Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 487
    • 488
    • 489
    • 490
    • 491
    • 489 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9817
    285200
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefan147 last edited by

      Σωστά, highland vs juniper.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by

        Πάντα το 3άρι ήταν καλύτερο αυτοκίνητο από το αντίστοιχο Υ. Πιο αεροδυναμικό, πιο αποδοτικό, πιο ταξιδιάρικο, πιο στριφτερό. Ειδικά τώρα που η ηχομόνωση στο Juniper δεν είναι αντίστοιχα καλή με του Highland. Και πάλι είναι πολύ προσεγμένη, απλώς στο 3άρι έκαναν απίστευτη δουλειά.

        https://cartalk.gr/

        G R fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 5
        • G
          george1977 @dimsabas last edited by

          @dimsabas said in TESLA FORUM:

          Πάντα το 3άρι ήταν καλύτερο αυτοκίνητο από το αντίστοιχο Υ. Πιο αεροδυναμικό, πιο αποδοτικό, πιο ταξιδιάρικο, πιο στριφτερό. Ειδικά τώρα που η ηχομόνωση στο Juniper δεν είναι αντίστοιχα καλή με του Highland. Και πάλι είναι πολύ προσεγμένη, απλώς στο 3άρι έκαναν απίστευτη δουλειά.

          Είναι πολύ βελτιωμένη η ηχομονωση αλλά δεν μπορεί να φτάσει το επίπεδο του 3 , καθώς ο όγκος δημιουργεί αρκετή φασαρία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Δεν είναι μόνο αυτό, ακούγονται περισσότερο και τα λάστιχα.

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster @dimsabas last edited by

              @dimsabas said in TESLA FORUM:

              Πάντα το 3άρι ήταν καλύτερο αυτοκίνητο από το αντίστοιχο Υ. Πιο αεροδυναμικό, πιο αποδοτικό, πιο ταξιδιάρικο, πιο στριφτερό. Ειδικά τώρα που η ηχομόνωση στο Juniper δεν είναι αντίστοιχα καλή με του Highland. Και πάλι είναι πολύ προσεγμένη, απλώς στο 3άρι έκαναν απίστευτη δουλειά.

              Γιατί δεν είναι αντίστοιχα καλή η ηχομόνωση ;
              Δεν έχει τόσο προσοχή ή η διαφορά πηγάζει από τον διαφορετικό όγκο ;

              D E 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas @red_monster last edited by

                Ακούγονται όλα λίγο περισσότερο. Εντάξει, για τον αέρα το αναμένεις. Αλλά τα λάστιχα; Ήθελε λίγη παραπάνω μόνωση στους θόλους. Προφανώς είναι καλύτερο από το παλιό Υ, απλώς δε φτάνει το 3. Γνώμη μου.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                  @dimsabas said in TESLA FORUM:

                  Πάντα το 3άρι ήταν καλύτερο αυτοκίνητο από το αντίστοιχο Υ.

                  Εεε ναι προφανώς!! Βασική φυσική ειναι.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • E
                    evmenis @red_monster last edited by

                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                    @dimsabas said in TESLA FORUM:

                    Πάντα το 3άρι ήταν καλύτερο αυτοκίνητο από το αντίστοιχο Υ. Πιο αεροδυναμικό, πιο αποδοτικό, πιο ταξιδιάρικο, πιο στριφτερό. Ειδικά τώρα που η ηχομόνωση στο Juniper δεν είναι αντίστοιχα καλή με του Highland. Και πάλι είναι πολύ προσεγμένη, απλώς στο 3άρι έκαναν απίστευτη δουλειά.

                    Γιατί δεν είναι αντίστοιχα καλή η ηχομόνωση ;
                    Δεν έχει τόσο προσοχή ή η διαφορά πηγάζει από τον διαφορετικό όγκο ;

                    Εχει μεγαλυτερους θολους το Υ και μεγεθυνει τους ηχους σαν ηχειο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • argyn
                      argyn last edited by argyn

                      Ρε σεις, υπάρχει κάποιος τρόπος στα τελευταια 4κινητα ΜY και Μ3 να αλλάζει κάνεις την επιλογη του stopping mode απο Hold σε Roll εν κινήσει?

                      Το one pedal του hold είναι εξαιρετικό για οδήγηση μέχρι 7/10 , στο παραπανω ομως χαλαρά σε σκοτώνει διότι το regenerative breaking πχ σε καμπές υψηλών ταχυτήτων αποσταθεροποιεί το αμάξι αφού μαλακωδως η tesla δεν απενεργοποιει/μετριαζει επαρκως την αναγεννηση οταν πηγαίνει κάνεις μαλλιοκουβαρα οπότε το παραμικρό παιξιμο του ποδιού στο γκάζι αλλάζει άμεσα την τροχιά του αμαξιού.

                      T D monman2 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        teo-mak @argyn last edited by

                        @argyn said in TESLA FORUM:

                        Ρε σεις, υπάρχει κάποιος τρόπος στα τελευταια 4κινητα ΜY και Μ3 να αλλάζει κάνεις την επιλογη του stopping mode απο Hold σε Roll εν κινήσει?

                        Το one pedal του hold είναι εξαιρετικό για οδήγηση μέχρι 7/10 , στο παραπανω ομως χαλαρά σε σκοτώνει διότι το regenerative breaking πχ σε καμπές υψηλών ταχυτήτων αποσταθεροποιεί το αμάξι αφού μαλακωδως η tesla δεν απενεργοποιει/μετριαζει επαρκως την αναγεννηση οταν πηγαίνει κάνεις μαλλιοκουβαρα οπότε το παραμικρό παιξιμο του ποδιού στο γκάζι αλλάζει άμεσα την τροχιά του αμαξιού.

                        Λογικα με το sexy knob θα μπορεις .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol @argyn last edited by

                          @argyn said in TESLA FORUM:

                          Ρε σεις, υπάρχει κάποιος τρόπος στα τελευταια 4κινητα ΜY και Μ3 να αλλάζει κάνεις την επιλογη του stopping mode απο Hold σε Roll εν κινήσει?

                          Το one pedal του hold είναι εξαιρετικό για οδήγηση μέχρι 7/10 , στο παραπανω ομως χαλαρά σε σκοτώνει διότι το regenerative breaking πχ σε καμπές υψηλών ταχυτήτων αποσταθεροποιεί το αμάξι αφού μαλακωδως η tesla δεν απενεργοποιει/μετριαζει επαρκως την αναγεννηση οταν πηγαίνει κάνεις μαλλιοκουβαρα οπότε το παραμικρό παιξιμο του ποδιού στο γκάζι αλλάζει άμεσα την τροχιά του αμαξιού.

                          το hold / roll on δεν εχουν σχεση με το regen. Εσυ θες να μηδενισεις το regen, το οποιο, οπως αναφερε ο teo, γινεται με το sexy

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • argyn
                            argyn last edited by

                            Και όμως η συμπεριφορα του stopping mode αλλαζει τελειως το τι συμβαινει και στις ψηλες ταχυτητες στο αφημα ενω αλλαζει και την regen συμπεριφορα. Μου φανηκε και εμενα κουλο αλλα το επιβεβαιωσα και μέσω του energy app και όντως ισχύει. Μεγάλη μαλακια που είναι ρυθμισιμο μόνο με αφτερμαρκετ πράγματα παντως. Θενκς!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Πήρες επιτέλους τεσλα;;;; Η θα βγει και δεύτερη σεζόν;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • argyn
                                argyn last edited by

                                Πότε μην πληρώνεις για κάτι που σου διατίθεται τσάμπα λαπ - βασικός κανόνας. ΕΑΝ πέσουν οι τιμές στα άψογα μεταχειρισμένα M3P 2023 στο 25άρι πιθανόν ψωνίσω, μέχρι τότε κάθε φορά που πέφτει στα χέρια μου κάποιο εταιρικό M3/Υ AWD κάνω πειράματα για να περνάω την ώρα μου.

                                bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • monman2
                                  monman2 @argyn last edited by

                                  @argyn said in TESLA FORUM:

                                  Ρε σεις, υπάρχει κάποιος τρόπος στα τελευταια 4κινητα ΜY και Μ3 να αλλάζει κάνεις την επιλογη του stopping mode απο Hold σε Roll εν κινήσει?

                                  Το one pedal του hold είναι εξαιρετικό για οδήγηση μέχρι 7/10 , στο παραπανω ομως χαλαρά σε σκοτώνει διότι το regenerative breaking πχ σε καμπές υψηλών ταχυτήτων αποσταθεροποιεί το αμάξι αφού μαλακωδως η tesla δεν απενεργοποιει/μετριαζει επαρκως την αναγεννηση οταν πηγαίνει κάνεις μαλλιοκουβαρα οπότε το παραμικρό παιξιμο του ποδιού στο γκάζι αλλάζει άμεσα την τροχιά του αμαξιού.

                                  στο Μ3Ρ αλλάζει όσο θέλεις στο track mode
                                  818d2161-d317-4521-bea6-c32a91b83343-image.png

                                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iceman7 @monman2 last edited by iceman7

                                    @monman2 said in TESLA FORUM:

                                    @argyn said in TESLA FORUM:

                                    Ρε σεις, υπάρχει κάποιος τρόπος στα τελευταια 4κινητα ΜY και Μ3 να αλλάζει κάνεις την επιλογη του stopping mode απο Hold σε Roll εν κινήσει?

                                    Το one pedal του hold είναι εξαιρετικό για οδήγηση μέχρι 7/10 , στο παραπανω ομως χαλαρά σε σκοτώνει διότι το regenerative breaking πχ σε καμπές υψηλών ταχυτήτων αποσταθεροποιεί το αμάξι αφού μαλακωδως η tesla δεν απενεργοποιει/μετριαζει επαρκως την αναγεννηση οταν πηγαίνει κάνεις μαλλιοκουβαρα οπότε το παραμικρό παιξιμο του ποδιού στο γκάζι αλλάζει άμεσα την τροχιά του αμαξιού.

                                    στο Μ3Ρ αλλάζει όσο θέλεις στο track mode

                                    Κοιτά που ο Τάσος το ψήνει για περφορμανς 😜

                                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • bekiaris
                                      bekiaris @argyn last edited by bekiaris

                                      @argyn said in TESLA FORUM:

                                      Πότε μην πληρώνεις για κάτι που σου διατίθεται τσάμπα λαπ - βασικός κανόνας. ΕΑΝ πέσουν οι τιμές στα άψογα μεταχειρισμένα M3P 2023 στο 25άρι πιθανόν ψωνίσω, μέχρι τότε κάθε φορά που πέφτει στα χέρια μου κάποιο εταιρικό M3/Υ AWD κάνω πειράματα για να περνάω την ώρα μου.

                                      αν ισχύσει αυτο που έχει διαρεύσει, δηλαδή μείωση τις επιδότησης στα 3.500 εώς 4.000, δύσκολα θα πέσουν οι τιμές των μεταχειρισμένων. Πολλοί περίμεναν να βγει η καινούργια στα ίδια χρήματα και να πουλήσουν σε καλή τιμή το προηγούμενο (πχ 3ετίας) και να πάρουν ένα καινούργιο, με την επιδότηση φυσικά των 9. Τώρα αν καταφέρουν μεν να πουλήσουν ψηλά, θα αγοράσουν και ψηλά πλέον με μειωμένη επιδότηση, δημιουργείται μια περίεργη κατάσταση. Θεωρώ οτι οι περισσότεροι θα αναγκαστούν να κρατήσουν το όχημα τους αν ειναι ευχαριστημένοι και θα εγκαταλείψουν τα περι αντικατάστασης.

                                      R argyn 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster @bekiaris last edited by

                                        @bekiaris said in TESLA FORUM:

                                        @argyn said in TESLA FORUM:

                                        Πότε μην πληρώνεις για κάτι που σου διατίθεται τσάμπα λαπ - βασικός κανόνας. ΕΑΝ πέσουν οι τιμές στα άψογα μεταχειρισμένα M3P 2023 στο 25άρι πιθανόν ψωνίσω, μέχρι τότε κάθε φορά που πέφτει στα χέρια μου κάποιο εταιρικό M3/Υ AWD κάνω πειράματα για να περνάω την ώρα μου.

                                        αν ισχύσει αυτο που έχει διαρεύσει, δηλαδή μείωση τις επιδότησης στα 3.500 εώς 4.000, δύσκολα θα πέσουν οι τιμές των μεταχειρισμένων. Πολλοί περίμεναν να βγει η καινούργια στα ίδια χρήματα και να πουλήσουν σε καλή τιμή το προηγούμενο (πχ 3ετίας) και να πάρουν ένα καινούργιο, με την επιδότηση φυσικά των 9. Τώρα αναγκάζονται μεν να πουλήσουν ψηλά, αλλά θα αγοράσουν και ψηλά πλέον με μειωμένη επιδότηση, δημιουργείται μια περίεργη κατάσταση. Θεωρώ οτι οι περισσότεροι θα αναγκαστούν να κρατήσουν το όχημα τους αν ειναι ευχαριστημένοι και θα εγκαταλείψουν τα περι αντικατάστασης.

                                        Εικασία της εικασίας – ω, εικασία!

                                        bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • bekiaris
                                          bekiaris @red_monster last edited by

                                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                                          Εικασία της εικασίας – ω, εικασία!

                                          ναι πιθανόν. εδώ είμαστε για να λέμε ελεύθερα την γνώμη μας, ακόμα και τις εικασίες μας. Αντί να την λες ομως στους άλλους για τις προσωπικές τους εκτιμήσεις, έχει κάτι να πεις επι αυτού ή ο λόγος ύπαρξης σου ειναι απλά να σνομπάρεις τα μέλη του φορουμ που εκφράζονται ελεύθερα?

                                          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster @bekiaris last edited by

                                            @bekiaris said in TESLA FORUM:

                                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                                            Εικασία της εικασίας – ω, εικασία!

                                            ναι πιθανόν. εδώ είμαστε για να λέμε ελεύθερα την γνώμη μας, ακόμα και τις εικασίες μας. Αντί να την λες ομως στους άλλους για τις προσωπικές τους εκτιμήσεις, έχει κάτι να πεις επι αυτού ή ο λόγος ύπαρξης σου ειναι απλά να σνομπάρεις τα μέλη του φορουμ που εκφράζονται ελεύθερα?

                                            Είναι χιλιοστή φορά που γράφεις μια τυχαία μαντεψιά ανευ ουσίας στο τοπικό της τεσλα, δες το ως διάνθισμα της μαντεψιά σου !

                                            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 489 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr