Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 5
    • Posts 133
    • Best 45
    • Groups 0

    alexzero1

    @alexzero1

    58
    Reputation
    32
    Profile views
    133
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    alexzero1 Unfollow Follow

    Best posts made by alexzero1

    • RE: Sport cars

      Βρε εγώ το ποστ το έκανα έτσι γενικά και αν ανταλλάξουμε και καμιά συμβουλή και μάθουμε και τίποτα παραπάνω έχει καλως. Όποιος γουστάρει και θέλει να γράψει κάτι ας το γράψει δεν υπάρχει πρόβλημα και ας βγει εκτός θέματος για να συζητήσει για κάποιον δικό του προβληματισμό. Το σπορ αμάξι είναι κάτι γενικό δεν είναι κάτι συγκεκριμένο με συγκεκριμένη κατηγορία απλά αλλάζει με βάση του τι το θέλεις να το κάνεις, και το clio το rs σπορ είναι και μάλιστα πολύ ευέλικτο στις στροφές απλά εμένα δεν μου κάνει, τώρα εάν ένας θέλει να μιλήσουμε για το κλιο γιατί όχι ; Έχει το κοινό του και αυτό! Απλά εκεί που για εμένα χάνεται η ουσία που είναι και ελληνικό φαινόμενο είναι όταν κάποιος αρχίσει και θεωρεί τον εαυτό του παντογνώστη σε κάποιο θέμα οπότε εκεί θα προσπαθήσει με βάση τα όσα θεωρεί αυτός σωστά να εκμηδενίσει τις δικές σου απόψεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      @spi_duster said in Sport cars:

      Ήπια καφεδάκι απολαμβάνοντας το θέμα σας. Παίζει να είναι ότι καλύτερο έχω δει μετά από μήνες όπου οι τοστιέρες και τα περίπτερα κυριαρχούν στο φόρουμ. Πλέον και οι κινεζιες. Καλή συνέχεια!

      Να σε καλά duster για αυτό και έβαλα αυτόν τον τίτλο να μπει ο καθένας να γράψει ότι γουστάρει και να γουστάρουμε μαζί και εμείς!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Κατάσχεση πινακίδων από αστυνομία

      @alexandros-k said in Κατάσχεση πινακίδων από αστυνομία:

      @alexzero1 said in Κατάσχεση πινακίδων από αστυνομία:

      @alexandros-k said in Κατάσχεση πινακίδων από αστυνομία:

      @ilias-a said in Κατάσχεση πινακίδων από αστυνομία:

      @alexandros-k said in Κατάσχεση πινακίδων από αστυνομία:

      @ilias-a said in Κατάσχεση πινακίδων από αστυνομία:

      Καθαρα θεμα διοικητη του τμηματος ειναι, κανενας δεν υπογραφει για να υποχρεωσει τον διοικητη να παραδωσει τις πινακιδες νωριτερα, αντε στο τμημα Βουλας-Βουλιαγμενης να παρεις πισω τις πινακιδες απο το διοικητη ακομα και για σταθμευση.

      Φανταζομαι δεν απαντας σε μενα, γιατι υπουργος , κτλ,
      εννοειται οτι μπορουν απλα σηκωνοντας το τηλ

      Και σε εσενα απανταω, μιλησα συγκεκριμενα για τμημα, την ειχα κανει τη μαλακια 2 μηνες χωρις διπλωμα εμεινα και απο ιδιαιτερα υπουργου επεσε τηλεφωνο. Μπορει να μη με βολευε αλλα τον παραδεχτηκα τον συγκεκριμενο ανθρωπο.

      Εχουν γινει και γινονται πολυ χοντρότερες "παρατυπιες" , αυτο που συζηταμε ειναι απο τα πιο απλά και ευκολα. Αν ο συγκεκριμενος διοικητης εχει μεγαλυτερο βυσμα και δεν χαμπαριαζει ειναι αλλο θεμα. Ειναι ποιανου το βυσμα ειναι μεγαλυτερο

      Σωστός φίλε μου και εγώ δεν το βλέπω για ΤΗΝ πιο χοντρή παρατυπία . Απλά ο συγκεκριμένος την έχει δει σερίφης σε γουέστερν και δεν σηκώνει πολλά , σε ένα φιλαράκι πήραν πινακίδα , δίπλωμα και άδεια για εξάτμιση

      Σε ποια πολη ?
      Οπως καταλαβες δεν υπαρχει νομιμος τροπος. Μονο με γνωστο /βυσμα, πες το οπως θες

      Ιωάννινα φίλε

      posted in Περί αυτοκίνησης
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      @realzeus said in Sport cars:

      Επιτέλους κι ένα θέμα για αυτοκίνητα της προκοπής, μέσα στην λαίλαπα των θεμάτων για μικρά SUV, καταναλώσεις κλπ.

      Η 718 είναι το πιο σπορ από όσα κοιτάς, με μόνο μειονέκτημα το μέτριο μοτέρ, ειδικά στα 2 λίτρα. Στα 50 χιλιάρικα όμως θα κοιτούσα και για 911 (997), που έχει και σωστό μοτέρ (αλλά στο λάθος σημείο). Σωστό μοτέρ σε σωστό σημείο έχει η Cayman S (987). Εναλλακτικά M2 (F87) και M3 (E92, με το διαμάντι-V8). Τώρα αν σου έχει κάνει το κλικ κάποιο άλλο λόγω εμφάνισης-ιστορίας (π.χ. F-Type), κάνε το γούστο σου. Μια ζωή την έχουμε άλλωστε...

      Η επιλογή του ωραίου τρελού: Maserati GranTurismo (Μ145). Δεν είναι πολύ σπορ - το λέει και το όνομα άλλωστε, αλλά μιλάμε για κάτι πολύ πιο εκλεκτό, με μοτέρ V8 Ferrari (αν και διαφορετικό από των ίδιων των Ferrari, αλλά ίδιας οικογένειας) σχήμα όνειρο και αξεπέραστη αύρα. Αν προτιμάς αυτά τα χαρακτηριστικά, αλλά με βρετανικό στυλ αντί για ιταλική φινέτσα, Jaguar XK (Χ150).

      Σε μερικές προτάσεις το παρατράβηξα με τα κυβικά και την συντήρηση, αλλά δεν ξέρω ποιο είναι το όριο σου σε αυτά, οπότε δίνω απλά ιδέες εντός του budget αγοράς. Η ψυχρή λογική όμως (έξοδα κλπ) λέει 718, αν και δεν βλέπω να υπάρχει στην Ελλάδα σε αυτά τα λεφτά.

      Ότι κοιτάω το κοιτάω για εισαγωγή, μήνες ολόκληρους χαζεύω στο car μήπως βρεθεί κάτι σοβαρό αλλά δεν ... Λίγες οι επιλογές από Ελλάδα στην κατηγορία. Το ποστ το έκανα για να υπάρξει και λίγο η κουβέντα, πέρα της βοήθειας γιατί όπως το είπες έχουμε πήξει σε οικονομία και στα suv. Επί το πλείστον κοιτάω τις διλιτρες εκδοχές σπορ αυτοκινήτων καθώς έπειτα από κουβέντα που είχα με ιδιοκτήτες η συντήρηση τους- τέλη κυκλοφορίας- τεκμήριο είναι εντός των οικονομικών μου ορίων, θα ήθελα να αποφύγω την συντήρηση κάποιου παλιότερου αυτοκινήτου όσο καλοσυντηρημένο και να είναι κάποια στιγμή θα αρχίσει να ζητάει επίσης θα ήθελα γενικά κάτι σύγχρονο.
      Τα Μ4 Μ3 Μ2 τα έχω και αυτά στο μυαλό μου αλλά από όσο έχω ψάξει ελάχιστα μεν, ξεφεύγουν σε συντήρηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      @realzeus said in Sport cars:

      @alexzero1 said in Sport cars:

      Τα Μ4 Μ3 Μ2 τα έχω και αυτά στο μυαλό μου αλλά από όσο έχω ψάξει ελάχιστα μεν, ξεφεύγουν σε συντήρηση.

      Τα ανταλλακτικά των //M είναι πιο ακριβά, αλλά επειδή έχω τρίλιτρη Ε92, η συντήρησή δεν είναι και τόσο ακριβή σε εξειδικευμένο συνεργείο (εννοείται δεν πας σε αντιπροσωπεία). Μια Μ2 ή μια Μ3 Ε92 θα είναι πιο φτηνή πιστεύω σε συντήρηση από μια 718/987, αλλά πιο ακριβή σε τέλη κυκλοφορίας και καύσιμα (ωραία μοτέρ όμως τα Βαυαρικά).

      @alexzero1 said in Sport cars:

      αυτό που θα ήθελα είναι κάτι που να δίνει έμφαση στο στρίψιμο αλλά να έχει και μια ικανοποιητική δύναμη στην ευθεία

      Μεγάλη αλήθεια! Η πολλή δύναμη χωρίς καλό στρίψιμο είναι επικίνδυνη αλλά και το καλό στρίψιμο χωρίς πολλή δύναμη είναι ξενέρωμα. Χρειάζεται ισορροπία για να είναι καλό ένα αυτοκίνητο. Αν έπρεπε να διαλέξω όμως, θα επέλεγα δύναμη, γιατί στις στροφές μπορείς να κόψεις, αλλά αν βγεις στην ευθεία και πατάς γκάζι και δεν γίνεται τίποτα, δεν μπορείς ούτε καν να προσπεράσεις ένα φορτηγό σε μια μικρή ευθεία και μετά θα το έχεις μπροστά σου και στις στροφές.

      Όσα λες πάντως καταλήγουν σε 718. Απλά σκέψου μήπως το 2,5 είναι προτιμότερο, γιατί ο δίλιτρος είναι «λίγος» για αυτό το σασί.

      Δεν έχω καταλήξει κάπου ακόμα τα ζυγίζω γιατί δεν σκέφτομαι να πάρω κάτι το οποίο σε 2-3 χρόνια θα κοιτάξω να το δώσω, θέλω κάτι το οποίο να με καλύπτει σε τέτοιο βαθμό που να μην το βαρεθω σύντομα. Απλά προσπαθώ να το σκεφτώ όσο πιο ώριμα μπορώ γιατί η χαρά της αγοράς κάποια στιγμή περνάει! Δεν θέλω να σκεφτώ πχ α ας έπαιρνα καλύτερα το τάδε γιατί η διαφορά του δεν είναι τόσο μεγάλη και θα ήταν πιο φτηνο στην αγορά και στην χρήση του. Για αυτό και η λίστα μου έχει ποικιλία σε δύναμη, ύφος και τιμή. Πχ το Ζ4 έχει 35 κιλά ροπή 0-100 σε 5.5 και το παίρνεις κοντά στο 20.000€ δηλαδή έχει την μισή τιμή του 718.
      Για τα Μ έχω να σου πω ότι εγώ ως άνθρωπος που γουστάρει φουλ την bmw τα λατρεύω απλά δεν ξέρω τι παίζει με αξιοπιστία και συντήρηση, σίγουρα θα είναι υψηλότερη η συντήρηση τους σε σχέση με έναν τετρακύλινδρο. Τέλη 550€ έχει η Μ4 μόνο αυτή θα έπαιρνα, η Ε92 θα έχει τρομαχτική συντήρηση ελέω v8, ακόμα θυμάμαι μια προσπέραση που μου είχε κάνει ένα Μ3 Ε92 σε τούνελ... Άστο άλλου...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      @realzeus said in Sport cars:

      Κακά τα ψέμματα, κανένα από τα ιταλικά και γερμανικά διαμάντια για τα οποία συζητάμε δεν είναι το απαύγασμα της αξιοπιστίας, αν και η 330i δεν μου έβγαλε κάτι. Έχουμε ακούσει όμως ιστορίες τρόμου και για Porsche (που δήθεν είναι αξιόπιστες) και για BMW/Meredes/Audi.

      Ο φίλος μου, ο alexandros-k, έχει Evo X, δεν ξέρω αν θα σε ενδιέφερε κάτι τέτοιο ή Scoobie STi.

      Άλλη τρελή σκέψη: Elise.
      Προσωπικά δεν μου άρεσε. Την βρήκα αργή (με το 160άρι μοτέρ), με ράθυμο turn-in (ήταν καμπερωμένη όμως) και τα φρένα χωρίς σερβό θέλουν συνήθεια. Αλλά σε άλλους αρέσει. Αν χωράς να μπεις...

      Την έχω σκεφτεί την lotus απλά οι αγγελίες είναι ελάχιστες και η τελευταία γενιά είναι αμυδρά κάτω από 50Κ (χωρίς το τελωνείο) οπότε θα ξεφύγει. Τα evo και τα subie δεν μου κάνουν εμένα φιλοσοφικά αν και είναι φανταστικά αυτοκίνητα δεν είναι αυτό που θέλω εγώ. Στην θεωρία για εμένα το απόλυτο αυτοκίνητο που ξεφεύγει ακραία πολύ σε τιμή είναι το alfa romeo 4c

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      @babisstinson said in Sport cars:

      Καλησπέρα κι από μένα!
      Ωραία αναζήτηση, ότι πρέπει! Η τελευταία F-Type από τα πιο ωραία σχέδια που έχουν βγει. Για μένα future classic. Αλλά το Budget δεν επαρκεί νομίζω.
      Η Cayman είναι αυτό που θα ήθελα στο γκαράζ μου, το χαζεύω κάθε φορά που βλέπω (όπως και το Jaguar..) αλλά για αυτά θα στα πουν οι γνώστες.

      Εγώ να πω ότι αν μπορεί να βρεθεί Alpine από εξωτερικό εντός budget ίσως αξίζει. Θα είναι κάτι μοναδικό.

      Επίσης, https://www.nissanusa.com/vehicles/sports-cars/nissan-z.html αυτό δεν μπορεί με τίποτε να εισαχθεί δυστυχώς ε;

      Toyota GT86 / Suzuki BRZ έχουν απορριφθεί φαντάζομαι λόγω ιπποδύναμης, θέλεις κάτι πιο δυνατό στις ευθείες, σωστά;

      Τα τζαγκ από ότι είδα ξεκινάνε από 28Κ στο mobile.de το 2.0 με πολλές αγγελίες γύρω στα 33-36Κ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      @w202-amg said in Sport cars:

      @alexzero1 said in Sport cars:

      Μην προτείνεται αυτοκίνητα τύπου Μερσεντές, το αμάξι θέλω να στρίβει κυρίως και ύστερα να μην είναι ψοφιο στην ευθεία δεν υπάρχει Μερσεντές που να στρίβει στα 50Κ, τουλάχιστον δεν θα στρίβει καλύτερα από τις υπάρχων επιλογές μου.

      Το cayman ναι στρίβει καλύτερα αλλά θα σου κοστίσει. Τα υπόλοιπα δεν στρίβουν απαραίτητα καλύτερα, ίσως κάπου καλύτερα κάπου χειρότερα.
      Αν φτάνεις το cayman είναι η καλύτερη επιλογή!
      Τα υπόλοιπα αχρειαστος συμβιβασμός για αυτό σου είπα cls, τουλάχιστον θα χει κάποια + ακόμη.
      Υ.γ. συνεργείο για Porsche εξειδικευμένο στην Αθήνα έπαθα πλάκα όταν πήγα το allroad και με δέχτηκε λόγω γνωστού. Ο τύπος άψογος και θαρρώ οικονομικός.....αν θες στοιχεία στείλε μου πμ .

      Φίλε μόνο και μόνο που το cls είναι sedan με έχει χάσει από αγοραστή, το βλέπω στον δρόμο και μου είναι αδιάφορο. Και ότι και να λες δεν γίνεται να στρίβει καλύτερα από ένα μικρό πισωκίνητο διθέσιο. Η αίσθηση που θα πάρεις από το είναι τέλειος διαφορετική από το άλλο. Αλλά σου ξανά λέω με βάση το δικό μου γούστο και τα αυτοκίνητα που όπως βλέπεις έχω στην λίστα το cls δεν μπορεί να σταθεί στις δικές μου προτιμήσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      @w202-amg said in Sport cars:

      @alexzero1 said in Sport cars:

      @w202-amg said in Sport cars:

      @alexzero1 said in Sport cars:

      Μην προτείνεται αυτοκίνητα τύπου Μερσεντές, το αμάξι θέλω να στρίβει κυρίως και ύστερα να μην είναι ψοφιο στην ευθεία δεν υπάρχει Μερσεντές που να στρίβει στα 50Κ, τουλάχιστον δεν θα στρίβει καλύτερα από τις υπάρχων επιλογές μου.

      Το cayman ναι στρίβει καλύτερα αλλά θα σου κοστίσει. Τα υπόλοιπα δεν στρίβουν απαραίτητα καλύτερα, ίσως κάπου καλύτερα κάπου χειρότερα.
      Αν φτάνεις το cayman είναι η καλύτερη επιλογή!
      Τα υπόλοιπα αχρειαστος συμβιβασμός για αυτό σου είπα cls, τουλάχιστον θα χει κάποια + ακόμη.
      Υ.γ. συνεργείο για Porsche εξειδικευμένο στην Αθήνα έπαθα πλάκα όταν πήγα το allroad και με δέχτηκε λόγω γνωστού. Ο τύπος άψογος και θαρρώ οικονομικός.....αν θες στοιχεία στείλε μου πμ .

      Φίλε μόνο και μόνο που το cls είναι sedan με έχει χάσει από αγοραστή, το βλέπω στον δρόμο και μου είναι αδιάφορο. Και ότι και να λες δεν γίνεται να στρίβει καλύτερα από ένα μικρό πισωκίνητο διθέσιο. Η αίσθηση που θα πάρεις από το είναι τέλειος διαφορετική από το άλλο. Αλλά σου ξανά λέω με βάση το δικό μου γούστο και τα αυτοκίνητα που όπως βλέπεις έχω στην λίστα το cls δεν μπορεί να σταθεί στις δικές μου προτιμήσεις.
      Γούστα είναι αυτά,δεν μ αρέσουν τα μικρά πισωκίνητα πολύ νευρικά για τα δικά μου χέρια.....

      Το ότι είναι νευρικό και μικρό είναι που σου φτιάχνει την διάθεση, γίνεσαι ένα με το αμάξι και γουστάρεις σαν να οδηγάς καρτ. Το cls ειναι να το πάρει κάποιος που αντικειμενικά θέλει την ποιότητα κύλισης, την άνεση του και την πολυτέλεια, δεν θα το πάρει κάποιος για να του πιεί το αίμα σε στροφοδιαδρομες. Εδώ το Μ2 λόγο μεγέθους έφτασε από πολλούς να θεωρείται το καλύτερο σύγχρονο Μ. Άποψη μου όσο πιο ελαφρύ και μικρό είναι ένα αμάξι σε μέγεθος τόσο το καλύτερο για σπορ οδήγηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      @babisstinson said in Sport cars:

      Το Alpine τελικά μπορεί να βρεθεί; Και αν ναι, σε τι τιμή;
      Θα επισκευάζεται και επίσημα εδώ, είδα σε αντιπροσωπεία Renault/Nissan στην Πειραιώς και ταμπέλα για Alpine αν δεν απατώμαι.

      Επίσημα δεν έχει έρθει στην Ελλάδα σαν μεταχειρισμένο ξεκινάει από τις 50.000€. Renault είναι ουσιαστικά το αμάξι, ότι θα βρεθεί άνθρωπος να στο επισκευάσει είναι σίγουρο τώρα αν το αναλαμβάνει η αντιπροσωπεία επίσημα καλύτερα να ρωτήσεις αυτούς. Πάντως αξίζει φουλ σαν αγορά- επένδυση σίγουρα μιλάμε για future classic. Δεν ξέρω βέβαια πως θα εξελιχθεί η κατάσταση με τα ηλεκτρικά μελλοντικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1

    Latest posts made by alexzero1

    • RE: Sport cars

      Σύμφωνα με τον φίλο και ο σκαραβαίος κεντρομηχανο είναι τελικά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @fanis75 said in Sport cars:

      american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!

      Χαχαχα!!!

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in PEUGEOT FORUM:

      @george-0 said in PEUGEOT FORUM:

      @realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.

      Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.

      Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia

      Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.

      Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?

      Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.

      @alexzero1 said in Sport cars:

      Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.

      Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.

      Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.

      Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!

      Καλά. Καλημέρα

      Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.

      Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;

      Μου αρέσει που επιμένεις (κεντρομηχανα λέγονται όσα έχουν τον κινητήρα πριν τον άξονα και η μερσεντες η amg gt είναι κεντρομηχανη) των πόρσε 911 είναι πίσω από τον άξονα . Η cayman - boxster είναι κεντρομηχανα όπως και το 918 και το 914.
      Έτσι που το έχουν οι πόρσε 911 είναι πολύ δύσκολο να πετύχουν καλό balance και όμως το έκαναν με τον δικό τους τρόπο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      @realzeus said in Sport cars:

      @alexzero1 said in Sport cars:

      Είναι απίστευτα πολύ fun to drive, είσαι μέσα σε ένα τούνελ και απλά πατάς τέρμα το γκάζι και γελάς μόνος σου.

      Φαντάσου πως είναι κάποιο πολύστροφο Ιταλικό (ή και Γερμανικό)

      Όπως το λες απλά θα πρέπει να τα συγκρίνουμε με αντίστοιχης κατηγορίας κυβικών και κυλίνδρων

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      @realzeus said in Sport cars:

      @fanis75 said in Sport cars:

      american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!

      Χαχαχα!!!

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in PEUGEOT FORUM:

      @george-0 said in PEUGEOT FORUM:

      @realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.

      Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.

      Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia

      Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.

      Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?

      Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.

      @alexzero1 said in Sport cars:

      Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.

      Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.

      Φαντάσου πήγαν και έβγαλαν το μικρό μοτέρ για την Ευρώπη και μόνο στην Ευρώπη δεν πούλησε 🤣🤣😆. Έχει δίκιο ο Φάνης και ας ακούγεται αστείο, δεν το πιστευα και εγώ μέχρι που οδήγησα ένα. Είναι απίστευτα πολύ fun to drive, είσαι μέσα σε ένα τούνελ και απλά πατάς τέρμα το γκάζι και γελάς μόνος σου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      Και το περίεργο ήταν ότι όταν μπήκα στο σάιτ της ford hellas για πλάκα να δω πόσο παίζει η έβδομη γενιά είχαν μόνο την GT για επιλογή, όχι ετοιμοπαραδοτη αλλά γενικά μόνο αυτή διαθέσιμη για παραγγελία!! Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      @ilias-a said in Sport cars:

      Θα συμφωνησω με τον Φανη, σε αυτη την κατηγορια μια 911 θα επελεγα.

      Δεν έχει καμία απολύτως σχέση η συντήρηση μιας 911 οποιαδήποτε γενιάς με το mustang ακόμα και με το v8 , σαν συντήρηση η πόρσε παίζει να είναι και 130% πάνω σε κόστη. Αυτό μου άρεσε πολύ δεν είχε την τρελή ακρίβεια αλλά είχε πολύ πλάκα και από ότι μου είπε και αυτός δεν μασάει πουθενά αλεξίσφαιρος ο coyote

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      @lap said in Sport cars:

      Είχα δει ένα βίντεο με έναν εφοπλιστή, ωραίος τύπος και κουλ, στον σαριμπαλιδη, που είχε οδηγήσει τη μασταγκ. Είχε ενθουσιαστεί με τη μασταγκ και ο τύπος ξέρει από αυτοκινητα

      Ο Χάρης Βαφειας, όντως πολύ ωραίος τύπος και με μεγάλη συλλογή με κάμποσες sl, amg gt, evo και είχε και παλιότερα viper και Ferrari, από ότι είχα δει στο άλλο βίντεο που είχε κάνει με τον σαριμπαλιδη. Έχω δει και ένα βιντεάκι με ενός τύπου Πολωνού νομίζω misha λέγεται είχε βάλει στο ρινγκ ένα mach 1 και ο τύπος κοντραρε στα ίσια porsche gt4 rs. Βέβαια αυτές είναι ειδικές εκδόσεις δεν θα είναι τόσο τόσο καλή η απλή GT

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      Κατάφερα και οδήγησα μια mustang gt (6ης γενιάς) με performance pack, με brembo φρένα και την πιο κοντή από ότι μου είπε σχέση στο διαφορικό και τα bucket recaro καθίσματα.
      Έμεινα άναυδος με το πόσο fun to drive ήταν, το ecoboost τώρα στα μάτια μου μοιάζει πολύ ξενερωτο. Πραγματικά ήταν εμπειρία ξεκάθαρα.
      Στις στροφές ήταν μέτριο να τα λέμε και αυτά απλά σε αποζημιώνει ο ήχος και η αίσθηση που σου αφήνει, ένα πράγμα δηλαδή να μην μπορείς να κοιμηθείς ή να περιμένεις να ξημερώσει να το πας βόλτα. Από όσα οδήγησα μακράν το πιο fun to drive.
      Εν το μεταξύ αλεξίσφαιρο από άποψη αξιοπιστίας με 170.000 χλμ λίγα πράγματα από ότι μου είπε έχει αλλάξει και ήρθε και οδικώς από Γερμανία.
      Και ήμουν έτοιμος να κλείσω ένα Ζ4 e89 28is αλλά τώρα κάνω δεύτερες σκέψεις

      Για βοηθήστε λιγάκι ρε παιδιά γιατι έχω κολλήσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      Δεν έχουν καμία σχέση αυτά που τρέχουν στους αγώνες με τα αντίστοιχα πολιτικά που μπορεί να αγοράσει ο καθένας, ακόμα και στις μικρές κατηγορίες( και λογικό είναι). Αυτό δεν σημαίνει ότι το gr δεν είναι απίστευτο και με λίγες βελτιώσεις γίνεται ακόμα καλύτερο και με παραξένεψε που η Τογιότα έβγαλε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, δεν είναι της ιδεολογίας της τα τελευταία 15-20 χρόνια αυτά τα αυτοκίνητα (εξαίρεση τα gt86, gr86). Αν και γενικά στους αγώνες τα πάνε πολύ καλά.

      Και στην τελική και η τερματισμενη έκδοση να ήταν μακάρι να είχαμε πίστες να το τρέχαμε, τώρα εδώ στην καλύτερη να πας μια στο τόσο Σέρρες ή Μέγαρα. Για καμιά ανάβαση υπερκομπλε είναι η απλή έκδοση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • RE: Sport cars

      @lap said in Sport cars:

      Μόνο που ο μεν θα μπορούσε να οδηγεί Lexus LFA. Που φυσικά έχει αλλά προτιμά το Yaris

      Φυσικά και δεν θα οδηγήσει το lfa γιατί θέλει να προμοταρει το yaris. To gr yaris είναι μαζικής παραγωγής και απευθύνεται σε πολλές τσέπες σε σχέση με το lfa που είναι ένα υπερκοστολογημενο supercar για πολύ μεγάλες τσέπες. Φυσικά και δεν είναι κακο το gr ίσα ίσα είναι και πολύ καλό απλά μην κοιτάς τι κάνουν οι πρόεδροι , οι μέτοχοι και γενικά όσοι έχουν άμεση σχέση με την εταιρεία.

      Υπάρχει και αυτή εδώ η διαφήμιση που ναι μεν έχει σκοπό το "πείραγμα" μεταξύ τους αλλά ουσιαστικά είναι αυτό που ισχύει
      Youtube Video

      Ο Ελον μασκ που σας αρέσουν και πολύ τα Τέσλα είχε πουλήσει όλα τα αυτοκίνητα θερμικής καύσης που είχε γιατί δεν θα ήταν καλό για την εικόνα της εταιρείας να μην οδηγεί ηλεκτρικό ο big man τους.
      Άρα άτοπο τι οδηγάει ο κύριος toyoda

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      alexzero1
      alexzero1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr