κατασκευάζουν τα πάντα, αλλά εξακολουθούν να υστερούν στον σχεδιασμό σε σχέση με τους Δυτικούς – τουλάχιστον όσον αφορά μη εξειδικευμένες κατασκευές.
Εχεις λάθος, μια χαρα σχεδιαση εχουν , εσυ μαλλον εχεις μεινει στο παρελθον, εξελισσονται με γοργους ρυθμους, αυτα που λες ισχυαν στο παρελθον, μπορει και τωρα σε κάποιους λίγους τομεις αλλα το κενό εχει κλείσει και σε αυτούς, ειναι πολύ κοντά
-
η BYD είναι από τις ελαχιστες μάρκες παγκοσμίως που κατασκευαζουν σχεδον τα πάντα στα αυτοκινητα τους εκτος από λαστιχα για τις ζάντες και υαλοκαθαριστηρες. Και προφανώς κατασκευαζει και μπαταριες για τα EV της. Μεχρι και τα ΡΟΡΟ πλοια μεταφορας δικα της ειναι!!!!!
ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος κατασκευαστης δεν το κάνει αυτό.Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό. Δημιουργεί οικονομίες κλίμακος και άρα είναι φτηνότερο μεν, αλλά αν θες το καλύτερο, πρέπει να αγοράζεις απο εξειδικευμένους κατασκευαστές. Τα BYD λαμβάνουν εξαιρετικές κριτικές, και προσωπικά το Dolphin μου άφησε θετικότατες εντυπώσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα εξαρτήματα τους είναι τα καλύτερα επειδή φτιάχνονται in-house. Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και εξειδικευμένες κατασκευές αγοράζουν εξαρτήματα από ειδικούς κατασκευαστές.
Τώρα για την Κινεζική βιομηχανία γενικότερα, σίγουρα υπάρχουν ποιότητα και ποιότητες. Γνωρίζω λίγα πράγματα γιατί κι εγώ είχα μηχανήματα στην δουλειά μου (εκτυλικτικές-επανατυλικτικές, κοπτιικές, φλεξογραφικές εκτυπωτικές κλπ). Τα καλύτερα ήταν τα Ιταλικά, μετά έρχονταν τα Γερμανικά, μετά τα Κινέζικα και στον πάτο τα Ινδικά, όπου ήθελες κι έναν Ινδό να τα διορθώνει όλη μέρα...
Δεν ειναι τα καλύτερα επειδη φτιαχνονται in-house , οχι δεν λεω αυτό. Λέω ότι επειδη ειναι οικονομια κλιμακος μπορουν να είναι πολύ πιο ανταγωνιστικοι σε τιμές αφού κάτι που κατασκευαζουν inhouse τους κοστίζει λιγότερο από αλλες εταιρείες που χρησιμοποιουν εξωτερικους συνεργατες για τα πάντα.
Η οικονομία κλίμακας είναι πλέον το Α και το Ω. Η BYD γιαυτο εγινε κολλοσσος. Η Tesla το ίδιο. Ακολουθουν διαφορετικούς δρόμους αλλα και οι 2 με οικονομίες κλίμακας
αυτος ειναι ο τρόπος να κυριαρχησεις. Δεν χρειαζεται να έχεις το καλύτερο.
-
Ερχονται σε κανα 2 χρόνια οι επόμενες μπαταριες Blade 2 που θα πάρουν σταδιακα όλα τα οχηματα της BYD
Ουσιαστικα πρόκειται για LFP Μπαταρίες με το ίδιο βαρος της πρώτης γενιάς blade της Byd αλλα 35% μεγαλύτερο desnity αρα και αυτονομία
-
η BYD είναι από τις ελαχιστες μάρκες παγκοσμίως που κατασκευαζουν σχεδον τα πάντα στα αυτοκινητα τους εκτος από λαστιχα για τις ζάντες και υαλοκαθαριστηρες. Και προφανώς κατασκευαζει και μπαταριες για τα EV της. Μεχρι και τα ΡΟΡΟ πλοια μεταφορας δικα της ειναι!!!!!
ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος κατασκευαστης δεν το κάνει αυτό.Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό. Δημιουργεί οικονομίες κλίμακος και άρα είναι φτηνότερο μεν, αλλά αν θες το καλύτερο, πρέπει να αγοράζεις απο εξειδικευμένους κατασκευαστές. Τα BYD λαμβάνουν εξαιρετικές κριτικές, και προσωπικά το Dolphin μου άφησε θετικότατες εντυπώσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα εξαρτήματα τους είναι τα καλύτερα επειδή φτιάχνονται in-house. Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και εξειδικευμένες κατασκευές αγοράζουν εξαρτήματα από ειδικούς κατασκευαστές.
Τώρα για την Κινεζική βιομηχανία γενικότερα, σίγουρα υπάρχουν ποιότητα και ποιότητες. Γνωρίζω λίγα πράγματα γιατί κι εγώ είχα μηχανήματα στην δουλειά μου (εκτυλικτικές-επανατυλικτικές, κοπτιικές, φλεξογραφικές εκτυπωτικές κλπ). Τα καλύτερα ήταν τα Ιταλικά, μετά έρχονταν τα Γερμανικά, μετά τα Κινέζικα και στον πάτο τα Ινδικά, όπου ήθελες κι έναν Ινδό να τα διορθώνει όλη μέρα...
Δεν ειναι τα καλύτερα επειδη φτιαχνονται in-house , οχι δεν λεω αυτό. Λέω ότι επειδη ειναι οικονομια κλιμακος μπορουν να είναι πολύ πιο ανταγωνιστικοι σε τιμές αφού κάτι που κατασκευαζουν inhouse τους κοστίζει λιγότερο από αλλες εταιρείες που χρησιμοποιουν εξωτερικους συνεργατες για τα πάντα.
Η οικονομία κλίμακας είναι πλέον το Α και το Ω. Η BYD γιαυτο εγινε κολλοσσος. Η Tesla το ίδιο. Ακολουθουν διαφορετικούς δρόμους αλλα και οι 2 με οικονομίες κλίμακας
αυτος ειναι ο τρόπος να κυριαρχησεις. Δεν χρειαζεται να έχεις το καλύτερο.
Κοντεύοντας τα 50, πλέον θα παίρνω αυτό που έχει τα καλύτερα (και αν μπορώ να τα αγοράσω). Τώρα τι συμφέρει τον κάθε κεφλαιοκράτη, δεν με νοιάζει.
BYD forum