Best posts made by alexzero1
-
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@dimsabas said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
Κάτι σε Hethel θα κοιτούσες;
Φίλε dim είχα φάει τρελό κόλλημα με την lotus elise αλλά είναι αδύνατον να βρεθεί στην Ελλάδα στα μέχρι 30Κ και ένα πράγμα που δεν το καταλαβαίνει κανείς είναι ότι μπορεί να υπάρχουν δύο αγγελίες αυτή την στιγμή αλλά είναι δύο αγγελίες μπορεί να σου κάνουν μπορεί και όχι . Μπορεί να είναι κομπλέ τα αυτοκίνητα , μπορεί να είναι και σάπια . Στην cayman έχεις 70 αγγελίες στην Ελλάδα και 850 στο mobile.de στην elise έχεις 65 αγγελίες στο mobile.de σε αυτά που μπορείς να εισαγωγείς euro 4 και πάνω και τα περισσότερα αγγίζουν τα 40-50Κ
-
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@stefan147 said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
@alexzero1 said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
@stefan147
Φίλε Στέφανε , μια που είχες σαν επιλογή σου την corvette c6 τι άποψη έχεις σχηματίσει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ;Για μένα είναι καλύτερο αυτοκίνητο από οποιοδήποτε Πόρσε ίσης αξίας. Δεν το έχω οδηγήσει αλλά κρατάω εμπειρίες ανθρώπων που εμπιστεύομαι τη γνώμη τους.
Έχει άφθονη δύναμη και ροπή, σουπερκαρίσια εμφάνιση, μικρό, ελαφρύ, με τρομερό ήχο, εύκολο και φθηνό στη συντήρησή του. Μέχρι και tuning potential έχει και μπορεί να τσιμπήσει και 40-50 αλογάκια για πλάκα. Δεν του λείπει πραγματικά τίποτα. Και οι τιμές που παίζουν είναι έως και λογικές.
Σε σχεσή με ότι έχουμε αναφέρει και με αυτοκινητιστικά κριτήρια, υστερεί σε ένα μόνο πράγμα: δεν είναι luxury. Είναι εντελώς utility κατασκευή. Απόλυτα αποδεκτό εάν με ρωτάς.
Το άλλο μεγάλο θέμα του που δεν έχει να κάνει με την αξία του ως αυτοκίνητο είναι η μεταπώληση. Δυστυχώς θα είναι δύσκολη και εάν κάποιος έχει ένα τέτοιο αμάξι και θέλει να το χρησιμοποιήσει ως πηγή χρηματοδότησης για το επόμενο, μάλλον θα ζοριστεί.
Πχ αυτό είναι αγγελία πάνω από 8 μήνες και ξεκίναγε στα 70Κ. Πολύ φοβάμαι ότι ουτε 60Κ δε θα πιάσει και μιλάμε για τρέλο αυτοκίνητο, επιπέδου 911ΤΤ (μάλλον καλύτερο βασικά).
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/333149497-corvette-z06
Εδώ στα Γιάννενα είναι ένα σε μάντρα z06 κιόλας ,κόκκινο το βλέπω σκονισμένο οπότε βγαίνω προς τα έξω . Είναι απίστευτο σαν εμφάνιση το έδινε 80Κ και τώρα 69Κ , αν δεν κάνω λάθος το είχε ένας με γνωστή αλυσίδα με σιροπιαστα γλυκά. Να σου πω την αλήθεια επειδή είναι αμάξι που το έχω έρωτα μεγάλο δεν θα με πείραζε και να μην το δώσω ποτέ (αν μπορώ δηλαδή να το στηρίξω) , είμαι τρελαμενος με τα corvette c3 , c6 , c2 αλλά όπως και να έχει επειδή έκανα την έρευνα μου στο ίντερνετ παίζει να έχει πιο οικονομική συντήρηση και από mini cooper s 5ετιας
-
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
Λοιπόν παίδες έκανα την αναζήτηση μου , έκανα και τις ερωτήσεις μου σε άτομα που έπρεπε και κατέληξα στο εξής συμπέρασμα .
C6 δεν συμφέρει να εισάγεις ακόμα και από την Ευρώπη . Μόνο και μόνο από τα κυβικά το τελωνείο θα ανέβει πάρα πολύ. Όπως από ότι μου είπαν οτιδήποτε είναι κάτω από euro6 δεν αξίζει παρά μόνο λίγες περιπτώσεις.
Επειδή όμως δεν θέλω να κάνω βιαστικές κινήσεις και να ξεγράψω την corvette κατευθείαν θα δώσω ένα περιθώριο μέχρι τον Οκτώβριο- Νοέμβριο ούτως ή άλλως νομίζω το καλοκαίρι είναι από τις χειρότερες εποχές να αγοράσεις αυτοκίνητο συνήθως το καλοκαίρι επειδή φεύγουν πιο εύκολα είναι όλα τσιμπημενα και σηκώνουν λιγότερο παζάρι . Εάν στο ενδιάμεσο βρεθεί κάτι που το κρίνω ως καλή περίπτωση είτε είναι ένα cayman είτε ένα corvette εννοείται θα το προχωρήσω.
Στο μεταξύ οποίος θέλει να μοιραστεί κάποια αγγελία κοντά στα χρήματα ή θέλει αυτός να πάρει κάτι παρόμοιο είναι ευπρόσδεκτος να μοιραστεί την ερώτηση του ή άποψη -
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@fanis75 said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
@alexzero1 said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
Σκεφτοσουν για αγορά corvette; Ή γενικά για εισαγωγή αυτοκινήτου . Πάντως πχ και ένα 428i bmw που είχε φέρει γείτονας είχε 9.600 το τελωνείο . Άρα δεν παίζει μόνο ρόλο το euro 6 για να σε σφάξουν
Χαχαχα....μακάρι να σκεφτόμουν για Κορβέτ, αφού μαζί με την 911 ειναι τα 2 αγαπημένα μου αυτοκίνητα!!
Όχι, γενικά ψαχνόμουν και είχα φέρει μια ΜιΤο. Αλλά το τελωνείο είναι λίγο λαχείο. Για παράδειγμα, εαν δουν bmw κλπ. ακριβά αυτοκίνητα χρεώνουν παραπάνω, γιατί έτσι. Υπάρχουν πίνακες με αξίες κλπ. αλλά δεν βγάζει άκρη γιατί σου λένε ότι μέ βάση το VIN το δικό σου αμάξι έχει Χ ΛΤΠΦ και δεν στο δείχνουν, κάνουν ότι θέλουν στην ουσία.
Άσχημο ακούγεται όλο αυτό, δεν ξέρω τι ισχύει γιατί και ένα φιλαράκι που έχω και ασχολείται με αυτά μόνο απλά αυτοκίνητα έχει φέρει opel corsa , toyota yaris κτλ με έχει πληροφορήσει για το τι παίζει με τα μικρά για ακριβότερα δεν ξέρω ακριβώς τι παίζει .
Πάντως άποψη μου γιατί δεν ξέρω και τα οικονομικά σου μια corvette δεν θα έπρεπε να θεωρείται όνειρο απατηλό μπορείς να κάνεις την έρευνα σου και πάνω στο αυτοκίνητο αλλά και στα οικονομικά σου και να το προχωρήσεις . Μην ακούς τους γύρω σου , αυτοί θα σου πουν τι το θες κρατά τα λεφτά σου . Απλά ζούμε τελικά μια ζωή στον αυτόματο και χάνουμε πράγματα που θα μας γέμιζαν και δεν τους δίνουμε καν την δυνατότητα να τα βάλουμε στην ζωή μας είτε αυτό είναι υλικό αγαθό ένα αμάξι είτε μια σχέση ή το οτιδήποτε.
-
RE: Κατάσχεση πινακίδων από αστυνομία
@alexandros-k said in Κατάσχεση πινακίδων από αστυνομία:
@alexzero1 said in Κατάσχεση πινακίδων από αστυνομία:
@alexandros-k said in Κατάσχεση πινακίδων από αστυνομία:
@ilias-a said in Κατάσχεση πινακίδων από αστυνομία:
@alexandros-k said in Κατάσχεση πινακίδων από αστυνομία:
@ilias-a said in Κατάσχεση πινακίδων από αστυνομία:
Καθαρα θεμα διοικητη του τμηματος ειναι, κανενας δεν υπογραφει για να υποχρεωσει τον διοικητη να παραδωσει τις πινακιδες νωριτερα, αντε στο τμημα Βουλας-Βουλιαγμενης να παρεις πισω τις πινακιδες απο το διοικητη ακομα και για σταθμευση.
Φανταζομαι δεν απαντας σε μενα, γιατι υπουργος , κτλ,
εννοειται οτι μπορουν απλα σηκωνοντας το τηλΚαι σε εσενα απανταω, μιλησα συγκεκριμενα για τμημα, την ειχα κανει τη μαλακια 2 μηνες χωρις διπλωμα εμεινα και απο ιδιαιτερα υπουργου επεσε τηλεφωνο. Μπορει να μη με βολευε αλλα τον παραδεχτηκα τον συγκεκριμενο ανθρωπο.
Εχουν γινει και γινονται πολυ χοντρότερες "παρατυπιες" , αυτο που συζηταμε ειναι απο τα πιο απλά και ευκολα. Αν ο συγκεκριμενος διοικητης εχει μεγαλυτερο βυσμα και δεν χαμπαριαζει ειναι αλλο θεμα. Ειναι ποιανου το βυσμα ειναι μεγαλυτερο
Σωστός φίλε μου και εγώ δεν το βλέπω για ΤΗΝ πιο χοντρή παρατυπία . Απλά ο συγκεκριμένος την έχει δει σερίφης σε γουέστερν και δεν σηκώνει πολλά , σε ένα φιλαράκι πήραν πινακίδα , δίπλωμα και άδεια για εξάτμιση
Σε ποια πολη ?
Οπως καταλαβες δεν υπαρχει νομιμος τροπος. Μονο με γνωστο /βυσμα, πες το οπως θεςΙωάννινα φίλε
-
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@wantone said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
@stefan147 said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
Τα χεις μπερδέψει. Ο 2.9 είναι εμμεσου ψεκασμού στα 987. Έγινε DFI στα 981 αρα μετα το 2013. Η βασική του βελτίωση έναντι του 2.7 είναι ότι πήρε το variocam plus που μέχρι τότε το είχαν μόνο τα 3.4. Ο 3.2 έπαψε να υπάρχει γενικώς το 2007 εάν θυμάμαι καλά. Στα κεϋμαν δε μπήκε ποτέ κιολας.
Επίσης pdk εκείνης της γενιάς δε φημίζεται για την αξιοπιστία του.
οντως 2.9 χωρις αμεσο, αλλο ενα πλας τοτε να μην μαζευει καρβουνιλα. επισκευαζοντε τωρα τα PDK. παντως που τα θυμηθηκες αυτα τα αμαξια, καποτε ηθελα και εγω να παρω αλλα μετα τα παρατησα. απλα δεν εχει νοημα πια οταν οι ιπποδυναμεις εχουν ξεφυγει παντου και οι δρομοι ακομα και κυριακες ειναι πηχτρα στην κινηση.
Μην το λες αυτό φίλε μου , θεωρώ ότι ακόμα και σε αυτά τα άλογα ένα αμάξι μπορεί να σου παρέχει διασκέδαση μην ξεχνάς ότι μιλάμε για κεντρομηχανο το να οδηγείς κεντρομηχανο αμάξι είναι τέλειος άλλη εμπειρία . Και σε αυτά τα χρήματα δεν έχεις πολλές επιλογές για τέτοιου είδους όχημα. Αν θες απλά να πας στην ευθεία και να πατάς ένα γκάζι στο πάτωμα για να νιώθεις την ταχύτητα οκ τότε τα 265 άλογα ή τα 300 θα σου φανούν λίγα. Πάντως η cayman για εμένα είναι το τέλειο αυτοκίνητο ισορροπημένο όσο δεν πάει , ούτε πολλά άλογα για να είναι επικίνδυνο πχ σε ένα βρεγμένο οδόστρωμα , ούτε ακριβή συντήρηση δεν έχει , είναι ποιοτικό κατασκευαστικά , έχει αρκετή ιπποδύναμη για να μην το λες και ψοφιο . Πχ το mx5 ναι μεν ελαφρύ αλλά είναι καλό για κάνα παντιλικι άντε και καμιά ανάβαση αλλά το σασί δεν είναι και για πολλά .
Ένα άλλο που θα σκεφτόμουν σαν ανταγωνιστή με αρκετά περισσότερα άλογα και παρόμοιο χαρακτήρα θα ήταν Μ2 αλλά το ρισκάρεις να πάρεις τέτοιου είδους bmw ; Η αξιοπιστία της στα τελευταία 10 χρόνια έχει πάει περίπατο . Ενός γνωστού σε f20 του έσταζε βενζίνη από ντεπόζιτο καθώς είχε φύγει η κόλλα σε ένα σημείο -
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@trader said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
Είχα ένα Cayman 2.9 για έξι χρόνια. Δεν ζήτησε το παραμικρό, πέρα από έναν αισθητήρα. Δε νομίζω ότι πρέπει να σε φοβίζει το γεγονός ότι δεν έχεις συνεργείο Porsche στην πόλη σου. Λάδια, φίλτρα και λοιπά υγρά ζητάει μόνο. Ανταλλακτικά εύκαιρα δε θα βρεις για κανένα από τα αυτοκίνητα που σου προτείνουμε. Ακόμα κι αν έχεις συνεργείο Ford στην πόλη σου, δε νομίζω να έχει ανταλλακτικά για Mustang να περιμένουν εσένα. Ή κουκούλα Ζ4 αν στη σκίσουν ή οτιδήποτε άλλο για σπορ αυτοκίνητο που δεν κυκλοφορεί πια. Εφόσον μιλάς για δεύτερο αυτοκίνητο περιορισμένης χρήσης, εάν κάτσει κάποια στραβή, έχεις την πολυτέλεια του χρόνου αναμνονής. Εάν το σκέφτεσαι σοβαρά για Porsche, πάρε κάτι από το 2009 και μετά για να μην έχεις το φόβο του κινητήρα που σου ανέφεραν οι συμφορουμίτες.
Εκεί καταλήγω και εγώ φίλε trader ξεκάθαρα θα ήθελα ένα 987.2
-
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@fanis75 said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
Τώρα με βάλατε να κοιτάζω αγγελίες για Cayman αυτόματη (μόνο!!) με το καλό κιβώτιο (το 5αρι με μετατροπέα, όχι το διπλοσύμπλεκτο μπούρδα...χαχα)....έχει μερικές. Σε χάλια χρώματα βέβαια αλλά κάτι υπάρχει. Ρε λες, με 6.000χλμ που κάνω τον χρόνο να δώσω την Κορόλα για ένα τέτοιο...πλάκα θα έχει!
Ωχ ωχ μην μου πεις ότι σε βάζω σε έξοδα
-
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@dimsabas said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
Προφανώς έχεις τα χρήματα κι έχεις αποφασίσει να δίνεις τα υψηλά πάγια έξοδα. Αν πάντως θέλεις να δώσεις το 1/3 των χρημάτων και να γλιτώσεις τα πολλά πάγια, υπάρχει και το Toyota mr2 με κινητήρα από Celica κοντά στα 200 άλογα.
Ωραίο αμάξι απλά έχει αυτή την κλασική μίζερη γιαπωνεζιλα αλλά το ακούω . Απλά επειδή έχω πήξει με σπορ "μικρά" αυτοκίνητα ήθελα κάτι λιγοοο πιο σοβαρό δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις πως το εννοώ
-
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@cirus said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
Εγώ λέω μιας και δεν είσαι κοντά σε Αθήνα η καλύτερη επιλογή σου είναι η mustang . Ford έχει παντού για service ανταλακτικα. Το αμάξι είναι πισωκίνητο και πολύ fun. 1η θα έβαζα την cayman αλλά λόγω ότι είσαι εκτός Αθηνών μπήκε μπροστά το ford.
Αυτό και εμένα μου δημιουργεί σκέψεις για την πόρσε , το πιο κοντινό μου είναι η Θεσσαλονίκη στο δίωρο . Για ένα σέρβις πας απλά αν προκύψει θέμα ναι μεν το στέλνεις με οδική αλλά μετά πρέπει κάπως να πας να το φέρεις πίσω . Είναι τέτοια τα προβλήματα που με χουν βάλει σε σοβαρές σκέψεις για να προχωρήσω στην αγορά
-
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@stefan147 said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
Όχι δυστυχώς η Mustang είναι εντελώς GT. Δεν είναι καθόλου fun. Το μόνο fun που έχει είναι το road presense και ο πληρέστατος εξοπλισμός με αεριζόμενα καθίσματα κτλ. Στο δρόμο είναι πλοίο και πρέπει να πας σε ειδικές εκδόσεις και σίγουρα όχι σε Ecoboost για να αποκτήσει ενδιαφέρον.
Ξεκάθαρα gt και μάλιστα πολύ καλό . Να του βάζεις χιλιόμετρα στην εθνική και να γουστάρεις. Και θα προσθέσω και για κάποιον που θέλει κάτι επιβλητικό και να τον χαζεύει ο κόσμος . Συμφωνώ στο κομμάτι του φαν να κάνεις ανάβαση κομμάτια , να γουστάρεις παντιλικια οτιδήποτε είναι πάνω από 4.3 μέτρα απλά δεν κάνει . Το mustang είναι για cruising και για να έχεις κάτι σπορ με μικρή συντήρηση. Θα το έβαζα στην κατηγορία τον κουπέ όπως το bmw 428 mercede c300 audi a5 κτλ
-
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@babisstinson said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/328236613-subaru-brz
Νομίζω καλύπτει όλα όσα θέλεις το BRZ, εκτός αν έχεις αποφασίσει για Τσούφενχαουζεν ήδη οπότε ψάξε όσο καλύτερα μπορείς για κακοσυντηρημένο Cayman (που απ' ότι καταλαβαίνω έχεις αποφασίσει ήδη).
Για την ιστορία, 20Κ χιλιόμετρα, οριακά έχει στρωθεί δηλαδή (σε αντίθεση με τα 120-150Κ χιλιόμετρα που βλέπω στις αγγελίες που ανεβαίνουν στο θέμα). Στήσιμο εξαιρετικό.
Αν δεν σε καλύπτουν και τα άλογα, υπάρχουν και έτοιμα bolt on turbo kits. πχ. από HKS: https://www.hks-power.co.jp/en/product_db/turbo/db/20199Φίλε Μπάμπη δεν έχω καταλήξει κάπου συγκεκριμένα ακόμα ,σίγουρα όπως είπα αν βρεθεί μια "προσφορά" γιατί πολλές φορες ακούγεται για προσφορά αλλά δεν είναι και ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει πως να ελέγξει σωστά ένα αμάξι. Τεσπά όπως είπα μπορεί να καταλήξω και με corvette c6 ή με ένα gt86 ή με ένα Μ2, στην αρχή όταν έκανα το τοπικ δεν ήξερα ακριβώς τον χαρακτήρα που θα ήθελα να έχει το αμάξι δηλαδή να είναι κάτι σπορ που να δίνει έμφαση στο να μπει πίστα ή να κάνει μια ανάβαση γρήγορα ή πχ να είναι κάτι το οποίο θα είναι πιο μοντέρνο (mustang) με έμφαση στα χιλιόμετρα στην εθνική οδό και γενικά τα ταξίδια δν λέμε ότι η mustang ή κάτι παρόμοιο δεν μπορεί να μπει πίστα απλά άλλη αίσθηση δίνει το ένα και άλλη το άλλο . Απλά το gt86 ή brz το θεωρώ ωραίο σαν αμάξι αλλά δεν είναι καλό σε κάτι συγκεκριμένο το έχω οδηγήσει για λίγα χιλιόμετρα κάπου 15-20 ωραία αίσθηση αμεσότητας πολύ καλό σε στροφές , γρήγορο δεν είναι ούτε κατά διάνοια και στα 38.000€ πρέπει να είσαι εθισμένος με το συγκεκριμένο αμάξι για να το πάρεις . Και για την συζήτηση να σου πω γιατί κάποιος να μην κοιτάξει αντί για gt86-brz να μην πάρει το δίλιτρο το rf της mazda ; Πιο καινούργιο παρόμοιο στήσιμο (μπορεί και καλύτερο αυτό του mx5) πολύ πιο οικονομικό σε συντήρηση κατανάλωση και τέλη κυκλοφορίας . Ουσιαστικά και τα δύο διθέσια , εκτός αν έχεις παιδιά που στην gt86 χωράνε ενώ στο mazda όχι . Για εμένα προσωπικά το gt86 είναι καλή αγορά αν το βρεις μέχρι 20Κ ταβάνι (και πολλά είναι)
-
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@stefan147 said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
@alexzero1 said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
Κάτι άσχετο αλλά σχετικό αν πχ πληρώσουμε τα τέλη κυκλοφορίας κανονικά ολόκληρα στην αρχή του έτους και ύστερα θελήσουμε πχ τον Μάιο να καταθέσουμε τις πινακίδες για το υπόλοιπο του έτους πχ για 8 μήνες θα μας επιστραφούν τα χρήματα για το υπόλοιπο του έτους ή πάνε υπέρ πίστεως;
Και κάτι ακόμα , αυτοκίνητα υπάρχουν πάρα πολλά εκεί έξω απλά να μην ακούγονται κουλά πράγματα. Πχ πριν κάτι μέρες είχα βρει ένα audi r8 σε 34.000€ στο mobile.de η λογική όταν έχεις πχ μπάτζετ 30.000 ή 40.000 ή 20.000 δεν είναι να κοιτάξεις ένα συγκεκριμένο μοντέλο επειδή βρήκες δύο φτηνά ενώ η μέση τιμή είναι 60.000 ή 70.000 αυτά τα δύο φτηνά που είδες μπορεί να είναι σάπια εξού και η τιμή ή το οτιδήποτε , όταν έχεις μπάτζετ συγκεκριμενο κοιτάς τα αυτοκίνητα που η μέση τιμής τους είναι πάνω στο μπάτζετ σου. Και όταν λέμε 30.000 αυτά μπορεί να γίνουν 32.000 αλλά δεν γίνονται 40.000 δεν είναι στραγάλια για να ανέβεις έτσι απότομα 8000 ή 10.000Πέραν αυτών που λες που είναι φυσικά αυτονόητα (δυστυχώς όχι για όλους), η λογική λέει ότι ξέχωρα απο προτίμηση σε μοντέλο, στο τέλος παίρνεις το αυτοκίνητο που βρήκες σε καλύτερη κατάσταση.
Μιλάμε για αυτοκίνητα 15 και 20 ετών οπότε είναι σημαντικότερο σε τι κατάσταση βρίσκονται από το εάν θα πληροί κάθε επιθυμητό κριτήριο. Αναπόφευκτα θα γίνουν συμβιβασμοί.
To R8 το κοίταξα κι εγώ γιατί, περιέργως για Audi, έχει ενδιαφέρον αλλά δυστυχώς σπανίζουν τα χειροκίνητα και φυσικά ξεφεύγουν σε τιμή. Επίσης ο 4.2 έχει κι αυτός τα θεματάκια του. Όχι τίποτα φοβερό αλλά δεν είναι και σκυλί.
Αμαξαρα , σούπερκαρ αλλά και τζάμπα να στο δώσουν είναι αμάξι σοβαρό με σοβαρή συντήρηση . Ξεφεύγει από ένα απλό sport car , θες κατά τα άλλα ένα 50ρι για αγορά συν τελωνείο. Κακα τα ψέματα αν θες κάτι σοβαρό διαθέτεις εάν μπορείς ένα μπάτζετ γύρω στα 50 και κάνουμε άλλη συζήτηση εκεί μπαίνουν στην ζυγαριά lotus evora , το alpine του φίλου , cayman 981, supra mk5 .
Απλά το θέμα με τους Γερμανούς στο mobile.de , συνήθως οι περισσότερες αγγελίες αφορανε Γερμανία , το θέμα με αυτούς είναι ότι από όσο ξέρω δεν παίρνουν και από πολλά παζάρια σχεδόν καθόλου δηλαδή , δεν είναι ότι θα βρεις ένα στα 40.000 και θα πεις α κόψε μου και ένα τάλιρο να το πάρω. Για εμένα το πιο σοβαρό αμάξι που μπορείς να πάρεις(στην κατηγορία σπορτ με λίγα κυβικά) και το κοιτάω από όταν βγήκε είναι το supra mk5 μου αρέσει πάρα πολύ , απλά έχει ένα 40-45+ τελωνείο τα οποία τα θεωρώ πάρα πολλά για τα δεδομένα της χώρας. -
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
Εν το μεταξύ αυτή είναι η μέση λογική του Έλληνα , πχ βλέπει 1000€ τέλη κυκλοφορίας ετήσια και λέει πω πω βιομήχανος είναι και τα δίνει αυτά τα χρήματα , είναι ο ίδιος ο Έλληνας που χαλάει 2000€ σε τσιγάρα το έτος και άλλα 3000€ σε καφέδες και σε ποτά δεν λέω ότι δεν θα πιεις καφέ ή ποτό ή να μην καπνίσεις . Απλά το σπορ αμάξι είναι για εμένα πιο υγιές από τα υπόλοιπα που είναι εξαρτήσεις . Κόψε τα τσιγάρα στην μέση και εκεί που θα πιεις, την βδομάδα 4-5 ποτά πιες 2-3( και στις δύο περιπτώσεις θα έχεις το αμάξι ως κίνητρο για να κάνεις καλό στην υγεία σου) με λίγη οικονομία όλα γίνονται δυνατά . Αν είσαι όλη μέρα έξω στην γύρα δεν θα σου μείνουν και χρήματα.
Απλά το γράφω γενικά γιατί φαντάζομαι πολλοί που έγραψαν σχόλιο ή διαβάζουν χωρίς να γράψουν θα σκέφτονται καλά σε ποια Ελλάδα μένουν αυτοί και συζητάνε έτσι απλά για πόρσε , corvette και audi r8 -
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@super-t said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
Πώς πήγατε από μέχρι 3000 κυβικά στην Corvette των 6,2-7 λίτρων;
Αν έχεις καλή παρέα , χωρίς πλάκα απλά συζητάμε τώρα και αυξάνουμε τις γνώσεις μας
-
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@fanis75 said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
@alexzero1 said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
είμαι τρελαμενος με τα corvette c3 , c6 , c2 αλλά όπως και να έχει επειδή έκανα την έρευνα μου στο ίντερνετ παίζει να έχει πιο οικονομική συντήρηση και από mini cooper s 5ετιας
Μια από τα ίδια, από τα πιο αγαπημένα μου αυτοκίνητα!!
Η σειρά που μου αρέσουν (σε εμφάνιση και μόνο, δεν λέω ποιο ειναι καλύτερο), ειναι:
C4 > C6 > C2 > C5 > C3. Ειδικά η C4 ειναι έρωτας μεγάλος....από παιδάκι!!Για εμένα είναι c2> c6>c3> c4 > c1> c5 η c4 μου βγάζει αυτή την 80s αίσθηση μιας άλλης εποχής με το ψηφιακό κοντέρ και μάλιστα είναι και πολύ φτηνή έχει ένα στο car κάτω από 12-13.000 ευρώ . Αυτά είναι αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν όλα τους τόσο πολύ , ειδικά από c3 και μετά που βρίσκεις ότι ανταλλακτικό θες από Αμερική .
-
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@ataim said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
Εγώ θα επιμείνω λίγο ακόμα στην "miata" πρόταση με μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική. Δεν συγκρίνουμε με τα οδηγικά χαρακτηριστικά των κεντρομήχανων λύσεων καθώς το βασικό πλεονέκτημα της πρότασης είναι η μοναδικότητα. Αντί για nd υπάρχουν λίγα fiata 124, με πολύ ωραίο στυλ αλλά κυρίως με δυναμική να αυξήσει αρκετά την τιμή του στο μέλλον. Το 124 στέκεται καλύτερα έξω από τον αμπελώνα στην Βουργουνδία σε σχέση με οτιδήποτε άλλο συνδυάζοντας ένδοξο παρελθόν με σύγχρονη τεχνολογία.
https://www.motor1.com/reviews/63698/first-drive-2017-fiat-124-spider/
Αδερφούλη μου είχα 3 mx5 nb πρώτης γενιάς πριν το f/l με το πλαστικό τζαμί , nc , και το πρώτο μου αμάξι ένα n/a τάφος αλλά είχε την πλάκα του . Δύσκολα θα πάω σε τέτοιο αμάξι , τώρα μιλάμε για σοβαρά αυτοκίνητα πλέον . Τα mx5 είναι αμαξαρες και όντως αν κάποιος ειδικά πιτσιρικάς είναι αμαξοκαυλος είναι το τέλειο αμάξι . Παντιλικι άφθονο , σε μεγάλες ταχύτητες σου έφευγε το κεφάλι από την φασαρία , ποιότητα άστο και στις 3 γενιές απλά είναι απίστευτα fun to drive . Απλά όσο fun to drive και να είναι με αυτά τα άλογα είναι περιορισμένων δυνατοτήτων. Για αυτό πήρα το Ζ3 που δεν είναι τόσο fun to drive αλλά έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και υλικών . Τώρα να ξυπνήσω ένα πρωί και να πω να πάρω και άλλο roadster νομίζω έχω κορεστεί με την κατηγορία . Μπορεί να κοιτούσα το 2.0 rf
-
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@stefan147 said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
Πιθανότατα εννοείς αυτό.
Για μένα ένα C6 χειροκίνητο με LS3 είναι all the car I need. Ας έχει τεκμήρια, ας έχει ότι θέλει.
Αυτό ακριβώς είναι . Την πρώτη φορά που το είδα ήταν από πολύ μακριά και είπα καλά corvette είναι αυτό. Έχει απίστευτο ήχο . Ένα θα σας πω δεν σε νοιάζουν τα υλικά στο συγκεκριμένο αμάξι . Σου παρέχει τα πάντα + ομορφιά εξωτερική για πενταροδεκαρες . Ειλικρινά αν το κράτος ήταν πιο φιλικό σε μεγάλα κυβικά θα το βλέπαμε πολυυυ παραπάνω στην Ελλάδα είναι αμάξι supercar για την εποχή του και ακόμα δλδ απλά έχουν ξεφύγει τα πράγματα με τα άλογα . Τουλάχιστον τώρα αγοράζετε αν είχε και ποιότητα υλικό θα ξέφευγε σαν τιμή
-
RE: Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€
@eddie_147 said in Sport αυτοκίνητο μέχρι 30.000€:
Φαντάζομαι δεν χρειάζεται να πω ότι η Ε89 με αυτό το συνδυασμό κινητηρα/κιβώτιο έχει τόσο σχέση με τη Ζ3 όσο ένα F16 με το αεροπλάνο του μουρλοκαμπερου.
Για το roadster που λες οκ.
Δεν διαφωνώ . Η Ζ3 που έχω εγώ είναι οριακά σπορ , είναι πολύ αργό σαν αμάξι αλλά έχει ωραία θέση οδήγησης και αίσθηση + ότι ανεβαίνει πολύ σε αξία. Απλά είπα επειδή έχω ήδη ένα roadster να μην έχω δύο . Πάντως όντως είναι καλή επιλογή στα χαρτιά , αν δεν αρχίσει τις μπεμβεδοζημιες είναι εξαιρετικό.