-
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
-
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
-
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
-
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Δεν λεει για πισω απο τα καθισματα, αλλα πισω απο τον πισω αξονα.
-
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Πραγματικά δεν γνωρίζεις την διαφορά μεταξύ κεντρομήχανου και πισωμήχανου; Έχασα τσάμπα τον χρόνο μου. Διάβασε!
-
@ilias-a said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Δεν λεει για πισω απο τα καθισματα, αλλα πισω απο τον πισω αξονα.
Του έβαλες δύσκολα τώρα...
-
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Πραγματικά δεν γνωρίζεις την διαφορά μεταξύ κεντρομήχανου και πισωμήχανου; Έχασα τσάμπα τον χρόνο μου. Διάβασε!
Δεν έχω τέτοια ψώνια. Μπροστά από τον πίσω άξονα είναι κεντρομηχανο δηλαδή με το μυαλό σου.
-
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Πραγματικά δεν γνωρίζεις την διαφορά μεταξύ κεντρομήχανου και πισωμήχανου; Έχασα τσάμπα τον χρόνο μου. Διάβασε!
Δεν έχω τέτοια ψώνια. Μπροστά από τον πίσω άξονα είναι κεντρομηχανο δηλαδή με το μυαλό σου.
Όχι με το μυαλό μου, σύμφωνα με την μηχανολογία. Το να μην ξέρεις τι σου γίνεται και να το παίζεις και έξυπνος πάει πολύ!!!
Να σου που και κάτι άλλο; Υπάρχουν και προσθιο-κεντρομήχανα. Τώρα σε προβλημάτισα... -
@george-0 said in Sport cars:
...
Δεν έχω τέτοια ψώνια. Μπροστά από τον πίσω άξονα είναι κεντρομηχανο δηλαδή με το μυαλό σου.
Ετοιμάσου για mind blown όταν μάθεις ότι το Honda S2000 θεωρείται και αυτό κεντρομήχανο γιατί ο κινητήρας είναι πίσω από τον μπροστινό άξονα.
Τα περισσότερα είναι έτσι
και ναι, η Porsche Cayman είναι κεντρομήχανη
ενώ η 911 δεν είναι
.
-
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Τα Φερραρι ειχαν απο παντα τον κινητηρα εμπρος μεχρι που βγηκε το Λαμπο Μιουρα με τον κινητηρα στην μεση πισω απο τον οδηγο και εβγαλε και η Φερραρι παρομοιας διαταξης αυτοκινητα.
-
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Πραγματικά δεν γνωρίζεις την διαφορά μεταξύ κεντρομήχανου και πισωμήχανου; Έχασα τσάμπα τον χρόνο μου. Διάβασε!
Δεν έχω τέτοια ψώνια. Μπροστά από τον πίσω άξονα είναι κεντρομηχανο δηλαδή με το μυαλό σου.
Δεν έχεις γνώσεις πάνω σε αυτό το κομμάτι. Κακό δεν είναι αυτό αλλά το ότι νομίζεις ότι ξέρεις.
@wantone said in Sport cars:@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Τα Φερραρι ειχαν απο παντα τον κινητηρα εμπρος μεχρι που βγηκε το Λαμπο Μιουρα με τον κινητηρα στην μεση πισω απο τον οδηγο και εβγαλε και η Φερραρι παρομοιας διαταξης αυτοκινητα.
Όχι ακριβώς. Σε αυτοκίνητο παραγωγής η Ferrari δεν είχε βάλει τον κινητήρα στο κέντρο. Στα αγωνιστικά υπήρχαν οπότε είχε την τεχνογνωσία για αυτό, ας μη λέμε ανακρίβειες.
-
@panos2171 said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Πραγματικά δεν γνωρίζεις την διαφορά μεταξύ κεντρομήχανου και πισωμήχανου; Έχασα τσάμπα τον χρόνο μου. Διάβασε!
Δεν έχω τέτοια ψώνια. Μπροστά από τον πίσω άξονα είναι κεντρομηχανο δηλαδή με το μυαλό σου.
Δεν έχεις γνώσεις πάνω σε αυτό το κομμάτι. Κακό δεν είναι αυτό αλλά το ότι νομίζεις ότι ξέρεις.
@wantone said in Sport cars:@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Τα Φερραρι ειχαν απο παντα τον κινητηρα εμπρος μεχρι που βγηκε το Λαμπο Μιουρα με τον κινητηρα στην μεση πισω απο τον οδηγο και εβγαλε και η Φερραρι παρομοιας διαταξης αυτοκινητα.
Όχι ακριβώς. Σε αυτοκίνητο παραγωγής η Ferrari δεν είχε βάλει τον κινητήρα στο κέντρο. Στα αγωνιστικά υπήρχαν οπότε είχε την τεχνογνωσία για αυτό, ας μη λέμε ανακρίβειες.
Στα αγωνιστικα πριν το 1970 ο κινητηρας πισω ηταν σε διαμηκη η σε εγκαρσια θεση;
-
Ο Ηλίας ανέφερε για τον άξονα και το παραδέχομαι ότι δεν το γνώριζα. Εγώ κινητήρας μπρος πίσω από τον οδηγό είχα σαν άποψη και από εκεί και μετά και τα mid αλλά και τα rear έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
-
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Μου αρέσει που επιμένεις (κεντρομηχανα λέγονται όσα έχουν τον κινητήρα πριν τον άξονα και η μερσεντες η amg gt είναι κεντρομηχανη) των πόρσε 911 είναι πίσω από τον άξονα . Η cayman - boxster είναι κεντρομηχανα όπως και το 918 και το 914.
Έτσι που το έχουν οι πόρσε 911 είναι πολύ δύσκολο να πετύχουν καλό balance και όμως το έκαναν με τον δικό τους τρόπο. -
Σύμφωνα με τον φίλο και ο σκαραβαίος κεντρομηχανο είναι τελικά
-
@alexzero1 said in Sport cars:
Σύμφωνα με τον φίλο και ο σκαραβαίος κεντρομηχανο είναι τελικά
Οσοι βαζανε μοτερ πορσικο, τσιμεντωναν και τον πατο κατω απο το καπο 50-50 την εφερναν την αναλογια.
-
@wantone said in Sport cars:
@panos2171 said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Πραγματικά δεν γνωρίζεις την διαφορά μεταξύ κεντρομήχανου και πισωμήχανου; Έχασα τσάμπα τον χρόνο μου. Διάβασε!
Δεν έχω τέτοια ψώνια. Μπροστά από τον πίσω άξονα είναι κεντρομηχανο δηλαδή με το μυαλό σου.
Δεν έχεις γνώσεις πάνω σε αυτό το κομμάτι. Κακό δεν είναι αυτό αλλά το ότι νομίζεις ότι ξέρεις.
@wantone said in Sport cars:@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Τα Φερραρι ειχαν απο παντα τον κινητηρα εμπρος μεχρι που βγηκε το Λαμπο Μιουρα με τον κινητηρα στην μεση πισω απο τον οδηγο και εβγαλε και η Φερραρι παρομοιας διαταξης αυτοκινητα.
Όχι ακριβώς. Σε αυτοκίνητο παραγωγής η Ferrari δεν είχε βάλει τον κινητήρα στο κέντρο. Στα αγωνιστικά υπήρχαν οπότε είχε την τεχνογνωσία για αυτό, ας μη λέμε ανακρίβειες.
Στα αγωνιστικα πριν το 1970 ο κινητηρας πισω ηταν σε διαμηκη η σε εγκαρσια θεση;
Η P2 που έχω στο μυαλό μου είναι στον διαμήκη άξονα αλλά τι σχέση έχει αυτό?
-
@panos2171 said in Sport cars:
@wantone said in Sport cars:
@panos2171 said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Πραγματικά δεν γνωρίζεις την διαφορά μεταξύ κεντρομήχανου και πισωμήχανου; Έχασα τσάμπα τον χρόνο μου. Διάβασε!
Δεν έχω τέτοια ψώνια. Μπροστά από τον πίσω άξονα είναι κεντρομηχανο δηλαδή με το μυαλό σου.
Δεν έχεις γνώσεις πάνω σε αυτό το κομμάτι. Κακό δεν είναι αυτό αλλά το ότι νομίζεις ότι ξέρεις.
@wantone said in Sport cars:@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Καλά. Καλημέρα
Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.
Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;
Τα Φερραρι ειχαν απο παντα τον κινητηρα εμπρος μεχρι που βγηκε το Λαμπο Μιουρα με τον κινητηρα στην μεση πισω απο τον οδηγο και εβγαλε και η Φερραρι παρομοιας διαταξης αυτοκινητα.
Όχι ακριβώς. Σε αυτοκίνητο παραγωγής η Ferrari δεν είχε βάλει τον κινητήρα στο κέντρο. Στα αγωνιστικά υπήρχαν οπότε είχε την τεχνογνωσία για αυτό, ας μη λέμε ανακρίβειες.
Στα αγωνιστικα πριν το 1970 ο κινητηρας πισω ηταν σε διαμηκη η σε εγκαρσια θεση;
Η P2 που έχω στο μυαλό μου είναι στον διαμήκη άξονα αλλά τι σχέση έχει αυτό?
Σχεδόν όλα τον είχαν στον διαμήκη. Κάποια αυτοκίνητα δρόμου μόνο μου έρχονται με εγκάρσια κεντρομήχανη διάταξη.
-
Το sports car
ο τύπος έχει μια έξοδο με 130
αντί να πάει για ψυχοθεραπεία εντοπίζει το πρόβλημα, το ηλεκτρικό τιμόνι, με μια βαριοπούλα το ξηλώνει
και μας δίνει θέαμα που μόνο το wrc προσφέρει
πόσα smart for four αγοράζουν 50 χιλιάρικα; -
Τι κινητήρα και τι πλαίσιο πολύ υψηλού επιπέδου craftsmanship έχει αυτό το αυτοκινητάκι για να αντέξει όλη αυτή την απίστευτη οριακή οδήγηση και σκισιμο στο οποίο το υπέβαλε ο ομολογουμένως αυτός φοβερός χερας που παρουσιάζει το βίντεο!
Η αφαίρεση της ηλεκτρονικής υποβοήθησης του τιμονιού απελευθέρωσε τις δυνατότητες του πλαισίου!
Μπράβο για άλλη μια φορά στους Γερμαναραδες.
Sport cars