Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Sport cars
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Sport cars
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 14
    • 15
    • 3 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    281
    8535
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spi_duster last edited by

      Ήπια καφεδάκι απολαμβάνοντας το θέμα σας. Παίζει να είναι ότι καλύτερο έχω δει μετά από μήνες όπου οι τοστιέρες και τα περίπτερα κυριαρχούν στο φόρουμ. Πλέον και οι κινεζιες. Καλή συνέχεια!

      ....

      alexzero1 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • W
        wantone last edited by wantone

        Ναι το ξεχασα αυτο με την παλαιοτητα και εχουν βαλει και ενα οριο πριν το 2005 δεν μπορουν καθολου να εκτελωνιστουν. Αλλα υπαρχουν και αλλες χωρες που μπορεις βγαλεις πινακιδα οπως κανουν τοσοι και τοσοι συμπολιτες μας.

        Ηθελε ενα πρωην μελος του φορουμ να φερει ενα Λαμποργκινι και επηδη ηταν του 2004 δεν μπορουσε να εκτελωνιστει καθολου. Με αποτελεσμα να χανει η χωρα πολλα ωραια αμαξια εκεινης της εποχης περα οτι εχουν κατακλεψει καθε Ε46 Μ3 που υπηρχε στην ΑΘηνα.

        alexzero1 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • ataim
          ataim @wantone last edited by ataim

          @wantone said in Sport cars:

          Ζ4Μ ειτε κουπε ειτε ανοικτο αν βρειτε ειναι φοβερο αμαξι απλα πρεπει να βρεις ενα καλο και να αλλαξεις τα rod bearings.

          Πολυ καλυτερο απο το S2000 και απο ολα τα αλλα της σειρας του γιατι εχει υδραυλικο τιμονι ενω τα αλλα αθλια ηλεκτρικα 1ης γενιας αγωνιστικο κινητηρα που λογω κυβικων και κυλινδρων ειναι απειρως ανωτερος απο αυτον του S2000 που κατω απο 6000 στροφες.....

          Για το τιμόνι συμφωνούμε, για το κάτω από 6Κ όμως όχι, το S2k τραβάει δυνατά ακόμα και σε σχέση με το Ζ4Μ, στην παρακάτω δοκιμή δουλεύουν χαμηλές στροφές 80-150 με 5η/6η

          https://zeperfs.com/en/duel178-1375.htm
          Με το duel του zperf από τα 80kph για 400αρι τα s2k/z4m δίνουν:

          Με 6η σχέση
          14,1/13,8
          5η σχέση
          13,2/12,8

          Μια χαρά για αυτοκίνητο με 2 κυλίνδρους λιγότερους. Εχεί στο site και πολλά συγκριτικά με 4η/5η/6η όσο αυξάνονται οι σχέσεις και μειώνονται οι σαλ τόσο το S2k μειώνει τις διαφορές.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            wantone last edited by

            @ataim said in Sport cars:

            κινητηρα που λογω κυβικων και κυλινδρων ειναι απειρως ανωτερος απο αυτον του S2000 που κατω απο 6000 στροφες.....

            Για το τιμόνι συμφωνούμε, για το κάτω από 6Κ όμως όχι, το S2k τραβάει δυνατά ακόμα και σε σχέση με το Ζ4Μ, στην παρακάτω δοκιμή δουλεύουν χαμηλές στροφές 80-150 με 5η/6η

            Θα εχει ποιο κοντες σχεσεις γιατι ανοιξα το λινκ που εβαλες και οι διαφορες σε ολες τις επιδοσεις και στα στοιχεια περα απο οτι το Σ2κ σωζεται απο το χαμηλοτερο βαρος του ειναι μεγαλες.

            Η αισθηση ομως οταν το οδηγας ειναι χαωδες υπερ του Ζ4Μ, εκει που αρεσει σε μερικους το Σ2κ ειναι γιατι στροφαρει στις 9000 αλλα εχει μικρος ευρος 6000-9000 που πρεπει να εισαι πολυ καλος οδηγος για να το κρατας συνεχως εκει περα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • alexzero1
              alexzero1 @realzeus last edited by

              @realzeus said in Sport cars:

              Κακά τα ψέμματα, κανένα από τα ιταλικά και γερμανικά διαμάντια για τα οποία συζητάμε δεν είναι το απαύγασμα της αξιοπιστίας, αν και η 330i δεν μου έβγαλε κάτι. Έχουμε ακούσει όμως ιστορίες τρόμου και για Porsche (που δήθεν είναι αξιόπιστες) και για BMW/Meredes/Audi.

              Ο φίλος μου, ο alexandros-k, έχει Evo X, δεν ξέρω αν θα σε ενδιέφερε κάτι τέτοιο ή Scoobie STi.

              Άλλη τρελή σκέψη: Elise.
              Προσωπικά δεν μου άρεσε. Την βρήκα αργή (με το 160άρι μοτέρ), με ράθυμο turn-in (ήταν καμπερωμένη όμως) και τα φρένα χωρίς σερβό θέλουν συνήθεια. Αλλά σε άλλους αρέσει. Αν χωράς να μπεις...

              Την έχω σκεφτεί την lotus απλά οι αγγελίες είναι ελάχιστες και η τελευταία γενιά είναι αμυδρά κάτω από 50Κ (χωρίς το τελωνείο) οπότε θα ξεφύγει. Τα evo και τα subie δεν μου κάνουν εμένα φιλοσοφικά αν και είναι φανταστικά αυτοκίνητα δεν είναι αυτό που θέλω εγώ. Στην θεωρία για εμένα το απόλυτο αυτοκίνητο που ξεφεύγει ακραία πολύ σε τιμή είναι το alfa romeo 4c

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • alexzero1
                alexzero1 @red_monster last edited by

                @red_monster said in Sport cars:

                @alexzero1 said in Sport cars:

                @red_monster said in Sport cars:

                Τι θα ήθελες πραγματικά, ανεξαρτήτως μπατζετ και συντήρησης ;

                Τι σου άρεσε στην e89 ?
                Χίλιες φορές e85 ή g29

                Αυτό το έχω ρωτήσει πολλές φορές στον εαυτό μου και καταλήγω ότι αυτό που θα ήθελα είναι κάτι που να δίνει έμφαση στο στρίψιμο αλλά να έχει και μια ικανοποιητική δύναμη στην ευθεία, όχι να βάζει φωτιά στον δρόμο αλλά να μην αισθάνεσαι ότι είναι και ψοφιο.
                Το g δεν μου αρέσει καθόλου σχεδιαστικά και το Ε85 είναι αρκετά παλιό και θες το 3.0 για να έχεις δύναμη.
                Το Ε89 μου φαίνεται αρκετά όμορφο και έχει και την σκληρή οροφή που για εμένα είναι +
                Και κάτι πολύ σημαντικό είναι αυτό που θα πάρω θέλω απλά το μόνο που να χρειάζεται να είναι ένα σέρβις και τίποτα άλλο δεν θέλω να μπλέξω με μηχανικούς και διαρκείς ζημιές. Για αυτό και κοιτάω όσο το δυνατόν πιο καινούργιες κατασκευές.

                Επειδή κάνω και εγώ ανάλογες σκέψεις συχνά πυκνά, ας μου επιτραπεί το hijack του θέματος σου. Που ξέρεις, μπορεί να βοηθηθείς και εσύ από τον τρόπο που τα έχω ιεραρχίσει ! Το παρόν έχει σκοπό να αντικαταστήσει (στο μυαλό μου) το ΤΤ ΜΚ2

                Μπάτζετ: 35 k €, ας μην το ξεφτιλίσουμε κιόλας
                Καύσιμο: μπεντζίνα
                Κατανάλωση: αδιάφορη
                Τέλη: αδιάφορα
                Κίνηση: στους πίσω τροχούς και μόνον
                Ηλικία: αδιάφορη
                Εξοπλισμός: αδιάφορος
                Βάρος: το ελαφρύτερο μονει καν μπαι

                Καλό θα ήταν

                1. Να μην έχει πάρα πολλά ηλεκτρονικά ώστε να μπορώ να το συντηρώ μόνος μου στα βασικά (λάδια, φρένα, χρονισμούς κλπ), άλλωστε ένας από τους λόγους αγοράς είναι να εντρυφήσω τους σπόρους στο εντζινιρινγ και να χαλαρώνω !
                2. Να έχει βγάλει repair manual o haynes
                3. Να μην έχει ουδεμία "βελτίωση"
                4. Να μην έχει γιγάντιους τροχούς, πλήμνες κλπ, λαιτ ις ραιτ !
                5. Να έχει μαζεμένες διαστάσεις

                Τι μου αρέσει ανεξαρτήτως μπάτζετ
                alt text

                alt text

                alt text

                Άποψη μου επειδή τα έχω κοιτάξει και αυτά αλλά εμπειρία οδηγικά έχω μόνο από s2000. Δυστυχώς όλα εκτός του s δεν θα τα βρεις Ελλάδα ειδικά το alpine, το lotus ίσως βρεις καμιά αγγελία σε αυτό το μπάτζετ αλλά θέλει πολύ ψάξιμο, εγώ θα κοιτούσα την δεύτερη γενιά (elise s2 θα κοιτούσα και την R έκδοση) που είχε και μοτέρ από toyota, τα πρώτης γενιάς έχουν από rover που δεν τα λες και τόσο αξιόπιστα... Για το s2000 να σου πω την αλήθεια ήταν αργό στην ευθεία και η ροπή στα εσκαγε πολύ ψηλά, όχι αργό γενικά αλλά για σπορ αμάξι.
                Το alpine φαντάζομαι ότι θα είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία δεν το έχω οδηγήσει αλλά παίζει να είναι και ΤΟΠ 5.
                Αν δεν σε νοιάζει τέλη - κατανάλωση θα μπορούσες να κοιτάξεις και τα nissan 350z-370z και εγώ θα σου πρότεινα την Ζ4 που εμένα μου άρεσε αρκετά. Σε παραπλήσια φάση με το s2000 είναι και το gt86/brz αλλά το s είναι πιο αλητικο. Και corvette βρίσκεις που λέει ο λόγος στα 35Κ απλά νομίζω ξεφεύγει γενικά σε όλα. Αν έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα σε ένα από τα τρία που είπες ξεκάθαρα alpine a110, τα έχει όλα όσα θες και είναι και μοντέρνο

                R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • alexzero1
                  alexzero1 @fanis75 last edited by

                  @fanis75 said in Sport cars:

                  Ας πω και εγω τα δικα μου.

                  1. 718 με €50.0000 δεν παιζει με τιποτα, οποτε την ξεχνας.
                  2. Bmw //Μ αμαξαρες αλλα με πολλες βλαβες και πανάκριβη συντήρηση. Εαν φτασεις σε τετοια κοστη καλυτερα να παρεις Πορσε χιλιες φορες!
                  3. Με ενα 35i se BMW υα χασεις σε στησιμο και δυναμη απο Μ αλλα θα εισαι πολυ κοντα με σχεδον μισο κοστος συντηρησης.
                  4. Οταν ειχε την Ζ4 ο κουμπαρος μου ειχε την Ε85 coupe 3.0si, μακραν καλυτερη απο την δικια μου, πολυ καλο στησιμο και μοτερ διαμαντι. Την θεωρω εξαιρετικη επιλογη.
                  5. Ε89 προσοχη με το 35ι μοτερ, δεν μπορει να διαχειριστεί τετοια δυναμη και ειναι μετρια στον δρομο (Εως και κακή).

                  Φανή ποια Ζ4 είχες ; Την 28is κοιτάω διλιτρη με 245 άλογα και 35 κιλά ροπή. Για τα πόρσε είδα ότι ξεκινάνε από 37Κ από autoscout24/mobile.de τώρα δεν ξέρω ακριβώς να σου πω γιατί είναι και η εισαγωγή στην μέση δεν την έψαξα τόσο πολύ τώρα τελευταία την έβαλα στην λίστα που την οδήγησα κιόλας. Την 4ρα την έβαλα με τον τριλιτρο στην λίστα λόγο έξτρα βάρους με τον τετρακύλινδρο πιστεύω θα χάνει πολύ. Το ίδιο σκέφτηκα και εγώ με τα Μ την συντήρηση τους..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • alexzero1
                    alexzero1 @spi_duster last edited by

                    @spi_duster said in Sport cars:

                    Ήπια καφεδάκι απολαμβάνοντας το θέμα σας. Παίζει να είναι ότι καλύτερο έχω δει μετά από μήνες όπου οι τοστιέρες και τα περίπτερα κυριαρχούν στο φόρουμ. Πλέον και οι κινεζιες. Καλή συνέχεια!

                    Να σε καλά duster για αυτό και έβαλα αυτόν τον τίτλο να μπει ο καθένας να γράψει ότι γουστάρει και να γουστάρουμε μαζί και εμείς!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • alexzero1
                      alexzero1 @wantone last edited by

                      @wantone said in Sport cars:

                      Ναι το ξεχασα αυτο με την παλαιοτητα και εχουν βαλει και ενα οριο πριν το 2005 δεν μπορουν καθολου να εκτελωνιστουν. Αλλα υπαρχουν και αλλες χωρες που μπορεις βγαλεις πινακιδα οπως κανουν τοσοι και τοσοι συμπολιτες μας.

                      Ηθελε ενα πρωην μελος του φορουμ να φερει ενα Λαμποργκινι και επηδη ηταν του 2004 δεν μπορουσε να εκτελωνιστει καθολου. Με αποτελεσμα να χανει η χωρα πολλα ωραια αμαξια εκεινης της εποχης περα οτι εχουν κατακλεψει καθε Ε46 Μ3 που υπηρχε στην ΑΘηνα.

                      Υπάρχει όρια στα euro, από euro3 δεν μπορείς να εισάγεις και euro 4 - euro5 πληρώνουν πρόστιμο 3Κ και 1Κ αντίστοιχα. Το Μ που λες όντως είναι όπλο απλά θα θες το λιγότερο 15Κ για εισαγωγή χωρίς να το έχω ψάξει και μετά θα θες κάθε χρόνο 1000+ σε τέλη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by aea4tf

                        1000

                        @tolisk20 said in Sport cars:

                        @realzeus said in Sport cars:

                        Προσθιοκίνητο καγκούρικο μόνο ευθεία θα πήγαινε, λογικό.

                        Ειπαμε ειχα το ταπερ το καγκουρο για να στριβει!

                        100-200 σε περίπου 5' θέλει 700+ άλογα. Δεν είναι μόνο θέμα βάρους (φυσικά μετράει κι αυτό), αλλά σε αυτά τα χλμ είναι θέμα και αεροδυναμικής αντίστασης.

                        T L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • babisstinson
                          babisstinson last edited by

                          Καλησπέρα κι από μένα!
                          Ωραία αναζήτηση, ότι πρέπει! Η τελευταία F-Type από τα πιο ωραία σχέδια που έχουν βγει. Για μένα future classic. Αλλά το Budget δεν επαρκεί νομίζω.
                          Η Cayman είναι αυτό που θα ήθελα στο γκαράζ μου, το χαζεύω κάθε φορά που βλέπω (όπως και το Jaguar..) αλλά για αυτά θα στα πουν οι γνώστες.

                          Εγώ να πω ότι αν μπορεί να βρεθεί Alpine από εξωτερικό εντός budget ίσως αξίζει. Θα είναι κάτι μοναδικό.

                          Επίσης, https://www.nissanusa.com/vehicles/sports-cars/nissan-z.html αυτό δεν μπορεί με τίποτε να εισαχθεί δυστυχώς ε;

                          Toyota GT86 / Suzuki BRZ έχουν απορριφθεί φαντάζομαι λόγω ιπποδύναμης, θέλεις κάτι πιο δυνατό στις ευθείες, σωστά;

                          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                          alexzero1 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            @alexzero1 said in Sport cars:

                            Φανή ποια Ζ4 είχες ; Την 28is κοιτάω διλιτρη με 245 άλογα και 35 κιλά ροπή. Για τα πόρσε είδα ότι ξεκινάνε από 37Κ από autoscout24/mobile.de τώρα δεν ξέρω ακριβώς να σου πω γιατί είναι και η εισαγωγή στην μέση δεν την έψαξα τόσο πολύ τώρα τελευταία την έβαλα στην λίστα που την οδήγησα κιόλας.

                            Μια ταπεινη Ε85 2.5si είχα. Αλλά με ανάρτηση Schnitzer που εβαλα ειχε γινει παρα πολυ καλη. Αλλα η coupe ήταν πολυ ανώτερη!

                            37κ τιμης Γερμανίας, υπολογίζεις αλλα 20-25κ για εισαγωγή. Οταν δει Πορσε ο τελώνης, θα σε χρεώσει οτι θέλει!

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • babisstinson
                              babisstinson last edited by

                              Για εισαγωγή τέτοιων θα απευθυνόμουν μόνο σε επαγγελματίες που έχουν και τις γνωριμίες τους και ξέρουν τι θα δώσουν για εισαγωγή ώστε να έχεις μια πιο ασφαλή εκτίμηση του κόστους

                              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster @alexzero1 last edited by

                                @alexzero1 said in Sport cars:

                                @red_monster said in Sport cars:

                                @alexzero1 said in Sport cars:

                                @red_monster said in Sport cars:

                                Τι θα ήθελες πραγματικά, ανεξαρτήτως μπατζετ και συντήρησης ;

                                Τι σου άρεσε στην e89 ?
                                Χίλιες φορές e85 ή g29

                                Αυτό το έχω ρωτήσει πολλές φορές στον εαυτό μου και καταλήγω ότι αυτό που θα ήθελα είναι κάτι που να δίνει έμφαση στο στρίψιμο αλλά να έχει και μια ικανοποιητική δύναμη στην ευθεία, όχι να βάζει φωτιά στον δρόμο αλλά να μην αισθάνεσαι ότι είναι και ψοφιο.
                                Το g δεν μου αρέσει καθόλου σχεδιαστικά και το Ε85 είναι αρκετά παλιό και θες το 3.0 για να έχεις δύναμη.
                                Το Ε89 μου φαίνεται αρκετά όμορφο και έχει και την σκληρή οροφή που για εμένα είναι +
                                Και κάτι πολύ σημαντικό είναι αυτό που θα πάρω θέλω απλά το μόνο που να χρειάζεται να είναι ένα σέρβις και τίποτα άλλο δεν θέλω να μπλέξω με μηχανικούς και διαρκείς ζημιές. Για αυτό και κοιτάω όσο το δυνατόν πιο καινούργιες κατασκευές.

                                Επειδή κάνω και εγώ ανάλογες σκέψεις συχνά πυκνά, ας μου επιτραπεί το hijack του θέματος σου. Που ξέρεις, μπορεί να βοηθηθείς και εσύ από τον τρόπο που τα έχω ιεραρχίσει ! Το παρόν έχει σκοπό να αντικαταστήσει (στο μυαλό μου) το ΤΤ ΜΚ2

                                Μπάτζετ: 35 k €, ας μην το ξεφτιλίσουμε κιόλας
                                Καύσιμο: μπεντζίνα
                                Κατανάλωση: αδιάφορη
                                Τέλη: αδιάφορα
                                Κίνηση: στους πίσω τροχούς και μόνον
                                Ηλικία: αδιάφορη
                                Εξοπλισμός: αδιάφορος
                                Βάρος: το ελαφρύτερο μονει καν μπαι

                                Καλό θα ήταν

                                1. Να μην έχει πάρα πολλά ηλεκτρονικά ώστε να μπορώ να το συντηρώ μόνος μου στα βασικά (λάδια, φρένα, χρονισμούς κλπ), άλλωστε ένας από τους λόγους αγοράς είναι να εντρυφήσω τους σπόρους στο εντζινιρινγ και να χαλαρώνω !
                                2. Να έχει βγάλει repair manual o haynes
                                3. Να μην έχει ουδεμία "βελτίωση"
                                4. Να μην έχει γιγάντιους τροχούς, πλήμνες κλπ, λαιτ ις ραιτ !
                                5. Να έχει μαζεμένες διαστάσεις

                                Τι μου αρέσει ανεξαρτήτως μπάτζετ
                                alt text

                                alt text

                                alt text

                                Άποψη μου επειδή τα έχω κοιτάξει και αυτά αλλά εμπειρία οδηγικά έχω μόνο από s2000. Δυστυχώς όλα εκτός του s δεν θα τα βρεις Ελλάδα ειδικά το alpine, το lotus ίσως βρεις καμιά αγγελία σε αυτό το μπάτζετ αλλά θέλει πολύ ψάξιμο, εγώ θα κοιτούσα την δεύτερη γενιά (elise s2 θα κοιτούσα και την R έκδοση) που είχε και μοτέρ από toyota, τα πρώτης γενιάς έχουν από rover που δεν τα λες και τόσο αξιόπιστα... Για το s2000 να σου πω την αλήθεια ήταν αργό στην ευθεία και η ροπή στα εσκαγε πολύ ψηλά, όχι αργό γενικά αλλά για σπορ αμάξι.
                                Το alpine φαντάζομαι ότι θα είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία δεν το έχω οδηγήσει αλλά παίζει να είναι και ΤΟΠ 5.
                                Αν δεν σε νοιάζει τέλη - κατανάλωση θα μπορούσες να κοιτάξεις και τα nissan 350z-370z και εγώ θα σου πρότεινα την Ζ4 που εμένα μου άρεσε αρκετά. Σε παραπλήσια φάση με το s2000 είναι και το gt86/brz αλλά το s είναι πιο αλητικο. Και corvette βρίσκεις που λέει ο λόγος στα 35Κ απλά νομίζω ξεφεύγει γενικά σε όλα. Αν έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα σε ένα από τα τρία που είπες ξεκάθαρα alpine a110, τα έχει όλα όσα θες και είναι και μοντέρνο

                                Συμφωνώ σε όλα, α110 και 4c για τα γούστα μου δεν έχει αντίπαλο.
                                Οσο αφορά το λοτους, θα με ενδιέφερε μόνο το μκ1 σε κίτρινο ή μπριτις Γκριν με τον κ-σιριες της Ρόβερ κατά προτίμηση στα 122 ατια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tolisk20 @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in Sport cars:

                                  1000

                                  @tolisk20 said in Sport cars:

                                  @realzeus said in Sport cars:

                                  Προσθιοκίνητο καγκούρικο μόνο ευθεία θα πήγαινε, λογικό.

                                  Ειπαμε ειχα το ταπερ το καγκουρο για να στριβειFB_IMG_1740681636121.jpg

                                  100-200 σε περίπου 5' θέλει 700+ άλογα. Δεν είναι μόνο θέμα βάρου (φυσικά μετράει κι αυτό), αλλά σε αυτά τα χλμ είναι θέμα και αεροδυναμικής αντίστασης.

                                  Καποτε ηθελε και παραπανω..οι χρονοι αυτοι που σου λεω με τα αλογα αυτα ειναι απ το 15..πλεον εχουν πεσει κ αλλο..5 ξερο εκανα με 530 μοτερ..1020 κιλα ηταν το σιβικ..γνησιο vti..με καροτσι απο 13αρι πηγαινει 150 κιλα κατω..δεν ηταν κανα μπαουλο τ αμαξι με τρελα αλογα..το θεμα ολο ηταν το πατημα..ειχα πιεση ανα ταχυτητα με avcr.. traction bar απο αμερικη..225/50/15 r888 κλπ κλπFB_IMG_1747511161122.jpg

                                  ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap @realzeus last edited by

                                    @realzeus said in Sport cars:

                                    1000

                                    @tolisk20 said in Sport cars:

                                    @realzeus said in Sport cars:

                                    Προσθιοκίνητο καγκούρικο μόνο ευθεία θα πήγαινε, λογικό.

                                    100-200 σε περίπου 5' θέλει 700+ άλογα. Δεν είναι μόνο θέμα βάρου (φυσικά μετράει κι αυτό), αλλά σε αυτά τα χλμ είναι θέμα και αεροδυναμικής

                                    Τώρα δηλαδή δεν φορτώνεται ο σέρβερ;;;;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • alexzero1
                                      alexzero1 @babisstinson last edited by

                                      @babisstinson said in Sport cars:

                                      Καλησπέρα κι από μένα!
                                      Ωραία αναζήτηση, ότι πρέπει! Η τελευταία F-Type από τα πιο ωραία σχέδια που έχουν βγει. Για μένα future classic. Αλλά το Budget δεν επαρκεί νομίζω.
                                      Η Cayman είναι αυτό που θα ήθελα στο γκαράζ μου, το χαζεύω κάθε φορά που βλέπω (όπως και το Jaguar..) αλλά για αυτά θα στα πουν οι γνώστες.

                                      Εγώ να πω ότι αν μπορεί να βρεθεί Alpine από εξωτερικό εντός budget ίσως αξίζει. Θα είναι κάτι μοναδικό.

                                      Επίσης, https://www.nissanusa.com/vehicles/sports-cars/nissan-z.html αυτό δεν μπορεί με τίποτε να εισαχθεί δυστυχώς ε;

                                      Toyota GT86 / Suzuki BRZ έχουν απορριφθεί φαντάζομαι λόγω ιπποδύναμης, θέλεις κάτι πιο δυνατό στις ευθείες, σωστά;

                                      Τα τζαγκ από ότι είδα ξεκινάνε από 28Κ στο mobile.de το 2.0 με πολλές αγγελίες γύρω στα 33-36Κ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ataim
                                        ataim @tolisk20 last edited by

                                        @tolisk20
                                        Έχεις κανένα βίντεο σε youtube?

                                        realzeus T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus @ataim last edited by

                                          @ataim said in Sport cars:

                                          @tolisk20
                                          Έχεις κανένα βίντεο σε youtube?

                                          Θες να δεις ένα καγκουρό;

                                          ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Cls 2ης γενιάς? Γκάζι είναι πύραυλος, στροφές λογικά θα το χει (μια Ε τροποποιημένη για στρίψιμο είναι) , χρήματα λογικά.

                                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 3 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr