-
@red_monster said in BYD forum:
Οποιος πρόλαβε την υψηλή επιδότηση και τα εταιρικά κίνητρα πρόλαβε, από εδώ και πέρα θα βαίνουν συνεχώς μειούμενα
Φαινεται πως αυτή ειναι η αληθεια. Κριμα βεβαια ηλπιζα σε ενα ακομα κη με καλο boost αλλα μαλλον επεσα εξω. Παντως κ εταιριες οπως tesla byd κτλ θα δουν μειωση πωλησεων κ ισως να δωσουν προσφορες που θα βοηθησουν.
-
παίζει φέτος να φτάσουν 4η θέση πίσω από Toyota/Vag/Hyundai
-
@babisstinson said in BYD forum:
Αν είσαι επίσημος αντιπρόσωπος δεν περνάς υποχρεωτικά και εκπαιδεύσεις στους μηχανικούς σου για να μπορείς να παρέχεις τις αντίστοιχες υπηρεσίες (και να χρεώνεις αντίστοιχα;).
Μόνο εαν είσαι επίσημος επισκευαστής. Εαν είσαι απλά επίσημος έμπορος όχι. Μπορεί μια εταιρία να έχει επίσημη εμπορία μόνο και όχι σέρβις ή το ανάποδο.
-
@poliviosfp said in BYD forum:
Μιλώντας στα γρήγορα με αντιπρόσωπο που θα φέρει BYD στο Ρέθυμνο (έχει dacia/renault/ford/Suzuki/opel μπορεί να ξεχνάω κάποια
μου είπε ότι δεν πρόκειται να τα εξυπηρετεί σε service διότι είναι τεράστιο το κόστος και δεν υπάρχει καμία εξειδίκευση στους μηχανικούς του. Όταν του είπα και τι θα κάνει με τα megane R5 κτλ που έχει κανονικά την αντιπροσωπεία, κουνούσε το κεφάλι με απορία. Κρίμα, πάντως. Προσωπικά αν και σκέφτομαι σοβαρά το ηλεκτρικό δεν πρόκειται να πάρω αμάξι για το οποίο δεν υπάρχει η δυνατότητα service στο νομό μου. Έχει πολύ δρόμο ακόμα η ηλεκτροκίνηση, ειδικά όταν μιλάμε για την Περιφέρεια.
Ο Σταρένιος δεν έχει ford, αλλά seat και όλες τις άλλες που αναφέρεις. Πολυσχιδής αντιπροσωπεία
-
@babisstinson said in BYD forum:
Αν είσαι επίσημος αντιπρόσωπος δεν περνάς υποχρεωτικά και εκπαιδεύσεις στους μηχανικούς σου για να μπορείς να παρέχεις τις αντίστοιχες υπηρεσίες (και να χρεώνεις αντίστοιχα;).
Μόνο εαν είσαι επίσημος επισκευαστής. Εαν είσαι απλά επίσημος έμπορος όχι. Μπορεί μια εταιρία να έχει επίσημη εμπορία μόνο και όχι σέρβις ή το ανάποδο.
Σωστός Φάνη, πρακτικά εννοούσα και επίσημος επισκευαστής.
-
-
Όταν προσφέρει η BYD όχημα phev comfort me 38k με 125km αυτονομία που σημαίνει θα φορτίζεις 1 φορά τη βδομάδα και θα κινείσαι ηλεκτρικά και υβριδικά παραεξω με τόσους ίππους και οι άλλοι δίνουν με 35+ κάτι υποφερτα και καλά αλλά όχι τέτοια κλάση τι να λεμε
-
Το phev τους (sealudmi) στην τιμή που το δίνουν δεν έχει αντίπαλο, και δεν μπορεί να συγκριθεί με τον phev ανταγωνισμό.
Οι ανταγωνιστές του είναι μάλλον τα hev της αγοράς όπως το qq, το cc, το zrv, κλπ, τα οποία είναι πιο κοντά σε τιμή αγοράς, υστερούν όμως όλα σε επίπεδο εξοπλισμού.
-
χμμμ
εχω ηδη ενα...
οχι, δεν κανει 125, κανει 90 στον πραγματικο κοζμο
και ναι ειναι εξοπλισμενο
αλλα οχι τελεια, εχει κατι χαζα να λειπουν
και ειναι και βουτυρο απο αναρτηση
και γερνει
για τα γιουρα του τζαμπα
μονο θεμα οτι ειναι τεραστιο
μιλαμε πραγματικα τεραστιο -
Το ξερά!
Έλεγα για μη μιλάει τόσο καιρό, το χει παραγγείλει
-
-
Ναι την ευρωπαϊκή. Αρκετά σκληρότερη.
Πώς είναι; για πες! Το υβριδικό σύστημα ;
-
-
Ναι την ευρωπαϊκή. Αρκετά σκληρότερη.
Πώς είναι; για πες! Το υβριδικό σύστημα ;
δεν εχει τελειωσει ακομη το ρευμα!!!
φορτιζει μια καθε 5 μερες και κραταει
οποτε βενζινη δεν...
ειναι με τα 204 μαυρο
εξαιρετικα πιγιοτικο και καλοφτιαγμενο, οι αρμοι ολοι αλφαδι, οι δερματινες εξαιριτικης πιγιοτητας, το σκιαστρο της οροφης δεν αφηνει καθολου φως
κανει θορυβο πανω απο τα 120 απο τους καθρεφτες
εχει μεν μικρο μπαγκαζ αλλα εχει εταζερα που μαζευει ρολο και φορτωνεται μεχρι ψηλα
κοβει αρκετα αλλα ειναι τεραστιο και δεν βοηθαει
και γαμω οι 360
καλυτερο απο της πεμβε το χουντ
γκαζια καλα μεν, αλλα σπινιαρει ευκολα στις εκκινησεις
χωροι για 7-8 μεσα, παρα πολυ ευρυχωρο
η οροφη ειναι τεραστια επισης
και ανοιγει μεχρι και τους πισω λεμε
κρυο στον κωλο αμεσα, ζεστα θα δουμε
αχαρα οργανα σε σχεδιαση γραφικων
σπαστικο που δεν εχει κουμπι για τπτ, ολα απο την οθονη
κακος τροπος που ρυθμιζεται η πλατη του πισω καθισματος
κολπακι ωραιο τα σποτακια που αναβουν οταν τα πιεζεις
στερεοφωνικαρα, ινφινιτι με σαμπγουφερ πισω
γενικα ενα μεγαλο καλο αμαξι
κανει κατι 3008 και το παλιο και το νεο να μοιαζουν κακοφτιαγμενα αμαξακια
ειναι ψηλοτερο απο το εδαφος απο το 16 που λενε, μετρησα ολοκληρο μπουκαλακι νερου να περναει απο κατω που σημαινει 20cm+ -
Σας βγάζει 100 χλμ μέσα στη πόλη ;
Εκεί με το 3008
ήταν χτύπημα κάτω από τη μέση!
Θα πάρεις και εσύ το μεγάλο τετρακουνα με την ευρωπαϊκή ανάρτηση;
Αυτό έχει ατμοσφαιρικο κινητήρα , σωστά;
-
-
Μαούνα και αυτό.
Πελωρια αμάξια για μικρο……ς οδηγούς
Next please ! -
χμμμ
εχω ηδη ενα...
οχι, δεν κανει 125, κανει 90 στον πραγματικο κοζμο
και ναι ειναι εξοπλισμενο
αλλα οχι τελεια, εχει κατι χαζα να λειπουν
και ειναι και βουτυρο απο αναρτηση
και γερνει
για τα γιουρα του τζαμπα
μονο θεμα οτι ειναι τεραστιο
μιλαμε πραγματικα τεραστιοΤα 90 πραγματικά είναι πάρα πολύ καλά.
Οι άλλοι λένε 90 και είναι 50 πραγματικά
-
-
Όταν σας τα έλεγε ο ice χλευάζατε. Γευτείτε τώρα και εσείς τη γλύκα της μαουνας!
Αχαχα!!
Αμάξι κάτω από 5 μέτρα ειναι κανονικό. Κάτω από 4.5 μέτρα ειναι μικρό. Μεγάλο ειναι 5+ μέτρα. Το σωστό αμάξι επίσης ειναι τουλάχιστον 5 μέτρα, με μούρη το λιγότερο τα 2/3 του αυτοκινήτου και χώρους 4μετρου - κλασσική Αμερικανιά δηλαδή να γουστάρουμε!
Π.χ. Transa Am MkIII. 5 μέτρα αμάξι να γουστάρεις, μεταξόνιο 2.56μ, δηλαδή λιγότερο και από Γκολφ 5...χαχα!
BYD forum