-
Σωστά, highland vs juniper.
-
Πάντα το 3άρι ήταν καλύτερο αυτοκίνητο από το αντίστοιχο Υ. Πιο αεροδυναμικό, πιο αποδοτικό, πιο ταξιδιάρικο, πιο στριφτερό. Ειδικά τώρα που η ηχομόνωση στο Juniper δεν είναι αντίστοιχα καλή με του Highland. Και πάλι είναι πολύ προσεγμένη, απλώς στο 3άρι έκαναν απίστευτη δουλειά.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Πάντα το 3άρι ήταν καλύτερο αυτοκίνητο από το αντίστοιχο Υ. Πιο αεροδυναμικό, πιο αποδοτικό, πιο ταξιδιάρικο, πιο στριφτερό. Ειδικά τώρα που η ηχομόνωση στο Juniper δεν είναι αντίστοιχα καλή με του Highland. Και πάλι είναι πολύ προσεγμένη, απλώς στο 3άρι έκαναν απίστευτη δουλειά.
Είναι πολύ βελτιωμένη η ηχομονωση αλλά δεν μπορεί να φτάσει το επίπεδο του 3 , καθώς ο όγκος δημιουργεί αρκετή φασαρία.
-
Δεν είναι μόνο αυτό, ακούγονται περισσότερο και τα λάστιχα.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Πάντα το 3άρι ήταν καλύτερο αυτοκίνητο από το αντίστοιχο Υ. Πιο αεροδυναμικό, πιο αποδοτικό, πιο ταξιδιάρικο, πιο στριφτερό. Ειδικά τώρα που η ηχομόνωση στο Juniper δεν είναι αντίστοιχα καλή με του Highland. Και πάλι είναι πολύ προσεγμένη, απλώς στο 3άρι έκαναν απίστευτη δουλειά.
Γιατί δεν είναι αντίστοιχα καλή η ηχομόνωση ;
Δεν έχει τόσο προσοχή ή η διαφορά πηγάζει από τον διαφορετικό όγκο ; -
Ακούγονται όλα λίγο περισσότερο. Εντάξει, για τον αέρα το αναμένεις. Αλλά τα λάστιχα; Ήθελε λίγη παραπάνω μόνωση στους θόλους. Προφανώς είναι καλύτερο από το παλιό Υ, απλώς δε φτάνει το 3. Γνώμη μου.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Πάντα το 3άρι ήταν καλύτερο αυτοκίνητο από το αντίστοιχο Υ.
Εεε ναι προφανώς!! Βασική φυσική ειναι.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Πάντα το 3άρι ήταν καλύτερο αυτοκίνητο από το αντίστοιχο Υ. Πιο αεροδυναμικό, πιο αποδοτικό, πιο ταξιδιάρικο, πιο στριφτερό. Ειδικά τώρα που η ηχομόνωση στο Juniper δεν είναι αντίστοιχα καλή με του Highland. Και πάλι είναι πολύ προσεγμένη, απλώς στο 3άρι έκαναν απίστευτη δουλειά.
Γιατί δεν είναι αντίστοιχα καλή η ηχομόνωση ;
Δεν έχει τόσο προσοχή ή η διαφορά πηγάζει από τον διαφορετικό όγκο ;Εχει μεγαλυτερους θολους το Υ και μεγεθυνει τους ηχους σαν ηχειο.
-
Ρε σεις, υπάρχει κάποιος τρόπος στα τελευταια 4κινητα ΜY και Μ3 να αλλάζει κάνεις την επιλογη του stopping mode απο Hold σε Roll εν κινήσει?
Το one pedal του hold είναι εξαιρετικό για οδήγηση μέχρι 7/10 , στο παραπανω ομως χαλαρά σε σκοτώνει διότι το regenerative breaking πχ σε καμπές υψηλών ταχυτήτων αποσταθεροποιεί το αμάξι αφού μαλακωδως η tesla δεν απενεργοποιει/μετριαζει επαρκως την αναγεννηση οταν πηγαίνει κάνεις μαλλιοκουβαρα οπότε το παραμικρό παιξιμο του ποδιού στο γκάζι αλλάζει άμεσα την τροχιά του αμαξιού.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Ρε σεις, υπάρχει κάποιος τρόπος στα τελευταια 4κινητα ΜY και Μ3 να αλλάζει κάνεις την επιλογη του stopping mode απο Hold σε Roll εν κινήσει?
Το one pedal του hold είναι εξαιρετικό για οδήγηση μέχρι 7/10 , στο παραπανω ομως χαλαρά σε σκοτώνει διότι το regenerative breaking πχ σε καμπές υψηλών ταχυτήτων αποσταθεροποιεί το αμάξι αφού μαλακωδως η tesla δεν απενεργοποιει/μετριαζει επαρκως την αναγεννηση οταν πηγαίνει κάνεις μαλλιοκουβαρα οπότε το παραμικρό παιξιμο του ποδιού στο γκάζι αλλάζει άμεσα την τροχιά του αμαξιού.
Λογικα με το sexy knob θα μπορεις .
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Ρε σεις, υπάρχει κάποιος τρόπος στα τελευταια 4κινητα ΜY και Μ3 να αλλάζει κάνεις την επιλογη του stopping mode απο Hold σε Roll εν κινήσει?
Το one pedal του hold είναι εξαιρετικό για οδήγηση μέχρι 7/10 , στο παραπανω ομως χαλαρά σε σκοτώνει διότι το regenerative breaking πχ σε καμπές υψηλών ταχυτήτων αποσταθεροποιεί το αμάξι αφού μαλακωδως η tesla δεν απενεργοποιει/μετριαζει επαρκως την αναγεννηση οταν πηγαίνει κάνεις μαλλιοκουβαρα οπότε το παραμικρό παιξιμο του ποδιού στο γκάζι αλλάζει άμεσα την τροχιά του αμαξιού.
το hold / roll on δεν εχουν σχεση με το regen. Εσυ θες να μηδενισεις το regen, το οποιο, οπως αναφερε ο teo, γινεται με το sexy
-
Και όμως η συμπεριφορα του stopping mode αλλαζει τελειως το τι συμβαινει και στις ψηλες ταχυτητες στο αφημα ενω αλλαζει και την regen συμπεριφορα. Μου φανηκε και εμενα κουλο αλλα το επιβεβαιωσα και μέσω του energy app και όντως ισχύει. Μεγάλη μαλακια που είναι ρυθμισιμο μόνο με αφτερμαρκετ πράγματα παντως. Θενκς!
-
Πήρες επιτέλους τεσλα;;;; Η θα βγει και δεύτερη σεζόν;
-
Πότε μην πληρώνεις για κάτι που σου διατίθεται τσάμπα λαπ - βασικός κανόνας. ΕΑΝ πέσουν οι τιμές στα άψογα μεταχειρισμένα M3P 2023 στο 25άρι πιθανόν ψωνίσω, μέχρι τότε κάθε φορά που πέφτει στα χέρια μου κάποιο εταιρικό M3/Υ AWD κάνω πειράματα για να περνάω την ώρα μου.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Ρε σεις, υπάρχει κάποιος τρόπος στα τελευταια 4κινητα ΜY και Μ3 να αλλάζει κάνεις την επιλογη του stopping mode απο Hold σε Roll εν κινήσει?
Το one pedal του hold είναι εξαιρετικό για οδήγηση μέχρι 7/10 , στο παραπανω ομως χαλαρά σε σκοτώνει διότι το regenerative breaking πχ σε καμπές υψηλών ταχυτήτων αποσταθεροποιεί το αμάξι αφού μαλακωδως η tesla δεν απενεργοποιει/μετριαζει επαρκως την αναγεννηση οταν πηγαίνει κάνεις μαλλιοκουβαρα οπότε το παραμικρό παιξιμο του ποδιού στο γκάζι αλλάζει άμεσα την τροχιά του αμαξιού.
στο Μ3Ρ αλλάζει όσο θέλεις στο track mode
-
@monman2 said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
Ρε σεις, υπάρχει κάποιος τρόπος στα τελευταια 4κινητα ΜY και Μ3 να αλλάζει κάνεις την επιλογη του stopping mode απο Hold σε Roll εν κινήσει?
Το one pedal του hold είναι εξαιρετικό για οδήγηση μέχρι 7/10 , στο παραπανω ομως χαλαρά σε σκοτώνει διότι το regenerative breaking πχ σε καμπές υψηλών ταχυτήτων αποσταθεροποιεί το αμάξι αφού μαλακωδως η tesla δεν απενεργοποιει/μετριαζει επαρκως την αναγεννηση οταν πηγαίνει κάνεις μαλλιοκουβαρα οπότε το παραμικρό παιξιμο του ποδιού στο γκάζι αλλάζει άμεσα την τροχιά του αμαξιού.
στο Μ3Ρ αλλάζει όσο θέλεις στο track mode
Κοιτά που ο Τάσος το ψήνει για περφορμανς
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Πότε μην πληρώνεις για κάτι που σου διατίθεται τσάμπα λαπ - βασικός κανόνας. ΕΑΝ πέσουν οι τιμές στα άψογα μεταχειρισμένα M3P 2023 στο 25άρι πιθανόν ψωνίσω, μέχρι τότε κάθε φορά που πέφτει στα χέρια μου κάποιο εταιρικό M3/Υ AWD κάνω πειράματα για να περνάω την ώρα μου.
αν ισχύσει αυτο που έχει διαρεύσει, δηλαδή μείωση τις επιδότησης στα 3.500 εώς 4.000, δύσκολα θα πέσουν οι τιμές των μεταχειρισμένων. Πολλοί περίμεναν να βγει η καινούργια στα ίδια χρήματα και να πουλήσουν σε καλή τιμή το προηγούμενο (πχ 3ετίας) και να πάρουν ένα καινούργιο, με την επιδότηση φυσικά των 9. Τώρα αν καταφέρουν μεν να πουλήσουν ψηλά, θα αγοράσουν και ψηλά πλέον με μειωμένη επιδότηση, δημιουργείται μια περίεργη κατάσταση. Θεωρώ οτι οι περισσότεροι θα αναγκαστούν να κρατήσουν το όχημα τους αν ειναι ευχαριστημένοι και θα εγκαταλείψουν τα περι αντικατάστασης.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
Πότε μην πληρώνεις για κάτι που σου διατίθεται τσάμπα λαπ - βασικός κανόνας. ΕΑΝ πέσουν οι τιμές στα άψογα μεταχειρισμένα M3P 2023 στο 25άρι πιθανόν ψωνίσω, μέχρι τότε κάθε φορά που πέφτει στα χέρια μου κάποιο εταιρικό M3/Υ AWD κάνω πειράματα για να περνάω την ώρα μου.
αν ισχύσει αυτο που έχει διαρεύσει, δηλαδή μείωση τις επιδότησης στα 3.500 εώς 4.000, δύσκολα θα πέσουν οι τιμές των μεταχειρισμένων. Πολλοί περίμεναν να βγει η καινούργια στα ίδια χρήματα και να πουλήσουν σε καλή τιμή το προηγούμενο (πχ 3ετίας) και να πάρουν ένα καινούργιο, με την επιδότηση φυσικά των 9. Τώρα αναγκάζονται μεν να πουλήσουν ψηλά, αλλά θα αγοράσουν και ψηλά πλέον με μειωμένη επιδότηση, δημιουργείται μια περίεργη κατάσταση. Θεωρώ οτι οι περισσότεροι θα αναγκαστούν να κρατήσουν το όχημα τους αν ειναι ευχαριστημένοι και θα εγκαταλείψουν τα περι αντικατάστασης.
Εικασία της εικασίας – ω, εικασία!
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Εικασία της εικασίας – ω, εικασία!
ναι πιθανόν. εδώ είμαστε για να λέμε ελεύθερα την γνώμη μας, ακόμα και τις εικασίες μας. Αντί να την λες ομως στους άλλους για τις προσωπικές τους εκτιμήσεις, έχει κάτι να πεις επι αυτού ή ο λόγος ύπαρξης σου ειναι απλά να σνομπάρεις τα μέλη του φορουμ που εκφράζονται ελεύθερα?
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Εικασία της εικασίας – ω, εικασία!
ναι πιθανόν. εδώ είμαστε για να λέμε ελεύθερα την γνώμη μας, ακόμα και τις εικασίες μας. Αντί να την λες ομως στους άλλους για τις προσωπικές τους εκτιμήσεις, έχει κάτι να πεις επι αυτού ή ο λόγος ύπαρξης σου ειναι απλά να σνομπάρεις τα μέλη του φορουμ που εκφράζονται ελεύθερα?
Είναι χιλιοστή φορά που γράφεις μια τυχαία μαντεψιά ανευ ουσίας στο τοπικό της τεσλα, δες το ως διάνθισμα της μαντεψιά σου !
TESLA FORUM